Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 13:22:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 112   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1547659 alkalommal)
fegya és 7 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2018.11.07 szerda, 12:24:06 »

Ha a téli szetthez veszek tpms szenzorokat, akkor azt újra kell tanítani. Vagy simán beszerel, felszerel és összetanul magától?

A Tied igen, magától tanul, nem kell hozzá semmi!  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2018.11.07 szerda, 13:57:10 »



2005-2009 vs 2008-2012. Valóban jó összehasonlítás az árakat nézve  taps
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:13:48 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2018.11.07 szerda, 15:07:47 »

az mk2-től meg fogsz válni?
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:13:55 írta Zsolteey » Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2018.11.07 szerda, 15:14:16 »



Van amikor félrenézek valamit, de akkor legalább elismerem és nem kezdem bizonyítani, hogy márpedig akkor is nekem van igazam Wink
Vaksinak meg tényleg vaksi vagyok, -4 körüli szemüveg  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:13:59 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2018.11.07 szerda, 17:49:05 »



Én a saját példámat néztem, 2014-től, a legolcsóbb Rx400h ~ 8 millió Wink
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:15:24 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2018.11.07 szerda, 19:35:56 »



Bocs igen, 450h-ra gondoltam.  
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:14:04 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2018.11.07 szerda, 21:48:30 »



2.0-ásoknál nem olvastam hogy gond lenne, de nem is motor specifikus a probléma, hanem a kiegyenlítő tartálynál szivárog el a víz. Ez nyilván egy csúcson járatot 1.0T-nél azonnali halált okoz(hat).
Igen, pályás tempó után nyilván járatni kell kicsit. Egyébként nekem is volt Camry hibridem, nagyon szerettem, de sajna a család-csomagtér méret nem fért össze Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:51:06 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2018.11.08 csütörtök, 06:37:08 »



Köszi! Van a családban szerviz, meg jómagam is foglalkozok a dologgal, de "sajnos" ezen sosincs mit csinláni, ennél már csak a hibrid volt unalmasabb e téren Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 13:40:58 írta Zsolteey » Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
JamesTata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2018.11.13 kedd, 12:16:03 »

Sziasztok!

ETIS-ben találtam egy lehívást az autómra (18S07 - CLUTCH SLIP DETECTION SOFTWARE), most voltam időpontot kérni. Esetleg mást is érinthet ;-)
Naplózva

2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2018.11.13 kedd, 18:57:16 »

Srácok.

Mondjatok pár dolgot erről az autóról.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_hev_titanium_automata_automata_hybrid_uj_modell-13169134#adatlapContainer

Ebben is ecoboost motor van? Ugyanúgy turbós,van részecskeszűrő már?

Mit jelent a fokozat nélküli váltó? Olajos?Milyen szervízigénye van ennek?Tapasztalat ezzel a váltóval?

Köszi a válaszokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
englishman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 513



« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2018.11.13 kedd, 19:33:33 »

Ebben is ecoboost motor van? Ugyanúgy turbós,van részecskeszűrő már?

Nem, atkinson ciklusos, szívómotor.
Naplózva

mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2018.11.13 kedd, 20:13:21 »

Srácok.

Mondjatok pár dolgot erről az autóról.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_hev_titanium_automata_automata_hybrid_uj_modell-13169134#adatlapContainer

Ebben is ecoboost motor van? Ugyanúgy turbós,van részecskeszűrő már?

Mit jelent a fokozat nélküli váltó? Olajos?Milyen szervízigénye van ennek?Tapasztalat ezzel a váltóval?

Köszi a válaszokat.


Olvasgass Priusokról. Ugyanaz a váltó, ugyanaz a hibrid rendszer.
Cégnél van egy srácnak Priusa, azt mondja, hogy furcsa érzés ez a váltó, de teszi a dolgát.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2018.11.13 kedd, 20:25:03 »

Olvasgass Priusokról. Ugyanaz a váltó, ugyanaz a hibrid rendszer.
Cégnél van egy srácnak Priusa, azt mondja, hogy furcsa érzés ez a váltó, de teszi a dolgát.
A múlt héten ültem egy autókereskedésben egy 2014-es Aurisban, (ma kapható egyetlen hibrid kombi). Sőt mentem vele egy kört, erősen szokni kellene a fel-felüvöltő motort, meg ezt a robogós hajtás életérzést, h a motor fix fordulaton pörög, az autó meg gyorsul, utána poénból beültem a mellette lévő MkV hibridbe, próba kört nem mentem vele, de ég és föld a két autó térképzése, kezelőgombok, beltere. Lehet csak a Ford függésem, de a Toyotában olyan kezelőgombok, digitális óra (wtf), bajuszkapcsolók, műanyag burkolatok vannak,mintha a 80-as évek Corollájába ültem volna bele.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2018.11.13 kedd, 20:26:05 »

Olvasgass Priusokról. Ugyanaz a váltó, ugyanaz a hibrid rendszer.
Cégnél van egy srácnak Priusa, azt mondja, hogy furcsa érzés ez a váltó, de teszi a dolgát.
már találtam pár cikket.Azt írják, hogy ez a CVT váltó kitűnő lett.
Nincs önindító, az egyik generátor indítja be a motor,és onnantól kezdve a folyamatosan a fordulattal együtt gyorsul az autó.
Nincs padlógázas indulás,illetve nem adja ugyan azt,mint egy kuplungos.Nincs is kuplung. vigyor3
Azt is írják, hogy ezt a prius verziót a ford 10éve fejleszti pontosabban a saját autóira szabja.
Azért finom lehet az a szívómotor.Megint nagy kérdés,mennyire tartós.

Van valakinek ilyen hibridje a klubban?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2018.11.13 kedd, 20:27:15 »

A múlt héten ültem egy autókereskedésben egy 2014-es Aurisban, (ma kapható egyetlen hibrid kombi). Sőt mentem vele egy kört, erősen szokni kellene a fel-felüvöltő motort, meg ezt a robogós hajtás életérzést, h a motor fix fordulaton pörög, az autó meg gyorsul, utána poénból beültem a mellette lévő MkV hibridbe, próba kört nem mentem vele, de ég és föld a két autó térképzése, kezelőgombok, beltere. Lehet csak a Ford függésem, de a Toyotában olyan kezelőgombok, digitális óra (wtf), bajuszkapcsolók, műanyag burkolatok vannak,mintha a 80-as évek Corollájába ültem volna bele.

azt írják, hogy a mondiban sokkal jobban eltalálták a váltót,a hajtást,mint a Toyotában.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2018.11.13 kedd, 20:31:22 »

azt írják, hogy a mondiban sokkal jobban eltalálták a váltót,a hajtást,mint a Toyotában.
"Elsősorban hogy mekkora öngólt rúgott a Toyota, amikor kerek 21 – hibrid technológiával kapcsolatos - szabadalom licencét adta el a Fordnak. Az ötliteres, V8-as Mustangon kívül nem rajongok különösképpen a Ford mai modellpalettájáért, de ez a Mondeo most nagyon betalált. Elsősorban mert úgy néz ki, mint egy autó (ami nem mondható el a jelenlegi Priusról), ráadásul akkora, mint egy közepes tűzoltószertár (a Toyotánál az Auris hibrid a legnagyobb), és a minőségével, a felhasznált anyagokkal, és úgy egyáltalán semmivel sincs baj."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2018.11.13 kedd, 20:45:01 »

már találtam pár cikket.Azt írják, hogy ez a CVT váltó kitűnő lett.
Nincs önindító, az egyik generátor indítja be a motor,és onnantól kezdve a folyamatosan a fordulattal együtt gyorsul az autó.
Nincs padlógázas indulás,illetve nem adja ugyan azt,mint egy kuplungos.Nincs is kuplung. vigyor3
Azt is írják, hogy ezt a prius verziót a ford 10éve fejleszti pontosabban a saját autóira szabja.
Azért finom lehet az a szívómotor.Megint nagy kérdés,mennyire tartós.

Van valakinek ilyen hibridje a klubban?
No, csak nem hibrid Mondeo lesz a Zürhajó II helyett?  Wink

Amúgy pont a mkV hibrid kapcsán keresgélve leltem rá a Cmax hibridre, azért kérdeztem a nagy viharokat megélt Autó de nem Mondeo topikban ezekről.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2018.11.13 kedd, 20:58:49 »

No, csak nem hibrid Mondeo lesz a Zürhajó II helyett?  Wink

Amúgy pont a mkV hibrid kapcsán keresgélve leltem rá a Cmax hibridre, azért kérdeztem a nagy viharokat megélt Autó de nem Mondeo topikban ezekről.
"A" terv, egy 14-es fullos S-smax a cégtől ismét.Mert piszok jó áron lenne.
 "B" terv valami más.Valami különleges.Nagyobb benya,nagyobb dízel,és itt jön képbe a hibrid,mert a ford is versenyben tud(na) maradni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2018.11.13 kedd, 20:59:15 »

már találtam pár cikket.Azt írják, hogy ez a CVT váltó kitűnő lett.
Nincs önindító, az egyik generátor indítja be a motor,és onnantól kezdve a folyamatosan a fordulattal együtt gyorsul az autó.
Nincs padlógázas indulás,illetve nem adja ugyan azt,mint egy kuplungos.Nincs is kuplung. vigyor3
Azt is írják, hogy ezt a prius verziót a ford 10éve fejleszti pontosabban a saját autóira szabja.
Azért finom lehet az a szívómotor.Megint nagy kérdés,mennyire tartós.

Van valakinek ilyen hibridje a klubban?

https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM

Hogy ebből a fogaskerék halmazból, hogy lesz hajtás...
Az elektromos részét értem, amikor indulás van és az MG2 hajt. Azt is értem, hogy amikor eljön a pillanat, akkor az MG1-et felpörgetik és az indítja a benzinmotort. Az is világos, hogy ha megy a benzinmotor, akkor az hajtja az MG1-et, ami tölti az akksit. De a benzinmotor hogy ad át hajtást a kerékre? Csórikám forgatja a "kupungtárcsát", de a keze az MG2-n, ami így fixen áll és a külső fogaskerék is fixen áll.  conf

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2018.11.13 kedd, 21:17:03 »

"A" terv, egy 14-es fullos S-smax a cégtől ismét.Mert piszok jó áron lenne.
 "B" terv valami más.Valami különleges.Nagyobb benya,nagyobb dízel,és itt jön képbe a hibrid,mert a ford is versenyben tud(na) maradni.
Én is elgondolkoztam a hibriden, mert a jelen használatban alig megyek, napi 4-5 km, mire bemelegszik a dízel, már állítom is le, és ülök át a cégesbe.
Csak vmi olyan kéne, amibe egy nyaralás alkalmával is elférünk. Innen jött az Auris, ami amúgy méretében még akár vállalható is lehetne.
Csak a PlugIn-en pörgök, mert a 4-5 km után ismét otthon áll az autó, ott meg tudnám tölteni. Cmax is értelmes(ebb) méretűnek tűnik.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2018.11.13 kedd, 22:11:28 »

Nem volt elég szétoffolni a nem mondeo topikot...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2018.11.13 kedd, 22:25:01 »

https://www.youtube.com/watch?v=dLNDGUISTYM

Hogy ebből a fogaskerék halmazból, hogy lesz hajtás...
Az elektromos részét értem, amikor indulás van és az MG2 hajt. Azt is értem, hogy amikor eljön a pillanat, akkor az MG1-et felpörgetik és az indítja a benzinmotort. Az is világos, hogy ha megy a benzinmotor, akkor az hajtja az MG1-et, ami tölti az akksit. De a benzinmotor hogy ad át hajtást a kerékre? Csórikám forgatja a "kupungtárcsát", de a keze az MG2-n, ami így fixen áll és a külső fogaskerék is fixen áll.  conf



Ford hibrid váltó magyarázva: https://www.youtube.com/watch?v=hHU5xFOBcsU
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2018.11.14 szerda, 04:56:26 »

már találtam pár cikket.Azt írják, hogy ez a CVT váltó kitűnő lett.
Nincs önindító, az egyik generátor indítja be a motor,és onnantól kezdve a folyamatosan a fordulattal együtt gyorsul az autó.
Nincs padlógázas indulás,illetve nem adja ugyan azt,mint egy kuplungos.Nincs is kuplung. vigyor3
Azt is írják, hogy ezt a prius verziót a ford 10éve fejleszti pontosabban a saját autóira szabja.
Azért finom lehet az a szívómotor.Megint nagy kérdés,mennyire tartós.

Van valakinek ilyen hibridje a klubban?

Két éve hajtok egy hibrid Monde Vignale-t, nagy megelégedéssel. Előtte 3 dízel Mondeo-m volt eddig (az MK4 megmaradt anyának.) Kultúrájában a két autó ég és föld, egyértelműen a hibrid javára... 

Elsősorban Budapesten belül és környékén használva az átlagfogyasztás 5,6 liter, egyértelműen takarékosságra "nevel", de mindemellett olyan rugalmassága van nulláról (gondolom a hajtáslánc miatt), ami magabiztossá teszi a városi közlekedésben. Nekem azóta a dízelbe fura visszaülni a városi közlekedésben (az Powershiftes).  Autópályán a 2.0 TDCi fogyasztásáhot adj hozzá 1 litert a hibrid esetében, ennyi a különbség. Egy komoly hátránya van, a csomagtartó mérete nem összemérhető egy normál Mondeoéval.

Ha van kérdés, szívesen válaszolok.
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2018.11.14 szerda, 07:09:21 »

Két éve hajtok egy hibrid Monde Vignale-t, nagy megelégedéssel. Előtte 3 dízel Mondeo-m volt eddig (az MK4 megmaradt anyának.) Kultúrájában a két autó ég és föld, egyértelműen a hibrid javára... 

Elsősorban Budapesten belül és környékén használva az átlagfogyasztás 5,6 liter, egyértelműen takarékosságra "nevel", de mindemellett olyan rugalmassága van nulláról (gondolom a hajtáslánc miatt), ami magabiztossá teszi a városi közlekedésben. Nekem azóta a dízelbe fura visszaülni a városi közlekedésben (az Powershiftes).  Autópályán a 2.0 TDCi fogyasztásáhot adj hozzá 1 litert a hibrid esetében, ennyi a különbség. Egy komoly hátránya van, a csomagtartó mérete nem összemérhető egy normál Mondeoéval.

Ha van kérdés, szívesen válaszolok.
merre mozogsz?Megnézném...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2018.11.14 szerda, 07:23:32 »

Srácok.

Mondjatok pár dolgot erről az autóról.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_hev_titanium_automata_automata_hybrid_uj_modell-13169134#adatlapContainer

Ebben is ecoboost motor van? Ugyanúgy turbós,van részecskeszűrő már?

Mit jelent a fokozat nélküli váltó? Olajos?Milyen szervízigénye van ennek?Tapasztalat ezzel a váltóval?

Köszi a válaszokat.


Ha el tudod fogadni a kis csomagtartót és a felbőgő motorhangot, akkor neked való, mert kb ennyi a hátránya, az összes többi előny Smiley Priusokban egyetlen, több autót érintő nagyobb hiba van/volt, az elcsattanó inverter, de Mondeonál nem hallottam iyenről, mondjuk az is igaz hogy töredék mennyiség fut az utakon a Priushoz képest.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2018.11.14 szerda, 08:35:09 »

merre mozogsz?Megnézném...

14 vagy 16. kerület (előbbi munkaidő, utóbbi azon túli)
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2018.11.14 szerda, 09:51:42 »

Sziasztok,

Akinek esetleg ködlámpába épített nappali menetfénye van (gyári), tudja milyen szabványos jelölések vannak rajta és hol ?

Köszi
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
leri16
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2018.11.14 szerda, 10:29:00 »

Sziasztok,téli gumit szeretnék.találtam 1et egy smaxon volt,215/60 r16.elvileg ez jó a mondeora is?.
Naplózva

Ford Mondeo mk5 tdci 180ps(pferdestärke)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2018.11.14 szerda, 12:29:01 »

Sziasztok,téli gumit szeretnék.találtam 1et egy smaxon volt,215/60 r16.elvileg ez jó a mondeora is?.

Nem 215/55/R16 a Mondeo gyári mérete? IV-esnél ez. De talán ez annyira nem számít.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2018.11.14 szerda, 12:44:01 »

Sziasztok,téli gumit szeretnék.találtam 1et egy smaxon volt,215/60 r16.elvileg ez jó a mondeora is?.
méretre jó, de a terhelési indexét nem tudom
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2018.11.14 szerda, 19:03:42 »

Sziasztok,

Akinek esetleg ködlámpába épített nappali menetfénye van (gyári), tudja milyen szabványos jelölések vannak rajta és hol ?

Köszi
Esetleg küldjek képet?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 17:56:03 »

Esetleg küldjek képet?

Szia

Megköszönném.

Üdv
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2018.11.15 csütörtök, 21:37:01 »

Szia

Megköszönném.

Üdv
OK, majd reggel!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kocogohordar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 10:35:39 »

Sziasztok. Nem tenné meg valaki, hogy megmérné a 2,0 tdci nívópálcájának a hosszát? (A Tdci topikban nem kaptam választ.)
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 14:41:43 »

Sziasztok. Nem tenné meg valaki, hogy megmérné a 2,0 tdci nívópálcájának a hosszát? (A Tdci topikban nem kaptam választ.)
De nem azért, mert rossz helyre írtad, hanem mert nem vettük észre. A választ lásd ott.  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 14:48:08 »

OK, majd reggel!
Jó, jó, kicsit csúsztam...  Cheesy Most nézem a képet... Nem látszik rajta semmi. Megpróbálom leolvasni, hogy mivan ráírva...
AO79773 04 F3  F2 (karikában)  13093 SAE K F3 12
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.18 vasárnap, 15:10:44 írta blau4kombi » Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kocogohordar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 18:25:27 »

De nem azért, mert rossz helyre írtad, hanem mert nem vettük észre. A választ lásd ott.  integet2
Igen, ezt gondoltam én is. Meg, hogy itt nagyobb a forgalom. Köszönöm.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 16:45:09 »

Két éve hajtok egy hibrid Monde Vignale-t, nagy megelégedéssel. Előtte 3 dízel Mondeo-m volt eddig (az MK4 megmaradt anyának.) Kultúrájában a két autó ég és föld, egyértelműen a hibrid javára... 

Elsősorban Budapesten belül és környékén használva az átlagfogyasztás 5,6 liter, egyértelműen takarékosságra "nevel", de mindemellett olyan rugalmassága van nulláról (gondolom a hajtáslánc miatt), ami magabiztossá teszi a városi közlekedésben. Nekem azóta a dízelbe fura visszaülni a városi közlekedésben (az Powershiftes).  Autópályán a 2.0 TDCi fogyasztásáhot adj hozzá 1 litert a hibrid esetében, ennyi a különbség. Egy komoly hátránya van, a csomagtartó mérete nem összemérhető egy normál Mondeoéval.

Ha van kérdés, szívesen válaszolok.
Nem hozod el egyszer egy minitalira? Szerintem a klubban még nem sokan láttak hibrid MK5-öt.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
leri16
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 17:18:02 »

Sziasztok!sütgősen kell vebnem téligumit felnivel,de nemigazán értem hogy mit kell nézni!addig ok hogy 5x108 de mi az hogy tethelhetőség meg ilYenek.nézetm ki egy felni plusz gumit ez jó lehet? https://www.facebook.com/marketplace/item/1873035039444701/
Naplózva

Ford Mondeo mk5 tdci 180ps(pferdestärke)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 21:11:42 »

Sziasztok!sütgősen kell vebnem téligumit felnivel,de nemigazán értem hogy mit kell nézni!addig ok hogy 5x108 de mi az hogy tethelhetőség meg ilYenek.nézetm ki egy felni plusz gumit ez jó lehet? https://www.facebook.com/marketplace/item/1873035039444701/
a gumi biztosan nem jó, mert 215/60-as gumi kell a 16"-os felnire mk5 esetén
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2018.11.20 kedd, 10:10:22 »

Sziasztok!sütgősen kell vebnem téligumit felnivel,de nemigazán értem hogy mit kell nézni!addig ok hogy 5x108 de mi az hogy tethelhetőség meg ilYenek.nézetm ki egy felni plusz gumit ez jó lehet? https://www.facebook.com/marketplace/item/1873035039444701/
Na meg amúgyis van gumis topik!  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2018.11.20 kedd, 10:11:13 »

Igen, ezt gondoltam én is. Meg, hogy itt nagyobb a forgalom. Köszönöm.
Lehet összekeversz minket a Körúttal?  Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:46:31 »

Jó, jó, kicsit csúsztam...  Cheesy Most nézem a képet... Nem látszik rajta semmi. Megpróbálom leolvasni, hogy mivan ráírva...
AO79773 04 F3  F2 (karikában)  13093 SAE K F3 12

Köszi szépen.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 20:54:56 »

14 vagy 16. kerület (előbbi munkaidő, utóbbi azon túli)
Nem zargatlak, inkább bejelentkeztem tesztvezetésre.
És milyen a tapasztalat hosszabb úton, nyaralás pl. Fogyi,pakolás,elég a csomi? Hányan vagytok?Tetőbox?
Valóban megelégszik 5literrel átlagban, vagy az csak papírforma? Mennyi km-nél tartasz? Szervíztapasztalatok?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
2019
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 22:34:43 »

Sync2-nél SD kártya csere kell, nem óccó… Sync 3-nál Navi térképet még nem frissítenek, mert nincs nekik. Én az egyik kereskedőt kérdeztem meg hogy kell? Mert tudok adni… Cheesy Cheesy Cheesy

Jobban jársz ha otthon megcsinálod. Nem egy agysebészet, csak fontos a sorrend… Elvileg az NNG fogja készíteni a frissítést (https://ford.welcome.naviextras.com/) de még nincs kint a hivatalos. Nem hivatalos (DEV) F7-es térkép van... Smiley

Hello !
Van valakinek F7 térképe , másolni , vagy egyéb? köszönöm , Attila
Naplózva

2010 Mondeo Mk4 1.8 TDCI , most Mondeo Mk5 2.0 TDCI
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2018.11.27 kedd, 10:31:49 »

Nem zargatlak, inkább bejelentkeztem tesztvezetésre.
És milyen a tapasztalat hosszabb úton, nyaralás pl. Fogyi,pakolás,elég a csomi? Hányan vagytok?Tetőbox?
Valóban megelégszik 5literrel átlagban, vagy az csak papírforma? Mennyi km-nél tartasz? Szervíztapasztalatok?

Fogyasztás a 2.0 TDCi-hez képest +1 liter autópályán. (szabályos haladás mellett) Döntően Pesten használva 5,6 l az átlagom, de én nem gyorsulok lámpától lámpáig... Smiley Ez a motor másra nevel...

2 gyerkőccel utazunk négyesben, kisebb (pár napos) kiruccanásokhoz eddig elég volt a csomagtere, de azért érezhetően kisebb, mint az MK4-é, egy hétre már nem indulnék ezzel, arra ott a mási Mondi.

Közel 40ezernél járok, semmi gondom nem volt még vele, de csúnya is lenne... Mivel Vignale, ezért az első 5 év kötelező szervize ingyenes.

A legfontosabb: járáskultúrájában, városi rugalmasságában sokkal jobb, mint a dízel. Ha viszont döntően pályán használod, akkor nem biztos, hogy ez a nyerő.
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Scaty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2018.11.27 kedd, 16:26:20 »

Hello !
Van valakinek F7 térképe , másolni , vagy egyéb? köszönöm , Attila
Szia!

Próbálkozz itt VIN-nel. Ez a hivatalos:
https://www.ford.co.uk/owner/resources-and-support/sync-bluetooth/update#/
vagy
https://www.ford.de/service/betriebsanleitungen-hilfe/ford-sync-bluetooth/update#/

Ha kiírja hogy van frissítés a Sync3-hoz (Firmware vagy map) akkor jó.
Ha nincs, akkor irány a direkt:
Map: http://ivsu.binaries.ford.com/swparts/JR3T-14G421-BC.tar.gz
NavVoice Pack EU: http://ivsu.binaries.ford.com/swparts/JR3T-14G422-BC.tar.gz
Licensz: http://ivsu.binaries.ford.com/...T-14G424-BC_110777.tar.gz
Naplózva

2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
2019
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2018.12.16 vasárnap, 19:53:31 »

Hello ! Tudja valaki , hogy milyen jogszabály alapján lehet magyar nyelv nélkül ( HIVATALOSAN NINCS ) árulni az autókat . kérdezte ezt valaki már hivatalosan? Köszönöm , Attila
Naplózva

2010 Mondeo Mk4 1.8 TDCI , most Mondeo Mk5 2.0 TDCI
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2018.12.17 hétfő, 15:40:33 »

Hello ! Tudja valaki , hogy milyen jogszabály alapján lehet magyar nyelv nélkül ( HIVATALOSAN NINCS ) árulni az autókat . kérdezte ezt valaki már hivatalosan? Köszönöm , Attila

Miért is ne lehetne? Ott a kézikönyv, abban le van írva minden magyarul.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2018.12.18 kedd, 14:21:14 »

Hello ! Tudja valaki , hogy milyen jogszabály alapján lehet magyar nyelv nélkül ( HIVATALOSAN NINCS ) árulni az autókat . kérdezte ezt valaki már hivatalosan? Köszönöm , Attila

Boccsi, nemió a kérdés! Nincs oian jogszabály, mely szerint nem lehet, ergo lehet...

 wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 112   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.