Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:54:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK5 Általános kérdések  (Megtekintve 1803188 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 12:12:17 »

A ford.de szerint van benyásból 2lityi ecoboost 240 lóval... 
2.0 tdciből 150 és 180 ló.
Viszont öröm az egynyóc klubnak, hogy nemsokára nem ők lesznek már a "nevetség tárgyai", hiszem lesz (már most is van) "e6" (gyk 1.6) tdci is 115 lóval (hihi, Anya corsájában van ennyi ló).
A kialakítást is 1xüsítették (mint az u-szög) trend vagy tit.
Van még ilyen hibrid verzióis ecoturistáknak. 

1.6 tdci már Mk4 faceliftben is van (az váltotta az 1.8-at). 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 12:16:09 »

A ford.de szerint van benyásból 2lityi ecoboost 240 lóval... 
2.0 tdciből 150 és 180 ló.
Viszont öröm az egynyóc klubnak, hogy nemsokára nem ők lesznek már a "nevetség tárgyai", hiszem lesz (már most is van) "e6" (gyk 1.6) tdci is 115 lóval (hihi, Anya corsájában van ennyi ló).
A kialakítást is 1xüsítették (mint az u-szög) trend vagy tit.
Van még ilyen hibrid verzióis ecoturistáknak. 

Az 1,6 tdci nem rossz motor... a corsában meg gondolom a benzines 115 lovas, de ha nem is, a 115 lovas dízel is mozgatja a kasztnit.
Nem is rosszul...
Azt sem tartom kizártnak, hogy az 1.0-ás ecoboost (benzines) is bekerül.
Az 125 lovas...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 13:10:06 »

Az 1,6 tdci nem rossz motor... a corsában meg gondolom a benzines 115 lovas, de ha nem is, a 115 lovas dízel is mozgatja a kasztnit.
Nem is rosszul...
Azt sem tartom kizártnak, hogy az 1.0-ás ecoboost (benzines) is bekerül.
Az 125 lovas...
1.6 tdci persze, hogy nem rossz, mondjuk egy van-fiestába. Esetleg a fóka is elvánszorog vele, na de a mondeo?
Az egynull benzines megaztán.... Vagy egy hónapja jelentkezett vki, hogy van neki ilyen. K... kíváncsi lennék, hogyha beleülünk 4en fel tud-e jönni az érdi emelkedőn... Utálom ezeket a sparverziókat! Kinézetre nagy, erő meg nulla!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 22:20:27 »

1.6 tdci persze, hogy nem rossz, mondjuk egy van-fiestába. Esetleg a fóka is elvánszorog vele, na de a mondeo?
Az egynull benzines megaztán.... Vagy egy hónapja jelentkezett vki, hogy van neki ilyen. K... kíváncsi lennék, hogyha beleülünk 4en fel tud-e jönni az érdi emelkedőn... Utálom ezeket a sparverziókat! Kinézetre nagy, erő meg nulla!

1.0: próbáltam fiestában. Megy az szépen... nyomatéka van, simán felviszi a 4 embert.
Mondeóba nyilván kevés, de annyi dinamikát valószínűleg tud, mint anno a 110 mk3.
Vagy az 1,6-os a mk4-ben. Mert ezeknél fickósabb. Mivel turbós, ott a nyomaték. Kb végig.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 10:27:32 »

1.0: próbáltam fiestában. Megy az szépen... nyomatéka van, simán felviszi a 4 embert.
Mondeóba nyilván kevés, de annyi dinamikát valószínűleg tud, mint anno a 110 mk3.
Vagy az 1,6-os a mk4-ben. Mert ezeknél fickósabb. Mivel turbós, ott a nyomaték. Kb végig.
1.6 tdci-t golfban vezettem, igaz csak egy hétig, üresen... A gond nem ilyenkor van, hanem ha nyaralni/teleni indult a család...
Esetleg egy "rizikósabb" előzésnél...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #455 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 16:39:33 »

Érdeklődni szeretnék, hogy az amerikai modelles tulaj, a Fusion-ös hova írjon? Ide? Vagy külön topik? A címbe beírni?

 hehe taps eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.26 hétfő, 16:45:03 írta BT » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #456 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 18:40:02 »

Holnap delutan probalok ki egy 1.5 ecoboost kombit!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 19:47:51 »

Holnap delutan probalok ki egy 1.5 ecoboost kombit!
 wave
De, ha lehet ne üresen... Amúgy a próbálom, próbálom, az tényleg csak próbálom... Majd 1-2 év múlva, mikor az első eu modellek már futottak kb. 60-(1)80ekm-et, na majd akkor derül ki, hogy mit alkottak...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #458 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 20:13:04 »

De, ha lehet ne üresen... Amúgy a próbálom, próbálom, az tényleg csak próbálom... Majd 1-2 év múlva, mikor az első eu modellek már futottak kb. 60-(1)80ekm-et, na majd akkor derül ki, hogy mit alkottak...

en is ettol felek!
a kis turbosok kokszosodasatol!

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/02/07/hogy_vallasd_a_bmw-motort/

 wow1

szvsz varni kell a szerviz tapasztalatokra!
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2015.01.27 kedd, 16:52:24 »

Holnap delutan probalok ki egy 1.5 ecoboost kombit!
 wave
Megvolt a teszt?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #460 Dátum: 2015.01.27 kedd, 17:30:43 »

Megvolt a teszt?

Megvolt a tesztvezetes!

Nem mentem sokat, de az uj motor erzhetoen erosebb mint a regi 1,6 os.
Azt a kb 25 lovat lehet erezni.
Szerintem alapmotornak eleg lesz.
Az auto egyebkent titanium felszereltsegu volt, de meg par dolog hianyzott az extrak kozul.
Pl a ledes fenyszorok es a hatso ovlegzsak.

Szvsz: nekem kell egy olyan!  taps
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2015.01.27 kedd, 21:50:09 »

Megvolt a tesztvezetes!

Nem mentem sokat, de az uj motor erzhetoen erosebb mint a regi 1,6 os.
Azt a kb 25 lovat lehet erezni.
Szerintem alapmotornak eleg lesz.
Az auto egyebkent titanium felszereltsegu volt, de meg par dolog hianyzott az extrak kozul.
Pl a ledes fenyszorok es a hatso ovlegzsak.

Szvsz: nekem kell egy olyan!  taps

Meg szerintem nemcsak a ló a több, hanem nyomaték is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2015.01.28 szerda, 08:30:38 »

Megvolt a tesztvezetes!

Nem mentem sokat, de az uj motor erzhetoen erosebb mint a regi 1,6 os.
Azt a kb 25 lovat lehet erezni.
Szerintem alapmotornak eleg lesz.
Az auto egyebkent titanium felszereltsegu volt, de meg par dolog hianyzott az extrak kozul.
Pl a ledes fenyszorok es a hatso ovlegzsak.

Szvsz: nekem kell egy olyan!  taps
eljen
Akkor mennyi ideje van még az egyhatnak?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
deki
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2015.01.28 szerda, 16:51:30 »

Az első 4500 km utáni benyomások (EcoBoost 1.5, Kombi, Titanium):

- átlag fogyasztás 8,5 L (város: 9,8 -  műút: 7,5 -  pálya: ha 160-nál nem mész többet akkor 8,2)

Pozitívum:
- jól vezethető, jó a váltó, jah és szép  Grin
- 160-ig elég dinamikusan húz utánna azért kezd elveszni az erő
- automata reflektor és automata motor leállítás tök jó dolog
- hosszú úton Qva kényelmes, még hátul is
- nekem bejött a sávtartó automatika, de csakis pályán, s a tábla felismerő is jó dolog

Negatívum:
- SYNC 2 hanvezérlés ok de pl az mp3-as rész kicsit gagyi, vagy még nem tudom hogy kell hasznáni Shocked Van egy 500GB külső vinyóm, amit beraktam, minden indításnál ca 1,5 perc míg összeszedi az infókat.(Ez városban különösen idegesítő) Ja és FAT32-re kell formatálni egy Microsoft kompatibilis cuccot wow1
- fűtés vezérlés nem a legjobb, sőt.... Automatán hol meleg van hol meg fázol, nem bírja tartani a hőmérsékletet.
- ami a leggázabb az a parkolóradar rendszere. Extraként kértem(100 eFt volt), hogy nagy autó jó lesz és pozitív tapasztalataim voltak a Skodámnál. Amit ez nyújt=0 ennyit én is kilátok belőle. Hátul 35-40 cm magas dolgot már nem vesz észre, elől pedig kb 20 cm-től kezd el jelezni. Szóval ez így tök fölösleges.
- hiányzik pár extra (holott titánium) mint pl. holttérfigyelő, navigáció, ráfutás blokkoló
- jahh és ez a középkonzol alatti "barlang" szépnek szép, de semmire nem használható, dinamikusabb vezetésnél potyognak belőle a cuccok.

Elsőre ennyi. Wink

Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2015.01.28 szerda, 16:53:33 »

Az első 4500 km utáni benyomások (EcoBoost 1.5, Kombi, Titanium):
Febr. 6., péntek, 17:00, Aréna Plaza minitalira nem hozod el?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
deki
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2015.01.28 szerda, 17:34:47 »

Febr. 6., péntek, 17:00, Aréna Plaza minitalira nem hozod el?

Megbeszélem asszony pajtival, van-e kedve shoppingolni  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #466 Dátum: 2015.01.28 szerda, 17:53:52 »

Megbeszélem asszony pajtival, van-e kedve shoppingolni  eplus2
a nőknek mindig van kedve shoppingolni.még akkor is ha 5 percel előtte shoppingolt is..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:08:59 »

Megbeszélem asszony pajtival, van-e kedve shoppingolni  eplus2

Te mióta vagy házas?  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:50:19 »

Te mióta vagy házas?  Cheesy

Nem feleség, hanem asszonypajti!  hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #469 Dátum: 2015.01.28 szerda, 19:51:38 »

Te mióta vagy házas?  Cheesy

Mondta, hogy a sajátjával?  eplus2  laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:30:56 »

Mondta, hogy a sajátjával?  eplus2  laugh
taps, na végre vmi rendes hsz!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
deki
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:34:07 »

Mondta, hogy a sajátjával?  eplus2  laugh
Köszi, hogy szóltatok, akkor ezt még eldöntöm  nyes
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:41:48 »

Köszi, hogy szóltatok, akkor ezt még eldöntöm  nyes
Hozzad mindkettőt, majd mi eldöntjük!  Grin
De legfőképpen a vasat! Így legalább mindenki majd azt fikázza, nem b4flk-t!  Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #473 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:43:39 »

eljen
Akkor mennyi ideje van még az egyhatnak?

marad a csaladban!
a felesegem mk 2 ese megy el.
kb 2 ev, ha isten es a part is ugy akarja!  eplus2
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #474 Dátum: 2015.01.28 szerda, 20:46:38 »

Megbeszélem asszony pajtival, van-e kedve shoppingolni  eplus2

segitek megvedeni a sok dieselestol!
 eplus2
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
deki
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2015.01.28 szerda, 21:08:34 »

segitek megvedeni a sok dieselestol!
 eplus2
.... khm akkor menek... worship
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2015.01.28 szerda, 21:27:38 »

.... khm akkor menek... worship
Ok, de Timcsi mögé álljál, mint "Oktánszámhuszár"!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 12:01:03 »

https://www.youtube.com/watch?v=HOGiZmrsBsw

Garázs tv-s teszt.

180Le, fehér kombi, ez fog tetszeni nekem. Itthon még nem találtam ilyen tesztautót, de kipróbálnám. 180as kéziváltós verzióban.

Ezek a srácok azt kifogásolták, hogy "nyúlós" a futómű, nyekereg a panorámatető és nem ért angolul a navivezérlő, ez monnyuk fasság. Meg, hogy az előzőt jobb volt vezetni ...stb.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #478 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 13:34:28 »

https://www.youtube.com/watch?v=HOGiZmrsBsw

Garázs tv-s teszt.

180Le, fehér kombi, ez fog tetszeni nekem. Itthon még nem találtam ilyen tesztautót, de kipróbálnám. 180as kéziváltós verzióban.

Ezek a srácok azt kifogásolták, hogy "nyúlós" a futómű, nyekereg a panorámatető és nem ért angolul a navivezérlő, ez monnyuk fasság. Meg, hogy az előzőt jobb volt vezetni ...stb.

Pedig ez a fehér kombi szép. A középkonzol tényleg nem tetszetős. Gondolom koszolódik és karcolódik majd rendesen. Bár azt a jelenlegi Sony előlap is tudja produkálni. Pedig csak mikroszálas kendővel van takarítva. És úgy tűnik majd az üvegtetőről is le kell mondani, bár 3-4 év múlva amikor aktuális lesz a csere, már talán lesz egy FL amivel javítják. Még van időm gondolkodni, jövő héten viszem 40 ezres szervizre.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 09:44:56 »

Sziasztok,

Új (egyelőre csak fórum) tagként üdvözöllek titeket. Jelenleg megrendelés előtt állok. Mondeo Titanium 5 ajtós 2.0l TDCi (180LE) PowerShift automata.
Most egy Insigniám van, remélem már nem sokáig. Volt szerencsém az új Mondeót egy napig használni kombi kivitelben, és azt kell, hogy mondjam, nagyon jól éreztem magam benne.
Pár szóban összegezném a tapasztalataimat:

Pozitív:
•   diesel motortól függetlenül rendkívül csendes
•   a 180 lovas motor kellően dinamikus, főleg sport állásban
•   a panoráma tető nem nyöszörög, mint ahogyan ezt valamelyik tesztelő állította
•   a váltó nagyon gyors, és rántás nélküli. (gondolom ez természetes, de nekem nem volt még automatám)
•   a beépített audio nagyon jól szól
•   a sávtartó automatika nem bolondbiztos ugyan, de nagyon jól működik
•   az automata távolsági fényszóróvezérlés nagyon gyors, (sokkal gyorsabb, mint eddig bármelyik általam használt autóban volt)

Negatív:
•   a navigáció csak angol nyelvű, ami ebben a kategóriában szerintem elfogadhatatlan
•   az Audio business csomag 1 ICE 23 kezelőfelülete egy szóval jellemezve ronda
•   az információs kijelzőn nagyon kevés funkció állítható (pl aktuális sebesség számmal sem)
•   az elektromos kézifék csak félautomata
•   a led fényszóró teljesítménye lehetne jobb. (az insignia xenon nagyobb fényerejű)
•   az automata parkolósegéd használata túl bonyolult

A navigációval kapcsolatban mindjárt egy kérdésem is lenne. Van arra mód, hogy magyar hangon szólaljon meg?

Hát röviden ennyi. Remélem hamarosan a sajátomként is beszámolhatok a tapasztalatokról.

üdv
haniboy
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 09:48:15 »


A navigációval kapcsolatban mindjárt egy kérdésem is lenne. Van arra mód, hogy magyar hangon szólaljon meg?

Üdv a klubban! Smiley

Szerintem egyelőre nem nagyon van erre lehetőség. MK4-re is mostanában került elő magyarítás, az MK5 meg annyira új (legalábbis itthon), hogy nem hiszem, hogy bármi utólagos sw módosítás lenne már hozzá. Későbbiekben viszont esélyes, hogy lesz.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 10:00:42 »

Köszi a választ. Nagyon remélem, hogy megoldható lesz.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 10:18:24 »

Sziasztok,

Új (egyelőre csak fórum) tagként üdvözöllek titeket. Jelenleg megrendelés előtt állok. Mondeo Titanium 5 ajtós 2.0l TDCi (180LE) PowerShift automata.
Most egy Insigniám van, remélem már nem sokáig. Volt szerencsém az új Mondeót egy napig használni kombi kivitelben, és azt kell, hogy mondjam, nagyon jól éreztem magam benne.
Pár szóban összegezném a tapasztalataimat:

Pozitív:
•   diesel motortól függetlenül rendkívül csendes
•   a 180 lovas motor kellően dinamikus, főleg sport állásban
•   a panoráma tető nem nyöszörög, mint ahogyan ezt valamelyik tesztelő állította
•   a váltó nagyon gyors, és rántás nélküli. (gondolom ez természetes, de nekem nem volt még automatám)
•   a beépített audio nagyon jól szól
•   a sávtartó automatika nem bolondbiztos ugyan, de nagyon jól működik
•   az automata távolsági fényszóróvezérlés nagyon gyors, (sokkal gyorsabb, mint eddig bármelyik általam használt autóban volt)

Negatív:
•   a navigáció csak angol nyelvű, ami ebben a kategóriában szerintem elfogadhatatlan
•   az Audio business csomag 1 ICE 23 kezelőfelülete egy szóval jellemezve ronda
•   az információs kijelzőn nagyon kevés funkció állítható (pl aktuális sebesség számmal sem)
•   az elektromos kézifék csak félautomata
•   a led fényszóró teljesítménye lehetne jobb. (az insignia xenon nagyobb fényerejű)
•   az automata parkolósegéd használata túl bonyolult

A navigációval kapcsolatban mindjárt egy kérdésem is lenne. Van arra mód, hogy magyar hangon szólaljon meg?

Hát röviden ennyi. Remélem hamarosan a sajátomként is beszámolhatok a tapasztalatokról.

üdv
haniboy


Üdv a klubban!

Szívesen vesszük tapasztalataidat, ha meglesz a verda. Jó szelet, majd írj!  wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 10:21:41 »

Pedig ez a fehér kombi szép. A középkonzol tényleg nem tetszetős. Gondolom koszolódik és karcolódik majd rendesen. Bár azt a jelenlegi Sony előlap is tudja produkálni. Pedig csak mikroszálas kendővel van takarítva. És úgy tűnik majd az üvegtetőről is le kell mondani, bár 3-4 év múlva amikor aktuális lesz a csere, már talán lesz egy FL amivel javítják. Még van időm gondolkodni, jövő héten viszem 40 ezres szervizre.  nyes

Van rosszabb is Ati! A középkonzolon a fekete zongoralakk a Tit-s ben... Na az retkelődik csak igazán!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
deki
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:51:01 »

Ok, de Timcsi mögé álljál, mint "Oktánszámhuszár"!  Cheesy
Sajnos a családban hétfőn egy szomorú eseméyn történt, így holnap temetésre kell mennem.
Remélem a márciusi talihoz már nem lesz semmi extra esemény.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #485 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 21:53:03 »

Sajnos a családban hétfőn egy szomorú eseméyn történt, így holnap temetésre kell mennem.
Remélem a márciusi talihoz már nem lesz semmi extra esemény.
részvétem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
deki
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 22:00:29 »

részvétem.
Köszönöm
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2015.02.11 szerda, 13:45:58 »

Ma láttam itthon az első MK5-öt. A Dózsa Gy. úton ment. Durva messziről a nagy szája a kocsinak. De tetszett!  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2015.02.11 szerda, 15:42:37 »

Ma láttam itthon az első MK5-öt. A Dózsa Gy. úton ment. Durva messziről a nagy szája a kocsinak. De tetszett!  eljen

Én rendszeresen látok Börsön, valszeg Kürt - ös kocsik, 5 - ajtós, kombi mindenféle van... Szerintem is szépek! Várom a man.6-os 180Le-s tesztautót a Petrányinál Börsön. 2 napra kiveszem, szólok, aki akarja kipróbálhatja!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #489 Dátum: 2015.02.11 szerda, 15:58:55 »

Én rendszeresen látok Börsön, valszeg Kürt - ös kocsik, 5 - ajtós, kombi mindenféle van... Szerintem is szépek! Várom a man.6-os 180Le-s tesztautót a Petrányinál Börsön. 2 napra kiveszem, szólok, aki akarja kipróbálhatja!

 wave

Én már jelentkeztem is!  worship
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2015.02.11 szerda, 18:43:43 »

Én rendszeresen látok Börsön, valszeg Kürt - ös kocsik, 5 - ajtós, kombi mindenféle van... Szerintem is szépek! Várom a man.6-os 180Le-s tesztautót a Petrányinál Börsön. 2 napra kiveszem, szólok, aki akarja kipróbálhatja!

 wave
Akkor en is beallnek a sorba - ahogy latom, masodikkent  worship
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #491 Dátum: 2015.02.11 szerda, 19:00:18 »

Akkor en is beallnek a sorba - ahogy latom, masodikkent  worship

Vonatozás lesz? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #492 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 00:55:51 »

Vonatozás lesz? eplus2

En inkabb autoznek. Es azt se banom hogyha Domi nem lesz ott.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 07:55:10 »

En inkabb autoznek. Es azt se banom hogyha Domi nem lesz ott.  smile
wow1 Mit vétettem ellened??
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #494 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 07:56:03 »

wow1 Mit vétettem ellened??
Miért?te inkább vonatoznál vele?! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 07:59:42 »

Miért?te inkább vonatoznál vele?! hehe
Az autót kipróbálni vágyók sorába jelentkeztem be, másodikként. A BT hozta be a vonatozást, most nem tudom hogy keveredtem én is bele.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #496 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 08:02:08 »

Az autót kipróbálni vágyók sorába jelentkeztem be, másodikként. A BT hozta be a vonatozást, most nem tudom hogy keveredtem én is bele.

Tudod te azt nagyon jól, hogy hogy keveredtél bele...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #497 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 09:43:50 »

Az autót kipróbálni vágyók sorába jelentkeztem be, másodikként. A BT hozta be a vonatozást, most nem tudom hogy keveredtem én is bele.

Már az is necces volt hogy elmentünk az okosítás után kipróbálni a kocsit. Már akkor is hírbe hoztak Veled. Ha másodszor is együtt próbálnák, hát nem tudom hogy ki tudnám-e magyarázni.  smile
Sikerült a parkettázás?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 09:52:59 »

Már az is necces volt hogy elmentünk az okosítás után kipróbálni a kocsit. Már akkor is hírbe hoztak Veled. Ha másodszor is együtt próbálnák, hát nem tudom hogy ki tudnám-e magyarázni.  smile
Sikerült a parkettázás?
Én is jelentkezek egy vezetésre  Wink
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 09:59:39 »

Már az is necces volt hogy elmentünk az okosítás után kipróbálni a kocsit. Már akkor is hírbe hoztak Veled. Ha másodszor is együtt próbálnák, hát nem tudom hogy ki tudnám-e magyarázni.  smile
Sikerült a parkettázás?
Sose törődj velük, csak irigykednek hogy én vezethettem azt a szép paripát vigyor3 worship

Még nem, de ez a hétvége nem is volt szabad. Majd talán most.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.