Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:42:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 651852 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2017.12.01 péntek, 09:04:01 »

2013.5. havi a mondeom állitólag szervíz menüből sem lehet letiltani.köszönöm az észrevételeket.

Kell legyen biztije, ha azt kiveszed...
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #151 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 19:10:30 »

2013.5. havi a mondeom állitólag szervíz menüből sem lehet letiltani.köszönöm az észrevételeket.



bocsi de ha 2013.5 havi akkor az meg csak MK4 mondeo. szoval menubol nem lehet kikapcsolni, csak is at lehet programozni. de akkor gombra se fog mukodni!
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2017.12.06 szerda, 08:44:28 »

Sziasztok! Érdekes hibára lettem figyelmes! Sofőr ülés mintha egy bizonyos pontig szépen lassan visszasüllyedne! Azt veszem észre, hogy nem érem el a pedált, vagy kezemmel az érintő kijelzőt! Vkinek hasonló? Más lassan 3 hete megvan a kocsi start stop kb 5ször működőt azóta se
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2017.12.06 szerda, 20:55:31 »

Sziasztok! Érdekes hibára lettem figyelmes! Sofőr ülés mintha egy bizonyos pontig szépen lassan visszasüllyedne! Azt veszem észre, hogy nem érem el a pedált, vagy kezemmel az érintő kijelzőt! Vkinek hasonló? Más lassan 3 hete megvan a kocsi start stop kb 5ször működőt azóta se

Ezt most nem igazán értem. Ha visszasűllyed akkor közelebb kellene lennie a lábadnak a pedálhoz. Nem?
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 07:27:33 »

Ezt most nem igazán értem. Ha visszasűllyed akkor közelebb kellene lennie a lábadnak a pedálhoz. Nem?
   Nem! Vagy roszzul fogalmaztam kinek mi!  Kicsit emelve van az ülölap meg kb közepes álláson! És hátrafele lesülyed így értem, mint mikor leállítód és magától hátra megy csak itt szépen lassan
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:39:39 »

   Nem! Vagy roszzul fogalmaztam kinek mi!  Kicsit emelve van az ülölap meg kb közepes álláson! És hátrafele lesülyed így értem, mint mikor leállítód és magától hátra megy csak itt szépen lassan
Így értem, már. Bár azt nem értem, ez hogy lehet, hiszen nem hidraulikusan emel, hanem egy csavar orsóval.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #156 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:43:08 »

Így értem, már. Bár azt nem értem, ez hogy lehet, hiszen nem hidraulikusan emel, hanem egy csavar orsóval.
...elektromosan,aminek van egy megpöccinthető kapcsolója. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:45:04 »

...elektromosan,aminek van egy megpöccinthető kapcsolója. Roll Eyes
igen elektomos, de ha a kapcsoló lenne rossz akkor nem lassan eresztene vissza. nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #158 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 19:55:57 »

igen elektomos, de ha a kapcsoló lenne rossz akkor nem lassan eresztene vissza. nem?

de ha csak időnként véletlenül "megpöccen" ki-beszálláskor, az is ilyen eredménnyel jár.Erre céloztam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 21:15:26 »

de ha csak időnként véletlenül "megpöccen" ki-beszálláskor, az is ilyen eredménnyel jár.Erre céloztam.
Világos. De azt azért ne felejtsük el, hogy véletlenül nem lehet csak úgy megpöccinteni.
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 21:17:55 »

Próbáltam ma bárhogy állítom be lesüllyed! Lehet a 100km nehéz neki?
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
haniboy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 468


E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 21:26:23 »

Próbáltam ma bárhogy állítom be lesüllyed! Lehet a 100km nehéz neki?
Hát ezt nem hinném Smiley Szerviz mit mondott?
Naplózva
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2017.12.07 csütörtök, 22:45:40 »

Hát ezt nem hinném Smiley Szerviz mit mondott?
   még nem volt időm elvinni! sajnos most sokal nagyobb a baj, és most nem tudok vele úgy foglalkozni, de kerítek rá időt
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2017.12.08 péntek, 07:24:49 »

Sziasztok! Érdekes hibára lettem figyelmes! Sofőr ülés mintha egy bizonyos pontig szépen lassan visszasüllyedne! Azt veszem észre, hogy nem érem el a pedált, vagy kezemmel az érintő kijelzőt! Vkinek hasonló? Más lassan 3 hete megvan a kocsi start stop kb 5ször működőt azóta se

Szia,

A Start-Stop összefüggésben van az intelligens töltő rendszerrel (is). Ha az akkumulátorod töltöttsége 60% alá esik a START-STOP-ot lekapcsolja a rendszer. Ezzel egy időben a szélvédő fűtést is és az sem működik. Amint az akku megfelelő kapacitásra visszaáll a START-STOP és a szélvédő fűtés is működni fog.

Az ülésednek semmi baja, egyszerűen túl gyorsan indulsz el az aztóval, azaz inditás után azonnal sebességbe teszed az autót vagy automata esetén D-be. Indítás után várd meg míg az ülésed beáll a memoriában lévő pozicióba, kb 5mp. Utána tedd sebességbe vagy D-be a sebváltód és minden rendben lesz.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2017.12.08 péntek, 07:28:28 »

Ahha.  heureka
Köszi.

Viszont ma újra átnéztem az MKV specifikációt, Lámpamosóval nem találkoztam, a csomagok közt sem.
Nekem adaptív LED el szállította a gyár, de lámpamosóval nem látta el.

MONDjuk a magyar közutak monnyon le, úgy néz ki a lámpabúra a kavicsoktól, mintha egy dinnye csősz lőtt volna a kocsira sörétessel. /:


Van lámpamosó, 80.000, de csak 2016 utolsó negyedévétől. Illetve innentől kijelzi az autó az ablakmosó víz hiányát is. Ez utóbbi egyébként utólag beszerelhető és felprogramozható.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2017.12.08 péntek, 07:31:56 »

Szerbusztok!
Van nem régóta 1 mondeóm mármint az új,mert van 1 99"es is.Tehát az után érdeklődnék tudja e valaki ,hogyan lehet az automata tükörmozgást télre kiiktatni.


Ki lehet iktatni. Akár menüből is. Mirrors-Autofold- vedd ki a pipát a kockából.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2017.12.08 péntek, 12:51:16 »


Van lámpamosó, 80.000, de csak 2016 utolsó negyedévétől. Illetve innentől kijelzi az autó az ablakmosó víz hiányát is. Ez utóbbi egyébként utólag beszerelhető és felprogramozható.
A lámpamosó nem érdekel, de az ablakmosó víz hiánya nincs jelezve...
A lassan 10 éves b4k (kiscsúnyaműanyadfabetétesghia) alapból tudta... Lehet a xenon miatt. Na akkor töltés!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2017.12.08 péntek, 14:23:13 »

A lámpamosó nem érdekel, de az ablakmosó víz hiánya nincs jelezve...
A lassan 10 éves b4k (kiscsúnyaműanyadfabetétesghia) alapból tudta... Lehet a xenon miatt. Na akkor töltés!
Nekem a fészliftes kijelzi a folyadék hiányt(nyári volt eddig, tegnapelőtt nyomattam ki belőle, és kijelezte + írta a Display n) de lámpamosót nem találtam a F- es opciok közt sem.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2017.12.08 péntek, 17:56:27 »

Szia,

A Start-Stop összefüggésben van az intelligens töltő rendszerrel (is). Ha az akkumulátorod töltöttsége 60% alá esik a START-STOP-ot lekapcsolja a rendszer. Ezzel egy időben a szélvédő fűtést is és az sem működik. Amint az akku megfelelő kapacitásra visszaáll a START-STOP és a szélvédő fűtés is működni fog.

Az ülésednek semmi baja, egyszerűen túl gyorsan indulsz el az aztóval, azaz inditás után azonnal sebességbe teszed az autót vagy automata esetén D-be. Indítás után várd meg míg az ülésed beáll a memoriában lévő pozicióba, kb 5mp. Utána tedd sebességbe vagy D-be a sebváltód és minden rendben lesz.
    Szia! Rendben megnézem úgy mit csinál!
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2017.12.08 péntek, 18:03:55 »

Nekem a fészliftes kijelzi a folyadék hiányt(nyári volt eddig, tegnapelőtt nyomattam ki belőle, és kijelezte + írta a Display n) de lámpamosót nem találtam a F- es opciok közt sem.
Bleki, mint mk4fl is kijelezte, csak ez az mk5törley nem nyafog, ha nincs mint spriccelni...  Cheesy
Ma legalább lemosta a Jóisten...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2017.12.09 szombat, 10:30:16 »

Nekem a fészliftes kijelzi a folyadék hiányt(nyári volt eddig, tegnapelőtt nyomattam ki belőle, és kijelezte + írta a Display n) de lámpamosót nem találtam a F- es opciok közt sem.

Az MK1-esből a GHIA is kijelezte. Teljesen nonsens, hogy az MKV-be csak a gyártás megkezdése után 2 évvel tették bele az ügyfelek erős nyomására.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2017.12.09 szombat, 19:49:45 »

Az MK1-esből a GHIA is kijelezte. Teljesen nonsens, hogy az MKV-be csak a gyártás megkezdése után 2 évvel tették bele az ügyfelek erős nyomására.
+ lámpamosót még mindig nem találni a külső megjelenés, funkciók közt sem. Csomagok opciói közt sincs említés róla.
Ma beszéltem a Dealer el akivel bizniszeltük a kocsit, azt mondja MKV nél nem emléxik hogy lenne. (Katalógus füzetben ábrázolva sincs)
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 19:40:52 »

+ lámpamosót még mindig nem találni a külső megjelenés, funkciók közt sem. Csomagok opciói közt sincs említés róla.
Ma beszéltem a Dealer el akivel bizniszeltük a kocsit, azt mondja MKV nél nem emléxik hogy lenne. (Katalógus füzetben ábrázolva sincs)

Pedig van. Szóval ilyen nincs és mégis van. Sajnos neked kell utána járnod. Az értékesítők sokszor jóval kevesebbet tudnak az autókról mint a vásárlók.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 19:50:52 »

Pedig van. Szóval ilyen nincs és mégis van. Sajnos neked kell utána járnod. Az értékesítők sokszor jóval kevesebbet tudnak az autókról mint a vásárlók.

Ford Hovàny letölthetö àrlisták: Ford Mondeo

2017 április 17.-i gyártástól

Alapfelszereltség választható opciók

Biztonság,védelem

Fényszóró mosó fúvókák: 65.000HUF

Jó keresgélést a hitetleneknek és a felkészült Dealereknek Smiley Smiley

És itt egy video ami mondjuk teljesen másról szól. De ha jól figyelsz látni fogsz fényszóró mosót a Mondin. Smiley

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=mZ6qWuMLnGA


« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 13:27:54 írta AndrewJ » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2017.12.10 vasárnap, 20:41:15 »

Sikerült egy új funkciót aktiválni. Nevezetesen a kulcsról történő távindítást.
Automata sebváltós nyomógombbal induló Mondeokon működik. Smiley
(Persze kell hozzá új kulcs amin a távindító gomb rajta van, 2017 előtti autóknál 433Mhz-es ,2017 -től 434Mhz-es, de mindenkinek ellenőriznie kell a biztonság kedvéért a sajátját. Az amerikai kulcsok nem jók mert 902Mhz-en mennek, és ezekhez RTF modult is cserélni kellene)

Ha érdekel valakit szivesen küldök videot e-mailben vagy whatsappon.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=mZ6qWuMLnGA
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 13:26:15 írta AndrewJ » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 13:30:04 »

..És ezt is be lehet építeni bár ez tényleg nincs az extra listában. Kb. 300 USD-be fáj meg egy kis hozzáértésbe.

https://www.youtube.com/watch?v=DihfPm-jaw8
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 13:42:14 »

..ha van valakinek tartalék  (index oldali) hátsó lámpája, akkor Lengyel "barátaink" szívesen átalakítják azt kb 400EUR-ért.


https://www.youtube.com/watch?v=mOCIDoaiEak
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 14:42:46 »

Sikerült egy új funkciót aktiválni. Nevezetesen a kulcsról történő távindítást.
Automata sebváltós nyomógombbal induló Mondeokon működik. Smiley
(Persze kell hozzá új kulcs amin a távindító gomb rajta van, 2017 előtti autóknál 433Mhz-es ,2017 -től 434Mhz-es, de mindenkinek ellenőriznie kell a biztonság kedvéért a sajátját. Az amerikai kulcsok nem jók mert 902Mhz-en mennek, és ezekhez RTF modult is cserélni kellene)

Ha érdekel valakit szivesen küldök videot e-mailben vagy whatsappon.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=mZ6qWuMLnGA

     Engem érdekelne kérdés mennyi az annyi
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #178 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 17:37:00 »

Sikerült egy új funkciót aktiválni. Nevezetesen a kulcsról történő távindítást.
Automata sebváltós nyomógombbal induló Mondeokon működik. Smiley
(Persze kell hozzá új kulcs amin a távindító gomb rajta van, 2017 előtti autóknál 433Mhz-es ,2017 -től 434Mhz-es, de mindenkinek ellenőriznie kell a biztonság kedvéért a sajátját. Az amerikai kulcsok nem jók mert 902Mhz-en mennek, és ezekhez RTF modult is cserélni kellene)

Ha érdekel valakit szivesen küldök videot e-mailben vagy whatsappon.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=mZ6qWuMLnGA

és mi lenne ha faragnánk belőle egy cikket, hogy bárki elérje akit érdekel? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 18:35:53 »

és mi lenne ha faragnánk belőle egy cikket, hogy bárki elérje akit érdekel? Roll Eyes

Szivesen leírom ha gondoljátok. Azért nem tettem eddig mert ha visszatekintek egészen 2003-ig akkor sajnos erős szemléletváltást látok.

Régen ha megtudtunk oldani egy-egy problémát vagy ki tudtunk hozni többet az autóinkból azt megosztottuk egymással, segítettünk szerelni, reszelgetni az autót mindenkinek baráti alapon. Mondeos segített Mondeosnak.

Most azt látom, hogy bizonyos tagok jó pénzért árusítják “csomagokban” a beállítási lehetőségeket. Ez tiszta vicc. Legalábbis itt a közösség keretein belül.

A Német MK5 klubban ha valaki ilyet tesz azt azonnal kizárják. Lehetne példát venni róluk. Ez nem egy piactér hanem egy (bízom benne) , hogy baráti közösség aminek a központjában szeretett autónk áll.

Aki ebből pénzt akar csinálni az tegye máshol. Készítsen honlapot reklámozza magát ott.

Én nagyon szivesen elmondok és megosztok veletek minden infót ellentételezés nélkül,mert szerintem ennek itt alapnak kellene lennie.  De nem szeretném ha az itteni csomagárúsok portfóliójába általam egy újabb 30-60-90 ezer forintos tétel kerülne be.

Tehát szivesen megosztom veletek ezt is és mindazt amit itt egyesek pénzért árulnak de előtte gondoljátok át amit itt írtam.

Scratch, remélem te is olvasod a fórumot.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #180 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 18:52:33 »

Szivesen leírom ha gondoljátok. Azért nem tettem eddig mert ha visszatekintek egészen 2003-ig akkor sajnos erős szemléletváltást látok.

Régen ha megtudtunk oldani egy-egy problémát vagy ki tudtunk hozni többet az autóinkból azt megosztottuk egymással, segítettünk szerelni, reszelgetni az autót mindenkinek baráti alapon. Mondeos segített Mondeosnak.

Most azt látom, hogy bizonyos tagok jó pénzért árusítják “csomagokban” a beállítási lehetőségeket. Ez tiszta vicc. Legalábbis itt a közösség keretein belül.

A Német MK5 klubban ha valaki ilyet tesz azt azonnal kizárják. Lehetne példát venni róluk. Ez nem egy piactér hanem egy (bízom benne) , hogy baráti közösség aminek a központjában szeretett autónk áll.

Aki ebből pénzt akar csinálni az tegye máshol. Készítsen honlapot reklámozza magát ott.

Én nagyon szivesen elmondok és megosztok veletek minden infót ellentételezés nélkül,mert szerintem ennek itt alapnak kellene lennie.  De nem szeretném ha az itteni csomagárúsok portfóliójába általam egy újabb 30-60-90 ezer forintos tétel kerülne be.

Tehát szivesen megosztom veletek ezt is és mindazt amit itt egyesek pénzért árulnak de előtte gondoljátok át amit itt írtam.

Scratch, remélem te is olvasod a fórumot.

Azt gondolom, hogy nem történt ilyen szemléletváltás.A fórum továbbra is azért van-működik, hogy segítsünk másoknak-egymásnak boldogulni.
Az, hogy megjelentek a "hivatásosak", szinte elkerülhetetlen.
Ha megnézed az FAQ-t és vagy a Wiki-t azért erősen látszik, a törekvés hajthatatlan.

Nekem nincs mk5öm, és talán nem is lesz. De felettébb érdekelne ennek a távindításnak a mikéntje, és biztos nem vagyok egyedül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 19:31:34 »

Azt gondolom, hogy nem történt ilyen szemléletváltás.A fórum továbbra is azért van-működik, hogy segítsünk másoknak-egymásnak boldogulni.
Az, hogy megjelentek a "hivatásosak", szinte elkerülhetetlen.
Ha megnézed az FAQ-t és vagy a Wiki-t azért erősen látszik, a törekvés hajthatatlan.

Nekem nincs mk5öm, és talán nem is lesz. De felettébb érdekelne ennek a távindításnak a mikéntje, és biztos nem vagyok egyedül.

Le fogom írni mint ahogyan ezt korábban is írtam. Egyébként MK4-re is van sok-sok dolog amit lehet. MK4-be nem ástam bele magam ezért kifejezetten MK4 okosságokat jelenleg nem tudok állítgatni.

A “hivatásosak” pedig azt tehetnek itt amit a közösség elfogad és a moderátorok megengednek.

Egyébként az MK4 Facelift 2011-2014 egy sokkal jobb minőségű és megbízhatóbb autó mint az MK5. Bármennyire is fáj ezt leírnom.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 21:04:14 írta AndrewJ » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:03:08 »

Szivesen leírom ha gondoljátok. Azért nem tettem eddig mert ha visszatekintek egészen 2003-ig akkor sajnos erős szemléletváltást látok.

Régen ha megtudtunk oldani egy-egy problémát vagy ki tudtunk hozni többet az autóinkból azt megosztottuk egymással, segítettünk szerelni, reszelgetni az autót mindenkinek baráti alapon. Mondeos segített Mondeosnak.

Most azt látom, hogy bizonyos tagok jó pénzért árusítják “csomagokban” a beállítási lehetőségeket. Ez tiszta vicc. Legalábbis itt a közösség keretein belül.

A Német MK5 klubban ha valaki ilyet tesz azt azonnal kizárják. Lehetne példát venni róluk. Ez nem egy piactér hanem egy (bízom benne) , hogy baráti közösség aminek a központjában szeretett autónk áll.

Aki ebből pénzt akar csinálni az tegye máshol. Készítsen honlapot reklámozza magát ott.

Én nagyon szivesen elmondok és megosztok veletek minden infót ellentételezés nélkül,mert szerintem ennek itt alapnak kellene lennie.  De nem szeretném ha az itteni csomagárúsok portfóliójába általam egy újabb 30-60-90 ezer forintos tétel kerülne be.

Tehát szivesen megosztom veletek ezt is és mindazt amit itt egyesek pénzért árulnak de előtte gondoljátok át amit itt írtam.

Scratch, remélem te is olvasod a fórumot.

      Sajnos igazad van! De mindegy is ez elkerülhetetlen! Ui.:néztem kulcsot és nem találtam hozzá falbav
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:09:39 »

Le fogom írni mint ahogyan ezt korábban is írtam. Egyébként MK4-re is van sok-sok dolog amit lehet. MK4-be nem ástam bele magam ezért kifejezetten MK4 okosságokat jelenleg nem tudok állítgatni.

A “hivatásosak” pedig azt tehetnek itt amit a közösség elfogad és a moderátorok megengednek.

Egyébként az MK4 Facelift 2011-2014 egy sokkal jobb minőségű és megbízhatóbb autó mint az MK5. Bármennyire is fáj ezt leírnom.
Bocsi, ezzel nem értek 1et! Lehet, talán azért, mert törley az első újonnan  választott és vásárolt autóm, de én nem bántam meg az update-et!
Eddig!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:11:27 »

Csak hogy fokozzam a kedélyeket egy újabb infó...

A diesel Mondeok motorvezérlő elektronikájában megtalálható a 150,180,210 lóerős szoftver.
Ezeket lehet aktiválni. Egyedül a 210 lóerőssel van gond hiszen ott egy plusz turbó is van ami a másik kettőben nincs.
Ha ennek ellenére valaki azt aktiválja akkor egy kicsit kehes 160 lovas autója lesz. (Vicces de működik vele az autó, egy német Mondeos társ kipróbálta) Tehát ezt nem érdemes.
Viszont a 150-esekben minden további nélkül lehet aktiválni a 180 pacis szoftvert.

Az aktiválást UCDS-el lehet elkövetni. A hogyant nem tudom, mert UCDS-t még nem vettem.
Tény viszont, hogy lehet a Németek és az Oroszok nyomják.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 22:25:31 írta AndrewJ » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:15:49 »

Bocsi, ezzel nem értek 1et! Lehet, talán azért, mert törley az első újonnan  választott és vásárolt autóm, de én nem bántam meg az update-et!
Eddig!  integet2

Minőségről és megbízhatóságról azaz tényekről és nem érzelmekről írtam.

Az MK5 szebb és okosabb autó, nem is rossz auto, én sem mennék vissza MK4-be. De ettől függetlenül sokkal rosszabb minőségű (összeszerelés) és megbízhatatlanabb. Nagymértékben a Spanyolok hibája szerintem.

A kijelntésem 260e km MK4-el és 160e km MKV-el eltöltött útra alapozom.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.11 hétfő, 22:22:11 írta AndrewJ » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:24:59 »

Csak hogy fokozzam a kedélyeket egy újabb infó...

A diesel Mondeok motorvezérlő elektronikájában megtalálható a 150,180,210 lóerős szoftver.
Ezeket lehet aktiválni. Egyedül a 210 lóerőssel van gond hiszen ott egy plusz turbó is van ami a másik kettőben nincs.
Ha ennek ellenére valaki azt aktiválja akkor egy kucsit kehes 160 lovas autója leesz. Tehát ezt nem érdemes.
Viszont a 150-esekben minden további nélkül lehet aktiválni a 180 pacis szoftvert.

Az aktiválást UCDS-el lehet elkövetni. A hogyant nem tudom, mert UCDS-t még nem vettem.
Tény viszont, hogy lehet a Németek és az Oroszok nyomják.
    Nekem az mk4 is volt pöckölve, ment mint a marha, de egy idő után kormolt mint egy jóképű adagolós dizel ami fel van tekerve! Kicsit tartok én már ettől! Enyém a mostani 150le
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:26:11 »

Csak hogy fokozzam a kedélyeket egy újabb infó...

A diesel Mondeok motorvezérlő elektronikájában megtalálható a 150,180,210 lóerős szoftver.
Ezeket lehet aktiválni. Egyedül a 210 lóerőssel van gond hiszen ott egy plusz turbó is van ami a másik kettőben nincs.
Ha ennek ellenére valaki azt aktiválja akkor egy kicsit kehes 160 lovas autója lesz. (Vicces de működik vele az autó, egy német Mondeos társ kipróbálta) Tehát ezt nem érdemes.
Viszont a 150-esekben minden további nélkül lehet aktiválni a 180 pacis szoftvert.

Az aktiválást UCDS-el lehet elkövetni. A hogyant nem tudom, mert UCDS-t még nem vettem.
Tény viszont, hogy lehet a Németek és az Oroszok nyomják.

Mi is!  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:27:22 »

    Nekem az mk4 is volt pöckölve, ment mint a marha, de egy idő után kormolt mint egy jóképű adagolós dizel ami fel van tekerve! Kicsit tartok én már ettől! Enyém a mostani 150le

Más a pöckölés és más a gyári szoftver ugyanarra a “hardware-re”.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:29:15 »

Más a pöckölés és más a gyári szoftver ugyanarra a “hardware-re”.
  rosszul írtam gyári volt ez is, tudtommal
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:29:56 »

    Nekem az mk4 is volt pöckölve, ment mint a marha, de egy idő után kormolt mint egy jóképű adagolós dizel ami fel van tekerve! Kicsit tartok én már ettől! Enyém a mostani 150le
Ez már itt asszem erősen off és az mk4be kéne visszamenni, nálam (Bleki) csak a közismert 140->163 volt megcsinálva. De hallottam olyanról, hogy ezt a motort 185 lóig húzták. Ment 193ig is, de ott más füstölt erősen.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:30:27 »

Mi is!  hehe

Akkor jó! Engem ez sajna nem érint, bár örülnék egy gyári 240 lóerős vezérlésnek ugyanerre a motorra Smiley
Igy maradt a “pöckölés” a Supercsipszel.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:30:42 »

Most a magyarosításra vagyok ráálva, de lehet hagyom így
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:31:36 »

Más a pöckölés és más a gyári szoftver ugyanarra a “hardware-re”.
taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:31:58 »

Ez már itt asszem erősen off és az mk4be kéne visszamenni, nálam (Bleki) csak a közismert 140->163 volt megcsinálva. De hallottam olyanról, hogy ezt a motort 185 lóig húzták. Ment 193ig is, de ott más füstölt erősen.

A 163 ló az volt gyárilag az MK4-be azzal nem hiszem, hogy gondod volt.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:32:12 »

Ez már itt asszem erősen off és az mk4be kéne visszamenni, nálam (Bleki) csak a közismert 140->163 volt megcsinálva. De hallottam olyanról, hogy ezt a motort 185 lóig húzták. Ment 193ig is, de ott más füstölt erősen.
  Off szó szó! De példát kellett írjak
Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:34:52 »

Most a magyarosításra vagyok ráálva, de lehet hagyom így

A magyarosítás az viszont nagyon érdekelne. Szép kihívás.
UCDS kell hozzá szerintem, valamint a IPC firmware bizonyos filejainak átírása.
 De csak tippelek.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:35:55 »

Minőségről és megbízhatóságról azaz tényekről és nem érzelmekről írtam.

Az MK5 szebb és okosabb autó, nem is rossz auto, én sem mennék vissza MK4-be. De ettől függetlenül sokkal rosszabb minőségű (összeszerelés) és megbízhatatlanabb. Nagymértékben a Spanyolok hibája szerintem.

A kijelntésem 260e km MK4-el és 160e km MKV-el eltöltött útra alapozom.
Remélem feleslegesen fizettem ki a +100eFt-t a +3 év garira és ezzel a megbízhatatlanság méregfogát kihúztam.  
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndrewJ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:38:32 »

A magyarosítás az viszont nagyon érdekelne. Szép kihívás.
UCDS kell hozzá szerintem, valamint a IPC firmware bizonyos filejainak átírása.
 De csak tippelek.

Azt gondolom tudjátok, hogy a Lincoln MKZ az MK5 illetve Fusion prémium változata.
A Lincoln IPC firmware átrakható a Mondeo IPC-be, de akár részenként is. Így lehe csinálni vékony fehér animált mutatókat a Mondeo műszerfalba.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi (225 Superchips) Titanium (Mk5) 2017

Korábban: Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk5) 2015
                Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium (Mk4) 2011
                Ford Mondeo 2.0i             Ghia  (Mk2) 1999
                Ford Mondeo 1.8i             GLX   (Mk1) 1993
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 22:40:52 »

A 163 ló az volt gyárilag az MK4-be azzal nem hiszem, hogy gondod volt.
Nekem nem. Attila 86 írta, hogy füstölt az mk4, de szerintem túlhúzták. Én maradok a gyári értékeknél. Nekem elég bőven a 180 ló itthonra. Janival meg nem állok le versenyezni... hehe  
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.