Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.11.14 szerda, 12:35:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: EcoBoost motorok  (Megtekintve 17126 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Új hozzászólás #100 Dátum: 2018.11.09 péntek, 06:10:23 »

Kis Renault 5-ösünk vagy egy évet eljárt annó hengerfejesen. Még egy BP-Bonyhád is volt, pályán, utánfutóval  taps

Miért nem jársz még mindig azzal? Smiley
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #101 Dátum: 2018.11.09 péntek, 08:35:20 »

Miért nem jársz még mindig azzal? Smiley
egy év után beálltak a dugók és kikönyököltek a csapágyak. most erre hajt a mondival is. hehe
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2018.11.09 péntek, 09:16:19 »

Miért nem jársz még mindig azzal? Smiley

Apum eladta Sad

egy év után beálltak a dugók és kikönyököltek a csapágyak. most erre hajt a mondival is. hehe

 taps taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bajkonur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #103 Dátum: 2018.11.09 péntek, 09:46:12 »

De vissza tudok, az egy másik cikk volt... Shocked vigyor3 sorra jönnek a cikkek a ford benzinmotorok széthullásokról elcseszett konstrukciókról...a dízelnél belátták, hogy okosabb dolog egy jól bevát PSA motort venni, mint fejleszteni egyet ami vagy sikerül vagy nem..fordnál mostanában inkább nem..
30 éve a golf kettesemben már volt vízszint érzékelő...visszahívás nélkül vigyor3
Nem szoktak víz hiány miatt úgy elrepedni a motorok, hogy folyjon belőlük az olaj....legtöbb esetben egy hengerfej tömítés csere megoldotta. Itt már nem...



Gondolom a kettes golfon is alu hengerfej volt... Wink
Naplózva

mk4 facelift 2012 1.6ecoBoost Titanium
podani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2018.11.09 péntek, 09:59:36 »

Kis Renault 5-ösünk vagy egy évet eljárt annó hengerfejesen. Még egy BP-Bonyhád is volt, pályán, utánfutóval  taps

A trabinak meg még vízhűtés sem kellett, ajánld be a Ford-nak Cheesy
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2018.11.09 péntek, 10:07:10 »

A trabinak meg még vízhűtés sem kellett, ajánld be a Ford-nak Cheesy

Simán  nyes
Kicsit nagyok lesznek a hűtőbordák, hogy kijöjjön belőle a kéccá' paci, de sebaj Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
podani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2018.11.09 péntek, 10:14:23 »


Nem szoktak víz hiány miatt úgy elrepedni a motorok, hogy folyjon belőlük az olaj....legtöbb esetben egy hengerfej tömítés csere megoldotta. Itt már nem...


Ezek nyilvánvalóan extrém és szerencsétlen esetek, amiket felfúj a média. Ismerős 1.0 Ecoboost Focusában már jó ideje nem volt fűtés, aztán egyszer megkért hogy nézzük már meg mi lehet. Kb fele vízmennyiséget kellett utána tölteni, szóval durván hiányzott belőle, és hajtotta is rendesen a gépet, lehet hónapokig, semmi baja nem lett a motornak.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4537


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #107 Dátum: 2018.11.09 péntek, 17:03:51 »


Gondolom a kettes golfon is alu hengerfej volt... Wink
Az volt.. eplus2 de nem gyulladt ki.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4537


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #108 Dátum: 2018.11.09 péntek, 17:47:18 »

Ezek nyilvánvalóan extrém és szerencsétlen esetek, amiket felfúj a média. Ismerős 1.0 Ecoboost Focusában már jó ideje nem volt fűtés, aztán egyszer megkért hogy nézzük már meg mi lehet. Kb fele vízmennyiséget kellett utána tölteni, szóval durván hiányzott belőle, és hajtotta is rendesen a gépet, lehet hónapokig, semmi baja nem lett a motornak.
Nyilván felfújja a média és visszahívással- szenzor beépítéssel már biztosabb is a rendszer, de el sem kellett volna idáig jutni....a tudomány mai állása szerint nem egyértelmű egy autógyártónak, hogy miből lehet kiegyenlítőtartályt gyártani ami nem reped el?  Vagy milyen legyen egy hűtőfolyadék visszavezető cső ami nem lyukad ki?  2017-2018-ban...Huh?  Gondolom a motorokat tesztpadon extrém körülmények között is tesztelik, nehogy már ott nem jelentkezett az a törés ami most már sokadik autónál tüzet okozott....
Alapvetően egy jó motor, de nagyon durva hibának tűnik, hogy túlmelegedéskor úgy törik el egy alkatrész (hengerfej), hogy autótüzet okozzon.
Annyiban jó ez a cirkusz, hogy az érintett tulajok jobban képben lesznek, hogy mire kell különösen odafigyelni, hogy ne legyen baj.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
podani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2018.11.09 péntek, 18:48:42 »

Nyilván felfújja a média és visszahívással- szenzor beépítéssel már biztosabb is a rendszer, de el sem kellett volna idáig jutni....a tudomány mai állása szerint nem egyértelmű egy autógyártónak, hogy miből lehet kiegyenlítőtartályt gyártani ami nem reped el?  Vagy milyen legyen egy hűtőfolyadék visszavezető cső ami nem lyukad ki?  2017-2018-ban...Huh?  Gondolom a motorokat tesztpadon extrém körülmények között is tesztelik, nehogy már ott nem jelentkezett az a törés ami most már sokadik autónál tüzet okozott....
Alapvetően egy jó motor, de nagyon durva hibának tűnik, hogy túlmelegedéskor úgy törik el egy alkatrész (hengerfej), hogy autótüzet okozzon.
Annyiban jó ez a cirkusz, hogy az érintett tulajok jobban képben lesznek, hogy mire kell különösen odafigyelni, hogy ne legyen baj.

Igen, teljesen egyetértek hogy ez gáz a Ford részéről, hogy szétmegy egy cső/műanyag tartály. De ettől függetlenül ha van hűtés ugyebár, az Ecoboost egy jó motor.  Az lenne a motor konstrukciós hibája, ha megfelelő hűtés mellett is szétrepedne. Valszeg ilyen teszt nem volt, vagy nem elég alapos, hogy víz nélkül hajtják. Kérdés hogy hány másik autó gyulladna ki ha elmenne a hűtés, nyilván ez 99.999%-ban sosem derül ki, mert nem folyik el a víz. Reméljük hogy hamar lezavarják a visszahívásokat, és nem lesz újabb tűzeset.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24940


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #110 Dátum: 2018.11.09 péntek, 19:14:21 »

A Ford Márkaszervizek válasza az Ecoboost motorral kapcsolatos hírekre:

"Tisztelt EcoBoost motorral szerelt Ford gépjármű tulajdonosok!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Ecoboost motorokkal kapcsolatban a sajtóban megjelent probléma a Magyarországon forgalomba helyezett 1.0 literes és 1.6 literes motorokkal szerelt Fordok igen kis százalékát érinti.
Az 1.0 literes motorok vízcsőrepedés miatti túlmelegedési problémája kizárólag 2011. október 5. és 2013. október 12. között gyártott 1.0 literes EcoBoost motorral szerelt Focus-okat érinti, melyet a Ford magyarországi márkakereskedői visszahívási akció keretében ingyenesen kijavítottak.
A magyarországi forgalomba helyezésű érintett 1.6-os modellekre jelenleg is zajlik a visszahívási akció, a javítást a Ford márkaszervizek ingyenesen elvégzik. Amennyiben nem magyar forgalomba helyezésű érintett gépjármű van a birtokában, javasoljuk, hogy ellenőrizze a Ford Etis publikus oldalán. http://www.etis.ford.com/ → vehicle → vehicle lookup a VIN szám megadásával, hogy van-e az autón visszahívási akció, vagy fáradjon be bármelyik Ford márkaszervizünkbe, ahol a munkafelvételen az alvázszám megadásával ingyenesen ellenőrizzük, hogy van-e az autón visszahívási akció. Amennyiben az autója Európai forgalomba helyezésű, és van rajta érvényben lévő visszahívási akció, akkor szervizünk ingyenesen elvégzi a visszahívásra vonatkozó beavatkozást.
Az 1.6 literes motorok túlmelegedésből adódó tűzveszélyében az alábbi időszakokban gyártott 1.6-os motorok érintettek:
Típus/Kivitel        Az érintett gyártási időszakok (beleértve az adott napot is)
Fiesta ST 1.6L EcoBoost™: 19/9/2012-tól - 16/12/2014-ig
Kuga 1.6L EcoBoost™: 1/7/2013-tól - 21/11/2014-ig
C-MAX 1.6L EcoBoost™: 2/6/2010-tól - 22/12/2014-ig
Focus 1.6L EcoBoost™: 23/7/2010-tól - 21/9/2014-ig
Kuga 1.6L EcoBoost™: 8/5/2012-tól - 21/11/2014-ig
Transit Connect 1.6L EcoBoost™: 10/6/2013-tól - 20/12/2014-ig"
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 2 [3]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.