Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.04.22 hétfő, 06:33:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: EcoBoost motorok  (Megtekintve 22491 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #100 Dátum: 2018.11.09 péntek, 06:10:23 »

Kis Renault 5-ösünk vagy egy évet eljárt annó hengerfejesen. Még egy BP-Bonyhád is volt, pályán, utánfutóval  taps

Miért nem jársz még mindig azzal? Smiley
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44063



« Új hozzászólás #101 Dátum: 2018.11.09 péntek, 08:35:20 »

Miért nem jársz még mindig azzal? Smiley
egy év után beálltak a dugók és kikönyököltek a csapágyak. most erre hajt a mondival is. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7245



E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2018.11.09 péntek, 09:16:19 »

Miért nem jársz még mindig azzal? Smiley

Apum eladta Sad

egy év után beálltak a dugók és kikönyököltek a csapágyak. most erre hajt a mondival is. hehe

 taps taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bajkonur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55



« Új hozzászólás #103 Dátum: 2018.11.09 péntek, 09:46:12 »

De vissza tudok, az egy másik cikk volt... Shocked vigyor3 sorra jönnek a cikkek a ford benzinmotorok széthullásokról elcseszett konstrukciókról...a dízelnél belátták, hogy okosabb dolog egy jól bevát PSA motort venni, mint fejleszteni egyet ami vagy sikerül vagy nem..fordnál mostanában inkább nem..
30 éve a golf kettesemben már volt vízszint érzékelő...visszahívás nélkül vigyor3
Nem szoktak víz hiány miatt úgy elrepedni a motorok, hogy folyjon belőlük az olaj....legtöbb esetben egy hengerfej tömítés csere megoldotta. Itt már nem...



Gondolom a kettes golfon is alu hengerfej volt... Wink
Naplózva

ex:mk4 facelift 2012 1.6ecoBoost Titanium
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2018.11.09 péntek, 09:59:36 »

Kis Renault 5-ösünk vagy egy évet eljárt annó hengerfejesen. Még egy BP-Bonyhád is volt, pályán, utánfutóval  taps

A trabinak meg még vízhűtés sem kellett, ajánld be a Ford-nak Cheesy
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7245



E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2018.11.09 péntek, 10:07:10 »

A trabinak meg még vízhűtés sem kellett, ajánld be a Ford-nak Cheesy

Simán  nyes
Kicsit nagyok lesznek a hűtőbordák, hogy kijöjjön belőle a kéccá' paci, de sebaj Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2018.11.09 péntek, 10:14:23 »


Nem szoktak víz hiány miatt úgy elrepedni a motorok, hogy folyjon belőlük az olaj....legtöbb esetben egy hengerfej tömítés csere megoldotta. Itt már nem...


Ezek nyilvánvalóan extrém és szerencsétlen esetek, amiket felfúj a média. Ismerős 1.0 Ecoboost Focusában már jó ideje nem volt fűtés, aztán egyszer megkért hogy nézzük már meg mi lehet. Kb fele vízmennyiséget kellett utána tölteni, szóval durván hiányzott belőle, és hajtotta is rendesen a gépet, lehet hónapokig, semmi baja nem lett a motornak.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4559


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #107 Dátum: 2018.11.09 péntek, 17:03:51 »


Gondolom a kettes golfon is alu hengerfej volt... Wink
Az volt.. eplus2 de nem gyulladt ki.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4559


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #108 Dátum: 2018.11.09 péntek, 17:47:18 »

Ezek nyilvánvalóan extrém és szerencsétlen esetek, amiket felfúj a média. Ismerős 1.0 Ecoboost Focusában már jó ideje nem volt fűtés, aztán egyszer megkért hogy nézzük már meg mi lehet. Kb fele vízmennyiséget kellett utána tölteni, szóval durván hiányzott belőle, és hajtotta is rendesen a gépet, lehet hónapokig, semmi baja nem lett a motornak.
Nyilván felfújja a média és visszahívással- szenzor beépítéssel már biztosabb is a rendszer, de el sem kellett volna idáig jutni....a tudomány mai állása szerint nem egyértelmű egy autógyártónak, hogy miből lehet kiegyenlítőtartályt gyártani ami nem reped el?  Vagy milyen legyen egy hűtőfolyadék visszavezető cső ami nem lyukad ki?  2017-2018-ban...Huh?  Gondolom a motorokat tesztpadon extrém körülmények között is tesztelik, nehogy már ott nem jelentkezett az a törés ami most már sokadik autónál tüzet okozott....
Alapvetően egy jó motor, de nagyon durva hibának tűnik, hogy túlmelegedéskor úgy törik el egy alkatrész (hengerfej), hogy autótüzet okozzon.
Annyiban jó ez a cirkusz, hogy az érintett tulajok jobban képben lesznek, hogy mire kell különösen odafigyelni, hogy ne legyen baj.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2018.11.09 péntek, 18:48:42 »

Nyilván felfújja a média és visszahívással- szenzor beépítéssel már biztosabb is a rendszer, de el sem kellett volna idáig jutni....a tudomány mai állása szerint nem egyértelmű egy autógyártónak, hogy miből lehet kiegyenlítőtartályt gyártani ami nem reped el?  Vagy milyen legyen egy hűtőfolyadék visszavezető cső ami nem lyukad ki?  2017-2018-ban...Huh?  Gondolom a motorokat tesztpadon extrém körülmények között is tesztelik, nehogy már ott nem jelentkezett az a törés ami most már sokadik autónál tüzet okozott....
Alapvetően egy jó motor, de nagyon durva hibának tűnik, hogy túlmelegedéskor úgy törik el egy alkatrész (hengerfej), hogy autótüzet okozzon.
Annyiban jó ez a cirkusz, hogy az érintett tulajok jobban képben lesznek, hogy mire kell különösen odafigyelni, hogy ne legyen baj.

Igen, teljesen egyetértek hogy ez gáz a Ford részéről, hogy szétmegy egy cső/műanyag tartály. De ettől függetlenül ha van hűtés ugyebár, az Ecoboost egy jó motor.  Az lenne a motor konstrukciós hibája, ha megfelelő hűtés mellett is szétrepedne. Valszeg ilyen teszt nem volt, vagy nem elég alapos, hogy víz nélkül hajtják. Kérdés hogy hány másik autó gyulladna ki ha elmenne a hűtés, nyilván ez 99.999%-ban sosem derül ki, mert nem folyik el a víz. Reméljük hogy hamar lezavarják a visszahívásokat, és nem lesz újabb tűzeset.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25198


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #110 Dátum: 2018.11.09 péntek, 19:14:21 »

A Ford Márkaszervizek válasza az Ecoboost motorral kapcsolatos hírekre:

"Tisztelt EcoBoost motorral szerelt Ford gépjármű tulajdonosok!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Ecoboost motorokkal kapcsolatban a sajtóban megjelent probléma a Magyarországon forgalomba helyezett 1.0 literes és 1.6 literes motorokkal szerelt Fordok igen kis százalékát érinti.
Az 1.0 literes motorok vízcsőrepedés miatti túlmelegedési problémája kizárólag 2011. október 5. és 2013. október 12. között gyártott 1.0 literes EcoBoost motorral szerelt Focus-okat érinti, melyet a Ford magyarországi márkakereskedői visszahívási akció keretében ingyenesen kijavítottak.
A magyarországi forgalomba helyezésű érintett 1.6-os modellekre jelenleg is zajlik a visszahívási akció, a javítást a Ford márkaszervizek ingyenesen elvégzik. Amennyiben nem magyar forgalomba helyezésű érintett gépjármű van a birtokában, javasoljuk, hogy ellenőrizze a Ford Etis publikus oldalán. http://www.etis.ford.com/ → vehicle → vehicle lookup a VIN szám megadásával, hogy van-e az autón visszahívási akció, vagy fáradjon be bármelyik Ford márkaszervizünkbe, ahol a munkafelvételen az alvázszám megadásával ingyenesen ellenőrizzük, hogy van-e az autón visszahívási akció. Amennyiben az autója Európai forgalomba helyezésű, és van rajta érvényben lévő visszahívási akció, akkor szervizünk ingyenesen elvégzi a visszahívásra vonatkozó beavatkozást.
Az 1.6 literes motorok túlmelegedésből adódó tűzveszélyében az alábbi időszakokban gyártott 1.6-os motorok érintettek:
Típus/Kivitel        Az érintett gyártási időszakok (beleértve az adott napot is)
Fiesta ST 1.6L EcoBoost™: 19/9/2012-tól - 16/12/2014-ig
Kuga 1.6L EcoBoost™: 1/7/2013-tól - 21/11/2014-ig
C-MAX 1.6L EcoBoost™: 2/6/2010-tól - 22/12/2014-ig
Focus 1.6L EcoBoost™: 23/7/2010-tól - 21/9/2014-ig
Kuga 1.6L EcoBoost™: 8/5/2012-tól - 21/11/2014-ig
Transit Connect 1.6L EcoBoost™: 10/6/2013-tól - 20/12/2014-ig"
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rendol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2019.02.16 szombat, 19:21:19 »

Sziasztok !!

Épp modellvátáson gondolgodom az MK4 2.0 TDCI Mondeomat cserélném egy MK5 re , de nem tudom eldönteni , hogy benzines vagy diesel legyen. Valaki tudna információval szolgálni az 1.5 EcoBoost 165 lovas fogyasztásáról. Én napi 120 km et megyek az autóval és jó lenne tudni mire számíthatok az EcoBoostal.

Köszönöm
Naplózva
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323



E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2019.02.17 vasárnap, 10:15:43 »

Sziasztok !!

Épp modellvátáson gondolgodom az MK4 2.0 TDCI Mondeomat cserélném egy MK5 re , de nem tudom eldönteni , hogy benzines vagy diesel legyen. Valaki tudna információval szolgálni az 1.5 EcoBoost 165 lovas fogyasztásáról. Én napi 120 km et megyek az autóval és jó lenne tudni mire számíthatok az EcoBoostal.

Köszönöm
A napi km alapján azt mondanám h nálad diesel a nyerö, föleg ha ez a napi km nem mondjuk városi/dugoban araszolást jelent.
Nekem az öngyullados moci van, jöttem már vele 4,4L/100 km átlagot autópályán.
Ecoboost ettöl sztem 1L el többet eszik, de itt max 1-2L különbség lehet diesel vs benzines közt.
A fogyasztas meg nagyon kényes szám,sok mindentöl függ pro és kontra tehát nem egzakt tulajdonság.

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4559


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #113 Dátum: 2019.02.17 vasárnap, 19:31:21 »

Sziasztok !!

Épp modellvátáson gondolgodom az MK4 2.0 TDCI Mondeomat cserélném egy MK5 re , de nem tudom eldönteni , hogy benzines vagy diesel legyen. Valaki tudna információval szolgálni az 1.5 EcoBoost 165 lovas fogyasztásáról. Én napi 120 km et megyek az autóval és jó lenne tudni mire számíthatok az EcoBoostal.

Köszönöm
Azért mert manapság próbálják ráerőltetni az emberekre ezeket a kis köbcentis benzines motorokat, attól még egy mondeo méretű autóban nem teljesítenek úgy mint egy két literes dízel. Ráadásul nagyon kiforrott-tartós és jó jelenleg a mondeo dízel, míg az ecoboost komplikáltabb ....meg egyszerűen kicsi... ok egy 1,4T egy vitarába, de mondeoba rendes motor kell! Wink
Ja és dinamikus de normál közlekedésnél azért azt felejtsük el, hogy csak 1-2 liter a fogyi különbözet...jó lesz az 3+ nak is.
« Utoljára szerkesztve: 2019.02.18 hétfő, 07:56:16 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323



E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2019.02.18 hétfő, 10:22:02 »

Azért mert manapság próbálják ráerőltetni az emberekre ezeket a kis köbcentis benzines motorokat, attól még egy mondeo méretű autóban nem teljesítenek úgy mint egy két literes dízel. Ráadásul nagyon kiforrott-tartós és jó jelenleg a mondeo dízel, míg az ecoboost komplikáltabb ....meg egyszerűen kicsi... ok egy 1,4T egy vitarába, de mondeoba rendes motor kell! Wink
Ja és dinamikus de normál közlekedésnél azért azt felejtsük el, hogy csak 1-2 liter a fogyi különbözet...jó lesz az 3+ nak is.
Ezzel egyetértek.

És azt se felejtsük el hogy az MKV több mint 1,5t+x fö+csomagok, ezt pedig vminek hatásosan kell mozgatnia vinni elöre. 3 hengeres kis térfogatú motor sztem izé, khm. Egy Focusba lehet elmegy.
Tölem is kérdezgetik, hogy mit tud a jelenlegi kaphato legerösebb dizel négykereküm, a franko erre hogy pont olyan eröforrás melyet ez az auto igényel, de semmi olyan, hogy na most kiszakadna az ülés padlógáznál feeling.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2096



E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2019.02.18 hétfő, 12:37:52 »

Sziasztok !!

Épp modellvátáson gondolgodom az MK4 2.0 TDCI Mondeomat cserélném egy MK5 re , de nem tudom eldönteni , hogy benzines vagy diesel legyen. Valaki tudna információval szolgálni az 1.5 EcoBoost 165 lovas fogyasztásáról. Én napi 120 km et megyek az autóval és jó lenne tudni mire számíthatok az EcoBoostal.

Köszönöm

Haverom fókuszában pont ez a motor van. 7 - 7,5l között fogyaszt. Z.egerszeg - Sz.hely - Budapest relációban. Mondiban valahol 8 - 8,5 között lehet az igazság szerintem normál használat mellett. Biztosan lehet Knut Wilthil - ezni vele 4L/100KM - et is, de az messze van a normál használattól! Nagyon...

 wave wave wave
Naplózva

Előző: 2002. TDCi 
Most: 2011. MK4 Turnier Tit-S 2.0TDCi 163PS, hátsó keréken 114PS / 400nm csipszel
JamesTata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



« Új hozzászólás #116 Dátum: 2019.02.18 hétfő, 15:00:51 »

Haverom fókuszában pont ez a motor van. 7 - 7,5l között fogyaszt. Z.egerszeg - Sz.hely - Budapest relációban. Mondiban valahol 8 - 8,5 között lehet az igazság szerintem normál használat mellett. Biztosan lehet Knut Wilthil - ezni vele 4L/100KM - et is, de az messze van a normál használattól! Nagyon...

 wave wave wave

Nálam 8,6 az átlag (~24e Km), többnyire 50% városi/országúti használatban.
Naplózva

2015 Ford Mondeo 1.5 EcoBoost
Balageaxe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #117 Dátum: 2019.02.19 kedd, 07:11:14 »

Nálam 8,6 az átlag (~24e Km), többnyire 50% városi/országúti használatban.

Tavaly nyár óta 7 és 7,5 literes átlag között hozott minden tankolásom. Olyan 10-15km-re ingázom, de volt benne Horvátország is. Egy dolgot csinálok a minimális motorfék miatt, jó előre leveszem a lábam a gázról, ha mondjuk látom, hogy meg kell majd állni, vagy be kell majd fordulni. Lehet, hogy ezért ennyi.
Naplózva

2018 MKV Titanium Magnetic
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2019.02.21 csütörtök, 06:55:28 »

míg az ecoboost komplikáltabb ....

Miért is? Smiley
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4559


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #119 Dátum: 2019.02.22 péntek, 19:09:00 »

Miért is? Smiley
Vezérlés
Hűtés
Turbó
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2019.02.23 szombat, 22:16:03 »

Vezérlés
Hűtés
Turbó

Bővebben?
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Carmaged
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 478


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #121 Dátum: 2019.03.16 szombat, 07:08:38 »

Bővebben?
Ilyenek nincsenek a dízelben.  nyes gun

Fogyasztáshoz 3 link:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&constyear_s=2015&power_s=145&power_e=155&gearing=1&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&constyear_s=2015&power_s=175&power_e=185&gearing=1&powerunit=2
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=155&power_e=170&gearing=1&powerunit=2

Röviden:
150 lovas dízel 6,3
180 lovas dízel 6,7
160 lovas benzines 8 (automatával 9,5, ez nagyon hatékonytalan...)

Ráadás:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?constyear_s=2015&exactmodel=hybrid&powerunit=2
Hibrid 5,7
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.16 szombat, 07:15:53 írta Carmaged » Naplózva
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2019.03.19 kedd, 11:46:26 »


160 lovas benzines 8 (automatával 9,5, ez nagyon hatékonytalan...)


Milyen az a "hatékonytalan"? Smiley
Akkor csak annyi, hogy 240 lovas automata 9.6 a nagyátlag ~12ekm-re.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Carmaged
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 478


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #123 Dátum: 2019.03.19 kedd, 15:56:53 »

Milyen az a "hatékonytalan"? Smiley
Akkor csak annyi, hogy 240 lovas automata 9.6 a nagyátlag ~12ekm-re.
Neked. ;-) 80 autónak 10,6.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/0-Alle_Modelle.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=230&power_e=250&gearing=2&powerunit=2
Naplózva
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2019.03.19 kedd, 17:36:15 »


Ha kivesszük az extrém 1 db-os fogyasztási adatokat, akkor 10.2 az átlag. Az azért nincs olyan távol az én átlagomtól, szerencsére nem sokat dugózok.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #125 Dátum: 2019.03.19 kedd, 20:30:00 »

Sziasztok!
Nálatok mennyire pontos a fogyasztásmérő? Nekem kb 4 decivel kevesebbet mutat, mint amit tankolásnál mérek. Azért az már nem hibahatár.
Naplózva

2018 S-Max EcoBoost Titanium
Vectron
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323



E-mail
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2019.03.20 szerda, 11:56:53 »

Sziasztok!
Nálatok mennyire pontos a fogyasztásmérő? Nekem kb 4 decivel kevesebbet mutat, mint amit tankolásnál mérek. Azért az már nem hibahatár.
Fogyasztásmérövel az a gond, h minél több km-t hagysz neki,,annál pontatlanabb lesz a mérés.
Volt már nekem is 4,4L/100 km átlagom, meg olyan is h 5,5  öt mutatott egy teljes tank  elfogyást követöen de a tankolásnál volt az 6 felett is ahogy számoltam. Vagy mert az utolso x km-t vaddiszno üzemmodban vezettem.
Igazábol ez egy átlag számképzés amit a fedcomp mutat, ne vegyen az ember mérget rá
Amit viszont illik komolyan venni, ha bejelez a kevés üzemanyagszint, ilyenkor nem érdemes nagyon centizni.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Oldalak: 1 2 [3]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.