Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:10:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2325177 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3050 Dátum: 2013.06.18 kedd, 20:14:44 »

Ha jól tudom Bunyek már egy ideje egytömegűvel nyomja, és neki gyári értékek felett teljesít a motor. Kérdezd meg, neki milyen van / mik a tapasztalatai.

Lassan 6 éve...Kolléga már kérdezett priviben én meg elmondtam a véleményemet... eljen
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3051 Dátum: 2013.06.26 szerda, 13:01:04 »

Ott a méretezés más és sokszor a tárcsa anyaga és a szerkezet működése is.....  vagy szerkezetek. tárcsák  Cool
Ez igaz, de addig a pillanatig, amíg át nem álltak a kettőstömegű lendkerékre, és amikor átálltak akkor is ugyanolyan tárcsákat és szerkezeteket használtak az autógyárak!
Ezeket a nagyobb lóerővel rendelkező autókat, meg azért nem gyártják kettős tömegű lendkerékkel, mert tudja a gyár, hogy sűrűbben kellene cserélni a lendkereket, mint az olajat, na meg nem is nőknek gyártják őket. nyes
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3052 Dátum: 2013.06.26 szerda, 13:13:42 »

Megvoltunk nélküle....
De sűrűbben javítottunk váltókat, féltengelyeket...stb.
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/04/29/minek_nekunk_kettostomegu_lendkerek/

Most meg, minden 150 000 km (ha egyáltalán kibír annyit a kettőstömegű lendkerék) megtétele után lendkereket kell cserélni, ami jóval drágább mutatvány, mint előtte a jóval ritkább számban előforduló váltó és féltengely javítás volt . Wink
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3053 Dátum: 2013.06.26 szerda, 20:52:20 »

Most meg, minden 150 000 km (ha egyáltalán kibír annyit a kettőstömegű lendkerék) megtétele után lendkereket kell cserélni, ami jóval drágább mutatvány, mint előtte a jóval ritkább számban előforduló váltó és féltengely javítás volt . Wink

A Totalcaros cikknek egy mondatán nevettem fel annó:
"egy későbbi kuplungjavításnál megfelelő szettet sok esetben nem találunk hozzá, így meg kell vásárolnunk újra a teljes, lendkereket is tartalmazó garnitúrát."
Az egész szett 45K-ből a kapumban várt. Miről is beszélünk?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3054 Dátum: 2013.06.26 szerda, 22:00:28 »

A Totalcaros cikknek egy mondatán nevettem fel annó:
"egy későbbi kuplungjavításnál megfelelő szettet sok esetben nem találunk hozzá, így meg kell vásárolnunk újra a teljes, lendkereket is tartalmazó garnitúrát."
Az egész szett 45K-ből a kapumban várt. Miről is beszélünk?

Na most aztán majd neked is szétveri a váltót és leszakad a főtengelyékszijtárcsa....meg amugyis hangosabb és rosszabb is és kész!!!
Mondjuk 45K-ért pofátlanul olcsó volt... eplus2 holvetted?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3055 Dátum: 2013.06.26 szerda, 22:54:30 »

Na most aztán majd neked is szétveri a váltót és leszakad a főtengelyékszijtárcsa....meg amugyis hangosabb és rosszabb is és kész!!!
Mondjuk 45K-ért pofátlanul olcsó volt... eplus2 holvetted?

Igy van, meg amúgy is dögöljek meg  eplus2 eplus2
Ebay-ről való, techniclutch-tól. Liciten vettem, 100 fontért. De Buy it now-ban is fent van 150-ért (+29 font posta).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #3056 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 19:19:41 »

hilo,

vettem egy benzines, 1.8-as Mondeo-t  nyes és az a problémám, hogy az 1,2 és R fokozatokat nehezen 'veszi'. főleg álló helyben és főleg hidegen.
maga a váltó jónak tünik - kézzel mozgatva a váltó tetején a mechanikát simán kapcsolható minden fokozat.
amit eddig próbáltunk az a váltóolaj csere - semmi változás.
nézegettük a bowdeneket is, de nem látszik nagy méretű kopás a bowdenek egyik végénél sem. valamint a váltókar kulisszán sem.
az lenne a kérdésem, hogy a nagy márkatapasztalat ilyenkor mit jósol nekem...? úgy értem, hogy vajon kuplungtárcsa-szerkezet csere, vagy esetleg csak váltóbowden csere elég lehet?
valamint lehet-e valamit állítani a váltóbowdenek végénél - bent az utastérben?
(bár most ezeket így leírva már csak a kuplung munkahengerek maradtak mielőtt levesszük a váltót...)

és meg1x: 1.8-as benzines gépről van szó, 2004-ből. ja, és elvileg ~150ekm van benne...ami persze bármi lehet 150 és 250 között...a belseje és az alja alapján szerintem 200-nál nincs több benne...

köszi előre is ha valaki tud tapasztalat alapján tanácsolni valamit.

üdv,

g6b0r
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3057 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 20:38:09 »

hilo,

vettem egy benzines, 1.8-as Mondeo-t  nyes és az a problémám, hogy az 1,2 és R fokozatokat nehezen 'veszi'. főleg álló helyben és főleg hidegen.
maga a váltó jónak tünik - kézzel mozgatva a váltó tetején a mechanikát simán kapcsolható minden fokozat.
amit eddig próbáltunk az a váltóolaj csere - semmi változás.
nézegettük a bowdeneket is, de nem látszik nagy méretű kopás a bowdenek egyik végénél sem. valamint a váltókar kulisszán sem.
az lenne a kérdésem, hogy a nagy márkatapasztalat ilyenkor mit jósol nekem...? úgy értem, hogy vajon kuplungtárcsa-szerkezet csere, vagy esetleg csak váltóbowden csere elég lehet?
valamint lehet-e valamit állítani a váltóbowdenek végénél - bent az utastérben?
(bár most ezeket így leírva már csak a kuplung munkahengerek maradtak mielőtt levesszük a váltót...)

és meg1x: 1.8-as benzines gépről van szó, 2004-ből. ja, és elvileg ~150ekm van benne...ami persze bármi lehet 150 és 250 között...a belseje és az alja alapján szerintem 200-nál nincs több benne...

köszi előre is ha valaki tud tapasztalat alapján tanácsolni valamit.

üdv,

g6b0r
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0   Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #3058 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 08:54:58 »

koszi a tippet, majd megprobalom a WD40-t. tegnap nézegettem a sebválto bowden-t es a váltókar felőli végén van valami 'érdekes' gyűrű amiben van két kis csap/stift. ezek valamiféle állitásra valóak....?  próbálkoztam állitani ezt a gyűrűt, de nem éreztem semmi érdemi változást...

rajottem, hogy a gyuru amit tekergettem az a bowden rogziteset oldja...

viszont probaltam allitnai a valto feloli vegen az egyik bowdenne, ez alapjan:
http://www.talkford.com/topic/87275-adjusting-gearchange-cables/

kicsit valtozott a dolog, most mar 2-be es 4-be szinte siman lehet kapcsolni, allo helyben is. de az 1-es az meg mindig nem tokeltes.
ami feltuno volt, hogy a valto tetejen levo segedkar tengelye mennyire lotyog. erre van valami bevalt megoldas, vagy csak csere segit? 
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.02 kedd, 10:40:10 írta g6b0r » Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
Bonyi
Vendég
« Új hozzászólás #3059 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 11:22:39 »

Sziasztok,
Most vettem egy mk3 kombit az ismerősömtől.
Egy problémám lenne vele.
Be lett rakva a hatos váltó ami remekül müködik fizikailag .

Megy rendesen nem dadog nem rezonál semmi.
Egy dolgot kellene megoldanom, mégpedig az elektronikát hozzáírni, ugyanis ha hatodikba magasabb fordulaton hajtod értem itt 180 körül az autó átkapcsol vészüzem-modba es nem megy.
Ha leállítom és utána ujraindítom akkor ismét semmi baja.
Ha ebbe valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék érte.
Az autó egyébként 2001-es TDDi.
Előre is köszi a segítséget
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3060 Dátum: 2013.07.02 kedd, 18:59:19 »

Sziasztok,
Most vettem egy mk3 kombit az ismerősömtől.
Egy problémám lenne vele.
Be lett rakva a hatos váltó ami remekül müködik fizikailag .

Megy rendesen nem dadog nem rezonál semmi.
Egy dolgot kellene megoldanom, mégpedig az elektronikát hozzáírni, ugyanis ha hatodikba magasabb fordulaton hajtod értem itt 180 körül az autó átkapcsol vészüzem-modba es nem megy.
Ha leállítom és utána ujraindítom akkor ismét semmi baja.
Ha ebbe valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék érte.
Az autó egyébként 2001-es TDDi.
Előre is köszi a segítséget

Szia!

A váltónak/kuplungnak ehhez semmi köze szvsz, de talán az elektronikának sem. Inkább az üzemanyagrendszer háza táján néznék szét.
Kisebb fokozatban, ha parkettázod hosszabban, nem csinálja?
Naplózva
Bonyi
Vendég
« Új hozzászólás #3061 Dátum: 2013.07.02 kedd, 22:55:52 »

Szia!

A váltónak/kuplungnak ehhez semmi köze szvsz, de talán az elektronikának sem. Inkább az üzemanyagrendszer háza táján néznék szét.
Kisebb fokozatban, ha parkettázod hosszabban, nem csinálja?

Nem hiszem hogy ott lenne a probléma, mivel csak ha hatodikba van akkor csinálja.
Szerintem nem az elektronika nézi a fordulatot és mivel gyárilag 5-ös volt ezért hatodikban kevesebb a fordulat a sebbeséghez és ez nem tetszik az computernek.
Kipörög minden fokozat rendesen.
Húz mindegyikben nincs probémája.
Új gyári ac van rajta , üzemanyaggal nincs probléma. olvastuk is, semmi.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #3062 Dátum: 2013.07.09 kedd, 18:16:26 »

Sziasztok!
5 sebességes manuális váltóm úgy veszi a 4. sebességet, hogy nem pontosan a 3.al szemben van hanem kissé ettől jobbra. Szerintetek egy váltókulissza orvosolná a problémámat? Ha igen, mennyire körülményes ennek cseréje?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #3063 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 16:47:10 »

Sziasztok!

Váltó cserénél általában milyen alkatrészeket érdemes beszerezni ,mik lesznek cserések a féltengely szimmeringeken kívül?

Köszi a választ!
korpincs
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
swoszi
Vendég
« Új hozzászólás #3064 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 17:03:04 »

Hello!
2000-es TDCi-nél  a következő jelenség:
A motor indítása után néha a kuplung kiemel, de  egészen lent fog, néhány mm felengedése után már viszi az autót.
A pedál nem jön fel a szokásos magasságig (visszahúzó rugó ép), alá nyúlva és felhúzva a továbbiakban helyreáll a rend, normálisan üzemel.
Tipp?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3065 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:27:12 »

Hello!
2000-es TDCi-nél  a következő jelenség:
A motor indítása után néha a kuplung kiemel, de  egészen lent fog, néhány mm felengedése után már viszi az autót.
A pedál nem jön fel a szokásos magasságig (visszahúzó rugó ép), alá nyúlva és felhúzva a továbbiakban helyreáll a rend, normálisan üzemel.
Tipp?

Szerintem levegős. Légteleníttesd le. Ha ez nem oldja meg a gondod, akkor a kinyomócsapágyad vált kukaéretté.
Naplózva
swoszi
Vendég
« Új hozzászólás #3066 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:08:23 »

Szerintem levegős. Légteleníttesd le. Ha ez nem oldja meg a gondod, akkor a kinyomócsapágyad vált kukaéretté.
Gondoltam rá, hogy levegős,de akkor miért csak  néha csinálja, és mitől javul meg?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3067 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:09:16 »

Gondoltam rá, hogy levegős,de akkor miért csak  miért csak néha csinálja, és mitől javul meg?

A mondeo-k képesek rejtélyes dolgokat produkálni.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3068 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 22:08:14 »

A mondeo-k képesek rejtélyes dolgokat produkálni.
Szerkezet hiba is lehet!
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #3069 Dátum: 2013.07.16 kedd, 13:15:16 »

hali mindenki
tudtok segiteni a kuplungtarcsa vastagsagaval kapcsolatban ?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3070 Dátum: 2013.07.16 kedd, 19:16:57 »

hali mindenki
tudtok segiteni a kuplungtarcsa vastagsagaval kapcsolatban ?

Az új vagy a kopott érdekel?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #3071 Dátum: 2013.07.17 szerda, 05:50:16 »

Gondoltam rá, hogy levegős,de akkor miért csak  néha csinálja, és mitől javul meg?
Ilyet az enyém is csinál,a szerelőm már az elején szólt amikor megvettem a kocsit ,hogy a kuplung cserés lesz.
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #3072 Dátum: 2013.07.17 szerda, 06:50:06 »

Az új vagy a kopott érdekel?  eplus2

termeszetesen az uj merete hogy tudjak viszonyitani mennyire van kopva az enyem wow1
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3073 Dátum: 2013.07.17 szerda, 07:51:06 »

termeszetesen az uj merete hogy tudjak viszonyitani mennyire van kopva az enyem wow1

Látszik az rajta.
Szegecs mélységek, barázdák mélységei......
(ha egy mondeo szét van szedve, akkor én nem gondolkodnék a cserén, ha tudom, hogy 50e már biztos van benne)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #3074 Dátum: 2013.07.17 szerda, 08:31:19 »

Látszik az rajta.
Szegecs mélységek, barázdák mélységei......
(ha egy mondeo szét van szedve, akkor én nem gondolkodnék a cserén, ha tudom, hogy 50e már biztos van benne)

latszik az egy dolog es mindenki azt mond amit akar gun
1, enmeg nem dobalok ki lovet az ablakon 50e utan 200e van benne ennyit birt  gun
2, kapok ingyee es azert szeretnem tudni annak a sz... nak a meretet hogy vennem kell vagy nem erteni teccik
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3075 Dátum: 2013.07.17 szerda, 08:37:18 »

latszik az egy dolog es mindenki azt mond amit akar gun
1, enmeg nem dobalok ki lovet az ablakon 50e utan 200e van benne ennyit birt  gun
2, kapok ingyee es azert szeretnem tudni annak a sz... nak a meretet hogy vennem kell vagy nem erteni teccik
Az új kuplungtárcsa vastagsága 8-8,5mm.
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #3076 Dátum: 2013.07.17 szerda, 08:47:29 »

Az új kuplungtárcsa vastagsága 8-8,5mm.

na erre gondoltam koszi  worship worship worship worship
amit kapok 7,9 az meg jolehet
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3077 Dátum: 2013.07.17 szerda, 08:56:35 »

na erre gondoltam koszi  worship worship worship worship
amit kapok 7,9 az meg jolehet
Nagyon szivesen, teljesen jó, azzal még 200 000km-t is autózhatsz. Milyen gyártmány, gyári vagy utángyártott?
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #3078 Dátum: 2013.07.17 szerda, 09:02:51 »

Nagyon szivesen, teljesen jó, azzal még 200 000km-t is autózhatsz. Milyen gyártmány, gyári vagy utángyártott?


gyari
nekem a 200000km 10ev  nyes nyes nyes
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3079 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:24:09 »

latszik az egy dolog es mindenki azt mond amit akar gun
1, enmeg nem dobalok ki lovet az ablakon 50e utan 200e van benne ennyit birt  gun
2, kapok ingyee es azert szeretnem tudni annak a sz... nak a meretet hogy vennem kell vagy nem erteni teccik

Azt ugye tudod, hogy a kuplung esetében nem csak a tárcsa kopik, használódik el......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #3080 Dátum: 2013.07.17 szerda, 13:12:49 »

Azt ugye tudod, hogy a kuplung esetében nem csak a tárcsa kopik, használódik el......


tudom de ha az nem kopott tul sokat akkor a tobbiresze is eleg jo alapotban lehet remelhetoleg ingye meg jolessz Wink
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3081 Dátum: 2013.07.17 szerda, 15:36:54 »

Sziasztok!

Sajnos kezd egyre több gondom  lenni az autóval. A mostani mutatványa, hogy egyik napról a másikra alapjáraton kerregő hang hallatszik a váltó felől. Ha kinyomom a kuplungot akkor egyből csönd. Érdekes, hogy a váltó tökéletesen működik, kuplung  nem csúszik, ott fog ahol kell, hogy fogjon és tényleg egy pillanat alatt jött elő a hang. (mindig figyeltem mert tudom, hogy nem olcsó mulatság)

Ez akkor kezdődő lendkerék probléma?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3082 Dátum: 2013.07.17 szerda, 16:18:22 »

Sziasztok!

Sajnos kezd egyre több gondom  lenni az autóval. A mostani mutatványa, hogy egyik napról a másikra alapjáraton kerregő hang hallatszik a váltó felől. Ha kinyomom a kuplungot akkor egyből csönd. Érdekes, hogy a váltó tökéletesen működik, kuplung  nem csúszik, ott fog ahol kell, hogy fogjon és tényleg egy pillanat alatt jött elő a hang. (mindig figyeltem mert tudom, hogy nem olcsó mulatság)

Ez akkor kezdődő lendkerék probléma?

Ez már az, nem kezdődő....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #3083 Dátum: 2013.07.17 szerda, 16:28:47 »

Ez már az, nem kezdődő....

Remek, ettől tartottam. rinya
Naplózva
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #3084 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 14:46:45 »

Sziasztok! Pár napja behalt a kuplungom, fordultam ki és a pedál bent maradt, néztem a fékolaj szintet és a min en áll. Gondolom ha feltöltöm akkor nem fog megjavulni? Amúgy az egész már csereérett,csak reménykedtem hogy még el tudok vele menni szeptemberig. Előtte a csinált olyat hogy amikor felengedtem a pedált akkor nyikkant egyet, olyan is volt hogy hosszabb út után nem lehetett váltani, kb 10perc után újra működött. Mit gondoltok, a kinyomó adta meg magát?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.18 csütörtök, 15:01:52 írta baderoli » Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3085 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 16:42:42 »

Sziasztok! Pár napja behalt a kuplungom, fordultam ki és a pedál bent maradt, néztem a fékolaj szintet és a min en áll. Gondolom ha feltöltöm akkor nem fog megjavulni? Amúgy az egész már csereérett,csak reménykedtem hogy még el tudok vele menni szeptemberig. Előtte a csinált olyat hogy amikor felengedtem a pedált akkor nyikkant egyet, olyan is volt hogy hosszabb út után nem lehetett váltani, kb 10perc után újra működött. Mit gondoltok, a kinyomó adta meg magát?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3086 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 21:03:20 »

Sziasztok! Pár napja behalt a kuplungom, fordultam ki és a pedál bent maradt, néztem a fékolaj szintet és a min en áll. Gondolom ha feltöltöm akkor nem fog megjavulni? Amúgy az egész már csereérett,csak reménykedtem hogy még el tudok vele menni szeptemberig. Előtte a csinált olyat hogy amikor felengedtem a pedált akkor nyikkant egyet, olyan is volt hogy hosszabb út után nem lehetett váltani, kb 10perc után újra működött. Mit gondoltok, a kinyomó adta meg magát?

Hát olaj nélkül nem szokott vagy legalábbis nehezen szokott működni a hidraulikus kinyomócsapágy. Egyébként pedig, ha már úgyis szét lesz döntve az autó, akkor a helyedben elgondolkodnék a komplett kuplung+lendkerék cserén. Nem olcsó, de még mindig olcsóbb, mintha 2 hónap múlva a kuplung szerkezet vagy a tárcsa köszönne el, mert az újabb szétdöntés úgy 30 ezerért. (ennyi kb a munkadíj)
Naplózva
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #3087 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 15:16:37 »

Sziasztok. Segitsegeteket szeretnem kerni, 2002/12 havi 2.0tdci 132 lovas mondeomban megadta magat a lendkerek Sad merre hol es milyen markat erdemes megrendelni? Gondolom ilyenkor erdemes mondent cserelni mert ki tudja ....

Valaszotokat koszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3088 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 16:13:11 »

Sziasztok. Segitsegeteket szeretnem kerni, 2002/12 havi 2.0tdci 132 lovas mondeomban megadta magat a lendkerek Sad merre hol es milyen markat erdemes megrendelni? Gondolom ilyenkor erdemes mondent cserelni mert ki tudja ....

Valaszotokat koszi

Nagyauto, wrcauto pl. (ők itt vannak a fórumon). Esetleg itt vagy az ebay-ról. Pl a LUK nem rossz választás.

Igen érdemes, mert nem olcsó a munkadíj és nem kis munka. Ha már szét lesz szedve, akkor célszerű még a főtengely szimmeringet is kicserélni azon az oldalon.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3089 Dátum: 2013.08.06 kedd, 17:18:37 »

Sziasztok. Segitsegeteket szeretnem kerni, 2002/12 havi 2.0tdci 132 lovas mondeomban megadta magat a lendkerek Sad merre hol es milyen markat erdemes megrendelni? Gondolom ilyenkor erdemes mondent cserelni mert ki tudja ....

Valaszotokat koszi
Én juniusban cseréltem kompletten LUK márkájut (ez is beszállíto a fordhoz) ebay-on  rendelve kb 110000 ft volt postával+71000 ft munkadij a ford márkaszervizbe.Itthon 180000 ft alatt nem találtam.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3090 Dátum: 2013.08.06 kedd, 17:46:10 »

71000 ft munkadij a ford márkaszervizbe


Az szép.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3091 Dátum: 2013.08.06 kedd, 18:03:09 »

Az szép.

Számlával, ÁFÁ-val... Min is csodálkozol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3092 Dátum: 2013.08.06 kedd, 18:27:19 »

Számlával, ÁFÁ-val... Min is csodálkozol.

AndyA

Számlával is megcsinálják ezt olcsóbban. Mondjuk az nyilván nem márkaszerviz.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3093 Dátum: 2013.08.07 szerda, 17:35:35 »

Az szép.
Ebbe benne van néhány csavar csere és a futómű állítás  Grin
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3094 Dátum: 2013.08.07 szerda, 17:37:43 »

Én juniusban cseréltem kompletten LUK márkájut (ez is beszállíto a fordhoz) ebay-on  rendelve kb 110000 ft volt postával+71000 ft munkadij a ford márkaszervizbe.Itthon 180000 ft alatt nem találtam.


Ebay-es linket tudnál adni?  worship
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3095 Dátum: 2013.08.07 szerda, 18:39:31 »

Ebay-es linket tudnál adni?  worship
Per pill. ennél olcsobbat nem találtam,nekem kb 310 font volt postával együtt   http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-2-0TD-DIESEL-LUK-CLUTCH-AND-DUAL-MASS-FLYWHEEL-KIT-6-SPEED-MODEL-/150978471125?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo%7CCars+Type%3A2.0+TDCi&hash=item232704a4d5
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3096 Dátum: 2013.08.07 szerda, 20:01:55 »

Ebay-es linket tudnál adni?  worship
Ami az ebay-n van ami linket kaptál az a mai árfolyamon postával együtt 130000ft körül jön ki.
Unixban nincs spanod? Ott 120 000ft ugyanez a LUK cuccos, persze 40% feletti kedvezménnyel.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3097 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:02:39 »

Ami az ebay-n van ami linket kaptál az a mai árfolyamon postával együtt 130000ft körül jön ki.
Unixban nincs spanod? Ott 120 000ft ugyanez a LUK cuccos, persze 40% feletti kedvezménnyel.
Bárdinál tudnék 40%-ot intézni. Majd körülnézek ott is. Köszi!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3098 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:17:27 »

Bárdinál tudnék 40%-ot intézni. Majd körülnézek ott is. Köszi!
Nézd meg, Bárdi árait nem néztem.
Naplózva
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3099 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 10:30:15 »

Jó lenne ha valaki tudna segíteni !
Beesik a kuplung ! Tdci MK3 2,2
kb 3-4 hónapja volt lendkerék (luk) kuplungszett (valeo) Kinyomócsapágy (gyári ford) cserélve.
1 hete cseréltem ki a fékfolyadékot.
Kuplung légtelenítés: cső visszacsatolva a fékfolyadék tartályba.
Légtelenítés után nemsokkal sokszor beesik a kuplung abszolút véletlenszerűen.
Azt is megfigyeltem, ha úgy engedem ki a kuplungot mint a hímes-tolyást, akkor nem tapasztalom a kuplung pedál beesését.
Elvileg minden új de mégsem teljesen ok !
Van-e valakinek valami tippje erre ?
Olajfolyás sehol, a fékfolyadék se fogy !
Naplózva
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.