Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.11.14 szerda, 13:10:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 741931 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
szoszo36
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 19:16:00 »

Köszönöm a gyors választ!

az a problémám hidegen, melegen nehezen indul. utána viszont jól működik, nehezen indul azt jelenti kb 10-15 mp indítózás teljes gázzal. valahol ereszt az adagoló? ezért le levegősödik a magasnyomású résznél? ill mk1 adagolóból át építhető mk2 adagolóba a szivattyúlapát rész?
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11178



E-mail
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 20:26:34 »

Köszönöm a gyors választ!

az a problémám hidegen, melegen nehezen indul. utána viszont jól működik, nehezen indul azt jelenti kb 10-15 mp indítózás teljes gázzal. valahol ereszt az adagoló? ezért le levegősödik a magasnyomású résznél? ill mk1 adagolóból át építhető mk2 adagolóba a szivattyúlapát rész?

Első körben az adagoló és a szűrő közt nézelődj. Ha a gyári van még, akkor indítás előtt próbáld felpumpálni, és ha akkor jól indul, akkor a szűrő visszaejt, amit akkor fel kell újítani. Izzítókat nézted? 1-2 rossz gyertyával elindul, de nehezen.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
gabor0135
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 21:05:01 »

Köszönöm a gyors választ!

az a problémám hidegen, melegen nehezen indul. utána viszont jól működik, nehezen indul azt jelenti kb 10-15 mp indítózás teljes gázzal. valahol ereszt az adagoló? ezért le levegősödik a magasnyomású résznél? ill mk1 adagolóból át építhető mk2 adagolóba a szivattyúlapát rész?
Szerelj be egy hálós előszűrőt a gyári go szűrő elé.
Ezzel kiszűröd az esetleges nyagy koszokat, amik ki tudják támasztani az irány szelepeket. ( A pumpában vannak)
Ha átlátszó csövet is teszel a visszafolyó ágba, akkor már mindenütt látod hogy van-e levegő a go rendszerben.
Ha nincs szinte biztos hogy beállítási gondod van.
Naplózva

Mk II '97 kombi
szoszo36
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2018.08.04 szombat, 17:27:31 »

 az izzítókat még nem néztem. de pumpálás után valóban könnyebben indul. de ennek ellenére az adagolónál látok go folyást.
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11178



E-mail
« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2018.08.04 szombat, 23:23:42 »

az izzítókat még nem néztem. de pumpálás után valóban könnyebben indul. de ennek ellenére az adagolónál látok go folyást.
Az adagoló kb 1000+1 helyen folyathat. A dízel amúgy nem hibás ilyenkor, csak megjelöli a területét  eplus2
Szerintem szépen mosd le az adagolót, zsírtalanítsd és ha már jó száraz, járasd és figyeld hol szivárog. Az előtöltés állító patron, a résolaj közösítő cső, a turbómembrán O gyűrüi a gumi résolajcsövek jellemző pontok.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2018.08.10 péntek, 15:14:48 »

Az izzítórelé tud olyan hibát produkálni, hogy keveset izzít?Ha 4-5 ször izzítok, szinte pöccre indul a kocsi hideg motorral.az izzítógyertyák újak, és az áramot felveszik.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11178



E-mail
« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2018.08.10 péntek, 16:06:17 »

Az izzítórelé tud olyan hibát produkálni, hogy keveset izzít?Ha 4-5 ször izzítok, szinte pöccre indul a kocsi hideg motorral.az izzítógyertyák újak, és az áramot felveszik.
Ilyent inkább a kompresszió tud.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2018.08.11 szombat, 11:55:10 »

Ilyent inkább a kompresszió tud.

ereje van, fürge, nem füstöl...ha többszöri izzításra jól indul, akkor nem értem a kompresszióval az összefüggést..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2018.08.11 szombat, 12:40:41 »

ereje van, fürge, nem füstöl...ha többszöri izzításra jól indul, akkor nem értem a kompresszióval az összefüggést..

Attól függ melyik mondiról beszélünk.Ha a bosch adagolósról akkor mivel nincs bekötve a dúsító ezért hideg motornál több izzítás kell.Lehet variálni az előtöltés állítással hogy könnyen induljon hidegen is de akkor nagyon kopogós hangja lesz.Nekem sincs bekötve , melegen pöccre indul de mondjuk télen -10 fokban kell 8-10 izzítás meg kb jó sok tekerés hogy elkapja , de mindig beindult az 5 év alatt...meg már megszoktam.  hehe
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11178



E-mail
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2018.08.11 szombat, 13:46:35 »

Attól függ melyik mondiról beszélünk.Ha a bosch adagolósról akkor mivel nincs bekötve a dúsító ezért hideg motornál több izzítás kell.Lehet variálni az előtöltés állítással hogy könnyen induljon hidegen is de akkor nagyon kopogós hangja lesz.Nekem sincs bekötve , melegen pöccre indul de mondjuk télen -10 fokban kell 8-10 izzítás meg kb jó sok tekerés hogy elkapja , de mindig beindult az 5 év alatt...meg már megszoktam.  hehe
Gyárilag bosh adagolós mondi nincsen.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11178



E-mail
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2018.08.11 szombat, 13:50:08 »

ereje van, fürge, nem füstöl...ha többszöri izzításra jól indul, akkor nem értem a kompresszióval az összefüggést..
Ha kevés a kompót, hidegen (is)kisebb a sürítési végnyomás, emiatt a hőmérséklet is kisebb, tehát nehezebben gyujt be.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2018.08.11 szombat, 18:01:32 »

Gyárilag bosh adagolós mondi nincsen.


Ok viszont neki 2 mondija van és az egyik bosch adagolós , ezért írtam.  Smiley
Naplózva
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11178



E-mail
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2018.08.11 szombat, 19:57:16 »

Ok viszont neki 2 mondija van és az egyik bosch adagolós , ezért írtam.  Smiley

Vágom. De ezt nem tudhattam Wink
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 11:33:59 »

Attól függ melyik mondiról beszélünk.Ha a bosch adagolósról akkor mivel nincs bekötve a dúsító ezért hideg motornál több izzítás kell.Lehet variálni az előtöltés állítással hogy könnyen induljon hidegen is de akkor nagyon kopogós hangja lesz.Nekem sincs bekötve , melegen pöccre indul de mondjuk télen -10 fokban kell 8-10 izzítás meg kb jó sok tekerés hogy elkapja , de mindig beindult az 5 év alatt...meg már megszoktam.  hehe

Igen, a bosch adagolósról van szó. A másik sajna hengerfejes, de az szinte pöccre indult. De az nemsokára eladó lesz, ha lesz egy kis időm rá.Lehet hogy ezen megpróbálok még a dúsítóval játszani, de gondolom csak a tényleg hideg motornál van értelme, mert melegen okés. A téli indítását még nem próbáltam, egy hónapja az enyém.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 11:36:50 »

Ha kevés a kompót, hidegen (is)kisebb a sürítési végnyomás, emiatt a hőmérséklet is kisebb, tehát nehezebben gyujt be.

ezt nem kellene érezni a menetteljesítményeken is?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11178



E-mail
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 16:49:37 »

ezt nem kellene érezni a menetteljesítményeken is?

nem feltétlenül, ha a turbó jól megfújja nem érzed.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 11:34:46 »

nem feltétlenül, ha a turbó jól megfújja nem érzed.

na most jól beletetted a bogarat a fülembe...méretek valahol kompressziót asszem.Köszi a tippet!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11178



E-mail
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 17:14:38 »

na most jól beletetted a bogarat a fülembe...méretek valahol kompressziót asszem.Köszi a tippet!
Alap. Ha az rendben lehet tovább menni.
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
szoszo36
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 21:46:35 »

lucas adagolónál a szivattyúlapát kopott indulhat nehezen a motor hidegen melegen egyaránt?
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 13:28:20 »

Sziasztok!

Mk2 td mondeonál a hűtőventillátor lassú fokozatát mi kapcsolja, és mikor? Ugyanaz a kapcsolója, mint a gyors fokozatnak, vagy van egy külön kapcsolója, illetve esetleg egy reléje? Úgy tünik, mintha csak a gyors kapcsolna, az "M" betű végénél.

Sajnos az elektromos dolgoknál nem jött válasz..Sad(
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 19:14:09 »

Sziasztok!

Mk2 td mondeonál a hűtőventillátor lassú fokozatát mi kapcsolja, és mikor? Ugyanaz a kapcsolója, mint a gyors fokozatnak, vagy van egy külön kapcsolója, illetve esetleg egy reléje? Úgy tünik, mintha csak a gyors kapcsolna, az "M" betű végénél.

Sajnos az elektromos dolgoknál nem jött válasz..Sad(

A motortéri biztositék dobozban 2 db. relé van, amelyek kapcsolják a ventillátor gyors és vagy lassú fokozatát. A kapcsolást a motorvezérlő ( ECU ) vezérli. Ha jól emlékszem akkor zöld szinű relé. A kezelési könyvében meg lehet nézni. A reléket le lehet ellenőrizni, továbbá a ventillátorokat is ha direkt áramot adsz nekik.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6 benzines, automata váltós
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 21:48:50 »

A motortéri biztositék dobozban 2 db. relé van, amelyek kapcsolják a ventillátor gyors és vagy lassú fokozatát. A kapcsolást a motorvezérlő ( ECU ) vezérli. Ha jól emlékszem akkor zöld szinű relé. A kezelési könyvében meg lehet nézni. A reléket le lehet ellenőrizni, továbbá a ventillátorokat is ha direkt áramot adsz nekik.

Üdv: László

Köszi! Duplaventillátoros, és ha jól emléxem a gyors fokozat mindkettőben megy, csak a lassú nem műxik egyikben se. Megnézem a reléket, hátha csak avval van a gond.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2018.10.12 péntek, 15:51:16 »

A motortéri biztositék dobozban 2 db. relé van, amelyek kapcsolják a ventillátor gyors és vagy lassú fokozatát. A kapcsolást a motorvezérlő ( ECU ) vezérli. Ha jól emlékszem akkor zöld szinű relé. A kezelési könyvében meg lehet nézni. A reléket le lehet ellenőrizni, továbbá a ventillátorokat is ha direkt áramot adsz nekik.

Üdv: László

Csak 1 relé van benne, ami  leírás szerint a hűtőszellőzést vezérli:Sad(Esetleg nincs valahol leírás, melyik láb mit csinál rajta?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
orojan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2018.10.16 kedd, 10:14:16 »

Üdv Mesterek.
Szerintetek Citroenben lévő Bosch Ve adagoló jó a mondeoba be lehet szerelni?
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2018.11.09 péntek, 09:25:42 »

Sziasztok!

Van valaki, aki képről felismeri, milyen adagoló van a kocsin?Annyi feliratot találtam rajta, hogy Bosch, de semmi többet, és mintha nem úgy nézne ki, mint amikről láttam itt szerelési képeket.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.