Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:58:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1558725 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2010.01.12 kedd, 14:34:20 »

Elég kevés válasz jött az indítással kapcsolatos körkérdésemre  Huh? , de már is egy újabb...

Újabb körkérdések:
1)  Te melyik kútnál tankolsz gázolajat?
2) Használsz-e valamilyen adalékot (ha igen milyet?)
3) Melyik kútnál tankoltál már rossz gázolajat? (esetleg a kút pontos helye, hogy óvatosak legyünk vele...)
4) Milyen izzítógyertyád van?

Köszi minden választ!
 integet2

1. lenyegtelen
2. nem
3. -
4. motorcraft
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2010.01.12 kedd, 14:52:39 »

1. lenyegtelen
2. nem
3. -
4. motorcraft
köszi mindkét választ!
Mióta van dízeles autód (és kb. hány km-t mentél vele...)?
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2010.01.12 kedd, 16:12:19 »

köszi mindkét választ!
Mióta van dízeles autód (és kb. hány km-t mentél vele...)?

Rohogni fogsz: alig tobb mint 3 eve, kb 50ezret tettem bele.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:58:10 »

az enyém is ilyen motort tartalmaz.ez nem széria?
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.14 csütörtök, 15:12:53 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 15:13:44 »

az enyém is ilyen motort tartalmaz.ez nem széria?

nem tudom. szeria? eplus2
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 16:46:41 »

nem tudom. szeria? eplus2
szerintem ez a gyári,max a szelepfedél lehet más
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 17:07:59 »

szerintem ez a gyári,max a szelepfedél lehet más

Muhaha! Na most megneztem ujra a linket es lecserelte a kepet a hirdeto, regebben egy total mas motorter volt. hehe Rejtely megoldva. eljen
Naplózva
farmer
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2010.01.16 szombat, 11:41:10 »

sziasztok                                                                                                                                                     Kezdő vagyok a netezésben , a szerelésben inkább a gyakorlott barkácsoló jelzöt használnám. Közel 30 éve szerelem a saját autóm motorom és az itthoni kisgépeket. 6 éve van egy 1.8 td II turnerem. Futómü ,fék,szürőcsere és más kisebb dolgokkal nincs is problémám. A levelezéseket olvasva úgy néze sok a profi köztetek. Ezért gondolom hogy valaki tud segíteni. A turbóm egyáltalán nem dolgozik. Ebbn szeretnék segítséget kérni hogyan kezdjek hozzá kellene valami tipp az elinduláshoz.KÖSZI               
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #558 Dátum: 2010.01.16 szombat, 13:24:08 »

sziasztok                                                                                                                                                     Kezdő vagyok a netezésben , a szerelésben inkább a gyakorlott barkácsoló jelzöt használnám. Közel 30 éve szerelem a saját autóm motorom és az itthoni kisgépeket. 6 éve van egy 1.8 td II turnerem. Futómü ,fék,szürőcsere és más kisebb dolgokkal nincs is problémám. A levelezéseket olvasva úgy néze sok a profi köztetek. Ezért gondolom hogy valaki tud segíteni. A turbóm egyáltalán nem dolgozik. Ebbn szeretnék segítséget kérni hogyan kezdjek hozzá kellene valami tipp az elinduláshoz.KÖSZI               
ki kéne deríteni, egyáltalkán mit értesz a "nem dolgozik" alatt. megmértétek, vagy csak nem érzed, hogy dolgozik, nem mindegy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
farmer
Vendég
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2010.01.16 szombat, 17:23:43 »

Azt nem érzem hogy egy bizonyos fordulatszámon elkezd jobban húzni.összehasonlítási alapom van,jóbarátnak ui. autója van de ő egyáltalán nem ért hozzá.Az enyém úgy dolgozik mint egy snassz szívódizel.Tbb mint 10 éve nyergeltem át benzinesről dieselre.A többinél 1800-2000 fordulatnál érezhető volt mikor bekapcsolt a turbo. Most nincs olyan fordulatszám mikor ez érezhető.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #560 Dátum: 2010.01.16 szombat, 18:34:06 »

Azt nem érzem hogy egy bizonyos fordulatszámon elkezd jobban húzni.összehasonlítási alapom van,jóbarátnak ui. autója van de ő egyáltalán nem ért hozzá.Az enyém úgy dolgozik mint egy snassz szívódizel.Tbb mint 10 éve nyergeltem át benzinesről dieselre.A többinél 1800-2000 fordulatnál érezhető volt mikor bekapcsolt a turbo. Most nincs olyan fordulatszám mikor ez érezhető.

Ez lehet az adagolón lévő turbomembrán túlzott betekerésétől, lehet attól, hogy a turbó és adagoló közt levő cső lecsúszott valamelyik végén, vagy eltört-kirepedezett a gumi. ha a turbo lenne rossz, akkor rosszabb lenne mint egy szívódízel. 2000-től már el kellene kezdenie húzni, ha jó, de ha hirtelen "túl jó" lesz, az már sok.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 13:08:11 »

Hidegindítási gondjaim miatt kompressziómérésre, előtöltés-mérés/beállításra fogom vinni egy szervízbe a gépemet, az alábbi árak korrektek?
A kompressziómérés árában benne vannak az új tűzkarikák, résolajcsövek, az izzítógyertyák-, és a porlasztócsúcsok bemérése 10e.Ft ért. Huh?
ha szabályozni kell valamelyik porl. csúcson, az darabonként 1000Ft-ba kerül.

Előtöltés-mérés stroboszkóppal  3eFt, ha kell a beállítás 7-10e.Ft
 integet2


Ezekkel van mar vmi fejlemeny?
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 14:41:36 »

Az előtöltés manuális állításával kapcsolatban lenne egy kérdésem...
Az én verdámban, amiben gyári, Lucas-adagoló van, ha kevés az előtöltés, akkor van értelme kézzel állítani az adagoló helyzetén (fordítani az óramutató járása szerint egy kicsit)? Az előtöltés-állító mágnesszelep úgyis úgy adagol ahogy az ECU mondja neki, vagy nem? Huh?
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 14:46:21 írta ltom » Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 14:45:28 »

Ezekkel van mar vmi fejlemeny?
Még kivárok (amíg elfogy a jelenlegi gázolaj, és MOL, vagy OMV-nél tankolok valami jobb anyagot), mert lehet hogy az óccó kúton tankolás a baja...
Naplózva
ndan
Vendég
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 15:11:25 »

Az előtöltés manuális állításával kapcsolatban lenne egy kérdésem...
Az én verdámban, amiben gyári, Lucas-adagoló van, ha kevés az előtöltés, akkor van értelme kézzel állítani az adagoló helyzetén (fordítani az óramutató járása szerint egy kicsit)? Az előtöltés-állító mágnesszelep úgyis úgy adagol ahogy az ECU mondja neki, vagy nem? Huh?
 integet2

A Lucas adagolót elvileg stiftre kell összerakni mert az ott 0 vagy 1 fok előtöltés és onnantól kezdve az előtöltés szabályzó állítja mivel ez egy DPC adagoló.
De ha indul, megy ,annyira nem füstöl akkor nem szabad hozzányúlni mer csak szarabb lesz.
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 15:47:44 »

A Lucas adagolót elvileg stiftre kell összerakni mert az ott 0 vagy 1 fok előtöltés és onnantól kezdve az előtöltés szabályzó állítja mivel ez egy DPC adagoló.
De ha indul, megy ,annyira nem füstöl akkor nem szabad hozzányúlni mer csak ***abb lesz.
Nem füstöl és megy is, csak mínusz fokokban reggel nem akar indulni...   Angry
Akkor ezek szerint ez nem fog működni az esetemben?
http://mondeotade.fanklub.hu/elo.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 16:00:24 írta ltom » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #566 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:40:25 »

A Lucas adagolót elvileg stiftre kell összerakni mert az ott 0 vagy 1 fok előtöltés és onnantól kezdve az előtöltés szabályzó állítja mivel ez egy DPC adagoló.
De ha indul, megy ,annyira nem füstöl akkor nem szabad hozzányúlni mer csak ***abb lesz.
abban az esetben, ha jól van rajta az agy, amit ugye szintén lehet elég sokat állítani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #567 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:41:04 »

Nem füstöl és megy is, csak mínusz fokokban reggel nem akar indulni...   Angry
Akkor ezek szerint ez nem fog működni az esetemben?
http://mondeotade.fanklub.hu/elo.pdf
mindenképp próbálni kell előre venni egy kicsit
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #568 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:45:49 »

A Lucas adagolót elvileg stiftre kell összerakni mert az ott 0 vagy 1 fok előtöltés és onnantól kezdve az előtöltés szabályzó állítja mivel ez egy DPC adagoló.
De ha indul, megy ,annyira nem füstöl akkor nem szabad hozzányúlni mer csak ***abb lesz.
valószínűleg ti sem jó helyre raktátok az agyat, és a tied is azért nem jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:48:02 »

A szervízzel egyenlőre még várok...
Még egy dolog:
Az miért van, hogy reggel, hidegen indítva a motort nem tudom rávenni az agyát, hogy a képen látható állásban legyen a dúsító kar (emelt üresjárati fordulatszámon járjon), a bowden állítójával hiába feszítek rajta az alapjárati dúsító motor utánaenged, és a baloldali ütközőtől 2mm távolságban lehorgonyoz...  Huh? és nem 1000rpm körül ketyeg, hanem a normál 800rpm körül. Nem ezért nem akar mínuszokban indulni???

« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 17:55:01 írta ltom » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #570 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:55:22 »

Az miért van, hogy reggel, hidegen indítva a motort nem tudom rávenni az agyát, hogy a képen látható állásban legyen a dúsító kar (emelt üresjárati fordulatszámon járjon), a bowden állítójával hiába feszítek rajta az alapjárati motor utánaenged...  Huh? és nem 1000rpm körül ketyeg, hanem a normál 800rpm körül.


valami érzékelő nem jó, vagy nincs jól beállítva
amúgy nem kell 1000 nél lennie
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:05:10 »

valami érzékelő nem jó, vagy nincs jól beállítva
amúgy nem kell 1000 nél lennie

Melyik érzékelő adja neki a jelet?
Egyébként üzemmeleg motoron balodali ütközőtől 2mm-re van a dúsító kar (ha jól értelmeztem az Etzold könyv ezt írja alaphelyzetnek), és gázadásra rendesen ráhúz az alapjárati dúsítómotor a karra, tehát a gázkar állás érzékelő potméter (is) műxik...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 18:14:00 írta ltom » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #572 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:12:17 »

Melyik érzékelő adja neki a jelet?
Egyébként üzemmeleg motoron balodali ütközőtől 2mm-re van a dúsító kar (ha jól értelmeztem az Etzold könyv ezt írja alaphelyzetnek), és gázadásra rendesen ráhúz a dúsítómotor a karra, thát a gázkar érzékelője műxik...
gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő, és a kopogásérzékelő

üzemmeleg motornál teljesen lazának kell lenni, és a bowden vége kell, hogy 1 mm-t lógjon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:16:30 »

gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő, és a kopogásérzékelő

üzemmeleg motornál teljesen lazának kell lenni, és a bowden vége kell, hogy 1 mm-t lógjon
Köszi...  integet2
Ez nem volt világos az Etzold könyvből...
Nektek köszönhetően lassan kitanulom a szakmát!  taps
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 18:26:10 írta ltom » Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:29:43 »

amúgy nem kell 1000 nél lennie
Neked mennyi ez?
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 18:32:45 írta ltom » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #575 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:32:28 »

Neked mennyi ez?
a normál alapjárat 850-+50. ez hidegen, melegen jó. hidegen azért kell a kar, hogy ne essen lejjebb. nélküle akár 700 is lehet pár percig. nekem termosztátos van, de nem működik, ugyhogy hideg téli napokon reggel 750 körül van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:34:49 »

a normál alapjárat 850-+50. ez hidegen, melegen jó. hidegen azért kell a kar, hogy ne essen lejjebb. nélküle akár 700 is lehet pár percig. nekem termosztátos van, de nem működik, ugyhogy hideg téli napokon reggel 750 körül van
Most megint tanultam egy okosságot...  vigyor3
Köszi!  integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #577 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:38:13 »

Most megint tanultam egy okosságot...  vigyor3
Köszi!  integet2
csak nekem mk1 van, és azon 2 bowden van.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:20:59 »

gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő, és a kopogásérzékelő

üzemmeleg motornál teljesen lazának kell lenni, és a bowden vége kell, hogy 1 mm-t lógjon

Hali!

Csak annyi a kérdés ,hogy hol is van az a bizonyos "kopogásérzékelő"?

A többit /"gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő"/ vágom de a Kopogásérzékelővel még nem találkoztam.

Üdv: Vogl T.

Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #579 Dátum: 2010.01.19 kedd, 07:45:17 »

Hali!

Csak annyi a kérdés ,hogy hol is van az a bizonyos "kopogásérzékelő"?

A többit /"gázkarpoti, légtömegmérő, főtnegely fordulat érzékelő"/ vágom de a Kopogásérzékelővel még nem találkoztam.

Üdv: Vogl T.



Mk2 nél van csak, 3. henger porlasztóház vastagabb, és van rajta egy elktromos csati. na annak a háznak a felső része az
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2010.01.19 kedd, 11:29:43 »

Melyik érzékelő adja neki a jelet?
Egyébként üzemmeleg motoron balodali ütközőtől 2mm-re van a dúsító kar (ha jól értelmeztem az Etzold könyv ezt írja alaphelyzetnek), és gázadásra rendesen ráhúz az alapjárati dúsítómotor a karra, tehát a gázkar állás érzékelő potméter (is) műxik...

Mk2-n ha jol van beallitva akkor kb feluton kell, hogy legyen. Mivel az elektronika probalja ott is tartani, itt nem tudod "logosra" allitani. Az csak a Mk1-nel van, az Etzold-os konyv is azt irja le, ha jol emlekszem. Az inditas szempontjabol az a fontos, hogy hideg motornal -majdem- koppig megfeszuljon a bowden gyujtas raadasakor. Szerintem ezt ellenorizd le inditas elott. wave
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2010.01.19 kedd, 11:31:04 »

Mk2 nél van csak, 3. henger porlasztóház vastagabb, és van rajta egy elktromos csati. na annak a háznak a felső része az

Ez arban mekkora differenciat jelent egy mezei porlasztohoz kepest? Kaphato ez szettben (3 normal + 1 erzekelos)? Cromaxnal nem lattam, csak Bosch porlasztokat... Persze ne legyen ra szuksegem, csak kivancsi vagyok. hehe
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2010.01.19 kedd, 12:52:09 »

Sorstársak!!!! Találtam egy nagyon hasznos cikket nehezen induló Mondeo gyógyítás ügyben...   taps
Sok feleslegesen kidobott pénzt megspórolhat...  eljen
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 12:55:31 írta ltom » Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2010.01.19 kedd, 13:18:12 »

Sorstársak!!!! Találtam egy nagyon hasznos cikket nehezen induló Mondeo gyógyítás ügyben...   taps
Sok feleslegesen kidobott pénzt megspórolhat...  eljen
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/05/32-33.pdf
 wave

Ezt -ha jol emlekszem- TaDe egyszer mar linkelte. eljen
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #584 Dátum: 2010.01.19 kedd, 13:27:26 »

Mk2-n ha jol van beallitva akkor kb feluton kell, hogy legyen. Mivel az elektronika probalja ott is tartani, itt nem tudod "logosra" allitani. Az csak a Mk1-nel van, az Etzold-os konyv is azt irja le, ha jol emlekszem. Az inditas szempontjabol az a fontos, hogy hideg motornal -majdem- koppig megfeszuljon a bowden gyujtas raadasakor. Szerintem ezt ellenorizd le inditas elott. wave
akkor folyamatos dúsításon mennél. gyújtás nélkül kell lógnia egy picit. és amikor ráadod a gyújtást, akkor nézi meg, hogy mettől meddig húzhatja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #585 Dátum: 2010.01.19 kedd, 13:28:07 »

Ez arban mekkora differenciat jelent egy mezei porlasztohoz kepest? Kaphato ez szettben (3 normal + 1 erzekelos)? Cromaxnal nem lattam, csak Bosch porlasztokat... Persze ne legyen ra szuksegem, csak kivancsi vagyok. hehe
fogalmam sincs mennyibe kerül. biztosan lehet kapni külön, mert az összes többi egyforma
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drtibke
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2010.01.19 kedd, 13:36:33 »

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne!
MkII 1,8 TD kondis-ba hány szíj van?!
Szeretném szettben cserélni vezművel együtt, de a Cromax-on külön fel van tüntetve az adagoló-szíj is...
Vezmű szettben benne van már ez a szíj is?

1. Adagoló vezérlő fogasszíj
2. Generátorszíj
3. Légkondicionálószíj
4. Szervoszíj
5. Vezérműszíj
Ergo, ha szettben veszem a vezmű szíjat, akkor 3 másikat kell mellé rendelnem?

Sorry az alapvető kérdésért...  worship

Köszi, üdv, Tibke
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:22:47 »

Ismeri valaki ezeket az adalékokat? Érdemes kipróbálnom?
http://motorlife.hu/
http://www.dyno-tab.hu/
itt olvastam róla nagyon jókat:
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_1993/1200_km_felett_egy_tankkal/
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:27:00 »

akkor folyamatos dúsításon mennél. gyújtás nélkül kell lógnia egy picit. és amikor ráadod a gyújtást, akkor nézi meg, hogy mettől meddig húzhatja
Az a baj, hogy folyamatosan, koppanásig kitekerve az állítóját, az elektro motor állandóan feszít a bowdenen (ezáltal a kar helyzete változatlan marad) és így nem tudom úgy beállítani, hogy lógjon a huzal... Huh?
Hidegen indítva gyújtást ráadva nem húzza rá a jobboldali ütközőre, ezért gondoltam, hogy CSAK az indítás idejére bedrótozom,kipróbálva hátha jobban indul a verda...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 14:35:37 írta ltom » Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2010.01.19 kedd, 14:40:30 »

Az a baj, hogy teljesen kitekerve az állítóját, az elektro motor állandóan feszít a bowdenen és így nem tudom úgy beállítani, hogy lógjon a huzal... Huh?
Hidegen indítva gyújtást ráadva nem húzza rá a jobboldali ütközőre, ezért gondoltam, hogy CSAK az indítás idejére bedrótozom,kipróbálva hátha jobban indul a verda...

Errol beszelek. kuss
Probald ki azt, hogy tok hidegen raadod a gyujtast, ekkor a motor megfesziti a bowdent amennyire tudja. Ezutan feszitsd meg annyira a bowdent az allitojaval, hogy a jobb szelso utkozot majdnem elerje (0.5mm). Vagy drotozd oda, ha az jobban tetszik. szomoru1
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #590 Dátum: 2010.01.19 kedd, 15:55:46 »

Errol beszelek. kuss
Probald ki azt, hogy tok hidegen raadod a gyujtast, ekkor a motor megfesziti a bowdent amennyire tudja. Ezutan feszitsd meg annyira a bowdent az allitojaval, hogy a jobb szelso utkozot majdnem elerje (0.5mm). Vagy drotozd oda, ha az jobban tetszik. szomoru1
Ez hülyeség. Nem is kell, hogy ütközésig behúzza indításkor.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #591 Dátum: 2010.01.19 kedd, 15:56:48 »

Az a baj, hogy folyamatosan, koppanásig kitekerve az állítóját, az elektro motor állandóan feszít a bowdenen (ezáltal a kar helyzete változatlan marad) és így nem tudom úgy beállítani, hogy lógjon a huzal... Huh?
Hidegen indítva gyújtást ráadva nem húzza rá a jobboldali ütközőre, ezért gondoltam, hogy CSAK az indítás idejére bedrótozom,kipróbálva hátha jobban indul a verda...
Ha nincs gyújtáson akkor kell lazának lennie. akkor nincs ami húzza. Nem is kell ütközésig húznia induláskor
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2010.01.19 kedd, 16:35:08 »

Ez hülyeség. Nem is kell, hogy ütközésig behúzza indításkor.

Nem utkozesig, de majdnem (0.5-1mm). En a TIS-bol szedem, gondolhatod, hogy nem irnam le csak ugy. nemtudom
Meg nekem be is huzza gyujtasra ahogy le van irva. beka3
Azt mondod, hogy gyujtas levetele utan a motor teljesen visszaengedi a dusitokart a bal szelso utkozoig? Vagy akkor hogy tud laza lenni az bowden?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #593 Dátum: 2010.01.19 kedd, 16:58:25 »

Nem utkozesig, de majdnem (0.5-1mm). En a TIS-bol szedem, gondolhatod, hogy nem irnam le csak ugy. nemtudom
Meg nekem be is huzza gyujtasra ahogy le van irva. beka3
Azt mondod, hogy gyujtas levetele utan a motor teljesen visszaengedi a dusitokart a bal szelso utkozoig? Vagy akkor hogy tud laza lenni az bowden?
nem gyújtás levételekor, hanem alap állapotban is ott kell legyen. Amikor reggel ráadod, akkor meghúzza ide oda, hogy érzékelje, mettől meddig van az útja. indításkor addig húzza be ameddig az ecu mondja neki. az fél állapotnál ritkán van feljebb. az mk 1 nél pl fele ekkora az út, amit mozog a dúsítókar. mégis bőven elég amit húz. itt sem az indítás a lényeg, hanem az erő kompenzáció klímázáskor, meg hideg üzemben. meleg motornál teljesen használaton kívül kell hogy legyen, azaz tök lazán
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:19:30 »

No, leírom a legújabb fejleményeket miután kb. 8 órát állt a motor ebben a jó kis hidegben:
1) kulcs még nincs benne a gyújtáskapcsolóban, teljesen kitekerem (lelazítom) az alapjárati dúsító motor bowdenjét, amennyire csak lehet, de még így sincs 1mm lógása a hideginditó bowdennek (nem fekszik fel a baloldali ütközőre, hanem kb. 1-2 mm-re van attól).
2) gyújtást ráadom, de nem húzza rá a bowden a jobboldali ütközőre az adagoló hidegindító karját, hanem ugyanott baloldali ütközőtől max 1mm-re dekkol,
3) villamos kábelkötegelővel ráhúzom a jobboldali ütközőre (kb. 1mm-re van tőle)
4) pumpálok az üz. anyagszűrő kézipumpán 2-3-at mire felkeményedik
5) izzítok 2x relékattig, majd kb. 3 mp. önindítózás után robban a motorban a gázolaj, elengedem a kulcsot erre leáll a motor. Sad
6) izzítok újra 2x relékattig majd önindítózás kb. 3-4 mp.-ig és szépen el kezd muzsikálni a motor 1050 körüli fordulatszámon.
7) gyorskötöző kábelt elvágom, erre leesik a ford. szám kb. 550 rpm-re, de stabilan jár a motor, nem dadog...
Cool előre megyek és kézzel elkezdem huzogatni a gázkart és közben figyelem a bowden feszességét, ami gázadásra nem hogy megfeszülne, hanem még lazább lesz, és ezzel teljesen felfekszik az adagoló dúsító baloldali ütközőjére, Huh?
9) pár perc melegedés után 760rpm-re beáll a motor fordulatszáma

Mire tippeltek miért csinálja ezt???
Valahogy pont fordítva működik mint kéne.  Huh?
Elektronyos baja van?

« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 17:24:44 írta ltom » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #595 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:24:22 »

No, leírom a legújabb fejleményeket miután kb. 8 órát állt a motor ebben a jó kis hidegben:

melegben mennyi az alapjáratod? amikor teljesen normál fokos a víz?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:25:54 »

nem gyújtás levételekor, hanem alap állapotban is ott kell legyen. Amikor reggel ráadod, akkor meghúzza ide oda, hogy érzékelje, mettől meddig van az útja. indításkor addig húzza be ameddig az ecu mondja neki. az fél állapotnál ritkán van feljebb. az mk 1 nél pl fele ekkora az út, amit mozog a dúsítókar. mégis bőven elég amit húz. itt sem az indítás a lényeg, hanem az erő kompenzáció klímázáskor, meg hideg üzemben. meleg motornál teljesen használaton kívül kell hogy legyen, azaz tök lazán

Meghajolok a tudasod elott, de ez bizony mk2-nel mashogy mukodik. Alapallapotban (hideg/meleg motornal, jol beallitva) sosem lesz minimum pozicioban. Az ECU ugyanis neha lazit is a bowdenen nem csak huz rajta. Ha rantasz neki egy koveret a gazkarral, akkor a dusitokar mindket iranyba elmozdul mielott visszaall kozepre. Szerintem gyujtas levete utan sem ter vissza minimum pozicioba, de ennek majd meg utananezek.
A bowden pedig nem tud laza lenni, mert ha laza akkor utanafeszit az ECU.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.19 kedd, 17:29:05 írta avokado » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #597 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:26:05 »

ja, és teljesen üzemmelegben hogy indul? akkor jó?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #598 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:27:54 »

Meghajolok a tudasod elott, de ez bizony mk2-nel mashogy mukodik. Alapallapotban (hideg/meleg motornal, jol beallitva) sosem lesz minimum pozicioban. Az ECU ugyanis neha lazit is a bowdenen nem csak huz rajta. Ha rantasz neki egy koveret a gazkarral, akkor a dusitokar mindket iranyba elmozdul mielott visszaall kozepre. Szerintem gyujtas levete utan sem ter vissza minimum pozicioba, de ennek majd meg utananezek.
ha középen van, nem tud rendesen reagálni a gázra sem. az meg mindegy, hogy mk1 vagy 2 , a gátolaj ugyanannyi kell neki, hogy elinduljon. szedj szét egy lucast, és akkor megtudod, hogy mit mért csinál
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2010.01.19 kedd, 17:28:53 »

melegben mennyi az alapjáratod? amikor teljesen normál fokos a víz?
kb. 800rpm körül van
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.