Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:06:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
TD motor
Oldalak:
1
...
54
55
56
57
58
59
60
[
61
]
62
63
64
65
66
67
68
...
83
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 1560338 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3000 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 19:28:04 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.01.19 vasárnap, 20:29:51
köszi
17*1,5
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3001 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:00:51 »
Sziasztok.Nemrég óta vettem észre hogy a turbó és az interculer ahol egybe illeszkedik mindkettő csonkja, ott olajos.Amúgy nincs semmi probléma abszolút nem eszi az olajat meg ilyesmi.Az lenne a kérdésem,hogy vannak ott összeszerelve,gumigyűrű van ott,hogy lehet javítani,amúgy egyébbként ez nem egyedi eset fordéknál?Üdv
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3002 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:52:19 »
Sziasztok!
'99 1,8TD. Hála a kellemes hidegnek ma reggel észrevettem, hogy az adagolóból (Lucas) beindítás után csöpög a gázolaj. Gondolom a "hőzsugurodás" eredményeképpen a tömítés letérdelt.
Elszaladtam egy adagolójavító céghez (szerencsére a csöpögést leszámítva az autó hibátlanul üzemel) ahol megállapították, hogy a turbomembrán egységnél csöpög. A javításhoz/felújításhoz gyönyörű kerek számok hangzottak el, öröm volt hallgatni.
Kérdésem: érdemes-e a turbomembránegység otthoni cseréjével vesződni, ha igen, hol lehet ilyet vásárolni, mire kell figyelni, vigyázni?
Összeszerelés után gondolom légteleníteni kell a rendszert, ezenkívül van-e még más teendő?
A segítőkész hozzászólásokat előre is köszönöm.
Üdv.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3003 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:34:18 »
Idézetet írta: Black - 2014.01.27 hétfő, 17:52:19
Sziasztok!
'99 1,8TD. Hála a kellemes hidegnek ma reggel észrevettem, hogy az adagolóból (Lucas) beindítás után csöpög a gázolaj. Gondolom a "hőzsugurodás" eredményeképpen a tömítés letérdelt.
Elszaladtam egy adagolójavító céghez (szerencsére a csöpögést leszámítva az autó hibátlanul üzemel) ahol megállapították, hogy a turbomembrán egységnél csöpög. A javításhoz/felújításhoz gyönyörű kerek számok hangzottak el, öröm volt hallgatni.
Kérdésem: érdemes-e a turbomembránegység otthoni cseréjével vesződni, ha igen, hol lehet ilyet vásárolni, mire kell figyelni, vigyázni?
Összeszerelés után gondolom légteleníteni kell a rendszert, ezenkívül van-e még más teendő?
A segítőkész hozzászólásokat előre is köszönöm.
Üdv.
attól függ hol ereszt. ha maga a membrán rossz, akkor az kb 10e-ft-os mulatság, ha csak a tömítések, na abból van ott 5 db, 30-100 ft-os tétel darabja. ügyes kézzel otthon cserélhető. ha hamar megcsinálod, akkor visszatekerés után kicsit többet teker, de elindul, és a levegőt kidolgozza magától
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3004 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 19:35:30 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2014.01.27 hétfő, 17:00:51
Sziasztok.Nemrég óta vettem észre hogy a turbó és az interculer ahol egybe illeszkedik mindkettő csonkja, ott olajos.Amúgy nincs semmi probléma abszolút nem eszi az olajat meg ilyesmi.Az lenne a kérdésem,hogy vannak ott összeszerelve,gumigyűrű van ott,hogy lehet javítani,amúgy egyébbként ez nem egyedi eset fordéknál?Üdv
semmi extra. megfáradt az O-gyűrű.
38*5,5-es kell bele 2 db. kb 1000 ft-os tétel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3005 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:36:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.01.27 hétfő, 19:34:18
attól függ hol ereszt. ha maga a membrán rossz, akkor az kb 10e-ft-os mulatság, ha csak a tömítések, na abból van ott 5 db, 30-100 ft-os tétel darabja. ügyes kézzel otthon cserélhető. ha hamar megcsinálod, akkor visszatekerés után kicsit többet teker, de elindul, és a levegőt kidolgozza magától
Köszönöm a választ.
Kaphatnék tőled egy elérhetőséget privátban (pl. telszám)? Lenne még pár kérdésem.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3006 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 21:55:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.01.27 hétfő, 19:35:30
semmi extra. megfáradt az O-gyűrű.
38*5,5-es kell bele 2 db. kb 1000 ft-os tétel
Szia.Köszi a választ.A szétszerelés ahogy nézem akkor nagyjából annyi,hogy a gumicsővek,a az interculer tartócsavarok szét és ki húzni a turbó csonkjából?
Köszi
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3007 Dátum:
2014.01.28 kedd, 06:11:51 »
Idézetet írta: nigabi79 - 2014.01.27 hétfő, 21:55:19
Szia.Köszi a választ.A szétszerelés ahogy nézem akkor nagyjából annyi,hogy a gumicsővek,a az interculer tartócsavarok szét és ki húzni a turbó csonkjából?
Köszi
igen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 165
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3008 Dátum:
2014.01.28 kedd, 09:47:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.01.28 kedd, 06:11:51
igen
Valamikor megejtem a beszerzést és a cserét,bár normális műhely nem lévén,ebben a hidegben egyenlőre marad.Annyit még kérdeznék,hogy ha az intercooler is olajsáros belül,akkor hogy és mivel szoktátok pucolni?Egy jó néhány évvel ezelőtti hozzászóláson itt a clubbon valami brigéciol furdot irtak.Előre is kösz a segítségért.
Üdv
Naplózva
Ford mondeo mk2 1998 kombi
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3009 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 18:37:58 »
Valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy turbó membránja? Szekszárd közelében.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3010 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 19:41:22 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.03 hétfő, 18:37:58
Valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy turbó membránja? Szekszárd közelében.
elfekvő nincs, de eladó van. új, gyári 8000 ft. nem kell csavarozgatni, meg elszaggatni több membránt az összerakásnál, mert ez egy komplett kis egység. csak kiveszed a másikat, és beteszed ezt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3011 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 21:58:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.02.03 hétfő, 19:41:22
elfekvő nincs, de eladó van. új, gyári 8000 ft. nem kell csavarozgatni, meg elszaggatni több membránt az összerakásnál, mert ez egy komplett kis egység. csak kiveszed a másikat, és beteszed ezt
Uram! Hol vagy te helyileg? Elmennék szívesen érte! Vagy küldj légyszi egy telefonszámot, és egyeztetünk.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3012 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 22:21:19 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.03 hétfő, 21:58:53
Uram! Hol vagy te helyileg? Elmennék szívesen érte! Vagy küldj légyszi egy telefonszámot, és egyeztetünk.
dunaföldvár mellett. számom pü-ben küldöm
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3013 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:53:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.02.03 hétfő, 22:21:19
dunaföldvár mellett. számom pü-ben küldöm
GinJoy! Összeraktam a gépet. De a membránnál még mindig folyik a gázolaj. A kérdésem az lenne, hogy a beállítócsavarnál nem kellene lennie tömítésnek?
Naplózva
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3014 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:57:20 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.05 szerda, 20:53:11
GinJoy! Összeraktam a gépet. De a membránnál még mindig folyik a gázolaj. A kérdésem az lenne, hogy a beállítócsavarnál nem kellene lennie tömítésnek?
Ja, és nekem semmilyen kontraanya nincs rajta? :O
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3015 Dátum:
2014.02.05 szerda, 20:58:37 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.05 szerda, 20:53:11
GinJoy! Összeraktam a gépet. De a membránnál még mindig folyik a gázolaj. A kérdésem az lenne, hogy a beállítócsavarnál nem kellene lennie tömítésnek?
a beállítócsavrnál nem, de kontraanyának lenni kéne. hol folyik pontosan?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3016 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:21:32 »
Milyen turbót lehetne "belefaragni" a mondiba???
A turbóm szerintem kb. majdhogynem döglött szerintem ...
így gondolkozom valami hatásosabb turbón..
esetleg valaki újított már fel turbót? mennyiből van meg mennyire szívás? :S
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3017 Dátum:
2014.02.08 szombat, 20:37:41 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2014.02.08 szombat, 19:21:32
Milyen turbót lehetne "belefaragni" a mondiba???
A turbóm szerintem kb. majdhogynem döglött szerintem ...
így gondolkozom valami hatásosabb turbón..
esetleg valaki újított már fel turbót? mennyiből van meg mennyire szívás? :S
Keresd Krisz32-t
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3018 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 17:58:44 »
Elég nagy bajom lenne megint. Turbó membrán csere óta az autón nincs alapjárat, ha magasabb fordulatról esik vissza. Egyből leáll. Ha nem pörgetem, akkor szépen tartja az alapjáratot. Most csak úgy lehet vele közlekedni, hogy a dúsítót manuálisan ráhúztam teljesen. Találkozott már valaki hasonló problémával, meg, hogy mi lehet a megoldás?
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3019 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 21:04:09 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.09 vasárnap, 17:58:44
Elég nagy bajom lenne megint. Turbó membrán csere óta az autón nincs alapjárat, ha magasabb fordulatról esik vissza. Egyből leáll. Ha nem pörgetem, akkor szépen tartja az alapjáratot. Most csak úgy lehet vele közlekedni, hogy a dúsítót manuálisan ráhúztam teljesen. Találkozott már valaki hasonló problémával, meg, hogy mi lehet a megoldás?
A megoldás az lesz, hogy nem szívatod magad tovább hanem elgurulsz GinJoy-hoz (amíg még járóképes az autód), aki belövi neked az adagolót és kisimult homlokkal krúzolsz tőle haza.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3020 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 21:23:43 »
Idézetet írta: Black - 2014.02.09 vasárnap, 21:04:09
A megoldás az lesz, hogy nem szívatod magad tovább hanem elgurulsz GinJoy-hoz (amíg még járóképes az autód), aki belövi neked az adagolót és kisimult homlokkal krúzolsz tőle haza.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3021 Dátum:
2014.02.10 hétfő, 20:00:08 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.09 vasárnap, 17:58:44
Elég nagy bajom lenne megint. Turbó membrán csere óta az autón nincs alapjárat, ha magasabb fordulatról esik vissza. Egyből leáll. Ha nem pörgetem, akkor szépen tartja az alapjáratot. Most csak úgy lehet vele közlekedni, hogy a dúsítót manuálisan ráhúztam teljesen. Találkozott már valaki hasonló problémával, meg, hogy mi lehet a megoldás?
Ginjoy-nál kicserélhetted volna és rögtön be is állított volna mindent.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3022 Dátum:
2014.02.10 hétfő, 20:27:01 »
Köszönöm, megoldottam a bajom. A gép újra él. Ez van, amikor saját hibájából tanul az ember. Sebaj, legalább ezt is tudom már
Naplózva
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3023 Dátum:
2014.02.10 hétfő, 20:59:09 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.10 hétfő, 20:27:01
Köszönöm, megoldottam a bajom. A gép újra él. Ez van, amikor saját hibájából tanul az ember. Sebaj, legalább ezt is tudom már
A lényeg a végeredmény,élvezd a gépet!
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3024 Dátum:
2014.02.11 kedd, 03:53:06 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.10 hétfő, 20:27:01
Köszönöm, megoldottam a bajom. A gép újra él. Ez van, amikor saját hibájából tanul az ember. Sebaj, legalább ezt is tudom már
mi volt a bibi?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3025 Dátum:
2014.02.11 kedd, 21:23:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.02.11 kedd, 03:53:06
mi volt a bibi?
azt hittem megoldottam
ma megint elkezdte
beállítottam az alapjárati fordulatot, úgy ahogy le van írva, utána jó lett. Tegnap mentem vele vagy 100 km-et, jó volt minden, erre ma reggel elkezdte megint, de most nem mindig áll le. LEhet valahol dugulás van, vagy nem tudom
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3026 Dátum:
2014.02.12 szerda, 08:42:33 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.11 kedd, 21:23:51
azt hittem megoldottam
ma megint elkezdte
beállítottam az alapjárati fordulatot, úgy ahogy le van írva, utána jó lett. Tegnap mentem vele vagy 100 km-et, jó volt minden, erre ma reggel elkezdte megint, de most nem mindig áll le. LEhet valahol dugulás van, vagy nem tudom
Esetleg egy üzemanyagszűrő csere nem segíthet?
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
zsoktsinka
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3027 Dátum:
2014.02.12 szerda, 22:20:52 »
Idézetet írta: Black - 2014.02.12 szerda, 08:42:33
Esetleg egy üzemanyagszűrő csere nem segíthet?
Mikor megvettem a vasat, az volt az első körben, meg persze a többi szokásos
Naplózva
atis-82
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3028 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 20:34:12 »
Sziasztok a kérdésem az lenne hogy mitől van az hogy az autómata dúsitó motor folyamatosan végállásban van (tehát csutkára húzza az adagolón a kart)
Szétszedtem megtisztítottam visszatekertem minden ok a motorral és gyújtás után kimegy végállásba van 1 másik motorom az is ugyan ezt csinálja.
a termosztátházon lévő oldalsó jeladót kicseréltem tökéletesen működik elkezdtem kézben lángal melegíteni beindul a hűtőventi (erre sem reagál a motor.)
az adagolón a potit bemértem tökéletesen működik levettem kézben átmozgattam nem reagál rá a motor .
Viszont digitális klímás az autóm és nincsen benne gáz tehát a klíma nem működik lehet ennek van ráhatása a motorra
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3029 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 20:39:53 »
Idézetet írta: atis-82 - 2014.02.13 csütörtök, 20:34:12
Sziasztok a kérdésem az lenne hogy mitől van az hogy az autómata dúsitó motor folyamatosan végállásban van (tehát csutkára húzza az adagolón a kart)
Szétszedtem megtisztítottam visszatekertem minden ok a motorral és gyújtás után kimegy végállásba van 1 másik motorom az is ugyan ezt csinálja.
a termosztátházon lévő oldalsó jeladót kicseréltem tökéletesen működik elkezdtem kézben lángal melegíteni beindul a hűtőventi (erre sem reagál a motor.)
az adagolón a potit bemértem tökéletesen működik levettem kézben átmozgattam nem reagál rá a motor .
Viszont digitális klímás az autóm és nincsen benne gáz tehát a klíma nem működik lehet ennek van ráhatása a motorra
a potin mit mértél?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
atis-82
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3030 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 21:13:58 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.02.13 csütörtök, 20:39:53
a potin mit mértél?
1x elküldted a mérési adatokat és szinte ugyan azok az értékek voltak (azóta rátettem 1 másik potit és azzal is ugyan ezt produkálta
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.14 péntek, 08:53:48 írta atis-82
»
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3031 Dátum:
2014.02.14 péntek, 08:28:55 »
Idézetet írta: zsoltsinka - 2014.02.12 szerda, 22:20:52
Mikor megvettem a vasat, az volt az első körben, meg persze a többi szokásos
Valószínűleg nincs köze a nálad tapasztalható hibához, de azért leírom: nálam volt olyan hiba, hogy menetközben gázadásra leállt (egyszer pl. autópályán előzéskor). Amúgy pöccre indult, szépen ketyegett. Mint kiderült az üzemanyagrendszer egyik gyorscsatlakozójánál szívott fals levegőt.
Esetleg járó motornál mozgasd meg ezeket a csatlakozókat.
A másik tippem változatlanul az, hogy vidd el GinJoyhoz.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
atis-82
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3032 Dátum:
2014.02.14 péntek, 19:07:29 »
Mi van akkor ha átalakítom bowdenesre ?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3033 Dátum:
2014.02.22 szombat, 12:08:58 »
ha esetleg valakit érdekelne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_clx-7674042
Fórumos akció:
telitank
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.22 szombat, 12:10:46 írta vzoli
»
Naplózva
Kery
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3034 Dátum:
2014.02.22 szombat, 21:38:48 »
Sziasztok!
1.8 TD-m van, de van egy fullos fedkompos 2.5 GIHA mondim, amiből át raknám a dolgokat. Kérdés az, hogy a fogyasztásmérős AC-t át rakhatom a TD-be? működni fog? gázolajat ugyanúgy szállítja, mint a benzint?
A másik kérdésem az lenne, hogy hol a külső hőmérséklet érzékelő, és a sebesség jeladó, ami a comp. felé viszi az adatot... szeretném, ha a TD-ben is teljes értékűen működne a fed. comp. Kivitelezhető ez a mutatvány?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: Ádám.
Naplózva
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3035 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 18:38:04 »
MkII TD-be motor csere után apats 3+1 villanással jutalmazott. Mi lehet a hiba?? Leállító mágnes ? A pajzs még rajta van.
Élőrre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3036 Dátum:
2014.02.28 péntek, 19:50:48 »
Idézetet írta: Kery - 2014.02.22 szombat, 21:38:48
Sziasztok!
1.8 TD-m van, de van egy fullos fedkompos 2.5 GIHA mondim, amiből át raknám a dolgokat. Kérdés az, hogy a fogyasztásmérős AC-t át rakhatom a TD-be? működni fog? gázolajat ugyanúgy szállítja, mint a benzint?
A másik kérdésem az lenne, hogy hol a külső hőmérséklet érzékelő, és a sebesség jeladó, ami a comp. felé viszi az adatot... szeretném, ha a TD-ben is teljes értékűen működne a fed. comp. Kivitelezhető ez a mutatvány?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: Ádám.
A külső hőmérséklet és a távolságmérés működni fog.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kery
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3037 Dátum:
2014.03.01 szombat, 15:32:58 »
Idézetet írta: Viló - 2014.02.28 péntek, 19:50:48
A külső hőmérséklet és a távolságmérés működni fog.
A sebesség jeladót merre találom?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3038 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 09:39:40 »
Idézetet írta: Kery - 2014.03.01 szombat, 15:32:58
A sebesség jeladót merre találom?
A váltón, a féltengely felett jobb oldalon.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3039 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 09:23:35 »
elkezdett a turbómembrán háza alól folyni a gázolaj, meg a levegő csőből is, honnan lehetne ilyen gumigyűrű készletet venni?
A membránon látni ha átszakadt? Mármint kiszereltem és épnek tűnt.
Naplózva
varazslo
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3040 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 13:31:36 »
Sziasztok,tudna valaki egy adagolóst Budapest és környékén (lucas) és ólcsó!!!
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3041 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 18:04:32 »
Idézetet írta: varazslo - 2014.03.06 csütörtök, 13:31:36
Sziasztok,tudna valaki egy adagolóst Budapest és környékén (lucas) és ólcsó!!!
Olyan adagolós nincs amelyik az általad kívánt mindhárom (Bp/Lucas/olcsó) feltételnek megfelel.
Ha csak kettőt választasz akkor vagy a Filep dízelszerviz (Bp/Lucas) vagy GinJoy (Lucas/olcsó).
Egy hónapja hasonló dilemmával küzdöttem, GinJoy-t választottam.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
krisz32
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3042 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 20:10:48 »
Idézetet írta: varazslo - 2014.03.06 csütörtök, 13:31:36
Sziasztok,tudna valaki egy adagolóst Budapest és környékén (lucas) és ólcsó!!!
Esetleg Gyuris Attila Gödöllő.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3043 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 21:41:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.06 csütörtök, 09:23:35
elkezdett a turbómembrán háza alól folyni a gázolaj, meg a levegő csőből is, honnan lehetne ilyen gumigyűrű készletet venni?
A membránon látni ha átszakadt? Mármint kiszereltem és épnek tűnt.
hát már egy hajszálrepedéstől is folyhat, legtöbbször a csavar tövében szokott. membránhoz gyűrűkészletet szerintem a filepnél tudsz venni, nekem is van, de én ugye nem ott vagyok
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3044 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 21:43:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.03.06 csütörtök, 21:41:21
hát már egy hajszálrepedéstől is folyhat, legtöbbször a csavar tövében szokott. membránhoz gyűrűkészletet szerintem a filepnél tudsz venni, nekem is van, de én ugye nem ott vagyok
voltam ma filepéknél, szépen összepakoltan nekem egy komplett gumigyűrű+membrán készletet, holnap műtét. ha továbbra is folyik, felgyújtom
kivéve, ha a membrán folyása eláll, mert akkor csak visszateszem a motor alsó takaróját
Naplózva
KViktor
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3045 Dátum:
2014.03.07 péntek, 16:20:44 »
Sziasztok!
'97-es kombom van,nincs valaikinek hozzá szervízelési könyve,ill hol tudnék hozzájutni illyenhez? Köszi: Viktor
Naplózva
almine
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3046 Dátum:
2014.03.07 péntek, 20:02:12 »
Jó estét mindenki. Mk2 1.8 TD motor csere volt rajta. Beindul de két perc után leáll? (miután elfogyott a féktisztító spray
), hiba mi? Levegő vagy immo vagy a Ford márkajel?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3047 Dátum:
2014.03.07 péntek, 20:31:37 »
Idézetet írta: almine - 2014.03.07 péntek, 20:02:12
Jó estét mindenki. Mk2 1.8 TD motor csere volt rajta. Beindul de két perc után leáll? (miután elfogyott a féktisztító spray
), hiba mi? Levegő vagy immo vagy a Ford márkajel?
erre így konkrét választ ne várj. mit takar a motor csere? adagoló maradt a régi?
Naplózva
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3048 Dátum:
2014.03.08 szombat, 08:22:32 »
Idézetet írta: almine - 2014.03.07 péntek, 20:02:12
Jó estét mindenki. Mk2 1.8 TD motor csere volt rajta. Beindul de két perc után leáll? (miután elfogyott a féktisztító spray
), hiba mi? Levegő vagy immo vagy a Ford márkajel?
Csak okoskodom, de hátha segít:
szerintem ha az immo lenne hibás nem is tudnád elindítani,
ha féktisztítóval ketyeg akkor kap levegőt,
ha a féktisztító mint "üzemanyag" elfogy és ekkor leáll arra gondolnék, hogy a gázolajellátással lesz a gond, de ez még így is elég tág fogalom.
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
diogabi
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #3049 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 19:44:03 »
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy az MK2 motorja csereszabatos a Sierra 1.8Td. blokkjával? Mármint a mondeo motorhoz hozzá lehet kapcsolni a Sierra sebváltójához?
Köszi a választ?
Naplózva
Oldalak:
1
...
54
55
56
57
58
59
60
[
61
]
62
63
64
65
66
67
68
...
83
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ