Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:25:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1559094 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #3100 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 20:40:26 »

én is ezt gyanítottam, de gondoltam hátha...

Pár hete elkezdett fütyülni, elsőre a coolerre és a csövekre gondoltam, de nem az volt, ma leszedzem a légbeömlő csövét és megmozgattam az újammal, és bár megmondani nem tudnám hogy milyen irányba, de érezhető játéka van Sad

Enyém is ilyen volt, kár hogy már csak eladás után derült ki xD Srác aki megvette mesélte, hogy valami kisebb cseredarab ment bele (bár teljesen ráillő volt), aztán egyből meg is táltosodott tőle az autó, pedig nem ment előtte se olyan rosszul Smiley Aztán szétszedték a régit, le is volt szépen darálva a lamellák széle.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3101 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 20:44:07 »

No szóval kéne egy jó turbó, a pénz nem számít, csak olcsó legyen  falbav
Naplózva
almine
Vendég
« Új hozzászólás #3102 Dátum: 2014.04.04 péntek, 17:50:55 »

Hali Mk1 vagy 2?? 1-es van 15 ha kell. Smiley


Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3103 Dátum: 2014.04.04 péntek, 20:04:25 »

Hali Mk1 vagy 2?? 1-es van 15 ha kell. Smiley




mk2
Naplózva
mondeozoli
Vendég
« Új hozzászólás #3104 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:50:50 »

Sziasztok!1.8 td mondeom van.Melegen néha elmegy az alapjárat és beindulni is csak padlógázon szeret.Legalábbis úgy pöccre indul.De van hogy több száz kilóméterig semmi,utánna megint csinálja,majd simán abbahagyja.Adagoló,porlasztócsúcs?Mi lehet a gond?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3105 Dátum: 2014.04.05 szombat, 20:10:52 »

Sziasztok!1.8 td mondeom van.Melegen néha elmegy az alapjárat és beindulni is csak padlógázon szeret.Legalábbis úgy pöccre indul.De van hogy több száz kilóméterig semmi,utánna megint csinálja,majd simán abbahagyja.Adagoló,porlasztócsúcs?Mi lehet a gond?
adagoló szivattyú, esetleg dugulás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #3106 Dátum: 2014.04.05 szombat, 22:02:44 »

Sziasztok!  97 évj. Mondeo ma megint kicsit tmegtorpant,majd leàllt. Olvastam valahol,hogy a lucas adagoló szeret meghibàsodni,javasoljàk a bosch-ra történő cserét. Van összefüggés a torpanàs,megàllàssal? Ténylwg érdemes bosch-ra cserélni? Köszönöm!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3107 Dátum: 2014.04.05 szombat, 22:15:34 »

Sziasztok!  97 évj. Mondeo ma megint kicsit tmegtorpant,majd leàllt. Olvastam valahol,hogy a lucas adagoló szeret meghibàsodni,javasoljàk a bosch-ra történő cserét. Van összefüggés a torpanàs,megàllàssal? Ténylwg érdemes bosch-ra cserélni? Köszönöm!
Cserélni abban az esetben érdemes, ha melegen nem indul jól a kocsi. Ekkor olyan kopás van, ami csak nagyon drágán javítható. Ha ez nem áll fenn, akkor javítható a tied is, és olcsóbb, mint a bosch.
Lehet dugulásod az üzemanyag rendszerben, akár az adagolóban is. elsőnek próbáld ki egy kannából szívatni direktbe az üzemanyagot. ha úgy sem javul akkor adagoló lesz a  baj
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
das
Vendég
« Új hozzászólás #3108 Dátum: 2014.04.08 kedd, 21:31:00 »

Sziasztok!

Egy nem túl zavaró, (remélem nem is túl nagy), de azért kissé idegeítő hibája van szeretett autómnak:

Amikor alacsony frodulaton vagy benyomott kuplunggal kanyarodok főleg körforgalmakból kigyorsítva egy enyhe megtorpanást érzek, de mindig csak egyet, és tényleg nem jelentős, éppen észrevehető. Úgy gondolom levegő lehet az oka, esetleg valakinek valami ötlete, hogy hol érdemes keresgélni?
Egyébként más tünetem nincs.

Köszi előre is!

A mai nap jelentkezett egy újabb problémám először és csak egyszer. Körfogralomba elég lendületesen mentem, 2-be és kijövetelkor hirtelen megindult az autóm anélkül, hogy gázt nyomtam volna. Aztán utána semmi tünet, mintha mi se történt volna. Esetleg turbónál valami ? vagy levegősödés?
Köszi előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3109 Dátum: 2014.04.08 kedd, 21:49:20 »

A mai nap jelentkezett egy újabb problémám először és csak egyszer. Körfogralomba elég lendületesen mentem, 2-be és kijövetelkor hirtelen megindult az autóm anélkül, hogy gázt nyomtam volna. Aztán utána semmi tünet, mintha mi se történt volna. Esetleg turbónál valami ? vagy levegősödés?
Köszi előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa

hát ha hirtelen megindul, akkor valami éghetőt kapott valahonnan
Naplózva
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #3110 Dátum: 2014.04.08 kedd, 23:49:39 »

A mai nap jelentkezett egy újabb problémám először és csak egyszer. Körfogralomba elég lendületesen mentem, 2-be és kijövetelkor hirtelen megindult az autóm anélkül, hogy gázt nyomtam volna. Aztán utána semmi tünet, mintha mi se történt volna. Esetleg turbónál valami ? vagy levegősödés?
Köszi előre is, ha valakinek van ötlete/tanácsa
ha a turbómembrán ki van lyukadva akkor annak az egyik tünete az,hogy a motor időnként magától felpörög.húzd le az adagolóról a csövet ami a turbótol jön és az adagoló elejére megy a hűtő felől.ha járó motornál gázolaj szivárog az adagoló csövéből akkor esélyes vagy rá,hogy könnyebb leszel kb 8000-el.én nemrég cseréltem az enyémben de nekem nem torpangatott csak időnként felpörgött és nem akart húzni rendesen a motor.
Naplózva
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #3111 Dátum: 2014.04.09 szerda, 20:59:58 »

Cserélni abban az esetben érdemes, ha melegen nem indul jól a kocsi. Ekkor olyan kopás van, ami csak nagyon drágán javítható. Ha ez nem áll fenn, akkor javítható a tied is, és olcsóbb, mint a bosch.
Lehet dugulásod az üzemanyag rendszerben, akár az adagolóban is. elsőnek próbáld ki egy kannából szívatni direktbe az üzemanyagot. ha úgy sem javul akkor adagoló lesz a  baj

Az a baj,hogy nagyon ritkàn fordul elő ez a tünet. Ha folyamatos lesz,kipróbàlom amit írtàl.
Naplózva
Kery
Vendég
« Új hozzászólás #3112 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 10:18:00 »

SZiasztok!

Az autóm nagyon csúnya kerregő hangot ad, amikor satufék van, és az abs-nek dolgoznia kellene, vagy ha nagyobb rázkódás éri az autót, rossz út, vagy vasúti átjáró!

Amikor ez a hiba előjön, kigyullad a kézifék, és az abs lámpa, és kb 2 hét múlva elalszik.

Jelenség a videó végén:
https://www.youtube.com/watch?v=nXzQ85pG-8c

U.i.: a lufi lámpa az én hanyagságom miatt villog Smiley
Naplózva
montanavarga
Vendég
« Új hozzászólás #3113 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:46:29 »

Sziasztok!Ha valaki tudna segiteni azt megköszönném! Most cseréltem gázolajszürőt és a problémám nem oldodott meg! Rendesen indul megy is de ha visza veszem a gázról a lábam elkezd szaggatni 40-50körül! volt már töbször is hogy 2 ba kapcsoltam vissza és leált! Mi lehet a gond??András kalocsa. szomoru1
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3114 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:50:02 »

Sziasztok!Ha valaki tudna segiteni azt megköszönném! Most cseréltem gázolajszürőt és a problémám nem oldodott meg! Rendesen indul megy is de ha visza veszem a gázról a lábam elkezd szaggatni 40-50körül! volt már töbször is hogy 2 ba kapcsoltam vissza és leált! Mi lehet a gond??András kalocsa. szomoru1
adagoló beállítás, vagy adagoló hiba. próbáld e legelőször a wikiben leírtak szerint beállítani az alapjáratot
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #3115 Dátum: 2014.04.26 szombat, 21:25:00 »

Sziasztok! Talân infantils a kérdés,de sok helyen  olvasom hogy a diesel motor elmegy étolajjal is. Valaki próbàlta mâr?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3116 Dátum: 2014.04.26 szombat, 21:47:39 »

Sziasztok! Talân infantils a kérdés,de sok helyen  olvasom hogy a diesel motor elmegy étolajjal is. Valaki próbàlta mâr?

végülis elmegy, elhasználtam egyszer 50 litert, de csak 15-20 litert mertem egy telitankhoz keverni (nem használt olajról beszélünk)

indulni nehezebben indult tőle.
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #3117 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 07:51:44 »

+Szaladnak utánad a kutyák a büfészag miatt! eplus2 eplus2
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
joberhau
Vendég
« Új hozzászólás #3118 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 12:12:26 »

+Szaladnak utánad a kutyák a büfészag miatt! eplus2 eplus2
[/quotAz nem baj,ha nem àrt a motornak. A kérdés,hogy hasznàlt olaj,tehàt amiben sütöttek,mehet-e bele.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3119 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 13:02:32 »

Az nem baj,ha nem àrt a motornak. A kérdés,hogy hasznàlt olaj,tehàt amiben sütöttek,mehet-e bele.

A használt olaj más. ülepíteni, vízteleníteni kell, kivonni belőle a lerakódott zsiradékokat stb, ezek után pedig mindenféleképp nagyfinomságú szűrővel szűrni.
Én biztos nem állnék neki.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3120 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 14:15:30 »

Az nem baj,ha nem àrt a motornak. A kérdés,hogy hasznàlt olaj,tehàt amiben sütöttek,mehet-e bele.
Akár új, akár használt, az adagolót rendesen tönkreteszi. Ráadásul nem lehet egyszer így, egyszer úgy járni. Ha étolajjal mész, máshol kell legyen az előtöltés.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fachy
Vendég
« Új hozzászólás #3121 Dátum: 2014.05.20 kedd, 00:12:31 »

Sziasztok!
Mondeo 1.8TD MK2 kombi 1997-esem van.
Az önindítom behallt de van egy 1996-os 1.8TD Escortom kombim donornak.
(még az elöző volt autóm csak haver összetörte  rinya)
Kérdésem az lenne hogy kompatibilis e a kettö?
Esetleg valami extra amire figyelni kell mert még csak a generátort szedtem le eddig?
(2 éve van nálam a TádÉ  Wink)
Köszönöm.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3122 Dátum: 2014.05.20 kedd, 05:04:44 »

Sziasztok!
Mondeo 1.8TD MK2 kombi 1997-esem van.
Az önindítom behallt de van egy 1996-os 1.8TD Escortom kombim donornak.
(még az elöző volt autóm csak haver összetörte  rinya)
Kérdésem az lenne hogy kompatibilis e a kettö?
Esetleg valami extra amire figyelni kell mert még csak a generátort szedtem le eddig?
(2 éve van nálam a TádÉ  Wink)
Köszönöm.
fel tudod rá tenni azt az önindítót. más nem nagyon lesz jó hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
fachy
Vendég
« Új hozzászólás #3123 Dátum: 2014.05.21 szerda, 09:02:17 »

Köszönöm szépen.
Naplózva
Q831
Vendég
« Új hozzászólás #3124 Dátum: 2014.05.25 vasárnap, 00:51:59 »

Sziasztok!

Azt szertném megkérdezni tőletek,hogy 98-mondeo td honnan veszi le a fordulat jelet. A generatort lekötöttem főtengely helyzetérzékelőt lehuztam, és még nindig mutatja. Aproblémám egyébként  az hogy gázadásra felfut a fordulatszám mérőm 3-4-5 ezerre mintha csuszna a kuplung .de hülye nem vagyok a kuplung nem csúszik.meg egyébként is új ott minden kb egy fél éve lettek kicserélve, motron nem hallatszik hogy felpörögne ,kuplung szag nincsen.álló helyzetben szintén lelett ellenőrizve ,ott sem csúszott... Wink
Naplózva
szabike
Vendég
« Új hozzászólás #3125 Dátum: 2014.05.28 szerda, 16:38:55 »

Sziasztok!

Azt szertném megkérdezni tőletek,hogy 98-mondeo td honnan veszi le a fordulat jelet. A generatort lekötöttem főtengely helyzetérzékelőt lehuztam, és még nindig mutatja. Aproblémám egyébként  az hogy gázadásra felfut a fordulatszám mérőm 3-4-5 ezerre mintha csuszna a kuplung .de hülye nem vagyok a kuplung nem csúszik.meg egyébként is új ott minden kb egy fél éve lettek kicserélve, motron nem hallatszik hogy felpörögne ,kuplung szag nincsen.álló helyzetben szintén lelett ellenőrizve ,ott sem csúszott... Wink


Nekem a levegőszűrőn van egy vékony hosszú csati, ha azt leveszem akkor nemmutatja a fordulatot. Nemtudom mi köze hozzá.
Naplózva
szabike
Vendég
« Új hozzászólás #3126 Dátum: 2014.05.28 szerda, 16:40:55 »

Olyan gondom lenne, hogy a dúsító bowdenem vagy mozog vagy nem, ha jár a motor akkor szépen mozog az alsó bowden is, de indításnál nem húz be és igy nagyon nehezen indul. Mi lehet ilyenkor a gond, már arra gondoltam, hogy megoldom mechanikusra, és bevezetem az utastérbe, indításkor pedig behúzom...
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #3127 Dátum: 2014.05.31 szombat, 12:49:15 »

Sziasztok! A szelepfedél préselt karikánál veri ki az olajat , visszaolvastam a témában mindent de egy valami nem világos.A préselt karika a rossz vagy ez már azt jelenti hogy alatta a membrán is rossz?Tehát ha megoldom a karika tömítését valahogy hogy ne verje az olajat akkor az elég vagy mindenképp másik fedél kell? Mondeo mk2  1.8td   1998 12 havi.
Naplózva
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #3128 Dátum: 2014.06.10 kedd, 16:14:54 »

Sziasztok.
Hol tudok turbómembránt szerezni?
 A cromaxnál állítólag nincs  Huh?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3129 Dátum: 2014.06.10 kedd, 18:15:18 »

Sziasztok.
Hol tudok turbómembránt szerezni?
 A cromaxnál állítólag nincs  Huh?

Ginjoy nál
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3130 Dátum: 2014.06.10 kedd, 18:18:01 »

Tényleg, Ginjoy a membrán csavar hogy az ideális?
Elmentem Pestre úgy hogy a csavar 3 tekerésnyire volt kinyitva, na az úgy elég extrém sz@r volt. Hazafelé kitekertem amennyire engedte, de klimával így is ......
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3131 Dátum: 2014.06.10 kedd, 19:59:47 »

Tényleg, Ginjoy a membrán csavar hogy az ideális?
Elmentem Pestre úgy hogy a csavar 3 tekerésnyire volt kinyitva, na az úgy elég extrém sz@r volt. Hazafelé kitekertem amennyire engedte, de klimával így is ......
Attól függ, hogy van egyébként beállítva a mennyiség, meg mennyit tölt a turbo. nekem egy menet látszott ki a kontraanya alól
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3132 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:35:06 »

Attól függ, hogy van egyébként beállítva a mennyiség, meg mennyit tölt a turbo. nekem egy menet látszott ki a kontraanya alól

jó kérdések Smiley nekem most majdnem ki van tekerve, de még mindig gáz. Lehet bekapott valami koszt itt az olajfolyáskeresés közben. tényleg ha a szűrőt kiveszem alóla okoz gondot?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3133 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:38:14 »

jó kérdések Smiley nekem most majdnem ki van tekerve, de még mindig gáz. Lehet bekapott valami koszt itt az olajfolyáskeresés közben. tényleg ha a szűrőt kiveszem alóla okoz gondot?
nem okoz. ha nagyon el van tömődve, akkor gázos. de tudok adni olyan szűrőt neked
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3134 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:39:23 »

nem okoz. ha nagyon el van tömődve, akkor gázos. de tudok adni olyan szűrőt neked

holnap megyek szekszárdra, viszem a matricákat Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3135 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:40:14 »

holnap megyek szekszárdra, viszem a matricákat Smiley
kérd el asszonytól a szűrőt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3136 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:41:02 »

kérd el asszonytól a szűrőt

 worship
Naplózva
glucktom
Vendég
« Új hozzászólás #3137 Dátum: 2014.06.13 péntek, 15:28:08 »

Sziasztok. Elnézést ha olyat kérdezek, amit már sokszor kérdeztek, de új vagyok az oldalon és nem igazán ismerem még ki magam. 98-as Mondeom van (1.8 TD Kombi), hány kilométer után cseréljem le a vezérműszíjat? Mert volt ahol 60.000 olvastam, volt ahol 200.000 és azért nem mindegy!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3138 Dátum: 2014.06.13 péntek, 17:16:02 »

Sziasztok. Elnézést ha olyat kérdezek, amit már sokszor kérdeztek, de új vagyok az oldalon és nem igazán ismerem még ki magam. 98-as Mondeom van (1.8 TD Kombi), hány kilométer után cseréljem le a vezérműszíjat? Mert volt ahol 60.000 olvastam, volt ahol 200.000 és azért nem mindegy!
60000
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
glucktom
Vendég
« Új hozzászólás #3139 Dátum: 2014.06.14 szombat, 19:41:59 »

Köszönöm, akkor sürgősen lecserélem, mert én már kb 60.000 raktam bele, de arról nincs infóm, hogy az előző tulaj mikor cserélte a vezérműszíjat (én még nem cseréltem). Beszéltem is már ma egy autószerelővel, szerintetek ez korrekt ajánlat? Vezérműszíj készlet + vízpumpa csere, valamint olajcsere (szűrő + olaj), alkatrésszel és munkadíjjal együtt az egész: 100.000 Forint. Ez jó ár? Vagy tudtok esetleg valakit? Győr, Sopron vagy Veszprém városok környéke jöhet szóba!
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #3140 Dátum: 2014.06.14 szombat, 20:11:23 »

Köszönöm, akkor sürgősen lecserélem, mert én már kb 60.000 raktam bele, de arról nincs infóm, hogy az előző tulaj mikor cserélte a vezérműszíjat (én még nem cseréltem). Beszéltem is már ma egy autószerelővel, szerintetek ez korrekt ajánlat? Vezérműszíj készlet + vízpumpa csere, valamint olajcsere (szűrő + olaj), alkatrésszel és munkadíjjal együtt az egész: 100.000 Forint. Ez jó ár? Vagy tudtok esetleg valakit? Győr, Sopron vagy Veszprém városok környéke jöhet szóba!

Szerintem az drága kicsit.
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_ii_kombi_bnp_1996_09_2000_11__5830/szijhajtas_1__vezermuszij_keszlet__vezermuszij_keszlet__mind?gyakori=I

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_ii_kombi_bnp_1996_09_2000_11__5830/huto_futo_klima_rendszer_1__vizszivattyu_alkatreszek__vizszivattyu__mind?gyakori=I

Az olaj meg a szűrő durván 10-12 ezer , szóval az egész alkatrész 40-50 ezer attól függően hogy milyet választasz , az enyémben gates készlet van és ruville vízpumpa , ennek fényében szerintem sok az 50-60 ezres munkadíj.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3141 Dátum: 2014.06.14 szombat, 20:51:13 »

Köszönöm, akkor sürgősen lecserélem, mert én már kb 60.000 raktam bele, de arról nincs infóm, hogy az előző tulaj mikor cserélte a vezérműszíjat (én még nem cseréltem). Beszéltem is már ma egy autószerelővel, szerintetek ez korrekt ajánlat? Vezérműszíj készlet + vízpumpa csere, valamint olajcsere (szűrő + olaj), alkatrésszel és munkadíjjal együtt az egész: 100.000 Forint. Ez jó ár? Vagy tudtok esetleg valakit? Győr, Sopron vagy Veszprém városok környéke jöhet szóba!
Így van. szerintem is sok. én kb munkadíjként egy 10-est szoktam elkérni egy ilyenért. alkatrészre meg van kedvességünk jócskán a bárdiban
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3142 Dátum: 2014.06.14 szombat, 22:48:48 »

Kisült az előtöltés állító patron, beszereltem, most nem folyat(egyenlőre) és az elvárt és tényleges előtöltés is nagyjából jól követi egymást. Kipróbálni már nem volt kedvem, mert még egy focus hátsó féktárcsa csere is beesett
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #3143 Dátum: 2014.06.14 szombat, 23:30:27 »

Köszönöm, akkor sürgősen lecserélem, mert én már kb 60.000 raktam bele, de arról nincs infóm, hogy az előző tulaj mikor cserélte a vezérműszíjat (én még nem cseréltem). Beszéltem is már ma egy autószerelővel, szerintetek ez korrekt ajánlat? Vezérműszíj készlet + vízpumpa csere, valamint olajcsere (szűrő + olaj), alkatrésszel és munkadíjjal együtt az egész: 100.000 Forint. Ez jó ár? Vagy tudtok esetleg valakit? Győr, Sopron vagy Veszprém városok környéke jöhet szóba!
Szerintem kocsikázz el Daruszentmiklósig!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
glucktom
Vendég
« Új hozzászólás #3144 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 11:20:53 »

Szerintem kocsikázz el Daruszentmiklósig!

Nem is lenne olyan messze, ha ezzel spórolnánk egy kicsit a szerelésen! Ki, vagy mi van ott?? Smiley
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #3145 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 13:37:49 »

Nem is lenne olyan messze, ha ezzel spórolnánk egy kicsit a szerelésen! Ki, vagy mi van ott?? Smiley
Kevés pénzért kapsz szakszerű szerelést.Ginjoy-t keresd itt a fórumon!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #3146 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 18:58:01 »

Sziasztok!
5000 km rel ezelőtt lett a mondeomon főtengely szimmering csere vezérlés oldalon.Mert elkezdett ereszteni.
NA most megint elfosta magát. falbav
Mi lehet ennek az oka?
Valakinek valami tipp?
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #3147 Dátum: 2014.06.18 szerda, 13:55:30 »

Sziasztok!
5000 km rel ezelőtt lett a mondeomon főtengely szimmering csere vezérlés oldalon.Mert elkezdett ereszteni.
NA most megint elfosta magát. falbav
Mi lehet ennek az oka?
Valakinek valami tipp?

Szia! Tipp az van de lehet hogy nem ez a baj.Nem mondival hanem g astrával jártam úgy hogy mikor cseréltük kiderült hogy a szimmering a tengelyen szép kis mélyedést járt ki magának , így az új szimmeringet kicsit beljebb tettük hogy még véletlen se a mélyedésben fusson , nem is volt vele semmi baj utána.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3148 Dátum: 2014.06.18 szerda, 15:05:03 »

Szia! Tipp az van de lehet hogy nem ez a baj.Nem mondival hanem g astrával jártam úgy hogy mikor cseréltük kiderült hogy a szimmering a tengelyen szép kis mélyedést járt ki magának , így az új szimmeringet kicsit beljebb tettük hogy még véletlen se a mélyedésben fusson , nem is volt vele semmi baj utána.
valóban létező probléma.  Bár az már nem kis mélyedés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #3149 Dátum: 2014.06.18 szerda, 15:15:49 »

valóban létező probléma.  Bár az már nem kis mélyedés

Az anyagvastagsághoz képest nekem kis mélyedés , de lehet hogy autószerelői szemmel maga a grand canyon.  vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.