Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:19:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1674394 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 17:21:58 »

Jó ez! Gázzal 170forintért még így is jobb, mint 1 suzuki.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 20:48:28 »

miért is?elfárad a rugója v. egyszerűen beragad a belekerült olajsártól.Mivel folyamatosan mozog fel-le nyugodtan csinálhatja egy fordulatnál.A fojtószelepé szintén.Az is képes egy adott helyen kikopni,aztán meg szépen átugorja és nem ad jelet.Alapjárat jó,a legygakrabban használt állás kikopik és annyi.Máris nincs jel,a fojtószelep visszazár,az alapjáratival meg a vezérlés nyomja a szükséges levegővel.Aztán amikor megkapja a jelet,hogy visszazárt a fojtószelep,akkor meg visszaengedi a fordulatot.Te is tudod,hogy ezek közül bármelyik fennállhat.Az egész rendszerben elég csak az egyvalaminek elromlani,hogy egyből elmásszon akár az alapjárat,akár a gyújtás v. üzemanyag vezérlés.

Nem, nem csinálhatja. Ez sztem most hülyeség, vagy vmit nagyon mellé beszélünk. A fojtószelep nem tud kikopni...
Mitől lenne egy 1200-as forulathoz nézett állás gyakori... Ki használja így az autót... Ráadásul ez több dologtól is függ...
A fojtószelep pedig nem is úgy működik, amire célzol...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 20:49:34 »

Sajnos nem tudtam kiolvasni a hibát, mert nem találtam olyan csatlakozót a kocsiban. Helyette milyennek kell lennie benne?

Üdv: Pocska

Ezt itt mindenki tudja, de mégsem írják le Neked, hogy kb 94 év végétől már nincs ott diag csati...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2010.09.23 csütörtök, 20:50:10 »

Jó ez! Gázzal 170forintért még így is jobb, mint 1 suzuki.

Gázzal meg főleg jó a 12 lityi...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2010.09.24 péntek, 13:12:26 »

Szia,

en kitisztitanam a MAF szenzort is, fektisztito spray kell hozza es egy puha ecset, hogy ne szakitsd el a szalat benne. A legszurotol indul a vastag cso es a tetejen van a legszurohaz utan. Ovatosan vedd ki es ugyelj, hogy a gumitomites ne vesszesn el. A szalnak femtisztanak kell lennie, ellenben fals adatot a vezerlesnek es ettol rangathat is akar - nekem ez jelentett vegleges es tartos megoldast.

Udv

Csocso


Sziasztok!

96-os 2000ccm mk1-es kombi mondeom van. Elég rossz volt az alapjáratom, de most kicseréltem a lambdaszondát (utángyártott NGK) és már nem ingadozik és ha rálépek a gázra végre megindul a gép. Viszont azt vettem észre, hogy kisebb gázadásra vagy tempótartásnál, motorféknél rángat dadog a kocsi. Mitől lehet ez? Köszi a válaszokat előre is.

Üdv: Pocska
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2010.09.24 péntek, 15:46:21 »

Szia,

en kitisztitanam a MAF szenzort is, fektisztito spray kell hozza es egy puha ecset, hogy ne szakitsd el a szalat benne. A legszurotol indul a vastag cso es a tetejen van a legszurohaz utan. Ovatosan vedd ki es ugyelj, hogy a gumitomites ne vesszesn el. A szalnak femtisztanak kell lennie, ellenben fals adatot a vezerlesnek es ettol rangathat is akar - nekem ez jelentett vegleges es tartos megoldast.

Udv

Csocso



Féktiszítóval tilos!
Csakis karburátor tisztítóval, mert az tényleg maradéktalanul elpárolog! Ez fontos!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2010.09.24 péntek, 16:18:17 »

Jogos! Termeszetesen karburatortisztitoval  worship

P.S.: Annyira a fek korul jar az eszem, hogy mar fektisztitoval almodok  falbav Most van apro darabokra szedve a fek, remelem hamarosan ki is derul, hogy mitol van az a franya razas...


Féktiszítóval tilos!
Csakis karburátor tisztítóval, mert az tényleg maradéktalanul elpárolog! Ez fontos!
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2010.09.24 péntek, 21:26:10 »

Ok! Köszi a választ! Még 1 kérdés!
Ma néztem a kocsim városi fogyasztását. Kis távolságokat mentem csak, 12 liter lett. Ez milyen a 2.0 kombi mondeonak?

Pocska
Nekem is a körül van.12-13 ha nagyon röviden használom ha melegebb és csak város akkor 9-10 országút 110re beállva olyan 8 körül. Most vegyesen 8,9 a jelenlegi.
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2010.09.24 péntek, 21:38:19 »

Nekem is a körül van.12-13 ha nagyon röviden használom ha melegebb és csak város akkor 9-10 országút 110re beállva olyan 8 körül. Most vegyesen 8,9 a jelenlegi.

Hát szerintem V6-osok szoktak ennyit enni. Nekem 11.5-nél soha nem evett többet. Ez is full belváros, nyáron légkondival.
Külváros: 8-9l. Országút 110: 6.3l. Autópálya: 6.8l.
Persze az is igaz, h spórolósan vezetek manapság. Grin
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2010.09.25 szombat, 13:00:32 »

Hát szerintem V6-osok szoktak ennyit enni. Nekem 11.5-nél soha nem evett többet. Ez is full belváros, nyáron légkondival.
Külváros: 8-9l. Országút 110: 6.3l. Autópálya: 6.8l.
Persze az is igaz, h spórolósan vezetek manapság. Grin

A városi fogyi nem egyenlő a Bp-i fogyival!
Teljesen jó, amit írnak a kollegák...
Nekem városban 20l körül eszik a Galaxy(2-3km, aztán pihi, majd megint 2-3km...), míg Bp-i fogyija nincs 12-14 fölött...
Hiszen ott be tud melegedni a motor, aminek köszönhetően sok elektronika életbe lép. És nem egy hideg motornak tervezett emelet adatokkal jár az autó...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2010.09.25 szombat, 20:08:23 »

Na de draga Uraim!
Azt remelem senki nem gondolja komolyan, hogy 11-12 literes fogyasztas rendben van egy 2 literes Mondeonal, megha budapesti forgalomban is...
Ha ennyit eszik, akkor ott vagy valami nem jo vagy gazzal megy!  falbav gazt egy mondeoba  rinya
Az eltelt idestova 10 ev alatt vegigeltem par foldontuli dugot Budapesten es Europa jopar nagyvarosaban, de a varosi fogyasztasom nem volt meg 10-10,5 folott. Az autopalyan a max fogyasztasom 11 liter volt, amikor 580km-t mentem padlogazon, 200 korul... (mielott elkezdodne az oltas, kiveteles, egyszeri alkalom volt!) Ezt leszamitva 130-150-es tempo korul 8,5(!!) literes fogyasztasok jonnek ki, klimaval, klima nelkul - mindegy.
Nos, igy kell egy ketezres Mondeonak fogyasztania, persze ne feledje senki se, hogy ehhez megfelelo vezetesi technika is kell, mint peldaul a helyes sebessegfokozatok hasznalata, gaz-fek kezeles es meg sorolhatnam, valamint az se mindegy, hogy milyen benzint adunk neki.

Udv




Hát szerintem V6-osok szoktak ennyit enni. Nekem 11.5-nél soha nem evett többet. Ez is full belváros, nyáron légkondival.
Külváros: 8-9l. Országút 110: 6.3l. Autópálya: 6.8l.
Persze az is igaz, h spórolósan vezetek manapság. Grin
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2010.09.25 szombat, 21:29:47 »

Na de draga Uraim!
Azt remelem senki nem gondolja komolyan, hogy 11-12 literes fogyasztas rendben van egy 2 literes Mondeonal, megha budapesti forgalomban is...
Ha ennyit eszik, akkor ott vagy valami nem jo vagy gazzal megy!  falbav gazt egy mondeoba  rinya
Az eltelt idestova 10 ev alatt vegigeltem par foldontuli dugot Budapesten es Europa jopar nagyvarosaban, de a varosi fogyasztasom nem volt meg 10-10,5 folott. Az autopalyan a max fogyasztasom 11 liter volt, amikor 580km-t mentem padlogazon, 200 korul... (mielott elkezdodne az oltas, kiveteles, egyszeri alkalom volt!) Ezt leszamitva 130-150-es tempo korul 8,5(!!) literes fogyasztasok jonnek ki, klimaval, klima nelkul - mindegy.
Nos, igy kell egy ketezres Mondeonak fogyasztania, persze ne feledje senki se, hogy ehhez megfelelo vezetesi technika is kell, mint peldaul a helyes sebessegfokozatok hasznalata, gaz-fek kezeles es meg sorolhatnam, valamint az se mindegy, hogy milyen benzint adunk neki.

Udv




És ha nyomom 15 nem nyomom 15?egynyolcnál nyomom 15 nem nyomom 13?Új gazdinál 10...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 21:22:20 »

Na de draga Uraim!
Azt remelem senki nem gondolja komolyan, hogy 11-12 literes fogyasztas rendben van egy 2 literes Mondeonal, megha budapesti forgalomban is...

Egy budapesti dugóban nem fogyaszt kirívóan sokat egy autó!!!
Az igazi városi fogyi(max 2-3km a táv, ahol fel sem melegszik a motor) simán megy 12-14 körül is úgy, hogy az autóval semmi gond nincs.
Nekem az 1.8 téli két hetes csak város, nem Budapest!!!, simán nyalta a 11-12l-t...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 08:09:11 »

A városi fogyi nem egyenlő a Bp-i fogyival!
Teljesen jó, amit írnak a kollegák...
Nekem városban 20l körül eszik a Galaxy(2-3km, aztán pihi, majd megint 2-3km...), míg Bp-i fogyija nincs 12-14 fölött...
Hiszen ott be tud melegedni a motor, aminek köszönhetően sok elektronika életbe lép. És nem egy hideg motornak tervezett emelet adatokkal jár az autó...

Most hétvégén egy benzines 4.4-es V8 Volvo S80-al voltunk, egy úton, a vegyes fogyija 12,7L/100km, átalagsebesség: 70km/h, én meglepődtem pozitív irányba, szerintem egy ekkora motortól ez nagyon jó!  eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 09:37:37 »

Egy budapesti dugóban nem fogyaszt kirívóan sokat egy autó!!!
Az igazi városi fogyi(max 2-3km a táv, ahol fel sem melegszik a motor) simán megy 12-14 körül is úgy, hogy az autóval semmi gond nincs.
Nekem az 1.8 téli két hetes csak város, nem Budapest!!!, simán nyalta a 11-12l-t...

Szerintem sem gáz. Én is 2-3 km megyek hegynek fel, hegynek le.Egy 2.0 kombitól szerintem nem rossz. Aki meg ügyesebb az nyert pár litert. integet2
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 14:28:31 »

Szerintem sem gáz. Én is 2-3 km megyek hegynek fel, hegynek le.Egy 2.0 kombitól szerintem nem rossz. Aki meg ügyesebb az nyert pár litert. integet2

Még soha nem hallottam, h van városi és bpi. fogyasztás Roll Eyes De akkor kíváncsi lennék milyen lehet a városi és mondjuk a szegedi fogyi? Grin
De a lényeg, ha csak úgy használja valaki az autót , h állandóan hideg motorral jár és megy 3km-t, és éppen amikor elkezdene langyosodni, megáll, akkor érthető ez a fogyasztás.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 14:49:08 »

Még soha nem hallottam, h van városi és bpi. fogyasztás Roll Eyes

Pedig pont most magyaráztad meg a kettő közti különbséget. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 20:45:28 »

Ki tudja? Mennyi hűtővíz megy egy 2.0-ás motorba?
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 21:14:53 »

 
Ki tudja? Mennyi hűtővíz megy egy 2.0-ás motorba?
A motorba? 1988cm3  nyes
A hűtőbe 6.6l (keziváltosnál) Smiley
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2010.09.28 kedd, 09:35:05 »

A motorba? 1988cm3  nyes
nyes Annyi biztos nem. A felénél talán egy kicsivel több.  Cool.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2010.09.28 kedd, 19:16:56 »

ááááá falbav tudtam, hogy félreértitek

köszi!  worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2010.09.29 szerda, 07:33:09 »

ááááá falbav tudtam, hogy félreértitek

köszi!  worship
ha motort írtál mondjuk hűtőrendszer helyett.... nyes
Naplózva
luli
Vendég
« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 20:08:00 »

Sziasztok
Visszatérve a szuszogó és erőtlen motorhoz: nem bírtam tovább, elvittem a szerelőhöz...megint. Az alapjárati szervómotorom beállt, az ki lett cserélve egy bontottra. Ez volt az ingadozó alapjárat. Ez mellé talált még olyat, hogy az egyik levegő csövön van egy elektromos izé, ami megemeli az alapjáratot pl. ablakfűtésnél. Ez szemből balra, a tűzfalon. Ez pedig a szuszogás volt. Szóval ezzel megoldódni látszik a dolog. Nincs szuszogás, egyenletes alapjárat és ismét szépen zenél és megy a vas! (Az EGR-t persze ledugóztam)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 20:29:30 »

Sziasztok
Visszatérve a szuszogó és erőtlen motorhoz: nem bírtam tovább, elvittem a szerelőhöz...megint. Az alapjárati szervómotorom beállt, az ki lett cserélve egy bontottra. Ez volt az ingadozó alapjárat. Ez mellé talált még olyat, hogy az egyik levegő csövön van egy elektromos izé, ami megemeli az alapjáratot pl. ablakfűtésnél. Ez szemből balra, a tűzfalon. Ez pedig a szuszogás volt. Szóval ezzel megoldódni látszik a dolog. Nincs szuszogás, egyenletes alapjárat és ismét szépen zenél és megy a vas! (Az EGR-t persze ledugóztam)

Előfordul.De ott mi szuszogott?Mert abba csak bemegy meg kijön a cső és annyi.Széttört?Vagy a műanyag csatlakozó repedt el?
Naplózva
Skylark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2010.10.02 szombat, 17:41:10 »

Sziasztok!
Olvasgattam, hogy akksi levétel után be kell tanítani a computert. Na de miért rossz ha ezt nem teszem meg? Mitől lesz más az autó? 1-2 nap autókázás után gondolom ugyanúgy mindent "megtanul". Csak azért kérdezem mert itthon jelenleg több autó van mint akksi és így gyakran kikerül a mondiból, de tulképp. még sosem tanítgattam semmire.
Köszi!
Jani
Naplózva

1996 Mk1 2.0 Klíma, Tempomat, Automatából manuálissá alakított öszvér.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 09:17:17 »

Sziasztok!
Olvasgattam, hogy akksi levétel után be kell tanítani a computert. Na de miért rossz ha ezt nem teszem meg? Mitől lesz más az autó? 1-2 nap autókázás után gondolom ugyanúgy mindent "megtanul". Csak azért kérdezem mert itthon jelenleg több autó van mint akksi és így gyakran kikerül a mondiból, de tulképp. még sosem tanítgattam semmire.
Köszi!
Jani
Igazából azért,mert akkor beáll a vezérlés a gyári alapértékekre.Ezzel meg annyi a baj,hogy mivel maga az autó és alkatrészei már nem újak,nem hozzák a gyári értékeket.Ebből kifolyólag pl. túlfogyasztás,rángatás,rossz alapjárat lehet az eredmény.Persze,egy idő után megtanul mindent újra a vezérlés,de ahhoz idő kell.Ha meg folyamatosan ki-be rakod az akksit,akkor ésszerű lenne mondjuk egy állandó tápot belerakni.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 16:58:14 »

Nem, nem csinálhatja. Ez sztem most hülyeség, vagy vmit nagyon mellé beszélünk. A fojtószelep nem tud kikopni...
Mitől lenne egy 1200-as forulathoz nézett állás gyakori... Ki használja így az autót... Ráadásul ez több dologtól is függ...
A fojtószelep pedig nem is úgy működik, amire célzol...
miért ne tudna a folytószelep poti kikopni?
ráadásul mondjuk az 1200-as fordulat pont olyan, ahol bármit csinálsz, mindenképpen átmegy kétszer a csúszó érintkező az ellenálláspálya adott pontján
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.03 vasárnap, 17:00:15 írta yooccoo » Naplózva
korcsillio
Vendég
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2010.10.05 kedd, 06:48:25 »

Sziasztok!
Hideg indításnál alapjáraton szép egyenletesen jár a motor,de gázadásnál lefullad.20-30perc melegítés után pörög,néha durrog.Találkozott már valaki ilyennel?Mi lehet itt a probléma?1.8 zetec motorról van szó.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2010.10.05 kedd, 18:44:11 »

Sziasztok!
Hideg indításnál alapjáraton szép egyenletesen jár a motor,de gázadásnál lefullad.20-30perc melegítés után pörög,néha durrog.Találkozott már valaki ilyennel?Mi lehet itt a probléma?1.8 zetec motorról van szó.
helló

nagy valószínűséggel lambdaszonda halt meg
Naplózva
korcsillio
Vendég
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2010.10.06 szerda, 18:30:18 »

Szia!
Se hidegen,se melegen nem pörög 2000 fölé most már a motor.Ha lehúzom a lambdáról a vezetéket akkor sem változik semmi,légtömegmérőnél ugyanez a helyzet.Benzinnyomás alapjáraton 2bar,gázadásnál 2.5-3.Semmi ötletem nincs.... falbav
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2010.10.06 szerda, 18:58:27 »

Szia!
Se hidegen,se melegen nem pörög 2000 fölé most már a motor.Ha lehúzom a lambdáról a vezetéket akkor sem változik semmi,légtömegmérőnél ugyanez a helyzet.Benzinnyomás alapjáraton 2bar,gázadásnál 2.5-3.Semmi ötletem nincs.... falbav
HA durrog,akkor a keverékképzéssel nem jó valami,ezért nézd már meg a jeladókat!
Naplózva
korcsillio
Vendég
« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2010.10.06 szerda, 20:29:07 »

HA durrog,akkor a keverékképzéssel nem jó valami,ezért nézd már meg a jeladókat!

Rendben,de melyikeket?Főtengely jeladó pl.?Egy hete van meg az autó(már így vettem hogy csak alapjárat van)és még nem tudom mit,hol keressek rajta...  help
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2010.10.06 szerda, 20:48:54 »

Rendben,de melyikeket?Főtengely jeladó pl.?Egy hete van meg az autó(már így vettem hogy csak alapjárat van)és még nem tudom mit,hol keressek rajta...  help
olvass vissza!pár napja írtam le,mi hol van,azokat nézd meg.
Naplózva
korcsillio
Vendég
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2010.10.06 szerda, 21:37:42 »

olvass vissza!pár napja írtam le,mi hol van,azokat nézd meg.
OK,kössz!
Naplózva
luli
Vendég
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 20:37:42 »

Előfordul.De ott mi szuszogott?Mert abba csak bemegy meg kijön a cső és annyi.Széttört?Vagy a műanyag csatlakozó repedt el?
Szia misi107
A merőleges csonk szuszogott, mert nem volt rajta a gumicső, ettől meg így vette a levegőt. Ez megoldódott. Viszont az ABS visszajelzőm nem mindíg alszik el, ilyenkor nem is működik. De néha meg elalszik, ilyenkor működik. Valami kontakt gond lehet de vajon hol?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 21:04:30 »

Szia misi107
A merőleges csonk szuszogott, mert nem volt rajta a gumicső, ettől meg így vette a levegőt. Ez megoldódott. Viszont az ABS visszajelzőm nem mindíg alszik el, ilyenkor nem is működik. De néha meg elalszik, ilyenkor működik. Valami kontakt gond lehet de vajon hol?
nincs véletlenül megtörve valamelyik jeladónál a vezeték v. a csatlakozó?Egyvalaki nézzem ráadott gyújtásnál a lámpát egy másik mozgassa végig a vezetéket meg a csatit a kerekeknél.Esetleg relé v. biztosíték.Ja,és légyszi csak egy helyre írd már be...
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.10 vasárnap, 21:06:53 írta misi107 » Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 14:26:29 »

nincs véletlenül megtörve valamelyik jeladónál a vezeték v. a csatlakozó?Egyvalaki nézzem ráadott gyújtásnál a lámpát egy másik mozgassa végig a vezetéket meg a csatit a kerekeknél.Esetleg relé v. biztosíték.Ja,és légyszi csak egy helyre írd már be...
Nem lehet hogy kevés a töltés az akksiban? Akkor is csinálhat ilyet.
Naplózva
korcsillio
Vendég
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 18:55:03 »

Nincs megoldás a gondomra  Sad  Kicseréltünk minden létező érzékelőt,jeladót,át lett nézve vezérlés stb. de mégsem megy az autó.Én ilyennel még nem találkoztam....  help
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 19:50:02 »

Nincs megoldás a gondomra  Sad  Kicseréltünk minden létező érzékelőt,jeladót,át lett nézve vezérlés stb. de mégsem megy az autó.Én ilyennel még nem találkoztam....  help

Mikori az autó? volt diag?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
korcsillio
Vendég
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 22:12:10 »

Mikori az autó? volt diag?

A motor kb.96-97-es benne(cserélve lett)1.8 16v zetec.Csak alapjárat van,ha gázt adok lefullad,durrog.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 22:51:24 »

A motor kb.96-97-es benne(cserélve lett)1.8 16v zetec.Csak alapjárat van,ha gázt adok lefullad,durrog.
Ami már pénzesebb móka...akkor csinál még durrogást,ha hengerfejes.Nekem esőben-párás időben csinálta a motor-mivel acél csövekből állt a szívósorom-hogy lecsapódott a pára a belső oldalon ill. a motortér baloldala beázott és sokszor eláztatta a levegőszűrőt (a szívócső nem volt benne,ami karosszéria és a ház között van) Akkor addig totál erőtlen volt a motor,amíg nem párolgott el a víz.Viszont a hengerfejtömítésnél beszívja a vizet,akkor folyamatosan vacakol.A másik,hogy még mindig félre van kötve vákumcső.Nem tudom,előtte milyen motor volt benne?Mert a régieknél volt egy csőszakasz,ami előre vezetett az impulzusszűrőhöz.Nekem a motorcsere után nemes egyszerűséggel úgy hagyták a csövet,pedig csak a tűzfalról kellett volna a baloldali (szemből) kapcsolót levenni és kiszedni a felesleges csövet.
Naplózva
korcsillio
Vendég
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2010.10.12 kedd, 13:48:07 »

Ami már pénzesebb móka...akkor csinál még durrogást,ha hengerfejes.Nekem esőben-párás időben csinálta a motor-mivel acél csövekből állt a szívósorom-hogy lecsapódott a pára a belső oldalon ill. a motortér baloldala beázott és sokszor eláztatta a levegőszűrőt (a szívócső nem volt benne,ami karosszéria és a ház között van) Akkor addig totál erőtlen volt a motor,amíg nem párolgott el a víz.Viszont a hengerfejtömítésnél beszívja a vizet,akkor folyamatosan vacakol.A másik,hogy még mindig félre van kötve vákumcső.Nem tudom,előtte milyen motor volt benne?Mert a régieknél volt egy csőszakasz,ami előre vezetett az impulzusszűrőhöz.Nekem a motorcsere után nemes egyszerűséggel úgy hagyták a csövet,pedig csak a tűzfalról kellett volna a baloldali (szemből) kapcsolót levenni és kiszedni a felesleges csövet.

1.6 motor volt benne előtte.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2010.10.12 kedd, 16:18:01 »

1.6 motor volt benne előtte.
És a vezérlőt kicserélték?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2010.10.12 kedd, 17:16:46 »

1.6 motor volt benne előtte.

Továbbra is fennáll a kérdés:
Mikori az autó? volt diag?

Ha motorcserés volt, akkor ott már is lehet...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 11:43:14 »

Sziasztok!Egy tiszteletteli kérdésem lenne Mindenkihez aki tapasztalt és hozzáértő ember.95-ös 1,6-os Zetek motorba vásároltam a következő gyertyákat.1 493 001  4M5G 12405 XE.Mi a véleményetek és tapasztalatotok?
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
korcsillio
Vendég
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2010.10.15 péntek, 06:45:17 »

Továbbra is fennáll a kérdés:
Mikori az autó? volt diag?

Ha motorcserés volt, akkor ott már is lehet...

Az autó 91,a motor kb. 96,hozzá való mototrvezérlővel.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2010.10.15 péntek, 09:09:47 »

Sziasztok!Egy tiszteletteli kérdésem lenne Mindenkihez aki tapasztalt és hozzáértő ember.95-ös 1,6-os Zetek motorba vásároltam a következő gyertyákat.1 493 001  4M5G 12405 XE.Mi a véleményetek és tapasztalatotok?

Rákerestem, és a Focus fórumon olvastam, hogy tökéletes lesz Neked...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2010.10.15 péntek, 09:10:43 »

Az autó 91,a motor kb. 96,hozzá való mototrvezérlővel.

'93 óta gyártják a Mondeot...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2010.10.15 péntek, 17:29:05 »

Igazából a gyertyacsere csak egy kisérlet volt arra nézve,hogy valami miatt a kaszni a kormány a váltórúd rezeg.Mindennek van egy alap remegése.Meg tudná valaki mondani,hogy mitől lehet ez és mit lehet csinálni?
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.15 péntek, 17:32:55 írta NACSA13 » Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:06:00 »

Igazából a gyertyacsere csak egy kisérlet volt arra nézve,hogy valami miatt a kaszni a kormány a váltórúd rezeg.Mindennek van egy alap remegése.Meg tudná valaki mondani,hogy mitől lehet ez és mit lehet csinálni?
például szétment az alvázkeret szilentje,motor vagy váltótartóbak csereérett (főleg az első tud gyorsan szétmenni),én ezeknél keresném a hibát.Ha alapból szépen jár a motor,akkor ne azzal kínlódj,hanem azokat a helyeket nézd meg,ahol az alváz csatlakozik a karosszériához.Nekem a jobb hátsó teleszkóp szarrá ment,akkor a bal eleje remegett.Valamiért a kasztnin úgy ment végig,hogy ott jött ki.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.