Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 11:56:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 875337 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2017.08.01 kedd, 09:07:09 »

Uraim!
A szelepfedél tömítés szeretném kicserélni.
A tömítés megvan, de a csavarokhoz való "O" gyűrűket nem kaptam.
Tudja-e valaki, mekkora a mérete vagy, hogy hol találok pontos méretinfót.
Köszönöm

https://ford.7zap.com/hu/car/98/no/5/1531/15187/65941/  https://cromax.hu/o-gyuru_szelepfedel_csavarhoz_ford_mondeo_1992-2000_22863?kereso_modell=0  Szerintem ez lehet...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2017.08.02 szerda, 08:34:38 »


Ez az  nyes
köszönöm szépen   worship
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
M.Zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



E-mail
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2017.08.07 hétfő, 23:50:16 »


Dunakeszin, a Héfal Kft foglalkozik ilyenekkel. Egy kérdést megér.
 szia nekem is ott csinálták
Naplózva

Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
csalibacsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2017.08.11 péntek, 18:28:59 »

  sziasztok!

 mi lehet az oka,hogy a km-órám csal kb 10-15km/h.tegnap a pályán 160-at mutatott,még a wazegps 145km/orát.a kerekek gyári méretüek.96.benzin kombi.köszi
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2017.08.11 péntek, 21:43:41 »

  sziasztok!

 mi lehet az oka,hogy a km-órám csal kb 10-15km/h.tegnap a pályán 160-at mutatott,még a wazegps 145km/orát.a kerekek gyári méretüek.96.benzin kombi.köszi


Azzal még nincs gond, 5-10% többlet gyárilag "be van építve", nehogy már valaki azért perelje be a gyártót, mert az óra szerint ment valamennyivel, ami már gyorshajtás volt valójában. Meg lehet próbálni nagyobb átmérőjű kerekekkel, ami az MK2-re még gyárilag volt (195/60 R15 a legnagyobb átmérőben, hacsak nem számítjuk az ST-re való 215/45 R17-et), azzal egy picit pontosabb lesz.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
buxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 09:42:05 »

sziasztok...van egy 2000 évjáratú 1.8 zitec mondi kombim Lpg...ami ha hidegen indítom 1-2 henger indul azt csatlakozik a többi is de melegen se tőkéletes hisz a kipufogon is buffog..A  gyertyák  a kábel a trafók újjak....De az a lényeg hogy lpg vel pedig tőkéletesen megy...mi lehet a hiba...valaki tud ebben segíteni???
Naplózva
buxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 09:54:11 »

sziasztok...van egy 2000 évjáratú 1.8 zitec mondi kombim Lpg...ami ha hidegen indítom 1-2 henger indul azt csatlakozik a többi is de melegen se tőkéletes hisz a kipufogon is buffog..A  gyertyák  a kábel a trafók újjak....De az a lényeg hogy lpg vel pedig tőkéletesen megy...mi lehet a hiba...valaki tud ebben segíteni???
Naplózva
buxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 10:08:44 »

Fejér megyében éllek valaki tud valami mondeo mk2 es 1.8 benzinesre valami szakit?Huh?
Naplózva
buxa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2017.08.13 vasárnap, 10:11:40 »

Valaki tud segíteni??M2 mondeo 1.8 zetec.....benzinnel nem egyeletes a motor,,,de lpg vel meg tőkéletes....
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 10:23:50 »

Sziasztok.
Az 1.6 tulajokat kérdezném... Nektek mekkora a kipufogó cső átmérő? Vettem két kipufogó dobot,de ahhoz képest,ami rajta volt,vastagabb a cső. (a cromax rendszere ezt hozta hozzá) Viszont így a flexicső utáni karima nem stimmel. Az új tömítés nagyobb átmérővel van,mint a régi,így viszont nem tökéletes.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Zepp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2017.08.18 péntek, 22:34:31 »

Sziasztok.
A gyári Motorcraft ayfs22pp1 gyertya helyett mit érdemes használni?
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 16V CLX 1997/12
Csuri
Vendég
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2017.08.27 vasárnap, 19:17:19 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy a kartergáz elvezetésnél szívást tapasztal és nem kartergázt?
Az olajbeöntő nyílásnál is egyértelműen érezni a szívást, fordulattól és motorhőfoktól függetlenül...
Mitől lehet, mi a megoldás?? (a kocsi a korának megfelelő állapotban semmi egyéb hibát nem találtam rajta, ezt is véletlenül:))

97, 1.8, benzines, 290000km.

Köszi!!
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 08:35:28 »

Uraim!
A hétvégén kicseréltem a szelepfedél-tömítésem.
Gondosan ki akartam takarítani az egészet, mikor szerelés közben ezt találtam.

http://www.***/view.php?filename=511SAM_3516.jpg
http://www.***/view.php?filename=134SAM_3517.jpg

Azt hiszem kartergáz csőnek hívják, a gumicsövet, aminek a csatlakozója előtt volt ez a trutyi, a takarólemez mögött.
Megdöbbentő.
Egyáltalán hogy kerülhetett oda be?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Sperrow.one
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 14:57:03 »

Üdv!


Nekem durvább gané volt alatta! Tudom ez nem vigasztal!:)))
Az oka, h neked is a légszűrőházból szívja a levegőt (es minden mást ami átmegy a csövön).
A megoldás h raksz egy kis szivacs darabot a légszűrő házba a cső elé.
Igaz meg mindig nem értem h mi a fa...ért szívja a levegőt mikor ott a kartergáznak kéne távoznia. Ha valaki tudja akkor kérem írja meg nekem is!
Köszi!!!
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 15:36:20 »

Igaz meg mindig nem értem h mi a fa...ért szívja a levegőt mikor ott a kartergáznak kéne távoznia. Ha valaki tudja akkor kérem írja meg nekem is!
Köszi!!!

Nos kevés autószerelési tudásommal, bennem is ez a kérdés merült fel.
Aminek fújnia kell, hogy tud szívni?
A megfejtők VIII. kerületi városnézést nyerhetnek!  Wink
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 17:04:04 »

A kartergázt ami a szelepfedél alatt keletkezik a motor a pillangó szelepen keresztül szívja el, a kartergáz visszavezető csöve a légszűrő ház után van bekötve, nem a légszűrőn keresztül.  Jól működik ott minden, nem meglepő ha idősebb motoroknál ennyi olajsár összegyűlik a szelepfedél alatt. A vezérműtengelyt olajozni kell. Még érdemes lenne a pilangó szelepet is megtakarítani a látottak alapján.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Sperrow.one
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 20:34:22 »

A kartergázt ami a szelepfedél alatt keletkezik a motor a pillangó szelepen keresztül szívja el, a kartergáz visszavezető csöve a légszűrő ház után van bekötve, nem a légszűrőn keresztül.  Jól működik ott minden, nem meglepő ha idősebb motoroknál ennyi olajsár összegyűlik a szelepfedél alatt. A vezérműtengelyt olajozni kell. Még érdemes lenne a pilangó szelepet is megtakarítani a látottak alapján.

Üdv: László


Üdv László!


Az én gépem 97' 1,8 benzin és 100%, h a légszűrő házba van bekötve a kartercső! Ráadásul a légszűrő elé. Az enyémben nem olajsár volt hanem falevelek maradványai es valamilyen noveny bogyós termése(a szelepfedélben)... Azt is tudom, h a pillangó szelep tövében is van cső csatlakozás (de fingom nincs h mi es honnan megy bele) az biztos h nem a szelep védelemmel van összekötve:))
Továbbra is várom h valaki képbe tegyen, h miért szív a motorom a szelep fedélnél!

Köszi!!
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2017.09.05 kedd, 08:29:29 »

A kartergázt ami a szelepfedél alatt keletkezik a motor a pillangó szelepen keresztül szívja el, a kartergáz visszavezető csöve a légszűrő ház után van bekötve, nem a légszűrőn keresztül.  Jól működik ott minden, nem meglepő ha idősebb motoroknál ennyi olajsár összegyűlik a szelepfedél alatt. A vezérműtengelyt olajozni kell. Még érdemes lenne a pilangó szelepet is megtakarítani a látottak alapján.

Üdv: László

Nem is az olajsárral volt bajom, hanem a falevelekkel és ágdarabokkal  rinya
A pillangószelep micsoda? Mit csinál? Hol van?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2017.09.05 kedd, 15:47:32 »

Nem is az olajsárral volt bajom, hanem a falevelekkel és ágdarabokkal  rinya
A pillangószelep micsoda? Mit csinál? Hol van?
A tűzfal mellett van, hátul középen, a szívócső megy oda. Ha azt leveszed, látni fogod a pillangószelepet (fojtószelepet). Ezt mozgatod a gázpedál nyomkodásával, ennek állásától függően jut több/kevesebb levegő a motorba. Nem bonyolult leszedni, anno amikor megpucoltam az mk1-en, kicsit érzékenyebb lett a gázpedál (kisebb gázadásra indult stb.). Bár az elég tiszta volt, és a szelepfedél is patyolat volt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2017.09.05 kedd, 16:53:58 »

Csak általánossággal írtam a kartergáz elvezetéséről, nekem elég furcsa, hogy a légszürőházba van bekötve. Elnézést kérek, de nekem nem ilyen motorom van (2,5 V6), hasonló motorral rendelkezők konkrétabb felvilágositással tudnak szolgálni. A falevél meg az ág azonban elvileg akár hova van bekötve a visszavezetés, nem kerülhet a szelepfedél alá. A légszűrőházat is érdemes lenne belülről megtekinteni.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2017.09.06 szerda, 08:15:04 »

A tűzfal mellett van, hátul középen, a szívócső megy oda. Ha azt leveszed, látni fogod a pillangószelepet (fojtószelepet). Ezt mozgatod a gázpedál nyomkodásával, ennek állásától függően jut több/kevesebb levegő a motorba. Nem bonyolult leszedni, anno amikor megpucoltam az mk1-en, kicsit érzékenyebb lett a gázpedál (kisebb gázadásra indult stb.). Bár az elég tiszta volt, és a szelepfedél is patyolat volt.

Köszönöm szépen!
Megnézem, kitakarítom.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2017.09.06 szerda, 08:15:35 »

Csak általánossággal írtam a kartergáz elvezetéséről, nekem elég furcsa, hogy a légszürőházba van bekötve. Elnézést kérek, de nekem nem ilyen motorom van (2,5 V6), hasonló motorral rendelkezők konkrétabb felvilágositással tudnak szolgálni. A falevél meg az ág azonban elvileg akár hova van bekötve a visszavezetés, nem kerülhet a szelepfedél alá. A légszűrőházat is érdemes lenne belülről megtekinteni.

Üdv: László

az a következő.
Köszönöm az 5letet,
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 10:30:09 »

az a következő.
Köszönöm az 5letet,

a szűrőházban ahol becsatlakozik a kartergáz cső kell lennie egy pici szűrőnek.

mint itt: http://www.fordfocus.hu/albums/album164/DSCF0830.sized.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.07 csütörtök, 10:35:26 írta Tomo7 » Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Sperrow.one
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 12:19:31 »

a szűrőházban ahol becsatlakozik a kartergáz cső kell lennie egy pici szűrőnek.

mint itt: http://www.fordfocus.hu/albums/album164/DSCF0830.sized.jpg


Üdv Nektek!

Igen a Mondeo légszűrő házában is egy darabka szivacs van ott.... (valószínű nekem egy ideig nem volt, ezért ment tele erdővel a szelepfedél)

A fő problémámra (és máséra sem, ahogy látom) viszont továbbra sincs magyarázat! Miért szívja ott a levegőt?Huh? help
Kipróbáltam, és megnéztem egy barátom szintén 1.8 benzin mondeoját és az is szívja a levegőt. Hova tud tovább menni a szelepfedél alól a levegő??? Se nekem, se a barátom kocsijában nincs kiolvasható hibakód, teljesítmény vesztés vagy fogyasztás növekedés!
Kérlek benneteket, hogy akinek van valami tanult Szaki ismerőse, kérdezze már meg hogy hogy a gyászba fordulhat ez elő??!
Az eredmény Caruso képein szemmel láthatóak. Épp ezért nem gondolom, hogy ez normális, hiszen az égésteret a légszűrő védi (10000km csere) míg az olajzókőrt egy darabka szivacs védené? Nem tűnik logikusnak.
A László által mondott csövet, ami a pillangószelephez megy, lekövettem és az az EGR- felől érkező meleg kokszot hivatott vissza vezetni  a szívósorba.

Várom az ötleteket!!!
Caruso felajánlását megfejelem néhány korsó sörrel! Wink Wink Wink
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 21:25:11 »


Üdv László!


Az én gépem 97' 1,8 benzin és 100%, h a légszűrő házba van bekötve a kartercső! Ráadásul a légszűrő elé. Az enyémben nem olajsár volt hanem falevelek maradványai es valamilyen noveny bogyós termése(a szelepfedélben)... Azt is tudom, h a pillangó szelep tövében is van cső csatlakozás (de fingom nincs h mi es honnan megy bele) az biztos h nem a szelep védelemmel van összekötve:))
Továbbra is várom h valaki képbe tegyen, h miért szív a motorom a szelep fedélnél!

Köszi!!

 worship
Tipusismeret hiánya okán a  teljesség igénye nélkül:
 A cél, hogy a forgyttyúsház depresszió (nem lelki) alatt legyen, nem annyira a leszivárgott kipufogógáz, hanem inkább az el nem égett szénhidrogének miatt. Methogy sürítéskor is szivárog le benzin, nem beszélve a hengerfalról elpárolgóról. Alapvetően ezeket kell visszavezetni a szívócsőbe, egyrészt, hogy ne kerüljenek ki elégés nélkül becses bolygónk légkörébe, másrészt, hogy ne képezzen robbanásképes keveréket. A kipufogógáz ami odakerül, az másodlagos (egy darabig). Ha már olyan kopott a motor, hogy az van túlsúlyban, az nem normál üzemi körülmény.
Sok benzinmotor az alapjárat elmászásával reagál az olajbetöltő sapka levételére, mert ott többletlevegőt szív olyankor. Ez az alapjárati szabályzás mikéntjét figyelembe véve alapvetően normális, sőt inkább az a baj, ha nem így van.
Én ennyit tudok erről nagy vonalakban, talán segít...
A motor elején kel lenni egy olajszeparátornak is valahol, a Fordon nem tudom, pontosan milyen és hol. A légszűrőben levő szivacs az tudtommal csak az olajhab felbüfögést akadályozza meg.
Ezt a vákuumot valahol szabályozza a rendszer, amit szintén nem tudok, hogy a Fordnál konkrétan hol van, mert még nem volt hozzá szerencsém.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2017.09.08 péntek, 08:09:51 »

worship
Tipusismeret hiánya okán a  teljesség igénye nélkül:
 A cél, hogy a forgyttyúsház depresszió (nem lelki) alatt legyen, nem annyira a leszivárgott kipufogógáz, hanem inkább az el nem égett szénhidrogének miatt. Methogy sürítéskor is szivárog le benzin, nem beszélve a hengerfalról elpárolgóról. Alapvetően ezeket kell visszavezetni a szívócsőbe, egyrészt, hogy ne kerüljenek ki elégés nélkül becses bolygónk légkörébe, másrészt, hogy ne képezzen robbanásképes keveréket. A kipufogógáz ami odakerül, az másodlagos (egy darabig). Ha már olyan kopott a motor, hogy az van túlsúlyban, az nem normál üzemi körülmény.
Sok benzinmotor az alapjárat elmászásával reagál az olajbetöltő sapka levételére, mert ott többletlevegőt szív olyankor. Ez az alapjárati szabályzás mikéntjét figyelembe véve alapvetően normális, sőt inkább az a baj, ha nem így van.
Én ennyit tudok erről nagy vonalakban, talán segít...
A motor elején kel lenni egy olajszeparátornak is valahol, a Fordon nem tudom, pontosan milyen és hol. A légszűrőben levő szivacs az tudtommal csak az olajhab felbüfögést akadályozza meg.
Ezt a vákuumot valahol szabályozza a rendszer, amit szintén nem tudok, hogy a Fordnál konkrétan hol van, mert még nem volt hozzá szerencsém.

Típusismeret hiány ellenére eléggé mélyreható kis esszé kerekedett belőle  nyes
Nekem tetszett és megvilágosított.
Köszönöm szépen!
Caruso
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 13:21:19 »

Uraim!
Mennyire igaz, hogy az Mk2, az Mk1 ráncfelvarrása?
Vagyis:
Ha a fiam kocsijához keresek kipufogó leömlőt, jó lehet hozzá az azonos motorú Mk1-esé is?
Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2017.09.29 péntek, 12:00:33 »

Uraim!
Mennyire igaz, hogy az Mk2, az Mk1 ráncfelvarrása?
Vagyis:
Ha a fiam kocsijához keresek kipufogó leömlőt, jó lehet hozzá az azonos motorú Mk1-esé is?
Köszönöm

Multkor ráugrottam a kipufogó  témára... Kb 3-4 féle leömlő létezik,csak a benzinesekhez... Egyébként szerintem lényegében a mk2,egy alaposan ránc felvarrt mk1...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2017.09.29 péntek, 13:17:12 »

Multkor ráugrottam a kipufogó  témára... Kb 3-4 féle leömlő létezik,csak a benzinesekhez... Egyébként szerintem lényegében a mk2,egy alaposan ránc felvarrt mk1...

Nos, igen. Csak mivel ez a termék erősen hiánycikk, jó lenne tudni, hogy milyet keressünk. Esetleg az 1,8-as dízelé is jó?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2017.09.29 péntek, 15:38:39 »

Nos, igen. Csak mivel ez a termék erősen hiánycikk, jó lenne tudni, hogy milyet keressünk. Esetleg az 1,8-as dízelé is jó?

Ha benzines,semmiképp  nem jó a dizel. De ha jól emlékszem,valamikor 98-ban volt változás,az előbbiek szerintem egyezhetnek a mk1-el...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2017.10.01 vasárnap, 19:47:15 »

Ha benzines,semmiképp  nem jó a dizel. De ha jól emlékszem,valamikor 98-ban volt változás,az előbbiek szerintem egyezhetnek a mk1-el...

köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2017.10.25 szerda, 17:34:28 »

Szia mindenki
Nekem a 96 os 1.8 benzinessel van hasonló gondom évek óta .. hogy melegen az alapjárat felszökik 2-3000 ,aztán néha helyrejön.. ilyenkor gázelvételkor elfelejti a motorféket is alkalmazni..
Tud valaki segiteni?
Köszönöm
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2017.10.28 szombat, 13:00:13 »

Szia mindenki
Nekem a 96 os 1.8 benzinessel van hasonló gondom évek óta .. hogy melegen az alapjárat felszökik 2-3000 ,aztán néha helyrejön.. ilyenkor gázelvételkor elfelejti a motorféket is alkalmazni..
Tud valaki segiteni?
Köszönöm

Szólj, ha megvan a megoldás. Nekem ugyanez megy évek óta xD Alapjárati léptetőmotor tavaly szervízben pucolva lett, annak jónak kell lennie. MAF szenzort mértem párszor, az is jónak tűnik, meg a többi szenzor is, ami alapján az alapjárat vezérlődik.. Tele kéne mérőeszközökkel aggatni a járgányt, aztán menet közben kideríteni, hogy mi a túró van vele.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2017.10.28 szombat, 23:16:11 »

Szólj, ha megvan a megoldás. Nekem ugyanez megy évek óta xD Alapjárati léptetőmotor tavaly szervízben pucolva lett, annak jónak kell lennie. MAF szenzort mértem párszor, az is jónak tűnik, meg a többi szenzor is, ami alapján az alapjárat vezérlődik.. Tele kéne mérőeszközökkel aggatni a járgányt, aztán menet közben kideríteni, hogy mi a túró van vele.

Oké majd egyszer leirom.. ha megoldom a problemát..
Szervizbe biztos nem viszem.. mert évekkel ezelőtt, több tizezret fizettem, hibakeresésért..
De nem találtak semmit.. és még haza is kellett hozatni az autot..
Mert nem indult be.. csak úgy néha leállt..
De most ez a hibajelenség egyre jobban idegesít ..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
spapp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 21:31:38 »

Tisztelt Polgártársak!

Az alábbi problémámra kérek tőletek ötletet/megoldást:
mikor hirtelen nagy gázt adok 1-2 másodpercig vakaródzik, aztán jön az erő. Ezt főleg az alacsonyabb(1500-2500) fordulatszámnál csinálja. Finoman adagolt gáznál szépen gyorsul! Nem rángat sem motorféknél, sem gyorsításkor. Az alapjárat stabil, nem ingadozik.
A gyári gyertyákban kábé 5000 km van. A gyújtókábelekről fingom sincsen.


Köszönettel: A Polgártárs


MK2 1.8 i kombi
Naplózva

MK2 1999 1.8i kombi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2017.10.31 kedd, 10:29:41 »

Tisztelt Polgártársak!

Az alábbi problémámra kérek tőletek ötletet/megoldást:
mikor hirtelen nagy gázt adok 1-2 másodpercig vakaródzik, aztán jön az erő. Ezt főleg az alacsonyabb(1500-2500) fordulatszámnál csinálja. Finoman adagolt gáznál szépen gyorsul! Nem rángat sem motorféknél, sem gyorsításkor. Az alapjárat stabil, nem ingadozik.
A gyári gyertyákban kábé 5000 km van. A gyújtókábelekről fingom sincsen.


Köszönettel: A Polgártárs


MK2 1.8 i kombi

benzin? dízel? gáz? elektromos? lábbalhajtós?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
spapp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2017.10.31 kedd, 15:09:10 »

benzin? dízel? gáz? elektromos? lábbalhajtós?

Benzinnel megyen. De most dolgozok a napvitorla beépítésén.
Naplózva

MK2 1999 1.8i kombi
spapp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2017.10.31 kedd, 17:12:03 »

Benzinnel megyen. De most dolgozok a napvitorla beépítésén.

A MAF szenzorok tiszták. A levegőszűrő 5000km-es. 1000km-ként porszívózva. Az üzemanyag szűrő 15000km-es. Tegnap sötétben alapjáratnál nem láttam csillagok háborúját a gyújtókábeleknél!
Az üzemanyag ellátás szerintem rendben, mert ha problémás lenne akkor magasabb fordulatnál is csinálná a "vakaródzást". Sőt...

Szakértői vélemény?
Naplózva

MK2 1999 1.8i kombi
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2017.11.01 szerda, 08:03:05 »

Szólj, ha megvan a megoldás. Nekem ugyanez megy évek óta xD Alapjárati léptetőmotor tavaly szervízben pucolva lett, annak jónak kell lennie. MAF szenzort mértem párszor, az is jónak tűnik, meg a többi szenzor is, ami alapján az alapjárat vezérlődik.. Tele kéne mérőeszközökkel aggatni a járgányt, aztán menet közben kideríteni, hogy mi a túró van vele.
Lehet talaltam valamit, majd még tesztelem a dolgot..
Aztán csinalok képeket,hogy sikerült gyógyítani ezt a
"Mondeo-tipushibát"
De még nem vagyok biztos hogy tuti..mert csak 1 napja autozok vele
Tünetmentesen..
Ilyen kamu gyógyulást meg szokott saját magától is csinalni,a kis okos Smiley
A motorvezérlő csere nem vészes..
Az új ára kb:200-300 EFt
Ami nyilván több mint az auto értéke..de
Bontottat már 9-15 EFt között kapsz..
Probaltam azt is de nem segit, mert természetesen
Ezek egyformán okos kütyük!! És ugyanugy megtalálják a hibát a rendszerben..
"Amit mi emberek" nem látunk meg olyan gyorsan..
Ezért mindkettő ugyanugy gyogyitgatja magát..
egy nagy marék benzinnel!! Azt hiszi ez a szerencsétlen gép, hogy ez minden bajra jó...
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
znk
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2017.11.23 csütörtök, 18:38:35 »

Hali.
1.8. Benzin motornak mekkora a kompresszióértéke?
Köszi
Árpi
Naplózva

Mondeo mkII 1.8 Turnier B+LPG
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2017.11.24 péntek, 16:57:21 »

Hali.
1.8. Benzin motornak mekkora a kompresszióértéke?
Köszi
Árpi

Általában a kompresszió végnyomás új járműnél (benzinmotor esetében) 10-13 bar közé esik, a kopáshatár, a megengedhető legkisebb értékek pedig 7-8 bar közé esnek.

Üdv: László












Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2017.12.09 szombat, 11:20:27 »

Sziasztok!
Kérnék egy kis segítsége.
Tegnap reggel megadta magát az üzemanyag szivattyúm , gyorsan vettem egy újat és ki is cseréltem,
de azóta nem akar rendesen menni az autó.
Beindul rendesen de amikor indulni akarok vele olyan mintha nem lenne benne erő.
Aztán melegszik egy kicsit alapjáraton elindulok vele és 1500 fordulat fölött lefullad.
Válaszotokat előre is köszönöm!
A hiba előtt tökéletesen működött. worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2017.12.11 hétfő, 09:37:57 »

Sziasztok!
Kérnék egy kis segítsége.
Tegnap reggel megadta magát az üzemanyag szivattyúm , gyorsan vettem egy újat és ki is cseréltem,
de azóta nem akar rendesen menni az autó.
Beindul rendesen de amikor indulni akarok vele olyan mintha nem lenne benne erő.
Aztán melegszik egy kicsit alapjáraton elindulok vele és 1500 fordulat fölött lefullad.
Válaszotokat előre is köszönöm!
A hiba előtt tökéletesen működött. worship


Bontott?
Akkor lehet, hogy ez sem tökéletes.
Tipikusan a kevés üzemanyagot kap szindróma.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2018.01.02 kedd, 16:14:49 »

sziasztok:-)

epp cserélném az 1es mondeot 2. generaciora

de az uj autonal, van rgy gond... 4500nal megtorpan a motor es nemigazan porog tovabb, addig minden rendben, nem dadog,. nem.huz, nem ugral a fordulat...

szerintetek , mi lehet a gond?:-)

köszi a velemenyeket..

es mennyiert lehet venni hozza, küszöböt? :-D na meg bal hatso elemet, nem sarvdoivet lehet cserélni? tudom ez amatőr kérdés :-)
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2018.01.02 kedd, 16:52:48 »

sziasztok:-)

epp cserélném az 1es mondeot 2. generaciora

de az uj autonal, van rgy gond... 4500nal megtorpan a motor es nemigazan porog tovabb, addig minden rendben, nem dadog,. nem.huz, nem ugral a fordulat...

szerintetek , mi lehet a gond?:-)

köszi a velemenyeket..

es mennyiert lehet venni hozza, küszöböt? :-D na meg bal hatso elemet, nem sarvdoivet lehet cserélni? tudom ez amatőr kérdés :-)
minden izé nélkül, de mi értelme mk1ről mk2re cserélni? vigyor3

inkább dobjál még hozzá egy kicsit és vegyél mk3at
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2018.01.02 kedd, 17:16:36 »

sziasztok:-)

epp cserélném az 1es mondeot 2. generaciora

de az uj autonal, van rgy gond... 4500nal megtorpan a motor es nemigazan porog tovabb, addig minden rendben, nem dadog,. nem.huz, nem ugral a fordulat...

szerintetek , mi lehet a gond?:-)

köszi a velemenyeket..

es mennyiert lehet venni hozza, küszöböt? :-D na meg bal hatso elemet, nem sarvdoivet lehet cserélni? tudom ez amatőr kérdés :-)
Valószínűleg gyertya/gyújtáskábel duóból valamelyik, mivel az ilyen dadog, nem pörög fel rendesen hibák gyújtásproblémára utalnak. Én anno hasonló hibánál kicseréltem mindkettőt és jó lett.
Küszöb hozzá emlékeim szerint olyan 5.000 Ft / oldal.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2018.01.02 kedd, 18:42:19 »

Valószínűleg gyertya/gyújtáskábel duóból valamelyik, mivel az ilyen dadog, nem pörög fel rendesen hibák gyújtásproblémára utalnak. Én anno hasonló hibánál kicseréltem mindkettőt és jó lett.
Küszöb hozzá emlékeim szerint olyan 5.000 Ft / oldal.

nagyon nagyon szépen köszönöm a segítséget Smiley  worship Wink

és egy kis "off" nemtudsz, vagy bárki más esetleg Nyíregyháza , vagy éppen annak környékén elfogadható karosszériást? Cheesy
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2018.01.02 kedd, 18:58:29 »

nagyon nagyon szépen köszönöm a segítséget Smiley  worship Wink

és egy kis "off" nemtudsz, vagy bárki más esetleg Nyíregyháza , vagy éppen annak környékén elfogadható karosszériást? Cheesy
Azt sajnos nem tudok.  Sad
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2018.01.03 szerda, 16:49:03 »

Azt sajnos nem tudok.  Sad

köszönöm azért :-)
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2018.01.13 szombat, 09:45:04 »

2.0 benzines motornál a termosztátház el szokott repedni? wow1

Szóval érdemes ilyenből bontottat szerezni, vagy új?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.