Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.09.19 szerda, 01:31:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 413525 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24820


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2018.01.13 szombat, 09:45:04 »

2.0 benzines motornál a termosztátház el szokott repedni? wow1

Szóval érdemes ilyenből bontottat szerezni, vagy új?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 16:33:14 »

2.0 benzines motornál a termosztátház el szokott repedni? wow1

Szóval érdemes ilyenből bontottat szerezni, vagy új?

Ha nem ütöd kalapáccsal akkor nem szabad elrepednie.

Üdv: László
Naplózva
Eddie555
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 16:10:39 »

Sziasztok. Kérdés mi lehet a hiba reggeli hideginditásnál ugrál az alapjárat mintha le akarna állni plussz puffogást hallok , hátramenetbe leesik 500 alá a fordulat aztán hirtelen visszaugrik.  4 ezres fordulat felett nem akar átugrani csak tartja , 2500nál mikor hidegebb a motor pedig szaggat mintha kifogyna az üzemanyag. 97es 2.0i Mondeo.
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2018.04.24 kedd, 11:43:20 »

Üdv kedves márka társak! 2.0 16v-van, és fedcomp-os, meg döglött az AC. Van-e valakinek esetleg? Vagy ST-ből át rakható-e?
Köszönöm ! Maradok tisztelettel!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 771



E-mail
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2018.04.24 kedd, 18:37:22 »

Üdv kedves márka társak! 2.0 16v-van, és fedcomp-os, meg döglött az AC. Van-e valakinek esetleg? Vagy ST-ből át rakható-e?
Köszönöm ! Maradok tisztelettel!

Úgy nézem átrakható minden további nélkül, még talán az MK1-es Focus-ban is ugyanilyen van. Típuson belül főleg nem variáltak vele.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Sanyi9000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 13:05:34 »

Sziasztok! Olyan problemam lenne az mk2 1.8 benzinessel , hogy , 5 ezerig nem húz csak megyeget . Viszon utanna ugras szeruen megindul.Alapjarat jo.fogyasztas atlagos.ötletek? Köszönöm szépe!
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 712



E-mail
« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 08:20:52 »

Uraim!
Egy elméleti kérdésem lenne.
Szombaton a géptető alatt karbantartottam, mikor látom, hogy a hűtőfolyadék szintje a min alatt van.
Nosza, feltöltöttem desztvízzel a max szintig.
Vasárnap, országjáró túra közben egy két kilométeres emelkedőn, hármasban mentem fölfelé.
A hegytetőn megálltam gyönyörködni és hallom, hogy forr a víz.
Ránézve a víztartályra látom, hogy éppen, hogy nem fullon van a vízszint. Vagyis alig egy ujjnyira volt a tetejétől.
A vízhőmérőt rendszeresen figyelem vezetés közben, nem megy följebb a megengedettnél, a ventilátor is bekapcsol, ha kell.
Vártam, míg abbahagyja a forrást és feltűnt, hogy közben lejjebb ment a vízszint, alig valamivel a feltöltés utáni szint fölé.
Ez, így normális?
Este már nem néztem rá, de ma ránézek, meddig van a vízszint.
Hová tűnik el? Honnan telt meg?
Akkor most engedjek le a vízből?
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 304



E-mail
« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 09:41:27 »

Sziasztok
Lehet volt már ilyenről szó... Olyat csinál mostanában a verda,hidegindításnál,beindul az alapjárat felmegy kb 1500,aztán pár másodperc,kezdi vissza engedni. Ezzel nincs is gond. Csak ahogy ejti,nem marad 1200-on,hanem leejti nulláig... Ha olyankor adok egy gázfröccsöt,néha elejti,néha megtartja 1200 és onnantól jól működik. Alapjárati motor,tps, merre keresgéljek?
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.03 kedd, 06:45:02 írta Hanko77 » Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 771



E-mail
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 10:08:33 »

Uraim!
Egy elméleti kérdésem lenne.
Szombaton a géptető alatt karbantartottam, mikor látom, hogy a hűtőfolyadék szintje a min alatt van.
Nosza, feltöltöttem desztvízzel a max szintig.
Vasárnap, országjáró túra közben egy két kilométeres emelkedőn, hármasban mentem fölfelé.
A hegytetőn megálltam gyönyörködni és hallom, hogy forr a víz.
Ránézve a víztartályra látom, hogy éppen, hogy nem fullon van a vízszint. Vagyis alig egy ujjnyira volt a tetejétől.
A vízhőmérőt rendszeresen figyelem vezetés közben, nem megy följebb a megengedettnél, a ventilátor is bekapcsol, ha kell.
Vártam, míg abbahagyja a forrást és feltűnt, hogy közben lejjebb ment a vízszint, alig valamivel a feltöltés utáni szint fölé.
Ez, így normális?
Este már nem néztem rá, de ma ránézek, meddig van a vízszint.
Hová tűnik el? Honnan telt meg?
Akkor most engedjek le a vízből?
Köszönöm a segítséget!


Ha nem zár tökéletesen a rendszer (akár a tartály sapkájánál), akkor a normál tartomány tetejénél már pár csőben el tud kezdeni forrni a lötty, pl. abban, ami a motor előtt megy keresztbe, és megy bele a tartályba a felső csonkon keresztül. Múltkor nálam alacsony volt a szint -leállítás után-, gondoltam öntök bele még. Letekerve a kupakot lecsökkent a nyomás, és egyből felforrt abban a víz, majdnem ki is bugyogott a tartályból. Én a helyedben bemelegedett járó motornál nekiállnék hallgatózni, hogy hallani-e bármi szuszogást a tartály környékén. Lehet gond a kupakkal, el lehet repedve valamelyik csonk az elején, aztán persze csőcsatlakozásokra is érdemes lehet ránézni, szivárgásnyomokat keresni lejjebb is, ..
Sokkal rosszabb esetben a hengerfejtömítés szórakozik. Ha van valami használhatóbb fajta endoszkópod (ebay-ről pár ezer forintért lehet már venni, csak tudjon elég nagy felbontást), azzal a gyertyák lukán be lehet nézegetni, látszik-e valami turpisság a hengerekben.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 712



E-mail
« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 10:49:30 »

Ha nem zár tökéletesen a rendszer (akár a tartály sapkájánál), akkor a normál tartomány tetejénél már pár csőben el tud kezdeni forrni a lötty, pl. abban, ami a motor előtt megy keresztbe, és megy bele a tartályba a felső csonkon keresztül. Múltkor nálam alacsony volt a szint -leállítás után-, gondoltam öntök bele még. Letekerve a kupakot lecsökkent a nyomás, és egyből felforrt abban a víz, majdnem ki is bugyogott a tartályból. Én a helyedben bemelegedett járó motornál nekiállnék hallgatózni, hogy hallani-e bármi szuszogást a tartály környékén. Lehet gond a kupakkal, el lehet repedve valamelyik csonk az elején, aztán persze csőcsatlakozásokra is érdemes lehet ránézni, szivárgásnyomokat keresni lejjebb is, ..
Sokkal rosszabb esetben a hengerfejtömítés szórakozik. Ha van valami használhatóbb fajta endoszkópod (ebay-ről pár ezer forintért lehet már venni, csak tudjon elég nagy felbontást), azzal a gyertyák lukán be lehet nézegetni, látszik-e valami turpisság a hengerekben.

Most, hogy mondod, beugrott, hogy volt sziszegés a rendszernél. A sapka mellett még egy kis folyadék ki is szivárgott.
Akkor ezt megnézem.
A folyadékszint maradhat?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108


E-mail
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 11:26:58 »

Most, hogy mondod, beugrott, hogy volt sziszegés a rendszernél. A sapka mellett még egy kis folyadék ki is szivárgott.
Akkor ezt megnézem.
A folyadékszint maradhat?

Hideg motornál vedd le a sapkát és úgy nézd meg mit csinál a tartályban a víz , ha bugyborékol-gázadásra megemelkedik a szint és olyan mintha forrna akkor nagy valószínűséggel hengerfejtömítés gond lesz.Ilyenkor a gumi vízcsövek is hamar nagyon kemények lesznek szinte össze se tudod nyomni , és általában fűtés sincs ilyenkor.Ezekkel a módszerekkel nagyjából ki tudod szűrni mi a gond.
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.02 hétfő, 11:28:48 írta ebihal » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 712



E-mail
« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 12:10:23 »

Hideg motornál vedd le a sapkát és úgy nézd meg mit csinál a tartályban a víz , ha bugyborékol-gázadásra megemelkedik a szint és olyan mintha forrna akkor nagy valószínűséggel hengerfejtömítés gond lesz.Ilyenkor a gumi vízcsövek is hamar nagyon kemények lesznek szinte össze se tudod nyomni , és általában fűtés sincs ilyenkor.Ezekkel a módszerekkel nagyjából ki tudod szűrni mi a gond.

Megnézem.
Köszönöm szépen!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2018.07.02 hétfő, 19:07:50 »

Megnézem.
Köszönöm szépen!

A kopott vízszivattyú miatt is hasonló tüneteket produkál, továbbá a nem tökéletes légtelenítés is okozhatja. Szerintem nem hengerfej tömítés probléma.

Üdv: László
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 712



E-mail
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2018.07.03 kedd, 08:01:32 »

A kopott vízszivattyú miatt is hasonló tüneteket produkál, továbbá a nem tökéletes légtelenítés is okozhatja. Szerintem nem hengerfej tömítés probléma.

Üdv: László

Megnéztem, hidegen, gázadásra nem bugyborékol, tehát - elvileg - nem hengerfejes.
Most visszavettem egy kis folyadékot, aztán figyelem az eredményt.

Köszönöm a segítő hozzászólásokat!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Fiamnak: Ford Mondeo, Mark II. 1998, 1,8 Zetec, sedan
Bmwtds
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 18:46:51 »

Sziasztok.

Olvasom hogy sokan küzdöttek a motor rángatással. Nekem 2001-es Mk3 2000 benzines van. A tünet 1600-3200 fordulatnál jelentkezik ha lassan gyorsítok. Intenzív gyorsításnál nem venni észre a rángatást, folyamatos haladásnál semmi hiba. A lendkeréknek van hangja alapjáraton/tehát tropa/ és egy "ismerős szerelő" szerint ez miatt rángathat. A motor most lett javítva mert leragadtak a gyűrűk. Az ilyenkor szokásos dolgok cserélve.
Naplózva
targoncas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2018.08.22 szerda, 16:50:32 »

Sziasztok. Mk2 1.8 benzin. Nincs alapjáratom. Beindul, de ha nem adok gázt, leáll. Hol keresgéljem a hibát?
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2018.08.22 szerda, 17:32:02 »

Sziasztok. Mk2 1.8 benzin. Nincs alapjáratom. Beindul, de ha nem adok gázt, leáll. Hol keresgéljem a hibát?

Először levegőmotor ellenőrzés, aztán vízhőfok jeladót ellenőrizni amelyik az ECU-nak ad jelet, alapjáraton benzin nyomást mérni, (2,4-3,4 bar), gyertyák, kábelek ellenőrzése.

Üdv: László

Naplózva
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.