Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.23 kedd, 22:38:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4230733 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #14100 Dátum: 2022.08.09 kedd, 16:05:01 »

Hello!
A velemenyeteket szeretnem kerni. 1.8-as benzines, 92 kw-os sedan Mondeo. Sokszor nehezen indult, mostanaban mar alacsony fordulaton hajlamos volt leallni (keresztezodesekben / pirosnal). Elvittem szervizbe, azt mondjak uzemanyag szivattyuval van a gond, cserelik. Viszont mivel tele van a tank nem szeretnek kiszerelni, hanem valahol, valamilyen lemezen vagnanak egy 'lyukat' es hajlitanak ki, hogy ki tudjak cserelni, amit csere utan visszapottyintenenek par helyen. Ez mennyire para, mennyire marad 'biztonsagos' ettol az auto?
Udv.
Zoli

Azért kell vágni mert a gyári szerelőnyílás kicsi ÉS nem a szivattyú fölött van. Az autó maga biztonságos marad, de nem tudom én mennyire "pöttyintenék" egy teli benzintank környékén....



Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #14101 Dátum: 2022.08.09 kedd, 16:33:35 »

Azért kell vágni mert a gyári szerelőnyílás kicsi ÉS nem a szivattyú fölött van. Az autó maga biztonságos marad, de nem tudom én mennyire "pöttyintenék" egy teli benzintank környékén....

[img]https://i.imgur.com/gf01dhj.jpg

[img]https://i.imgur.com/VmQHPUR.jpg

Akkor úgy kell vágni, hogy csak félig, kihajtani, és utána visszahajtani. :-)

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2022.08.09 kedd, 17:24:58 írta alf® » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zee83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #14102 Dátum: 2022.08.10 szerda, 10:16:38 »

Akkor úgy kell vágni, hogy csak félig, kihajtani, és utána visszahajtani. :-)

AndyA

Koszi szepen mindkettotoknek!
Tank kornyeki dolog nekem is eszembe jutott Smiley

Update meg, hogy megcsinaltak tegnap, valamennyit javult, de nem az igazi, megyek tovabb gyertya cserekkel (aktualis mar), meg elkuldtek, hogy az utolag beepitett inditasgatlot is nezessem meg, az is tud hasonlot produkalni.
Naplózva
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #14103 Dátum: 2022.10.26 szerda, 14:30:37 »

Sziasztok!

Tud valaki olyan szakembert aki a szelephézag korongozását elvállalja?
2.0-es benzines motor
Budapest vagy környékén
Köszönöm előre is!
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #14104 Dátum: 2022.11.18 péntek, 13:23:27 »

Sziasztok!
A képen látható pirossal jelölt csőre menő  gumi vízcső gyári cikkszámát tudja e valaki vásárlás céljából szeretném megtudni nehogy rosszat rendeljek,sehol nem találok róla konkrét infót ,hogy az lenne ami nekem kell,Unix,Bárdi,Cromax.
2.0 benzines
https://kepkuldes.com/image/iruCL4


« Utoljára szerkesztve: 2022.11.18 péntek, 13:29:22 írta razoritos » Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14105 Dátum: 2022.11.18 péntek, 14:18:53 »

Sziasztok!
A képen látható pirossal jelölt csőre menő  gumi vízcső gyári cikkszámát tudja e valaki vásárlás céljából szeretném megtudni nehogy rosszat rendeljek,sehol nem találok róla konkrét infót ,hogy az lenne ami nekem kell,Unix,Bárdi,Cromax.
2.0 benzines
https://kepkuldes.com/image/iruCL4



Keresett cikkszám
Cikkszám:   1120810
Márka:   FORD
Megnevezés:   TOEMLO
Bruttó listaár:   11.664 Ft
Kedvezmény:   10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db:   10.497 Ft
Üllői út:   1 darab
Kerepesi út:   0 darab
Budaörsi út:   0 darab
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #14106 Dátum: 2022.11.18 péntek, 15:33:59 »

Keresett cikkszám
Cikkszám:   1120810
Márka:   FORD
Megnevezés:   TOEMLO
Bruttó listaár:   11.664 Ft
Kedvezmény:   10.00 %
Kedvezményes bruttó ár/db:   10.497 Ft
Üllői út:   1 darab
Kerepesi út:   0 darab
Budaörsi út:   0 darab

Köszönöm worship worship worship
Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #14107 Dátum: 2022.12.19 hétfő, 21:23:28 »

Hello!

2019 nyara óta van nálam az autó, 2.0 benzin, 2004-es. 240 ezerrel vettem, most van benne 292 ezer. Olajat sosem ette, két csereperiódus között mindig a maxon van. Első évben szinte mindig vagy 8.8 vagy 9.2 fogyasztást írt a computer, városi (Bp) és autópályás (ezt ritkábban) használat mellett. Nyáron klímával a dugóban se ment 9.2 fölé. Aztán azóta szépen lassan ment felfelé a fogyasztás olyanannyira, hogy mostanában 11-12 litereket ír, egy jó ideje. Többször volt nullázva, most pont pár napja, most is lement 11.5-re aztán szépen megint elkezdett felmenni, 13.1-et ír jelenleg. Lambda szonda cserélve lett (mindkettő) nem rég, mert a régit rossznak hozta ki a diag. Kerekek nem fognak, meg lettek nézve, tudja valaki hogy mitől szaladt meg a fogyasztás ennyire? Egyszerűen nem tudom elképzelni. Igaz mindig 95-öst tankolok bele, legfőképp Shell vagy MOL kúton. Most pont ki akartam próbálni 100-as benyával hogy lejjebb megy-e, persze egyik kúton se lehetett kapni, így megint 95-öst tankoltam bele.
Naplózva
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #14108 Dátum: 2023.06.25 vasárnap, 08:14:58 »

Sziasztok!

Haverom most vett egy 2.0 benzinest. Az autó 2000 fordulat alatt eléggé rángat.
A sajátomból átpakoltuk próbára a komplett gyújtás szettet, persze nem javult meg.

Kocsikáztunk kicsit vele, én néztem pár élőadatot. Itt az tűnt fel, hogy amikor rángat, az EGR szelepet 20-30 érték közt nyitogatja, még az enyém 15-20 csak.
Ekkor átraktam az EGR léptetőmotorját is a sajátomból. Rángatás maradt.
Nulláztam a PCM öntanult értékeit, ez se segített. Ezután az EGR léptetőmotort levettem a szelepről, és így próba. Ekkor sokat javult az autó, de még mindig maradt benne némi bizonytalanság. Ezután kezdett feltűnni, hogy az előgyújtást igen alacsony értéken tartja, csak néhány fokon, de nem ritka, hogy -5 fokig is visszaveszi a gyújtást... Alapjáraton ilyenkor kissé bizonytalan (utógyújtással nem csoda), és regisztrál be égéskimaradást is.
Annyit tudtam még megnézni, hogy 1-es henger felső holtpontnál a főtengely szíjtárcsa pozícióban van, a jeladó is a fog közepénél, ahogy kell.

Valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja ezt az utógyújtást?
Én a vezérlésre néznék rá, mennyire van szinkronban. Meg majd méret kompressziót, és veszteséget a hengerekben.

Ja, ForScan-el mikor alapjáraton manuálisan beállítottam 13 fok előgyújtást, akkor viszont szép kultúráltan járt.
Szívósorban az örvénylapátok megvannak, működnek is.

Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #14109 Dátum: 2023.06.26 hétfő, 10:00:42 »

Sziasztok!

Haverom most vett egy 2.0 benzinest. Az autó 2000 fordulat alatt eléggé rángat.
A sajátomból átpakoltuk próbára a komplett gyújtás szettet, persze nem javult meg.

Kocsikáztunk kicsit vele, én néztem pár élőadatot. Itt az tűnt fel, hogy amikor rángat, az EGR szelepet 20-30 érték közt nyitogatja, még az enyém 15-20 csak.
Ekkor átraktam az EGR léptetőmotorját is a sajátomból. Rángatás maradt.
Nulláztam a PCM öntanult értékeit, ez se segített. Ezután az EGR léptetőmotort levettem a szelepről, és így próba. Ekkor sokat javult az autó, de még mindig maradt benne némi bizonytalanság. Ezután kezdett feltűnni, hogy az előgyújtást igen alacsony értéken tartja, csak néhány fokon, de nem ritka, hogy -5 fokig is visszaveszi a gyújtást... Alapjáraton ilyenkor kissé bizonytalan (utógyújtással nem csoda), és regisztrál be égéskimaradást is.
Annyit tudtam még megnézni, hogy 1-es henger felső holtpontnál a főtengely szíjtárcsa pozícióban van, a jeladó is a fog közepénél, ahogy kell.

Valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja ezt az utógyújtást?
Én a vezérlésre néznék rá, mennyire van szinkronban. Meg majd méret kompressziót, és veszteséget a hengerekben.

Ja, ForScan-el mikor alapjáraton manuálisan beállítottam 13 fok előgyújtást, akkor viszont szép kultúráltan járt.
Szívósorban az örvénylapátok megvannak, működnek is.


Nekem lambdaszonda csere megoldott hasonló problémát. De hasonló jelenség volt egyszer amikor repedt volt a gyertya porcelánja.
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Istvansos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #14110 Dátum: 2023.07.23 vasárnap, 20:14:49 »

Sziasztok lehet hogy volt már 1.8 81kw Mondeo alapjárat mikor ingadozik fojtószelep felől furcsa bluggyogás halható illetve alacsony fordulaton terhelèsnèl rángat amíg nem èri el a 2000fordulatot.kapott ujj trafót illetve alapjárati motor maf fojtószelep ki lett tisztítva de nem oldódott meg.Mi lehet mèg a problèma?
Naplózva
Pista78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #14111 Dátum: 2023.09.21 csütörtök, 10:47:32 »

Sziasztok! Ford Mondeo MK3 2004 Duratec 2.0 HE Benzines motornál szeretnék szelephézagot mérni ahhoz hogy az összes szelepnél meg tudjam mérni a hézagot át kell forgatni a motor, ez ügyben kérném a segítségeteket, mi ennek a menete és hogyan forgatható át a motor a kívánt helyzetbe.
Naplózva
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #14112 Dátum: 2023.09.21 csütörtök, 16:08:56 »

Sziasztok!

Még sosem sikerült választ kapnom két kérdésre. Nyilván leírva más, mint élőben hallani, de 2 fura dolog van a kocsival kapcsolatban. Igaz már 4 éve hajtom, és semmi baja, így valószínűleg mindkettő jelentéktelen dolog, inkább zavaró.
Az egyik, hogy ha nem óvatosan kezelem a kuplungot és a gázt, akkor váltásoknál csattog a váltó mintha nem lenne holnap. Ennek mi az oka? Ha finomabban kuplungozok és úgy váltok, akkor szinte nem is hallani. De szeretek dinamikusan közlekedni, így legtöbbször csattog össze-vissza. Ez mitől van?
A másik pedig, hogy főleg alacsony sebességnél, gyorsulásnál olyan mintha valami zörögne a motorban. Nehéz pontosan körbeírni milyen hang, de ilyen kereplő, zörgő hang.

Az alany egy 2004-es 2.0 benzin.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14113 Dátum: 2023.09.21 csütörtök, 19:23:28 »

Sziasztok!

Még sosem sikerült választ kapnom két kérdésre. Nyilván leírva más, mint élőben hallani, de 2 fura dolog van a kocsival kapcsolatban. Igaz már 4 éve hajtom, és semmi baja, így valószínűleg mindkettő jelentéktelen dolog, inkább zavaró.
Az egyik, hogy ha nem óvatosan kezelem a kuplungot és a gázt, akkor váltásoknál csattog a váltó mintha nem lenne holnap. Ennek mi az oka? Ha finomabban kuplungozok és úgy váltok, akkor szinte nem is hallani. De szeretek dinamikusan közlekedni, így legtöbbször csattog össze-vissza. Ez mitől van?
A másik pedig, hogy főleg alacsony sebességnél, gyorsulásnál olyan mintha valami zörögne a motorban. Nehéz pontosan körbeírni milyen hang, de ilyen kereplő, zörgő hang.

Az alany egy 2004-es 2.0 benzin.
a kettőstömegű lendkerék. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #14114 Dátum: 2023.09.26 kedd, 08:09:53 »

Sziasztok!
A jelenség az hogy 106 fokon bekapcsol a ventillator ahogy kell viszont nem változik a viz hőmérséklete csak akkor ha kicsit megpörgetem a motort (beleszól az ecu, befűt) és akkor lemegy 106ról 98ra. Kérdés az hogy mi lehet ez, termosztat 4 éves (gyári) vizpumpa szintén 4 éves.Dugulas esetleg?Hűtő? (az még eredeti 17 eves Huh??) Vagy ennyit bírt a 65 ezres termosztat. Köszönöm
Mk3 1.8 sci
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14115 Dátum: 2023.09.26 kedd, 16:12:40 »

Sziasztok!
A jelenség az hogy 106 fokon bekapcsol a ventillator ahogy kell viszont nem változik a viz hőmérséklete csak akkor ha kicsit megpörgetem a motort (beleszól az ecu, befűt) és akkor lemegy 106ról 98ra. Kérdés az hogy mi lehet ez, termosztat 4 éves (gyári) vizpumpa szintén 4 éves.Dugulas esetleg?Hűtő? (az még eredeti 17 eves Huh??) Vagy ennyit bírt a 65 ezres termosztat. Köszönöm
Mk3 1.8 sci
termosztát... Roll Eyes a hűtő forró?Mert ugye nem nyit a termo,így oda nem megy a melegvíz.Ha a hűtő forró,a termó nyit(elméletileg),akkor a hűtő átjárhatósága kérdéses.
« Utoljára szerkesztve: 2023.09.26 kedd, 16:16:23 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #14116 Dátum: 2023.09.28 csütörtök, 16:50:53 »

Valaki segítsen legyen szíves, mert már nagyon elegem van a fogyasztásból.
2004-es 2.0 benzin, 4 éve van nálam, első 2 évben városi dugókban, télen-nyáron (klímával) nem ment 9.3-9.4 fölé a fogyasztás, egy telitankkal elmentem legalább 600km-t, de sokszor kijött 630-650 is.
Nagyjából 2 éve elkezdett drasztikusan romlani a fogyasztás, kb most már lehetetlen 10 alá vinni, jellemzően inkább 11 körül fogyaszt, egy telitankkal jó ha elmegyek 550km-t, de inkább ilyen 500-530 között jön ki nagyságrendileg.

Ami cserélve lett ezalatt 2 év alatt, az mindkét lambda-szonda, gyerták, gyújtókábelek, pár hete pedig a MAP szenzor is. De a fogyasztás nem javul sőt... tegnap mentem Debrecenbe autópályán, direkt végig ilyen 120-as tempóval, hogy meglássam mit eszik így. 10.2-t írt végig, ma jöttem visszafelé 130-140-es tempóval, lement 10.1-re... de ez baromi sok, mindenhogyan, autópályán. Vagyis ennyit ír ki a computer. Most is nagyjából 530km-re jött ki a telitank úgy, hogy ennek most a 90%-a autópályán volt. Komoly nagyon idegesítő ez, haverom közel 500.000 km-rel rendelkező régebbi 2.0-ja, ami zabálja az olajat meg elmegy 7-8 literrel, bárhol megy. Nem értem mi lehet a probléma.
« Utoljára szerkesztve: 2023.09.28 csütörtök, 16:55:08 írta Sierra2008 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14117 Dátum: 2023.09.28 csütörtök, 17:34:51 »

Valaki segítsen legyen szíves, mert már nagyon elegem van a fogyasztásból.
2004-es 2.0 benzin, 4 éve van nálam, első 2 évben városi dugókban, télen-nyáron (klímával) nem ment 9.3-9.4 fölé a fogyasztás, egy telitankkal elmentem legalább 600km-t, de sokszor kijött 630-650 is.
Nagyjából 2 éve elkezdett drasztikusan romlani a fogyasztás, kb most már lehetetlen 10 alá vinni, jellemzően inkább 11 körül fogyaszt, egy telitankkal jó ha elmegyek 550km-t, de inkább ilyen 500-530 között jön ki nagyságrendileg.

Ami cserélve lett ezalatt 2 év alatt, az mindkét lambda-szonda, gyerták, gyújtókábelek, pár hete pedig a MAP szenzor is. De a fogyasztás nem javul sőt... tegnap mentem Debrecenbe autópályán, direkt végig ilyen 120-as tempóval, hogy meglássam mit eszik így. 10.2-t írt végig, ma jöttem visszafelé 130-140-es tempóval, lement 10.1-re... de ez baromi sok, mindenhogyan, autópályán. Vagyis ennyit ír ki a computer. Most is nagyjából 530km-re jött ki a telitank úgy, hogy ennek most a 90%-a autópályán volt. Komoly nagyon idegesítő ez, haverom közel 500.000 km-rel rendelkező régebbi 2.0-ja, ami zabálja az olajat meg elmegy 7-8 literrel, bárhol megy. Nem értem mi lehet a probléma.
a generátort mindenképp rakd rendbe,beleszól a motor vezérlésbe is... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #14118 Dátum: 2023.09.29 péntek, 13:39:18 »

De én azt nem értem, hogy ha ezek az alkatrészek nem kompatibilisek ezzel a típussal, akkor miért árulják őket? Miért kapnak engedélyt az árusításra? Most nekem ERA generátor van benn, és láttam, hogy asszem Cromaxon árulnak külön ERA fesz szabályzót is, de nyilván akkor az se jó. Nem értem akkor a Ford miért engedélyezi, ha egyszerűen nem jó az autókhoz? Vagy csak az enyém kényes erre vmiért.
Naplózva
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #14119 Dátum: 2023.12.07 csütörtök, 18:09:06 »

Hali!

Furcsa hang jön a motortérből, ha menetközben elveszem a gázt. Sípoló/fütyülő/porszívó/mintha sírna az autó. Cheesy
Van amikor állva, üresben is hallatszik, van amikor ugyanilyen állapotban semmi. Szívósor felől jön nagyjából. Gázadásnál megszűnik. Tipp vkinek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14120 Dátum: 2023.12.09 szombat, 15:05:43 »

Hali!

Furcsa hang jön a motortérből, ha menetközben elveszem a gázt. Sípoló/fütyülő/porszívó/mintha sírna az autó. Cheesy
Van amikor állva, üresben is hallatszik, van amikor ugyanilyen állapotban semmi. Szívósor felől jön nagyjából. Gázadásnál megszűnik. Tipp vkinek?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #14121 Dátum: 2023.12.09 szombat, 16:51:58 »


És ez ad ilyen hangot?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14122 Dátum: 2023.12.10 vasárnap, 09:44:59 »

És ez ad ilyen hangot?
ott van.

Húzd le a vákuumcsövet róla,ha a hang megszűnik,akkor tuti az adja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #14123 Dátum: 2023.12.10 vasárnap, 16:25:53 »

ott van.

Húzd le a vákuumcsövet róla,ha a hang megszűnik,akkor tuti az adja.

Marhára nincs ott. Ezért is kérdeztem. Szó sincs a cikkben fütyülő-sípoló hangról.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14124 Dátum: 2023.12.10 vasárnap, 18:10:32 »

Marhára nincs ott. Ezért is kérdeztem. Szó sincs a cikkben fütyülő-sípoló hangról.
szerinted mi változik,ha valaki cicergő,sípoló,fügyülő,zörgő,csörgő vagy bármiféle hangot hall (és írja le) a szívósortól?
Mennyire bonyolult dolog lehúzni egy vákumcsövet és meggyőzödni arról,hogy az vagy nem az adja a hangot?
Én kérek elnézést...már többet írtunk a dologról mint amit kellett volna.
De ha lehúzod egyszer azt a csövet,írd már meg pls,mit tapasztaltál.
De átnézheted a teljes szívóoldalt is a légszűrőháztól a tömítettlenséget keresve.
« Utoljára szerkesztve: 2023.12.10 vasárnap, 18:13:19 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #14125 Dátum: 2023.12.10 vasárnap, 18:21:29 »

szerinted mi változik,ha valaki cicergő,sípoló,fügyülő,zörgő,csörgő vagy bármiféle hangot hall (és írja le) a szívósortól?
Mennyire bonyolult dolog lehúzni egy vákumcsövet és meggyőzödni arról,hogy az vagy nem az adja a hangot?
Én kérek elnézést...már többet írtunk a dologról mint amit kellett volna.
De ha lehúzod egyszer azt a csövet,írd már meg pls,mit tapasztaltál.
De átnézheted a teljes szívóoldalt is a légszűrőháztól a tömítettlenséget keresve.

És miért kell ilyen flegmán válaszolni? Nehezedre esik? Akkor minek írsz? Normális hangnemben kérdeztem, ugyanezt várnám el.
Amúgy meg nem értek ezekhez, teljesen laikus vagyok, de gondoltam valaki tud válaszolni rá. Te biztos hatalmas nagy pro vagy, kár hogy a pofád is ugyanolyan nagy mellé.  Roll Eyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14126 Dátum: 2023.12.10 vasárnap, 20:51:56 »

És miért kell ilyen flegmán válaszolni? Nehezedre esik? Akkor minek írsz? Normális hangnemben kérdeztem, ugyanezt várnám el.
Amúgy meg nem értek ezekhez, teljesen laikus vagyok, de gondoltam valaki tud válaszolni rá. Te biztos hatalmas nagy pro vagy, kár hogy a pofád is ugyanolyan nagy mellé.  Roll Eyes
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1196326#msg1196326

Flegma nem vagyok.Ám vannak dolgok,amik nem oldódnak meg maguktól.
« Utoljára szerkesztve: 2023.12.10 vasárnap, 20:53:43 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László1234
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #14127 Dátum: 2024.03.29 péntek, 16:39:22 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni ,mert felgyújtom most már falbav Adott egy 2.0 duratec hengerfej csere volt ,gépműhelybe teljes felújításon esett át .Ki lett cserélve új tömítések stb első indítás pöccre indult  ,annyi hibával, hogy nem volt emelt fordulat  indításnál  és megszólaltak az őrvénylapátok ,mondom jó szívósor le kiherélés visszarak ,  megint nincs emelt fordulat  kitakarítottam az alapjáratit meg a fojtószelepet  most van emelt fordulat ,de viszont, amint bemelegszik elkezd liftezni az alapjárat meg most  már a fedkomp 16,2 L fogyit mutat úgy hogy nem ment 5 métert se duhos2 :duhos2:Hibakód nem volt így csináltam Járó motorral végzett On Demand Self-Test itt talált 2 hibát P0121 és P1132.  Tudna valaki  támpontot adni mit kéne megnézni, cserélni?
« Utoljára szerkesztve: 2024.03.29 péntek, 18:29:46 írta László1234 » Naplózva

2002 szürke  2.0 benzin  fapad
László1234
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #14128 Dátum: 2024.03.30 szombat, 10:27:19 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni ,mert felgyújtom most már falbav Adott egy 2.0 duratec hengerfej csere volt ,gépműhelybe teljes felújításon esett át .Ki lett cserélve új tömítések stb első indítás pöccre indult  ,annyi hibával, hogy nem volt emelt fordulat  indításnál  és megszólaltak az őrvénylapátok ,mondom jó szívósor le kiherélés visszarak ,  megint nincs emelt fordulat  kitakarítottam az alapjáratit meg a fojtószelepet  most van emelt fordulat ,de viszont, amint bemelegszik elkezd liftezni az alapjárat meg most  már a fedkomp 16,2 L fogyit mutat úgy hogy nem ment 5 métert se duhos2 :duhos2:Hibakód nem volt így csináltam Járó motorral végzett On Demand Self-Test itt talált 2 hibát P0121 és P1132.  Tudna valaki  támpontot adni mit kéne megnézni, cserélni?

Egy kis változás p1132 ami maradt ,lamda cserélve nincs változás,maf szenzor cserélve nincs változás,falsot nem hiszem, hogy szívna teljesen új tömítésekkel lett visszarakva a szívósor  +elfújkáltam egy flakon féktisztítót semmi felpörgés vagy fulladás, csak a liftezés ,ha bemelegedett bár nem tudom herélésnél ,csak a tengelyt meg a lapátokat vettem ki nem dugóztam semmit ez okozhatja e, a másik szívósor is így volt ,csak a tömítésekre, még pluszba pasztát kent a szerelő nem volt kedvem pasztát vakargatni ,ezért zárnám ki a szivárgó vákuumot ,maradt a befecskendezők  mi történhetett 4 hét alatt míg állt az autó ,jó kiszedés elég necces volt, mert nem akartak kijönni, hogy tudom őket tesztelni, ha még is sérültek volna.Valakinek ötlete esetleg ,még ,amit megnézhetnék?
Naplózva

2002 szürke  2.0 benzin  fapad
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #14129 Dátum: 2024.04.04 csütörtök, 14:46:29 »

Üdv mindenkinek!
Az 1.8-as motorom csörög. 2000 és 2500 között, ha lassan gyorsítok, rendesen dízelesen csörgő hangot ad ki magából. Mi lehet az oka. Egyébként szépen húz, 8 alatt a fogyasztás, olajat eszi (főleg, hogy valamelyik szimeringem ereszt), szóval teljesítmény probléma nincs. Motorkódom: CHBB
Köszi.
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14130 Dátum: 2024.04.04 csütörtök, 16:00:35 »

Üdv mindenkinek!
Az 1.8-as motorom csörög. 2000 és 2500 között, ha lassan gyorsítok, rendesen dízelesen csörgő hangot ad ki magából. Mi lehet az oka. Egyébként szépen húz, 8 alatt a fogyasztás, olajat eszi (főleg, hogy valamelyik szimeringem ereszt), szóval teljesítmény probléma nincs. Motorkódom: CHBB
Köszi.
szívósor?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #14131 Dátum: 2024.04.04 csütörtök, 21:02:24 »

szívósor?
Jaj, ne már! Beszippantja valamelyik lapátot? Egyszer már cserélve volt, igaz, jó állapotú használtra. Alapjáraton nem hallható és csak terhelés alatt, vagyis menet közben van ez a jelenség. Hogyan lehetne tetten érni a hibát?
« Utoljára szerkesztve: 2024.04.04 csütörtök, 21:21:08 írta bigzso » Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #14132 Dátum: 2024.04.05 péntek, 15:51:56 »

Jaj, ne már! Beszippantja valamelyik lapátot? Egyszer már cserélve volt, igaz, jó állapotú használtra. Alapjáraton nem hallható és csak terhelés alatt, vagyis menet közben van ez a jelenség. Hogyan lehetne tetten érni a hibát?
a szívósort alapjáraton kell tesztelni.Ha lehúzod a vákumcsövet róla, és megváltozik a hangja(feltételezzük,hogy van hangja),akkor az xar.Ha nincs változás, az rendben van.
De csöröghet a lánc is.Mennyi km van benne?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #14133 Dátum: 2024.04.05 péntek, 16:50:03 »

a szívósort alapjáraton kell tesztelni.Ha lehúzod a vákumcsövet róla, és megváltozik a hangja(feltételezzük,hogy van hangja),akkor az xar.Ha nincs változás, az rendben van.
De csöröghet a lánc is.Mennyi km van benne?
250+
A szívósort letesztelem. Köszi.
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
László1234
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #14134 Dátum: 2024.04.08 hétfő, 04:44:48 »

Egy kis változás p1132 ami maradt ,lamda cserélve nincs változás,maf szenzor cserélve nincs változás,falsot nem hiszem, hogy szívna teljesen új tömítésekkel lett visszarakva a szívósor  +elfújkáltam egy flakon féktisztítót semmi felpörgés vagy fulladás, csak a liftezés ,ha bemelegedett bár nem tudom herélésnél ,csak a tengelyt meg a lapátokat vettem ki nem dugóztam semmit ez okozhatja e, a másik szívósor is így volt ,csak a tömítésekre, még pluszba pasztát kent a szerelő nem volt kedvem pasztát vakargatni ,ezért zárnám ki a szivárgó vákuumot ,maradt a befecskendezők  mi történhetett 4 hét alatt míg állt az autó ,jó kiszedés elég necces volt, mert nem akartak kijönni, hogy tudom őket tesztelni, ha még is sérültek volna.Valakinek ötlete esetleg ,még ,amit megnézhetnék?

Erre senkinek nincs ötlete, bárhol bármit olvasok a p1132 a lamda szondával kapcsolatos okozhatja egyáltalán az alapjárat liftezést ,de csak néha csinálja. Meg miért nem gyújt check lámpát, ha járó motorral végzett teszt során ezt találja .
Naplózva

2002 szürke  2.0 benzin  fapad
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144


E-mail
« Új hozzászólás #14135 Dátum: 2024.04.17 szerda, 09:23:51 »

Üdv mindenkinek!
Az 1.8-as motorom csörög. 2000 és 2500 között, ha lassan gyorsítok, rendesen dízelesen csörgő hangot ad ki magából. Mi lehet az oka. Egyébként szépen húz, 8 alatt a fogyasztás, olajat eszi (főleg, hogy valamelyik szimeringem ereszt), szóval teljesítmény probléma nincs. Motorkódom: CHBB
Köszi.
Szia,
ilyen volt nekem is. 2000-2500 között finom gyorsításnál vagy egyenletes haladásnál is. Ha jól emlékszem, akkor a motor térben rezonált valami, talán a hővédő a kipufogónál. Leömlőnél.
« Utoljára szerkesztve: 2024.04.17 szerda, 09:25:35 írta momcrew » Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #14136 Dátum: 2024.04.19 péntek, 09:49:34 »

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy melyik kartergázcső kell a kocsimhoz, a vékonyabb vagy a vastagabb átmérőjű? 2004-es, első faceliftes 2.0 benzin.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #14137 Dátum: 2024.04.20 szombat, 14:35:59 »

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy melyik kartergázcső kell a kocsimhoz, a vékonyabb vagy a vastagabb átmérőjű? 2004-es, első faceliftes 2.0 benzin.

2004-ben volt váltás, úgyhogy be kell menjél a fordhoz és ott pontos motorkód alapján meg tudják mondani melyik kell neked.
Esélyes, hogy neked már a vastagabb lesz.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.