Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.08.14 péntek, 04:01:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 281   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 2640733 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Szabee86
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 03:43:28 »

Sziasztok
Valaki el tudná nekem mondani hogy hogy tudom megnézni hogy rendben van-e a szívósorom?

A legjellezőbb jele a dolognak, hogy nehezen indul az autód, a szívósorból nyikorgó hangot hallasz valamint apró kopogót ami olyan mintha a hengerfejtől jönne, a fogyasztásod kicsit magasabb mint volt. valamint, rángat 1 kicsit az autó főleg erős gázadásnál. Ezek azok a hibák amiket én tapasztaltam az enyémen. De olvass vissza  végig az elejéig mert sok hasznos infót csak akkor fogsz megtudni. Grin
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 08:23:24 »

Sziasztok
Valaki el tudná nekem mondani hogy hogy tudom megnézni hogy rendben van-e a szívósorom?
Zaccitól azt tanultam, hogy alapjáraton le kell húzni a szívócsonkból kijövő vákuum csövet a vákuum dugattyúról, ami a mozgatja a lapátokat.
Ha lehúzod, akkor a lapátok a rugós visszatérítés miatt alaphelyzetbe állnak, ami teljesen nyitott állapotot jelent. Ha ekkor elcsendesedik a szívósor, akkor kotyognak már a lapát-tengelyek. a másik megnézendő, hogy a vákuum dugattyúból kijövő kar végén lévő "gömbcsukló" és tengely kapcsolat nem lóg-e nagyon. Ez is ki szokott járódni.
Zacci! Jól emlékszem?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 10:44:16 »

Zaccitól azt tanultam, hogy alapjáraton le kell húzni a szívócsonkból kijövő vákuum csövet a vákuum dugattyúról, ami a mozgatja a lapátokat.
Ha lehúzod, akkor a lapátok a rugós visszatérítés miatt alaphelyzetbe állnak, ami teljesen nyitott állapotot jelent. Ha ekkor elcsendesedik a szívósor, akkor kotyognak már a lapát-tengelyek. a másik megnézendő, hogy a vákuum dugattyúból kijövő kar végén lévő "gömbcsukló" és tengely kapcsolat nem lóg-e nagyon. Ez is ki szokott járódni.
Zacci! Jól emlékszem?

jajaja  wave vigyor3
Naplózva

blah blah blah
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 17:30:44 »

Sajnos a suli miatt még nem sikerült eljutnom a szervizbe, talán csütörtökön.
Az előző hozzászólásomhoz hozzátartozik az is, hogy mikor megvettem a kocsit (kb. 5hónapja) a fedcomp 8-8.5 fogyasztást írt, de sajnos ez az érték folyamatosan nő, és a mai nap már ott tartok, hogy 12.4L (minden tankolásnál resetelem a számlálót.) Ez az érték pedig nem csak a fedcompon jelentkezik, hanem tényleg a valós érték körüli.
A városi használathoz hozzátartozik, hogy én inkább este közlekedek, szóval semmi araszolás, max lámpák.
Én nem akarom elhinni, hogy egy 1.8-as benzines kocsinak ennyit kell ennie, főleg így, hogy folyamatosan megy fel a fogyasztás.
További hiba nálam is jelen vannak, a nagy szerviz után is: 10-ből 1-2x nem indul a kocsi.
Remélem, végre eljutok a szerelőhöz és meg tudják javítani a kocsit. A lamdaszonda és a szívósor mellett kérdezzek másra is rá?

Végre sikerült eljutnom a Ford szervizbe.
A számítógép alapján a kocsinak nincs semmi elektronikus hibája, lamda szonda mérése is rendben volt (elvileg csak elől van), hibakód csak a klíma hőfokszabályozójánál volt.
A szerelő annyit tudott csinálni, hogy a számítógéppel nullázta a beállításokat, valamint a kocsi 215/55 r16-os kerékre volt beállítva, ezt átállította az én gumiijaimra.
Szívósort említettem neki, de szerinte nem volt olyan hangja a kocsinak, mintha azzal lenne a gond.
Most telin tankolom a kocsit és mérek egy pontos fogyasztást, hátha változott valamit.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 18:48:45 »

Hali mindenkinek.

Csatlakoznék a témához. Nekem Hál'Istennek semmilyen hangot nem ad, illetve nem is rángat, de ennek lehet az a baja, hogy az a gömbcsukló és a tengely kapcsolata nem jó, vagy is minden gázadásnál szétesik, ki van kopva. Ha visszateszem és óvatosan adom a gázt és nem megy a fordulat 3000 felé akkor nem eski le, de így sincs hangja mármint ha fent van.
Valaki tudna nekem valami cikkszámot adni erről a gömbcsuklóról, hogy tudjak rendelni egyet?
Ha így hagyom akkor károsodik a motor?
Nem magyarországon élek és ezért kérnék valami számot, hogy biztosan jót rendeljek.

Köszönöm.




Zaccitól azt tanultam, hogy alapjáraton le kell húzni a szívócsonkból kijövő vákuum csövet a vákuum dugattyúról, ami a mozgatja a lapátokat.
Ha lehúzod, akkor a lapátok a rugós visszatérítés miatt alaphelyzetbe állnak, ami teljesen nyitott állapotot jelent. Ha ekkor elcsendesedik a szívósor, akkor kotyognak már a lapát-tengelyek. a másik megnézendő, hogy a vákuum dugattyúból kijövő kar végén lévő "gömbcsukló" és tengely kapcsolat nem lóg-e nagyon. Ez is ki szokott járódni.
Zacci! Jól emlékszem?
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.09.28 hétfő, 22:14:33 »

Hali mindenkinek.

Csatlakoznék a témához. Nekem Hál'Istennek semmilyen hangot nem ad, illetve nem is rángat, de ennek lehet az a baja, hogy az a gömbcsukló és a tengely kapcsolata nem jó, vagy is minden gázadásnál szétesik, ki van kopva. Ha visszateszem és óvatosan adom a gázt és nem megy a fordulat 3000 felé akkor nem eski le, de így sincs hangja mármint ha fent van.
Valaki tudna nekem valami cikkszámot adni erről a gömbcsuklóról, hogy tudjak rendelni egyet?
Ha így hagyom akkor károsodik a motor?
Nem magyarországon élek és ezért kérnék valami számot, hogy biztosan jót rendeljek.

Köszönöm.


ajajjj  wilting Velemenyem szerint, ha a gombcsuklo mar szetesett, vagyis kikopott, akkor a szivosor is gatyesz. Igazabul a gombcsuklo picit hamarabb kinyiffan, de ez mar lehet egy jel. Hany km van a verdaban ?
Naplózva

blah blah blah
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.09.29 kedd, 00:24:17 »

A legjellezőbb jele a dolognak, hogy nehezen indul az autód, a szívósorból nyikorgó hangot hallasz valamint apró kopogót ami olyan mintha a hengerfejtől jönne, a fogyasztásod kicsit magasabb mint volt. valamint, rángat 1 kicsit az autó főleg erős gázadásnál. Ezek azok a hibák amiket én tapasztaltam az enyémen. De olvass vissza  végig az elejéig mert sok hasznos infót csak akkor fogsz megtudni. Grin

Értem. Hát elég laikus vagyok a témában úgyh a hangjáról nem nagyon tudom megállapítani.De kopogást nem nagyon hallok sztem. Nem rángat 1 kicsit se, viszont néha nagyon rosszul indul. Van h kb 4-5 másodpercig kell indítózni mire "rákap"(csak meleg motornál, hidegen mindig beindul). Meg nagyon ritkán előfordul az is h beindítom, felpörög majd lefullad ha nem adok 1 kis gázt. (De ez ilyen 100ból 1szer). Amúgy stabil az alapjárat. Nagyon szépen húz. Csak idegesít ez a indítózás. Nem lehet h akksi gond? Kis 45Ah-ás van benne a gyári 55Ah(??) helyett asszem.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.09.29 kedd, 08:28:30 »


Most értem el a 150E. írtam egy másik gondot a kuplung részre Zacci elolvasnád, lehet, hogy a kettő au a probléma okozza?
Légyszi olvasd már el.

Köszönöm.


ajajjj  wilting Velemenyem szerint, ha a gombcsuklo mar szetesett, vagyis kikopott, akkor a szivosor is gatyesz. Igazabul a gombcsuklo picit hamarabb kinyiffan, de ez mar lehet egy jel. Hany km van a verdaban ?
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.09.29 kedd, 08:36:48 »

Értem. Hát elég laikus vagyok a témában úgyh a hangjáról nem nagyon tudom megállapítani.De kopogást nem nagyon hallok sztem. Nem rángat 1 kicsit se, viszont néha nagyon rosszul indul. Van h kb 4-5 másodpercig kell indítózni mire "rákap"(csak meleg motornál, hidegen mindig beindul). Meg nagyon ritkán előfordul az is h beindítom, felpörög majd lefullad ha nem adok 1 kis gázt. (De ez ilyen 100ból 1szer). Amúgy stabil az alapjárat. Nagyon szépen húz. Csak idegesít ez a indítózás. Nem lehet h akksi gond? Kis 45Ah-ás van benne a gyári 55Ah(??) helyett asszem.

Sajna ez ilyen  vigyor3 fil de diferensz  wave
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.09.29 kedd, 08:50:17 »

...Van h kb 4-5 másodpercig kell indítózni mire "rákap"(csak meleg motornál, hidegen mindig beindul). Meg nagyon ritkán előfordul az is h beindítom, felpörög majd lefullad ha nem adok 1 kis gázt....
A Tied jellemzően produkálja a nyomásvesztés miatti nehezen indulás jelenségét. Írtam már valakinek a hibajelenségére, hogy próbálja ki, hogy a jellemzően nehezen indulós helyzetben (ahogy írtad meleg motornál) nem egyből indítja a motort hanem hagyja 4-5mp-ig gyújtáson, mielőtt tovább tekeri indításra a kulcsot. Ez alatt a benzinpumpa képes újra összefüggő benzinoszlopot pumpálni az üzemanyag csövekbe egészen az injektorig. Ha ez kisérlet azt eredményezi, hogy az autód stabilan elindul, akkor az a baja, hogy leállítás után a visszacsapó szelepek vagy egyéb csatlakozások mentén elszökik a nagynyomású benzin (nem a szabadba, csak vissza a tankba) és a kisebb nyomáson, még magas benzin hőmérsékletnél az alacsony forráspontú benzinben buborékok keletkeznek. Mint a keszonbetegségnél, ahol a nyomásesés miatt a vérben a nitrogén molekulái állnak össze buborékká.

Próbáld ki, aztán tudósíts!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.09.29 kedd, 09:12:37 »

A Tied jellemzően produkálja a nyomásvesztés miatti nehezen indulás jelenségét. Írtam már valakinek a hibajelenségére, hogy próbálja ki, hogy a jellemzően nehezen indulós helyzetben (ahogy írtad meleg motornál) nem egyből indítja a motort hanem hagyja 4-5mp-ig gyújtáson, mielőtt tovább tekeri indításra a kulcsot. Ez alatt a benzinpumpa képes újra összefüggő benzinoszlopot pumpálni az üzemanyag csövekbe egészen az injektorig. Ha ez kisérlet azt eredményezi, hogy az autód stabilan elindul, akkor az a baja, hogy leállítás után a visszacsapó szelepek vagy egyéb csatlakozások mentén elszökik a nagynyomású benzin (nem a szabadba, csak vissza a tankba) és a kisebb nyomáson, még magas benzin hőmérsékletnél az alacsony forráspontú benzinben buborékok keletkeznek. Mint a keszonbetegségnél, ahol a nyomásesés miatt a vérben a nitrogén molekulái állnak össze buborékká.

Próbáld ki, aztán tudósíts!

Sajna rengeteg MKIIInal eloferdult mar ez a jelenseg. L lett qrva az uzemanyag rendszer  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.09.29 kedd, 09:15:40 »

nem kicsit nagyon!
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.09.29 kedd, 09:18:53 »

Az elsőre nem induló motorra olyan trükköt hallottam, hogy motor leállítás után gyorsan gázt kell adni, ilyenkor nyit egy szelep és friss levegő áramlik be, ami a következő indítást megkönnyíti.
Még eléggé friss az infó, még nem tudom 100%-ig állítani, hogy működik, de eddig nem volt olyan, hogy elsőre nem indúlt volna….
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6954



E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.09.29 kedd, 10:04:50 »

Az elsőre nem induló motorra olyan trükköt hallottam, hogy motor leállítás után gyorsan gázt kell adni, ilyenkor nyit egy szelep és friss levegő áramlik be, ami a következő indítást megkönnyíti.
Még eléggé friss az infó, még nem tudom 100%-ig állítani, hogy működik, de eddig nem volt olyan, hogy elsőre nem indúlt volna….

hehe, mint a trabantoknál Smiley Csak ott leállítás előtt kellett a fröcsi, hogy maradjon benya a karburátorban az indításhoz Cheesy
Szerintem inkább rnagy8 megoldása a helyes.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.09.29 kedd, 10:12:57 »

Hat nemtom...szanalmas ez az egesz...Kozel 6-8millas autonal ilyenekkel kelljen gorcsolni... falbav levele
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22697


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.09.29 kedd, 10:29:25 »

Az elsőre nem induló motorra olyan trükköt hallottam, hogy motor leállítás után gyorsan gázt kell adni, ilyenkor nyit egy szelep és friss levegő áramlik be, ami a következő indítást megkönnyíti.
Még eléggé friss az infó, még nem tudom 100%-ig állítani, hogy működik, de eddig nem volt olyan, hogy elsőre nem indúlt volna….


Injektorosnál nem csinálunk ilyet!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley

A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22697


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.09.29 kedd, 10:32:43 »

Értem. Hát elég laikus vagyok a témában úgyh a hangjáról nem nagyon tudom megállapítani.De kopogást nem nagyon hallok sztem. Nem rángat 1 kicsit se, viszont néha nagyon rosszul indul. Van h kb 4-5 másodpercig kell indítózni mire "rákap"(csak meleg motornál, hidegen mindig beindul). Meg nagyon ritkán előfordul az is h beindítom, felpörög majd lefullad ha nem adok 1 kis gázt. (De ez ilyen 100ból 1szer). Amúgy stabil az alapjárat. Nagyon szépen húz. Csak idegesít ez a indítózás. Nem lehet h akksi gond? Kis 45Ah-ás van benne a gyári 55Ah(??) helyett asszem.

Az akksi is lehet hibaforrás! Ki kéne probálni egy nagyobbal. Az, hogy leáll indítás után az is probléma! Kéne egy diag.(az előzményekkel nem vagyok tisztában!)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley

A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.09.29 kedd, 11:31:13 »

Zacci,

Mailtem neked!  wave
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.09.29 kedd, 11:43:33 »

Hat nemtom...szanalmas ez az egesz...Kozel 6-8millas autonal ilyenekkel kelljen gorcsolni... falbav levele
Azért eladnak ám vagy 250000 Mondeo-t évente, a tulajok 95%-a elégedett. A maradék 5-ből 2 nem is talál hibát az autóján, amíg el nem olvas egy ilyen fórumot.  falbav 3%-nak valósak a gondjai, pl. tényleg nem indul az autó rendesen. A fórum közösség ilyen szempontból nem reprezentatív mert egy csomóan csak a probléma miatt regisztrálnak, ráadásul a tájékozottság gyanakvóvá és paranoiássá teszi az embert aztán aggódunk nuansznyi eltérések miatt. Szerinted a feleségem észreveszi, amikor Ő vezet, hogy AC ON állásban alapjáraton néha beremeg a motor? Meg ki szúrna ki olyan tűhegynyi rozsdafoltot a króm díszléc alatt, amiért én itt kérdezősködtem? Áááá. Szerencsére a normális emberek ezt észre se veszik csak "használják" az autójukat  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.09.29 kedd, 11:52:57 »

Sajna rengeteg MKIIInal eloferdult mar ez a jelenseg. L lett qrva az uzemanyag rendszer  szomoru1
Igen, kicsit kispórolt belőle a gyár 3-4 méter visszatérő üzemanyag csövet. Ettől hívjuk "mechanikus, nem visszatérő üzemanyag rendszernek" az MK3 Mondeo-ét. (mechanikus mert az üzemanyag nyomás szabályozása egy mechanikus nyomásszabályzóval történik nem pedig elektronikus szabályozási rendszer van. A nem visszatérő meg azt jelenti, hogy a tankból csak előre menő üa vezeték van az injektorokig, visszatérő nincs)
Az elvvel semmi baj, ez a jelen és a jövő, a lényeg, hogy jók legyenek a komponensek egyenként és akkor a rendszer is megbízható. Persze ami elromolhat az el is romlik néha, de higyjétek el, a reklamációs adatok alapján ez a hibajelenség bőven 1% alatti.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.09.29 kedd, 12:39:32 »

Igen, kicsit kispórolt belőle a gyár 3-4 méter visszatérő üzemanyag csövet. Ettől hívjuk "mechanikus, nem visszatérő üzemanyag rendszernek" az MK3 Mondeo-ét. (mechanikus mert az üzemanyag nyomás szabályozása egy mechanikus nyomásszabályzóval történik nem pedig elektronikus szabályozási rendszer van. A nem visszatérő meg azt jelenti, hogy a tankból csak előre menő üa vezeték van az injektorokig, visszatérő nincs)
Az elvvel semmi baj, ez a jelen és a jövő, a lényeg, hogy jók legyenek a komponensek egyenként és akkor a rendszer is megbízható. Persze ami elromolhat az el is romlik néha, de higyjétek el, a reklamációs adatok alapján ez a hibajelenség bőven 1% alatti.


En itt kapasbol mondok neked 10-bol 5 MKIII benyas felhasznalot, akinek ezzel a megoldassal baja van  Wink
Nem jut el hozzatok a hibajelenseg  Wink
Naplózva

blah blah blah
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.09.29 kedd, 12:39:37 »

Injektorosnál nem csinálunk ilyet!!!
Ezt am a Ford szervízben ajánlották vigyor3 vigyor3
Nem vagyok egy nagy autó szaki, csak próbálgatom amit mondanak smile
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.09.29 kedd, 12:40:55 »

Azért eladnak ám vagy 250000 Mondeo-t évente, a tulajok 95%-a elégedett. A maradék 5-ből 2 nem is talál hibát az autóján, amíg el nem olvas egy ilyen fórumot.  falbav 3%-nak valósak a gondjai, pl. tényleg nem indul az autó rendesen. A fórum közösség ilyen szempontból nem reprezentatív mert egy csomóan csak a probléma miatt regisztrálnak, ráadásul a tájékozottság gyanakvóvá és paranoiássá teszi az embert aztán aggódunk nuansznyi eltérések miatt. Szerinted a feleségem észreveszi, amikor Ő vezet, hogy AC ON állásban alapjáraton néha beremeg a motor? Meg ki szúrna ki olyan tűhegynyi rozsdafoltot a króm díszléc alatt, amiért én itt kérdezősködtem? Áááá. Szerencsére a normális emberek ezt észre se veszik csak "használják" az autójukat  nyes

Azt azert csak eszre veszi, ha meleg mocinal nehezen indul a gep  vigyor3 En mar csak legyintek...fjord...
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.09.29 kedd, 13:02:26 »

Azt azert csak eszre veszi, ha meleg mocinal nehezen indul a gep  vigyor3 En mar csak legyintek...Ford...
Ezt én is a valósok közé soroltam  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.09.29 kedd, 13:08:45 »

En itt kapasbol mondok neked 10-bol 5 MKIII benyas felhasznalot, akinek ezzel a megoldassal baja van  Wink
Nem jut el hozzatok a hibajelenseg  Wink
Amit mondasz, elhiszem, de úgy gondolom, hogy egy ilyen közösség nem reprezentálja a teljes vásárlói tömegeket mert a fórum felhasználók sokkal tájékozotabbak, érdekli őket az autójuk állapota és figyelnek minden rezdülésére. Az átlag autós még mindig nem ilyen: robotikusan vezet, nem tud megkülönböztetni egy jó és egy kehes motorhangot és gőze nincs, hogy ha jön is zaj az honnan jön.
A hibajelenség eljutásának hozzánk az a kulcsa, hogy a user reklamálja meg a márkaszervízben a garanciális időszak alatt a szervíz pedig tudja megállapítani a hibaokot. Ha ez a folyamat lezajlik a Ford gondoskodik róla, hogy a beszállító ezt megtdja  email
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.09.29 kedd, 13:51:32 »

Amit mondasz, elhiszem, de úgy gondolom, hogy egy ilyen közösség nem reprezentálja a teljes vásárlói tömegeket mert a fórum felhasználók sokkal tájékozotabbak, érdekli őket az autójuk állapota és figyelnek minden rezdülésére. Az átlag autós még mindig nem ilyen: robotikusan vezet, nem tud megkülönböztetni egy jó és egy kehes motorhangot és gőze nincs, hogy ha jön is zaj az honnan jön.
A hibajelenség eljutásának hozzánk az a kulcsa, hogy a user reklamálja meg a márkaszervízben a garanciális időszak alatt a szervíz pedig tudja megállapítani a hibaokot. Ha ez a folyamat lezajlik a Ford gondoskodik róla, hogy a beszállító ezt megtdja  email


nah itt a gond. A szerviz nem tudja megalapitani a hibat. Melegen nehezen indul, es csak neha. Erre varjal gombocot  vigyor3 Eze nem kerul el hozzatok a hiba... wave
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.09.29 kedd, 16:36:23 »

Alapjárati levegő szelep is okozhat nehezen indulást majd lefulladást, ingadozást.

A másik, amit most hallottam, hogy a Ford-okban valamiért nem voltak jók a szoftverek sem igazán. Akinek gondja van, frissíteni próbált már?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.09.29 kedd, 19:43:03 »

Alapjárati levegő szelep is okozhat nehezen indulást majd lefulladást, ingadozást.

A másik, amit most hallottam, hogy a Ford-okban valamiért nem voltak jók a szoftverek sem igazán. Akinek gondja van, frissíteni próbált már?

nekem vatta uj az alapjaratim es fel van frissitozve az sw is  vigyor3 no valtozas  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239



« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:08:48 »

Alapjárati ingadozást mi okozhat? Olajcsere után olyan jelensége volt eddig kétszer, hogy fel-le ingadozott, és közben igen hülye hangot adott...
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:11:36 »

Alapjárati ingadozást mi okozhat? Olajcsere után olyan jelensége volt eddig kétszer, hogy fel-le ingadozott, és közben igen hülye hangot adott...

feel de diferensz  vigyor3 Ember legyen a talpan aki ezeket a misztikus dolgokat megfejti  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239



« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:13:41 »

feel de diferensz  vigyor3 Ember legyen a talpan aki ezeket a misztikus dolgokat megfejti  Cheesy

Hétfőn cseréltem olajat, azóta csinálja, bár nemhiszem hogy összefüggés lenne a 2 között...

Amúgy EGR-re gondolok. De nem villant még kii a lámpa...Nehéz kiszedni az EGR szelepet? Mi okozhat még ilyet?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:19:17 »

Hétfőn cseréltem olajat, azóta csinálja, bár nemhiszem hogy összefüggés lenne a 2 között...

Amúgy EGR-re gondolok. De nem villant még kii a lámpa...Nehéz kiszedni az EGR szelepet? Mi okozhat még ilyet?

sok minden mas. Uzemanyag rendszer, alapjarati, lambda, mitomen  vigyor3 De ha engem kerdezel, hogy mi okozza a jelenseget ? Hat szerintem elsosorban a ford emblema a gep orran  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239



« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:21:03 »

sok minden mas. Uzemanyag rendszer, alapjarati, lambda, mitomen  vigyor3 De ha engem kerdezel, hogy mi okozza a jelenseget ? Hat szerintem elsosorban a ford emblema a gep orran  vigyor3

Nefárasszámá, azé mer neked minden gyíkod van vele, még nem biztos hogy mindekinek sz@r. vigyor3

De ezt diag cucc kimutatja, ha még nem világít semmi, attól lehet hogy már tárolt hibakódot?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19471


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:46:18 »

Nefárasszámá, azé mer neked minden gyíkod van vele, még nem biztos hogy mindekinek sz@r. vigyor3
Most meee  vigyor3 Ha neked is xar  vigyor3 nah ugye  vigyor3
Válasz
De ezt diag cucc kimutatja, ha még nem világít semmi, attól lehet hogy már tárolt hibakódot?

hat kicsi ra az esely. Sporadikus hibakat talan le tarol bizonyos ideig, de ha konstans a hiba, akko elvileg fenyt kell gyujtania a sotetsegben  vigyor3
De siman elkepzelheto, hogy ezt az ECU nem veszi hibanak.
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:49:18 »

Alapjárati ingadozást mi okozhat? Olajcsere után olyan jelensége volt eddig kétszer, hogy fel-le ingadozott, és közben igen hülye hangot adott...

A legutóbbi olajcsere után nekem is csinálta, rögtön beindítás után. De hang nem volt. Viszont utána megszűnt magától és azóta is tökéletes.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3239



« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.09.29 kedd, 21:00:41 »

A legutóbbi olajcsere után nekem is csinálta, rögtön beindítás után. De hang nem volt. Viszont utána megszűnt magától és azóta is tökéletes.

A hang alatt a motor hangját értettem, mint mikor nyomod a gázpedált, de attól mégis másabb. Érthető mi? vigyor3
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.09.29 kedd, 21:26:07 »

A hang alatt a motor hangját értettem, mint mikor nyomod a gázpedált, de attól mégis másabb. Érthető mi? vigyor3
Érthető  Wink.
De nekem nem volt hang.
De furcsa volt nagyon, mert a barát szerelő srác meg is kérdezte, hogy mindig ilyen az alapjáratom? Mikor elérte az üzemi fokot, akkor is mozgott kicsit láthatóan a mutató, meg a motor hangján is hallható volt, hogy ingadozik. Néhány kilométer után viszont beállt és azóta is stabil.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22697


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.09.30 szerda, 09:25:01 »

Azért eladnak ám vagy 250000 Mondeo-t évente, a tulajok 95%-a elégedett. A maradék 5-ből 2 nem is talál hibát az autóján, amíg el nem olvas egy ilyen fórumot.  falbav 3%-nak valósak a gondjai, pl. tényleg nem indul az autó rendesen. A fórum közösség ilyen szempontból nem reprezentatív mert egy csomóan csak a probléma miatt regisztrálnak, ráadásul a tájékozottság gyanakvóvá és paranoiássá teszi az embert aztán aggódunk nuansznyi eltérések miatt. Szerinted a feleségem észreveszi, amikor Ő vezet, hogy AC ON állásban alapjáraton néha beremeg a motor? Meg ki szúrna ki olyan tűhegynyi rozsdafoltot a króm díszléc alatt, amiért én itt kérdezősködtem? Áááá. Szerencsére a normális emberek ezt észre se veszik csak "használják" az autójukat  nyes

De ezt nehezebb megérteni, mint azt mondani, hogy "feel de diferensz"...
Ide főleg azért jönnek, mert problémájuk van... Ebből nem lehet következtetéseket levonni.
Pl: én rengeteg klubon kívüli TDCi Mondeost/Fordost ismerek, és eddig csak egyel találkoztam, akinek csúcshibája volt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley

A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.09.30 szerda, 11:42:12 »

De ezt nehezebb megérteni, mint azt mondani, hogy "feel de diferensz"...
Ide főleg azért jönnek, mert problémájuk van... Ebből nem lehet következtetéseket levonni.
Pl: én rengeteg klubon kívüli TDCi Mondeost/Fordost ismerek, és eddig csak egyel találkoztam, akinek csúcshibája volt...
Pontosan ezt írtam én is.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.09.30 szerda, 14:11:39 »

Mk3 szívósor dilemma
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.30 szerda, 14:19:24 írta Tádé » Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 978



« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.09.30 szerda, 17:34:25 »


szia!
annyit hozzatennek hogy az en 2002 es 1.8 asom szivosorabol vic kiszerelte az osszes lapkat meg a tengelyeket es 2 eve hibatlanul megy nelkule.
csak le kell dugozni a felesleges lyukakat.
mukodesben, fogyasztasban semmi kulombseget nem vettem eszre!
udv! wave
gy.
Naplózva

2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2009.09.30 szerda, 17:35:22 »

szia!
annyit hozzatennek hogy az en 2002 es 1.8 asom szivosorabol vic kiszerelte az osszes lapkat meg a tengelyeket es 2 eve hibatlanul megy nelkule.
csak le kell dugozni a felesleges lyukakat.
mukodesben, fogyasztasban semmi kulombseget nem vettem eszre!
udv! wave
gy.
worship

szerk javítottam
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.30 szerda, 17:42:42 írta Tádé » Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2009.09.30 szerda, 19:56:47 »

van rá mód, hogy csökkentsük a fogyasztást.... feldobom a témát ha van rá érdeklődés...
Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:00:03 »

Ha van érdeklődés, szükségem van pár technikai infora.: mekkora a generátor teljesitménye, azaz max mekkora ampert ad, hány szonda van a kipufogóban, vmint mekkora az injektor nyomása...?? teszem azt 1.8, vagy 2.0 motornál...a közvetelen benzinbefecskendezést most hagynám egyelőre..
Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2009.09.30 szerda, 20:03:59 »

Javitsuk a fogyasztást, égési tulajdonságokat hozzáadott Brown gázzal,s korrigáljuk az elektronikus őzemanyagvezérlést,,.... a Brown gáz--- vizből felszabaditott monatomi hidrogén+monoxigén keveréke. Esetleg átpártolás bioetanol üzemanyagra...
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 09:04:08 »

szia!
annyit hozzatennek hogy az en 2002 es 1.8 asom szivosorabol vic kiszerelte az osszes lapkat meg a tengelyeket es 2 eve hibatlanul megy nelkule.
csak le kell dugozni a felesleges lyukakat.
mukodesben, fogyasztasban semmi kulombseget nem vettem eszre!
udv! wave
gy.

Nem tudnál valami fényképet vagy leírást küldeni, hogy mit hogyan kell ledugózni, mert ez egy olcsóbb megoldásnak tűnik mint a komplett csere.

Köszi
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 978



« Új hozzászólás #96 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 17:51:08 »

Nem tudnál valami fényképet vagy leírást küldeni, hogy mit hogyan kell ledugózni, mert ez egy olcsóbb megoldásnak tűnik mint a komplett csere.

Köszi

szia!
nekem vic csinalta, amikor muszakira vittem az autot!
irj neki privit, es beszeld meg vele!
ahogy emlekszem 15 - 20 e korul fizettem erte!
udv!
gy
Naplózva

2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 17:52:15 »

szia!
nekem vic csinalta, amikor muszakira vittem az autot!
irj neki privit, es beszeld meg vele!
ahogy emlekszem 15 - 20 e korul fizettem erte!
udv!
gy
Szeszka Londonból nem hiszem, hogy idejön érte...  fejvakaras
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 17:55:01 »

Szeszka Londonból nem hiszem, hogy idejön érte...  fejvakaras

Köszi Tádé valóban most nem ugrom haza ezért :-)
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 978



« Új hozzászólás #99 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 17:58:23 »

Köszi Tádé valóban most nem ugrom haza ezért :-)

azert egy privit irj neki!
hatha elarulja a muhelytitkokat es te meg raveszed a briteket hogy aszerint javitsak az autodat!
Naplózva

2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 281   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.