Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662039 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
Mondemo91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #11500 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 17:50:21 »

Üdv a klubban.
Ha ennyi mindent cserélsz az elején,remélem a vételárból levontad.A régi tulajt(ha szavahihető) kérdezd meg mikor cserélt hűtő-szervó-fékfolyadékot.Amit érdemes megnézni :szívósorban lévő örvénylapátok állapota.Irtad a gázpedál problémát:pillangószelepet megnézni(tisztítani),bowden zsírzás,ha ingadozik az alapjárat(szeleptisztítás).Szervótartályból a felesleget távolitsd el(maxig legyen).Xado gélt rakjál bele (jópárunknak megoldotta a hangot,persze ha nem annyira kuka).A benzinszagú olaj(nem riogatlak,ez csak egy tipp de akár lehet dugattyúval probléma).
Ha még esetleg orvos házaspár női tagja autópályán,na az már fenntartásos dolog...... eplus2
De a szerelő úgy is átnézi és csak azt cseréld,ami elromlott. eljen
A legfontosabb van sok olvasnivaló itt a fórumon a teljesség igénye nélkül:
http://mondeo.hu/index.php?board=45.0
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Kateg%C3%B3ria:Mk3


Köszi! Kemény volt, de tudtunk alkudni az árból ha más nem a lengéscsillapítók és a csapágy(ak) cseréje biztosan belefér. Smiley

Dugattyúproblémák máshogy is jelentkeznének nem? A motornak érzésre, hangra semmi baja bár tudom hogy ez sokat nem mond. Csendes, nem csattog semmi, nagyon hamar bemelegszik, alacsony fordulatról (1200 környéke) is szépen megindul és egyenletesen húz. Fogyasztás ma 9 liter alá ment a fed.komp. szerint. Rendkívül örültem neki Cheesy (Gyömrő-maglódi auchan: 2 óra bevásárlás-Gyömrő)
Naplózva

Mondeo Mk3 2.0 16v ghia
7,7l /100km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11501 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 17:57:06 »

Köszi! Kemény volt, de tudtunk alkudni az árból ha más nem a lengéscsillapítók és a csapágy(ak) cseréje biztosan belefér. Smiley

Dugattyúproblémák máshogy is jelentkeznének nem? A motornak érzésre, hangra semmi baja bár tudom hogy ez sokat nem mond. Csendes, nem csattog semmi, nagyon hamar bemelegszik, alacsony fordulatról (1200 környéke) is szépen megindul és egyenletesen húz. Fogyasztás ma 9 liter alá ment a fed.komp. szerint. Rendkívül örültem neki Cheesy (Gyömrő-maglódi auchan: 2 óra bevásárlás-Gyömrő)
Szia.
Direkt írtam,hogy csak egy lehetőség a benzinszagra,de nem biztos.inkább az üzemanyag rendszert nézd végig,nincs szivárgás(benzinszag).Motor olajfogyást ha van,azért az elején sürübben nézd.
Sok megtett kilométert kívánok. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11502 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 18:39:45 »

Szia.
De edig nem a termosztátról beszéltünk?  http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg1086757#msg1086757
A linked egy alapjárati motor.( a gyári tényleg 41E)
Szia, igen az.
Most pucoltam fojtószelepet+alapjárati motort+map szenzort ami így festett:

De az alapjárattal gondok vannak, az alapjárati motort nem lehet normálisan kimosni, mivel nem lehet szétszedni.
Ennyiért gondoltam jó vétel, és egy ideig nem lesz vele problémám.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.11 vasárnap, 18:47:37 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11503 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 18:52:30 »

Szia, igen az.
Most pucoltam fojtószelepet+alapjárati motort+map szenzort ami így festett:

De az alapjárattal gondok vannak, az alapjárati motort nem lehet normálisan kimosni, mivel nem lehet szétszedni.
Ennyiért gondoltam jó vétel, és egy ideig nem lesz vele problémám.
Igen szokott egy kis kosz lenni  eplus2 eplus2 eplus2.Valamikor a tisztítás nem segít,csak a csere.
Ha igy benn vagy a tisztításba akkor TMAP érzékelőt a szívósoron is kipucolhatod.(kicsit el van dugva. vigyor3 )
http://www.talkford.com/community/topic/206784-mondeo-mk3-maf-sensor/
Elméletben ez a termosztát kell neked: https://alkatreszek.hu/7_8753_sz
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.11 vasárnap, 18:56:06 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11504 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 19:05:04 »

Igen szokott egy kis kosz lenni  eplus2 eplus2 eplus2.Valamikor a tisztítás nem segít,csak a csere.
Ha igy benn vagy a tisztításba akkor TMAP érzékelőt a szívósoron is kipucolhatod.(kicsit el van dugva. vigyor3 )
http://www.talkford.com/community/topic/206784-mondeo-mk3-maf-sensor/
Elméletben ez a termosztát kell neked: https://alkatreszek.hu/7_8753_sz
Ez a Tmap vagy MAP szenzor amiről képet küldtem, kiszedni/berakni maradandó élmény volt....
Sajnos vannak bizonyos lerakódások, amelyeket nem old már fel semmi. Próbáltam toluol-féktisztító-ipa+puha szőrű ecset kombót is.
Drótkefét még nem  vigyor3

Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #11505 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 19:10:51 »

Ez a Tmap vagy MAP szenzor amiről képet küldtem, kiszedni/berakni maradandó élmény volt....
Sajnos vannak bizonyos lerakódások, amelyeket nem old már fel semmi. Próbáltam toluol-féktisztító-ipa+puha szőrű ecset kombót is.
Drótkefét még nem  vigyor3


Akkor már nagyon nincs más csak a szívósor kiherélése vagy a pillangószelepek cseréje.
Drótkefét inkább kerítésfestéshez. eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #11506 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 19:38:20 »

Akkor már nagyon nincs más csak a szívósor kiherélése vagy a pillangószelepek cseréje.
Drótkefét inkább kerítésfestéshez. eplus2 eplus2 eplus2
Köszi a linket!
Már megrendeltem cromax-ról ugyanezt gates- ben, grátisz féltengely
gumiharangokat is, mert zsírt làttam a redők között. Nem sokáig tarthat
már.
Mire minden rendben lesz, majd meghal a kettőstömegű is, hogy legyen mire
költeni.
A szívósor csendben van egyenlőre..... eljen
Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11507 Dátum: 2016.12.14 szerda, 23:39:14 »

Üdv,

Mostanában, főleg induláskor, a kipufogó erősen füstöl  (fehér füst/gőz), ami persze természetes, de a szokottnál sűrűbb, meleg motornál is van valamelyest és, nagyon benzin szagú, s ez az ami aggaszt ! Lehet-e ez jele valaminek amitől a fogyasztás is megnő ill. magas ? Talán a levegő/benzin keverési arány nem megfelelő...? Honnan kerülhet a kipufogó rendszerbe benzin ? Mindenesetre a fogy. 15 l/100  fölött van, igazából arra szeretnék ötletet, mit nézessek meg, cseréljek ki !!
(Termosztátot nemrég cserélték, mert nem érte el az üzemi hőfokot. A csere alkalmával derült ki, hogy egy vízcső el volt dugulva, így a problémát val'szeg az okozta, miáltal nem is kellett volna cserélni (!)   falbav , de akkor már bent volt, így most az új van bent.  /  gyújtásrendszer cca. egy éves, a motor simán, egyenletesen jár...)
Hol lehet az eb elhantolva ?

Előre is köszi a válaszokat a t. Grémiumnak !   worship
Boldog Karácsonyt Mindenkinek !!   Smiley

Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Lui82
Vendég
« Új hozzászólás #11508 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 07:20:36 »

Üdv,

Mostanában, főleg induláskor, a kipufogó erősen füstöl  (fehér füst/gőz), ami persze természetes, de a szokottnál sűrűbb, meleg motornál is van valamelyest és, nagyon benzin szagú, s ez az ami aggaszt ! Lehet-e ez jele valaminek amitől a fogyasztás is megnő ill. magas ? Talán a levegő/benzin keverési arány nem megfelelő...? Honnan kerülhet a kipufogó rendszerbe benzin ? Mindenesetre a fogy. 15 l/100  fölött van, igazából arra szeretnék ötletet, mit nézessek meg, cseréljek ki !!
(Termosztátot nemrég cserélték, mert nem érte el az üzemi hőfokot. A csere alkalmával derült ki, hogy egy vízcső el volt dugulva, így a problémát val'szeg az okozta, miáltal nem is kellett volna cserélni (!)   falbav , de akkor már bent volt, így most az új van bent.  /  gyújtásrendszer cca. egy éves, a motor simán, egyenletesen jár...)
Hol lehet az eb elhantolva ?

Előre is köszi a válaszokat a t. Grémiumnak !   worship
Boldog Karácsonyt Mindenkinek !!   Smiley


Szia!
Hány km van a gépben?
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #11509 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 10:43:41 »

Üdv,

Mostanában, főleg induláskor, a kipufogó erősen füstöl  (fehér füst/gőz), ami persze természetes, de a szokottnál sűrűbb, meleg motornál is van valamelyest és, nagyon benzin szagú, s ez az ami aggaszt ! Lehet-e ez jele valaminek amitől a fogyasztás is megnő ill. magas ? Talán a levegő/benzin keverési arány nem megfelelő...? Honnan kerülhet a kipufogó rendszerbe benzin ? Mindenesetre a fogy. 15 l/100  fölött van, igazából arra szeretnék ötletet, mit nézessek meg, cseréljek ki !!
(Termosztátot nemrég cserélték, mert nem érte el az üzemi hőfokot. A csere alkalmával derült ki, hogy egy vízcső el volt dugulva, így a problémát val'szeg az okozta, miáltal nem is kellett volna cserélni (!)   falbav , de akkor már bent volt, így most az új van bent.  /  gyújtásrendszer cca. egy éves, a motor simán, egyenletesen jár...)
Hol lehet az eb elhantolva ?

Előre is köszi a válaszokat a t. Grémiumnak !   worship
Boldog Karácsonyt Mindenkinek !!   Smiley



Nekem is benzin szag szokott jönni valahonnan, de nem füstöl erősebben.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11510 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 12:32:30 »

Üdv,

Mostanában, főleg induláskor, a kipufogó erősen füstöl  (fehér füst/gőz), ami persze természetes, de a szokottnál sűrűbb, meleg motornál is van valamelyest és, nagyon benzin szagú, s ez az ami aggaszt ! Lehet-e ez jele valaminek amitől a fogyasztás is megnő ill. magas ? Talán a levegő/benzin keverési arány nem megfelelő...? Honnan kerülhet a kipufogó rendszerbe benzin ? Mindenesetre a fogy. 15 l/100  fölött van, igazából arra szeretnék ötletet, mit nézessek meg, cseréljek ki !!
(Termosztátot nemrég cserélték, mert nem érte el az üzemi hőfokot. A csere alkalmával derült ki, hogy egy vízcső el volt dugulva, így a problémát val'szeg az okozta, miáltal nem is kellett volna cserélni (!)   falbav , de akkor már bent volt, így most az új van bent.  /  gyújtásrendszer cca. egy éves, a motor simán, egyenletesen jár...)
Hol lehet az eb elhantolva ?

Előre is köszi a válaszokat a t. Grémiumnak !   worship
Boldog Karácsonyt Mindenkinek !!   Smiley



15L/100km?!? Ejnye!  wow1 Ha kitaposom az enyém belét, városban, audio-rendszer fullon, klímával, akkor se megy 10-11 fölé.  hehe
Szerintem itt több minden lehet egyszerre. Túlzott fogyasztás, benzinszag dús keverékre utal: 1-es lambda szonda.
Beindítás után füst: szelepszár szimeringek. Nem eszi az olajat?
Tudsz otthon diagnosztizálni Forscannal?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11511 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 20:28:09 »

Szia!
Hány km van a gépben?

Óra szerint 290e (km), de tartok tőle, h. ez tengelyenként értendő...! ( Ne adj isten, kerekenként...!)   Smiley Smiley
Tavaly nyáron vettem, kényszerből, viszonylag olcsón, a rossz váltója miatt, amit azóta egy kb. 100e km-esre le is cseréltem ! Nagyjából ennyivel volt olcsóbb, de amit azóta kűzdködöm vele, az már rég nincs az árban...!  eplus2
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11512 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 20:56:10 »

15L/100km?!? Ejnye!  wow1 Ha kitaposom az enyém belét, városban, audio-rendszer fullon, klímával, akkor se megy 10-11 fölé.  hehe
Szerintem itt több minden lehet egyszerre. Túlzott fogyasztás, benzinszag dús keverékre utal: 1-es lambda szonda.
Beindítás után füst: szelepszár szimeringek. Nem eszi az olajat?
Tudsz otthon diagnosztizálni Forscannal?

1 / Szerintem is több minden lehet, sajnos nem tudok olyan valakit, aki vállalná, h. ilyen régi blokkot megbontson, mondván, h. beleszakadnak a tőcsavarok, stb.! Megjegyzem én sem szívesen fognék bele, mert tartok tőle, h. a szétszedés után - amikor már nincs választás - indulnak a költségek az ég felé...!
2 / Lambda szondát cseréltünk nemrég, előtte is sz... volt, azóta is az ! (Arra gondolsz amelyik  a leömlő alatt van?)
3 / Természetesen eszi az olajat, már nem jegyzem, hogy mennyit, de érdekes módon pár száz km-rel ezelőtt cseréltem olajat, visszatérve ford Formula 5w30 -ra  (10w40 -ről  -  tél lévén...), és ebből eddig csak kb. 1.5 l-t töltöttem rá !  (Xado került bele egy éve - hasztalan)
4 / Nincs Forscan -om, és nem is nagyon értek hozzá, de ha valakinek van, és abból kiderülhet valami hasznos, illően meghálálva venném a segítséget...!   Smiley Smiley
egyebeket ld. alant szürke sor...!
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.15 csütörtök, 21:11:57 írta LiZo » Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11513 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 22:04:43 »

1 / Szerintem is több minden lehet, sajnos nem tudok olyan valakit, aki vállalná, h. ilyen régi blokkot megbontson, mondván, h. beleszakadnak a tőcsavarok, stb.! Megjegyzem én sem szívesen fognék bele, mert tartok tőle, h. a szétszedés után - amikor már nincs választás - indulnak a költségek az ég felé...!
2 / Lambda szondát cseréltünk nemrég, előtte is sz... volt, azóta is az ! (Arra gondolsz amelyik  a leömlő alatt van?)
3 / Természetesen eszi az olajat, már nem jegyzem, hogy mennyit, de érdekes módon pár száz km-rel ezelőtt cseréltem olajat, visszatérve ford Formula 5w30 -ra  (10w40 -ről  -  tél lévén...), és ebből eddig csak kb. 1.5 l-t töltöttem rá !  (Xado került bele egy éve - hasztalan)
4 / Nincs Forscan -om, és nem is nagyon értek hozzá, de ha valakinek van, és abból kiderülhet valami hasznos, illően meghálálva venném a segítséget...!   Smiley Smiley
egyebeket ld. alant szürke sor...!


Igen, arra gondolok, a leömlőn. Csak azért kérdeztem mert Forscannal te is meg tudod nézni, hogy jó e vagy sem. Így: https://www.youtube.com/watch?v=xswml0muJsw
Újra cseréltétek? Gyári?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11514 Dátum: 2016.12.16 péntek, 00:04:34 »

Igen, arra gondolok, a leömlőn. Csak azért kérdeztem mert Forscannal te is meg tudod nézni, hogy jó e vagy sem. Így: https://www.youtube.com/watch?v=xswml0muJsw
Újra cseréltétek? Gyári?

Új került bele, természetesen, de nem gyári, hanem vmi spec., a régi jó szerelőm ajánlotta, nem Ő rakta be, hanem a szakember, aki hozta a cuccot... Úgy emlékszem 18e volt beszerelésestől.
Majd próbálok Forscan-hoz jutni valahogy... (Tudom Te egy kissé messze vagy  Smiley > ezzel a fogyasztással, oda-vissza egy motor csere ára  Smiley )
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #11515 Dátum: 2016.12.16 péntek, 11:09:29 »


 (Xado került bele egy éve - hasztalan)



A Xado a szelepszár szimeringel és az olajlehúzó gyűrűvel nem tud mit csinálni, az másra való.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #11516 Dátum: 2016.12.16 péntek, 17:10:39 »

Sziasztok,

Egy laza 30km távolság,dadogó motorral (1 henger gyújtás nélkül) kettőstömegűnek,és katalizátornak okozhatott problemmát smile ??
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11517 Dátum: 2016.12.16 péntek, 17:28:06 »

Sziasztok,

Egy laza 30km távolság,dadogó motorral (1 henger gyújtás nélkül) kettőstömegűnek,és katalizátornak okozhatott problemmát smile ??
katalizátor nem szereti,de kapott  az már többet is az élettől.nem hiszem,hogy maradandó kár is keletkezett volna.....
gondolom úgyis javíttatod azonnal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kukacmatyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #11518 Dátum: 2016.12.16 péntek, 17:59:24 »

katalizátor nem szereti,de kapott  az már többet is az élettől.nem hiszem,hogy maradandó kár is keletkezett volna.....
gondolom úgyis javíttatod azonnal.

Köszi,kissé megnyugodtam.Már rendelve a gyári tranyó,gyertya,és a Bosch kábelszett,hétfőn feldrótozzuk rá.Köszönöm a választ.
Naplózva

2003 MK3 Mondeo Kombi 2.0 benzin Ghia

T-modell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107


E-mail
« Új hozzászólás #11519 Dátum: 2016.12.18 vasárnap, 23:05:59 »

Motorhibák a kocsimon:
Az kompresszió mérés eredménye szerint az 1-es hengerben "kissé alacsony a nyomás" - 5,5 bar
A kipufogó flexibilis része szétesett.
Alapjárat ingadozik, néha a motor leáll a túl alacsony fordulatszám miatt.
A Forscan az alábbi hibákat dobja:
P0172 - Rendszer túl dús keverék a 1 hengersornál
P0301 - Hibás gyújtás az 1. hengerben.
P1432 - Termosztátfűtés vezérlőáramkör.
Az számomra világos, hogy a motort szét kellene szedni. Merre induljak el a felújításnál? Használt motort vegyek vagy újíttassam fel? Mennyit szabad mennem még a kocsival (Használhatom nagyobb kár okozása nélkül?)? A KM óra állása 153500 km-t mutat. A dugattyúgyűrű mehetett szét vagy a szelepeknél lehet a hiba. Mi a tapasztalat?
Mondeo 1.8 benzin BWY 2002.08. (forgalomba helyezve 2003. 08)
Naplózva

Mondeo MK3 (2002.08) 1.8 Kombi Ambiente Stardust Silver
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #11520 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 06:46:48 »

Motorhibák a kocsimon:
Az kompresszió mérés eredménye szerint az 1-es hengerben "kissé alacsony a nyomás" - 5,5 bar
A kipufogó flexibilis része szétesett.
Alapjárat ingadozik, néha a motor leáll a túl alacsony fordulatszám miatt.
A Forscan az alábbi hibákat dobja:
P0172 - Rendszer túl dús keverék a 1 hengersornál
P0301 - Hibás gyújtás az 1. hengerben.
P1432 - Termosztátfűtés vezérlőáramkör.
Az számomra világos, hogy a motort szét kellene szedni. Merre induljak el a felújításnál? Használt motort vegyek vagy újíttassam fel? Mennyit szabad mennem még a kocsival (Használhatom nagyobb kár okozása nélkül?)? A KM óra állása 153500 km-t mutat. A dugattyúgyűrű mehetett szét vagy a szelepeknél lehet a hiba. Mi a tapasztalat?
Mondeo 1.8 benzin BWY 2002.08. (forgalomba helyezve 2003. 08)

Ha úgy döntesz, hogy sokáig akarok használni még az autót akkor én a motor felújítás mellett döntenék. A bontott motor az én meglátásom szerint elég lutri.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105



« Új hozzászólás #11521 Dátum: 2016.12.19 hétfő, 21:39:05 »

A Xado a szelepszár szimeringel és az olajlehúzó gyűrűvel nem tud mit csinálni, az másra való.

...persze, az akkor csak egy próba volt, hátha csak kopás, és akkor segíthetett vón !
Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11522 Dátum: 2016.12.20 kedd, 08:16:26 »

Sziasztok!
Tiszteletem az uraknak.
Megint èn zavarnèk tehát adott a rángatási problémám amiröl beszèltük,viszont most hallottam  a fa.....os csoportban egy sráctól,hogy neki hasonlókat csinált annyi volt mèg neki mint nálam is szokott hogy nèha nehezebben indul ès nálla ette az olajat,illetve rángatott állítása szerint motorban a gyűrűk leragadtak,felujìtatta a hengert valami 200k -èrt az olajevèse abbamaradt a rángatási nem,gondoljak èn is  valami hasonlóra? Elnèzèst a nagy paranoiámèrt,de azèrt na...
Egyèbkènt meglett minden új a gyujtáshoz ngk platinum gyertyák ès a  trafója is kábellal,gyertyái amik benne vannak enyhèn szólva siralmasak.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #11523 Dátum: 2016.12.20 kedd, 08:28:57 »

...persze, az akkor csak egy próba volt, hátha csak kopás, és akkor segíthetett vón !

A kopásnál tud segíteni (?) de másnál nem.

 Ha öregszünk hiába kenjük az arcunkat fiatalosító krémmel, este rádöbbennünk, hogy nem változott semmi.  falbav
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11524 Dátum: 2016.12.20 kedd, 08:36:12 »

Sziasztok!
Tiszteletem az uraknak.
Megint èn zavarnèk tehát adott a rángatási problémám amiröl beszèltük,viszont most hallottam  a fa.....os csoportban egy sráctól,hogy neki hasonlókat csinált annyi volt mèg neki mint nálam is szokott hogy nèha nehezebben indul ès nálla ette az olajat,illetve rángatott állítása szerint motorban a gyűrűk leragadtak,felujìtatta a hengert valami 200k -èrt az olajevèse abbamaradt a rángatási nem,gondoljak èn is  valami hasonlóra? Elnèzèst a nagy paranoiámèrt,de azèrt na...
Egyèbkènt meglett minden új a gyujtáshoz ngk platinum gyertyák ès a  trafója is kábellal,gyertyái amik benne vannak enyhèn szólva siralmasak.

Most akkor a triumvirátust kicserélted már? Megszűnt  a rángatás? Vagy még csak cserére vár? Nem derült ki számomra.
Az olajlehúzó gyűrűk letapadása sajnos típushiba az 1.8-as motoroknál.  szomoru1 Nem sok mindent tudsz vele csinálni mint újragyűrűzni. Van akinek sikerült megjavítani parafinos öblítéssel, de erről nincs sok infòm hogy kell pontosan. Továbbá az olajfogyás lehet szelepszár szimeringtől is, ezért szoktak inkább komplett generálozni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11525 Dátum: 2016.12.20 kedd, 11:07:38 »

Sziasztok!

Mostanában minden reggel nehezen índul a kocsi 2-8-adjára indul be. Itt a faq ban olvastam hogy a nyomásszabályzó szelep lehet a ludas. Azt hol találom? Aksi leméretve oke, 4 db gyári motorcraft gyertya plussz új kábelszetet is kapott a trafó pár hónapos.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11526 Dátum: 2016.12.20 kedd, 11:35:22 »

Sziasztok!

Mostanában minden reggel nehezen índul a kocsi 2-8-adjára indul be. Itt a faq ban olvastam hogy a nyomásszabályzó szelep lehet a ludas. Azt hol találom? Aksi leméretve oke, 4 db gyári motorcraft gyertya plussz új kábelszetet is kapott a trafó pár hónapos.

Az az AC pumpán van a tankban. A szelepet nem hinném, hogy lehet javítani, az egész pumpát szokták cserélni.
Bár nagy általánosságban úgy szokott, hogy reggel hidegen pöcre indul a kocsi, de "félmelegen" indul nehezen. Benzinnyomást mértél már? Üa.szűrőd régi?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11527 Dátum: 2016.12.20 kedd, 12:51:33 »

Az az AC pumpán van a tankban. A szelepet nem hinném, hogy lehet javítani, az egész pumpát szokták cserélni.
Bár nagy általánosságban úgy szokott, hogy reggel hidegen pöcre indul a kocsi, de "félmelegen" indul nehezen. Benzinnyomást mértél már? Üa.szűrőd régi?

A szürőt gyárit vettem vagy féléve. Melegen nincs probléma indúl ahogy kell több óra múlva is. Csak reggel nehéz az indítás meg meló után ha 9 órát áll a hidegben.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11528 Dátum: 2016.12.20 kedd, 13:22:49 »

A szürőt gyárit vettem vagy féléve. Melegen nincs probléma indúl ahogy kell több óra múlva is. Csak reggel nehéz az indítás meg meló után ha 9 órát áll a hidegben.

A piros lámpa nem villog az órában mikor nem indul?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11529 Dátum: 2016.12.20 kedd, 14:49:00 »

A piros lámpa nem villog az órában mikor nem indul?
Ezt nem figyeltem még. Lehet a kulcs?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11530 Dátum: 2016.12.20 kedd, 15:21:11 »

Ezt nem figyeltem még. Lehet a kulcs?

Arra gondolok, hogy az immo rosszalkodik hosszabb állás után. Esetleg.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11531 Dátum: 2016.12.20 kedd, 16:43:42 »

Most akkor a triumvirátust kicserélted már? Megszűnt  a rángatás? Vagy még csak cserére vár? Nem derült ki számomra.
Az olajlehúzó gyűrűk letapadása sajnos típushiba az 1.8-as motoroknál.  szomoru1 Nem sok mindent tudsz vele csinálni mint újragyűrűzni. Van akinek sikerült megjavítani parafinos öblítéssel, de erről nincs sok infòm hogy kell pontosan. Továbbá az olajfogyás lehet szelepszár szimeringtől is, ezért szoktak inkább komplett generálozni.
Nem lett még kész, nincs most rá sajnos időm, még most is dolgozok, csak beleütötte a fejembe a szöget a srácnak az irása, hogy nehezebben indul néha persze, viszont azt nem értem, ha nehézkesen indul furcsamód gázadásra beröffen szépen, én most azon vagyok, hogy kicserélem valamelyik nap a gyujtást, mert a gyertyák, nagyon szarok már, amiket nézegettem nem láttam túlnyomó olajat rajta, de ez a nehézkes indulás néha mi lehet?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11532 Dátum: 2016.12.20 kedd, 17:03:19 »

Nem lett még kész, nincs most rá sajnos időm, még most is dolgozok, csak beleütötte a fejembe a szöget a srácnak az irása, hogy nehezebben indul néha persze, viszont azt nem értem, ha nehézkesen indul furcsamód gázadásra beröffen szépen, én most azon vagyok, hogy kicserélem valamelyik nap a gyujtást, mert a gyertyák, nagyon szarok már, amiket nézegettem nem láttam túlnyomó olajat rajta, de ez a nehézkes indulás néha mi lehet?

A rángatás meg fog szűnni ha kicserélted. A nehezen indulás talán ez: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ferike123
Vendég
« Új hozzászólás #11533 Dátum: 2016.12.20 kedd, 17:27:05 »

A rángatás meg fog szűnni ha kicserélted. A nehezen indulás talán ez: http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Rendben van köszi megnyugodtam,mert ott is már minden volt felsorolva...lambdaszonda,gyűrűragadás szelepszár szimering,minden hülyesèg,na mondom ilyen nem lehet ezelött semmi ilyen nem volt gondolom ìrok már nektek,biztos hogy normális választ kapok,k.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11534 Dátum: 2016.12.21 szerda, 13:41:24 »

Sziasztok,

hűtő kiegyenlítő tartályból használ valaki utángyártottat? Ha igen, milyen a minősége? Vagy csak gyárit érdemes beletenni?

Ugyan ez a kérdésem a hűtőre is.

Üdv: Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
furioso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #11535 Dátum: 2016.12.21 szerda, 20:25:34 »

 Sziasztok!

 Tanácsot szeretnék kérni, lakott területen közlekedve 1.8 benzin 2004. 12 havi mondeóval a vízhőfok normális a mutató középállásig felmegy. Lakott területen kívül közlekedve lemegy a hőfok 60-70 fokra.
 Ilyenkor fűtés szinte nincs fázunk az autóban.

 Mit érdemes megnézni, mi lehet a baj?

 Azért érdeklődöm, mert nincs se kedvem, se kidobnivaló pénzem a kísérletezésre, a felesleges javíttatásra.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11536 Dátum: 2016.12.21 szerda, 20:30:55 »

Sziasztok!

 Tanácsot szeretnék kérni, lakott területen közlekedve 1.8 benzin 2004. 12 havi mondeóval a vízhőfok normális a mutató középállásig felmegy. Lakott területen kívül közlekedve lemegy a hőfok 60-70 fokra.
 Ilyenkor fűtés szinte nincs fázunk az autóban.

Mit érdemes megnézni, mi lehet a baj?

 Azért érdeklődöm, mert nincs se kedvem, se kidobnivaló pénzem a kísérletezésre, a felesleges javíttatásra.

az első útba eső szerelőt aki biztos diagnózist tud mondani.

amúgy termosztátra tippelnék
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11537 Dátum: 2016.12.21 szerda, 20:31:21 »

Sziasztok!

 Tanácsot szeretnék kérni, lakott területen közlekedve 1.8 benzin 2004. 12 havi mondeóval a vízhőfok normális a mutató középállásig felmegy. Lakott területen kívül közlekedve lemegy a hőfok 60-70 fokra.
 Ilyenkor fűtés szinte nincs fázunk az autóban.

 Mit érdemes megnézni, mi lehet a baj?

 Azért érdeklődöm, mert nincs se kedvem, se kidobnivaló pénzem a kísérletezésre, a felesleges javíttatásra.


Több mint valószínű, hogy termosztát. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #11538 Dátum: 2016.12.21 szerda, 20:58:29 »

Érdekes, mostanában mennyi termosztáthiba van. Meg az is érdekes, hogy az utángyártottak milyen sz.rok.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11539 Dátum: 2016.12.21 szerda, 22:37:46 »

Érdekes, mostanában mennyi termosztáthiba van. Meg az is érdekes, hogy az utángyártottak milyen sz.rok.
minden télen ez van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kristof95
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #11540 Dátum: 2016.12.21 szerda, 22:47:29 »

Sziasztok!
Adott egy 2001-es 1.8 ghia , valós 181.000 km-el vásároltam. Vásárlást követően az összes folyadék,szűrő lecserélve. 183.000 km-nél jelentkezett egy kopó hang a motorból (nem szívócsonk probléma) 2500-3000-es fordulatnál a hang elmúlik gondolom az olajnyomás "megérkezik" viszont ezzel együtt 1.5 liter olaj is hiányzott miután a hangot észleltem és ellenőríztem az olaj szintet, kék füst ugyebár nincs mivel a katalizátor felfogja. Mi lehet a probléma : hidrotőke,olaj lehúzógyűrű , olajpumpa, szelepszárszimering ?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Kristóf
Naplózva

MK3 1.8 Ghia
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11541 Dátum: 2016.12.21 szerda, 22:57:14 »

Sziasztok!
Adott egy 2001-es 1.8 ghia , valós 181.000 km-el vásároltam. Vásárlást követően az összes folyadék,szűrő lecserélve. 183.000 km-nél jelentkezett egy kopó hang a motorból (nem szívócsonk probléma) 2500-3000-es fordulatnál a hang elmúlik gondolom az olajnyomás "megérkezik" viszont ezzel együtt 1.5 liter olaj is hiányzott miután a hangot észleltem és ellenőríztem az olaj szintet, kék füst ugyebár nincs mivel a katalizátor felfogja. Mi lehet a probléma : hidrotőke,olaj lehúzógyűrű , olajpumpa, szelepszárszimering ?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Kristóf

Az olajfgogyás lehet: szivárgás, kopott dugattyúgyűrűk, letapadt olajlehúzó gyűrűk (típushiba az 1.8-nál), szelepszár szimeringek vagy akár rossz pcv szelep is. 
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11542 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 08:23:34 »

Arra gondolok, hogy az immo rosszalkodik hosszabb állás után. Esetleg.

Nem villog sem világít ha nem indul. Még mindíg csinálja de rájöttem ha elsőre nem indúl be másodjára adok egy kicsi gázt neki és már megy is. Olyan mintha az alapjárati motor nem nyitna. Attól lehet? Beindulás után az alapjárat nem ingadozik.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #11543 Dátum: 2016.12.22 csütörtök, 10:10:59 »

Nem villog sem világít ha nem indul. Még mindíg csinálja de rájöttem ha elsőre nem indúl be másodjára adok egy kicsi gázt neki és már megy is. Olyan mintha az alapjárati motor nem nyitna. Attól lehet? Beindulás után az alapjárat nem ingadozik.

Alapjáraton a levegő a alapjárati motoron keresztül kerüli meg a fojtószelepet, ami zárva van. Azt nem tudom, hogy az alapjárati szelep beragadhat e zárt állapotban, de mindenesetre nem árt egy jó kis tisztogatás. Nem nehéz meló.
Alapjárati:  https://m.youtube.com/watch?v=1l2Nou1oAlw
Fojtószelep:  https://m.youtube.com/watch?v=41K_v2YYnpY

 wave
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #11544 Dátum: 2016.12.23 péntek, 22:37:18 »

Kedves Fórum tagok!

Adott egy 2002-es, 1.8 , 125 Le 4 ajtós Mondi, 125.000 Km-el. 3 éve van velem az autó, előtte ismerősé volt, karban volt tartva, nálam még semmi különös gondja sem volt.

A kezdetektől olykor nehezebben indult a motor, hidegben kivált érezhetően. Ezidáig ez kiküszöbölhető volt pár mp várakozással a gyújtás ráadása után. Úgy gondoltam, h kell ez az idő, amíg a benzin szivattyú felállítja a megfelelő nyomást, stb... Mivel 3 éve így indulok, azt gondoltam, ez természetes az autómnál.

Azonban pár napja nem tudtam beindítani a reggeli első hideg indításnál (-3°C). A motor-t meghajtja az indító motor, próbálkozik nagyon, de semmi. Aztán a 3. próbára beröffent, s mintha mi sem történt volna, ment. Később leállítottam, de után egész nap simán indult (legalább 4-szer, rövid városi körök)

Másnap ugyanez kezdődött elölről, majd ismét ment simán. Ma tudtam vele foglalkozni, s szerettem volna meghallgatni, hogy "tölt" e az AC pumpa. Elsőre nem indult a  benzi motor, de hallottam, hogy búg a szivattyú. Másodszorra talán hangosabban búgott az AC, s a benzin motor akadozva, de beröffent.

Mit gondoltok, benzin szivattyú csere, esetleg benzin szűrő?

(Bosch aksi 1 éves, Motorcraft gyújtó gyertyák 3, 40.000 km-t mentek)

Köszi előre is a válaszokat, s kelemes ünnepeket!

Sofi

UI.: AC Pumpa csere esetén, hogy a fenébe lehet kiszedni a pumpát? A "szerelő" lyuk a z ülés alatt, túl kicsinek tűnik. Angol honlapokon kivágták a lemezt körülötte...

Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #11545 Dátum: 2016.12.24 szombat, 00:33:34 »

Sziasztok,

hűtő kiegyenlítő tartályból használ valaki utángyártottat? Ha igen, milyen a minősége? Vagy csak gyárit érdemes beletenni?

Ugyan ez a kérdésem a hűtőre is.

Üdv: Zoli

Szia!

Én 2 MK3  Mondimba is a Cromax-ról rendeltem utángyártottat. A jelenlegi 2 éve kifogástalan. Ha jól emlékszem, 10.000 Ft körül volt.

Az eredetik mindkét esetben megrepedtek az alján
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11546 Dátum: 2016.12.24 szombat, 10:05:15 »

Kedves Fórum tagok!

Adott egy 2002-es, 1.8 , 125 Le 4 ajtós Mondi, 125.000 Km-el. 3 éve van velem az autó, előtte ismerősé volt, karban volt tartva, nálam még semmi különös gondja sem volt.

A kezdetektől olykor nehezebben indult a motor, hidegben kivált érezhetően. Ezidáig ez kiküszöbölhető volt pár mp várakozással a gyújtás ráadása után. Úgy gondoltam, h kell ez az idő, amíg a benzin szivattyú felállítja a megfelelő nyomást, stb... Mivel 3 éve így indulok, azt gondoltam, ez természetes az autómnál.

Azonban pár napja nem tudtam beindítani a reggeli első hideg indításnál (-3°C). A motor-t meghajtja az indító motor, próbálkozik nagyon, de semmi. Aztán a 3. próbára beröffent, s mintha mi sem történt volna, ment. Később leállítottam, de után egész nap simán indult (legalább 4-szer, rövid városi körök)

Másnap ugyanez kezdődött elölről, majd ismét ment simán. Ma tudtam vele foglalkozni, s szerettem volna meghallgatni, hogy "tölt" e az AC pumpa. Elsőre nem indult a  benzi motor, de hallottam, hogy búg a szivattyú. Másodszorra talán hangosabban búgott az AC, s a benzin motor akadozva, de beröffent.

Mit gondoltok, benzin szivattyú csere, esetleg benzin szűrő?

(Bosch aksi 1 éves, Motorcraft gyújtó gyertyák 3, 40.000 km-t mentek)

Köszi előre is a válaszokat, s kelemes ünnepeket!

Sofi

UI.: AC Pumpa csere esetén, hogy a fenébe lehet kiszedni a pumpát? A "szerelő" lyuk a z ülés alatt, túl kicsinek tűnik. Angol honlapokon kivágták a lemezt körülötte...



Mérjétek meg a nyomást amikor nem indul, és egyből kibukik hogy az a gond vagy sem. Ha igen, akkor lehet a pumpa vagy a szűrő is. De ha indulás után amúgy működik jól, és van ereje, akkor inkább a pumpa engedi vissza a benzint a tankba és induláskor fel kell töltenie a teljes csőrendszert.
A pumpa cseréhez le kell ereszteni a tankot ha nem akarod szétvagdosni a lemezt.
A szűrőt meg érdemes lehet cserélni ha már ott vagy és nem tudod mikor volt utoljára (60ezer a csereperiódus úgy emlékszem), nem egy nagy összeg.
Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #11547 Dátum: 2016.12.24 szombat, 11:05:49 »

Mérjétek meg a nyomást amikor nem indul, és egyből kibukik hogy az a gond vagy sem. Ha igen, akkor lehet a pumpa vagy a szűrő is. De ha indulás után amúgy működik jól, és van ereje, akkor inkább a pumpa engedi vissza a benzint a tankba és induláskor fel kell töltenie a teljes csőrendszert.
A pumpa cseréhez le kell ereszteni a tankot ha nem akarod szétvagdosni a lemezt.
A szűrőt meg érdemes lehet cserélni ha már ott vagy és nem tudod mikor volt utoljára (60ezer a csereperiódus úgy emlékszem), nem egy nagy összeg.

Szia!

Köszönöm szépen a válaszod! Bíztam benne, hogy mások is itt vannak Karácsonykor is Smiley

Úgy érted, hogy a komplett tankot ki kell szerelni a helyéről?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11548 Dátum: 2016.12.24 szombat, 11:24:37 »

Szia!

Köszönöm szépen a válaszod! Bíztam benne, hogy mások is itt vannak Karácsonykor is Smiley

Úgy érted, hogy a komplett tankot ki kell szerelni a helyéről?
igen. jómeló, aknáról nem kezdenék neki szivesen még1x vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #11549 Dátum: 2016.12.24 szombat, 18:18:52 »

Mérjétek meg a nyomást amikor nem indul, és egyből kibukik hogy az a gond vagy sem. Ha igen, akkor lehet a pumpa vagy a szűrő is. De ha indulás után amúgy működik jól, és van ereje, akkor inkább a pumpa engedi vissza a benzint a tankba és induláskor fel kell töltenie a teljes csőrendszert.
A pumpa cseréhez le kell ereszteni a tankot ha nem akarod szétvagdosni a lemezt.
A szűrőt meg érdemes lehet cserélni ha már ott vagy és nem tudod mikor volt utoljára (60ezer a csereperiódus úgy emlékszem), nem egy nagy összeg.

Szia!

Nekem is ugyan ez volt tegnapig. Aksit mérettem, ac búgott minden jó volt. Volt hogy be indult elsőre de volt hogy csak 6-jára. Nem volt alapjárat csak ha gázon tartottam a lábam. Akkor kiszedtem az alapjárati motort és felhoztam a házba hogy kipucolom és mikor azt a kis szelepet ami nyit az volt beragadva nekem. Kipucoltam és egy pici wd40 et adtam a szelepnek körbe. És azóta minden jól működik.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.