Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.12.10 hétfő, 15:06:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 1995102 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13100 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 14:31:28 »

Igen középen kell lenni az üzemi hőmérsékletnek 3-5 km után már.Nem bonyolult a csere,egy kis hűtőfolyadék kifolyik,azt pótolni a csere után.Ha lehet,akkor gyárit,mert elég sok probléma volt az egyébb termókkal.Ha régebbi a vas(2004 elött)az kicsit zsebbenyúlós,de ez van.A min. és max. között általában az arany középút a jó,tehát középállásnál jó a hőm.(kb.90-103 C között).
Segítség a cseréhez: https://www.youtube.com/watch?v=oN7jahnpDOw&t=369s
Nézd meg milyen van benn ill. milyen való bele a katalógus szerint.(alvázszám,évjárat)
pre FL kb.25E  FL kb.10E Ft.

köszönöm. 2006os, Akkor szerencsésebb a helyzetem.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1538



« Új hozzászólás #13101 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 15:35:35 »

köszönöm. 2006os, Akkor szerencsésebb a helyzetem.

A "nem bonyolult a csere" végülis igaz, de azért készülj fel, hogy a csere után friss bőrt kell növeszteni a kezedre, mert körbe le lesz hámozva.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.18 hétfő, 20:30:45 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Runo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Új hozzászólás #13102 Dátum: 2017.12.20 szerda, 08:38:14 »

Üdv mindenkinek!

Szokás szerint segítséget szeretnék kérni! Smiley

Drága autóm motorja környékén elkezdett "zakatolni" valami.
Szervízben kicsit szétszedték, de fél órát tudtak csak hirtelen rám szánni, így nem találták meg a zaj forrását.

A hang főleg gyorsításnál, 1800-2200 körüli fordulaton jön elő, amikor kicsit nagyobb gázt adok, esetleg emelkedőn megyek felfelé, és "erölködik" az autó.
Ha finoman nyomom, akkor nincs kerepelés, illetve amikor már van lendület akkor sincs.

Egy ismerős azt mondta, szerinte a vezérlőlánc-feszítő nem dolgozik rendesen...

Hozzáértő ötletek? Mondjuk vinni akarom mindenképp szervízbe, csak érdekel a dolog Smiley

Nos,meg is van a probléma! Smiley

https://www.dropbox.com/s/ml2fxfzk1il28i1/25497378_1444894945607842_1978613034_n.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/9cb5owi5ca9wk3q/25530791_1444895055607831_185627562_o.jpg?dl=0

Még jó, hogy csak 1500 km-t mentem így vele!  Roll Eyes
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43266



« Új hozzászólás #13103 Dátum: 2017.12.20 szerda, 08:43:33 »

és a hiányzó alkatrészek hol vannak? Roll Eyes Undecided
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Gaben88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #13104 Dátum: 2017.12.20 szerda, 08:54:59 »

Sziasztok!

Cincogó, dörzsolódó hang jön a motorból. A barátommal észrevettük, hogy az ékszíjjon bemarás található, így ma cseréljük.

Van esetleg valami, amire érdemes figyelni a szervízelés közben, trükk vagy tipp?
Majd ha szét zsedjük, csak akkor tudjuk megnézni hogy melyik görgő adhatja a hangot. . .

Azon gondolkodom, hogy a generátort is felújíttatom, mert néha villogó fények vannak, akksi az új.


Jelenleg ~260e km van a kocsimban, nem tudom hogy adjam-e el vagy maradjon velem, azaz igazság, hogy 2 év alatt a szívünkhöz nőtt, de most még talán kapnék érte normális pénzt.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2003 2.0 benzin B5Y pre fl
Runo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



« Új hozzászólás #13105 Dátum: 2017.12.20 szerda, 09:03:12 »

és a hiányzó alkatrészek hol vannak? Roll Eyes Undecided

Remélem nem a motorban!  vigyor3
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13106 Dátum: 2017.12.20 szerda, 14:53:26 »

kérdeztem a termosztátot a boltba. 1.8 benzin FL utáni  2006os. A legolcsóbb 18.000Ft. Ez elég soknak tűník. egy fotót vagy cikkszámot tudnátok írni? Engem az a 10.000forintos érdekel.... help
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3408



E-mail
« Új hozzászólás #13107 Dátum: 2017.12.20 szerda, 19:21:50 »

kérdeztem a termosztátot a boltba. 1.8 benzin FL utáni  2006os. A legolcsóbb 18.000Ft. Ez elég soknak tűník. egy fotót vagy cikkszámot tudnátok írni? Engem az a 10.000forintos érdekel.... help
Válogasd ki a megfelelőt:
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=catalog2&op=11&manuf=525&model=4721&year=2006&model=4721&motor=b-1798&typid=15443&level1=10107&level2=10194&level3=10195
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iii_lepcsoshatu_b4y_2000_10_2007_03/15442/autofutes_huto_rendszerek/termosztat/osszes_termek/-_1
https://cromax.hu/hutorendszer/termosztat_es_alkatreszei/termosztat/termosztat_ford_mondeo_1_8_2_0_2004-2007_63328
Döntés a te kezedben.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.20 szerda, 19:28:51 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



« Új hozzászólás #13108 Dátum: 2017.12.21 csütörtök, 10:57:37 »

kérdeztem a termosztátot a boltba. 1.8 benzin FL utáni  2006os. A legolcsóbb 18.000Ft. Ez elég soknak tűník. egy fotót vagy cikkszámot tudnátok írni? Engem az a 10.000forintos érdekel.... help
Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
kisorob
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49



E-mail
« Új hozzászólás #13109 Dátum: 2017.12.21 csütörtök, 17:26:41 »

Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
Én autorad-ot tettem bele, több mint egy éve, eddig hibátlan. Az ára 12 ezer forint körül volt.
A cseréje valójában nem egy kellemes élmény.  eplus2
Ha már pancsolsz a hűtőfolyadékkal , én le is cserélném a helyedben az egészet. A hűtő alján találsz egy leürítő dugót.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.21 csütörtök, 17:29:52 írta kisorob » Naplózva

MK3 2.0 GHIA 2005 B4Y 180e km
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #13110 Dátum: 2017.12.22 péntek, 19:12:41 »

Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
A "gyári" termosztátot milyen márka alatt forgalmazzák?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1538



« Új hozzászólás #13111 Dátum: 2017.12.22 péntek, 19:23:28 »

A "gyári" termosztátot milyen márka alatt forgalmazzák?

Motorcraft. Nem tudni biztosan ki a gyártó.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #13112 Dátum: 2017.12.22 péntek, 20:45:59 »

Motorcraft. Nem tudni biztosan ki a gyártó.
Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?
Naplózva
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #13113 Dátum: 2017.12.22 péntek, 20:49:52 »

Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?
mk3 benzines mondeo-hoz .
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 218



E-mail
« Új hozzászólás #13114 Dátum: 2017.12.22 péntek, 22:34:28 »

Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?

Lehet, hogy már ezt is a kínaiak gyártják.
Azért kíváncsi lennék erre a nem egészen 4 ezer Ft-os termosztátra.

https://www.banggood.com/Thermostat-Housing-For-Ford-Mondeo-MK3-2000-2007-1_82_0-Petrol-Engine-p-1005745.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3014



« Új hozzászólás #13115 Dátum: 2017.12.23 szombat, 10:43:48 »

Sziasztok,

nyirkosabb, hideg időben, az első pár km-en rángat, dadog a kocsi. De kicsit fura módon, olyan hogy állok a gázon és mintha nem akarna menni,aztán egyszercsak megindul, közben néha bedadog. De amint bemelegszik, elmúlik. Mivel csak hidegen csinálja nem gondolnám, hogy a gyújtásrendszerben kellene keresni a hibát. Mi okozhat még ilyet?

Amire tippelek, hogy még tavaly nyáron ki volt dörzsölődve a főtengely jeladó kábele. Akkor azt forrasztva és szigszalagozva orvosoltam. Lehetséges hogy nem elég jó a szigetelés és oda bejut a pára ami okozz ezt a hibát? (Akkor is hasonló tünetek voltak)
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43266



« Új hozzászólás #13116 Dátum: 2017.12.23 szombat, 11:28:34 »

Sziasztok,

nyirkosabb, hideg időben, az első pár km-en rángat, dadog a kocsi. De kicsit fura módon, olyan hogy állok a gázon és mintha nem akarna menni,aztán egyszercsak megindul, közben néha bedadog. De amint bemelegszik, elmúlik. Mivel csak hidegen csinálja nem gondolnám, hogy a gyújtásrendszerben kellene keresni a hibát. Mi okozhat még ilyet?

Amire tippelek, hogy még tavaly nyáron ki volt dörzsölődve a főtengely jeladó kábele. Akkor azt forrasztva és szigszalagozva orvosoltam. Lehetséges hogy nem elég jó a szigetelés és oda bejut a pára ami okozz ezt a hibát? (Akkor is hasonló tünetek voltak)
javítsd meg.forrasztás,előtte gyantás zsugorcső ráhúz,majd a végén rámelegít.Örökös lesz mint a nyomor... vigyor3
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #13117 Dátum: 2017.12.23 szombat, 19:05:42 »

Lehet, hogy már ezt is a kínaiak gyártják.
Azért kíváncsi lennék erre a nem egészen 4 ezer Ft-os termosztátra.

https://www.banggood.com/Thermostat-Housing-For-Ford-Mondeo-MK3-2000-2007-1_82_0-Petrol-Engine-p-1005745.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
Szerintem ez lehet a korrekt ára, csak a többszörösen rátett pofátlanul nagy kereskedelmi árrés, meg szerelői jutalék, stb.. miatt adják ezeket 15-20-25e ft-ért. Az előállítási áruk fillérekbe kerülhet nagyobb szériában.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1538



« Új hozzászólás #13118 Dátum: 2017.12.23 szombat, 20:27:37 »

Biztos vagy te ebben hogy létezik motorcraft termosztát?

Persze hiszen lehet venni, csak épp senki nem tudja biztosan ki gyártja nekik. Lehet, hogy a Mahle, lehet hogy más.
Nem hinném hogy kínai mert érdekes módon a gyári mindig évekig bírja.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23566


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13119 Dátum: 2017.12.23 szombat, 21:23:22 »

Persze hiszen lehet venni, csak épp senki nem tudja biztosan ki gyártja nekik. Lehet, hogy a Mahle, lehet hogy más.
Nem hinném hogy kínai mert érdekes módon a gyári mindig évekig bírja.
legtöbb gyártónál behr a gyári. én is megvettem a c4be, mert meglesz egy darabig, de szerintem az emberek 99%-a nem azt fogja választani nyes
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3014



« Új hozzászólás #13120 Dátum: 2017.12.24 vasárnap, 23:21:03 »

Sziasztok,

nyirkosabb, hideg időben, az első pár km-en rángat, dadog a kocsi. De kicsit fura módon, olyan hogy állok a gázon és mintha nem akarna menni,aztán egyszercsak megindul, közben néha bedadog. De amint bemelegszik, elmúlik. Mivel csak hidegen csinálja nem gondolnám, hogy a gyújtásrendszerben kellene keresni a hibát. Mi okozhat még ilyet?

Amire tippelek, hogy még tavaly nyáron ki volt dörzsölődve a főtengely jeladó kábele. Akkor azt forrasztva és szigszalagozva orvosoltam. Lehetséges hogy nem elég jó a szigetelés és oda bejut a pára ami okozz ezt a hibát? (Akkor is hasonló tünetek voltak)

Sziasztok,

ma este sötétben megnéztem nem húz-e át valahol a kábel. Beindítottam a motort, majd pillangószelepnél kézzel gázfröccsöt adva figyeltem látok-e szikrát. Nos, szikrát nem láttam. Rányomkodtam a gyertyakábel trafón lévő végeit, de amikor ezt megtettem, megrázott. vigyor3 Gondolom ezt nem nagyon lenne szabad neki csinálni, áthúz a kábel? Vagy a trafó a rossz?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43266



« Új hozzászólás #13121 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 09:57:36 »

Sziasztok,

ma este sötétben megnéztem nem húz-e át valahol a kábel. Beindítottam a motort, majd pillangószelepnél kézzel gázfröccsöt adva figyeltem látok-e szikrát. Nos, szikrát nem láttam. Rányomkodtam a gyertyakábel trafón lévő végeit, de amikor ezt megtettem, megrázott. vigyor3 Gondolom ezt nem nagyon lenne szabad neki csinálni, áthúz a kábel? Vagy a trafó a rossz?
ez abban az esetben normális, ha te vagy Thor a villámok ura... vigyor3
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



« Új hozzászólás #13122 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 10:50:49 »

Szevasztok,

Kis tanács kellene, mostanában ritkábban használom az autót (heti 1-2 alk), és hidegen nehezebben indul,sokáig kell inditózni és pöcögtetni a gázt hogy elkapja, utána már szépen jár. Félmeleg, vagy meleg motorral indul kulcsra, pöcc-re. Akksira gondoltam, de forgatja lelkesen inditózáskor, szóval nem biztos...   

Van tippetek ? Bármi tanács ?

Köszönöm,   Boldog Karácsonyt!

FD.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43266



« Új hozzászólás #13123 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 11:01:27 »

Szevasztok,

Kis tanács kellene, mostanában ritkábban használom az autót (heti 1-2 alk), és hidegen nehezebben indul,sokáig kell inditózni és pöcögtetni a gázt hogy elkapja, utána már szépen jár. Félmeleg, vagy meleg motorral indul kulcsra, pöcc-re. Akksira gondoltam, de forgatja lelkesen inditózáskor, szóval nem biztos...   

Van tippetek ? Bármi tanács ?

Köszönöm,   Boldog Karácsonyt!

FD.
Talán az AC környékén lehet egy kis "reaktor szivárgás"...
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1538



« Új hozzászólás #13124 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 13:55:35 »

Szevasztok,

Kis tanács kellene, mostanában ritkábban használom az autót (heti 1-2 alk), és hidegen nehezebben indul,sokáig kell inditózni és pöcögtetni a gázt hogy elkapja, utána már szépen jár. Félmeleg, vagy meleg motorral indul kulcsra, pöcc-re. Akksira gondoltam, de forgatja lelkesen inditózáskor, szóval nem biztos...   

Van tippetek ? Bármi tanács ?

Köszönöm,   Boldog Karácsonyt!

FD.

Ha pöcögtetni kell a gázt akkor lehet, hogy trutyis a fojtószelep és vagy az alapjárati motor. Tisztítsd meg őket első körben.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1939


« Új hozzászólás #13125 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 19:11:23 »

Szevasztok,

Kis tanács kellene, mostanában ritkábban használom az autót (heti 1-2 alk), és hidegen nehezebben indul,sokáig kell inditózni és pöcögtetni a gázt hogy elkapja, utána már szépen jár. Félmeleg, vagy meleg motorral indul kulcsra, pöcc-re. Akksira gondoltam, de forgatja lelkesen inditózáskor, szóval nem biztos...   

Van tippetek ? Bármi tanács ?

Köszönöm,   Boldog Karácsonyt!

FD.
Nem lehet, hogy az LPG rendszer kever be? Ha az előző napi leállításnál visszateszed benzinre, még járó motornál, majd ezután állítod csak le, akkor is nehezen indul a köv alkalommal?
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13126 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 19:12:12 »

A "nem bonyolult a csere" végülis igaz, de azért készülj fel, hogy a csere után friss bőrt kell növeszteni a kezedre, mert körbe le lesz hámozva.  vigyor3

Megtörtént a  termosztát csere. 3-4km után középen áll a mutató meg se mozdul. Nyomorult egy mérnök volt aki odatervezte :-) köszi az infokat. 9400ért kaptam egy másik boltban.
Naplózva
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13127 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 19:19:05 »

Te autód, te életed, de rémlik ebből a fórumból hogy többen rab@sztak a nagyon olcsó termosztáttal, és végül gyárit vettek. Tekerj vissza, hogy ne költs 2x. Pláne hogy nincs nagy árkülönbözet.
Nem nagy árkülönbozet? közel a duplája. A szerelés a termosztát árának töredéke volt ismerősi alapon.
Naplózva
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #13128 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 21:31:28 »

Megtörtént a  termosztát csere. 3-4km után középen áll a mutató meg se mozdul. Nyomorult egy mérnök volt aki odatervezte :-) köszi az infokat. 9400ért kaptam egy másik boltban.
Milyen márkájút sikerült venni és honnan?
Naplózva
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13129 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 23:49:02 »

Milyen márkájút sikerült venni és honnan?
Vernet, autósbolt a beszállítót nem tudom.
Naplózva
preludium75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #13130 Dátum: 2017.12.26 kedd, 08:46:33 »

Vernet, autósbolt a beszállítót nem tudom.
Meg tudod nézni a műszerteszten hogy fokra hogy alakult a termosztát csere után a vízhőfok. Max meddig megy fel?
Naplózva
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13131 Dátum: 2017.12.27 szerda, 13:53:45 »

Meg tudod nézni a műszerteszten hogy fokra hogy alakult a termosztát csere után a vízhőfok. Max meddig megy fel?
Függőlegesen áll a mutató. A skála szerint az 90C körül lehet. ezek alapján megállapítom hogy már akkor se volt jó amikor vettem a kocsit csak még nem volt hideg és nem tűnt fel. Korábban is ingázott a mutató csak ugye nem ment le az az első vonal alá. (hideg sem volt)
 A fűtésem is jobb sőt már inkább be sem kapcsolom mert megsülök:-)
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3014



« Új hozzászólás #13132 Dátum: 2017.12.27 szerda, 16:48:58 »

ez abban az esetben normális, ha te vagy Thor a villámok ura... vigyor3

A gyertyakábel trafóra menő pipa részén apró szakadások voltak, azt hiszem megtaláltam a hiba okát. vigyor3
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
thomas791
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


E-mail
« Új hozzászólás #13133 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 17:44:11 »

Sziasztok!
Ismét a segítségeteket kell kérnem....... Tegnap feldobta a műszerfal a motorlámpát.... hibakódot nem tudtam olvasni..... de mivel a vas úgyanúgy ment tovább, ahogy szokott nem gondoltaam hogy valami nagy lehet...
Azonban ma reggel a szívósor felől hallottam ezt a kereplő hangot....Gondoltam nincs más... megherélem.... Akkusaruk le...
Kemény munka leszedni is... de a lapátok jó állapotban voltak..... csak a tengely vége rázkodott .....
Rendben visszaraktam mindent, macerás egy meló.... a kábelokat is....
A szívósort kipucoltam, mert iszonyú koszos volt... mint egy kipufogó dob...
Elindítás után a motorhiba jelző elaludt kicsit késöbb.... ez most azért volt mert az akkusaruk le lettek véve?
Mi ez a sok kipufgó szútyok a szívosorban? EGR átengedne?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43266



« Új hozzászólás #13134 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 18:27:08 »

Sziasztok!
Ismét a segítségeteket kell kérnem....... Tegnap feldobta a műszerfal a motorlámpát.... hibakódot nem tudtam olvasni..... de mivel a vas úgyanúgy ment tovább, ahogy szokott nem gondoltaam hogy valami nagy lehet...
Azonban ma reggel a szívósor felől hallottam ezt a kereplő hangot....Gondoltam nincs más... megherélem.... Akkusaruk le...
Kemény munka leszedni is... de a lapátok jó állapotban voltak..... csak a tengely vége rázkodott .....
Rendben visszaraktam mindent, macerás egy meló.... a kábelokat is....
A szívósort kipucoltam, mert iszonyú koszos volt... mint egy kipufogó dob...
Elindítás után a motorhiba jelző elaludt kicsit késöbb.... ez most azért volt mert az akkusaruk le lettek véve?
Mi ez a sok kipufgó szútyok a szívosorban? EGR átengedne?
Válaszaitokat előre is köszönöm!

A tengely végén valszeg kopás van,és azért lóg,vagy a perselye kopott.Érdemes kiszedni mindent,és ledugózni a szívósor nyílásait a tengely helyén.
valószínű, hogy  a motorhiba lámpa is az egr miatt gyúlt.De kell az a hibakódolvasás.
Amúgy meg természetes(sajnos), hogy szutyok volt a szívósorban, hiszen a kipufogógáz az egr szelepen keresztül oda van visszavezetve.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
thomas791
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


E-mail
« Új hozzászólás #13135 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 19:21:43 »

A tengely végén valszeg kopás van,és azért lóg,vagy a perselye kopott.Érdemes kiszedni mindent,és ledugózni a szívósor nyílásait a tengely helyén.
valószínű, hogy  a motorhiba lámpa is az egr miatt gyúlt.De kell az a hibakódolvasás.
Amúgy meg természetes(sajnos), hogy szutyok volt a szívósorban, hiszen a kipufogógáz az egr szelepen keresztül oda van visszavezetve.
Akkor a lámpa valószínüleg azért aludt el, mert az akksi ki lett kötve?
Akkor legkozelebb ki lesz herélve a szívósor....
Naplózva

Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43266



« Új hozzászólás #13136 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 19:23:32 »

Akkor a lámpa valószínüleg azért aludt el, mert az akksi ki lett kötve?
Akkor legkozelebb ki lesz herélve a szívósor....
elképzelhető,de a tárolóban biztos benne lesz a hibakód.Addig heréld ki,míg nem csócsálja meg az örvénylapátokat a moci.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
lacee832
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #13137 Dátum: 2017.12.29 péntek, 21:20:21 »

elképzelhető,de a tárolóban biztos benne lesz a hibakód.Addig heréld ki,míg nem csócsálja meg az örvénylapátokat a moci.

És erről mi a véleményetek?
https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-Duratec-Inlet-Manifold-Flaps-x-4-1317276/162002880100?epid=1809749052&hash=item25b81fc664:g:PfcAAOSweNxZkxz-
érdemes ilyet rendelni?
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1538



« Új hozzászólás #13138 Dátum: 2017.12.30 szombat, 07:26:29 »


Attól függ. A korai verziókban narancssárga lapátok voltak, azokat nem lehet cserélni. Amiben fekete van, azokat lehet, de szükség lehet a csapágyakra is, mert azok is elkopnak.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3014



« Új hozzászólás #13139 Dátum: 2018.01.02 kedd, 21:20:53 »

A gyertyakábel trafóra menő pipa részén apró szakadások voltak, azt hiszem megtaláltam a hiba okát. vigyor3

Kugler féle kábeleim voltak, és egy pozitív élmény, hogy az ismeretlen eredetű, szemmel láthatóan külsérelmi szakadások miatt kialakult kábelhibát garanciában intézte. Csak annyi költségem volt hogy visszajuttassam neki a cuccot. Ő javított és másnap postázta is vissza. Szerintem ez elég korrekt hozzáállás a részéről. eljen

Szóval én ezután főleg erősen ajánlott státuszba tettem a Kugler szettet. vigyor3
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131


E-mail
« Új hozzászólás #13140 Dátum: 2018.01.10 szerda, 22:05:23 »

Sziasztok!!
Az egyik kollégámnak van egy MK3 1.8-as Mondeoja 125 Le.
Azt mondja,hogy olyat csinál a kocsi,hogy ha gázt ad akkor felpörög a motor majd utána fokozatosan kezd el gyorsulni.
Szerintetek mi lehet a kocsi baja??
Én azt mondtam neki,hogy szerintem a kuplungos,de nem biztos.
Meg még olyan kérdésem lenne,hogy a benzines mondeoban is kettős tömegű lendkerék van??
Várom válaszotok!!!
Üdv.: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112



« Új hozzászólás #13141 Dátum: 2018.01.10 szerda, 23:31:09 »

Sziasztok!!
Az egyik kollégámnak van egy MK3 1.8-as Mondeoja 125 Le.
Azt mondja,hogy olyat csinál a kocsi,hogy ha gázt ad akkor felpörög a motor majd utána fokozatosan kezd el gyorsulni.
Szerintetek mi lehet a kocsi baja??
Én azt mondtam neki,hogy szerintem a kuplungos,de nem biztos.
Meg még olyan kérdésem lenne,hogy a benzines mondeoban is kettős tömegű lendkerék van??
Várom válaszotok!!!
Üdv.: István
Jó eséllyel kuplungos,ha jól rémlik a korai 2002.10. előtti 1.8-asokba még 1tömegű ment,,,de majd a guruk tudják ezt pontosan.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120


E-mail
« Új hozzászólás #13142 Dátum: 2018.01.13 szombat, 18:35:42 »

Sziasztok!
Ma este cserbenhagyott az autóm…
Mindenféle előjel nélkül, piros lámpánál állva, leestek a mutatók, eltűntek a visszajelzések, és a motor is csak dadogott, mintha csak egy henger járt volna, aztán leállt. Indítóztam de csak szapora kattogás volt a válasz. Hétfőn szállíttatom szervizbe, mert ötletem sincs mi lehet. Szerintetek mire készüljek? Mi lehet a kínja?
Robi
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8169


E-mail
« Új hozzászólás #13143 Dátum: 2018.01.13 szombat, 18:40:25 »

Sziasztok!
Ma este cserbenhagyott az autóm…
Mindenféle előjel nélkül, piros lámpánál állva, leestek a mutatók, eltűntek a visszajelzések, és a motor is csak dadogott, mintha csak egy henger járt volna, aztán leállt. Indítóztam de csak szapora kattogás volt a válasz. Hétfőn szállíttatom szervizbe, mert ötletem sincs mi lehet. Szerintetek mire készüljek? Mi lehet a kínja?
Robi

Tegyetek bele egy másik akksit, ha azzal beindul, akkor generátor. Konkrétan nincs töltésed. Például...
Naplózva

2016 Opel Astra J 1.6 sedan
Ex1:2001 MKIII 1.8 110 LE
Ex2:2007 MKIII 2.0 TDCi
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120


E-mail
« Új hozzászólás #13144 Dátum: 2018.01.13 szombat, 18:50:49 »

Tegyetek bele egy másik akksit, ha azzal beindul, akkor generátor. Konkrétan nincs töltésed. Például...
Kösz, megpróbálom, de előtte nem kellett volna a töltésjelzőnek világítani?
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Bleky
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1538



« Új hozzászólás #13145 Dátum: 2018.01.13 szombat, 22:49:21 »

Kösz, megpróbálom, de előtte nem kellett volna a töltésjelzőnek világítani?

Nem feltétlen. Nekem úgy ment tönkre a generátorom, hogy soha nem jelzett.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120


E-mail
« Új hozzászólás #13146 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 11:26:01 »

Nem feltétlen. Nekem úgy ment tönkre a generátorom, hogy soha nem jelzett.
Más lesz, nem generátor... Egy éjszaka a hó alatt... reggel indítóztam, simán beindult. Alapjáraton megy, de gázadásra fuldoklik, erőtlen. Menni nem tudok vele, hétfőn tréler lesz a szerelőig. Remélem nem az van, hogy melegen megszorult a motor, és hidegen azért sikerült elindítani! (Olaj, víz volt benne, mindegyik a megfelelő helyen  vigyor3)
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3014



« Új hozzászólás #13147 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 13:24:50 »

Más lesz, nem generátor... Egy éjszaka a hó alatt... reggel indítóztam, simán beindult. Alapjáraton megy, de gázadásra fuldoklik, erőtlen. Menni nem tudok vele, hétfőn tréler lesz a szerelőig. Remélem nem az van, hogy melegen megszorult a motor, és hidegen azért sikerült elindítani! (Olaj, víz volt benne, mindegyik a megfelelő helyen  vigyor3)

Benzinszivattyú gyanús, de akár gyújtásrendszer is lehet. Ez utóbbit szemrevételezéssel te is le tudod ellenőrizni.(kábelen szakadás, gyertya állapota, trafón repedés, égésnyomok)
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120


E-mail
« Új hozzászólás #13148 Dátum: 2018.01.14 vasárnap, 21:45:38 »

Benzinszivattyú gyanús, de akár gyújtásrendszer is lehet. Ez utóbbit szemrevételezéssel te is le tudod ellenőrizni.(kábelen szakadás, gyertya állapota, trafón repedés, égésnyomok)
Üzemanyagellátást nem valószínűsítem, mert gázzal mentem, amikor a hiba jelentkezett, és benzinnel is ugyanaz a helyzet. A gyújtás már lehet, mert az utóbbi időben hajlamos volt 2000-es fordulat környékén rángatózni, bár nem értem miért, hiszen 19e km-rel ezelőtt cseréltem a triumvirátust, (NGK minden).
Mindenesetre köszönöm a tippeket. Majd a szerelőnél kiderül mi a helyzet.
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1939


« Új hozzászólás #13149 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 09:44:42 »

Üzemanyagellátást nem valószínűsítem, mert gázzal mentem, amikor a hiba jelentkezett, és benzinnel is ugyanaz a helyzet. A gyújtás már lehet, mert az utóbbi időben hajlamos volt 2000-es fordulat környékén rángatózni, bár nem értem miért, hiszen 19e km-rel ezelőtt cseréltem a triumvirátust, (NGK minden).
Mindenesetre köszönöm a tippeket. Majd a szerelőnél kiderül mi a helyzet.
Az LPG üzem szereti kinyírni a gyújtásrendszert. Szóval a 19e km rel ezelőtti csere még nem zárja ki, hogy ismét azzal lenne a baj.
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.273 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.