Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:34:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4653637 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
micimacko
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2010.03.30 kedd, 19:30:02 »
98-as évj 1,6 benzines.kérdés:3000ford/perc.-ig érezhetöen jól húz az autó,ahogy a főlé pörgetem 3,5-4ezer nem lehet érezni hogy menne,csak pörög és pörög.nincs benne semmi lórugásszerű.más autóknál tapasztaltam hogy megindulnak mint a marha!ennél miért nem?
??a hangja is megváltozik.erőlteljesebb lessz.ez igy jó vagy?
Naplózva
béci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2010.03.30 kedd, 20:54:16 »
sziasztok, találtam Vajdaságban egy megfelelő Mondeo-t és az lenne a kérdésem és egyben kérésem azon fórumtagok felé kik rendelkeznek megfelelő információval arra vonatkozóan hogy a C-C táblás autót hogyan vásárolhatnék meg illetve vezethetnék.
Tehát, a Mondeo Vajdaságban van, C-C táblás, Magyarországon vásárolt, forgalomba helyezett, a tulajdonos nem magyar állampolgár, én sem rendelkezem magyar állampolgársággal.
Kérek minden segítőkész fórumtagot ha tud segíteni tanáccsal, válaszoljon.
Köszönöm nektek....
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2010.03.30 kedd, 21:46:16 »
Idézetet írta: béci - 2010.03.30 kedd, 20:54:16
sziasztok, találtam Vajdaságban egy megfelelő Mondeo-t és az lenne a kérdésem és egyben kérésem azon fórumtagok felé kik rendelkeznek megfelelő információval arra vonatkozóan hogy a C-C táblás autót hogyan vásárolhatnék meg illetve vezethetnék.
Tehát, a Mondeo Vajdaságban van, C-C táblás, Magyarországon vásárolt, forgalomba helyezett, a tulajdonos nem magyar állampolgár, én sem rendelkezem magyar állampolgársággal.
Kérek minden segítőkész fórumtagot ha tud segíteni tanáccsal, válaszoljon.
Köszönöm nektek....
hello,
elso sorban az C-s rendszam (lehet C-A, C-B, C-C...) es a nem magyar allampolgaroknak adjak akik ideiglenessen tartozkodnak magyarorszagon es autot vasarolnak (nincs allando lakcimuk). vagyis legalabb munkavallalasi vizum kell hozza. kb ennyi...
udv
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2010.03.30 kedd, 21:52:25 »
Idézetet írta: Nebom - 2010.03.30 kedd, 17:52:42
Hali!
Koszi srácok!
A csorgés foként az igen!
Miután lehúztam, még mindig hallani, de szerintem már nagyon szétlehet bent. Már kb. 1 éve csorog
Iszonyat fémes hangja van, ki gondolná hogy muanyag házbol johet ilyen..
Szeszkának hála, elozo nap már átkuldte az infot, hogy hogy lehet kidobni belole, amint lesz idom szét is kapom!
mondejoooooo!
Remélem jó lesz.
A kép tökéletes,na erre a gumicsőre húztam rá egy sima benzinszűrőt papírosat 250 ft.hogy ne szívjon be a moci koszt.Onnantól megszűnt a csörgés és a járgány menetteljesítménye is normalizálódott.
ideiglenes megoldásnak tökéletes mentem már vele 15000-ret és minden rendben volt.
HIHETETLEN,HOGY EZ A SZIVÓSZAR ennyi gondot tud okozni.
Mikor megvettem a vasat minden kilencedikre nem akart indulni alapjáraton és 2000-es fordulaton csörgött,
a fogyi is nagy volt,plussz össze vissza gyorsult.
Na most elmész a szerelehőhöz és kicserélteti veled a fél autót aztán a probléma marad.durva
hála égnek én csak a gyertyakábelig jutottam aztán ZACCI-nak köszönettel elárulta ezt a csöves tesztet.
Lehúztam és minden gondom megszünt.most így járok vele amíg összejön az aknás garázs,hogy szét tudjam
kapni(KÖSZ ZSESZKA A LEÍRÁST).
Ezt a szűrös megoldást azoknak ajánlom akik nem tudják hirtelen kicsengetni azt a 80 ropit az új szívosorra
az autó legalább így nem csörög mert vákum vezérli ezeket az örvénylapátokat és a lehúzással tehermentesítve
vannak.De ez csak félmegoldás amig ki nincs cserélve vagy pakolva.
sziasztok
keke
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2010.03.31 szerda, 11:12:20 »
Idézetet írta: Nebom - 2010.03.30 kedd, 17:52:42
Hali!
Koszi srácok!
A csorgés foként az igen!
Miután lehúztam, még mindig hallani, de szerintem már nagyon szétlehet bent. Már kb. 1 éve csorog
Iszonyat fémes hangja van, ki gondolná hogy muanyag házbol johet ilyen..
Szeszkának hála, elozo nap már átkuldte az infot, hogy hogy lehet kidobni belole, amint lesz idom szét is kapom!
mondejoooooo!
Remélem jó lesz.
köszi szépen, ma estére vagy holnap reggel kipróbálom. Nagyon érdekel mi fog változni ha lehúzom. Milyen fordulatszámon lehet legjobban hallani ha csörög a szívósor? Alapjárat?
A csöre ha szűrőt tesz az ember az nem jelent gondot, hogy ott állandóan levegőt szív a vákumcső? Ha már a nevéből azt vesszük, hogy ott vákumnak kellene lennie...
És a szívosorra ahonnan a csövet lehúzzuk oda nem kellene valamit tenni, hogy ne mennyen be a kosz?
üdv
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2010.03.31 szerda, 13:04:03 »
Mikor lehúzod egyböl hallani fogod a külömbséget.Ezek az örvénylapátok 2000-res fordulatig aktívak.elvileg addig zöröghet.a szűrőt ne a gumicsőre tedd hanem a műanyag csonkra húzz egy gumicsövet pl:bicikipumpacsö darab ha nincs más:aztán mehet rá a szürö.Amúgy a kopott lapátok bármikor széthullhatnak aztán a motor beszívja és game over.
Naplózva
zee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2010.03.31 szerda, 13:06:33 »
Sziasztok
Ez a termék szerintetek alkalmaz szívósor lapátmentesítés utáni dugózáshoz? Elvileg 1000 fokig hőálló,de a benzinnel szemben nem tudom mit tud.
http://www.holtsauto.com/products/group/repair-and-maintenance/exhaust-repair#holts-firegum
köszi
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2010.03.31 szerda, 15:03:59 »
Idézetet írta: keke - 2010.03.31 szerda, 13:04:03
Mikor lehúzod egyböl hallani fogod a külömbséget.Ezek az örvénylapátok 2000-res fordulatig aktívak.elvileg addig zöröghet.a szűrőt ne a gumicsőre tedd hanem a műanyag csonkra húzz egy gumicsövet pl:bicikipumpacsö darab ha nincs más:aztán mehet rá a szürö.Amúgy a kopott lapátok bármikor széthullhatnak aztán a motor beszívja és game over.
ok, holnap megiírom volt e változás.
viszont lenne még 2 kérdésem. a gumicsővel amit lehúzok mit csináljak? le kellene dugózni? a másik végét ahova te szűrőt tettél, azt nem lehet pl. szigszalaggal ledugózni és úgy hagyni?
üdv
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2010.03.31 szerda, 16:38:14 »
Ott nincs szívás,ugyhogy le is dugozhatod.nekem csak úgy van.HA VALAKINEK VAN ÚJ INFÓJA TIPPJE A SZÍVOSORRAL KAPCSOLATBAN AZ FELTÉTLEN ÍRJON.vesézük végre ki ezt a témát.Úgy látszik nagyon sokan érintettek,nevezhetjük is a mondink tipushibájának.legalábbis a benzineseknél.
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2010.03.31 szerda, 16:45:24 »
Idézetet írta: keke - 2010.03.31 szerda, 16:38:14
Ott nincs szívás,ugyhogy le is dugozhatod.nekem csak úgy van.HA VALAKINEK VAN ÚJ INFÓJA TIPPJE A SZÍVOSORRAL KAPCSOLATBAN AZ FELTÉTLEN ÍRJON.vesézük végre ki ezt a témát.Úgy látszik nagyon sokan érintettek,nevezhetjük is a mondink tipushibájának.legalábbis a benzineseknél.
Srácok szívósorral kapcsolatban csak Zacci ő a benzines guru.
Valóban ez típushiba a mondinál!
Egyre vigyázzatok ha a vákumcsövet lehúztátok az csak átmeneti állapot, mert minél hamarabb le kell dugózni vagy cserélni, mert a belseje szétpereghet és akkor aztán motor kampó!!!!!
Attól, hogy kiiktatod a vákumcsővel a rezgéstől...... még mozog és az elfáradt műanyag letörhet.....
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Nebom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2010.03.31 szerda, 18:15:23 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.03.31 szerda, 16:45:24
Srácok szívósorral kapcsolatban csak Zacci ő a benzines guru.
Valóban ez típushiba a mondinál!
Egyre vigyázzatok ha a vákumcsövet lehúztátok az csak átmeneti állapot, mert minél hamarabb le kell dugózni vagy cserélni, mert a belseje szétpereghet és akkor aztán motor kampó!!!!!
Attól, hogy kiiktatod a vákumcsővel a rezgéstől...... még mozog és az elfáradt műanyag letörhet.....
Én csak anyira húztam le hogy megnézni,
ha jó ido lesz az unnep alatt, repul is ki minden belole ami nem kell oda.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2010.03.31 szerda, 19:47:11 »
nagy erőfeszítés árán (nem akart lejönni, nem ám) sikerült lehúzni a vákumcsövet. hangban semmi de semmi változás nem történt. többször is viszaraktam - lehúztam hátha valami de semmi. egyedül amikor visszadugtam a csövet, olyankor egy katt/klikk hangot lehetett hallani de az nem a szívósorból jött. próbáltam csak az ujjammal lezárni a lukat de akkor se változott a hangja. a szívosorból mindha hallani lehetne valamilyen csörgő hangot de nem tudom az lenne e az. mekkora esélyem van rá, hogy ez már rendbe lett téve? igazából megkérdezhetem a solymári fordnál mivel ott vettem és ott lett szervizeltetve. az autóban különben 174000km van...
üdv
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2010.03.31 szerda, 21:02:25 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.03.31 szerda, 19:47:11
nagy erőfeszítés árán (nem akart lejönni, nem ám) sikerült lehúzni a vákumcsövet. hangban semmi de semmi változás nem történt. többször is vi***aktam - lehúztam hátha valami de semmi. egyedül amikor visszadugtam a csövet, olyankor egy katt/klikk hangot lehetett hallani de az nem a szívósorból jött. próbáltam csak az ujjammal lezárni a lukat de akkor se változott a hangja. a szívosorból mindha hallani lehetne valamilyen csörgő hangot de nem tudom az lenne e az. mekkora esélyem van rá, hogy ez már rendbe lett téve? igazából megkérdezhetem a solymári fordnál mivel ott vettem és ott lett szervizeltetve. az autóban különben 174000km van...
üdv
Akkor szerintem megnyugodhatsz!
Nekem nagyon durván elhallgatott.
Zacci isten szerint ha nem hallani válltozást akkor rendben van(egyenlőre)
hi.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2010.04.01 csütörtök, 11:57:21 »
Idézetet írta: keke - 2010.03.31 szerda, 21:02:25
Akkor szerintem megnyugodhatsz!
Nekem nagyon durván elhallgatott.
Zacci isten szerint ha nem hallani válltozást akkor rendben van(egyenlőre)
hi.
ennek nagyon örülök. kicsit megnyugodtam. csak azon gondolkodom, hogy ennyi km után létezik az, hogy még nincs baj vele?
mindenesetre áprilisban elvileg Vik-el tallálkám van (tempomat beszerelés) és akkor majd megkérdezem tőle is.
köszi
üdv
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Nebom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2010.04.01 csütörtök, 21:00:03 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.04.01 csütörtök, 11:57:21
ennek nagyon örülök. kicsit megnyugodtam. csak azon gondolkodom, hogy ennyi km után létezik az, hogy még nincs baj vele?
mindenesetre áprilisban elvileg Vik-el tallálkám van (tempomat beszerelés) és akkor majd megkérdezem tőle is.
köszi
üdv
Már félig szétkaptam az enyémet, de holnap nem tudom nélkulozni a vasat, abba kellett hagynom a munkát.
Mikozben bontottam az jutott eszembe, hogy nézd meg a kábel kotegeloket hogy gyáriak e. Ha már valaki piszkálta vagy szétszedte, szerintem simát rakott vissza. Akkor kiderul hogy cserélték, vagy sem. Fent a képen látod milyen volt nekem, az a gyári. Mkor osszerakom én is simát fogok használni mert az van.
De csak tipp, lehet hogy nem így van.
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2010.04.02 péntek, 09:59:34 »
A benzinszűrő cseréjéhez a szűrőn kívül kell még valami?
Gondolok arra, hogy pl. bilincset vegyek-e vagy ami rajta van az visszarakható?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2010.04.02 péntek, 10:11:58 »
Idézetet írta: Nebom - 2010.04.01 csütörtök, 21:00:03
Már félig szétkaptam az enyémet, de holnap nem tudom nélkulozni a vasat, abba kellett hagynom a munkát.
Mikozben bontottam az jutott eszembe, hogy nézd meg a kábel kotegeloket hogy gyáriak e. Ha már valaki piszkálta vagy szétszedte, szerintem simát rakott vissza. Akkor kiderul hogy cserélték, vagy sem. Fent a képen látod milyen volt nekem, az a gyári. Mkor osszerakom én is simát fogok használni mert az van.
De csak tipp, lehet hogy nem így van.
Gyári a kábelköteg. Ha cserélve is volt akkor is gyárit raktak biztos mivel a Solymári Ford márkaszervízben volt szervizelve és ráadásul az ott dolgozó raktáros autója volt...
Igaz az első 100.000km-t az első tulaj tette bele, én a második tulajtól vettem 169.000km-el.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2010.04.02 péntek, 20:05:19 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.04.02 péntek, 09:59:34
A benzinszűrő cseréjéhez a szűrőn kívül kell még valami?
Gondolok arra, hogy pl. bilincset vegyek-e vagy ami rajta van az vis***akható?
Szerintem semmi nem kell.
2 hete cseréltük, mindent szépen vissza tudtunk tenni. A bilincshez erő kellett, de felment, illetve visszament, ahogy kellett.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 21:37:01 »
Idézetet írta: ultio - 2010.04.02 péntek, 20:05:19
Szerintem semmi nem kell.
2 hete cseréltük, mindent szépen vissza tudtunk tenni. A bilincshez erő kellett, de felment, illetve visszament, ahogy kellett.
és tényleg, meglepő módon egészen praktikus kis bilincsek vannak a benzinszűrőn
kipattint-cserél-bepattint
kizárt dolognak tartom, hogy ezt ford mérnök tervezte, ez a legpraktikusabb része az egész autónak
(És mellesleg rohadjon le a szerelőnek a keze, amelyik meghúzta az olajleeresztő csavaromat. Képtelen vagyok leszedni, már teljesen elnyíródott a csavar feje és meg sem moccan...)
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 21:57:04 »
Idézetet írta: KIZS - 2010.04.04 vasárnap, 21:37:01
kizárt dolognak tartom, hogy ezt ford mérnök tervezte, ez a legpraktikusabb része az egész autónak
Eben van valami. Tényleg nagyon praktikus.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2010.04.04 vasárnap, 23:07:17 »
Sziasztok!
A hétvégét kihasználva kipucoltam a pillangószelepet és ha már úgy is szét volt szedve, gondoltam megnézem az EGR szelepet is, habár nincs érezhető baja.
Namost itt volt némi problémám. Lehúztam a vákumcsövet,
amiben víz volt és nem vákum
.
A "nagy eszemmel" kétféle következtetésre jutottam: Vagy nem az EGR szelepet találtam meg, vagy víz van ott ahol nem kéne.
Erre gondoltam:
A kocsival szembe állva a jobb oldalon van, a gyújtáselosztó alatt, kicsit előbbre, a blokk oldalához csavarozva. A képen látható csővégről a gumicsövet lehúztam és onnan jött a víz. Egyébként a gumicső kb 15cm és egy vastagabb gumicsőbe (gondolom vízcsőbe) csatlakozik.
Légyszi segítsetek, akkor most mit fedeztem fel? Ha nem ez az EGR, akkor hol van?
Köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Nebom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 00:16:49 »
Idézetet írta: ezso - 2010.04.04 vasárnap, 23:07:17
Légyszi segítsetek, akkor most mit fedeztem fel? Ha nem ez az EGR, akkor hol van?
Szia
Az az! Víz természetes ott, remélem. Nekem is van. Hogy miért?
Azt valaki hozzáértobbre bíznám, de szerintem adtak neki hutést.
Én is ma tudtam idot szakítani, és estem neki. Szintén ezek voltak, + a szívósor.
Kitisztult
És már nem csattog!
Este már picit potyogtt alapjáraton, mikozben a tobbi hibát orvosoltuk/próbáltuk.
De, jó lett! Holnap ki is viszem, finoman megnézem mi lett a változás.
Csak a bal hátsó csapágy, és fék bírja ki még 1 hétig..
Ezek maradtak késobbre, alkatrész hiánya miatt..
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 00:43:39 »
Idézetet írta: Nebom - 2010.04.05 hétfő, 00:16:49
Szia
Az az! Víz természetes ott, remélem. Nekem is van. Hogy miért?
Azt valaki hozzáértobbre bíznám, de szerintem adtak neki hutést.
Én is ma tudtam idot szakítani, és estem neki. Szintén ezek voltak, + a szívósor.
Kitisztult
És már nem csattog!
Köszi a választ
, akkor lehet, hogy megnézem és kipucolom. (csak holnapra esőt jósoltak
)
A szívosort nehezen szedted le? Kell akna hozzá? Mikor a pillangószelepet pucoltam, akkor láttam, hogy beljebb van némi trutyi és szól is egy kicsit, de nem mertem nekiállni szétszedni. Azért ha átlagos szerszámokkal és nem túl bonyolultan szetszedhető, megpróbálkoznék vele.
Jut eszembe, a tisztítástól hallgatott el, vagy kibelezted?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.05 hétfő, 00:47:25 írta ezso
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Nebom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 00:56:16 »
Kosz miatt nem állnék neki.
Akna nem kell csak emelo /krokodil, a gyáriban nem bízok. Sokan írták hogy nem bír sokat./.
A csavarok elég rossz helyen vannak, de krova kulonbozo hosszúságu szárakkal elég volt hozzá.
Inkabb ido igényes, és kell is bontani elég sokat.
Ezen az oldalon van egy kép, azt a csovet húzd le, ha nincs váltosás, akkor inkább gozborotva neki!
Ui.:
Ki lett belezve!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.05 hétfő, 00:58:48 írta Nebom
»
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 01:29:07 »
Idézetet írta: Nebom - 2010.04.05 hétfő, 00:56:16
Kosz miatt nem állnék neki.
Akna nem kell csak emelo /krokodil, a gyáriban nem bízok. Sokan írták hogy nem bír sokat./.
A csavarok elég rossz helyen vannak, de krova kulonbozo hosszúságu szárakkal elég volt hozzá.
Inkabb ido igényes, és kell is bontani elég sokat.
Ezen az oldalon van egy kép, azt a csovet húzd le, ha nincs váltosás, akkor inkább gozborotva neki!
Ui.:
Ki lett belezve!
Mégegyszer köszönöm!
Természetesen láttam a képet és onnan tudom, hogy az enyém is csattog. Igaz nem rettenetes, de azért olyan jó szelepes hangja van, főleg hidegen.
Reméltem azt írod, hogy csak 10db csavart kell kitekerni és kezemben van a szívósor.
Bár van krokodil emelőm és crovám is, kicsit beparáztam, így 'asszem a projektet későbbre halasztom.........
Jó éjt! ezso
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Nebom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 13:38:10 »
Idézetet írta: ezso - 2010.04.05 hétfő, 01:29:07
Reméltem azt írod, hogy csak 10db csavart kell kitekerni és kezemben van a szívósor.
Bár van krokodil emelőm és crovám is, kicsit beparáztam, így 'asszem a projektet későbbre halasztom.........
Én addig vártam vele /persze azért, mert elotte nem tudtam mi csorog/, ha lehúztam a csovet, utána is lehetett haallani hgy mocorog. Nem úgy mint csovel, de kelepelt.
Ha van egy szabad napod, és egy segítséged, nem nagy kaland. 8 csavar tartja a szívósort, az nem sok, 4 teljesen jól látható.
Az elektromos kábeleket kell foleg megbontani. Vagyis csak mind lehúzni.
Mi úgy voltunk vele, ha már kint van, a tobbi mindenhez jól hozzá lehet férni, és: na még ezt, na még azt.... Este lett.
Szeszka anyagábol tanultam én is, biztos átkuldi szivesen ha esedékes.
Naplózva
Nebom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 16:14:43 »
Kivitem megjáratni picit, hogy sikerult a tegnapi szerelés, ment is szépen csendesen.
Mikor vissza álltam az udvarba, felnyitottam a motorháztetot, és még hagytam járni alapjáraton, azt vettem észre hogy a kiegyenlíto tartályban a víz már ki akar csapni.
Motor leállít, kupak le, kb. fél liter fagyálló ki a tartálybol... pff
Minden jól lett vissza rakva, és jár is szépen.
Bent a hofok mutató stabilan állt normál fuggoleges helyzetben.
A huto venti, néha bekapcsol, és leáll, mint mikor nem fozte a vizet. Kozben meg boven 100 fok felett van!
A szívó sornak nem lehet szerepe ebben ugye?
Miért nem megy fel a hofok mutató ha fo a vizem?
Lehet ez termostat, vagy hengerfej?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 16:15:59 »
Idézetet írta: Nebom - 2010.04.05 hétfő, 16:14:43
Kivitem megjáratni picit, hogy sikerult a tegnapi szerelés, ment is szépen csendesen.
Mikor vissza álltam az udvarba, felnyitottam a motorháztetot, és még hagytam járni alapjáraton, azt vettem észre hogy a kiegyenlíto tartályban a víz már ki akar csapni.
Motor leállít, kupak le, kb. fél liter fagyálló ki a tartálybol... pff
Minden jól lett vissza rakva, és jár is szépen.
Bent a hofok mutató stabilan állt normál fuggoleges helyzetben.
A huto venti, néha bekapcsol, és leáll, mint mikor nem fozte a vizet. Kozben meg boven 100 fok felett van!
A szívó sornak nem lehet szerepe ebben ugye?
Miért nem megy fel a hofok mutató ha fo a vizem?
Lehet ez termostat, vagy hengerfej?
hengerfej
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nebom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2010.04.05 hétfő, 17:23:37 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.05 hétfő, 16:15:59
hengerfej
Ettol féltem.
Koszi a választ.
Naplózva
béci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2010.04.13 kedd, 06:09:02 »
sziasztok fórumtársak
Pesten van megbízható és hozzértő személy aki megvizsgálna és véleményezni tudna egy 2001es, benzines mondeot ?
Kérem jelezzétek ha ismertek ilyen személyt, köszönöm...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2010.04.13 kedd, 13:37:54 »
Idézetet írta: béci - 2010.04.13 kedd, 06:09:02
sziasztok fórumtársak
Pesten van megbízható és hozzértő személy aki megvizsgálna és véleményezni tudna egy 2001es, benzines mondeot ?
Kérem jelezzétek ha ismertek ilyen személyt, köszönöm...
Németh Viktor A lurdyval szemben az auto fort-nál.Ott dolgozik,be kell vinni hozzá az autót előzetes megbeszélés szerint,és biztos tud neked segíteni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2010.04.13 kedd, 14:18:18 »
Idézetet írta: VasY - 2009.09.09 szerda, 20:15:11
Nem tudom, hogy jó helyre írok, de remélem, hogy igen.
Van nekem egy 1.8i motoros Mk3-asom, és az lenne a problémám, hogy szerintem nagyon sokat eszik…
Városban alap a 10-10.5L, klímával ez 11főlé is megy…
Az lenne a kérdésem, hogy másnak is hasonló a fogyasztása, vagy esetleg valami probléma van?
Nemrég volt cserélve benne a gyertyák, motorolaj, benzinszürű, olajszürű, de ez az állapot ugyanúgy megmaradt
szia! ezzel a problémával már én is találkoztam! katalizátor csere! gondolom az autód elhaladt a 120e km fölött!?
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2010.04.13 kedd, 14:59:54 »
na most nem tudtam követni,hogy azért lett hengerfejes,mert kibelezte a szívósort,vagy amúgy is az volt,de nekem is van egy halk csattogó hang amikor alapjáraton van.viszont van más probléma is .mégpedig,hogy a váltót elinduláskor néha nem lehet berakni 1-be ill a hátramenetbe 1.8 duratec-HE he?
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:06:59 »
skacok! 1.8 16v-ből van turbos,vagy lehet belerakni utólag?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:14:03 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 14:59:54
na most nem tudtam követni,hogy azért lett hengerfejes,mert kibelezte a szívósort,vagy amúgy is az volt,de nekem is van egy halk csattogó hang amikor alapjáraton van.viszont van más probléma is .mégpedig,hogy a váltót elinduláskor néha nem lehet berakni 1-be ill a hátramenetbe 1.8 duratec-HE he?
a válasz itt van
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg499536#msg499536
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:14:47 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 15:06:59
skacok! 1.8 16v-ből van turbos,vagy lehet belerakni utólag?
nincs
csak píz kérdése,mindent meglehet csinálni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bonisz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:24:14 »
Hali!
1.8 benzin 110LE . A motortérből szabálytalan ropogó hang főként ha hidegen jár.A hangot inkább távolabbról hallani.Biztos hogy nem a szivosor hangja mert megnéztem a lehúzós módszerrel.
Tapasztalt már vki ilyet?
Üdv,
S
Naplózva
béci
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:31:27 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 13:37:54
Németh Viktor A lurdyval szemben az auto fort-nál.Ott dolgozik,be kell vinni hozzá az autót előzetes megbeszélés szerint,és biztos tud neked segíteni...
köszönöm neked alf, Németh Viktor elérhetőségét elkérhetem tőled ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2010.04.13 kedd, 18:26:46 »
Idézetet írta: béci - 2010.04.13 kedd, 16:31:27
köszönöm neked alf, Németh Viktor elérhetőségét elkérhetem tőled ?
ment pü!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2010.04.14 szerda, 08:04:37 »
Ti a gyertyákat mennyi km után cserélitek?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Kárász-Lady
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 16:30:00 »
Sziasztok!
Nekünk 1.8 i. Mk3-unk van.
Tavalyi megvétel után nemsokkal világítani kezdett a motorhiba jelző.Miután sikerült eljutnom a szerelőhöz kiolvastatni a "P0400 - Kipufogógáz visszavezető rendszer - Hibás kipufogógáz-átáramlás" hibát dobta ki a gép.Kiütötték a hibakódot,és mondták ha megint kivillan vigyem vissza megnézik mi jön vissza.Vissza jött...P0400 ugyanúgy, illetve ez "P0420-Katalizátor hatásfok 1.hengersor - hatásfok a minimum alatt".Illetve volt előtte is meg ekkor is egy "P1432 - Termosztátfűtés-szabályozás-áramköri hiba",(de ezt orvosoltuk egy termosztát cserével,merthogy a rugó leszorító le volt törve.)
Viszont a P0400 nem lett megoldva még mindig.A szerelő azt mondta ebből nem tudja pontosan meghatározni a hiba okát-mert sok minden okozhatja,és a potyára bütykölgetés drága lenne nekem.
Egyébként nem érezni semmi zavarót az autón,attól eltekintve hogy 2,5-3 ezres fordulatnál ha gyengén gyorsítok akkor kicsit rángat.Adagolási probléma is lehet?
Még megpróbálkoztam a lambdaszoda cserével-kaptam kölcsön egy Bosh univerzális szondát,és kicseréltem a kipufogó könyöknél lévőt,de nem szűnt meg a hiba.Mikor cseréltem vissza fedeztem fel hogy középtájt is van még egy szonda...igaz ez?vagy az más?Megpróbálkozzak annak is a próba-cserélyével?
Vagy esetleg tudtok segíteni?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Jó lenne már végre tudni hogy mi miatt világít a sárga motorhiba jelző.Szeretném eladni a kocsit,de így nem fogja megvenni senki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 18:15:18 »
Idézetet írta: Kárász-Lady - 2010.04.15 csütörtök, 16:30:00
Sziasztok!
Nekünk 1.8 i. Mk3-unk van.
Tavalyi megvétel után nemsokkal világítani kezdett a motorhiba jelző.Miután sikerült eljutnom a szerelőhöz kiolvastatni a "P0400 - Kipufogógáz visszavezető rendszer - Hibás kipufogógáz-átáramlás" hibát dobta ki a gép.Kiütötték a hibakódot,és mondták ha megint kivillan vigyem vissza megnézik mi jön vissza.Vissza jött...P0400 ugyanúgy, illetve ez "P0420-Katalizátor hatásfok 1.hengersor - hatásfok a minimum alatt".Illetve volt előtte is meg ekkor is egy "P1432 - Termosztátfűtés-szabályozás-áramköri hiba",(de ezt orvosoltuk egy termosztát cserével,merthogy a rugó leszorító le volt törve.)
Viszont a P0400 nem lett megoldva még mindig.A szerelő azt mondta ebből nem tudja pontosan meghatározni a hiba okát-mert sok minden okozhatja,és a potyára bütykölgetés drága lenne nekem.
Egyébként nem érezni semmi zavarót az autón,attól eltekintve hogy 2,5-3 ezres fordulatnál ha gyengén gyorsítok akkor kicsit rángat.Adagolási probléma is lehet?
Még megpróbálkoztam a lambdaszoda cserével-kaptam kölcsön egy Bosh univerzális szondát,és kicseréltem a kipufogó könyöknél lévőt,de nem szűnt meg a hiba.Mikor cseréltem vissza fedeztem fel hogy középtájt is van még egy szonda...igaz ez?vagy az más?Megpróbálkozzak annak is a próba-cserélyével?
Vagy esetleg tudtok segíteni?
Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
Jó lenne már végre tudni hogy mi miatt világít a sárga motorhiba jelző.Szeretném eladni a kocsit,de így nem fogja megvenni senki.
vegyél 1 bontott egr-szelepet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kárász-Lady
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 18:18:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.15 csütörtök, 18:15:18
vegyél 1 bontott egr-szelepet!
és mit csináljak vele? annyira nem értek azért az autókhoz...kicsit konkrétabbat tudsz írni?illetve ez megoldhatja a problémát?ha kicserélem
illetve hol található a kocsiban?
előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 18:22:50 »
Idézetet írta: Kárász-Lady - 2010.04.15 csütörtök, 18:18:15
és mit csináljak vele? annyira nem értek azért az autókhoz...kicsit konkrétabbat tudsz írni?illetve ez megoldhatja a problémát?ha kicserélem
illetve hol található a kocsiban?
előre is köszi!
p0400 hibás kipufogógáz áramlás= meghalt az egr szelep!!! A rángatás is ez miatt van.
Hajts egyet föl bontóból,és cseréltesd ki a szerelőddel!Keres-kínálba dobd be az igényed!Ha valakinek van,megkeres.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kárász-Lady
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 18:29:57 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.15 csütörtök, 18:22:50
p0400 hibás kipufogógáz áramlás= meghalt az egr szelep!!! A rángatás is ez miatt van.
Hajts egyet föl bontóból,és cseréltesd ki a szerelőddel!Keres-kínálba dobd be az igényed!Ha valakinek van,megkeres.
1000 kösz!
Így teszek!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 19:29:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.15 csütörtök, 18:22:50
p0400 hibás kipufogógáz áramlás= meghalt az egr szelep!!! A rángatás is ez miatt van.
Hajts egyet föl bontóból,és cseréltesd ki a szerelőddel!Keres-kínálba dobd be az igényed!Ha valakinek van,megkeres.
én már feldobtam, de egyenlőre senki sem jelezte, hogy lenne, pedig nekem is kellene...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 21:22:42 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.04.15 csütörtök, 19:29:34
én már feldobtam, de egyenlőre senki sem jelezte, hogy lenne, pedig nekem is kellene...
ami késik az ...később jön.....
asszem az új 50 körül van.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bonisz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2010.04.16 péntek, 08:03:05 »
Idézetet írta: bonisz - 2010.04.13 kedd, 15:24:14
Hali!
1.8 benzin 110LE . A motortérből szabálytalan ropogó hang főként ha hidegen jár.A hangot inkább távolabbról hallani.Biztos hogy nem a szivosor hangja mert megnéztem a lehúzós módszerrel.
Tapasztalt már vki ilyet?
Üdv,
S
senki nem tapasztalt ilyet?
Naplózva
Kárász-Lady
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2010.04.16 péntek, 23:56:11 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.15 csütörtök, 21:22:42
ami késik az ...később jön.....
asszem az új 50 körül van.....
A Cromaxtól azt írták 63 körül van az új....
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2010.04.17 szombat, 01:20:52 »
Idézetet írta: Kárász-Lady - 2010.04.15 csütörtök, 18:18:15
és mit csináljak vele? annyira nem értek azért az autókhoz...kicsit konkrétabbat tudsz írni?illetve ez megoldhatja a problémát?ha kicserélem
illetve hol található a kocsiban?
előre is köszi!
Az előző oldalon (a vége felé) belinkeltem a képét és azt is, hogy hol található.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.600
Alftól kérdezném: Ha hibakódot dob ki, akkor már a tisztítás nem játszik? Muszály cserélni?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ