Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:45:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4653013 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #750 Dátum:
2010.05.11 kedd, 21:00:22 »
Sziasztok!
1800-2500-as fordulaton, csörgést hallok, amennyire ki tudom szűrni, menet közben elölről jön a kipufogó felöl. A jelegzetessége az, hogy terhelésnél jön jobban elő, mondjuk emelkedőre fel, fokozatos gázadással. A benzin dolgon már túl vagyok, most is V-power van benne. Ma akadtam össze az egyik ismerőssel, aki autószerelő műhelyben dolgozik, nekik is van bent egy diesel mondi, ami ugyanezt produkálja, de nem találják a hibát ők sem. Volt már valakinek hasonló hibája, tudtok esetleg segíteni? Előre is köszi mindenkinek.
Naplózva
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #751 Dátum:
2010.05.12 szerda, 11:58:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.11 kedd, 08:52:22
...ha szívósor,az új drága,de le is lehet dugózni-kibelezni.
A szívósor kiherélése után megváltozik valami? Fogyasztás, teljesítmény? Csak nem véletlenül van ott az a lapátsor. Gondolom a cső hossz változtatását oldották meg így fordéknál, van már tapasztalata valakinek ilyen szívócsővel?
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #752 Dátum:
2010.05.12 szerda, 12:05:00 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.05.12 szerda, 11:58:02
A szívósor kiherélése után megváltozik valami? Fogyasztás, teljesítmény? Csak nem véletlenül van ott az a lapátsor. Gondolom a cső hossz változtatását oldották meg így fordéknál, van már tapasztalata valakinek ilyen szívócsővel?
m
Szívósorban Zacci a király.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #753 Dátum:
2010.05.12 szerda, 13:14:08 »
Idézetet írta: makrobi - 2010.05.12 szerda, 11:58:02
A szívósor kiherélése után megváltozik valami? Fogyasztás, teljesítmény? Csak nem véletlenül van ott az a lapátsor. Gondolom a cső hossz változtatását oldották meg így fordéknál, van már tapasztalata valakinek ilyen szívócsővel?
m
nem.csak a zaj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #754 Dátum:
2010.05.12 szerda, 15:42:44 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.11 kedd, 21:00:22
Sziasztok!
1800-2500-as fordulaton, csörgést hallok, amennyire ki tudom szűrni, menet közben elölről jön a kipufogó felöl. A jelegzetessége az, hogy terhelésnél jön jobban elő, mondjuk emelkedőre fel, fokozatos gázadással. A benzin dolgon már túl vagyok, most is V-power van benne. Ma akadtam össze az egyik ismerőssel, aki autószerelő műhelyben dolgozik, nekik is van bent egy diesel mondi, ami ugyanezt produkálja, de nem találják a hibát ők sem. Volt már valakinek hasonló hibája, tudtok esetleg segíteni? Előre is köszi mindenkinek.
Help me!!
Naplózva
Speedy86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #755 Dátum:
2010.05.12 szerda, 20:44:59 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2010.05.11 kedd, 10:54:01
Hello!
Egy olyan problémám van, hogy a radiátor túlfolyón csepeg ki a víz. Kb 1-2 deci naponta. Nem vagyok nagy szaki de gondolom a radiátor lyukadhatott ki és a tálcából folyik. Ki is néztem az új radiátort ám a meglepetés ezután ért, hogy a szerelőm nem vállalja a dolgot mondván, hogy nem tudja a kocsit hol tárolni mig elkészül mert nagyon nagy munka a komplett első műszerfalat le kell bontani. Valaki tudna erről valami infót szolgáltatni? Azt is mondta, hogy alsó hangon 100e-t készítsek rá. Esetleg Miskolc környékén valami jó áron dolgozó szerelőt tudnátok ajánlani aki persze nem kontár?
2004es Mondeo lenne.
Elnézést ha rossz helyre írtam.
Senkinél nem jött ki még ez a hiba?
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI MK4 Facelift 2011
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #756 Dátum:
2010.05.15 szombat, 15:38:55 »
Idézetet írta: Speedy86 - 2010.05.12 szerda, 20:44:59
Senkinél nem jött ki még ez a hiba?
Nem akarok hülyeséget írni, de ha nem fogy a hűtővized akkor lehet csak befolyik a víz a pollenszűrőnél és az folyik be az utastérbe, ilyenkor csak a szélvédő előtti takaró műanyagot kell megigazítani/csrélni.
Naplózva
Árpi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #757 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 19:13:35 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.12 szerda, 15:42:44
Help me!!
Szia!
Nekem a kipufogó rendszer flexi (fonott drót) része ad ki csörgő hangot. Próbáld azt ellenőrizni, mert el szokott használódni és a darabjai csörögnek.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #758 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 21:51:46 »
Idézetet írta: Árpi - 2010.05.16 vasárnap, 19:13:35
Szia!
Nekem a kipufogó rendszer flexi (fonott drót) része ad ki csörgő hangot. Próbáld azt ellenőrizni, mert el szokott használódni és a darabjai csörögnek.
Igazad lehet, mert egy focusos barátom autója is ilyen hangod ad ki terhelésen. A vépoveren ő is túl van. Meghallgattuk alulról is aknából, és valszeg ott is a flexi kipuf a sz@r.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #759 Dátum:
2010.05.17 hétfő, 00:55:44 »
Idézetet írta: Árpi - 2010.05.16 vasárnap, 19:13:35
Szia!
Nekem a kipufogó rendszer flexi (fonott drót) része ad ki csörgő hangot. Próbáld azt ellenőrizni, mert el szokott használódni és a darabjai csörögnek.
Kívülről egybe van, raktam rá két bilincset, és jól meghúztam, de a hang nem szűnt meg. Teszek még majd egyet a közepére is, aztán meglátom változik-e a csörgés.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #760 Dátum:
2010.05.17 hétfő, 02:19:12 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.17 hétfő, 00:55:44
Kívülről egybe van, raktam rá két bilincset, és jól meghúztam, de a hang nem szűnt meg. Teszek még majd egyet a közepére is, aztán meglátom változik-e a csörgés.
Katalizátorod nincs összetörve? Az is szokott csörögni.
Naplózva
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #761 Dátum:
2010.05.17 hétfő, 18:47:16 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.17 hétfő, 02:19:12
Katalizátorod nincs összetörve? Az is szokott csörögni.
Nem tudom, most volt zöldkártyán, csak a Co. volt magas. Kiolvasásra is elvittem, de nincs benne hibakód sem.
Naplózva
Árpi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #762 Dátum:
2010.05.17 hétfő, 22:31:15 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.17 hétfő, 00:55:44
Kívülről egybe van, raktam rá két bilincset, és jól meghúztam, de a hang nem szűnt meg. Teszek még majd egyet a közepére is, aztán meglátom változik-e a csörgés.
Kívülről nekem sem látszik semmi, csak ha jól megütögetem, akkor csörög-zörög benne valami. A co-m nekem is magas volt a legutóbbi zöldkártya méréskor
Naplózva
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #763 Dátum:
2010.05.17 hétfő, 23:08:59 »
Szevasztok,
Hátha másnak segít.
Végigjártam a motor rángatás hibát 160e km-nél.
A jelenség először az volt, (augusztusban), hogy 2000 alatt kis gáznál pillanatokra megtorpant a motor. Mentem külföldre, sok idő nem volt vettem utángyártott kábelkészletet, amitől a hiba elmúlt.
Áprilisban a hiba ismét előjött, akkor vettem gyári kábelt, a hiba ismét elmúlt.
Tegnap megint rángatott. Ma reggel már az alapjárat is kimaradt, 2000-3000 között lehetett vele egyáltalán menni, a motorhiba is kigyulladt. (3-as henger gyújtáshiba).
Vettem egy új trafót és 4 gyertyát. A trafó csere minden hibajelenséget megszüntetett. (próba után a gyertyát is cseréltem)
A nagyon beszorult gyertyakábel levétele:
trafóról kábel le
gyertyapipa körbe forgatása kézzel, közben felfelé emelni, szerszámot nem szabad használni, az új gumi is elég könnyen elszakad.
Üdv
Sz.G.
Naplózva
Gőzi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #764 Dátum:
2010.05.19 szerda, 12:18:08 »
Szevasztok! Megpróbálom felvázolni a jelenlegi helyzetemet a Mondeommal kapcsolatban, mert nálam kiborult a bili
Tavaly június végén vettem meg egy 2001-es Ford Mondeo 1.8 L ZETEC-et 102000 mérföld (164000km). Két hétre rá kigyúlt a motormeghibásodást jelző sárga fény - hibaolvasás - diagnózis: hibásan működő EGR szelep.
Elvittem egy ír szerelőhöz, aki azt mondta, hogy típushiba (2006-os mondiról EGR szelep + hűtőfolyadék + 25 munkadíj=120euro) Ekkor döntöttem úgy, hogy valami olcsó megoldás után kell néznem. Később találtam egy dublini magyar szerelőt, akivel megcsináltattam a kötelező szervizt, mert az írek horrorisztikus összegeket kérnek el a legapróbb javításokért is. Itt jegyezném meg, hogy az autó szervizkönyvében 52000 mérföld után nem volt semmi bejegyzés.
Szeptembertől kezdődően a motortérből furcsa klikkegő-kattogó hangra lettem figyelmes s az olajat is jobban fogyasztotta, ezért elvittem a szerelőhöz, aki azt mondta, hogy ki kell cserélni az egyik spanoló görgőt, mert kiment belőle a csapágy. A csere megtörtént, de a hang megmaradt. Ezután azon a véleményen volt, hogy továbbá ki kell cserélni ez egyik erőátviteli görgőt is (nem kell mondjam a hang továbbra is megmaradt
a görgő, pedig 108 euro volt munkadíjért csak 10 eurót vett el). 3 héttel ezelőtt végre rászántam magam, hogy ismét elvigyem a problémával. Többszöri hallgatózás után sem tudta tudta megállapítani a zaj forrását, ezért levette a motor burkolat felső részét. Néhányszor indítóztuk de nem derült ki. Feltevése szerint a motorban van valami olajnyomás által működtetett bakelit spanoló láncmegvezető, amely nem feszít eléggé és a lánc nekicsapódik valaminek. Kicserélte a spanolót de csak vezérműlánc –készlettel adták együtt .(Megérdeklődtem, hogy az egyik dublini Ford márkaszervizben a vezérműlánc kittet s körülbelül 600 euróért (?!)végeznek el) Itt jegyezném meg, hogy egyik telefonálás alkalmával bejelentette, hogy elment a szívósor saját hibájából adódóan az indítózás miatt s monda, hogy ez az ő hibája és állja a költségeket. A másik ötlete az volt, hogy az eredeti olajat (5w-30) cseréljük át egy nagyobb viszkozitásura 10w... valamire.
2 heti javítás után sietve hozta az autómat hajnalban hulla fáradtan, mert mentek üdülni külföldre s egész éjjel dolgozott . Az autó rosszabbul megy mint előtte. Elfelejtette feltölteni a szervót olajjal , nekem kellett pótolni s egy napig csikorgott a kormány, amíg belejött, megrendelte a pollenszűrőt de nekem kellett a minap betennem, a motortető védő műanyag s a kábelek nem voltak megfelelően visszarakva/lekötve. Az autó alapjáraton remeg mint egy traktor. Most is hallok valami kelepelő hangot a motortérből , de ha benyomom a kuplungot , akkor megszűnik. Mi lehet ez?
Egy hete került vissza az autó, amikor átvettem az olajpálca minimum és maximum között volt tehát jó volt.. A tegnap fékezéskor vettem észre, hogy megvillant az olajnyomást jelző piros lámpa. Hidegen megmértem az olajszintet s a minimum szint alatt van jóval. A kipufogó végét korom szennyeződés borítja. Ja és beindítás után is világít a motormeghibásodást jelző fény. Nem mértem le soha, hogy mennyi a fogyasztása, de szerintem sokat eszik.
Az autó egyesben nem mindig húz a legjobban és néha eltelik 1 másodperces holtpont a gázolás és az erőkifejtés között. Várom, hogy hazajöjjön és kicsikét elbeszélgessünk.
Mit szóltok a leírtakhoz?
A Következő alkatrészeket hozta vissza:
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.19 szerda, 12:27:39 írta Gőzi
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #765 Dátum:
2010.05.19 szerda, 13:29:03 »
Idézetet írta: Gőzi - 2010.05.19 szerda, 12:18:08
Szevasztok! Megpróbálom felvázolni a jelenlegi helyzetemet a Mondeommal kapcsolatban, mert nálam kiborult a bili
Tavaly június végén vettem meg egy 2001-es Ford Mondeo 1.8 L ZETEC-et 102000 mérföld (164000km). Két hétre rá kigyúlt a motormeghibásodást jelző sárga fény - hibaolvasás - diagnózis: hibásan működő EGR szelep.
Elvittem egy ír szerelőhöz, aki azt mondta, hogy típushiba (2006-os mondiról EGR szelep + hűtőfolyadék + 25 munkadíj=120euro) Ekkor döntöttem úgy, hogy valami olcsó megoldás után kell néznem. Később találtam egy dublini magyar szerelőt, akivel megcsináltattam a kötelező szervizt, mert az írek horrorisztikus összegeket kérnek el a legapróbb javításokért is. Itt jegyezném meg, hogy az autó szervizkönyvében 52000 mérföld után nem volt semmi bejegyzés.
Szeptembertől kezdődően a motortérből furcsa klikkegő-kattogó hangra lettem figyelmes s az olajat is jobban fogyasztotta, ezért elvittem a szerelőhöz, aki azt mondta, hogy ki kell cserélni az egyik spanoló görgőt, mert kiment belőle a csapágy. A csere megtörtént, de a hang megmaradt. Ezután azon a véleményen volt, hogy továbbá ki kell cserélni ez egyik erőátviteli görgőt is (nem kell mondjam a hang továbbra is megmaradt
a görgő, pedig 108 euro volt munkadíjért csak 10 eurót vett el). 3 héttel ezelőtt végre rászántam magam, hogy ismét elvigyem a problémával. Többszöri hallgatózás után sem tudta tudta megállapítani a zaj forrását, ezért levette a motor burkolat felső részét. Néhányszor indítóztuk de nem derült ki. Feltevése szerint a motorban van valami olajnyomás által működtetett bakelit spanoló láncmegvezető, amely nem feszít eléggé és a lánc nekicsapódik valaminek. Kicserélte a spanolót de csak vezérműlánc –készlettel adták együtt .(Megérdeklődtem, hogy az egyik dublini Ford márkaszervizben a vezérműlánc kittet s körülbelül 600 euróért (?!)végeznek el) Itt jegyezném meg, hogy egyik telefonálás alkalmával bejelentette, hogy elment a szívósor saját hibájából adódóan az indítózás miatt s monda, hogy ez az ő hibája és állja a költségeket. A másik ötlete az volt, hogy az eredeti olajat (5w-30) cseréljük át egy nagyobb viszkozitásura 10w... valamire.
2 heti javítás után sietve hozta az autómat hajnalban hulla fáradtan, mert mentek üdülni külföldre s egész éjjel dolgozott . Az autó rosszabbul megy mint előtte. Elfelejtette feltölteni a szervót olajjal , nekem kellett pótolni s egy napig csikorgott a kormány, amíg belejött, megrendelte a pollenszűrőt de nekem kellett a minap betennem, a motortető védő műanyag s a kábelek nem voltak megfelelően vis***akva/lekötve. Az autó alapjáraton remeg mint egy traktor. Most is hallok valami kelepelő hangot a motortérből , de ha benyomom a kuplungot , akkor megszűnik. Mi lehet ez?
Egy hete került vissza az autó, amikor átvettem az olajpálca minimum és maximum között volt tehát jó volt.. A tegnap fékezéskor vettem észre, hogy megvillant az olajnyomást jelző piros lámpa. Hidegen megmértem az olajszintet s a minimum szint alatt van jóval. A kipufogó végét korom szennyeződés borítja. Ja és beindítás után is világít a motormeghibásodást jelző fény. Nem mértem le soha, hogy mennyi a fogyasztása, de szerintem sokat eszik.
Az autó egyesben nem mindig húz a legjobban és néha eltelik 1 másodperces holtpont a gázolás és az erőkifejtés között. Várom, hogy hazajöjjön és kicsikét elbeszélgessünk.
Mit szóltok a leírtakhoz?
A Következő alkatrészeket hozta vissza:
A kelepelés lehet a szívósori örvénylapát sor hibájából. ajánlom figyelmedbe:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/777251/tp/1/
A zörög-kuplung kinyom-nem zörög dolog lendkerék(flywheel)/kuplungkinyomó csapágy (clutch sleeve cylinder) probléma.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Gőzi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #766 Dátum:
2010.05.19 szerda, 14:28:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.19 szerda, 13:29:03
A kelepelés lehet a szívósori örvénylapát sor hibájából. ajánlom figyelmedbe:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/777251/tp/1/
A zörög-kuplung kinyom-nem zörög dolog lendkerék(flywheel)/kuplungkinyomó csapágy (clutch sleeve cylinder) probléma.
Mennyire súlyos a hiba, mert minden nap kell használom az autót (30-40km)? A szerelő is hónap végén jön haza.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #767 Dátum:
2010.05.19 szerda, 14:37:07 »
Idézetet írta: Gőzi - 2010.05.19 szerda, 14:28:40
Mennyire súlyos a hiba, mert minden nap kell használom az autót (30-40km)? A szerelő is hónap végén jön haza.
Hát ha szét van hullva a szívósorban az örvénylap, és berántja a motor, akkor kampec.
A kuplungkinyomó amíg megy, addig megy.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #768 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 08:00:12 »
Úgy tűnik megoldódott a problémám, mindenért a szívósor volt a felelős. 160e. van a kocsimba, tehát mindenkinek ajánlom 140e. környékén a cserét vagy ledugózást. Szerencsém volt, szörnyű állapotok uralkodtak bent. Örvénylapátból 1 mínuszom van, eltűnt, valószínűleg megette a motor, két darab önálló életet élt a fém tengelytől függetlenül, kb. fele méretre kopva az eredetihez képest, a maradék 1db volt helyén. Megszűntek a maradék apró rángatások, (Trafó cserénél tűnt el a nagyja.) és a csörgés is a múlté. Majd teszek fel képet a szívósorról elrettentés képen.
Naplózva
bence187
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #769 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 10:13:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.19 szerda, 14:37:07
Hát ha szét van hullva a szívósorban az örvénylap, és berántja a motor, akkor kampec.
A kuplungkinyomó amíg megy, addig megy.
mi van akkor ha egy örvénylapát berántódik???
Naplózva
Nitroboy
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #770 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 10:40:43 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.20 csütörtök, 08:00:12
Úgy tűnik megoldódott a problémám, mindenért a szívósor volt a felelős. 160e. van a kocsimba, tehát mindenkinek ajánlom 140e. környékén a cserét vagy ledugózást. Szerencsém volt, szörnyű állapotok uralkodtak bent. Örvénylapátból 1 mínuszom van, eltűnt, valószínűleg megette a motor, két darab önálló életet élt a fém tengelytől függetlenül, kb. fele méretre kopva az eredetihez képest, a maradék 1db volt helyén. Megszűntek a maradék apró rángatások, (Trafó cserénél tűnt el a nagyja.) és a csörgés is a múlté. Majd teszek fel képet a szívósorról elrettentés képen.
Várjuk a képet Tonyka!
Kezd rajtam is eluralkodni az örvénylapát paranóia
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #771 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 10:44:34 »
Idézetet írta: bence187 - 2010.05.20 csütörtök, 10:13:07
mi van akkor ha egy örvénylapát berántódik???
Ha csak a műanyagot zabálja meg,talán megúszod a motorgenerált.Ha fémet is-akkor nem.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bence187
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #772 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 11:24:39 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.20 csütörtök, 10:44:34
Ha csak a műanyagot zabálja meg,talán megúszod a motorgenerált.Ha fémet is-akkor nem.....
hát az a parám hogy elég fémes hangja volt.most bontják a motort, már 4.napja, de nem csörögtek még h wtf. megpróbálok képeket feltenni h mi történik ha bekerül egy örvénylapát.fuck szívósor!! de miért bdik el ez minden benzinesben???
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #773 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 14:06:04 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.05.20 csütörtök, 10:40:43
Várjuk a képet Tonyka!
Kezd rajtam is eluralkodni az örvénylapát paranóia
csak erősebb idegzetűeknek (és angolul van).
http://www.robertjenkins.co.uk/mondeo/index.php
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
bence187
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #774 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 15:15:02 »
csapágyas dugattyú....fél misi...ez reális?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #775 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 15:19:13 »
Idézetet írta: bence187 - 2010.05.20 csütörtök, 15:15:02
csapágyas dugattyú....fél misi...ez reális?
nem.
Ennyiből komplett bontott motor kapsz és be is szerelik.
Dominak a tdci-n 260eFt volt a dugócsere, ha jól emlékszem.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 15:22:31 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #776 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 17:44:00 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.05.20 csütörtök, 10:40:43
Várjuk a képet Tonyka!
Kezd rajtam is eluralkodni az örvénylapát paranóia
[/quot
Nem megy ez nekem:
http://kepfeltoltes.hu/view/100520/Mondi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.20 csütörtök, 17:48:39 írta Tonyka
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #777 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 18:13:24 »
A fém tengely darabjai megvannak?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #778 Dátum:
2010.05.20 csütörtök, 18:18:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.20 csütörtök, 18:13:24
A fém tengely darabjai megvannak?
Igen, elteszem emlékbe.
Naplózva
bence187
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #779 Dátum:
2010.05.21 péntek, 15:28:37 »
tud valaki 1.8 benzin mk3-hoz dugattyú csapágysort???
Naplózva
VasY
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #780 Dátum:
2010.05.22 szombat, 21:27:10 »
Szerintem az butaság, hogy az 1.8-as motor kicsi a mondeo-nak, főleg akkor már a faceliftesek új motorja.
Jó példa rá a
http://www.spritmonitor.de
oldal, ahol is a keresőt pontosan, az én paramétereimnek beállítva a legtöbb mondeo 8-9 litert eszik, és vannak közte kombik is:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2006&constyear_e=2007&power_s=90&power_e=93&gearing=1&esearch=1
És akkor jönne az én kocsim, az oldal által statisztikállt ~11,8 literrel, meg persze a többi 1.8-as fórumos kollégámmal.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/359392.html
Nem tudom, hogy miért lehet ez, de eléggé szörnyű, főleg ilyen benzin árakkal, komolyan gondolkozok a külföldön való tankolásról....
Naplózva
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #781 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 00:35:34 »
Az enyém most 7,5-ös fogyit ír ki. Most elkezdtem megint mérni, két éve méricskéltem, akkor egy-két tized különbség volt a komphoz képest, szerintem most is annyi lesz. Nekem semmi bajom a fogyasztásával, 7,3-nál szokott megállni nyáron.
Naplózva
calcium
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #782 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 18:32:51 »
Sziasztok,
nálam is előjött egy fura hang, kb olyan mintha szorulna valami (ütemes nyekergés) és a motor felől hallom.
Ha az örvénylapátot benyeli, akkor nem kellene világítania a motorhiba lámpának?
Ja és csak alapjáraton hallom.
Előre is kösz,
calcium33
Naplózva
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #783 Dátum:
2010.05.27 csütörtök, 21:34:53 »
No jelentem lemértem, 7,44444444. vegyes használat mellett.
Naplózva
VasY
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #784 Dátum:
2010.05.28 péntek, 19:51:28 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.27 csütörtök, 21:34:53
No jelentem lemértem, 7,44444444. vegyes használat mellett.
Én nagyon örülnék egy ilyen fogyasztásnak, vagy legalább városon belül egy 9L-nek...
Köv. héten ha minden összejön méretek egy lambda szondát, anno Ford szarvízbe volt mérve és a szaki állítása szerint csak 1 van benne, mert mivel ő csak egyet tudott mérni....
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #785 Dátum:
2010.05.28 péntek, 21:14:17 »
Fel tudnátok pontokba sorolni, hogy a fogyasztást a vezetési stílustól, guminyomástól eltekintve mi befolyásolhajta negatívan?
Naplózva
calcium
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #786 Dátum:
2010.05.29 szombat, 08:17:45 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.27 csütörtök, 21:34:53
No jelentem lemértem, 7,44444444. vegyes használat mellett.
A Benedek Elek megszólítást, lassan kiérdemled
Naplózva
obszerver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #787 Dátum:
2010.05.29 szombat, 14:45:32 »
Hülye kérdés lehet, de azért inkább megkérdezem mint nem kérdezem meg.
Mindenki, a külföldi fórumok is írják ezt a szívósor ledugózást. A mérnökök is emberek, én simán elhiszem hogy nem kell oda amit kirámol belőle az ember.
De biztos biztos biztos hogy nem kell az oda?
Semmi nem fog változni? Fogyasztás, dinamika, stb?
Valaha valakinek volt rossz tapasztalata, történt valami rossz amit a ledugózás okozott esetleg?
Naplózva
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #788 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 01:35:58 »
Idézetet írta: calcium - 2010.05.29 szombat, 08:17:45
A Benedek Elek megszólítást, lassan kiérdemled
Nincs értelme hazudnom, a feltételezésed tartsd meg magadnak, de ha gondolod, köthetünk egy nagy értékű fogadást a fogyasztásomra. 4 éve az enyém az autó, az első időkben mértem, mint minden kíváncsi ember, 1-2 tized volt mindig az eltérés a fedélzetihez képest. Akkor is 7,3-7,4 volt a fogyim, azért kezdtem el mérni újra, mert olvastam itt a számomra horror fogyasztásokat, és gondoltam hátha tényleg rosszul méricskéltem. Nem mértem rosszul, nekem ennyi, hogy miért azt nem tudom, nem vagyok egy öregapós vezető, de persze sumi sem. Egyetlen egyszer evett durván, amikor az M5-ön mentem tartósan, 180-200 km/h közt.
Naplózva
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #789 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 09:20:12 »
Idézetet írta: calcium - 2010.05.29 szombat, 08:17:45
A Benedek Elek megszólítást, lassan kiérdemled
Mielőtt még mesének gondolnád a tartós 180-200 km/h.
[/url]
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/view/100530/20070325151_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #790 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 09:30:10 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.30 vasárnap, 09:20:12
Mielőtt még mesének gondolnád a tartós 180-200 km/h.
[/url]
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/view/100530/20070325151_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem fotóznak? Én nem mernék ekkorát taposni hosszabban...
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #791 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 09:46:48 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.30 vasárnap, 09:20:12
Mielőtt még mesének gondolnád a tartós 180-200 km/h.
...
..ez kb 200-250 e Ft ér....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #792 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 10:20:28 »
Idézetet írta: teo - 2010.05.30 vasárnap, 09:30:10
Nem fotóznak? Én nem mernék ekkorát taposni hosszabban...
Azt hiszem 2 éve volt, amikor mentünk valami autó-kiállításra, 210-et mutatott egyébként, csak mire előbogarásztam a fényképezőt lement picit. Ment gond nélkül, érdekes volt, egy darabig erőlködött egy tuning Lancer, de feladta, ő is jött a kiállításra. Ez volt az egyetlen alkalom, hogy lepadlóztam, azóta sem fordult elő, nem valami gazdaságos.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #793 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 11:01:59 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.05.30 vasárnap, 09:46:48
..ez kb 200-250 e Ft ér....
Autópályán csak 90ezer.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #794 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 12:18:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.30 vasárnap, 11:01:59
Autópályán csak 90ezer.
assem ocso... innentől off szerintem...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #795 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 19:45:06 »
Mai kép, mert nem csak mesélek.
[/url]
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/100530/IMG_0255_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #796 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 19:51:40 »
Idézetet írta: Tonyka - 2010.05.30 vasárnap, 19:45:06
Mai kép, mert nem csak mesélek.
[/url]
[/img]
http://kepfeltoltes.hu/100530/IMG_0255_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nekem a TDCI ennél többet mutat!
(Bár, kevesebbet fogyaszt, 6.
Naplózva
Tonyka
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #797 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 20:30:27 »
Idézetet írta: teo - 2010.05.30 vasárnap, 19:51:40
Nekem a TDCI ennél többet mutat!
(Bár, kevesebbet fogyaszt, 6.
Nekem ennyi, jelentéktelen az eltérés, a valós fogyasztástól. Dicsértem is mindig, hogy milyen pontos a fedélzeti masina.
Naplózva
obszerver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #798 Dátum:
2010.06.01 kedd, 13:54:17 »
Ahogy látom sajnos senki nem válaszolt a ledugózott szívósor vajon mit csinál? kérdésre.
Így fixre veszem a dolgot, hogy hasznos
Annyi még a kérdésem, hogy hol van egy leírás a ledugózással kapcsolatban? Nem találtam.
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #799 Dátum:
2010.06.01 kedd, 17:09:53 »
Idézetet írta: obszerver - 2010.06.01 kedd, 13:54:17
Ahogy látom sajnos senki nem válaszolt a ledugózott szívósor vajon mit csinál? kérdésre.
Így fixre veszem a dolgot, hogy hasznos
Annyi még a kérdésem, hogy hol van egy leírás a ledugózással kapcsolatban? Nem találtam.
Leírással kapcsolatban ha jól emlékszem Szeszka tud szolgálni, de mint mester (aki meg is oldja) Vik és Zacci -bocsi, ha valakit kihagytam
Egyébként nyugodtan ledugózhatod, rosszabb nem lesz, sőt...
Naplózva
Oldalak:
1
...
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ