Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:40:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652911 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1650 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 22:00:16 »
Idézetet írta: HTL-074 - 2011.03.02 szerda, 18:12:53
Szerintem ugyanarra gondolunk, mert most, hogy jöttem hazafelé kicsit mintha kelepelne valami. És az szerintem az örvénylapát lesz.
Gondolom most hogy már dolgozik az örvénylapát azért hallani a hangját.
De az a lényeg hogy most már nem rángat.
Változatlanul nem rángat? Csak azért kérdezem, mert nálam működnek az örvénylapátok és ezzel együtt pont nekem is ebben a fordulatszám tartományban (1100-1500 között) rángat.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1651 Dátum:
2011.03.04 péntek, 18:05:23 »
Idézetet írta: ezso - 2011.03.03 csütörtök, 22:00:16
Változatlanul nem rángat? Csak azért kérdezem, mert nálam működnek az örvénylapátok és ezzel együtt pont nekem is ebben a fordulatszám tartományban (1100-1500 között) rángat.
nálam is működnek a lapátok.
nálam csak amíg hideg a motor van 1-1 pici rántás gyorsításnal 1800 fordulat környékén. meleg motornál nincs
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1652 Dátum:
2011.03.05 szombat, 12:22:28 »
Idézetet írta: HTL-074 - 2011.03.02 szerda, 14:56:23
Sziasztok!
Ma nézegettem, hogy milyen kulcs kell a légtömeg mérőhöz, amikor megláttam, hogy a pillangó szelep belső oldalánál (tűzfal felöli oldalánál) van egy vákumos kar féleség és le van esve a kar róla. Lehet ez volt a baja, hogy rángatott 1200-1500-as fordulatszám tartományban. Még nem tudtam kipróbálni.
Gondoltam leírom, mert sok mindenki találkozott ezzel a problémával.
Este ha megyek haza munkából majd kiderül hogy rángat-e még.
nem ez a baja es nincs MAF-od
Naplózva
blah blah blah
HTL-074
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1653 Dátum:
2011.03.05 szombat, 17:49:38 »
Idézetet írta: ezso - 2011.03.03 csütörtök, 22:00:16
Változatlanul nem rángat? Csak azért kérdezem, mert nálam működnek az örvénylapátok és ezzel együtt pont nekem is ebben a fordulatszám tartományban (1100-1500 között) rángat.
Üdv.
Mentem azóta közel 1000km-t és azóta is jó.Nem rángat és szépen megy.
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1654 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 04:10:00 »
Idézetet írta: HTL-074 - 2011.03.05 szombat, 17:49:38
Üdv.
Mentem azóta közel 1000km-t és azóta is jó.Nem rángat és szépen megy.
Köszi, akkor nálam más a probléma. Örülök, hogy legalább Neked megoldódott.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Endrusz83
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1655 Dátum:
2011.03.07 hétfő, 09:07:20 »
Idézetet írta: Endrusz83 - 2011.02.13 vasárnap, 13:17:49
Megtörtént a diagnosztika.
Gyakorlatilag nincs katalizátorom.Még fizikailag is eltűnt a helyéről.Valószínűleg szétrobbant és kiköpködte az auto a darabjait.
3 opció van:
- Új kati 250000Ft+ áfa - Ezt elvetettem azonnal...
- Bontott kb 40000Ft, de mivel olyan ritka a 2.0 benzines C-Max mint a fehér holló nehéz lesz találnom.
- Chiptunning - Mivel a chiptuningnál alapból letiltja a chip a katalizátor hiba visszajelzést a sportkatalizátorok alacsony hatásfokára való tekintettel. kb 90000Ft De még nem találtam olyan tuning céget aki ehhez a tipushoz tudna Chip-et.
4. opció, ami a legköltséghatékonyabb, hogy nem foglalkozom vele, mert semmilyen káros hatással nincs az autó működésére (kivéve a környezetre...
), de mivel maximalista vagyok nem tudom elviselni a lámpa folyamatos világítását, ráadásul nem veszem észre, ha esetleg más hibára akarná felhívni a figyelmem ez a "szuperinteligens" számítógép...
Valószínűleg a 2. és 3. lehetőségek közül azt fogom választani, amelyik előbb megoldható.
Megoldódottnak tűnik a katalizátorproblémám!
Elvittem a CMAX-om a T-Modell ***-hez, akik a gyári katalizátor helyett egy univerzálisat építettek a kipufogórendszerembe.
Át kellett vezetékezni a szondákat és némi átalakítás kellett a kipufogórendszerben, de úgy tűnik Rendben van!!!
Tegnap lekocsikáztam 400km-t és nem villant ki a hibajelzésem, ami eddig max 40 km után visszavillant.
Ez 65000Ft-omba került, de azt hiszem ez volt a legköltséghatékonyabb megoldás.
Ezen kívül kifejezetten jó érzés, hogy nem károsítom annyira a környezetet mint eddig...
Naplózva
K.G.
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1656 Dátum:
2011.03.07 hétfő, 17:12:33 »
Sziasztok!
Érdekelne, hogy mi a véleményetek erről az autóról:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia_tulajdonostol-4571866
Naplózva
domino
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1657 Dátum:
2011.03.08 kedd, 13:55:52 »
Segítsetek kicsit az 1.8 benzines mondiban hol találom az üzemanyag szűrőt. Kicsit elkezdett dadogni a lelkem gondoltam ezt kicserélem hátha csak koszos kicsit.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1658 Dátum:
2011.03.08 kedd, 13:57:59 »
Idézetet írta: K.G. - 2011.03.07 hétfő, 17:12:33
Sziasztok!
Érdekelne, hogy mi a véleményetek erről az autóról:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia_tulajdonostol-4571866
ha nincs nagy gondja érdemes megvenni, mert a 2.0 jóval ritkább, mint az 1.8as. A 114eKm lehet kicsit gyanús, de ha igazolható, akkor hihető.
Ajtó alj rohadásra és szívósori örvénylap-szétesésre hajlamos a konstrukció, ezeken kívül üzamanyag nyomás vesztés miatti nehéz indulás (melegen) szokott még lenni vele, meg AC pumpa gond. (Ez alól természetesen kivétel Zacci autója, mert az SZFH
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1659 Dátum:
2011.03.08 kedd, 13:59:36 »
Ha jól emlékszem akkor ha benézel a kocsi alá akkor a hátsó kerék előtt az üzemanyag betöltő oldalon, van egy műanyag borítás azt le lehet hajtani és alatt van, azt hiszem két csavar tartja, a csövek pedig gyorscsatlakozósak, szóval csak egy csavarhúzóra lesz szükséged, ja és nem mindegy melyik irányban teszed fel.
Idézetet írta: domino - 2011.03.08 kedd, 13:55:52
Segítsetek kicsit az 1.8 benzines mondiban hol találom az üzemanyag szűrőt. Kicsit elkezdett dadogni a lelkem gondoltam ezt kicserélem hátha csak koszos kicsit.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1660 Dátum:
2011.03.08 kedd, 14:06:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.08 kedd, 13:57:59
ha nincs nagy gondja érdemes megvenni, mert a 2.0 jóval ritkább, mint az 1.8as. A 114eKm lehet kicsit gyanús, de ha igazolható, akkor hihető.
Ajtó alj rohadásra és szívósori örvénylap-szétesésre hajlamos a konstrukció, ezeken kívül üzamanyag nyomás vesztés miatti nehéz indulás (melegen) szokott még lenni vele, meg AC pumpa gond. (Ez alól természetesen kivétel Zacci autója, mert az SZFH
)
Mi az az SZFH?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1661 Dátum:
2011.03.08 kedd, 14:07:49 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.08 kedd, 14:06:00
Mi az az SZFH?
Sz@r F.os H.ugy.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1662 Dátum:
2011.03.08 kedd, 15:02:17 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.08 kedd, 14:06:00
Mi az az SZFH?
SZuper Frankó Hullajó
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.03.08 kedd, 14:07:49
Sz@r F.os H.ugy.
finomabb változata
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1663 Dátum:
2011.03.08 kedd, 22:59:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.08 kedd, 15:02:17
SZuper Frankó Hullajó
finomabb változata
Ahááá! Kezdem pedzeni a dolgot...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
K.G.
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1664 Dátum:
2011.03.09 szerda, 11:12:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.08 kedd, 13:57:59
ha nincs nagy gondja érdemes megvenni, mert a 2.0 jóval ritkább, mint az 1.8as. A 114eKm lehet kicsit gyanús, de ha igazolható, akkor hihető.
Ajtó alj rohadásra és szívósori örvénylap-szétesésre hajlamos a konstrukció, ezeken kívül üzamanyag nyomás vesztés miatti nehéz indulás (melegen) szokott még lenni vele, meg AC pumpa gond. (Ez alól természetesen kivétel Zacci autója, mert az SZFH
)
Köszi a segítséget, a szívósór az általad említett hiba miatt már volt cserélve egy újabb verzióra. a km valós benne. Számlákkal is alá tudják támasztani.
Az autó garázsban állt és nincs rajta rozsdásodás, tulaj a teljeskörű átvizsgálásba is belemegy, mert "nincs takargatni valója". most mivel hideg volt a motor mikor megnéztem a nehéz indulást nem produkállta és nagyon szépen, egyenletesen járt a motor kb.10 pecig járattam.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1665 Dátum:
2011.03.09 szerda, 20:27:01 »
Idézetet írta: K.G. - 2011.03.09 szerda, 11:12:10
Köszi a segítséget, a szívósór az általad említett hiba miatt már volt cserélve egy újabb verzióra. a km valós benne. Számlákkal is alá tudják támasztani.
Az autó garázsban állt és nincs rajta rozsdásodás, tulaj a teljeskörű átvizsgálásba is belemegy, mert "nincs takargatni valója". most mivel hideg volt a motor mikor megnéztem a nehéz indulást nem produkállta és nagyon szépen, egyenletesen járt a motor kb.10 pecig járattam.
akkor HAJRA!
megvenni es udvozlunk a mondeosok kozott!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
domino
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1666 Dátum:
2011.03.09 szerda, 21:18:35 »
A benzinszűrőt megtaláltam, és kicseréltem ott volt ahol mondtátok. Sajna azonban a rángatózás nem szűnt meg
Bekukkantottam a motorba is és az alábbi jelenségre lettem figyelmes.
Ha a pillangószelepet amit a gázbovdennel mozgatok kézzel hirtelen elforgatom és visszaengedem egy kotyogó, vagy inkább visszaengedés közben egy ütődő hangot ad lehet, hogy ez a bajok forrása. A furcsa, hogy üresben nyomva a gázt tökéletesen felpörög, de ha megyek vele akkor 1500, és 2500 közt igencsak rángatózik utána meg megy mint ahogy kell
Valaki valami tanácsot tud adni. Ja és ma már kigyulladt a sárga lámpám a műszerfal jobb felső sarkán. A motor figyelmeztető lámpa. Azt írja a leírás, hogy vigyem szervízbe pénteken megy is de addig is jól jönne valami tanács a hibával kapcsolatban.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.09 szerda, 21:24:03 írta domino
»
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1667 Dátum:
2011.03.09 szerda, 21:27:24 »
Idézetet írta: domino - 2011.03.09 szerda, 21:18:35
A benzinszűrőt megtaláltam, és kicseréltem ott volt ahol mondtátok. Sajna azonban a rángatózás nem szűnt meg
Bekukkantottam a motorba is és az alábbi jelenségre lettem figyelmes.
Ha a pillangószelepet amit a gázbovdennel mozgatok kézzel hirtelen elforgatom és visszaengedem egy kotyogó, vagy inkább visszaengedés közben egy ütődő hangot ad lehet, hogy ez a bajok forrása. A furcsa, hogy üresben nyomva a gázt tökéletesen felpörög, de ha megyek vele akkor 1500, és 2500 közt igencsak rángatózik utána meg megy mint ahogy kell
Valaki valami tanácsot tud adni. Ja és ma már kigyulladt a sárga lámpám a műszerfal jobb felső sarkán. Gondolom ez az injektor valamilyen hibáját jelzi.
nekem is volt ez a kotyogó-ütő hang ilynkor, pont a szelep alatt, picit balra van egy kar ami ilyenkor mozgatja az örvénylapátokat, na ez a kis kar nekem le volt csúszva és ilyenkor az koppant, ütött amikor gázt adtam rá és visszaengedtem.
a sárga lámpával kapcs: egr szeleped, hogy van? nézd meg az egr szelep csatija nincs e lecsúszva (lehúzva)...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
domino
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1668 Dátum:
2011.03.09 szerda, 21:53:56 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.03.09 szerda, 21:27:24
nekem is volt ez a kotyogó-ütő hang ilynkor, pont a szelep alatt, picit balra van egy kar ami ilyenkor mozgatja az örvénylapátokat, na ez a kis kar nekem le volt csúszva és ilyenkor az koppant, ütött amikor gázt adtam rá és visszaengedtem.
a sárga lámpával kapcs: egr szeleped, hogy van? nézd meg az egr szelep csatija nincs e lecsúszva (lehúzva)...
Az egr szelep csatlakozó merre van?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1669 Dátum:
2011.03.09 szerda, 22:00:46 »
Idézetet írta: domino - 2011.03.09 szerda, 21:53:56
Az egr szelep csatlakozó merre van?
ha szemből nézed a motorblokk jobb oldalán (a vastag fekete cső ami a levegőszűrőtől vezeti a levegőt a pillangószelepig, alatt)
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
domino
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1670 Dátum:
2011.03.09 szerda, 22:18:01 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.03.09 szerda, 22:00:46
ha szemből nézed a motorblokk jobb oldalán (a vastag fekete cső ami a levegőszűrőtől vezeti a levegőt a pillangószelepig, alatt)
Köszi megsasolom a dlgot
Naplózva
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1671 Dátum:
2011.03.09 szerda, 22:49:53 »
Szevasz,
Nem tudom a hibád előzményét, de amit itt leírsz az a gyújtótrafó/kábel hibajelenség.
Nekem ez volt, de nem hittem el, hogy a trafó elromolhat, kábeleket cseréltem, akkor pár hónapra megjavult, utána megint el kezdett rángatni, sárga lámpa is lett, 3-as henger gyújtáskimaradás volt a hibakód.
Elég hamar kinyírja a motorvezérlőt is, volt már a kezemben ilyen.
Sz.G.
Idézetet írta: domino - 2011.03.09 szerda, 21:18:35
A benzinszűrőt megtaláltam, és kicseréltem ott volt ahol mondtátok. Sajna azonban a rángatózás nem szűnt meg
Bekukkantottam a motorba is és az alábbi jelenségre lettem figyelmes.
Ha a pillangószelepet amit a gázbovdennel mozgatok kézzel hirtelen elforgatom és visszaengedem egy kotyogó, vagy inkább visszaengedés közben egy ütődő hangot ad lehet, hogy ez a bajok forrása. A furcsa, hogy üresben nyomva a gázt tökéletesen felpörög, de ha megyek vele akkor 1500, és 2500 közt igencsak rángatózik utána meg megy mint ahogy kell
Valaki valami tanácsot tud adni. Ja és ma már kigyulladt a sárga lámpám a műszerfal jobb felső sarkán. A motor figyelmeztető lámpa. Azt írja a leírás, hogy vigyem szervízbe pénteken megy is de addig is jól jönne valami tanács a hibával kapcsolatban.
Naplózva
jóti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1672 Dátum:
2011.03.10 csütörtök, 18:06:58 »
Sziasztok, rángatott az autó 1500 fordulaton , de gyertya csere, trafó csere majd, kábel csere után eltűnt a jelenség és olyan 2000 km mentem az autóval, és ismét elkezdte
kérdésem az lenne hogy lehet e hogy a trafó ennyit bírt? hozzáteszem, rámszóltak hogy ne a legolcsóbb trafót vegyem, nem azt vettem és mégis rángat!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1673 Dátum:
2011.03.10 csütörtök, 20:42:17 »
Idézetet írta: jóti - 2011.03.10 csütörtök, 18:06:58
Sziasztok, rángatott az autó 1500 fordulaton , de gyertya csere, trafó csere majd, kábel csere után eltűnt a jelenség és olyan 2000 km mentem az autóval, és ismét elkezdte
kérdésem az lenne hogy lehet e hogy a trafó ennyit bírt? hozzáteszem, rámszóltak hogy ne a legolcsóbb trafót vegyem, nem azt vettem és mégis rángat!
a kábelszett gyári amit vettél? ha nem akkor valszeg valamelyik megadta magát, és magával szokta vinni a trafót is elég sűrűn
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
jóti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1674 Dátum:
2011.03.11 péntek, 10:01:09 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.03.10 csütörtök, 20:42:17
a kábelszett gyári amit vettél? ha nem akkor valszeg valamelyik megadta magát, és magával szokta vinni a trafót is elég sűrűn
Szerintem nem gyári. , de azt honnan tudom meg hogy a trafónak is vége?
Naplózva
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1675 Dátum:
2011.03.12 szombat, 08:25:52 »
HI hi.
Nem gondoltam volna,hogy a szívosor nem léte,valamint egy direkt légszűrő,csodákat hoz ki ebbül az egynyócasbul!!
Nincs rángatás alacsony fordulaton is húz!Hipp hipp hooooo.
Naplózva
domino
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1676 Dátum:
2011.03.12 szombat, 08:56:50 »
Megszűnt a rángatási probléma! Nálam nem a szívósor, vagy szűrő vagy bármi volt a gond. Beszart a gyújtótrafó. Azt kicseréltük+ akkor a 4 gyertyát is és tökéletes a verda
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1677 Dátum:
2011.03.12 szombat, 11:09:03 »
Lehet, hogy a jóidő beköszöntével vírus ütötte fel a fejét? Szinte csak a gyertya-gyújtókábel-trafó problémákról olvasni...
A múltkori mizériám egyelőre megoldódni látszik-aztán majd kiferül hosszabb távon.
Kicserélték a trafót és láss csodát! Nincs rángatózás, a műszerfal se hal be (mi köze lehetett egyiknek a másikhoz?)-igaz, csak kb 500 km-t mentem vele, de eddig baba a gép. Sőt! Kiheréltettem a szívósort is (kemémy 3.500 ft volt
)- egy gonddal kevesebb.
Persze a motorhiba újból világít...de talán csak a szokásos egr szelepet írja...amúgy azzal valakinek valami ötlete? Olvastam, hogy ki kell szedni és megtisztítani, de nem szokta sokáig bírni + elég macerás a mutatvány, mert a hűtövizet is le kell engedni + ilyenek...szóval?
Ja! A szerelőm jótanácsa: indításkor meg kell várni, amíg a km számlálón megjelennek a számok, utána indítózzunk-lehet hogy hülyeség, de állítólag akkor pöccre indul...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.12 szombat, 11:11:31 írta Alpha Dog
»
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1678 Dátum:
2011.03.12 szombat, 16:56:49 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2011.03.12 szombat, 11:09:03
Persze a motorhiba újból világít...de talán csak a szokásos egr szelepet írja...amúgy azzal valakinek valami ötlete? Olvastam, hogy ki kell szedni és megtisztítani, de nem szokta sokáig bírni + elég macerás a mutatvány, mert a hűtövizet is le kell engedni + ilyenek...szóval?
Szia!
Nem kell leengedni a hűtővizet, max 1/2-1L elfolyik, amikor lehúzod a csövet. Ha ledugózod addig, akkor annyi sem.
Ami a gond, hogy ugyan két csavart kell kicsavarni, de a hátsóhoz nehéz hozzáférni. Én úgy oldottam meg, hogy az EGR szelep tetején lévó 4csavart
kicsavartam, leszedtem a tetejét, utána már el tudott fordulni a kis crowa szár. Ja a felső vizcsövet is bontani kell, de ott nincs alapból szinte semmi víz.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.12 szombat, 17:01:04 írta ezso
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
bagyas111
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1679 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 08:59:10 »
Szevasztok!
Új MONDEO 1.8HE tulaj vagyok,2005-12.havi gyártmány.Üdvözöllek Benneteket!
Nemtom,természetes-e az a jelenség:gyujtáskapcs be,amikor kialszik a légzsák controll lámpa,indítózás-olykor,nem indul,
ha nem várom meg a controll lámpák kialvását és úgy indítózom,akkor nem nagyon indul.
Vajon a leírtak az előzőekben boncolgatott szívósorrl,örvénylapátokkal stb kapcsolatban lehet,avagy a MONDEO számítógépének listázása utáni természetes állapot?(Boccs,messziről ugatom a témát,mint kutya a holdat....
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1680 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 19:53:29 »
Idézetet írta: jóti - 2011.03.11 péntek, 10:01:09
Szerintem nem gyári. , de azt honnan tudom meg hogy a trafónak is vége?
nekem amikor megadta magát a trafó és le lett szerelve alulról látni lehetett, hogy belül a tekercsek elfüstöltek (korom fekete volt a belseje).
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1681 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 19:59:25 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2011.03.12 szombat, 11:09:03
Lehet, hogy a jóidő beköszöntével vírus ütötte fel a fejét? Szinte csak a gyertya-gyújtókábel-trafó problémákról olvasni...
A múltkori mizériám egyelőre megoldódni látszik-aztán majd kiferül hosszabb távon.
Kicserélték a trafót és láss csodát! Nincs rángatózás, a műszerfal se hal be (mi köze lehetett egyiknek a másikhoz?)-igaz, csak kb 500 km-t mentem vele, de eddig baba a gép. Sőt! Kiheréltettem a szívósort is (kemémy 3.500 ft volt
)- egy gonddal kevesebb.
Persze a motorhiba újból világít...de talán csak a szokásos egr szelepet írja...amúgy azzal valakinek valami ötlete? Olvastam, hogy ki kell szedni és megtisztítani, de nem szokta sokáig bírni + elég macerás a mutatvány, mert a hűtövizet is le kell engedni + ilyenek...szóval?
Ja! A szerelőm jótanácsa: indításkor meg kell várni, amíg a km számlálón megjelennek a számok, utána indítózzunk-lehet hogy hülyeség, de állítólag akkor pöccre indul...
te herélted ki a szívósort vagy elvitted szakihoz?
Én 1x megpróbáltam leszerelni az EGR szelepet de az a hátsó csavar jol megszo*atott és félbehagytam, visszaraktam leszedés előtt. nekem több szerelő is mondta (igaz nem Ford de gondolom ugyanaz a gond), hogy ha koszos ki kell menni autópályára vagy haronló és menni kb. 20km-t magas fordulaton (pl.5000), hogy jól kiégesse és kifújja a kormot. Ezt konkrétan Opel márkaszervízben is javasolták, sőt a szerelők is ezt csinálták ha valaki EGR szelep gondal vitte be az autóját.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1682 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 20:05:22 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.03.13 vasárnap, 19:59:25
te herélted ki a szívósort vagy elvitted szakihoz?
Én 1x megpróbáltam leszerelni az EGR szelepet de az a hátsó csavar jol megszo*atott és félbehagytam, vis***aktam leszedés előtt. nekem több szerelő is mondta (igaz nem Ford de gondolom ugyanaz a gond), hogy ha koszos ki kell menni autópályára vagy haronló és menni kb. 20km-t magas fordulaton (pl.5000), hogy jól kiégesse és kifújja a kormot. Ezt konkrétan Opel márkaszervízben is javasolták, sőt a szerelők is ezt csinálták ha valaki EGR szelep gondal vitte be az autóját.
Szerelőhöz vittem, de én mondtam neki hogy mit hogyan
-nem egy nagy mutatvány, de nekem nincsenek szerszámaim, így mindennel szakihoz kell mennem.
Az EGR-t szeretném kitisztíttatni, mert nincs "kedvem" 40.000-ért kicserélni-akkor inkább úgy marad...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1683 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 20:14:31 »
üdv.
tegnap este arra lettem figyelmes, hogy alacsony fordulaton (1100-1200) rángat az autó. ma ránéztem a mocira és észrevettem, hogy az a fekete kar ami a vákum hatásáram huzigálja az örvénylapátokat megint leugrott arról a fehér kis pöcökről. Már korábban is volt ilyen (valszeg elkopott az a fehér kis pöcök) és akkor egy darab duktape-el (remélem jól írtam) amit a pöcökre ragasztottam és úgy nyomtam össze orvosoltam, kb. fél évig volt jó...
azon gondolgodtam, hogy végleges megoldás kellene, gondoltam átfúrom a fekete kart és a fehér pöcköt, átdugok rajta egy vékony acél rudacskat melynek a 2 végét miután átdugtam elhajlítom és ez így egy kis tengelyt alakítana. a gondom csak az, hogy ott nagyon nincs hely fúrni faragni, kiszerelni az egészet meg hát nem szeretném (szaki nélkül).
esetleg valakinek valami egyszerűbb megoldása? ötlete?
ja, miután a régi megoldással visszaraktam a kis kart a rángatás megszűnt.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1684 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 20:16:44 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2011.03.13 vasárnap, 20:05:22
Szerelőhöz vittem, de én mondtam neki hogy mit hogyan
-nem egy nagy mutatvány, de nekem nincsenek szerszámaim, így mindennel szakihoz kell mennem.
Az EGR-t szeretném kitisztíttatni, mert nincs "kedvem" 40.000-ért kicserélni-akkor inkább úgy marad...
3500ft-ért leszerelte/visszarakta és ki is herélte a szívósort? wow
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1685 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 20:21:43 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.03.13 vasárnap, 20:16:44
3500ft-ért leszerelte/vis***akta és ki is herélte a szívósort? wow
Így van
Ja! Ebben benne volt, hogy műanyagból esztergáltatott egy dugót, amit beragasztott a tengely helyére+ 1.600-ért kicentírozta a 4 kereket-kellett rájuk súly bőven...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1686 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 20:26:00 »
Idézetet írta: Alpha Dog - 2011.03.13 vasárnap, 20:21:43
Így van
Ja! Ebben benne volt, hogy műanyagból esztergáltatott egy dugót, amit beragasztott a tengely helyére+ 1.600-ért kicentírozta a 4 kereket-kellett rájuk súly bőven...
majd kereslek ha herélni akarom a szívósorom, igaz messze laksz...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
jóti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1687 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 07:55:21 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.03.13 vasárnap, 19:59:25
te herélted ki a szívósort vagy elvitted szakihoz?
Én 1x megpróbáltam leszerelni az EGR szelepet de az a hátsó csavar jol megszo*atott és félbehagytam, vis***aktam leszedés előtt. nekem több szerelő is mondta (igaz nem Ford de gondolom ugyanaz a gond), hogy ha koszos ki kell menni autópályára vagy haronló és menni kb. 20km-t magas fordulaton (pl.5000), hogy jól kiégesse és kifújja a kormot. Ezt konkrétan Opel márkaszervízben is javasolták, sőt a szerelők is ezt csinálták ha valaki EGR szelep gondal vitte be az autóját.
Köszi rá nézek!
Naplózva
bsamob
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1688 Dátum:
2011.03.16 szerda, 13:59:59 »
Sziasztok!
Tudnátok mondani szerelőt, aki a szívósor kiherélésben itt Budapesten tudna segíteni? Esetleg Vik elérhetőségét megkaphatnám?
Ha valaki tudja, legyenszíves küldje el nekem a doksit, ahol a művelet le vagyon írva. Kíváncsi vagyok, ha lenne időm és helyem, magam csinálnám, de ezek hiányában segítségre szorulok.
Köszi
Naplózva
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1689 Dátum:
2011.03.18 péntek, 07:34:49 »
Sziasztok kedves Forumozok!
Sajnos a múltkori találkozóra nem tudtam elmenni, midig csak a munka....a következőn ha minden kötél szakad akkor is ott leszek.
Sajnálatos módon van egy apró problémám, hátha tud valaki okosat mondani rá.
Vettem egy 2001-es 1,8 125-130 lovas gyönyörű benzines kombit, (320 000km-rel-ez valóban ennyi, nincs visszatekerve). A hiba: a motor tetején és a gyertyák tövében ált az olaj, elvittem crom-ba. ott kicserélték a szelepfedél tömítést, és megállapították, hogy nem csak ott folyik , hanem a főtengely szimeringnél is. A szelep fed. töm. csere után a gyertyáknál tényleg nem ált az olaj, de az olaj folyásom nem lett jobb, 700-1000km-alatt 1-1,5l megy el.
Hogyha a főtengelynél folyna ki, akkor az aló autó alatt kellene látnom nyomokat, de semmi. csont száraz, a kipufogón nem jön ki semmilyen kékes fűst, nem kormol, semmi, egy kicsit olaj szaga van, de nem vészes. A víz tartályban szerencsére nincs olaj, úgy hogy az sem lehet. A crom-ba a motor szétszedést 60-70e-r tartották, és csak akkor tudják megmondani, hogy mik lehetnek a hibás alkatrészek.
Kérlek benneteket, ha valakinek van okos ötlete a hibára, vagy esetleg tudtok ajánlani egy jó szerelőt pest környékén, aki nem csak vaktában lövöldözik, írjátok meg.
Előre is köszönöm, mindenki segítségét.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1690 Dátum:
2011.03.18 péntek, 18:44:53 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.03.18 péntek, 07:34:49
Sziasztok kedves Forumozok!
Sajnos a múltkori találkozóra nem tudtam elmenni, midig csak a munka....a következőn ha minden kötél szakad akkor is ott leszek.
Sajnálatos módon van egy apró problémám, hátha tud valaki okosat mondani rá.
Vettem egy 2001-es 1,8 125-130 lovas gyönyörű benzines kombit, (320 000km-rel-ez valóban ennyi, nincs visszatekerve). A hiba: a motor tetején és a gyertyák tövében ált az olaj, elvittem crom-ba. ott kicserélték a szelepfedél tömítést, és megállapították, hogy nem csak ott folyik , hanem a főtengely szimeringnél is. A szelep fed. töm. csere után a gyertyáknál tényleg nem ált az olaj, de az olaj folyásom nem lett jobb, 700-1000km-alatt 1-1,5l megy el.
Hogyha a főtengelynél folyna ki, akkor az aló autó alatt kellene látnom nyomokat, de semmi. csont száraz, a kipufogón nem jön ki semmilyen kékes fűst, nem kormol, semmi, egy kicsit olaj szaga van, de nem vészes. A víz tartályban szerencsére nincs olaj, úgy hogy az sem lehet. A crom-ba a motor szétszedést 60-70e-r tartották, és csak akkor tudják megmondani, hogy mik lehetnek a hibás alkatrészek.
Kérlek benneteket, ha valakinek van okos ötlete a hibára, vagy esetleg tudtok ajánlani egy jó szerelőt pest környékén, aki nem csak vaktában lövöldözik, írjátok meg.
Előre is köszönöm, mindenki segítségét.
mielőtt szétszedeted a motort,méress 1 kompressziót!Lehet,hogy ezt már nem is érdemes majd szétszedni......ez nagyon sok olajfogyi.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HTL-074
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1691 Dátum:
2011.03.18 péntek, 18:46:59 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.03.18 péntek, 07:34:49
Sziasztok kedves Forumozok!
Sajnos a múltkori találkozóra nem tudtam elmenni, midig csak a munka....a következőn ha minden kötél szakad akkor is ott leszek.
Sajnálatos módon van egy apró problémám, hátha tud valaki okosat mondani rá.
Vettem egy 2001-es 1,8 125-130 lovas gyönyörű benzines kombit, (320 000km-rel-ez valóban ennyi, nincs visszatekerve). A hiba: a motor tetején és a gyertyák tövében ált az olaj, elvittem crom-ba. ott kicserélték a szelepfedél tömítést, és megállapították, hogy nem csak ott folyik , hanem a főtengely szimeringnél is. A szelep fed. töm. csere után a gyertyáknál tényleg nem ált az olaj, de az olaj folyásom nem lett jobb, 700-1000km-alatt 1-1,5l megy el.
Hogyha a főtengelynél folyna ki, akkor az aló autó alatt kellene látnom nyomokat, de semmi. csont száraz, a kipufogón nem jön ki semmilyen kékes fűst, nem kormol, semmi, egy kicsit olaj szaga van, de nem vészes. A víz tartályban szerencsére nincs olaj, úgy hogy az sem lehet. A crom-ba a motor szétszedést 60-70e-r tartották, és csak akkor tudják megmondani, hogy mik lehetnek a hibás alkatrészek.
Kérlek benneteket, ha valakinek van okos ötlete a hibára, vagy esetleg tudtok ajánlani egy jó szerelőt pest környékén, aki nem csak vaktában lövöldözik, írjátok meg.
Előre is köszönöm, mindenki segítségét.
Nekem a régi 1,8 -as mondimból ugyan igy fogyott az olaj, és kicseréltem a szelepszár szimeringet, de nem oldotta meg a problémát.Ezért vettem bele egy másik motort. Szerintem olajlehúzó gyűrű lesz a hiba. Egyébként városban nem ette egyártalán az olajat de amint kimentem pályára és mentem vele 600km 1 litert bezabált.Nekem sem füstölt egyártalán. Szerintem nagy sebeségnél nagyobb a rezonancia és el tudd menni az olaj a gyűrű mellett.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1692 Dátum:
2011.03.18 péntek, 19:04:58 »
Idézetet írta: HTL-074 - 2011.03.18 péntek, 18:46:59
Nekem a régi 1,8 -as mondimból ugyan igy fogyott az olaj, és kicseréltem a szelepszár szimeringet, de nem oldotta meg a problémát.Ezért vettem bele egy másik motort. Szerintem olajlehúzó gyűrű lesz a hiba. Egyébként városban nem ette egyártalán az olajat de amint kimentem pályára és mentem vele 600km 1 litert bezabált.Nekem sem füstölt egyártalán. Szerintem nagy sebeségnél nagyobb a rezonancia és el tudd menni az olaj a gyűrű mellett.
hát igen...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1693 Dátum:
2011.03.18 péntek, 19:51:09 »
Kedves htl-074 és Alf!
Köszönöm az ötletett, a krompresszíot megméretem, abbol már megtudhattjuk a motor álapotát, ebben igazad van Alf, és ahogy mondtad htl-074 a városban tényleg nem eszi. A kompresszio mérés után már okosabbak leszünk. De a biztonság kedvéért elkezdek nézni én is egy másik motort. Bár adja az úr, hogy ne keljen benne cserélni.
Köszönöm, a jó hozzászolást és a segítséget.
Üdv: Pepe
Naplózva
HTL-074
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1694 Dátum:
2011.03.18 péntek, 20:27:12 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.03.18 péntek, 19:51:09
Kedves htl-074 és Alf!
Köszönöm az ötletett, a krompresszíot megméretem, abbol már megtudhattjuk a motor álapotát, ebben igazad van Alf, és ahogy mondtad htl-074 a városban tényleg nem eszi. A kompresszio mérés után már okosabbak leszünk. De a biztonság kedvéért elkezdek nézni én is egy másik motort. Bár adja az úr, hogy ne keljen benne cserélni.
Köszönöm, a jó hozzászolást és a segítséget.
Üdv: Pepe
Még annyi,hogy amikor én mértem a kompressziót 13,1 és 13,5 között volt a hengerekben.Amikor szét volt szedve a motor akkor néztem nem volt válla a hengereknek viszont azt nem tudom, hogy hordósan meg volt-e kopva. Lehet hogy egy gyűrű csere megoldaná a problémát neked.Én már nem foglalkoztam vele mert nagyon sok mindent kellett volna cserélni mert szét volt hajtva. A másik motoromban amit vettem bele minden hengerben 14,1 volt a kompresszió egységesen.
Naplózva
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1695 Dátum:
2011.03.18 péntek, 21:17:27 »
Kedves htl-074!
Az én motromban elvileg(remélm tényleg annyi) 330000km van. A tiedben mennyi volt amikor elkezdett olajat enni? Mik voltak még szétkopva? Menyiért vettél motort és mennyiért szereték be, kuplungot is cseréltél?
Naplózva
HTL-074
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1696 Dátum:
2011.03.19 szombat, 07:29:16 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2011.03.18 péntek, 21:17:27
Kedves htl-074!
Az én motromban elvileg(remélm tényleg annyi) 330000km van. A tiedben mennyi volt amikor elkezdett olajat enni? Mik voltak még szétkopva? Menyiért vettél motort és mennyiért szereték be, kuplungot is cseréltél?
Óra szerint elvileg 145 ezer volt amikor vettem 4 évesen az autót és 180-190 ezret mutatott amikor észrevettem egy erős fékezésnél hogy kivillant az olajnyomás.Ekkor vettem észre hogy eszi az olajat.Sosem nézegettem a szintet.Én nagyon gyilkoltam azt a motort azért is mehetett ennyire szét.Vezérlést kellett volna még cserélni mert már lehetett a lánc hangját hallani,ill teljes kuplungot.Én komplet autot hozattam angliábol és abból vettem ki a motort és raktam bele a haverommal.Egyébként ha fullos olajat raktam bele akkor nem ette annyira ill. amikor le volt cserélve az olaj akkor ugy két háromezer km-ig nem ette pályán sem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1697 Dátum:
2011.03.19 szombat, 19:34:15 »
Idézetet írta: HTL-074 - 2011.03.18 péntek, 20:27:12
Még annyi,hogy amikor én mértem a kompressziót 13,1 és 13,5 között volt a hengerekben.Amikor szét volt szedve a motor akkor néztem nem volt válla a hengereknek viszont azt nem tudom, hogy hordósan meg volt-e kopva. Lehet hogy egy gyűrű csere megoldaná a problémát neked.Én már nem foglalkoztam vele mert nagyon sok mindent kellett volna cserélni mert szét volt hajtva. A másik motoromban amit vettem bele minden hengerben 14,1 volt a kompresszió egységesen.
nekemk úgy RÉM-LIK,hogy 17nek kell lennie a kompressziónak a benyás gépben.Persze,nem 300km után.....úgy tudom,gyárilag ennyi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HTL-074
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1698 Dátum:
2011.03.19 szombat, 20:11:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.19 szombat, 19:34:15
nekemk úgy RÉM-LIK,hogy 17nek kell lennie a kompressziónak a benyás gépben.Persze,nem 300km után.....úgy tudom,gyárilag ennyi...
Nekem azt mondta az autószerelő barátom, hogy üzemmeleg motornál a 14 bar kitünő és, hogy full gyári. Én is tanúltam de már nem emlékszem, hogy mennyi a gyári.
Naplózva
mondeospepe
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1699 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 14:29:11 »
Kedves Alf és HTL-074!
Ma délelött kimostam a motor teret, hogy tisztán lássak az olaj folyás terén. Hátha valahol folyik a szelepfedél, vagy a blobb környékén, meg amugyis, tisztán szebb. A muvelet végén beinditottam a gépet, ekkor láttam a kipufogó elött egy furcsa folottt, odaraktam egy tiszta kendöt és szembesultem a bajjal. Kipufogja az olajat. de nem is kis mennysiséget. Van valami meglátásotok, hogy gyürű, vagy szeletömmítés lehet-e?
Ha valakimásnak van ötlete, kérem ö is ossza meg velem.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv: Pepe
Naplózva
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ