Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662076 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2050 Dátum:
2011.08.10 szerda, 14:41:28 »
Idézetet írta: sNatch - 2011.08.10 szerda, 08:50:24
Milyen olaj van a motorban? Az is lehet a problem, ha nem megfelelő.
Szia!
januárban vettem az autót, akkor egyből olajcsere volt gyári olajra.
Köszönöm a válaszod!
Üdv.: Sofi
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2051 Dátum:
2011.08.10 szerda, 15:51:11 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.08.10 szerda, 09:23:27
(Ez nálam már megoldódott.
Minden üzemanyag mennyiségnél produkálja a hibát indításnál vagy csak akkor,ha fél tanknál kevesebb van benne? Lehet AC pumpa hiba,mert elkoszolódott a szűrője és első indításkor lassan áll fel a nyomás. Szerelőm mondta,hogy a pumpa nyomása...)
Szia!
Én úgy veszem észre, hogy független az üzemanyag mennyiségtől. Habár ma és tegnap félig volt a tank, amikor le is állt a motor. Az üzemanyag szűrőt is cseréltem, amikor megvettem januárban. De az AC pumpa szűrő lehetséges valóban. Ennek a szűrőnek a cseréje mennyire bonyolult? Mibe kerülhet a művelet? Menet közben már semmi gond sincs.
Köszönöm szépen a válaszod!
Naplózva
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2052 Dátum:
2011.08.10 szerda, 16:38:13 »
[/quote]
Tank levételével jár, nem bonyolult, de nem is könnyű. Kell magad mellé egy segítő is, ketten meglehet csinálni.
Segítettem a szerelőmnek 1,5 óra alatt megvolt.
Tudom nálam is megszünt a hiba menet közben. Csak az első indításnál fordulat kileng, majd lassan leáll a motor.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2053 Dátum:
2011.08.10 szerda, 16:39:27 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.08.10 szerda, 16:38:13
Tank levételével jár, nem bonyolult, de nem is könnyű. Kell magad mellé egy segítő is, ketten meglehet csinálni.
Segítettem a szerelőmnek 1,5 óra alatt megvolt.
Tudom nálam is megszünt a hiba menet közben. Csak az első indításnál fordulat kileng, majd lassan leáll a motor.
egyedül is meg lehet csinálni
legalábbis nekem sikerült
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomi20
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2054 Dátum:
2011.08.10 szerda, 17:34:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.10 szerda, 16:39:27
egyedül is meg lehet csinálni
legalábbis nekem sikerült
Naplózva
Inter05
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2055 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 07:43:37 »
Heló "Sendrew"
Inkább a bal oldalt zörög vmi ...ha szembe állok a kocsival...........alapjáraton,meg 1esbe ha megyek jobban zörög mint eddig de menet közbe pl 3-as,4-esbe nem annyira......majd vmelyik nap megyek a szerelőhöz és mo neki kapja szét mert már egyre jobban zörög.....
Azt mo először mikor nézte hogy szerinte vmi csapágy,vagy görgő féleség.....de kb 7féle dolog lehet ott....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2056 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 10:33:14 »
Idézetet írta: Inter05 - 2011.08.11 csütörtök, 07:43:37
Heló "Sendrew"
Inkább a bal oldalt zörög vmi ...ha szembe állok a kocsival...........alapjáraton,meg 1esbe ha megyek jobban zörög mint eddig de menet közbe pl 3-as,4-esbe nem annyira......majd vmelyik nap megyek a szerelőhöz és mo neki kapja szét mert már egyre jobban zörög.....
Azt mo először mikor nézte hogy szerinte vmi csapágy,vagy görgő féleség.....de kb 7féle dolog lehet ott....
A generátorszíjrendszerben ott is van néhány összetevő.1enként cserélve hosszú játék lesz.mindent kikell újra cserélni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2057 Dátum:
2011.08.11 csütörtök, 10:45:38 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2011.08.10 szerda, 16:38:13
Tank levételével jár, nem bonyolult, de nem is könnyű. Kell magad mellé egy segítő is, ketten meglehet csinálni.
Segítettem a szerelőmnek 1,5 óra alatt megvolt.
Tudom nálam is megszünt a hiba menet közben. Csak az első indításnál fordulat kileng, majd lassan leáll a motor.
Szia!
Határozottan ez a probléma, igen! Köszönöm, hogy írtál! Remélem nem lesz drága a javíttatás.
Köszi!
Üdv.: Sofi
Naplózva
obszerver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2058 Dátum:
2011.08.12 péntek, 00:53:29 »
A generátorszíjrendszerben ott is van néhány összetevő.1enként cserélve hosszú játék lesz.mindent kikell újra cserélni!
[/quote]
Igen, erre gondoltam én is, így a generátor szabadonfutó cseréjénél. Mindenképpen cserélni kell a többit is?
Van ott még vagy 4 görgő..
Nagyon rossz a hangja már a generátor szabadonfutójának, erősen recseg terhelésnél.
Cseréljek minden görgőt és szíjat? Nem olcsó mulatság, szóval csak azért nem cserélnék hogy atombiztos legyen az autó, elég nekem ha csak simán jó.
Naplózva
vatty
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2059 Dátum:
2011.08.12 péntek, 09:46:21 »
Sziasztok,
Egy 2001-es 1.8-as benzines mondeo tulajdonosa vagyok. A napokban észrevettem, hogy a motorja bizonyos fordulaton nagyon csattog. A szervizben megállapították, hogy hajtókar csapágyas. Ott olyan összeget mondtak a javításra, hogy inkább nem kommentelném.
Kérdéseim a következőek lennének:
1. Érdemes e javíttatni vagy inkább motorcsere?
2. Ha érdemes, akkor tudtok e olyan szakit aki ért is hozzá és nem csak megcsinálja
Köszi.
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2060 Dátum:
2011.08.12 péntek, 10:16:07 »
Idézetet írta: obszerver - 2011.08.12 péntek, 00:53:29
A generátorszíjrendszerben ott is van néhány összetevő.1enként cserélve hosszú játék lesz.mindent kikell újra cserélni!
Igen, erre gondoltam én is, így a generátor szabadonfutó cseréjénél. Mindenképpen cserélni kell a többit is?
Van ott még vagy 4 görgő..
Nagyon rossz a hangja már a generátor szabadonfutójának, erősen recseg terhelésnél.
Cseréljek minden görgőt és szíjat? Nem olcsó mulatság, szóval csak azért nem cserélnék hogy atombiztos legyen az autó, elég nekem ha csak simán jó.
Szia!
Nekem egy hónapja volt hasonló bajom, és ugyanígy a csapágyak voltak gyanúsak. Cserélték a szabadon futót, feszítőt és vezető görgőt + magát a szíjat. Ez így szervizzel együtt 53000 Ft volt.
Üdv.:Sofi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2061 Dátum:
2011.08.12 péntek, 14:55:44 »
Idézetet írta: obszerver - 2011.08.12 péntek, 00:53:29
A generátorszíjrendszerben ott is van néhány összetevő.1enként cserélve hosszú játék lesz.mindent kikell újra cserélni!
Igen, erre gondoltam én is, így a generátor szabadonfutó cseréjénél. Mindenképpen cserélni kell a többit is?
Van ott még vagy 4 görgő..
Nagyon rossz a hangja már a generátor szabadonfutójának, erősen recseg terhelésnél.
Cseréljek minden görgőt és szíjat? Nem olcsó mulatság, szóval csak azért nem cserélnék hogy atombiztos legyen az autó, elég nekem ha csak simán jó.
ezt neked kell eldönteni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2062 Dátum:
2011.08.12 péntek, 14:56:50 »
Idézetet írta: vatty - 2011.08.12 péntek, 09:46:21
Sziasztok,
Egy 2001-es 1.8-as benzines mondeo tulajdonosa vagyok. A napokban észrevettem, hogy a motorja bizonyos fordulaton nagyon csattog. A szervizben megállapították, hogy hajtókar csapágyas. Ott olyan összeget mondtak a javításra, hogy inkább nem kommentelném.
Kérdéseim a következőek lennének:
1. Érdemes e javíttatni vagy inkább motorcsere?
2. Ha érdemes, akkor tudtok e olyan szakit aki ért is hozzá és nem csak megcsinálja
Köszi.
hogyan állapították meg? Kivették a mocit,és szét is szedték?
Mert kívülről megmondani ilyesmit nem nagyon lehet.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vatty
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2063 Dátum:
2011.08.12 péntek, 15:20:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.12 péntek, 14:56:50
hogyan állapították meg? Kivették a mocit,és szét is szedték?
Mert kívülről megmondani ilyesmit nem nagyon lehet.....
Nem tudom, hogy mennyire szedték szét, nem láttam.
Csak közölték, hogy ezt állapították meg.
De nagyon gyanús, hogy ez lesz a baja mert bizonyos fordulaton nagyon csattog a motor, üresben kb. 2500 fordulaton tartva.
Vagy esetleg van más ötlet, hogy nem ez lenne a baja a motornak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2064 Dátum:
2011.08.12 péntek, 16:45:11 »
Idézetet írta: vatty - 2011.08.12 péntek, 15:20:21
Nem tudom, hogy mennyire szedték szét, nem láttam.
Csak közölték, hogy ezt állapították meg.
De nagyon gyanús, hogy ez lesz a baja mert bizonyos fordulaton nagyon csattog a motor, üresben kb. 2500 fordulaton tartva.
Vagy esetleg van más ötlet, hogy nem ez lenne a baja a motornak?
lehet ez a hiba is,de ha nincs a vezérlés a helyén ,akkor is kopoghat,mert nem jókor kapja a gyújtást.Az a helyzet,hogy egy motor csapágyazását csak szétszedett állapotban lehet ellenőrizni.A vezérlést lehet ellenőrizni ha megnézik a láncrendszer elemeit,hogy jelölésen vannak-e.Aztán érdemes kompressziót is méretni,az még sokat eltud árulni a motor állapotáról szétszedés nélkül.
Azt nem mondom,hogy nem az a hiba,csak a szerelők hamar rámondanak egy nagyobb hibát,mert ha találnak 1 palimadarat,akit meglehet fejni,akkor sajnos szemrebbenés nélkül lehúznak.Ha ebből a szempontból megbízol bennük,akkor meglehet biztos beszélni azt is,hogy ezeket nézzék át.Persze ezek is pénzbe kerülnek.....
Mennyi km van benne?Megy még az autó?Előtte és utána nem kopog?
Esetleg a nyúlott lánc zöröghet,de az nem csattog....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2065 Dátum:
2011.08.12 péntek, 21:48:21 »
Idézetet írta: vatty - 2011.08.12 péntek, 09:46:21
Sziasztok,
Egy 2001-es 1.8-as benzines mondeo tulajdonosa vagyok. A napokban észrevettem, hogy a motorja bizonyos fordulaton nagyon csattog. A szervizben megállapították, hogy hajtókar csapágyas. Ott olyan összeget mondtak a javításra, hogy inkább nem kommentelném.
Kérdéseim a következőek lennének:
1. Érdemes e javíttatni vagy inkább motorcsere?
2. Ha érdemes, akkor tudtok e olyan szakit aki ért is hozzá és nem csak megcsinálja
Köszi.
Levették az olajszűrőt ? Mértek olajnyomást?
Ha az a baja, akkor teljesen értelmetlen a javítás...motorcsere olcsóbban megvan.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2066 Dátum:
2011.08.19 péntek, 10:11:12 »
Kicsit Off, de benzines.
Kéne egy kis segítség:
94-es 1.3-as CFI motoros Escortnál a Trottle Posotion sensor-nál a poti két végállása közötti érték esetleg benne van a Tis-ben?
Ennek a potinak milyen értéken kellene mozognia? Működni működik, de nem stabil és nem 0ohm-tól indul, hanem 1,22 és 1,27Kohm közöttről attól függ éppen milyen kedve van. A Max érték teljesen felhúzott állásban pedig 5,15Kohm környékén áll meg, persze itt is van eltérés.
Köszönet!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2067 Dátum:
2011.08.19 péntek, 12:24:40 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.08.19 péntek, 10:11:12
Kicsit Off, de benzines.
Kéne egy kis segítség:
94-es 1.3-as CFI motoros Escortnál a Trottle Posotion sensor-nál a poti két végállása közötti érték esetleg benne van a Tis-ben?
Ennek a potinak milyen értéken kellene mozognia? Működni működik, de nem stabil és nem 0ohm-tól indul, hanem 1,22 és 1,27Kohm közöttről attól függ éppen milyen kedve van. A Max érték teljesen felhúzott állásban pedig 5,15Kohm környékén áll meg, persze itt is van eltérés.
Köszönet!
nincs ilyesmi benne sajnos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2068 Dátum:
2011.08.19 péntek, 15:22:30 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.08.19 péntek, 10:11:12
Kicsit Off, de benzines.
Kéne egy kis segítség:
94-es 1.3-as CFI motoros Escortnál a Trottle Posotion sensor-nál a poti két végállása közötti érték esetleg benne van a Tis-ben?
Ennek a potinak milyen értéken kellene mozognia? Működni működik, de nem stabil és nem 0ohm-tól indul, hanem 1,22 és 1,27Kohm közöttről attól függ éppen milyen kedve van. A Max érték teljesen felhúzott állásban pedig 5,15Kohm környékén áll meg, persze itt is van eltérés.
Köszönet!
ezekben általában 3db független poti van a túlbiztosítás jegyében. A normál értékek pedig ebből vannak valahogy kikeverve.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2069 Dátum:
2011.08.19 péntek, 20:14:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.19 péntek, 15:22:30
ezekben általában 3db független poti van a túlbiztosítás jegyében. A normál értékek pedig ebből vannak valahogy kikeverve.
Én csak egyet látok, de az ezek szerint működik. Az alapjárati motorral lehet a bibi...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2070 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 07:25:31 »
Sziasztok! A szívósor ledugózásával kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Milyen ragasztó kell , mivel kell dugózni és hány lyuk van?
Naplózva
karesz65
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2071 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 19:53:24 »
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy mi a külömbség a III. Mondeo 1.8i 110Le, és 125Le motorja között, mi okozza a 15Le külömbséget? Van egyáltalán motorikusan külömbség, vagy csak a "perifériákban" van a titok?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2072 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 19:57:55 »
Idézetet írta: karesz65 - 2011.08.21 vasárnap, 19:53:24
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy mi a külömbség a III. Mondeo 1.8i 110Le, és 125Le motorja között, mi okozza a 15Le külömbséget? Van egyáltalán motorikusan külömbség, vagy csak a "perifériákban" van a titok?
mondom kérdezzétek meg az SCi topicban
végülis ide is való a kérdés, de: sima 1.8i-110Le
1.8SCi-125Le
biztos valamit mókeroltak rajta
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HTL-074
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2073 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 20:05:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.21 vasárnap, 19:57:55
mondom kérdezzétek meg az SCi topicban
végülis ide is való a kérdés, de: sima 1.8i-110Le
1.8SCi-125Le
biztos valamit mókeroltak rajta
Én úgy hallottam, hogy a computer softverezése más.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2074 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 20:13:25 »
Idézetet írta: HTL-074 - 2011.08.21 vasárnap, 20:05:16
Én úgy hallottam, hogy a computer softverezése más.
meg az sci motor az nem a sima 1,8as,hanem az sci rendszerű.teljesen más.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2075 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 20:48:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.21 vasárnap, 20:13:25
meg az sci motor az nem a sima 1,8as,hanem az sci rendszerű.teljesen más.
Az enyém 125 lovas, de tudtommal nem SCI...
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2076 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 23:43:13 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.08.21 vasárnap, 20:48:12
Az enyém 125 lovas, de tudtommal nem SCI...
mintha valaki azt mondta volna hogy azokat 2005után gyártották
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2077 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 09:09:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.21 vasárnap, 23:43:13
mintha valaki azt mondta volna hogy azokat 2005után gyártották
2004-es a kocsim... Ja és csak 5 sebességes! Szerintem az SCI az 1.8-on (116,125LE) kívül egy plussz motorcsalád
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2078 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 20:35:53 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.08.22 hétfő, 09:09:51
2004-es a kocsim... Ja és csak 5 sebességes! Szerintem az SCI az 1.8-on (116,125LE) kívül egy plussz motorcsalád
pontosan, van sima 1.8 110 és 125 le, az sci meg asszem 130
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2079 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 20:47:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.22 hétfő, 20:35:53
pontosan, van sima 1.8 110 és 125 le, az sci meg asszem 130
igen múltkor elkúrtam kicsit
a söcöi az 130lócskás
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
01pingu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2080 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 20:48:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.22 hétfő, 20:35:53
pontosan, van sima 1.8 110 és 125 le, az sci meg asszem 130
Akkor most már csak azt lenne jó tudni hogy mi a különbség.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2081 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 20:51:59 »
Idézetet írta: 01pingu - 2011.08.22 hétfő, 20:48:06
Akkor most már csak azt lenne jó tudni hogy mi a különbség.
A SCI az hengerenkénti trafós
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2082 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 23:12:20 »
A 110 lovas 1.8-as azt hiszem csak az alap ambiante felszereltségnél volt, és 99% hogy csak a vezérlő elektronika a különbség a 125 lovashoz képest, gondolom azért kellett, hogy kiváltsák az mk2-ben lévő 1.6 ost a belépő modelleknél. Az SCI 130 lovas és közvetlen befecskendezéses hasonló mint a Mitsubishinél a GDI, vagy a VW-nél az FSI motor.
Idézetet írta: 01pingu - 2011.08.22 hétfő, 20:48:06
Akkor most már csak azt lenne jó tudni hogy mi a különbség.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2083 Dátum:
2011.08.23 kedd, 07:07:29 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.08.22 hétfő, 20:51:59
A SCI az hengerenkénti trafós
Anno, amikor vettem én is néztem, hogy hol van a trafó. Aztán láttam, hogy nincs vastag gyújtókábel, s minden 4 elektródás gyertyán van egy külön dobozka.
A motorvezérlő is más mint a többi benyásé (valami Bosch). Benzinszűrő is más (nehogy jólegyen) : míg egy normál benyásé mittomén 2 ezer, addig ezé 20 pénz.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
loczypeter
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2084 Dátum:
2011.08.23 kedd, 09:06:26 »
Sziasztok! Ket napja vagyok boldog tulajdonosa egy 2003-as 1.8-nak.Honnan tudom meg hogy ez hany LE?
Koszi
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2085 Dátum:
2011.08.23 kedd, 09:19:11 »
Idézetet írta: loczypeter - 2011.08.23 kedd, 09:06:26
Sziasztok! Ket napja vagyok boldog tulajdonosa egy 2003-as 1.8-nak.Honnan tudom meg hogy ez hany LE?
Koszi
forgalmiban levő kw * 1.36 = le
de alvázszámból is meg lehet nézni a picicicában. ha elküldöd megnézem neked.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2086 Dátum:
2011.08.23 kedd, 12:54:04 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.08.23 kedd, 09:19:11
forgalmiban levő kw * 1.36 = le
de alvázszámból is meg lehet nézni a picicicában. ha elküldöd megnézem neked.
Kellene ide egy Like gomb szerintem
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2087 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 12:23:52 »
Hasonló gondom van a szívósorral, te már megcsináltattad? mert néhány infóra lenne szükségem mielőtt szétszedem. Az olajfogyasztási problémákra ajánlom a valvoline maxlife 10w 40. olajat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2088 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 16:57:35 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.28 vasárnap, 12:23:52
Hasonló gondom van a szívósorral, te már megcsináltattad? mert néhány infóra lenne szükségem mielőtt szétszedem. Az olajfogyasztási problémákra ajánlom a valvoline maxlife 10w 40. olajat.
ezt kinek címezted?
A mondiba 5w30 való.Ha eszi,akkor sem mehet bele más.Akkor a javításon kell gondolkodni.Több kárt tesz,mint hasznot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2089 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 19:01:25 »
Ez egy benzines tagtársnak szólt. Nálam bevált, felére csökkentette az olajfogyasztást.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2090 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 19:50:46 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.28 vasárnap, 19:01:25
Ez egy benzines tagtársnak szólt. Nálam bevált, felére csökkentette az olajfogyasztást.
Nyilván,de ha a "Válasz" gombra klikkelsz,akkor tudni fogja az is akit megszólítasz.
És,ha még vastagabbat töltesz bele,még kevesebb lesz az olajfogyid......meg a kenése is.Ez a moci az 5w30at kell hogy kapja.Ezt nem én találtam ki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2091 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 08:06:30 »
Igazad van, a legjobb megoldás szerintem a valvolin maxlife 5w 30. legközelebb az következik./ bár a 10w40 paraméterei is jók, nem károsodik a motor/ A favorizált ford 5w30 ára:1750/l a valvolin 10w40 : 1850 valvolin 5w30:3100 Ft. Ez azért sejtet valamit a minőségről.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2092 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 12:25:05 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.29 hétfő, 08:06:30
Igazad van, a legjobb megoldás szerintem a valvolin maxlife 5w 30. legközelebb az következik./ bár a 10w40 paraméterei is jók, nem károsodik a motor/ A favorizált ford 5w30 ára:1750/l a valvolin 10w40 : 1850 valvolin 5w30:3100 Ft. Ez azért sejtet valamit a minőségről.
Nem sejtet. A benzinkúton van olyan 5e forintos olaj, ami gyengébb a gyári olajnál.
A gyári olaj nagy tömegben készül, és hogy minél nagyobb szeletet szakítsanak ki a piacból, olcsóbban adják.
Sokan gurultak már le 2-300e kilométert a gyári olajjal, kopás és egyéb károsodás nélkül.
Ha 20e kilométerenként cseréled az olajat, 200e alatt 10x kell cserélni, ami kb 60 liter.
A gyári olaj kb 1400 (van olcsóbban is), így a 60 liternél már 102e forint a difi.
És a mai olajak talán nem is elfáradnak, hanem telítődnek a ciklusuk végére, azaz a job olaj sem bír ki többet.
Ki így, ki úgy, én is az első pillanattól kezdve gyári olajat vettem, nemsokára jön a 140e-es csere.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2093 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 18:24:19 »
Szerinted a ford olajból többet eladnak mint a valvoline-ből? Olajat a benzinkútnál
? Ezek az árak egy forgalmazónál kerülnek ennyibe. NEM AZT MONDTAM HOGY NEM JÓ A FORD OLAJ, HANEM AZT HOGY A GYAKORLATBAN A VALVOLINE NÁLAM JOBBAN BEVÁLT. TALÁN AZÉRT MERT A MOTOR MÁR KÖZEL 200 EZRET FUTOTT ÉS A MAXLIFE KIMONDOTTAN ILYENRE LETT KIFEJLESZTVE.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2094 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 18:29:32 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.29 hétfő, 08:06:30
Igazad van, a legjobb megoldás szerintem a valvolin maxlife 5w 30. legközelebb az következik./ bár a 10w40 paraméterei is jók, nem károsodik a motor/ A favorizált ford 5w30 ára:1750/l a valvolin 10w40 : 1850 valvolin 5w30:3100 Ft. Ez azért sejtet valamit a minőségről.
nem következik semmi.Azt öntesz bele,ami jólesik.ettől még 5w30kell bele.sőt,sem márkát sem minőséget nem említettem.
jah,és a ford olaj 1000ft/literért is elérhető!
.De belekell önteni a 3000/l-est!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2095 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 18:32:02 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.29 hétfő, 18:24:19
Szerinted a ford olajból többet eladnak mint a valvoline-ből? Olajat a benzinkútnál
? Ezek az árak egy forgalmazónál kerülnek ennyibe. NEM AZT MONDTAM HOGY NEM JÓ A FORD OLAJ, HANEM AZT HOGY A GYAKORLATBAN A VALVOLINE NÁLAM JOBBAN BEVÁLT. TALÁN AZÉRT MERT A MOTOR MÁR KÖZEL 200 EZRET FUTOTT ÉS A MAXLIFE KIMONDOTTAN ILYENRE LETT KIFEJLESZTVE.
Azt mondd meg nekem, hogy válhatott be
jobban
, mint más olaj? Sok olyan ember van, aki a gyári olajjal legalább 200e kilométert lement. Tehát a gyári is jó.
A tiéd miért jobb? Kisebb volt a kopás? csökkent a fogyi? Gondolom, semmi gond nem volt - ahogy a másikkal sem.
Hogy mire lett kifejlesztve? Mindegyik olaj kenésre lett kifejlesztve. A Maxlife kimondottan erre lett kifejlesztve? És ha a termékre azt írják, hogy márpedig ettől az olajtól felére csökken a fogyi, elhisszük? Én nem.
Bőven elég jó a gyári olaj, nem kell bele maxizé.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2096 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 18:32:44 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.29 hétfő, 18:24:19
Szerinted a ford olajból többet eladnak mint a valvoline-ből? Olajat a benzinkútnál
? Ezek az árak egy forgalmazónál kerülnek ennyibe. NEM AZT MONDTAM HOGY NEM JÓ A FORD OLAJ, HANEM AZT HOGY A GYAKORLATBAN A VALVOLINE NÁLAM JOBBAN BEVÁLT. TALÁN AZÉRT MERT A MOTOR MÁR KÖZEL 200 EZRET FUTOTT ÉS A MAXLIFE KIMONDOTTAN ILYENRE LETT KIFEJLESZTVE.
Egy fórumon,ha csupa nagybetűvel írsz,az zat jelenti,hogy kiabálsz!Ha tudtad,akkor nyugi.Ha nem akkor már tudod!
Bármi lehet ilyenre kifejleszve,régen volt a Botond 200e fölött futott autóknak,Keress Botondot,az biztos vastag......érted!?
Ebbe az autóba 400e km-nél is 5w30kell.Ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2097 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 18:57:27 »
nem tudom melyik hozzászólásra válaszoljak ezért újat írok
a gépsárkányomban majd 204ekm van, szervízkönyves, gyári olajjal kenve, 20ekm a csereperiódus, olajcserétől olajcseréig max-ról lemegy min-ig a szint, nem kell hozzátöltögetni.
akarom mondani pont.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2098 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 19:13:29 »
Nem szoktam kiabálni, végül is véleményt cserélünk és ebből csak tanulni lehet. A nagybetűt nem váltottam vissza, de nem célzásnak szántam. Ha így jött le bocs. Csak a tapasztaltakat írtam le egy benzines fórumtársnak. Próbáltam a ford olajat is, de a maxlife-nál tapasztaltam 30-40% fogyáscsökkenést. Az olajról az infokat független olajjal foglalkozó portálokról szoktam szerezni, nem a gyártó honlapjáról. Bár a szívósor kibelezésében kapnék ilyen figyelmet. A 300 ezer kopás nélkül azért nem semmi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2099 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 19:17:35 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.29 hétfő, 19:13:29
Nem szoktam kiabálni, végül is véleményt cserélünk és ebből csak tanulni lehet. A nagybetűt nem váltottam vissza, de nem célzásnak szántam. Ha így jött le bocs. Csak a tapasztaltakat írtam le egy benzines fórumtársnak. Próbáltam a ford olajat is, de a maxlife-nál tapasztaltam 30-40% fogyáscsökkenést. Az olajról az infokat független olajjal foglalkozó portálokról szoktam szerezni, nem a gyártó honlapjáról. Bár a szívósor kibelezésében kapnék ilyen figyelmet. A 300 ezer kopás nélkül azért nem semmi.
Ha tudnék nyilatkozni a szívósor kibelezésről,akkor arról is tarthatnánk eszmecserét,de nekem olyanom nincs.
Tapasztalat a ford olajjal amúgy nagyon jó.Legalább is a nagytöbbségnek.de senki nem vágyik drágábbra,ha ez tudja a olcsó gyári is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ