Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
36
37
38
39
40
41
42
[
43
]
44
45
46
47
48
49
50
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661999 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Pet
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2100 Dátum:
2011.09.03 szombat, 16:58:52 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.08.29 hétfő, 18:57:27
nem tudom melyik hozzászólásra válaszoljak ezért újat írok
a gépsárkányomban majd 204ekm van, szervízkönyves, gyári olajjal kenve, 20ekm a csereperiódus, olajcserétől olajcseréig max-ról lemegy min-ig a szint, nem kell hozzátöltögetni.
akarom mondani pont.
Szia,én 15ezer km után cserélem az olajat,minimális a fogyásom,bár igaz Aral 10W40-t használok,de használtam Aral5W30-at is,de a szerelőm azt mondta a 10W40magasabb minőségi besorolási számmal rendelkezett a dobozán.Nekem bejött végül is,árban nem volt különbség szinte semmi.Nekem 235e km van a motorban,nincs vele semmi bajom,erős mint mindig,a fogyasztásom is csak a jobb lábamtól függ(de attól nagyon).A 20ezres olajcserét nem tartom túl jó megoldásnak,de te tudod.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2101 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 13:54:31 »
Idézetet írta: Pet - 2011.09.03 szombat, 16:58:52
Szia,én 15ezer km után cserélem az olajat,minimális a fogyásom,bár igaz Aral 10W40-t használok,de használtam Aral5W30-at is,de a szerelőm azt mondta a 10W40magasabb minőségi besorolási számmal rendelkezett a dobozán.Nekem bejött végül is,árban nem volt különbség szinte semmi.Nekem 235e km van a motorban,nincs vele semmi bajom,erős mint mindig,a fogyasztásom is csak a jobb lábamtól függ(de attól nagyon).A 20ezres olajcserét nem tartom túl jó megoldásnak,de te tudod.
A mondeóba nem szabad 10W40-et rakni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2102 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 14:01:44 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.04 vasárnap, 13:54:31
A mondeóba nem szabad 10W40-et rakni.
.....mert neked semmi sem jó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2103 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 14:11:16 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.04 vasárnap, 14:01:44
.....mert neked semmi sem jó.
Nekem jó. Csak a mondeónak nem...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2104 Dátum:
2011.09.04 vasárnap, 19:54:35 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.04 vasárnap, 14:11:16
Nekem jó. Csak a mondeónak nem...
Miért nem jó?
A könyvében is benne van, hogy jó.
Persze az 5W 30-at ajánlja, de simán jó a 10W 40-en is. Én is azt használom, nincs vele bajom. Bő 215 000 km van az autóban.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2105 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 09:30:40 »
Sziasztok!
Indítási problémám van, a jelenség:
-csak hideg motornál jelentkezik, csak teljesen kihűlt motornál
-indítózás után rögtön beindul a motor, viszont lefullad
-ha nagyobb gázt adok, hogy ne fulladjon le, akkor valami csattogó hangot ad valami, eléggé hangosan csattan, kattan valami
-ha kisebb gázt adok, hogy nem fulladjon le, akkor nem csattog, és kb 10-20 másodperc alatt normalizálódik a helyzet és szépen jár a motor
-ha ilyenkor leállítom és újra beindítom, akkor már szépen indul
Ötlet?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2106 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:33:00 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.09.05 hétfő, 09:30:40
Sziasztok!
Indítási problémám van, a jelenség:
-csak hideg motornál jelentkezik, csak teljesen kihűlt motornál
-indítózás után rögtön beindul a motor, viszont lefullad
-ha nagyobb gázt adok, hogy ne fulladjon le, akkor valami csattogó hangot ad valami, eléggé hangosan csattan, kattan valami
-ha kisebb gázt adok, hogy nem fulladjon le, akkor nem csattog, és kb 10-20 másodperc alatt normalizálódik a helyzet és szépen jár a motor
-ha ilyenkor leállítom és újra beindítom, akkor már szépen indul
Ötlet?
A kipufogó nem benzinszagú? ha igen akkor keverékkel lehet a gond pl lambda szonda miatt
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2107 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:57:09 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.05 hétfő, 19:33:00
A kipufogó nem benzinszagú? ha igen akkor keverékkel lehet a gond pl lambda szonda miatt
Tudtommal a lambda értékét hidegindításnál figyelmen kívül hagyja az ECU, vagy nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2108 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:59:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2011.09.05 hétfő, 19:57:09
Tudtommal a lambda értékét hidegindításnál figyelmen kívül hagyja az ECU, vagy nem?
szerintem nem, asszem fűtöttek a szenzorok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2109 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 20:14:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 19:59:16
szerintem nem, asszem fűtöttek a szenzorok
fűtöttek
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2110 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:19:59 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.05 hétfő, 20:14:42
fűtöttek
Tudom, hogy a mai fűtött planár szondák már sokkal hamarabb elérik a működési hőmérsékletet, de én úgy tudom, hogy így is van egy néhány másodperc,
amíg előre beállított, dús üzemben működik a kocsi, amibe nem szól bele a szonda, mert ennyi idő kell, hogy felmelegedjen. Ezt támasztaná alá az is, hogy
újraindításnál, vagy gázadással életben tartva a motort van ideje bemelegednie, és "átvennie a vezérlést". Olyan, mintha a kezdeti, szabályzás nélküli időszak alatt fulladna le a kocsi.
A csattogásról esetleg lehet tudni, hogy honnan jön? Csak hidegindítás utáni nagy gázadásra van?
(lehet, hogy baromságokat írok, ez esetben javítson ki valaki, mindig szívesen tanulok az ilyesmiről
)
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2111 Dátum:
2011.09.06 kedd, 08:57:06 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.05 hétfő, 19:33:00
A kipufogó nem benzinszagú? ha igen akkor keverékkel lehet a gond pl lambda szonda miatt
A kipufogógáz ilyenkor kékes színű és büdös. De csak az első pöff ilyen.
Hogy benzinszagú-e, azt nem tudom.
Azt még nem írtam, hogy az autó benzin/gázos, de mindig benzinnel indul és vegyes üzemben már egy éve használjuk.
Próbáltam már úgy is leállítani az autót, hogy benzinre átváltok az utolsó pár km-re, hogy esetleg a gáz miatt van ez, de nem. Tökmindegy.
Egyébként már ezt a hibát nyomozta egy jófej szerelő, újra lett programozva valami, valamint az ac-pumpa nyomása ellenőrízve lett.
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2112 Dátum:
2011.09.06 kedd, 08:59:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2011.09.05 hétfő, 21:19:59
Tudom, hogy a mai fűtött planár szondák már sokkal hamarabb elérik a működési hőmérsékletet, de én úgy tudom, hogy így is van egy néhány másodperc,
amíg előre beállított, dús üzemben működik a kocsi, amibe nem szól bele a szonda, mert ennyi idő kell, hogy felmelegedjen. Ezt támasztaná alá az is, hogy
újraindításnál, vagy gázadással életben tartva a motort van ideje bemelegednie, és "átvennie a vezérlést". Olyan, mintha a kezdeti, szabályzás nélküli időszak alatt fulladna le a kocsi.
A csattogásról esetleg lehet tudni, hogy honnan jön? Csak hidegindítás utáni nagy gázadásra van?
(lehet, hogy baromságokat írok, ez esetben javítson ki valaki, mindig szívesen tanulok az ilyesmiről
)
Hétvégén felnyitott motorháznál megpróbálom a csattogás helyét beazonosítani, egyébként nehéz ügy, mert max fél perc ez a jelenség, aztán megszűnik.
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2113 Dátum:
2011.09.06 kedd, 11:20:00 »
Egyébként otthon, mindenféle spéci műszer nélkül tudok valami hibakódot nézni ezzel kapcsolatban?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2114 Dátum:
2011.09.06 kedd, 11:50:12 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.09.06 kedd, 08:57:06
A kipufogógáz ilyenkor kékes színű és büdös. De csak az első pöff ilyen.
Hogy benzinszagú-e, azt nem tudom.
Azt még nem írtam, hogy az autó benzin/gázos, de mindig benzinnel indul és vegyes üzemben már egy éve használjuk.
Próbáltam már úgy is leállítani az autót, hogy benzinre átváltok az utolsó pár km-re, hogy esetleg a gáz miatt van ez, de nem. Tökmindegy.
Egyébként már ezt a hibát nyomozta egy jófej szerelő, újra lett programozva valami, valamint az ac-pumpa nyomása ellenőrízve lett.
nem akarok nagyon belpofázni de én úgy tudom, hogy kék füst csak is az olaj égéséből származhat, fekete füst lenne ha nem lenne tökéletes az égés (pl. túl sok üzemanyag)
lehet a szelepszár szimering(ek) kopottak és hideg motornál olaj folyik a hengerbe ami első indításnál elég és ezért van a kék füst.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2115 Dátum:
2011.09.06 kedd, 11:53:40 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.09.06 kedd, 11:50:12
nem akarok nagyon belpofázni de én úgy tudom, hogy kék füst csak is az olaj égéséből származhat, fekete füst lenne ha nem lenne tökéletes az égés (pl. túl sok üzemanyag)
lehet a szelepszár szimering(ek) kopottak és hideg motornál olaj folyik a hengerbe ami első indításnál elég és ezért van a kék füst.
Akkor majd lecsekkolom azt is, hogy kék vagy fekete.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2116 Dátum:
2011.09.06 kedd, 14:28:23 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.09.06 kedd, 11:53:40
Akkor majd lecsekkolom azt is, hogy kék vagy fekete.
Lehet még "könnyű" fehér, és "nehéz" fehér is. Az előbbi ált. víz miatt, utóbbi el nem égett benzintől lehet.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2117 Dátum:
2011.09.06 kedd, 17:07:38 »
Hideg motornal az ECU csak minimalis szenzorokat figyel. Java reszt elore beallitott parameterek alapjan uzemel a moci. Ha eleri az uzemi hofokot averda, akkor valt at a vezerles closed loop uzemmodba. Addig open loop-ban vanik.
Csattoag lehet a szivosortol is, meg attol, hogy Ford.
Naplózva
blah blah blah
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2118 Dátum:
2011.09.06 kedd, 18:21:34 »
Idézetet írta: zacci - 2011.09.06 kedd, 17:07:38
Hideg motornal az ECU csak minimalis szenzorokat figyel. Java reszt elore beallitott parameterek alapjan uzemel a moci. Ha eleri az uzemi hofokot averda, akkor valt at a vezerles closed loop uzemmodba. Addig open loop-ban vanik.
Csattoag lehet a szivosortol is, meg attol, hogy Ford.
Én is hasonlót írtam, csak nem tudom, hogy ahogy eléri a szonda a megfelelő hőfokot, átkapcsol rá, vagy motor hőfokának kell elérnie egy bizonyos szintet, hogy ne az előre programozott dús keveréken menjen. De akárhogy is, az első másodpercek vezérlésébe (amikor lefullad az autó) nem kéne, hogy beleszóljon.
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2119 Dátum:
2011.09.07 szerda, 08:56:51 »
Idézetet írta: zacci - 2011.09.06 kedd, 17:07:38
Hideg motornal az ECU csak minimalis szenzorokat figyel. Java reszt elore beallitott parameterek alapjan uzemel a moci. Ha eleri az uzemi hofokot averda, akkor valt at a vezerles closed loop uzemmodba. Addig open loop-ban vanik.
Csattoag lehet a szivosortol is, meg attol, hogy Ford.
Szívósort Vic már kibelezte.
Naplózva
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2120 Dátum:
2011.09.07 szerda, 08:59:41 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.09.06 kedd, 11:53:40
Akkor majd lecsekkolom azt is, hogy kék vagy fekete.
Hát ez se nem kék, se nem fekete, a múltkor biztosan a kutya által az autó alá vonszolt kék ásványvizes palack miatt tűnt annak :-)
Ma reggel, mondjuk odatűzött a nap, de semmi különös színe nem volt a kipuff gáznak.
Tudnátok abban segíteni, hogy milyen műszerezettséggel felszerelt szerelőt keressek ennek a javításához?
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2121 Dátum:
2011.09.07 szerda, 12:03:56 »
Sokat olvastam már a szívósor csattogásról. Ezt mikor lehet tapasztalni? Fordulatszámhoz kötött, vagy pedig ez egy folyamatos hang, amit járó motornál hallani lehet?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Gabor77
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2122 Dátum:
2011.09.07 szerda, 12:38:08 »
Idézetet írta: sendrew - 2011.09.07 szerda, 12:03:56
Sokat olvastam már a szívósor csattogásról. Ezt mikor lehet tapasztalni? Fordulatszámhoz kötött, vagy pedig ez egy folyamatos hang, amit járó motornál hallani lehet?
Nekem alapjáraton volt kicsit ketyegő hangja, mintha egy nagyon finom kis dízel moci ketyegne.
Ami nekem most probléma, az hangos, néhány csattanó hang erősebb gázadáskor, amikor le akar fulladni a moci.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2123 Dátum:
2011.09.07 szerda, 13:02:57 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.09.07 szerda, 12:38:08
Nekem alapjáraton volt kicsit ketyegő hangja, mintha egy nagyon finom kis dízel moci ketyegne.
Ami nekem most probléma, az hangos, néhány csattanó hang erősebb gázadáskor, amikor le akar fulladni a moci.
A Zacci a nagy szakértője a szívósoros problémáknak. Amikor a kis lapátok elkezdenek csörögni, az már nem jót jelent.
Ugye elszabadulhatnak, és a motor beszippantja... keressétek meg, ő meg tudja mondani, milyen messze vagytok ettől.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2124 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 11:54:32 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2011.09.07 szerda, 12:38:08
Nekem alapjáraton volt kicsit ketyegő hangja, mintha egy nagyon finom kis dízel moci ketyegne.
Ami nekem most probléma, az hangos, néhány csattanó hang erősebb gázadáskor, amikor le akar fulladni a moci.
Nekem ez a jellegű hang a generátorfeszítő volt!Természetesen az év Szerelője Viktor megoldotta a problémát és ott lehetek a talin!Így utólag is nagy köszönet Viktornak!
Naplózva
richi71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2125 Dátum:
2011.09.09 péntek, 21:45:02 »
Sziasztok!
Új vagyok és nem nagyon értek aa autókhoz.
Van egy 1.8 ghia 2007-es kombink és elkezdett rajta hullámozni az alapjárat.
Mikor megálunk és kinyomom a kuplungot akkor felmegy 2500-re a fordulat aztán visszaesik, ha sebeségben gurulunk akkor meg fékezni kell.
Az alapjárati motort kipucolták már.
Légyszi segitsetek
, köszi
Ricsi
Naplózva
Makrocar
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2126 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 08:54:11 »
Idézetet írta: richi71 - 2011.09.09 péntek, 21:45:02
Sziasztok!
Új vagyok és nem nagyon értek aa autókhoz.
Van egy 1.8 ghia 2007-es kombink és elkezdett rajta hullámozni az alapjárat.
Mikor megálunk és kinyomom a kuplungot akkor felmegy 2500-re a fordulat aztán visszaesik, ha sebeségben gurulunk akkor meg fékezni kell.
Az alapjárati motort kipucolták már.
Légyszi segitsetek
, köszi
Ricsi
Lehet hogy falsot szív. vagy alapjárati motor csere...
Naplózva
laczko9
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2127 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:24:55 »
Megmondaná valaki, hogy egy 2003-as benzines 1.8-as 125 lovas mondeóban van-e kettős tömegű lendkerék? Váltáskor csattanó fémes hangot hallani a motortér felől (esetleg kuplung?!) Ha cserélni kell, hol érdemes alkatrész után érdeklődni? Elfogadható áron persze...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2128 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 20:49:23 »
Idézetet írta: laczko9 - 2011.09.12 hétfő, 20:24:55
Megmondaná valaki, hogy egy 2003-as benzines 1.8-as 125 lovas mondeóban van-e kettős tömegű lendkerék? Váltáskor csattanó fémes hangot hallani a motortér felől (esetleg kuplung?!) Ha cserélni kell, hol érdemes alkatrész után érdeklődni? Elfogadható áron persze...
minden mk3asban kettőstömegű lendkerék van gyárilag.
Valeo termékeket érdemes keresni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Makrocar
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2129 Dátum:
2011.09.13 kedd, 09:45:11 »
Idézetet írta: laczko9 - 2011.09.12 hétfő, 20:24:55
Megmondaná valaki, hogy egy 2003-as benzines 1.8-as 125 lovas mondeóban van-e kettős tömegű lendkerék? Váltáskor csattanó fémes hangot hallani a motortér felől (esetleg kuplung?!) Ha cserélni kell, hol érdemes alkatrész után érdeklődni? Elfogadható áron persze...
Ment a P.ü.
Naplózva
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2130 Dátum:
2011.09.23 péntek, 21:14:11 »
Sziasztok!
Mostanában nagyon gyenge az autóm. Kb. 3500-as fordulatig rendesen húz és utána padlógázon sem megy feljebb a fordulat, és többet is fogyaszt a szokásosnál kb. egy literrel. Valaki találkozott hasonló problémával?
Naplózva
Makrocar
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2131 Dátum:
2011.09.23 péntek, 22:44:22 »
Idézetet írta: Tbandee - 2011.09.23 péntek, 21:14:11
Sziasztok!
Mostanában nagyon gyenge az autóm. Kb. 3500-as fordulatig rendesen húz és utána padlógázon sem megy feljebb a fordulat, és többet is fogyaszt a szokásosnál kb. egy literrel. Valaki találkozott hasonló problémával?
Katalizátor nincs eldugulva? Rángat vagy csak simán nem pörög ki?
Naplózva
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2132 Dátum:
2011.09.23 péntek, 22:55:51 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.23 péntek, 22:44:22
Katalizátor nincs eldugulva? Rángat vagy csak simán nem pörög ki?
Nem rángat egyáltalán, csak nem pörög ki. Katalizátor mitől tud eldugulni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2133 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 10:04:32 »
Idézetet írta: Tbandee - 2011.09.23 péntek, 22:55:51
Nem rángat egyáltalán, csak nem pörög ki. Katalizátor mitől tud eldugulni?
a sok elégetlen olajtól és vagy benzintől ill annak a kormától.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tbandee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2134 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 10:37:08 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.25 vasárnap, 10:04:32
a sok elégetlen olajtól és vagy benzintől ill annak a kormától.
Üresben kipörög csak terhelve nem, akkor is lehet katalizátor dugulás? Illetve azt vettem észre hogyha hidegebb van, pl. este akkor jobban kipörög, lehet esetleg T-MAP hiba?
Naplózva
Oldjack
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2135 Dátum:
2011.10.04 kedd, 15:27:12 »
Keresek komplett 1,8 benzines blokkot 2001-es járgányomba. Ha valaki tud ilyet normális áron, akkor kérem jelezze! Köszi!
Naplózva
Macus67
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2136 Dátum:
2011.10.11 kedd, 21:24:28 »
Sziasztok
Még teljesen új vagyok itt az oldalon
Sok mindent elolvastam itt a forumon! Csak pár dolgot szeretnék veletek megosztani, amit én tapasztaltam....
Először is a szívósor lapátok problémája: nekem ki van akasztva az a bizonyos gömbfej, ami vezérli ezeket a lapátokat...
És el tudom mondani azt, hogy jól megy az autóm, átlag fogyasztásom 7-7.5 liter között alakul, kivéve akkor, amikor németbe megyek... akkor az átlagsebesség 110-120 között max 6 liter
Tudom, most sokan elmosolyodnak vagy nevetnek rajta, de mindegy, mert ez a valóság!!!
Persze az én autóm sem mentes a problémától
most kell majd kuplungozni, (megcsúszik
hangja nincs és remegés sem) és remélem, hogy csak szerkezet+tárcsa lesz cserélve... tudom, hogy sokan ajánlják a komplett cserét... majd a szerelőre bízom ezt a kérdést, bár elsőre ő is azt mondta, hogy majd a szétszerelésnél meglátjuk, mi a helyzet...
Előjött nekem is a rángatás
alacsony fordulatszámon, elsősorban 1-es és 2-es gyorsítás közben, csak az első másodpercben, egyszer megakad... Nem máskor, és az sem mindig.. ritkán... persze engem is idegesít... de a fogyim nem változott. Amikor elvittem hozzá, nem csinálta aznap, a szerelő meg azt mondta, hogy valószínű inkább a gyertya vagy gyertyakábel a hibás... az biztos, hogy lehúzogatta a kábeleket és rögtön utána az első kigyorsításnál már produkálta is a jelenséget
valahol ott lehet a hiba .
Központi zár probléma volt nekem is, hol bezárt magától hol nem nyitott ki, hol csak a távirányítóval lehetett kinyitni mondjuk a csomagtartót
hát valaki itt, sajnos már nem tudom, hogy ki, de hatalmas respect neki, szóval itt ajánlották a "besprézéses" módszert... és láss csodát, hibátlanul műxik
Hurrá... naggyyon jóóóó !!!
Motorolajról... én, amióta megvettem csak 10W40-es olajat használok... és ráadásul Ford-nál ajánlották ezt!
Semmi baj nincs vele, visszaáll az olajfogyasztás is valamelyest... halkabb lesz tőle a motorhang is...
Hát, most ennyi jutott szembe... kicsit hosszúra sikerült, bocsika
További szép napot-estét mindenkinek!
Különben 2001-es 1.8-as, 125 LE a verdám, és nagyon szeretem! 3 éve van meg és 55e km-rt hajtottam bele én.
Naplózva
tibor87
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2137 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:21:44 »
Sziasztok!
Egy rejtélyes problémáról szeretném a hozzáértők véleményét kikérni...
Szokásos gyertya csere megvolt kb 2000km-el ezelőtt, de néha rángatott alacsony fordulaton, ezért csütörtökön tettem bele egy új kábel szettet(Brecav - bárdi).
Teljesen jó lett tőle a kocsi, semmi rángatás. Tartott ez kb 150km-ig, után 3hengerezni kezdett, stb... Ennek örömére ma beletettem egy új motorcraft trafót. Ismét nagy az öröm, minden működik, ahogy kell, kemény 150km-en keresztül, utána megint nekikezd rángatni, nem megy, stb... Létezik olyan, h *** az új kábelszett és kinyírja a trafókat??!! Teljesen tanácstalan vagyok, az autó munkaeszköz, de így használhatatlan.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2138 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:23:54 »
Idézetet írta: tibor87 - 2011.10.14 péntek, 23:21:44
Sziasztok!
Egy rejtélyes problémáról szeretném a hozzáértők véleményét kikérni...
Szokásos gyertya csere megvolt kb 2000km-el ezelőtt, de néha rángatott alacsony fordulaton, ezért csütörtökön tettem bele egy új kábel szettet(Brecav - bárdi).
Teljesen jó lett tőle a kocsi, semmi rángatás. Tartott ez kb 150km-ig, után 3hengerezni kezdett, stb... Ennek örömére ma beletettem egy új motorcraft trafót. Ismét nagy az öröm, minden működik, ahogy kell, kemény 150km-en keresztül, utána megint nekikezd rángatni, nem megy, stb... Létezik olyan, h *** az új kábelszett és kinyírja a trafókat??!! Teljesen tanácstalan vagyok, az autó munkaeszköz, de így használhatatlan.
Milyen gyertyák vannak benne? Szedd már ki, és nézd meg, milyen állapotban van, és nézd meg a hézagot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibor87
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2139 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:29:29 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.14 péntek, 23:23:54
Milyen gyertyák vannak benne? Szedd már ki, és nézd meg, milyen állapotban van, és nézd meg a hézagot.
Motorcraft gyári gyertyákat raktam bele egy hónapja. A hézagok nem hiszem, h változtak volna azóta, eddig semmi baja nem volt.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2140 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:30:15 »
Idézetet írta: tibor87 - 2011.10.14 péntek, 23:21:44
Sziasztok!
Egy rejtélyes problémáról szeretném a hozzáértők véleményét kikérni...
Szokásos gyertya csere megvolt kb 2000km-el ezelőtt, de néha rángatott alacsony fordulaton, ezért csütörtökön tettem bele egy új kábel szettet(Brecav - bárdi).
Teljesen jó lett tőle a kocsi, semmi rángatás. Tartott ez kb 150km-ig, után 3hengerezni kezdett, stb... Ennek örömére ma beletettem egy új motorcraft trafót. Ismét nagy az öröm, minden működik, ahogy kell, kemény 150km-en keresztül, utána megint nekikezd rángatni, nem megy, stb... Létezik olyan, h *** az új kábelszett és kinyírja a trafókat??!! Teljesen tanácstalan vagyok, az autó munkaeszköz, de így használhatatlan.
tudomásom szerint az utángyártott kábelek nem bírják a feszkót (ha nem tévedek 25eV) és ajánlott gyári kábeleket rakni, de...
rémlik, hogy nemrég valaki egy szentendrei mesternél gyártatott kábelszettet asszem Galaxy-hoz. érdemes lenne megtudni tőle beváltak e
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2141 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:31:28 »
Idézetet írta: tibor87 - 2011.10.14 péntek, 23:29:29
Motorcraft gyári gyertyákat raktam bele egy hónapja. A hézagok nem hiszem, h változtak volna azóta, eddig semmi baja nem volt.
laser iridium (vagy platinium vagy valami hasonló)?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2142 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:31:58 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.10.14 péntek, 23:30:15
tudomásom szerint az utángyártott kábelek nem bírják a feszkót (ha nem tévedek 25eV) és ajánlott gyári kábeleket rakni, de...
rémlik, hogy nemrég valaki egy szentendrei mesternél gyártatott kábelszettet asszem Galaxy-hoz. érdemes lenne megtudni tőle beváltak e
Joe volt, és bevált.
Nekem a fiestánál volt kábelcsere. Gyárit vettünk, tök jó lett.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibor87
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2143 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:37:17 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.10.14 péntek, 23:30:15
tudomásom szerint az utángyártott kábelek nem bírják a feszkót (ha nem tévedek 25eV) és ajánlott gyári kábeleket rakni, de...
rémlik, hogy nemrég valaki egy szentendrei mesternél gyártatott kábelszettet asszem Galaxy-hoz. érdemes lenne megtudni tőle beváltak e
Előzőleg sem gyári volt benne, de 60ezret elment. Ha megnézed a bárdinál, nem ez a legolcsóbb... 300km alatt 2 trafó nem olcsó játék....
Naplózva
tibor87
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2144 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:38:22 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.10.14 péntek, 23:31:28
laser iridium (vagy platinium vagy valami hasonló)?
Valami platinum rémlik... 3-4000 volt darabja cromaxnál..
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2145 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:42:20 »
Idézetet írta: tibor87 - 2011.10.14 péntek, 23:38:22
Valami platinum rémlik... 3-4000 volt darabja cromaxnál..
ez?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=45805090&termek_al_id=5736&katnev=2000.10.15-2005.09.15
.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tibor87
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2146 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:44:14 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.10.14 péntek, 23:42:20
ez?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=45805090&termek_al_id=5736&katnev=2000.10.15-2005.09.15
.
Ez az.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2147 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:47:08 »
Idézetet írta: tibor87 - 2011.10.14 péntek, 23:44:14
Ez az.
és akkor most még csak azt áruld már el nekünk milyen moci van az autóban és mikori évjárat
nem tudom ki lehet e méretni a kábeleket de én azzal kezdeném. esetleg valakitől próbára elkérni/cserélni...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tibor87
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2148 Dátum:
2011.10.14 péntek, 23:49:25 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.10.14 péntek, 23:47:08
és akkor most még csak azt áruld már el nekünk milyen moci van az autóban és mikori évjárat
nem tudom ki lehet e méretni a kábeleket de én azzal kezdeném. esetleg valakitől próbára elkérni/cserélni...
2001-es 1.8 b 125le.
Naplózva
peeti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2149 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 08:33:47 »
sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy kb minden 2 inditásnál nehezen indul az autó.
Naplózva
Oldalak:
1
...
36
37
38
39
40
41
42
[
43
]
44
45
46
47
48
49
50
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ