Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:27:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4657251 alkalommal)
0 Felhasználó és 230 vendég van a témában
Pet
Vendég
« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2011.09.03 szombat, 16:58:52 »

nem tudom melyik hozzászólásra válaszoljak ezért újat írok  Wink
a gépsárkányomban majd 204ekm van, szervízkönyves, gyári olajjal kenve, 20ekm a csereperiódus, olajcserétől olajcseréig max-ról lemegy min-ig a szint, nem kell hozzátöltögetni.
akarom mondani pont.
 wave
Szia,én 15ezer km után cserélem az olajat,minimális a fogyásom,bár igaz Aral 10W40-t használok,de használtam Aral5W30-at is,de a szerelőm azt mondta a 10W40magasabb minőségi besorolási számmal rendelkezett a dobozán.Nekem bejött végül is,árban nem volt különbség szinte semmi.Nekem 235e km van a motorban,nincs vele semmi bajom,erős mint mindig,a fogyasztásom is csak a jobb lábamtól függ(de attól nagyon).A  20ezres olajcserét nem tartom túl jó megoldásnak,de te tudod.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 13:54:31 »

Szia,én 15ezer km után cserélem az olajat,minimális a fogyásom,bár igaz Aral 10W40-t használok,de használtam Aral5W30-at is,de a szerelőm azt mondta a 10W40magasabb minőségi besorolási számmal rendelkezett a dobozán.Nekem bejött végül is,árban nem volt különbség szinte semmi.Nekem 235e km van a motorban,nincs vele semmi bajom,erős mint mindig,a fogyasztásom is csak a jobb lábamtól függ(de attól nagyon).A  20ezres olajcserét nem tartom túl jó megoldásnak,de te tudod.

A mondeóba nem szabad 10W40-et rakni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 14:01:44 »

A mondeóba nem szabad 10W40-et rakni.
.....mert neked semmi sem jó. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 14:11:16 »

.....mert neked semmi sem jó. hehe

Nekem jó. Csak a mondeónak nem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 19:54:35 »

Nekem jó. Csak a mondeónak nem...

Miért nem jó?
A könyvében is benne van, hogy jó.
Persze az 5W 30-at ajánlja, de simán jó a 10W 40-en is. Én is azt használom, nincs vele bajom. Bő 215 000 km van az autóban.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 09:30:40 »

Sziasztok!

Indítási problémám van, a jelenség:
-csak hideg motornál jelentkezik, csak teljesen kihűlt motornál
-indítózás után rögtön beindul a motor, viszont lefullad
-ha nagyobb gázt adok, hogy ne fulladjon le, akkor valami csattogó hangot ad valami, eléggé hangosan csattan, kattan valami
-ha kisebb gázt adok, hogy nem fulladjon le, akkor nem csattog, és kb 10-20 másodperc alatt normalizálódik a helyzet és szépen jár a motor
-ha ilyenkor leállítom  és újra beindítom, akkor már szépen indul

Ötlet?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:33:00 »

Sziasztok!

Indítási problémám van, a jelenség:
-csak hideg motornál jelentkezik, csak teljesen kihűlt motornál
-indítózás után rögtön beindul a motor, viszont lefullad
-ha nagyobb gázt adok, hogy ne fulladjon le, akkor valami csattogó hangot ad valami, eléggé hangosan csattan, kattan valami
-ha kisebb gázt adok, hogy nem fulladjon le, akkor nem csattog, és kb 10-20 másodperc alatt normalizálódik a helyzet és szépen jár a motor
-ha ilyenkor leállítom  és újra beindítom, akkor már szépen indul

Ötlet?
A kipufogó nem benzinszagú? ha igen akkor  keverékkel lehet a gond pl lambda szonda miatt
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:57:09 »

A kipufogó nem benzinszagú? ha igen akkor  keverékkel lehet a gond pl lambda szonda miatt

Tudtommal a lambda értékét hidegindításnál figyelmen kívül hagyja az ECU, vagy nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:59:16 »

Tudtommal a lambda értékét hidegindításnál figyelmen kívül hagyja az ECU, vagy nem?
szerintem nem, asszem fűtöttek a szenzorok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 20:14:42 »

szerintem nem, asszem fűtöttek a szenzorok
fűtöttek
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:19:59 »

fűtöttek

Tudom, hogy a mai fűtött planár szondák már sokkal hamarabb elérik a működési hőmérsékletet, de én úgy tudom, hogy így is van egy néhány másodperc,
amíg előre beállított, dús üzemben működik a kocsi, amibe nem szól bele a szonda, mert ennyi idő kell, hogy felmelegedjen. Ezt támasztaná alá az is, hogy
újraindításnál, vagy gázadással életben tartva a motort van ideje bemelegednie, és "átvennie a vezérlést". Olyan, mintha a kezdeti, szabályzás nélküli időszak alatt fulladna le a kocsi.
A csattogásról esetleg lehet tudni, hogy honnan jön? Csak hidegindítás utáni nagy gázadásra van?

(lehet, hogy baromságokat írok, ez esetben javítson ki valaki, mindig szívesen tanulok az ilyesmiről  Smiley)
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:57:06 »

A kipufogó nem benzinszagú? ha igen akkor  keverékkel lehet a gond pl lambda szonda miatt

A kipufogógáz ilyenkor kékes színű és büdös. De csak az első pöff ilyen.

Hogy benzinszagú-e, azt nem tudom.

Azt még nem írtam, hogy az autó benzin/gázos, de mindig benzinnel indul és vegyes üzemben már egy éve használjuk.

Próbáltam már úgy is leállítani az autót, hogy benzinre átváltok az utolsó pár km-re, hogy esetleg a gáz miatt van ez, de nem. Tökmindegy.

Egyébként már ezt a hibát nyomozta egy jófej szerelő,  újra lett programozva valami, valamint az ac-pumpa nyomása ellenőrízve lett.
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2011.09.06 kedd, 08:59:49 »

Tudom, hogy a mai fűtött planár szondák már sokkal hamarabb elérik a működési hőmérsékletet, de én úgy tudom, hogy így is van egy néhány másodperc,
amíg előre beállított, dús üzemben működik a kocsi, amibe nem szól bele a szonda, mert ennyi idő kell, hogy felmelegedjen. Ezt támasztaná alá az is, hogy
újraindításnál, vagy gázadással életben tartva a motort van ideje bemelegednie, és "átvennie a vezérlést". Olyan, mintha a kezdeti, szabályzás nélküli időszak alatt fulladna le a kocsi.
A csattogásról esetleg lehet tudni, hogy honnan jön? Csak hidegindítás utáni nagy gázadásra van?

(lehet, hogy baromságokat írok, ez esetben javítson ki valaki, mindig szívesen tanulok az ilyesmiről  Smiley)

Hétvégén felnyitott motorháznál megpróbálom a csattogás helyét beazonosítani, egyébként nehéz ügy, mert max fél perc ez a jelenség, aztán megszűnik.
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:20:00 »

Egyébként otthon, mindenféle spéci műszer nélkül tudok valami hibakódot nézni ezzel kapcsolatban?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:50:12 »

A kipufogógáz ilyenkor kékes színű és büdös. De csak az első pöff ilyen.

Hogy benzinszagú-e, azt nem tudom.

Azt még nem írtam, hogy az autó benzin/gázos, de mindig benzinnel indul és vegyes üzemben már egy éve használjuk.

Próbáltam már úgy is leállítani az autót, hogy benzinre átváltok az utolsó pár km-re, hogy esetleg a gáz miatt van ez, de nem. Tökmindegy.

Egyébként már ezt a hibát nyomozta egy jófej szerelő,  újra lett programozva valami, valamint az ac-pumpa nyomása ellenőrízve lett.

nem akarok nagyon belpofázni de én úgy tudom, hogy kék füst csak is az olaj égéséből származhat, fekete füst lenne ha nem lenne tökéletes az égés (pl. túl sok üzemanyag)
lehet a szelepszár szimering(ek) kopottak és hideg motornál olaj folyik a hengerbe ami első indításnál elég és ezért van a kék füst.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2011.09.06 kedd, 11:53:40 »

nem akarok nagyon belpofázni de én úgy tudom, hogy kék füst csak is az olaj égéséből származhat, fekete füst lenne ha nem lenne tökéletes az égés (pl. túl sok üzemanyag)
lehet a szelepszár szimering(ek) kopottak és hideg motornál olaj folyik a hengerbe ami első indításnál elég és ezért van a kék füst.
Akkor majd lecsekkolom azt is, hogy kék vagy fekete.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2011.09.06 kedd, 14:28:23 »

Akkor majd lecsekkolom azt is, hogy kék vagy fekete.

Lehet még "könnyű" fehér, és "nehéz" fehér is. Az előbbi ált. víz miatt, utóbbi el nem égett benzintől lehet.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2011.09.06 kedd, 17:07:38 »

Hideg motornal az ECU csak minimalis szenzorokat figyel. Java reszt elore beallitott parameterek alapjan uzemel a moci. Ha eleri az uzemi hofokot averda, akkor valt at a vezerles closed loop uzemmodba. Addig open loop-ban vanik.

Csattoag lehet a szivosortol is, meg attol, hogy Ford. vigyor3
Naplózva

blah blah blah
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2011.09.06 kedd, 18:21:34 »

Hideg motornal az ECU csak minimalis szenzorokat figyel. Java reszt elore beallitott parameterek alapjan uzemel a moci. Ha eleri az uzemi hofokot averda, akkor valt at a vezerles closed loop uzemmodba. Addig open loop-ban vanik.

Csattoag lehet a szivosortol is, meg attol, hogy Ford. vigyor3

Én is hasonlót írtam, csak nem tudom, hogy ahogy eléri a szonda a megfelelő hőfokot, átkapcsol rá, vagy motor hőfokának kell elérnie egy bizonyos szintet, hogy ne az előre programozott dús keveréken menjen. De akárhogy is, az első másodpercek vezérlésébe (amikor lefullad az autó) nem kéne, hogy beleszóljon.
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:56:51 »

Hideg motornal az ECU csak minimalis szenzorokat figyel. Java reszt elore beallitott parameterek alapjan uzemel a moci. Ha eleri az uzemi hofokot averda, akkor valt at a vezerles closed loop uzemmodba. Addig open loop-ban vanik.

Csattoag lehet a szivosortol is, meg attol, hogy Ford. vigyor3

Szívósort Vic már kibelezte.
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:59:41 »

Akkor majd lecsekkolom azt is, hogy kék vagy fekete.

Hát ez se nem kék, se nem fekete, a múltkor biztosan a kutya által az autó alá vonszolt kék ásványvizes palack miatt tűnt annak :-)
Ma reggel, mondjuk odatűzött a nap, de semmi különös színe nem volt a kipuff gáznak.

Tudnátok abban segíteni, hogy milyen műszerezettséggel felszerelt szerelőt keressek ennek a javításához?
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2011.09.07 szerda, 12:03:56 »

Sokat olvastam már a szívósor csattogásról. Ezt mikor lehet tapasztalni? Fordulatszámhoz kötött, vagy pedig ez egy folyamatos hang, amit járó motornál hallani lehet?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2011.09.07 szerda, 12:38:08 »

Sokat olvastam már a szívósor csattogásról. Ezt mikor lehet tapasztalni? Fordulatszámhoz kötött, vagy pedig ez egy folyamatos hang, amit járó motornál hallani lehet?

Nekem alapjáraton volt kicsit ketyegő hangja, mintha egy nagyon finom kis dízel moci ketyegne.

Ami nekem most probléma, az hangos, néhány csattanó hang erősebb gázadáskor, amikor le akar fulladni a moci.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2011.09.07 szerda, 13:02:57 »

Nekem alapjáraton volt kicsit ketyegő hangja, mintha egy nagyon finom kis dízel moci ketyegne.

Ami nekem most probléma, az hangos, néhány csattanó hang erősebb gázadáskor, amikor le akar fulladni a moci.

A Zacci a nagy szakértője a szívósoros problémáknak. Amikor a kis lapátok elkezdenek csörögni, az már nem jót jelent.
Ugye elszabadulhatnak, és a motor beszippantja... keressétek meg, ő meg tudja mondani, milyen messze vagytok ettől.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:54:32 »

Nekem alapjáraton volt kicsit ketyegő hangja, mintha egy nagyon finom kis dízel moci ketyegne.

Ami nekem most probléma, az hangos, néhány csattanó hang erősebb gázadáskor, amikor le akar fulladni a moci.

Nekem ez a jellegű hang a generátorfeszítő volt!Természetesen az év Szerelője Viktor megoldotta a problémát és ott lehetek a talin!Így utólag is nagy köszönet Viktornak! wave
Naplózva
richi71
Vendég
« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2011.09.09 péntek, 21:45:02 »

Sziasztok!

Új vagyok és nem nagyon értek aa autókhoz.
Van egy 1.8 ghia 2007-es kombink és elkezdett rajta hullámozni az alapjárat.
Mikor megálunk és kinyomom a kuplungot akkor felmegy 2500-re a fordulat aztán visszaesik, ha sebeségben gurulunk akkor meg fékezni kell.
Az alapjárati motort kipucolták már.
Légyszi segitsetek
, köszi
Ricsi
Naplózva
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 08:54:11 »

Sziasztok!

Új vagyok és nem nagyon értek aa autókhoz.
Van egy 1.8 ghia 2007-es kombink és elkezdett rajta hullámozni az alapjárat.
Mikor megálunk és kinyomom a kuplungot akkor felmegy 2500-re a fordulat aztán visszaesik, ha sebeségben gurulunk akkor meg fékezni kell.
Az alapjárati motort kipucolták már.
Légyszi segitsetek
, köszi
Ricsi
Lehet hogy falsot szív. vagy alapjárati motor csere...
Naplózva
laczko9
Vendég
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:24:55 »

Megmondaná valaki, hogy egy 2003-as benzines 1.8-as 125 lovas mondeóban van-e kettős tömegű lendkerék? Váltáskor csattanó fémes hangot hallani a motortér felől (esetleg kuplung?!) Ha cserélni kell, hol érdemes alkatrész után érdeklődni? Elfogadható áron persze...  help help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 20:49:23 »

Megmondaná valaki, hogy egy 2003-as benzines 1.8-as 125 lovas mondeóban van-e kettős tömegű lendkerék? Váltáskor csattanó fémes hangot hallani a motortér felől (esetleg kuplung?!) Ha cserélni kell, hol érdemes alkatrész után érdeklődni? Elfogadható áron persze...  help help
minden mk3asban kettőstömegű lendkerék van gyárilag.
Valeo termékeket érdemes keresni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2011.09.13 kedd, 09:45:11 »

Megmondaná valaki, hogy egy 2003-as benzines 1.8-as 125 lovas mondeóban van-e kettős tömegű lendkerék? Váltáskor csattanó fémes hangot hallani a motortér felől (esetleg kuplung?!) Ha cserélni kell, hol érdemes alkatrész után érdeklődni? Elfogadható áron persze...  help help
Ment a P.ü. integet2
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2011.09.23 péntek, 21:14:11 »

Sziasztok!
Mostanában nagyon gyenge az autóm. Kb. 3500-as fordulatig rendesen húz és utána padlógázon sem megy feljebb a fordulat, és többet is fogyaszt a szokásosnál kb. egy literrel. Valaki találkozott hasonló problémával?
Naplózva
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:44:22 »

Sziasztok!
Mostanában nagyon gyenge az autóm. Kb. 3500-as fordulatig rendesen húz és utána padlógázon sem megy feljebb a fordulat, és többet is fogyaszt a szokásosnál kb. egy literrel. Valaki találkozott hasonló problémával?
Katalizátor nincs eldugulva? Rángat vagy csak simán nem pörög ki?
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:55:51 »

Katalizátor nincs eldugulva? Rángat vagy csak simán nem pörög ki?

Nem rángat egyáltalán, csak nem pörög ki. Katalizátor mitől tud eldugulni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 10:04:32 »

Nem rángat egyáltalán, csak nem pörög ki. Katalizátor mitől tud eldugulni?
a sok elégetlen olajtól és vagy benzintől ill annak a kormától.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 10:37:08 »

a sok elégetlen olajtól és vagy benzintől ill annak a kormától.

Üresben kipörög csak terhelve nem, akkor is lehet katalizátor dugulás? Illetve azt vettem észre hogyha hidegebb van, pl. este akkor jobban kipörög, lehet esetleg T-MAP hiba?
Naplózva
Oldjack
Vendég
« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2011.10.04 kedd, 15:27:12 »

Keresek komplett 1,8 benzines blokkot 2001-es járgányomba. Ha valaki tud ilyet normális áron, akkor kérem jelezze! Köszi!
Naplózva
Macus67
Vendég
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:24:28 »

Sziasztok

Még teljesen új vagyok itt az oldalon Smiley Sok mindent elolvastam itt a forumon! Csak pár dolgot szeretnék veletek megosztani, amit én tapasztaltam....
Először is a szívósor lapátok problémája: nekem ki van akasztva az a bizonyos gömbfej, ami vezérli ezeket a lapátokat...
És el tudom mondani azt, hogy jól megy az autóm, átlag fogyasztásom 7-7.5 liter között alakul, kivéve akkor, amikor németbe megyek... akkor az átlagsebesség 110-120 között max 6 liter Smiley Tudom, most sokan elmosolyodnak vagy nevetnek rajta, de mindegy, mert ez a valóság!!! Smiley
Persze az én autóm sem mentes a problémától Sad most kell majd kuplungozni, (megcsúszik Sad hangja nincs és remegés sem) és remélem, hogy csak szerkezet+tárcsa lesz cserélve... tudom, hogy sokan ajánlják a komplett cserét... majd a szerelőre bízom ezt a kérdést, bár elsőre ő is azt mondta, hogy majd a szétszerelésnél meglátjuk, mi a helyzet...
Előjött nekem is a rángatás Sad alacsony fordulatszámon, elsősorban 1-es és 2-es gyorsítás közben, csak az első másodpercben, egyszer megakad... Nem máskor, és az sem mindig.. ritkán... persze engem is idegesít... de a fogyim nem változott. Amikor elvittem hozzá, nem csinálta aznap, a szerelő meg azt mondta, hogy valószínű inkább a gyertya vagy gyertyakábel a hibás... az biztos, hogy lehúzogatta a kábeleket és rögtön utána az első kigyorsításnál már produkálta is a jelenséget Sad valahol ott lehet a hiba .
Központi zár probléma volt nekem is, hol bezárt magától hol nem nyitott ki, hol csak a távirányítóval lehetett kinyitni mondjuk a csomagtartót Sad Roll Eyes hát valaki itt, sajnos már nem tudom, hogy ki, de hatalmas respect neki, szóval itt ajánlották a "besprézéses" módszert... és láss csodát, hibátlanul műxik SmileySmileySmiley Hurrá... naggyyon jóóóó !!!
Motorolajról... én, amióta megvettem csak 10W40-es olajat használok... és ráadásul Ford-nál ajánlották ezt!
Semmi baj nincs vele, visszaáll az olajfogyasztás is valamelyest... halkabb lesz tőle a motorhang is...
Hát, most ennyi jutott szembe... kicsit hosszúra sikerült, bocsika Smiley
További szép napot-estét mindenkinek!
Különben 2001-es 1.8-as, 125 LE a verdám, és nagyon szeretem! 3 éve van meg és 55e km-rt hajtottam bele én.
Naplózva
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:21:44 »

Sziasztok!

Egy rejtélyes problémáról szeretném a hozzáértők véleményét kikérni...
Szokásos gyertya csere megvolt kb 2000km-el ezelőtt, de néha rángatott alacsony fordulaton, ezért csütörtökön tettem bele egy új kábel szettet(Brecav - bárdi).
Teljesen jó lett tőle a kocsi, semmi rángatás. Tartott ez kb 150km-ig, után 3hengerezni kezdett, stb... Ennek örömére ma beletettem egy új motorcraft trafót. Ismét nagy az öröm, minden működik, ahogy kell, kemény 150km-en keresztül, utána megint nekikezd rángatni, nem megy, stb... Létezik olyan, h *** az új kábelszett és kinyírja a trafókat??!! Teljesen tanácstalan vagyok, az autó munkaeszköz, de így használhatatlan.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:23:54 »

Sziasztok!

Egy rejtélyes problémáról szeretném a hozzáértők véleményét kikérni...
Szokásos gyertya csere megvolt kb 2000km-el ezelőtt, de néha rángatott alacsony fordulaton, ezért csütörtökön tettem bele egy új kábel szettet(Brecav - bárdi).
Teljesen jó lett tőle a kocsi, semmi rángatás. Tartott ez kb 150km-ig, után 3hengerezni kezdett, stb... Ennek örömére ma beletettem egy új motorcraft trafót. Ismét nagy az öröm, minden működik, ahogy kell, kemény 150km-en keresztül, utána megint nekikezd rángatni, nem megy, stb... Létezik olyan, h *** az új kábelszett és kinyírja a trafókat??!! Teljesen tanácstalan vagyok, az autó munkaeszköz, de így használhatatlan.

Milyen gyertyák vannak benne? Szedd már ki, és nézd meg, milyen állapotban van, és nézd meg a hézagot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:29:29 »

Milyen gyertyák vannak benne? Szedd már ki, és nézd meg, milyen állapotban van, és nézd meg a hézagot.


Motorcraft gyári gyertyákat raktam bele egy hónapja. A hézagok nem hiszem, h változtak volna azóta, eddig semmi baja nem volt.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:30:15 »

Sziasztok!

Egy rejtélyes problémáról szeretném a hozzáértők véleményét kikérni...
Szokásos gyertya csere megvolt kb 2000km-el ezelőtt, de néha rángatott alacsony fordulaton, ezért csütörtökön tettem bele egy új kábel szettet(Brecav - bárdi).
Teljesen jó lett tőle a kocsi, semmi rángatás. Tartott ez kb 150km-ig, után 3hengerezni kezdett, stb... Ennek örömére ma beletettem egy új motorcraft trafót. Ismét nagy az öröm, minden működik, ahogy kell, kemény 150km-en keresztül, utána megint nekikezd rángatni, nem megy, stb... Létezik olyan, h *** az új kábelszett és kinyírja a trafókat??!! Teljesen tanácstalan vagyok, az autó munkaeszköz, de így használhatatlan.

tudomásom szerint az utángyártott kábelek nem bírják a feszkót (ha nem tévedek 25eV) és ajánlott gyári kábeleket rakni, de...
rémlik, hogy nemrég valaki egy szentendrei mesternél gyártatott kábelszettet asszem Galaxy-hoz. érdemes lenne megtudni tőle beváltak e
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:31:28 »


Motorcraft gyári gyertyákat raktam bele egy hónapja. A hézagok nem hiszem, h változtak volna azóta, eddig semmi baja nem volt.

laser iridium (vagy platinium vagy valami hasonló)?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:31:58 »

tudomásom szerint az utángyártott kábelek nem bírják a feszkót (ha nem tévedek 25eV) és ajánlott gyári kábeleket rakni, de...
rémlik, hogy nemrég valaki egy szentendrei mesternél gyártatott kábelszettet asszem Galaxy-hoz. érdemes lenne megtudni tőle beváltak e

Joe volt, és bevált.

Nekem a fiestánál volt kábelcsere. Gyárit vettünk, tök jó lett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:37:17 »

tudomásom szerint az utángyártott kábelek nem bírják a feszkót (ha nem tévedek 25eV) és ajánlott gyári kábeleket rakni, de...
rémlik, hogy nemrég valaki egy szentendrei mesternél gyártatott kábelszettet asszem Galaxy-hoz. érdemes lenne megtudni tőle beváltak e


Előzőleg sem gyári volt benne, de 60ezret elment. Ha megnézed a bárdinál, nem ez a legolcsóbb...  300km alatt 2 trafó nem olcsó játék....
Naplózva
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:38:22 »

laser iridium (vagy platinium vagy valami hasonló)?



Valami platinum rémlik... 3-4000 volt darabja cromaxnál..
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2145 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:42:20 »



Valami platinum rémlik... 3-4000 volt darabja cromaxnál..
ez?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=45805090&termek_al_id=5736&katnev=2000.10.15-2005.09.15.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #2146 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:44:14 »




Ez az.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2147 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:47:08 »



Ez az.


és akkor most még csak azt áruld már el nekünk milyen moci van az autóban és mikori évjárat  Wink
nem tudom ki lehet e méretni a kábeleket de én azzal kezdeném. esetleg valakitől próbára elkérni/cserélni...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tibor87
Vendég
« Új hozzászólás #2148 Dátum: 2011.10.14 péntek, 23:49:25 »

és akkor most még csak azt áruld már el nekünk milyen moci van az autóban és mikori évjárat  Wink
nem tudom ki lehet e méretni a kábeleket de én azzal kezdeném. esetleg valakitől próbára elkérni/cserélni...

2001-es 1.8 b 125le. 
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #2149 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 08:33:47 »

sziasztok! Találkozott már valaki azzal a jelenséggel,hogy kb minden 2 inditásnál nehezen indul az autó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.