Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662051 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2012.02.15 szerda, 18:11:01 »

Németektől behozni van lehetőség? Itthoniakkal nagyon óvatosan Smiley SCi 1 misiért elég kevés, ott valami biztos van. Ülés plö nekem a facelift előttinek tűnik. SCi fenntartásában a gyertya az, ami többe kerül, illetőleg a benyaszűrő... 10-20 ezerért. Kipuffdobból is egyel több van neki hátul. kb ennyi.

Szasz  wave
300e fölött van benne, semmi egyéb. A hírek (képek) szerint ez se kívül, se belül (menet) nem látszik meg. Nemtom  szomoru1
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2012.02.15 szerda, 18:18:22 »

Szasz  wave
300e fölött van benne, semmi egyéb. A hírek (képek) szerint ez se kívül, se belül (menet) nem látszik meg. Nemtom  szomoru1

Elvileg 300ezernek nem szabad soknak lenni,ha rendszeresen karban volt tartva. El kell vinni egy szervízbe,átnézetni,hátha Smiley
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:13:58 »

Szasz  wave
300e fölött van benne, semmi egyéb. A hírek (képek) szerint ez se kívül, se belül (menet) nem látszik meg. Nemtom  szomoru1

Na, ülésben nem voltam biztos. Eddigi SCi-kben (3db) - amiket láttam - csak ez a szövet/vászon/mittoménmi ülésciha volt.
Gyújtás jutott még eszembe, mer ennek hengerenként vannak a kis trafói. De persze ha szaraxik azt érezni...  Grin
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 09:16:18 »

Na, ülésben nem voltam biztos. Eddigi SCi-kben (3db) - amiket láttam - csak ez a szövet/vászon/mittoménmi ülésciha volt.
Gyújtás jutott még eszembe, mer ennek hengerenként vannak a kis trafói. De persze ha szaraxik azt érezni...  Grin

A 6 seb.váltó is rendben van??? Miért nincs SCI azóta? Vagy van?  wow1

Automatáról mit kell tudni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_automata-5494024
Fogyi mennyivel nagyobb? Mi még a macera?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:54:42 »

A 6 seb.váltó is rendben van??? Miért nincs SCI azóta? Vagy van?  wow1

Automatáról mit kell tudni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_automata-5494024
Fogyi mennyivel nagyobb? Mi még a macera?

Az új fordokban az SCTi motorok nem az SCi továbfejlesztéséből, turbósításából jönnek? (márcsak a betűk miatt is kérdem, meg úgy tudom
azok is közvetlen befecskendezősek)
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:06:31 »

Az új fordokban az SCTi motorok nem az SCi továbfejlesztéséből, turbósításából jönnek? (márcsak a betűk miatt is kérdem, meg úgy tudom
azok is közvetlen befecskendezősek)

Jepp. Az SCTi-be belesuvasztottak egy csomó okosítást. A 3 fő dolog a befecskendezés, a változó szelepvezérlés, meg a turbó. Ezzel érték el a kis(ebb) motorból a megszokott/több teljesítményt és a kevesebb károsanyag kibocsájtást.

Okos írás 1 Okos írás 2

Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:12:34 »

A 6 seb.váltó is rendben van??? Miért nincs SCI azóta? Vagy van?  wow1
...

Gondolom az SCi az ilyen próbálgatás volt még az SCTi irányába. Bár elég hosszadalmas procedúra volt, ha a 2003as bemutatását nézzük Smiley Látták, hogy valamit kitaláltak de nem volt elég nagy dobás. "jó lesz ez Edömér, de még csiszojjá rajta!"
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2012.02.17 péntek, 12:00:07 »

Automatáról mit kell tudni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_automata-5494024
Fogyi mennyivel nagyobb? Mi még a macera?

... és a matákról mi a vélemény?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2012.02.17 péntek, 12:02:35 »

... és a matákról mi a vélemény?

Állítólag a Ford matákkal nem szokott sok gond lenni. Olajcsere  ajánlott 60-120 Ekm körül. De fixme.
(Ha majd anyázom a saját automata váltómat, akkor ezt a hsz-t majd letagadom Smiley )
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2012.02.17 péntek, 13:57:15 »

... és a matákról mi a vélemény?
Szerintem 2 literrel többet kér mint a kézi...de kényelmesebb.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2012.02.17 péntek, 13:58:44 »

Szerintem 2 literrel többet kér mint a kézi...de kényelmesebb.

A 2 liter szerintem erős túlzás. Legyen inkább 1.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2012.02.17 péntek, 14:13:23 »

A 2 liter szerintem erős túlzás. Legyen inkább 1.

Mennyit eszik a tiéd?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2012.02.17 péntek, 14:20:13 »

Mennyit eszik a tiéd?

16.5l/100
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2012.02.17 péntek, 14:21:16 »

Azt hozzá kell tennem, hogy rosszak voltak a gyújtógyertyák, illetve hogy a szívósor már a halálán volt Smiley
Szóval valami emberi értékeket majd jövő héten tudok mondani Smiley
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2012.02.17 péntek, 14:23:44 »

Azt hozzá kell tennem, hogy rosszak voltak a gyújtógyertyák, illetve hogy a szívósor már a halálán volt Smiley
Szóval valami emberi értékeket majd jövő héten tudok mondani Smiley

 wow1 Ez tényleg nem emberi érték. vigyor3

Igazából szerintem több idő kell hogy átlagot lehessen mondani, pár hónap, és pár ezer km. Szóval majd utána lehet kijelenteni hogy mennyit is eszik.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2012.02.17 péntek, 14:25:35 »

wow1 Ez tényleg nem emberi érték. vigyor3

Igazából szerintem több idő kell hogy átlagot lehessen mondani, pár hónap, és pár ezer km. Szóval majd utána lehet kijelenteni hogy mennyit is eszik.

Ha talra áll, akkor a köv 2 hétben kap 3-4000 km-t, főleg autópályán. Szerintem kijön valami átlag. (Aztán ha nem annyi, amennyire várok, akkor nagy szomorú szemekkel nézek majd magam elé Cheesy )
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2012.02.17 péntek, 22:11:18 »

16.5l/100
OMFG  Shocked
Én az asszonynak akarok venni egy explorert, az ennyit eszik, de 4literes motorja van  eplus2
Naplózva
szaszjoca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2012.02.17 péntek, 23:20:28 »

Srácok!

Szívosort most lehet javítani vagy nem? mk3 1.8 duratec benzin110Le
Ha herélik az min fog változtatni? Fogyasztás, hang,stb. Van valakinek erröl tapasztalata?
Ha kiszedik akkor mit dugóznak le és mivel? Hol és mennyiért lehet lapátokat beszerezni?Én nem találtam sehol javítókészletet ehhez. Talán nincs is?

SOS! finom
Naplózva

szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2012.02.17 péntek, 23:27:56 »

A 2 liter szerintem erős túlzás. Legyen inkább 1.
Nem gondolom, inkább reális.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2012.02.18 szombat, 07:40:55 »

Srácok!

Szívosort most lehet javítani vagy nem? mk3 1.8 duratec benzin110Le
Ha herélik az min fog változtatni? Fogyasztás, hang,stb. Van valakinek erröl tapasztalata?
Ha kiszedik akkor mit dugóznak le és mivel? Hol és mennyiért lehet lapátokat beszerezni?Én nem találtam sehol javítókészletet ehhez. Talán nincs is?

SOS! finom


Fogyasztásban semmit nem változik,legalábbis én nem vettem észre.Hangja annyiban változik, hogy nem fog kelepelni. vigyor3 Van az örvénylapátnak egy karja amit ha kiveszel a lapátokkal eggyüt akkor marad egy lyuk a szívosoron, és azt kell ledugozni. Ha jól tudom csak egyben lehet venni szívósorral a lapátokat. A faceliftesekben lehet cserélni külön.
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:40:45 »

haliho Smiley
egy olyan kerdessel fordulok hozzatok, hogy miert menmegy vissza a fordulatom 800ra(alapjaratom) ha kidobom uresbe es ha allok meg akkor neha megugrik egy 200-400 fordulatot ha fekezek vagy ha megallok, persze uresbe dobva. ez mar egyre jobban kezdi bokni a szememet..... valakinek valami otlete?Huh?
segitsegeket elore is koszonom  worship worship worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:45:54 »

haliho Smiley
egy olyan kerdessel fordulok hozzatok, hogy miert menmegy vissza a fordulatom 800ra(alapjaratom) ha kidobom uresbe es ha allok meg akkor neha megugrik egy 200-400 fordulatot ha fekezek vagy ha megallok, persze uresbe dobva. ez mar egyre jobban kezdi bokni a szememet..... valakinek valami otlete?Huh?
segitsegeket elore is koszonom  worship worship worship

Menet közben meg kell, hogy emelje az alapjáratot. Ez így jó. Ha kiteszed üresbe, gurulsz, 1100, majd ha megáll, le kell engednie az alapjáratra, szép simán.
Ha ugrál az alapjárat, az lehet fals levegő, rossz alapjárati motor, rossz map szenzor, vagy valami más  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2012.02.18 szombat, 17:46:33 »

Menet közben meg kell, hogy emelje az alapjáratot. Ez így jó. Ha kiteszed üresbe, gurulsz, 1100, majd ha megáll, le kell engednie az alapjáratra, szép simán.
Ha ugrál az alapjárat, az lehet fals levegő, rossz alapjárati motor, rossz map szenzor, vagy valami más  vigyor3

nem ugral.azt csinalja amit te is leiirtal...en meg azt hittem vmi lesz az elektronikaval...akkor ezek szerint az normalis.....orulok. Smiley koszi az infot worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2012.02.18 szombat, 21:40:36 »

nem ugral.azt csinalja amit te is leiirtal...en meg azt hittem vmi lesz az elektronikaval...akkor ezek szerint az normalis.....orulok. Smiley koszi az infot worship


Mi ezt úgy mondjuk, hogy nem bug, hanem fícsör...
Ezt azért csinálja, hogy könnyebb legyen váltani. Ilyen pl a fiesta is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 13:15:45 »

Mi ezt úgy mondjuk, hogy nem bug, hanem fícsör...
Ezt azért csinálja, hogy könnyebb legyen váltani. Ilyen pl a fiesta is.
Meg kb mindegyik újabb benzines. Ha először vezetsz ilyen "helyetted is okos" autót, akkor méltán hiheted, hogy nem tudsz vezetni  Grin de aztán rájössz, hogy a hiba nem benned van. Direkt nem hagyja ejteni annyira a fordulatot a váltáshoz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 13:23:02 »

Meg kb mindegyik újabb benzines. Ha először vezetsz ilyen "helyetted is okos" autót, akkor méltán hiheted, hogy nem tudsz vezetni  Grin de aztán rájössz, hogy a hiba nem benned van. Direkt nem hagyja ejteni annyira a fordulatot a váltáshoz.

A tdci is ezt csinálja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 09:28:14 »

Nnna, Véreim  angel

2004 májusában gurult először a kicsike  smile én vagyok az új tulaj  nyes platinaszőke kombájn 2.0 ghia  pias igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (help)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI  wow1 ... és valósnak tűnik a 180e benne.

Ne kíméljetek  gun kösz  worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 09:54:00 »

- hiányzik az alsó motorburkolat

Facelifttől már nem volt alsó burkolat. Meg toronycsapágy-takaró sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 10:30:01 »

Nnna, Véreim  angel

2004 májusában gurult először a kicsike  smile én vagyok az új tulaj  nyes platinaszőke kombájn 2.0 ghia  pias igen, a hahun volt, egyben van, apróbb szépséghibákon kívül kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)
- hiányzik az alsó motorburkolat
- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (help)
- gázpedál nehezen jár, akadozva lehet csak kinyomni (wd40 segít??)
- motoros ülés nem megy (bizti? csati?)
Egyébként vidám vagyok, de összességében ez már nincs olyan anyagokból, mint az MKI  wow1 ... és valósnak tűnik a 180e benne.

Ne kíméljetek  gun kösz  worship
Ezt vetted meg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862
Ez facelift előtti, furcsa is, mert évjárat alapján a legutsó széria kb belőle. (forgalomba helyezés vs gyártás?)
Ha csak ennyi gondod van, az szerintem nem gyász.
A két burkolat pótolható bontottból (sajnos a cserélt szélvédőkről lespórolják a borítást)
A motoros ülésnek, ha az elektromos dolgokat gyorsan kizárod egy csekkolással, szvsz az emelő fogaskerék a baja, a fórumon találsz elérhetőséget, valaki gyárt fémből, mert a gyári műanyag eltörik.
A váltót meg kell taknyolni WD-40-nel a váltóharang tetején, erről is találsz leírást.
Gázpedál és alapjárat ügyben majd a benzines guruk nyilatkoznak, én csak találgatni tudnék.  wave
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 10:39:17 »

Ezt vetted meg?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862
Ez facelift előtti, furcsa is, mert évjárat alapján a legutsó széria kb belőle. (forgalomba helyezés vs gyártás?)
Ha csak ennyi gondod van, az szerintem nem gyász.
A két burkolat pótolható bontottból (sajnos a cserélt szélvédőkről lespórolják a borítást)
A motoros ülésnek, ha az elektromos dolgokat gyorsan kizárod egy csekkolással, szvsz az emelő fogaskerék a baja, a fórumon találsz elérhetőséget, valaki gyárt fémből, mert a gyári műanyag eltörik.
A váltót meg kell taknyolni WD-40-nel a váltóharang tetején, erről is találsz leírást.
Gázpedál és alapjárat ügyben majd a benzines guruk nyilatkoznak, én csak találgatni tudnék.  wave

Nem ezt, az már nincs fent. Fészliftes és platina az alany. Angel írja, hogy nincsenek ilyen burkolatok ... hát az nem egy nagy spórolás  eplus2 konkrétan fassság  hehe
Az ülés nem zúg, nem reagál, vagyis nem mechanika a gond.
A váltóhoz tényleg elég lenne a WD40?
Többiek?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 10:41:00 »

Nem ezt, az már nincs fent. Fészliftes és platina az alany. Angel írja, hogy nincsenek ilyen burkolatok ... hát az nem egy nagy spórolás  eplus2 konkrétan fassság  hehe
Az ülés nem zúg, nem reagál, vagyis nem mechanika a gond.
A váltóhoz tényleg elég lenne a WD40?
Többiek?
Na akkor 1 gonddal kevesebb, nem kell keresni a burkolatot Cheesy
Próbáld ki a wd-40-et, nekem még nem kellett, de másnak kezelte a tüneteket.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 10:49:22 »

...Angel írja, hogy nincsenek ilyen burkolatok ... hát az nem egy nagy spórolás  eplus2 konkrétan fassság  hehe

Az alsó burkolat mondjuk 10e forint. Legyártanak az autóból 100e darabot. A konkrétan 1 milliárd forint. Jó, nem azt mondom, hogy hatalmas összeg, van nagyobb bankóm (bár dinár  vigyor3), de azért én ennek az 1%-ának is örülnék most így, ezen a szürke délelőttön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 10:53:39 »

- alapjárat nem megy 800 körülre, inkább 1000
- a váltó ... nos, itt lesz egy kis bibi, álló heéyzetben baromi nehezen veszi az 1-est és a R-t (help)

Alapjárati motor lehet, meg fals levegő (vagy más).
A váltó. Hideg v meleg motornál csinálja? A kuplung rendesen választ? Próbáld ki azt, hogy ki üresbe, kiengeded a kuplungot, majd be 1-be.
A váltó bowden szerintem ennyire nem szorulhat. Próbáld ki álló motornál, ha ott is nehéz berakni sebességbe, csak akkor indulj el azon az úton (nagyjából kizárt).
Lehetne még olajat cserélni a váltóban, de valószínűleg az sem fog bejönni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 11:29:54 »

Alapjárati motor lehet, meg fals levegő (vagy más).
A váltó. Hideg v meleg motornál csinálja? A kuplung rendesen választ? Próbáld ki azt, hogy ki üresbe, kiengeded a kuplungot, majd be 1-be.
A váltó bowden szerintem ennyire nem szorulhat. Próbáld ki álló motornál, ha ott is nehéz berakni sebességbe, csak akkor indulj el azon az úton (nagyjából kizárt).
Lehetne még olajat cserélni a váltóban, de valószínűleg az sem fog bejönni.

Alapjárat: jó lenne ha megoldhatnám úgy, mint a Babettán  falbav eplus2
Váltó nehezen: hideg-meleg motornál egyaránt nehéz az 1 és a R. Menetben minden váltás okés. Elindulás okoz gondot, és az nem mindegy pirosnál  wow1 kuplung jó! Belocsolom felülről valahogy ... álló motornál megnézem.

Ja, meg egy apróság, gondolom programozás: az ablaktörlő indításkor töröl egyet  vigyor3 ez micsuda?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 11:37:30 »

Alapjárat: jó lenne ha megoldhatnám úgy, mint a Babettán  falbav eplus2
Váltó nehezen: hideg-meleg motornál egyaránt nehéz az 1 és a R. Menetben minden váltás okés. Elindulás okoz gondot, és az nem mindegy pirosnál  wow1 kuplung jó! Belocsolom felülről valahogy ... álló motornál megnézem.

Ja, meg egy apróság, gondolom programozás: az ablaktörlő indításkor töröl egyet  vigyor3 ez micsuda?

Ablaktrölő: be van kapcsolva az esőérzékelős törlés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 12:12:08 »

A váltót meg kell taknyolni WD-40-nel a váltóharang tetején, erről is találsz leírást.

Nem találom sehol, sehogy. SEGÍTS!
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 12:12:53 »

Ablaktrölő: be van kapcsolva az esőérzékelős törlés.

 worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 12:19:34 »

Nem találom sehol, sehogy. SEGÍTS!

Még mielőtt bármibe belevágsz, nézd meg, álló motornál is nehéz-e ez a művelet.
Miből gondolod, hogy jó a kuplung? A 180e pont egy olyan táv, ami alatt már kezdhetne elromlani.
Nem arra gondolok, hogy csúszik, hanem hogy nem választ rendesen.
Nézd majd meg a következőt: járó motornál kuplung be, és 2-3-4-5.
Meg azt is, hogy ha nehezen beraktad 1-be, szép lassan elkezded felengedni a kuplungot, kb mikor kezd el fogni?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 12:24:41 »

Még mielőtt bármibe belevágsz, nézd meg, álló motornál is nehéz-e ez a művelet.
Miből gondolod, hogy jó a kuplung? A 180e pont egy olyan táv, ami alatt már kezdhetne elromlani.
Nem arra gondolok, hogy csúszik, hanem hogy nem választ rendesen.
Nézd majd meg a következőt: járó motornál kuplung be, és 2-3-4-5.
Meg azt is, hogy ha nehezen beraktad 1-be, szép lassan elkezded felengedni a kuplungot, kb mikor kezd el fogni?

Kipróbálom! Viszont menetben meg jó a 2-3-4-5 ... eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 12:31:00 »

Kipróbálom! Viszont menetben meg jó a 2-3-4-5 ... eljen

De az más... ha pont annyival gurulsz, amennyivel kell, a kuplung sem kell.

Azt is próbéld ki, hogy megállsz a lámpánál, kidobod üresbe, elengeded a kuplungot.
Majd amikor jön a sárga, kuplung be, és úgy 1-be. Hogy akkor is nehéz-e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 12:56:24 »

De az más... ha pont annyival gurulsz, amennyivel kell, a kuplung sem kell.

Azt is próbéld ki, hogy megállsz a lámpánál, kidobod üresbe, elengeded a kuplungot.
Majd amikor jön a sárga, kuplung be, és úgy 1-be. Hogy akkor is nehéz-e.

 git
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:13:23 »

....kb. 10 km után az alábbi gondjaim vannak:
- hiányzik a szélvédő felső gumikédere (szerintem cserélt, mert nem Ford-os, de fűthető ez is)

Nincs is gumikéder a szélvédő felső vonalában?Huh??  wow1 szomoru1 Nem látok egy MKIII-on sem (képről) ...

Itt sincs:
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.20 hétfő, 13:15:19 írta napu » Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:28:44 »

Nyárra bírnám  angel a vas megvan, a papucsok kellenek még  hehe

Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:10:52 »

Nem találom sehol, sehogy. SEGÍTS!

HZsolt92 tudja pontosabban, azt hiszem ő már csinálta. A lényeg, hogy a mechanikát áztatod meg vele a váltóharang tetején.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:13:31 »

Nincs is gumikéder a szélvédő felső vonalában?Huh??  wow1 szomoru1 Nem látok egy MKIII-on sem (képről) ...

Itt sincs:
//kép//

De ott van, a kis mélyedésben az a gumicsík az. FAQ-ban is vann cikk róla. Sajnos nekünk is hiányzik a dízelen (pedig gyári szélvédő + márkaszervizben csere  Sad).
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:22:18 »

HZsolt92 tudja pontosabban, azt hiszem ő már csinálta. A lényeg, hogy a mechanikát áztatod meg vele a váltóharang tetején.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0

benyásnál is gondolom így néz ki valahogy.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:44:46 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0

benyásnál is gondolom így néz ki valahogy.

Kösz, remélem bejön  wave
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:49:40 »

De ott van, a kis mélyedésben az a gumicsík az. FAQ-ban is vann cikk róla. Sajnos nekünk is hiányzik a dízelen (pedig gyári szélvédő + márkaszervizben csere  Sad).

Kutatom, de nem találtam sehol a neten. A gond az, hogy ott (kissé) lépcsős a tető és a szélvédő találkozási pontja. Valami felpattanó cuccos nem tud továbbpördülni, ha pont ott találja el  szomoru1 az MKI-nél van egy széles, a szinteltérést áthidaló gumikéder! Ez lenne normál szerintem ... én itt csak a tömítő/ragasztó anyagot látom ...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:44:13 »

Kutatom, de nem találtam sehol a neten. A gond az, hogy ott (kissé) lépcsős a tető és a szélvédő találkozási pontja. Valami felpattanó cuccos nem tud továbbpördülni, ha pont ott találja el  szomoru1 az MKI-nél van egy széles, a szinteltérést áthidaló gumikéder! Ez lenne normál szerintem ... én itt csak a tömítő/ragasztó anyagot látom ...

Annak a gumicsíknak elvileg szélzaj-csillapítási és vízelvezetési funkciója van. Ha nincs ott, akkor még mélyebb szakadék van a karosszéria és a szélvédő között.
Ha annyira szúrja a szemed, akkor egy szélvédőkkel foglalkozó cég biztos tud neked valami méretben oda illő kéderezést készíteni.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5973.0
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 16:06:19 »

Annak a gumicsíknak elvileg szélzaj-csillapítási és vízelvezetési funkciója van. Ha nincs ott, akkor még mélyebb szakadék van a karosszéria és a szélvédő között.
Ha annyira szúrja a szemed, akkor egy szélvédőkkel foglalkozó cég biztos tud neked valami méretben oda illő kéderezést készíteni.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5973.0

 eljen integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.