Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:54:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4654357 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:30:19 »


Hmmm ... a termosztát belseje cserélhető vagy csak kompletten az egész?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:40:53 »

hm... mennyire kell ezeket meghúzni? Meg egyáltalán: miért lazul le?  wave

 Nálam érzésre húzott rajta a szerelőm, azt mondta hogy nem szabad szorosra.

De asszem van ennek meghúzási nyomaték értéke, de hogy mennyi azt passzolom, és azt is hogy miért lazul le. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:42:06 »

Hmmm ... a termosztát belseje cserélhető vagy csak kompletten az egész?

Csak kompletten az egész, házzal együtt. De van utángyártott, 20ezer körül. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:44:05 »

Hmmm ... a termosztát belseje cserélhető vagy csak kompletten az egész?

Csak kompletten házzal eggyüt. falbav
A házon van két fűl ami odafogja a házhoz a termosztátot, és az szokot elöregedni és eltörni.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:44:35 »

Csak kompletten az egész, házzal együtt. De van utángyártott, 20ezer körül. integet2

Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:47:55 »

Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?

Fogalmam sincs, én még nem cseréltem. vigyor3

De szerintem inkább a dízeleknél volt szívás az utángyártottal.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:52:31 »

Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?

A benzinesnél termosztátházzal együtt van. Hogy külön lehet-e cserélni...
A termosztát mindig lutri, akármelyikbe ki lehet fogni egy rosszat. Mind benzines, mind dízel. Akár gyári, akár u. gy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2012.02.28 kedd, 16:53:31 »

Hmmm ... a termosztát belseje cserélhető vagy csak kompletten az egész?

Egyben. Amit belinkeltél, az ottani cikkszámok a bárdi szerint előző kétliteres motorhoz valóak.

Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?

Szerintem gyárit vegyél. Nekünk is kibírt 10 évet, gondolom a tiéd is még a gyári. Szerintem ennyit megér.
De persze gyári is lehet gyári hibás.
Naplózva
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2012.02.28 kedd, 18:14:10 »

Mennyit mászott a vezérlés, nem találkoztak a szelepek a dugattyúkkal?
De sajnos igen. A szívószelepek kaptak, a dugattyúk megúszták szerencsére.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2012.02.28 kedd, 19:53:45 »

De sajnos igen. A szívószelepek kaptak, a dugattyúk megúszták szerencsére.

 szomoru1
Ránéztetek azért a csapágyakra, hogy a nyomás nélküli száz méter (vagy mennyi volt) nem
nyalta-e el őket?
Naplózva
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2012.02.28 kedd, 21:36:06 »

Persze. Mindent átnéztek, most minden 100%.
Szerencsére "csak" a hengerfejben volt error.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2012.02.29 szerda, 00:23:50 »

Emlékeim szerint sokan befürödtek az utángyártottakkal... igaz ez?

Enyém tavaly lett cserélve Vernet típusúra. Ugyan francia... de műxik. Remélem sokáig bírja majd Smiley Koppx3.
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2012.02.29 szerda, 00:50:59 »

Nálam érzésre húzott rajta a szerelőm, azt mondta hogy nem szabad szorosra.

De asszem van ennek meghúzási nyomaték értéke, de hogy mennyi azt passzolom, és azt is hogy miért lazul le. vigyor3

ú télleg van nekem hangulatos kis könyvecském! Jól megsasolom hátha van benne ilyesmi adat Smiley
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2012.02.29 szerda, 09:41:41 »

Enyém tavaly lett cserélve Vernet típusúra. Ugyan francia... de műxik. Remélem sokáig bírja majd Smiley Koppx3.

az nem rossz, off autóban nekem bevált
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2012.02.29 szerda, 12:16:00 »

az nem rossz, off autóban nekem bevált

Szerintem se rossz, és az van huszonezerért.

Persze soha nem lehet tudni hogy mennyit bír, de ez a gyárira is igaz. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2012.02.29 szerda, 14:47:03 »

Nálam érzésre húzott rajta a szerelőm, azt mondta hogy nem szabad szorosra.

De asszem van ennek meghúzási nyomaték értéke, de hogy mennyi azt passzolom, és azt is hogy miért lazul le. vigyor3

Azt mondja az írás 10Nm. Sorrend a csigavonalas. Most már csak egy nyomatékkulcs kék. Trafikban van?  Grin
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2012.02.29 szerda, 15:39:24 »

Szerintem érdemes lecsekkolni, attól az első gázadás nehézkes tud lenni.

Az örvénylapátokról én azt hallottam, hogy amikor a vákuum befordítja őket (részterhelés, alapjárat), akkor a beszívott levegőben
örvényeket hoz létre, amitől hatékonyabban tudja a levegőt beszívni a motor. De én még nem vettem észre jelentős különbséget
helyén lévő, illetve kiakasztott gömbfej között (ami mozgatja a lapátokat).

nem hatekonyabban szijja be a levegot, hanem kevesebb uzemanyaggal kepes megfelelo kevereket abszolvalni. Ergo alacsonyabb fordulatszamon csokken a fogyi.

 wave
Naplózva

blah blah blah
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2012.02.29 szerda, 17:17:48 »

nem hatekonyabban szijja be a levegot, hanem kevesebb uzemanyaggal kepes megfelelo kevereket abszolvalni. Ergo alacsonyabb fordulatszamon csokken a fogyi.

 wave

 worship

Azóta is használnak ilyesmit a ford benzineseken, vagy ez csak amolyan fejlesztési zsákutca volt?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2012.02.29 szerda, 17:25:44 »

nem hatekonyabban szijja be a levegot, hanem kevesebb uzemanyaggal kepes megfelelo kevereket abszolvalni. Ergo alacsonyabb fordulatszamon csokken a fogyi.

 wave

 worship

This system has a swirl control valve in the intake passage of each cylinder.
While idling and during low engine speed operation, the swirl control valve closes. Thus the velocity of the air in the intake passage increases, promoting the vaporization of the fuel and producing a swirl in the combustion chamber.
Because of this operation, this system tends to increase the burning speed of the gas mixture, improve fuel consumption and increase the stability in running conditions.
Also, except when idling and during low engine speed operation, this system opens the swirl control valve. In this condition, this system tends to increase power by improving intake efficiency via reduction of intake flow resistance, intake flow.

http://www.justanswer.com/nissan/3arc9-swirl-control-valve-control-solenoid-valve.html
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2012.02.29 szerda, 17:31:12 »

Nohátakkor:
9C meleg kint. Ha a fűtés be van kapcsolva, akkor nem képes a hőmérő függőlegesbe állni (nem is próbálkozik vele). Fűtés kikapcs.
Kocsi megy, felkúszik a hőmérő középre. Bekapcsolom a digit klímát 25-re, a hőmérő lemegy negyedre: nem lapul ki, csak visszamegy a hideg tartomány közepére. Ja, fed comp fogyasztás: 16l/100, átlagsebesség: 29.

Akkor termosztát? Smiley

Ok, hogy az ... de pl az alapjáratom szépen beáll 750-re (vagy hogy). Nem kellene a termosztáthiba miatt magasabban lennie, olyan 1100 környékén?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2012.02.29 szerda, 19:49:39 »

Ok, hogy az ... de pl az alapjáratom szépen beáll 750-re (vagy hogy). Nem kellene a termosztáthiba miatt magasabban lennie, olyan 1100 környékén?

Műszerteszttel meg tudod nézni, hogy pontosan milyen hőmérséklet felett áll be 750-re.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2012.02.29 szerda, 20:27:08 »

Hmm .. az egyik termosztát 6000, a másik 38000 ... melyik a jó?

Kérdezd meg wyctort mennyiért tud gyárit. Én 2x próbálkoztam ugy-val. Nem fordok voltak, 1 benzines 1 dízel. Mind a 2x az lett a vége, h vettem gyárit és utána tuti lett.Az ugy-k meg mentek a kukába.. Először még működtek aztán nyitva maradtak és nem ment föl a víz meg nem fűtött. Nem mindig az olcsó az olcsó wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 08:38:06 »

worship

This system has a swirl control valve in the intake passage of each cylinder.
While idling and during low engine speed operation, the swirl control valve closes. Thus the velocity of the air in the intake passage increases, promoting the vaporization of the fuel and producing a swirl in the combustion chamber.
Because of this operation, this system tends to increase the burning speed of the gas mixture, improve fuel consumption and increase the stability in running conditions.
Also, except when idling and during low engine speed operation, this system opens the swirl control valve. In this condition, this system tends to increase power by improving intake efficiency via reduction of intake flow resistance, intake flow.

http://www.justanswer.com/nissan/3arc9-swirl-control-valve-control-solenoid-valve.html

Nagy motoroknal jellemzo az orvenylapok hasznalata. Tovabbra sem arrol van szo, hogy hatekonyabban szivna be a levegot.  wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 08:43:40 »

worship

Azóta is használnak ilyesmit a ford benzineseken, vagy ez csak amolyan fejlesztési zsákutca volt?

Ennek koze sincs a fordhoz. Mondjuk annyiban igen, hogy a mondeokban elqrtak a szivosort  vigyor3 Nah ehhez van koze a fordnak  vigyor3
Nagy motoroknal alkalmazzak ezt az eljarast gyarto fuggetlenul. Egyszeruen arrol van szo, hogy nagy mociknal alacsony ford. szamon kedvezotlenebb az eges, ezert megkavarjak a levegot, igy jobb a keverek, jobb az eges hatasfoka, es kevesebb uzemanyaggal tud potyogni a moci. Persze ez csak kb. 2000-res fordulatig igaz. kb. ott nyitnak az orvenylapatok.
Naplózva

blah blah blah
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 15:39:13 »

Ennek koze sincs a fordhoz. Mondjuk annyiban igen, hogy a mondeokban elqrtak a szivosort  vigyor3 Nah ehhez van koze a fordnak  vigyor3
Nagy motoroknal alkalmazzak ezt az eljarast gyarto fuggetlenul. Egyszeruen arrol van szo, hogy nagy mociknal alacsony ford. szamon kedvezotlenebb az eges, ezert megkavarjak a levegot, igy jobb a keverek, jobb az eges hatasfoka, es kevesebb uzemanyaggal tud potyogni a moci. Persze ez csak kb. 2000-res fordulatig igaz. kb. ott nyitnak az orvenylapatok.

Akkor (elvileg) kéne hogy haszna legyen, mert én, ha nem sietek, akkor 2500 körül felváltok.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 19:16:45 »

Akkor (elvileg) kéne hogy haszna legyen, mert én, ha nem sietek, akkor 2500 körül felváltok.

Haszna van, de csak akkor, ha normalisan meg van csinazva. A fjord eseteben ez sajnos ujfent nem sikerult. Hiaba mukodnek az orvenylapok, ha egy ido utan beszipkazza oket a moci.  falbav levele
ennyi
Naplózva

blah blah blah
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 19:35:35 »

Haszna van, de csak akkor, ha normalisan meg van csinazva. A Ford eseteben ez sajnos ujfent nem sikerult. Hiaba mukodnek az orvenylapok, ha egy ido utan beszipkazza oket a moci.  falbav levele
ennyi

Az újabb kiadás már nem annyira gyengülős, jól gondolom?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 19:38:31 »

Haszna van, de csak akkor, ha normalisan meg van csinazva. A Ford eseteben ez sajnos ujfent nem sikerult. Hiaba mukodnek az orvenylapok, ha egy ido utan beszipkazza oket a moci. falbav levele
ennyi
ott keveri csak igazán a levegőt eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 21:54:08 »

Haszna van, de csak akkor, ha normalisan meg van csinazva. A Ford eseteben ez sajnos ujfent nem sikerult. Hiaba mukodnek az orvenylapok, ha egy ido utan beszipkazza oket a moci.  falbav levele
ennyi

Igen tudom és potom 100ezerért már kapható új. taps
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2012.03.01 csütörtök, 23:45:02 »

Igen tudom és potom 100ezerért már kapható új. taps

86 Smiley
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2012.03.02 péntek, 22:14:14 »

Hoppá-hoppá, csak nem SCi betegséget leltünk? Nekem befele szivárog az 1es henger gyertyájához. Még nem értem rá megcsinálni sajnos.  szomoru1 rinya
Minden elképzelhető. Nekem kész lett szerdán a kocsi, viszonylag hamar megjött a második garnitúra is. A szerelő is csak találgatott, mi lehetett a hiba, sérülés nem volt a tömítésen. Az jutott eszébe, hogy tán az SCI motorok magasabb kipufogó oldali hőmérsékleten üzemelnek és azt nem bírja. Nekem speciel a kipufogó csonkok felöli oldalon eresztett.

A csavarok általában azért lazulnak fel mert mondjuk műanyagot húznak le velük, ami rugalmas, meg idővel zsugorodik is és ez "fellazítja" a csavarkötést. Sajnos azt nem néztem, hogy tettek-e fémperselyt a szelepfedél lefogató furataiba, mert a műanyag kedvezőtlen viselkedését csavarkötésnél ilyenekkel semlegesítik, de ezt nem hiszem, hogy ekkora tervezési hiba legyen benne.

Az biztos, hogy a szelepfedél műanyag, a csavarok többsége meg laza volt.

A meghúzási nyomaték tényleg 10Nm.

Szerintem érdemes ráhúzni a csavarokra, egyszerű művelet és kockázatmentes.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2012.03.02 péntek, 23:43:25 »

Minden elképzelhető. Nekem kész lett szerdán a kocsi, viszonylag hamar megjött a második garnitúra is.

Mibe kerül egy ilyen tömítés? Bóklászva a neten én 6-7 körül láttam. Ha nem túl drága lehet kap egyet a kis ribi.
Egyébként most jó lett? Nem szivárog?

...
Sajnos azt nem néztem, hogy tettek-e fémperselyt a szelepfedél lefogató furataiba, mert a műanyag kedvezőtlen viselkedését csavarkötésnél ilyenekkel semlegesítik, de ezt nem hiszem, hogy ekkora tervezési hiba legyen benne.
...

Ja láttam más alkatrésznél is (plö legutóbb a szervó-szivattyú tartályán) a kis fém gyűrűket. Elmés találmány Smiley
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2012.03.03 szombat, 22:10:19 »

Azt tudom, hogy nekem 10070 volt a gyári tömítésgarnitúra a szerelőn keresztül. Nem firtattam mert a munkadíj meg egy ezres, pedig kétszer csinálta....
Remélem megoldódik a dolog, majd pár nap múlva nyilatkozok. Ma mostam le a blokkról az olajat...innentől lehet lesni a nyomokat.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2012.03.03 szombat, 22:12:16 »

Mibe kerül egy ilyen tömítés? Bóklászva a neten én 6-7 körül láttam. Ha nem túl drága lehet kap egyet a kis ribi.
Egyébként most jó lett? Nem szivárog?

Ja láttam más alkatrésznél is (plö legutóbb a szervó-szivattyú tartályán) a kis fém gyűrűket. Elmés találmány Smiley
Nana, tudod, minden bontás rontás. Amig nem szivárog nem cserélünk gyári tömítést max ráhúzunk a csavarokra.  wave


Vagy Tied szivárog a gyertya felé? Akkor cseréld.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 13:46:32 »

Nana, tudod, minden bontás rontás. Amig nem szivárog nem cserélünk gyári tömítést max ráhúzunk a csavarokra.  wave
Vagy Tied szivárog a gyertya felé? Akkor cseréld.

Jah, az enyém. Bajcameg...  Undecided
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 20:21:30 »

Azt tudom, hogy nekem 10070 volt a gyári tömítésgarnitúra a szerelőn keresztül. Nem firtattam mert a munkadíj meg egy ezres, pedig kétszer csinálta....
Remélem megoldódik a dolog, majd pár nap múlva nyilatkozok. Ma mostam le a blokkról az olajat...innentől lehet lesni a nyomokat.

Köszi szépen! Holnap indul a projekt. Helyesbítek: hétvégén. Addigra meglesz minden hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.05 hétfő, 08:52:35 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Csiki
Vendég
« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2012.03.06 kedd, 23:23:22 »

sziasztok,

mk3-asom van, 2literes benzines. miután bemelegszik a motor 2000es fordulat környékén berángat. kiolvasás után a köv. hibakódot olvastuk ki: P1520 szívócső futás vezérlés áramkör. tud valaki segíteni, hogy mit kell cserélni ?

köszi!
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2012.03.07 szerda, 08:37:55 »

sziasztok,

mk3-asom van, 2literes benzines. miután bemelegszik a motor 2000es fordulat környékén berángat. kiolvasás után a köv. hibakódot olvastuk ki: P1520 szívócső futás vezérlés áramkör. tud valaki segíteni, hogy mit kell cserélni ?

köszi!

Nézd meg, hogy az örvénylapátokat mozgató kar helyén van-e. Nekem amikor le volt esve a kar akkor rángatott be 1800-2000 fordulat környékén.
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2012.03.07 szerda, 13:52:42 »

Apróság: hidegindításkor a közvetlen felpörgés után majdnem leáll, de azért újra felpörög és rendben jár. Ez a röccenés utal valamire? Fagyban nem csinálta ...
Naplózva
muscipula
Vendég
« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2012.03.07 szerda, 14:35:51 »

Sziasztok!

Én egy 2001-es mk3-as  mondeoba 1.8-as benzines 125-le.ős motort keresek kompletten, ha tudtok segítsetek, ötleteket és tippeket is szívesen veszek!

e-mailem: fszabo3@freemail.de

Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
muscipula
Vendég
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2012.03.07 szerda, 14:38:35 »

e-mail hibás! szabo.ferenc3@freemail.hu!
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2012.03.07 szerda, 15:42:32 »

Sziasztok!

Én egy 2001-es mk3-as  mondeoba 1.8-as benzines 125-le.ős motort keresek kompletten, ha tudtok segítsetek, ötleteket és tippeket is szívesen veszek!

e-mailem: fszabo3@freemail.de

Segítségeteket előre is köszönöm!

"Alkatresz"-nek van egy!!
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2012.03.07 szerda, 16:42:55 »

A belső (térdkalácsnál) biztitábla kiosztását nem találom. Ez volna benzineshez?

Mert ennél sokkal több "apróság" van ott  wow1
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2012.03.07 szerda, 19:09:17 »

A belső (térdkalácsnál) biztitábla kiosztását nem találom. Ez volna benzineshez?
Mert ennél sokkal több "apróság" van ott  wow1

Hali napu!

A faceliftes eltérhet, de less ide  Wink :
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 07:11:30 »

A belső (térdkalácsnál) biztitábla kiosztását nem találom. Ez volna benzineshez?

Mert ennél sokkal több "apróság" van ott  wow1

Melyik biztosítékot keresed?
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.21 szerda, 14:55:59 írta Joe » Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 13:00:28 »

Melyik biztosítékot keresed?

Az ülésmagasságállítót!  nyes Meg jó lenne eltennem valahová, ugyanis, ha volt ilyen fedél gyárilag rajta a kiosztással, az eltűnt  szomoru1
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 13:01:26 »

Apróság: hidegindításkor a közvetlen felpörgés után majdnem leáll, de azért újra felpörög és rendben jár. Ez a röccenés utal valamire? Fagyban nem csinálta ...

Ilyen "tünet" senkinél?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 13:10:56 »

Ilyen "tünet" senkinél?

Sok minden okozhatja. Alapjárat, gyertya ...
Naplózva
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 14:02:19 »

Ilyen "tünet" senkinél?

Nekem idén télen 3x leállt indításnál (két-három héten belül volt mind a 3). Előtte sem csinálta és azóta sem.  miaz
Személy szerint betudtam annak, hogy "F". Az enyémnél alapjárati motorra és üzemanyagnyomásra gyanakodtam, de egyelőre nem foglalkozom vele, mert most nem produkálja.
Látom azért belenyúltál a jóba.  Shocked
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 14:13:42 »

Ilyen "tünet" senkinél?

Nekünk is van. Gyújtással nincs gond, alapjárati motort kipucoltam, de semmi nem változott. Már
belenyugodtam, mert amúgy meg semmi baja nincs.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.