Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:39:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652894 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4750 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 18:45:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.02 csütörtök, 18:38:15
Most miért mondjátok, hogy egyik benzinesbe sem megy bele az 5 liter?
Simán belemegy, csak túl lesz töltve!
Ha ha....
Valaki tud akkor mondani szervó átöblítésre olajtípust, mert haver holnap beszerezné nekem, ha megadom neki reggelig, hogy mit?
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4751 Dátum:
2013.05.03 péntek, 08:22:50 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.02 csütörtök, 15:04:18
Nekem a benzinesbe soha nem ment bele az 5 liter.
Marad mindig, de aztán lesz egy bónusz olaj csere, mikor csak a szűrőket kell megvenni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4752 Dátum:
2013.05.03 péntek, 08:26:39 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.05.02 csütörtök, 16:16:05
Viszont egy füst alatt lecserélném a kormányszervó olajat is átmosással.
Amit átmosó olajról írkál mindenki az annyi, hogy valami olcsó, de típust tud valaki ajánlani, vagy a specifikáció mely része legyen fix, hogy ha marad benne , akkor se legyen probléma?
A z átmosó gyári olaj árát inkább majd a szűrőbeépítésre költeném.
Én Repsol Matic III-al mostam át (
http://www.olajwebshop.hu/termek-Repsol%20MATIC%20III/4666/
), 1690Ft/L (ezt találtam legolcsóbban, ami jó bele), 3L-el mostuk ki, majd gyári Ford-al lett feltöltve. Nem lett 100%-os piros, inkább olyan pirosas halvány barnás, de a korom feketéhez képest ez is jobb.
Utána tettem bele Xado adalékot is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4753 Dátum:
2013.05.03 péntek, 08:27:34 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.05.02 csütörtök, 17:24:26
neked dízlid van? dízlibe kell a majd 6L
Volt, akkor innen a berögződés.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4754 Dátum:
2013.05.03 péntek, 09:19:51 »
Idézetet írta: Scratch - 2013.05.03 péntek, 08:27:34
Volt, akkor innen a berögződés.
még szerencse, h időben rájöttél és váltottál
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4755 Dátum:
2013.05.03 péntek, 09:34:15 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.05.03 péntek, 09:19:51
még szerencse, h időben rájöttél és váltottál
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4756 Dátum:
2013.05.03 péntek, 20:53:34 »
sziasztok!
Gyorsabb gázadásnál,főleg elinduláskor "szaggat,kihagy" a kocsi. Szerintetek?? trafó?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4757 Dátum:
2013.05.03 péntek, 20:57:22 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.05.03 péntek, 20:53:34
sziasztok!
Gyorsabb gázadásnál,főleg elinduláskor "szaggat,kihagy" a kocsi. Szerintetek?? trafó?
Én gyertyakábeleket nézném meg elsőként.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4758 Dátum:
2013.05.03 péntek, 21:04:02 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.05.03 péntek, 20:53:34
sziasztok!
Gyorsabb gázadásnál,főleg elinduláskor "szaggat,kihagy" a kocsi. Szerintetek?? trafó?
Gyertya, kábel, trafó. Ez a három dolog lehet a hiba okozója. Én úgy hallottam, hogy az előbb említett sorrendben kell kezdeni a cserét. Én pont a másik végétől kezdtem és nem szaggat az autó. Mondjuk előbb utóbb ki fogom cserélni a kábeleket és a gyertyákat is.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4759 Dátum:
2013.05.03 péntek, 21:15:57 »
Idézetet írta: joxer - 2013.05.03 péntek, 21:04:02
Gyertya, kábel, trafó. Ez a három dolog lehet a hiba okozója. Én úgy hallottam, hogy az előbb említett sorrendben kell kezdeni a cserét. Én pont a másik végétől kezdtem és nem szaggat az autó. Mondjuk előbb utóbb ki fogom cserélni a kábeleket és a gyertyákat is.
Köszönöm a válasz Joxer és GSR!
Jah,erre gyanakodtam......csak kéne próbádarab.......
Mivel kezdjem a sort.......
Anyagilag mibe fáj?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4760 Dátum:
2013.05.03 péntek, 21:17:21 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.05.03 péntek, 21:15:57
Köszönöm a válasz Joxer és GSR!
Jah,erre gyanakodtam......csak kéne próbádarab.......
Mivel kezdjem a sort.......
Anyagilag mibe fáj?
Szia, próbálni van mindkettőm (kábel,gyertya). Érdekel?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4761 Dátum:
2013.05.03 péntek, 21:23:19 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.05.03 péntek, 21:17:21
Szia, próbálni van mindkettőm (kábel,gyertya). Érdekel?
Zolibácsi!!! Már meg sem merek szólalni!! Sokban lesz ez nekem! De élek a lehetőséggel!!!
Gyertya az gyári ford, 35 ezret ment eddig.......de a kábel jó lenne!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4762 Dátum:
2013.05.03 péntek, 21:24:46 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.05.03 péntek, 21:23:19
Zolibácsi!!! Már meg sem merek szólalni!! Sokban lesz ez nekem! De élek a lehetőséggel!!!
Gyertya az gyári ford, 35 ezret ment eddig.......de a kábel jó lenne!
Püben egyeztessünk.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4763 Dátum:
2013.05.03 péntek, 21:25:54 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.05.03 péntek, 21:23:19
Zolibácsi!!! Már meg sem merek szólalni!! Sokban lesz ez nekem! De élek a lehetőséggel!!!
Gyertya az gyári ford, 35 ezret ment eddig.......de a kábel jó lenne!
(én raktam már be gyári, új gyertyát -focusba- régebben és a 4-ből 3 volt jó...... minden lehetséges)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4764 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 22:24:00 »
Szomorúan kellett bevallanom magamnak, hogy a gyújtótrafócsere mégsem oldotta meg a gyújtáskimaradás problémát, ezért holnap reggel rohanok gyújtókábelszettet venni.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4765 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 22:33:05 »
A szivósor örvénylapátjainak csattogása aggaszt. Az enyém benzinnel csörömpöl, lpgvel nem.
Lehet, hogy nem is kopogásérzékelő parám van?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4766 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 09:09:49 »
Idézetet írta: sendrew - 2013.05.05 vasárnap, 22:33:05
A szivósor örvénylapátjainak csattogása aggaszt. Az enyém benzinnel csörömpöl, lpgvel nem.
Lehet, hogy nem is kopogásérzékelő parám van?
Ez jó eséllyel nem örvéynlapát lesz. Járj el egy fél tankot benzinnel, és hallgasd meg utána. Egy fél flakon injektor tisztítót adalékot is beleönthetsz a tankba.
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4767 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 15:13:55 »
Idézetet írta: joxer - 2013.05.05 vasárnap, 22:24:00
Szomorúan kellett bevallanom magamnak, hogy a gyújtótrafócsere mégsem oldotta meg a gyújtáskimaradás problémát, ezért holnap reggel rohanok gyújtókábelszettet venni.
Eddig pedig úgy volt nem? Mi változott? Újra előjött?
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4768 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 15:17:45 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.05.06 hétfő, 15:13:55
Eddig pedig úgy volt nem? Mi változott? Újra előjött?
Nem tudom mi a geb.sz, de a kábelköteg már megvan és már csak a gyertyákra várok, aztán este viszem is a szerelőhöz a vasat. Aztán majd kiderül, hogy mi okozta a problémát. azt meg remélem, hogy az új trafó nem adta be a kulcsot.
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4769 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 15:20:21 »
Idézetet írta: joxer - 2013.05.06 hétfő, 15:17:45
Nem tudom mi a geb.sz, de a kábelköteg már megvan és már csak a gyertyákra várok, aztán este viszem is a szerelőhöz a vasat. Aztán majd kiderül, hogy mi okozta a problémát. azt meg remélem, hogy az új trafó nem adta be a kulcsot.
Az jó lenne, mert én is azt cseréltem és nekem egyenlőre tuti.
Ne hozd rám a szívbajt!
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4770 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 21:24:14 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.05.06 hétfő, 15:20:21
Az jó lenne, mert én is azt cseréltem és nekem egyenlőre tuti.
Ne hozd rám a szívbajt!
Ma voltam a szerelőnél. Mondom a szerelőnek, hogy alacsony fordulatról gyorsítva van egy pici csörgés. Azt mondta a szerelő, hogy ismerős neki a bibi, 99 százalék, hogy az üzemanyaggal van a baj. Ne tankoljak ott, ahol eddig, és próbáljam meg a Spuri nevezetű adalékot használni addig, amíg kifogy a tankból az üzemanyag. Bele is öntöttem annyit, amennyit kellett, és minden faxa lett. Csörgés nyista, szaggatás nuku. Azért csak kicseréltettem a gyertyákat és a kábeleket is, ha már megvettem őket. Most nem szaggat az autó, és remélem ez így is marad.
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4771 Dátum:
2013.05.07 kedd, 15:16:47 »
Idézetet írta: joxer - 2013.05.06 hétfő, 21:24:14
Ma voltam a szerelőnél. Mondom a szerelőnek, hogy alacsony fordulatról gyorsítva van egy pici csörgés. Azt mondta a szerelő, hogy ismerős neki a bibi, 99 százalék, hogy az üzemanyaggal van a baj. Ne tankoljak ott, ahol eddig, és próbáljam meg a Spuri nevezetű adalékot használni addig, amíg kifogy a tankból az üzemanyag. Bele is öntöttem annyit, amennyit kellett, és minden faxa lett. Csörgés nyista, szaggatás nuku. Azért csak kicseréltettem a gyertyákat és a kábeleket is, ha már megvettem őket. Most nem szaggat az autó, és remélem ez így is marad.
Úgy legyen.
Mindezek mellett én még ugyanilyen megfontolásból váltottam kutat a trafócsere előtt. (bár mivel a trafó kuka volt, így igazából nem változott semmi)
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Art
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4772 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 22:51:22 »
Hali mindenkinek!
Aki találkozott már ilyen problémával jelentkezzen he tudja a problémát!
Mondeo MkIII 2.0 b. nehézkes indulás hidegen és melegen is és a Ford szervízben nem tudtak rá mondani semmit!!!
Válaszotokat előre köszönöm!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4773 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 23:01:51 »
Idézetet írta: Art - 2013.05.09 csütörtök, 22:51:22
Hali mindenkinek!
Aki találkozott már ilyen problémával jelentkezzen he tudja a problémát!
Mondeo MkIII 2.0 b. nehézkes indulás hidegen és melegen is és a Ford szervízben nem tudtak rá mondani semmit!!!
Válaszotokat előre köszönöm!
http://mondeo.hu/index.php?topic=9853.0
Naplózva
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4774 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 20:26:11 »
Sziasztok!
Nekem lenne egybolyan kerdesem, hogy kb 2-3 deci olajfogyasztas 4-5 ezer kilometeren mennyire veszes? Mire kell ezek utan odafigyelnem jobban?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4775 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 20:28:52 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.05.12 vasárnap, 20:26:11
Sziasztok!
Nekem lenne egybolyan kerdesem, hogy kb 2-3 deci olajfogyasztas 4-5 ezer kilometeren mennyire veszes? Mire kell ezek utan odafigyelnem jobban?
Az még elfogadható szerintem. Mennyi km van a gépben? Előfordulhat a közeljövőben egy motorgenerál. Bár ez csak az én véleményem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4776 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 21:33:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.12 vasárnap, 20:28:52
Az még elfogadható szerintem. Mennyi km van a gépben? Előfordulhat a közeljövőben egy motorgenerál. Bár ez csak az én véleményem.
Nem kell pánikot kelteni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4777 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 21:35:59 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.05.12 vasárnap, 20:26:11
Sziasztok!
Nekem lenne egybolyan kerdesem, hogy kb 2-3 deci olajfogyasztas 4-5 ezer kilometeren mennyire veszes? Mire kell ezek utan odafigyelnem jobban?
Semennyire sem vészes. Mondhatni teljesen normális.
Nem igényel nagyobb figyelmet, mint a kötelező szervizelési teendők.
ui: sok autónál gyárilag...nem elírás... 1-1.5 liter motorolaj / 1000 km a megengedett
persze nem fogyaszt ennyit, de ha ennél többet eszik, akkor kell javítani.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4778 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 16:23:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.12 vasárnap, 20:28:52
Az még elfogadható szerintem. Mennyi km van a gépben? Előfordulhat a közeljövőben egy motorgenerál. Bár ez csak az én véleményem.
138000 km van benne.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4779 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 19:36:16 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.05.13 hétfő, 16:23:57
138000 km van benne.
Akkor még van minimum egy 100-asod a generálig. Ha jól emlékszem, egy periódus alatt (15e km) a max-ról min-re fogyás tök normális. (ez kb 7-8 deci)
Naplózva
fekelasz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4780 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:54:28 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.13 hétfő, 19:36:16
Akkor még van minimum egy 100-asod a generálig. Ha jól emlékszem, egy periódus alatt (15e km) a max-ról min-re fogyás tök normális. (ez kb 7-8 deci)
Köszönöm a megnyugtató gyors válaszokat Nektek!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4781 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:58:08 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.05.13 hétfő, 21:54:28
Köszönöm a megnyugtató gyors válaszokat Nektek!
Akkor én most elkeserítelek: A futott km semmit nem jelent. Van itt 400ezer feletti benzines, aminek nincs ilyen baja, és volt, ami (tényleges) 150ezernél kapott étvágyat az olajhoz. Szerintem csak figyeld, hogy mennyire fogy, töltegesd, aztán ha eldurvul a helyzet (több mint 1l/1000km), akkor foglalkozz vele komolyan.
És ha a termosztátod megadja magát, akkor ne várj a cserével túl sokat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4782 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 22:07:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.13 hétfő, 21:58:08
Akkor én most elkeserítelek: A futott km semmit nem jelent. Van itt 400ezer feletti benzines, aminek nincs ilyen baja, és volt, ami (tényleges) 150ezernél kapott étvágyat az olajhoz. Szerintem csak figyeld, hogy mennyire fogy, töltegesd, aztán ha eldurvul a helyzet (több mint 1l/1000km), akkor foglalkozz vele komolyan.
És ha a termosztátod megadja magát, akkor ne várj a cserével túl sokat.
Így van.
Mondjuk nekem sem 100-as a termosztátom. De legalább nem nyitva van.
Télen 65 foknál most meg 80-85 foknál nem melegszik jobban. Mondjuk nem taposom neki.
Télen 8.2-8.3 most 7.8-7.9 a fogyasztás, vegyesben és már klímával valamint ha megy a kocsi megy a világítás is.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.13 hétfő, 22:13:47 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4783 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 22:11:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.13 hétfő, 22:07:30
Így van.
Mondjuk nekem sem 100-as a remosztátom. De legalább nem nyitva van.
Télen 65 foknál most meg 80-85 foknál nem melegszik jobban. Mondjuk nem taposom neki.
Télen 8.2-8.3 most 7.8-7.9 a fogyasztás, vegyesben és már klímával valamint ha megy a kocsi megy a világítás is.
Az még tényleg nem vészes. Nekünk amikor a benzinesen nyitva maradt, akkor az országúti tempó, meg városban a klíma miatt tekerő hűtőventilátor is teljesen lefektette a mutatót
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4784 Dátum:
2013.05.14 kedd, 11:00:42 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.05.13 hétfő, 21:54:28
Köszönöm a megnyugtató gyors válaszokat Nektek!
Bár azt hozzátenném, hogy elég hihetetlen egy 11 éves autóban a 138e km. Hetente-havonta (attól függően mennyit használod az autót) legalább egyszer illik elindulás előtt a folyadékszinteket (hűtő, olaj) ellenőrizni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4785 Dátum:
2013.05.14 kedd, 11:33:08 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.14 kedd, 11:00:42
Bár azt hozzátenném, hogy elég hihetetlen egy 11 éves autóban a 138e km. Hetente-havonta (attól függően mennyit használod az autót) legalább egyszer illik elindulás előtt a folyadékszinteket (hűtő, olaj) ellenőrizni.
Nekünk is 150 van benne. Nem olyan elképzelhetetlen az.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4786 Dátum:
2013.05.14 kedd, 11:37:48 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.14 kedd, 11:33:08
Nekünk is 150 van benne. Nem olyan elképzelhetetlen az.
Azért nem is olyan sűrűn előforduló dolog. Ha csak a nagy átlagot (évi 15-20e km) nézzük, akkor is 160 ezer jön ki a 11 évre. Különben nem azt mondtam, hogy lehetetlen, hanem, hogy hihetetlen. Neki szerencséje volt, ha ennyivel vette és ez a km tényleges. Ha meg ő tette bele, akkor szereti az autóját, ha nem adta még el.
Naplózva
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4787 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 16:48:59 »
hilo,
érdeklődnék, hogy milyen tapasztalatok vannak az EGR szelep élettertamára. mennyi idő után - vagy km után kell kicserélni mert világit a chekc engine, vagy elkezd rángatni a gép.
mostanában próbálok venni egy benzines mondeót a családnak. a legutóbb megnézett két gépnél volt már cserélve. 8 éves darabok voltak; allitólag 130 ezer km-nél kevesebb volt az órákban.
koszi,
g6b0r
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4788 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 17:00:52 »
Idézetet írta: g6b0r - 2013.05.20 hétfő, 16:48:59
hilo,
érdeklődnék, hogy milyen tapasztalatok vannak az EGR szelep élettertamára. mennyi idő után - vagy km után kell kicserélni mert világit a chekc engine, vagy elkezd rángatni a gép.
mostanában próbálok venni egy benzines mondeót a családnak. a legutóbb megnézett két gépnél volt már cserélve. 8 éves darabok voltak; allitólag 130 ezer km-nél kevesebb volt az órákban.
koszi,
g6b0r
Benzinesnél nem annyira jellemző az EGR hiba. Közel sem biztos, hogy ezért világít a check engine lámpa.
Hibatároló olvasás, utána el lehet indulni a hibát feltárni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4789 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 17:06:01 »
Idézetet írta: g6b0r - 2013.05.20 hétfő, 16:48:59
hilo,
érdeklődnék, hogy milyen tapasztalatok vannak az EGR szelep élettertamára. mennyi idő után - vagy km után kell kicserélni mert világit a chekc engine, vagy elkezd rángatni a gép.
mostanában próbálok venni egy benzines mondeót a családnak. a legutóbb megnézett két gépnél volt már cserélve. 8 éves darabok voltak; allitólag 130 ezer km-nél kevesebb volt az órákban.
koszi,
g6b0r
Csak kíváncsiságból, valamivel igazolva is volt az EGR csere, vagy csak bedobta a tulajdonos / nepper, hogy dicsérje az árut?
130ezer 8 éves kocsiban nem lehetetlen, de gyanús.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4790 Dátum:
2013.05.22 szerda, 13:38:10 »
Szevasztok,
2.0-s motornál néha feltűnik hogy a motor meleg alapjáraton küzd az alapjárati fordulatszám tartásával. Ingadozik folyamatosan. Milyen tippetek van erre ?
Kösz, FD.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4791 Dátum:
2013.05.22 szerda, 17:00:23 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.05.22 szerda, 13:38:10
Szevasztok,
2.0-s motornál néha feltűnik hogy a motor meleg alapjáraton küzd az alapjárati fordulatszám tartásával. Ingadozik folyamatosan. Milyen tippetek van erre ?
Kösz, FD.
Alapjárati motor.....
Gáááááz? Ellenőriztetni kellene.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4792 Dátum:
2013.05.22 szerda, 21:44:04 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.05.22 szerda, 13:38:10
Szevasztok,
2.0-s motornál néha feltűnik hogy a motor meleg alapjáraton küzd az alapjárati fordulatszám tartásával. Ingadozik folyamatosan. Milyen tippetek van erre ?
Kösz, FD.
Lambdaszonda?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
yogee
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4793 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 06:49:11 »
sziasztok.
voltmár valakinek hogy a benzines füstölt? nem nagyon de azért látni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4794 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 08:17:01 »
Idézetet írta: yogee - 2013.05.23 csütörtök, 06:49:11
sziasztok.
voltmár valakinek hogy a benzines füstölt? nem nagyon de azért látni
Milyen színű a füst?
Mikor füstöl?
Alapjáraton is vagy gázadás után?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4795 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 08:35:45 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.22 szerda, 17:00:23
Alapjárati motor.....
Gáááááz? Ellenőriztetni kellene.
Benzinnel is csinálja, nem függ össze. Az alapjárati motor menyire hozzáférhető helyen van a 2.0-s motornál ?
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4796 Dátum:
2013.05.24 péntek, 09:27:09 »
Idézetet írta: napu - 2013.05.02 csütörtök, 10:54:08
Sorstársak!
Folyamatosan világít a Motordiagnosztikai lámpám tegnap óta
az elmúlt időszakban egy jobb első csapágycsere volt csak, a fogyi megnőtt olyan 4 decivel és tegnapelőtt lejtőn felfelé parkoltam
nyilván ennek van a legkevesebb köze a dologhoz. Más nem történt, jól húz, hibátlan alapjárat, pöccre indul, mindene működik ...
A hibakódokat törölhetem egy akksilevétellel??? Vagy MK3-nál már nincs ilyen?
Újra itt a fény
a reset után ismét visszajött a diaglámpa, de mostmár van jel: üzemmeleg motornál az alapjárat kb. fél percig 600-800 között ugrál, a motor ilyenkor egyenetlen. Aztán mintha rendbejönne. Egyébként húz, megy, teszi a dolgát, a fogyi nőtt 1 littyóval. Járó motornál lehúzogattam a gyertyapipákat, arra is reagál ... Megyek Lacikához kiolvasásra - ez a terv
ja, még annyi történt, hogy tankoltam Luk-nál, az elég ok lehet???
De addig is valami ötlet? Menjek vele, ne menjek?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.24 péntek, 09:44:36 írta napu
»
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4797 Dátum:
2013.05.24 péntek, 09:32:39 »
Idézetet írta: napu - 2013.05.24 péntek, 09:27:09
Újra itt a fény
a reset után ismét visszajött a diaglámpa, de mostmár van jel: üzemmeleg motornál az alapjárat kb. fél percig 600-800 között ugrál, a motor ilyenkor egyenetlen. Aztán mintha rendbejönne. Egyébként húz, megy, teszi a dolgát, a fogyi nőtt 1 littyóval. Járó motornál lehúzogattam a gyertyapipákat, arra is reagál ... Megyek Lacikához kiolvasásra - ez a terv
De addig is valami ötlet? Menjek vele, ne menjek?
Most olvasom alább, hogy nem vagyok egyedül. Alapjárati motor? Lambdaszonda? ...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4798 Dátum:
2013.05.24 péntek, 09:41:18 »
Idézetet írta: napu - 2013.05.24 péntek, 09:32:39
Most olvasom alább, hogy nem vagyok egyedül. Alapjárati motor? Lambdaszonda? ...
Szerintem mehetsz vele, saját felelősségre. (Én mennék.)
Szerintem lambda. Nekem MII 1.8 benzinesnél üzem melegen ingadozott. Volt, hogy 500-ig is leesett.
Alapjárati motor, hidegen nem rosszalkodna/ingadozna?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4799 Dátum:
2013.05.24 péntek, 09:46:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.24 péntek, 09:41:18
Szerintem mehetsz vele, saját felelősségre. (Én mennék.)
Szerintem lambda. Nekem MII 1.8 benzinesnél üzem melegen ingadozott. Volt, hogy 500-ig is leesett.
Alapjárati motor, hidegen nem rosszalkodna/ingadozna?
Kösz, a bátorsággal itt sincs baj
Viszont beleírtam, hogy véletlenül máshol tankoltam, Luk-nál ... hiba volt?
Naplózva
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ