Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
116
117
118
119
120
121
122
[
123
]
124
125
126
127
128
129
130
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662049 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6100 Dátum:
2014.02.04 kedd, 15:10:30 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2014.02.03 hétfő, 00:24:01
Az ember Szentendrén van. A műhely egy garázsból van kialakítva. Ott áll pár nagyobb dob a kábelekkel, sok doboznyi mindenfajta pipa és csatlakozó. Ha kell valami, akkor megnézi a nagy táblázatában, leméri a kábelt, levágja és kb 2 perc alatt elkészíti az egészet. (Speciális satuk és egyebek is vannak, már amennyire ezeknek speciális cuccok kellenek ...
) 1 év garit ad, de szerintem ha bármikor baja van, akkor lehet vele beszélni.
A híradóba a verda meg úgy került, hogy a fiam lefilmeztem, erre meg bepörgött, hogy benne lesz a tévében ... kénytelen voltam írni egy emailt az RTL-nek meg az idokep.hu-nak ... az idokep.hu meg továbbküldte a TV2-nek ... s ma este az RTL-en és a TV2-n is lement
Beszéltem ma vele, telefonon expertnek tűnt
Ajánlott külön LPG-hez egy kábelgarnitúrát. (Most akcióban 7000ft)
Mondta, hogy Mk3-hoz hordják rendesen a drótokat.
Celeb lett a gyerek
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6101 Dátum:
2014.02.04 kedd, 15:40:04 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.02.04 kedd, 15:10:30
Beszéltem ma vele, telefonon expertnek tűnt
Ajánlott külön LPG-hez egy kábelgarnitúrát. (Most akcióban 7000ft)
Mondta, hogy Mk3-hoz hordják rendesen a drótokat.
Celeb lett a gyerek
Majd kérdezd ki hogy az LPG-s kábel miért más/jobb a gyárinál, és oszd meg velünk, hadd tanuljunk egy kis sajtóanyagot...btw, 7000 az baráti...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6102 Dátum:
2014.02.04 kedd, 15:52:21 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.02.04 kedd, 15:10:30
Beszéltem ma vele, telefonon expertnek tűnt
Ajánlott külön LPG-hez egy kábelgarnitúrát. (Most akcióban 7000ft)
Mondta, hogy Mk3-hoz hordják rendesen a drótokat.
Celeb lett a gyerek
na ezt is elmentem a géesernek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6103 Dátum:
2014.02.04 kedd, 15:57:21 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.04 kedd, 15:52:21
na ezt is elmentem a géesernek....
Az is csak egy emberi mulasztás következménye.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6104 Dátum:
2014.02.04 kedd, 18:08:48 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.02.04 kedd, 15:40:04
Majd kérdezd ki hogy az LPG-s kábel miért más/jobb a gyárinál, és oszd meg velünk, hadd tanuljunk egy kis sajtóanyagot...btw, 7000 az baráti...
Nyilván maga ellen nem fog beszélni és simán megindokolja egy tudományosnak tűnő magyarázattal, hogy miért kell olyat venni.....
ami éppen
nála van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6105 Dátum:
2014.02.04 kedd, 18:11:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.04 kedd, 15:52:21
na ezt is elmentem a géesernek....
Felesleges.........
Elég sok mondeo van. I-II-III, ezekben elég sok benzines motor lehet.
Valamint tekintsd már meg az árat! Ennyiért dízelhez mit kapsz? Legfeljebb valamelyik szűrőt!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6106 Dátum:
2014.02.04 kedd, 18:12:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.04 kedd, 15:57:21
Az is csak egy emberi mulasztás következménye.
Ez természetes elhasználódás. Ha rajtad is átmenne ~ 20.000 Volt ennyiszer, te is tönkremennél........
Valamint sokkal olcsóbb, mint a vw csoportos COP trafók, amik fogynak rendesen és nem olcsó!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6107 Dátum:
2014.02.04 kedd, 18:20:52 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.04 kedd, 18:11:07
Felesleges.........
Elég sok mondeo van. I-II-III, ezekben elég sok benzines motor lehet.
Valamint tekintsd már meg az árat! Ennyiért dízelhez mit kapsz? Legfeljebb valamelyik szűrőt!
ez engem neeeeeeeeem érdekeeeeeeeellllllll!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6108 Dátum:
2014.02.04 kedd, 22:41:22 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.02.04 kedd, 15:40:04
Majd kérdezd ki hogy az LPG-s kábel miért más/jobb a gyárinál, és oszd meg velünk, hadd tanuljunk egy kis sajtóanyagot...btw, 7000 az baráti...
Azt mondta, hogy az Lpg kábel ellenállása alacsonyabb, mint a gyári benzines motorokéhoz gyártottaké.
A Fordoknál szénszálas a gyújtáskábel vezetője, aminek 12-20 ohm az ellenállása méterenként. Ez benzines motorhoz tökéletes, de az Lpg-s fokozott terhelésének nem kedvez.
Az Lpghez ajánlott kábel vezetője egy ferromágneses magra tekercselt ellenálláshuzal (általában nikrothal CrNi vagy kantál CrAlFe) Erre jön a kétrétegű szilikongumi köpeny a rétegek közt üvegszállal. Az ilyen szerkezetű kábelt aktív ellenállású, vagy reactive core gyújtókábelnek nevezik. Az általa használt japán kábel ohmikus ellenállása csak 7 kOhm méterenként ennek ellenére a szükséges zavarszűrés megvalósul, hiszen a nagyfrekvenciás impulzusokat a tekercsben induktív reaktancia is csillapítja. A fém vezető élettartama jóval hosszabb mint a "szénszálas" vezetőjé és az átlagos 40-60 cm hosszú kábelek ellenállása csak 3-4 kOhm.
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6109 Dátum:
2014.02.04 kedd, 22:49:36 »
Mindegyiken ugyanaz a feszültség halad, ami szikrát képez.
A trafó, kábel, gyertya.....nem tudja, hogy mit kell meggyújtania. Az időzítést pedig a motorvezérlő belövi a szenzorok alapján. Ennyi.
Vakítás ez, hidd el.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6110 Dátum:
2014.02.05 szerda, 06:36:50 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.04 kedd, 22:49:36
Mindegyiken ugyanaz a feszültség halad, ami szikrát képez.
A trafó, kábel, gyertya.....nem tudja, hogy mit kell meggyújtania. Az időzítést pedig a motorvezérlő belövi a szenzorok alapján. Ennyi.
Vakítás ez, hidd el.
Virtuális gyujtókábel.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6111 Dátum:
2014.02.05 szerda, 09:05:07 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.02.04 kedd, 22:41:22
de az Lpg-s fokozott terhelésének nem kedvez.
Fokozott LPG terhelés ? Ezt max a szelepek magasabb hőterhelésénél tudnám értelmezni, aminek viszont nincs köze a gyújtás rendszerhez.. Figyelj, baráti áron vetted, ez az előnye, mi pedig kaptunk némi hasba akasztós sajtóanyagot, amit azonnal felhasználtunk verbális szájtépés céljára. T.képp mindenki boldog
Oké ha nagyon szőrszál hasogatunk, akkor a gáz szárazabb közeg, nehezebb átütni szikrával, mint egy nedvesebb benzines közeget, de ha a gyári 1.3 mm-es szikraközt összenyomod 1.0 mm-re, akkor már ez sem igaz. Mellesleg a szárazabb közeg sem a kábelt terheli, hanem a trafót.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.05 szerda, 09:09:20 írta FokaDriver
»
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6112 Dátum:
2014.02.05 szerda, 09:09:15 »
Hogy Ti milyenek vagytok?
Ebből is látszik, hogy nincsen közöttetek audiofül, mert ha lenne, akkor tudnátok, hogy a kábelmizéria betegséggé tud válni.
Kábel és kábel között qva nagy a különbség. Mások szerint a drót az drót, a jel pedig 1-esekből és 0-kból áll
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6113 Dátum:
2014.02.05 szerda, 09:31:26 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.02.05 szerda, 09:09:15
Hogy Ti milyenek vagytok?
Ebből is látszik, hogy nincsen közöttetek audiofül, mert ha lenne, akkor tudnátok, hogy a kábelmizéria betegséggé tud válni.
Kábel és kábel között qva nagy a különbség. Mások szerint a drót az drót, a jel pedig 1-esekből és 0-kból áll
A hifi kábel egész más terület. De ott kell a kábel két végére az a minőségi cucc, ami már kimutatja/hallatja a kábelek közti különbséget.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6114 Dátum:
2014.02.05 szerda, 09:38:57 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.05 szerda, 09:31:26
A hifi kábel egész más terület. De ott kell a kábel két végére az a minőségi cucc, ami már kimutatja/hallatja a kábelek közti különbséget.
Itt meg olyat gyorsulok, hogy leszakad az arcom
Amúgy most, hogy pár dolgot cseréltem a verdában, annyival finomabban jár a motor, hogy van egy kicsi új autó flashem
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
polak.attila
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6115 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 18:58:50 »
Sziasztok!
Tegnap vittem a Mondeomat motor-, és váltóolaj cserére. Ha már ott voltam kíváncsiságból csináltattam kompresszió mérést is. Kaptam róla egy kis papírt, de csak este tudtam visszamenni a kocsiért, így a szerelő annyit mondott, hogy az értékek jók, szóval sok infóm nincs az értékek jelentőségéről. A papíron a 4 ív szinte hajszál pontosan egy vonalban ér véget, kicsivel 14 bar felett. A kérdésem igazából az lenne, hogy ebből az értékből mennyire lehet következtetni a motor belső állapotára? Az olaj természetesen fogy, 1000 km-en kb. 1,5 deci megy el, ami különösebben nem is érdekelne, mert utána tudom tölteni, de kíváncsi voltam erre a kompresszió értékre. Van ennek egyáltalán köze az olajfogyáshoz, vagy feleslegesen nézettem meg valamit?
Ezekben a dolgokban teljesen laikus vagyok... Annyit tudok nagyjából -de lehet, hogy ezt se jól-, hogy 3 gyűrű van a dugattyún: kompresszió, olajlehúzó, meg talán olaj áteresztő.
Olyan van, hogy mondjuk a kompresszió gyűrűnek nincs baja, de az olajlehúzó elkopik és ezért fogy az olaj? Vagy ez a fogyás minden esetben a hengerfal kopása miatt van? Szelepszár szimmeringet cseréltettem már korábban, szóval ott nem lehetne baj elméletileg...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6116 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 19:09:58 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.02.05 szerda, 09:38:57
Itt meg olyat gyorsulok, hogy leszakad az arcom
Amúgy most, hogy pár dolgot cseréltem a verdában, annyival finomabban jár a motor, hogy van egy kicsi új autó flashem
placebó hatás...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6117 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 19:13:28 »
Idézetet írta: polak.attila - 2014.02.06 csütörtök, 18:58:50
Sziasztok!
Tegnap vittem a Mondeomat motor-, és váltóolaj cserére. Ha már ott voltam kíváncsiságból csináltattam kompresszió mérést is. Kaptam róla egy kis papírt, de csak este tudtam visszamenni a kocsiért, így a szerelő annyit mondott, hogy az értékek jók, szóval sok infóm nincs az értékek jelentőségéről. A papíron a 4 ív szinte hajszál pontosan egy vonalban ér véget, kicsivel 14 bar felett. A kérdésem igazából az lenne, hogy ebből az értékből mennyire lehet következtetni a motor belső állapotára? Az olaj természetesen fogy, 1000 km-en kb. 1,5 deci megy el, ami különösebben nem is érdekelne, mert utána tudom tölteni, de kíváncsi voltam erre a kompresszió értékre. Van ennek egyáltalán köze az olajfogyáshoz, vagy feleslegesen nézettem meg valamit?
Ezekben a dolgokban teljesen laikus vagyok... Annyit tudok nagyjából -de lehet, hogy ezt se jól-, hogy 3 gyűrű van a dugattyún: kompresszió, olajlehúzó, meg talán olaj áteresztő.
Olyan van, hogy mondjuk a kompresszió gyűrűnek nincs baja, de az olajlehúzó elkopik és ezért fogy az olaj? Vagy ez a fogyás minden esetben a hengerfal kopása miatt van? Szelepszár szimmeringet cseréltettem már korábban, szóval ott nem lehetne baj elméletileg...
annyira lehet következtetni,hogy egyformán kopott minden henger.Ha vacak lenne több olajat enne.ez szerintem normál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6118 Dátum:
2014.02.07 péntek, 08:52:29 »
Idézetet írta: polak.attila - 2014.02.06 csütörtök, 18:58:50
Az olaj természetesen fogy, 1000 km-en kb. 1,5 deci megy el
A szimmetrikus 14 bar jó érték. Az olajat máshoz eszi meg, keresd meg mert azért olajcsere ciklusonként 3 liter olaj nem kevés, az elfogadható tartomány felső határa. Gyári olajat használsz, vagy valami mást ? MEnnyi futott km van benne ?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.07 péntek, 08:54:00 írta FokaDriver
»
Naplózva
polak.attila
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6119 Dátum:
2014.02.07 péntek, 09:31:35 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.02.07 péntek, 08:52:29
A szimmetrikus 14 bar jó érték. Az olajat máshoz eszi meg, keresd meg mert azért olajcsere ciklusonként 3 liter olaj nem kevés, az elfogadható tartomány felső határa. Gyári olajat használsz, vagy valami mást ? MEnnyi futott km van benne ?
10000 km után mindig cserélem az olajat bármilyen is volt benne. Mikor megvettem, akkor gyári Fordot tett bele a szerelő, de olyat, ami a Ford C szabványának felel csak meg, ahogy néztem ebbe meg A, vagy B a jó. Nem tudom ez számít -e valamit, főleg, hogy a C elméletileg újabb. De most Valvoline Maxlife Fe 5w30at vettem, az tuti, hogy bele való.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6120 Dátum:
2014.02.07 péntek, 09:46:10 »
Idézetet írta: polak.attila - 2014.02.07 péntek, 09:31:35
10000 km után mindig cserélem az olajat bármilyen is volt benne.
10ekm egy benzines autónál indokolatlanul sűrű csere pláne ha eszi is az olajat tehát hígul friss olajjal,,, ez már nettó környezetszennyezés a leengedett olaj tekintetében. A motor teljesítménye sem állítja komoly feladat elé az olajat. Ezek a mai modern olajok a tervezett életciklusuk 3/4-éig (jelen esetben 15ekm) garantáltam minden az olajjal szemben támasztott tulajdonságukat teljesítik, és utána kezdődik egy fajta lassú minőség romlás néhány tulajdonság tekintetében. Ez magánvélemény, én mindig elmegyek 15-16 ekm 2 olajcsere között, és szerencsére nem eszi az olajat a motor.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.07 péntek, 09:49:44 írta FokaDriver
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6121 Dátum:
2014.02.07 péntek, 10:55:10 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.02.07 péntek, 09:46:10
10ekm egy benzines autónál indokolatlanul sűrű csere pláne ha eszi is az olajat tehát hígul friss olajjal,,, ez már nettó környezetszennyezés a leengedett olaj tekintetében. A motor teljesítménye sem állítja komoly feladat elé az olajat. Ezek a mai modern olajok a tervezett életciklusuk 3/4-éig (jelen esetben 15ekm) garantáltam minden az olajjal szemben támasztott tulajdonságukat teljesítik, és utána kezdődik egy fajta lassú minőség romlás néhány tulajdonság tekintetében. Ez magánvélemény, én mindig elmegyek 15-16 ekm 2 olajcsere között, és szerencsére nem eszi az olajat a motor.
Most akkor én meg mondjam, hogy a 15-16 ekm egy benzinesnél indokolatlanul sűrű olajcsere, és már nettó környezetszennyezés, mert nálunk a dízel és a benzines mondeo is 20 ezrenként kapja (már ha elmegy éppen annyit abban az évben a benzines)?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6122 Dátum:
2014.02.07 péntek, 11:09:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.02.07 péntek, 10:55:10
Most akkor én meg mondjam, hogy a 15-16 ekm egy benzinesnél indokolatlanul sűrű olajcsere, és már nettó környezetszennyezés, mert nálunk a dízel és a benzines mondeo is 20 ezrenként kapja (már ha elmegy éppen annyit abban az évben a benzines)?
Nekem ez a 15-16 ekm jól kialakult korábbról, 200ekm van az autó gyomrában és nem eszi a gyári olajat, ezért nem változtatok rajta,mert még egy 150-et belehajtok szerintem. A használt olajat mindig leadom. Mindazonáltal értékelem a véleményed.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6123 Dátum:
2014.02.07 péntek, 12:10:04 »
Én minden autómban 10e kilométerenként cseréltem olajat.
Nem indokolatlanul.
1. Mert megtehetem
2. 10e kilométerig bízok a motoroljaban, ha folyamatosan pályáznék az más. sok hidegindítás....stb. 10e km a biztos.
3. Csak
Butaság a környezetszennyezést ezzel kapcsolatba hozni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.07 péntek, 12:11:40 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6124 Dátum:
2014.02.07 péntek, 13:11:28 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.02.07 péntek, 11:09:44
Nekem ez a 15-16 ekm jól kialakult korábbról, 200ekm van az autó gyomrában és nem eszi a gyári olajat, ezért nem változtatok rajta,mert még egy 150-et belehajtok szerintem. A használt olajat mindig leadom.
Oké, de ettől még nem kell nettó környezetszennyezést vizionálni, csak mert valaki gyakrabban teszi.
Válasz
Mindazonáltal értékelem a véleményed.
LOL
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6125 Dátum:
2014.02.07 péntek, 13:39:57 »
Jajjaj, a környezetszennyezés szóval kivertem a biztosítékot
Akkor módosítanám egy szimpla "fölösleges"-re. Hogy mit meg nem teszek a világbékéért
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6126 Dátum:
2014.02.07 péntek, 14:29:17 »
Miért is lenne felesleges?
Egy autónál ha gyakrabban cserélsz valamit, attól az még nem felesleges. A motor pedig hidd el, meghálálja a 10e kilométerenkénti olajcserét.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6127 Dátum:
2014.02.07 péntek, 20:56:28 »
Új gyújtókábel is bekerült, a gyorsításnál történő megtorpanás megszűnt
Hidegen viszont még mindig 3 hengerrel indul. A 2-es hengerben szegény keveréket jelzett pár hete a gép.
Lehet, hogy injektorhiba lesz?
Kezdjem az injektor tisztító folyadékkal?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6128 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:21:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.02.07 péntek, 10:55:10
Most akkor én meg mondjam, hogy a 15-16 ekm egy benzinesnél indokolatlanul sűrű olajcsere, és már nettó környezetszennyezés, mert nálunk a dízel és a benzines mondeo is 20 ezrenként kapja (már ha elmegy éppen annyit abban az évben a benzines)?
Hát én szerintem tízezret sem megyek el két olajcsere között. Legkésőbb másfél évente cseréltetek olajat, meg minden második olajcserekor üzemanyagszűrőt is.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6129 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:23:40 »
Egyszer rendeltem egy Webshopról cuccokat az autóhoz, és csak azért rendeltem motorolajszűrőt is, mert akkor éppen átléptem azt az összeghatárt, ahonnan már ingyenes a kiszállítás. Akkor MANN motorolajszűrőt vettem. A kérdésem az, hogy nyugodtan betehetem az autóba olajcserekor, vagy csak gyári.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6130 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:36:38 »
Idézetet írta: joxer - 2014.02.07 péntek, 22:23:40
Egyszer rendeltem egy Webshopról cuccokat az autóhoz, és csak azért rendeltem motorolajszűrőt is, mert akkor éppen átléptem azt az összeghatárt, ahonnan már ingyenes a kiszállítás. Akkor MANN motorolajszűrőt vettem. A kérdésem az, hogy nyugodtan betehetem az autóba olajcserekor, vagy csak gyári.
Nyugodtan, nekem is az van benne
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6131 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:38:26 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.02.07 péntek, 22:36:38
Nyugodtan, nekem is az van benne
Az okés, de jó is?
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6132 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:44:57 »
Idézetet írta: joxer - 2014.02.07 péntek, 22:38:26
Az okés, de jó is?
A legjobb szűrők egyike
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6133 Dátum:
2014.02.07 péntek, 22:50:28 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.02.07 péntek, 22:44:57
A legjobb szűrők egyike
Tenksz!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6134 Dátum:
2014.02.08 szombat, 12:37:05 »
Idézetet írta: joxer - 2014.02.07 péntek, 22:21:16
Hát én szerintem tízezret sem megyek el két olajcsere között. Legkésőbb másfél évente cseréltetek olajat, meg minden második olajcserekor üzemanyagszűrőt is.
Az ilyen sűrűn üzemanyagszűrő csere felesleges.
Gyári csereperiódus 120e km.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6135 Dátum:
2014.02.08 szombat, 12:50:49 »
Idézetet írta: joxer - 2014.02.07 péntek, 22:21:16
Hát én szerintem tízezret sem megyek el két olajcsere között. Legkésőbb másfél évente cseréltetek olajat, meg minden második olajcserekor üzemanyagszűrőt is.
Üzemanyagszűrőt szerintem sem szükséges ilyen gyakran. Legutóbbi olajcserénél nálunk is volt a benzinesen cserélve, szerelő rendesen megküzdött vele
Mondjuk a jó gyakori cserével lehet nincs ideje összegyógyulni annyira.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6136 Dátum:
2014.02.08 szombat, 12:58:46 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.02.08 szombat, 12:50:49
Üzemanyagszűrőt szerintem sem szükséges ilyen gyakran. Legutóbbi olajcserénél nálunk is volt a benzinesen cserélve, szerelő rendesen megküzdött vele
Mondjuk a jó gyakori cserével lehet nincs ideje összegyógyulni annyira.
Egyszerűbb lekezelni a csavarokat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6137 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:07:49 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.08 szombat, 12:58:46
Egyszerűbb lekezelni a csavarokat.
Nem a csavarral volt a gond, a cső nem akart szétjönni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6138 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:11:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.02.08 szombat, 13:07:49
Nem a csavarral volt a gond, a cső nem akart szétjönni.
Érdekes, pedig gyors csatlakozós. (a jobbik fajta)
Előtte fújd be szilikonnal és akkor könnyen működik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6139 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 12:04:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.08 szombat, 12:37:05
Az ilyen sűrűn üzemanyagszűrő csere felesleges.
Gyári csereperiódus 120e km.
De komoly
, én 60ekm-re emlékzetem. Tutti a 120e ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6140 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 12:15:14 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.02.09 vasárnap, 12:04:34
De komoly
, én 60ekm-re emlékzetem. Tutti a 120e ?
A 60 inkább, egyébként. Ez az általános.
Amúgy tuti a 120e.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6141 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 13:21:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.09 vasárnap, 12:15:25
A 60 inkább, egyébként. Ez az általános.
Amúgy tuti a 120e.
ne beszélj!
Ennek nézz még egyszer utána pls!Segítek: A tuti nem 120....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6142 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 13:24:30 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.09 vasárnap, 13:21:36
ne beszélj!
Ennek nézz még egyszer utána pls!Segítek: A tuti nem 120....
Jó, azt gondolsz amit akarsz. (én meg tudom)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6143 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 13:26:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.09 vasárnap, 13:24:30
Jó, azt gondolsz amit akarsz. (én meg tudom)
Most sajnos rábaxtál.Ez bizony 60e km-es csereintervallummal van az mk3as benzineseknél is,meg a dízelnél is.
Várom,hogy megcáfold valami táblázattal.Ha nem sikerül, beteszem neked az enyémet!Akár tetszik,akár nem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6144 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 13:31:00 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.09 vasárnap, 13:26:39
Most sajnos rábaxtál.Ez bizony 60e km-es csereintervallummal van az mk3as benzineseknél is,meg a dízelnél is.
Várom,hogy megcáfold valami táblázattal.Ha nem sikerül, beteszem neked az enyémet!Akár tetszik,akár nem!
Nem akarok én már meggyőzni senkit semmiről......... eddig is segítség alapon írtam, amit. Nem győzködésre.
Te csak ne tedd be nekem a tiedet.......rakd be a lóba! Ezt meg nem fogom nézni, szóval nem számít, hogy tetszik-e vagy nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6145 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 13:34:50 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.09 vasárnap, 13:31:00
Nem akarok én már meggyőzni senkit semmiről......... eddig is segítség alapon írtam, amit. Nem győzködésre.
Te csak ne tedd be nekem a tiedet.......rakd be a lóba! Ezt meg nem fogom nézni, szóval nem számít, hogy tetszik-e vagy nem.
Akkor pucsíccsá,küldöm fény postával!!!!!!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/szerviz.xls
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.09 vasárnap, 13:38:29 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6146 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 13:45:03 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.09 vasárnap, 13:34:50
Akkor pucsíccsá,küldöm fény postával!!!!!!
http://invitelweb.hu/tamas.simon/szerviz.xls
Ez egy xls.......ilyenben bárki beírhat bármit! Mekkora tuti bizonyíték!
http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
Itt érdemes megnézni...... ez közvetlen a Ford-tól jön.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6147 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 13:47:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.09 vasárnap, 13:45:03
Ez egy xls.......ilyenben bárki beírhat bármit! Mekkora tuti bizonyíték!
http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
Itt érdemes megnézni...... ez közvetlen a Ford-tól jön.
nyilván mindeki összeesküdött ellened!Neked üldözési mániád is van!
Kopizd ahol 120 a csereintervallum,én meg megcáfolom,hogy meghamisítottad a fájlt,jó?!
mostmár csak akkor hiszek neked,ha felhívod őket telefonon,és a felvételt elküldöd nekem emailban!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.09 vasárnap, 13:48:53 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6148 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 13:49:53 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.09 vasárnap, 13:47:10
nyilván mindeki összeesküdött ellened!Neked üldözési mániád is van!
Kopizd ahol 120 a csereintervallum,én meg megcáfolom,hogy meghamisítottad a fájlt,jó?!
Neked meg tévedési és xls-el bizonyítási mániád van. Azt a szerviz csinálta, hogy az alapján járt el. Ennyi.
120e
http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleView.do
60e
http://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleView.do
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6149 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 16:35:34 »
Vettem egy flakon wynn's injektortisztítót.
Kíváncsi leszek... Fél tank benyához mehet az egész?
Használt már valaki ilyet?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Oldalak:
1
...
116
117
118
119
120
121
122
[
123
]
124
125
126
127
128
129
130
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ