Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662045 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7600 Dátum: 2014.11.07 péntek, 07:08:55 »

És van még ?  hehe

Ahányszor csak akarom!                                            Megint....  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7601 Dátum: 2014.11.07 péntek, 07:37:11 »

Természetesen, speciális eco csomag.  Cool
Elég előre 1 pár, nem kell még hátra is arra a csúnya 5. ajtóra.  eplus2

hát persze.hátra fele sose mész előre....Maaaargit.... zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7602 Dátum: 2014.11.07 péntek, 08:05:48 »

te külön benzinesre való lapátokat veszel, nem? nyes
A szívósor lapátokhoz adják neki ajcsiba!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7603 Dátum: 2014.11.07 péntek, 08:14:52 »

 Cheesy
A szívósor lapátokhoz adják neki ajcsiba!  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7604 Dátum: 2014.11.07 péntek, 08:53:01 »

Le van véve az elhasználódás jelzőtől a védőfólia? Ha nincs, akkor sosem fog színt változtatni.  vigyor3
Egyébként az egy fényérzékeny anyag, időt jelzi amikor ,ár illik cserélni. Nem tudj azt jelezni, hogy a gumi milyen állapotban van.

Természetesen levettem róluk  akkor, amikor felraktam őket.
De bármit is jelölnek, akkor is rosszak a lapátok felrakas ota! :@
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7605 Dátum: 2014.11.07 péntek, 17:01:06 »

Hali.
Valaki megerősítene,vagy kiigazítana az alábbi kérdésben.Motorolaj leeresztő csavar mérete:M14x1,5mm?
Át kell járatnom a menetet. falbav
https://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530519-olaj-leereszto-csavar/111097-olaj-leereszto-csavar-ford
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7606 Dátum: 2014.11.08 szombat, 19:30:41 »

Sziasztok!

Van valahol leírás v. videó arról, hogy hol kell a szívósort pontosan kiakasztani,
hogy a lapátok ne mozogjanak?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7607 Dátum: 2014.11.08 szombat, 19:32:47 »

Sziasztok!

Van valahol leírás v. videó arról, hogy hol kell a szívósort pontosan kiakasztani,
hogy a lapátok ne mozogjanak?

Leveszed a közepén lévő vákuum csövet és ledugózod a szabaddá vált részeket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7608 Dátum: 2014.11.08 szombat, 19:38:26 »

Sziasztok!

Van valahol leírás v. videó arról, hogy hol kell a szívósort pontosan kiakasztani,
hogy a lapátok ne mozogjanak?
Az csak egy fél megoldás,a kibelezés a tuti.Ezt próbáltad:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Itt lehet hallani a problémát.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7609 Dátum: 2014.11.08 szombat, 19:59:26 »

Leveszed a közepén lévő vákuum csövet és ledugózod a szabaddá vált részeket.


Ha lehúzom a középső pontról a csövet, akkor elég ha ott "bedugózom" addig, amíg megyek vele egy kicsit?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7610 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:00:18 »

Az csak egy fél megoldás,a kibelezés a tuti.Ezt próbáltad:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Itt lehet hallani a problémát.

Az holnap hirtelen nem kivitelezhető sajnos rinya
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7611 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:00:24 »

Ha lehúzom a középső pontról a csövet, akkor elég ha ott "bedugózom" addig, amíg megyek vele egy kicsit?
Nem,ennél azért bonyolultabb:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7612 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:02:02 »

Nem,ennél azért bonyolultabb:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0


Azt volt az alap kérdés, hogy hogyan lehet meggátolni a lapátok működését.
Arra a cső lehúzása a megfelelő válasz. 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7613 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:03:32 »

Ha lehúzom a középső pontról a csövet, akkor elég ha ott "bedugózom" addig, amíg megyek vele egy kicsit?
Ha lehúzod a csövet, akkor nem jut vákuum a szelephez ami működtetné. Alaphelyzetben teljesen nyitott állásban vannak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7614 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:04:05 »

Sziasztok!

Van valahol leírás v. videó arról, hogy hol kell a szívósort pontosan kiakasztani,
hogy a lapátok ne mozogjanak?
Szívósor jobb oldalán keress egy fehér kis kart,aminek a végén egy gömbvégződésű kar mozog,amikor a középső csövet lehúzod,na azt kell szétakasztani. taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7615 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:06:06 »

Szívósor jobb oldalán keress egy fehér kis kart,aminek a végén egy gömbvégződésű kar mozog,amikor a középső csövet lehúzod,na azt kell szétakasztani. taps

A vákuumcső lehúzás gyorsabb és jobb megoldás. Mivel akkor még a vákuumos actuator is feszíti az alap -nyitott- állásban. Nem kell kiakasztani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7616 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:41:30 »

A vákuumcső lehúzás gyorsabb és jobb megoldás. Mivel akkor még a vákuumos actuator is feszíti az alap -nyitott- állásban. Nem kell kiakasztani.


Ok!
Egy szó mint száz, ha lehúzom a csövet és mennék vele mondjuk holnap
akkor hagyjam szabadon azt a lukat, vagy ledugózzam?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7617 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:42:54 »

Ok!
Egy szó mint száz, ha lehúzom a csövet és mennék vele mondjuk holnap
akkor hagyjam szabadon azt a lukat, vagy ledugózzam?



"#7624 Dátum: Ma - 19:32:47"
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7618 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:43:30 »

Nem,ennél azért bonyolultabb:
http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0


Nagyon köszönöm!
Ha lesz idő,akkor nekiállok egyedül, vagy kerék segítséget.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7619 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:45:37 »


"#7624 Dátum: Ma - 19:32:47"

 falbav worship
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7620 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:46:34 »

A dugózásnak?
2 perc a motorburkolat le-fel pattintással együtt.

A szívósor le-fel,kitakarítása....
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7621 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:47:44 »

A szívósor le-fel,kitakarítása....
Az viszont nem pár perc,és szerelőakna sem hátrány. integet2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7622 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 19:33:30 »

Leveszed a közepén lévő vákuum csövet és ledugózod a szabaddá vált részeket.


Ma megoldottam a dolgot.
Létezik, vagy csak én beszélem be magamnak, hogy minthogyha nyomatékosabb lenne alacsonyabb fordulatszám tartományban?
Milyen hatása volt nálatok?
Ti mit tapasztaltatok?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7623 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 19:35:48 »

Ma megoldottam a dolgot.
Létezik, vagy csak én beszélem be magamnak, hogy minthogyha nyomatékosabb lenne alacsonyabb fordulatszám tartományban?
Milyen hatása volt nálatok?
Ti mit tapasztaltatok?

Amikor működik, akkor kell nyomatékosabbnak lennie alacsony fordulaton.
Így, hogy nyitva van állandóan ez eltűnik. Már ha érezhető egyáltalán.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7624 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 19:46:14 »

Amikor működik, akkor kell nyomatékosabbnak lennie alacsony fordulaton.
Így, hogy nyitva van állandóan ez eltűnik. Már ha érezhető egyáltalán.....

Hmmm....?!
Amúgy ez az állapot meddig tartható így fenn?
Jó ez így hosszú távon vagy gyorsan belezni kellene?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7625 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 20:22:23 »

Hmmm....?!
Amúgy ez az állapot meddig tartható így fenn?
Jó ez így hosszú távon vagy gyorsan belezni kellene?

Erre a kérdésre így a számítógép mögül, ugye nem baj ha nem tudok válaszolni.
Nem hallottam, nem tudom milyen állapotban van/volt előtte.
Érdemben akkor lehet ezt a működésképtelen állapotot hosszan fenntartani... HA még előtte sem volt hangja! Tehát nem ment tönkre!
Ha már zajos volt, akkor is megoldás így......de jósolni nem szeretnék.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7626 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 21:23:58 »

Erre a kérdésre így a számítógép mögül, ugye nem baj ha nem tudok válaszolni.
Nem hallottam, nem tudom milyen állapotban van/volt előtte.
Érdemben akkor lehet ezt a működésképtelen állapotot hosszan fenntartani... HA még előtte sem volt hangja! Tehát nem ment tönkre!
Ha már zajos volt, akkor is megoldás így......de jósolni nem szeretnék.

Érdekes amit írtál, ha jól veszem ki a szavaidból, akkor érdemes ezt a működésképtelen állapotot létrehozni addig amíg nincs is semmi hangja?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7627 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 21:28:06 »

Érdekes amit írtál, ha jól veszem ki a szavaidból, akkor érdemes ezt a működésképtelen állapotot létrehozni addig amíg nincs is semmi hangja?

Ez érdekes?
Megelőzés, inkább.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #7628 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 21:46:26 »

Ez érdekes?
Megelőzés, inkább.  Cool

Röhej...!
Miért nem készült e nélkül ez a szerencsétlen alkatrész még a gyárban?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7629 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 07:12:20 »

Röhej...!
Miért nem készült e nélkül ez a szerencsétlen alkatrész még a gyárban?

A korábban említett nyomatékhangolás miatt.
Mérésekkel biztosan alátámasztható, hogy alacsony fordulatszámon a levegő örvénylés miatt jobb feltöltődés érhető el.
Mennyire érezhető, ez más kérdés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #7630 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 09:09:30 »

Tegnap egy nagyobb fékezésnél kigyulladt az olajnyomás visszajelző lámpám. Újraindítottam az autót kialudt.
Ma reggel megnéztem a nívópálcám száraz. Öntöttem bele valamennyi olajat, még mindig száraz.
A lámpa nem világít.
Mi a túró van itt?

14 ezerrel ezelőtt volt olajcserém.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7631 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 09:24:12 »

Tegnap egy nagyobb fékezésnél kigyulladt az olajnyomás visszajelző lámpám. Újraindítottam az autót kialudt.
Ma reggel megnéztem a nívópálcám száraz. Öntöttem bele valamennyi olajat, még mindig száraz.
A lámpa nem világít.
Mi a túró van itt?

14 ezerrel ezelőtt volt olajcserém.


Nincs benne olaj.  szomoru1  Töltsd fel megfelelő szintre és sűrűbben ellenőrizd.  
Vagy elfojik valahol az olaj....vagy megeszi az autó.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7632 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 09:39:23 »

Tegnap egy nagyobb fékezésnél kigyulladt az olajnyomás visszajelző lámpám. Újraindítottam az autót kialudt.
Ma reggel megnéztem a nívópálcám száraz. Öntöttem bele valamennyi olajat, még mindig száraz.
Egy 10 éves autónál nagy luxus időnként nem ránézni az olajszintre. Nekem nem eszi az olajat még (2-3 dl/15ekm), mégis ránézek 1-2 ekm-enként, mert az ördög nem alszik. Mindig felső nívóra szintezem, és minden indítózás után hagyok neki kb 15 másodpercet, hogy felálljon az olajnyomás rendesen.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #7633 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 11:06:10 »

 falbav

Bemegyek a cromaxba, veszek olajat. Felöntöm, de mi lesz a szűrővel?   Huh?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7634 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 11:15:41 »

Tegnap egy nagyobb fékezésnél kigyulladt az olajnyomás visszajelző lámpám. Újraindítottam az autót kialudt.
Ma reggel megnéztem a nívópálcám száraz. Öntöttem bele valamennyi olajat, még mindig száraz.
A lámpa nem világít.
Mi a túró van itt?

14 ezerrel ezelőtt volt olajcserém.
elégette a mocid a benzinnel együtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7635 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 11:16:02 »

falbav

Bemegyek a cromaxba, veszek olajat. Felöntöm, de mi lesz a szűrővel?   Huh?

semmi.csak olajcserénél cseréld.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #7636 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 12:22:29 »

elégette a mocid a benzinnel együtt.

Mi az oka?
Mit lehet tenni ellene?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7637 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 12:29:19 »

Mi az oka?
Mit lehet tenni ellene?


Most azt kérdezed, hogy mit lehet tenni olajfogyasztás ellen?
1. Nem használod az autót.
2. Motor mechanikai vizsgálata és ahol szükséges a javítás elvégzése.
3. Utánaöntesz.
4. A tankajtón is ott a matrica, hogy 600 mile vagy 1000 km után illik az olajszint ellenőrzése! Bár hivatalosan a napi első elindulás előtt.
Megéri, mert tönkreteheted a motort....a saját hibádból.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7638 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:13:34 »

Mi az oka?
Mit lehet tenni ellene?
megette a kenyere javát.oválra-avagy hordósra kopott a henger,és az olajlehúzók már nem funkcionálnak tökéletesen.
amit lehet tenni:
motorfelújítás.cirka 4-5kilóból kijön.
sajna 10 benyásból 8 így jár....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7639 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:35:41 »

megette a kenyere javát.oválra-avagy hordósra kopott a henger,és az olajlehúzók már nem funkcionálnak tökéletesen.
amit lehet tenni:
motorfelújítás.cirka 4-5kilóból kijön.
sajna 10 benyásból 8 így jár....

Mire alapozod?  Amiket ismersz....az nem az összes.
Simán lehet szelepszár szimmering is. Azért 15e / 1.5 liter nem a világvége!

Közel nincs annyi a felújítás, de a másik motor még olcsóbb.

De mond csak a süket dumád..... dízeles  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7640 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 13:38:23 »

Mire alapozod?  Amiket ismersz....az nem az összes.
Simán lehet szelepszár szimmering is. Azért 15e / 1.5 liter nem a világvége!

Közel nincs annyi a felújítás, de a másik motor még olcsóbb.

De mond csak a süket dumád..... dízeles  eplus2
1.semmi közöd hozzá
2. nem téged szólítottalak meg
3.pont annyi az esélye innen a számítógép mögül,mint a szelepszár szimeringnek.

ergo bekaphatod és elmehetsz ahová gondolom. Wink hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7641 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 14:50:59 »

Mire alapozod?  Amiket ismersz....az nem az összes.
Simán lehet szelepszár szimmering is. Azért 15e / 1.5 liter nem a világvége!

Közel nincs annyi a felújítás, de a másik motor még olcsóbb.

De mond csak a süket dumád..... dízeles  eplus2


Tényleg nem...inkább a motor vége.  vigyor3 (Tudom hogy sok más autónál elfogadott az 1l/1000km is, de egy jó motor ne egye már az olajat...)
Azt nem írta mennyi olaj hiányzott...vagy ez a te olajfogyasztásod?  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7642 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 15:11:30 »

megette a kenyere javát.oválra-avagy hordósra kopott a henger,és az olajlehúzók már nem funkcionálnak tökéletesen.
amit lehet tenni:
motorfelújítás.cirka 4-5kilóból kijön.
sajna 10 benyásból 8 így jár....

oválra-avagy hordósra kopott
 -> Mérés nélkül honnan tudhatnánk ? Szimplább hiba valószínűbb...
motorfelújítás.cirka 4-5kilóból kijön.
 -> egy k drága helyen bizonyára.
sajna 10 benyásból 8 így jár....
 -> ezt milyen statisztikában láttad ? Nagyon frissnek tűnsz benzinesek terén.     (Mondjuk sokan mondják hogy az 1.8-as benyás mocira figyelni kell, érzékeny az olajra is, amíg csak lehet gyári spec-nek megfelelő olajat kell adni neki.)
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.10 hétfő, 15:16:59 írta FokaDriver » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7643 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 15:29:48 »



Tényleg nem...inkább a motor vége.  vigyor3 (Tudom hogy sok más autónál elfogadott az 1l/1000km is, de egy jó motor ne egye már az olajat...)
Azt nem írta mennyi olaj hiányzott...vagy ez a te olajfogyasztásod?  hehe

Írja, de tudni kell az olvasni a sorok között.
Nem ért bele a pálca....

Nekem nem fogy az olaj, pedig picit olajos a hátsó ft szimmeringnél a motor-váltó illesztés. De mégsem látszik az olajszinten.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7644 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 17:00:22 »

oválra-avagy hordósra kopott
 -> Mérés nélkül honnan tudhatnánk ? Szimplább hiba valószínűbb...
motorfelújítás.cirka 4-5kilóból kijön.
 -> egy k drága helyen bizonyára.
sajna 10 benyásból 8 így jár....
 -> ezt milyen statisztikában láttad ? Nagyon frissnek tűnsz benzinesek terén.     (Mondjuk sokan mondják hogy az 1.8-as benyás mocira figyelni kell, érzékeny az olajra is, amíg csak lehet gyári spec-nek megfelelő olajat kell adni neki.)
találgatni már csak lehet!jelen pillanatban pont annyit ér,mint egy szimplább hiba....innen a monitor mögül. Wink
Amúgy meg olvass vissza.2008 óta kb vagy 10benzines lett ezmiatt felújítva.És van itt a fórumon kb 15 benzines tag....
pl Conor,
Hyperborg,
Zacci és még sokan mások.a fórum maga a statisztika.
És az összeget sem én találtam ki,hanem ennyibe került nekik. nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #7645 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 17:31:26 »

Vettem olajat az Esztergomi 3 alatti boltban Pesten.
Egyébként akciós most 7400/5liter. Cromaxban 8300.

2,5 litert öntöttem bele, így maxon lett a nívó pálcán a szint.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7646 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 18:15:54 »

Vettem olajat az Esztergomi 3 alatti boltban Pesten.
Egyébként akciós most 7400/5liter. Cromaxban 8300.

2,5 litert öntöttem bele, így maxon lett a nívó pálcán a szint.


Most ellenőrizd sűrűbben.  Remélem nem lesz/lett nagy baja.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7647 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 19:32:54 »

Mire alapozod?  Amiket ismersz....az nem az összes.
Simán lehet szelepszár szimmering is. Azért 15e / 1.5 liter nem a világvége!

Közel nincs annyi a felújítás, de a másik motor még olcsóbb.

De mond csak a süket dumád..... dízeles  eplus2
2,5 , bocs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7648 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 19:38:21 »

2,5 , bocs.


+ amit még otthon beleöntött.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7649 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 19:42:38 »



+ amit még otthon beleöntött.  szomoru1
ennyi nem fogy ha a szimeringek xarok,de csak szétborítva derül ki a tuti.akkor meg már úgyis megette a fene.minden szétszedés így indul.aztán felújítás a vége,mert egy 10éves kopott motort ugyanúgy kopottan már nem raknak öszze.
elhiszem,hogy nem kellemes ezt senkinek sem hallani.ettől még így van. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.