Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662069 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7900 Dátum: 2015.01.01 csütörtök, 12:47:34 »

a fojtószelepre gondolsz?
az szét lett szedve és ki lett takarítva, meg ugye ha újraindítom akkor megjavul...
Van a fojtószelep, meg van az alapjárati szelep. Egy kis motor állítgatja.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7901 Dátum: 2015.01.01 csütörtök, 13:51:19 »

Az is cserélve volt annó, első körben azt cseréltem ki.
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7902 Dátum: 2015.01.01 csütörtök, 20:18:24 »

Továbbra is küzdök az alapjárati problémámmal. 1.8 Benzin 125LE  2002 es mondeo
Menet közben kuplungot benyomva vagy üresben gurulva nagyon lassan ejti le a fordulatot.
Tudom már említettem korábban, de pontosan ilyen tüneteket okozott nekem a nyest által szétrágott vákumcső. Ha végképp nincs ötlet, elindulhatsz ebbe az irányba is, méress vákumot, Ford-os hozzáértő még következtetni is tudna...hátha...ha meglesz a hiba számolj be majd okulásképp...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7903 Dátum: 2015.01.01 csütörtök, 20:25:30 »

Tudom már említettem korábban, de pontosan ilyen tüneteket okozott nekem a nyest által szétrágott vákumcső. Ha végképp nincs ötlet, elindulhatsz ebbe az irányba is, méress vákumot, Ford-os hozzáértő még következtetni is tudna...hátha...ha meglesz a hiba számolj be majd okulásképp...

Megméri a MAP szenzor, csak az értéket kell leolvasni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7904 Dátum: 2015.01.02 péntek, 08:47:01 »

A vàkumot is neztek, igazabol azaz erdekes, hogy ha hozza piszkal valaki az kocsihoz.
Pl kompjutert csatolnak ra vagy miutan szetszedtem en is a fojtoszelepet, azutan a hiba nem jelentkezik akar hetekig...
aztan egyszer csak megint rossz.

Pontosan ez volt a hiba jelenseged neked is?!
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7905 Dátum: 2015.01.02 péntek, 11:50:18 »

A vàkumot is neztek, igazabol azaz erdekes, hogy ha hozza piszkal valaki az kocsihoz.
Pl kompjutert csatolnak ra vagy miutan szetszedtem en is a fojtoszelepet, azutan a hiba nem jelentkezik akar hetekig...
aztan egyszer csak megint rossz.

Pontosan ez volt a hiba jelenseged neked is?!
Nem, én csak megcsináltam az elrágott vákumcsövet, és megszűnt a probléma. Sorry, akkor ez sem volt elég jó ötlet. Vidd el egy jó Ford szerelőhöz, és hagyd ott, járjon vele napokig, próbáljon rájönni...persze csak ha belefér és megér ennyit az autó.
Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7906 Dátum: 2015.01.02 péntek, 14:53:41 »

Nem, én csak megcsináltam az elrágott vákumcsövet, és megszűnt a probléma. Sorry, akkor ez sem volt elég jó ötlet. Vidd el egy jó Ford szerelőhöz, és hagyd ott, járjon vele napokig, próbáljon rájönni...persze csak ha belefér és megér ennyit az autó.

Hát ez az... nincs a környékünkön, vagy csak én nem tudok róla...
Kérdezgettem én is itt már, de senki nem válaszolt, szóval nincs a környéken jó ford szerelő.
Borsod, Szabolcs vagy Hajdú lenne ideális...
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7907 Dátum: 2015.01.02 péntek, 16:45:27 »

Hát ez az... nincs a környékünkön, vagy csak én nem tudok róla...
Borsod, Szabolcs vagy Hajdú lenne ideális...
Valóban nincs. Miskolci cimborám is felhozta a benzines Focus-át Bp mellé egy rejtélyes hibával, és 2-3 napig ott volt az autó. Cserébe meglett a hiba, és ki is lett javítva.  Neki megérte, mert azóta már egy újabb 50-100 ekm-t ment az autóval.
Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7908 Dátum: 2015.01.02 péntek, 18:50:44 »

Én is odamentem amit ajánlottál ESS Ford...
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #7909 Dátum: 2015.01.03 szombat, 20:56:48 »

Sziasztok
A segítségeteket kérném.
Mondeo MK3  2001-es  2.0 benzines   láncos vagy szíjas motorja van.?
 integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7910 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:04:41 »

Sziasztok
A segítségeteket kérném.
Mondeo MK3  2001-es  2.0 benzines   láncos vagy szíjas motorja van.?
 integet2

Az összes mk3-as Mondeo motor láncos vezérlésű. De van ékszíj is a segédberendezések hajtására.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #7911 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:16:51 »

Az összes mk3-as Mondeo motor láncos vezérlésű. De van ékszíj is a segédberendezések hajtására.  vigyor3


Köszönöm.
Igen a többi az tiszta csak ezt nem tudtam.
Ezt lett a 2 autó árából.   Grin    MK3 2001-es 2.0 Automata Ghia  benzines  circling
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7912 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:27:45 »


Köszönöm.
Igen a többi az tiszta csak ezt nem tudtam.
Ezt lett a 2 autó árából.   Grin    MK3 2001-es 2.0 Automata Ghia  benzines  circling

Az automata váltót jól meggondoltad?
Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #7913 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:34:16 »

Az automata váltót jól meggondoltad?
Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.  Undecided

Hát ez a betegségem , 14 év alatt hozzászoktam. De ez nagyon szépen vált ,meg ha baja lesz csere bontottra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7914 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:20:31 »

Az automata váltót jól meggondoltad?
Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.  Undecided

Miért is? A benzinesben még a régi, 4 sebességes volt, az MK2-ből jött.
De a dízelben, V6-ban már 5 sebességes, és az nem olyan rossz.
Egyébként én eladnám a manuális váltóst, és vennék egy automatát.
Jó eséllyen ingyen meg eleht oldani a cserét... vagy a szerelési ár töredékéért.
Én még nem láttam olyat, aki automatásra alakítana egy manuálist... fordítva inkább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7915 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:28:19 »

Miért is? A benzinesben még a régi, 4 sebességes volt, az MK2-ből jött.
De a dízelben, V6-ban már 5 sebességes, és az nem olyan rossz.
Egyébként én eladnám a manuális váltóst, és vennék egy automatát.
Jó eséllyen ingyen meg eleht oldani a cserét... vagy a szerelési ár töredékéért.
Én még nem láttam olyat, aki automatásra alakítana egy manuálist... fordítva inkább.

Pont ezért.
Ma már más elvárások vannak egy automata váltóval szemben, mint amikor még nem is tudtuk, hogy milyen az amikor nem olyan amilyen akkor volt.

A RÉGI full hidraulikus automata váltók (Pl. 1984-es Honda Prelude....nekem 2 ilyen autóm is volt) na azok valóban remek darabok voltak! Azokkal semmi baj nem volt, mert egy darab vezeték sem volt bennük és semmi elektromos vezérlés. Emellett már akkor tudták ezzel egybeépítve a sebesség függő szervókormány rásegítés szabályozását mechanikus módon!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #7916 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:35:02 »

Sziasztok,

2002-es 1.8i 16V 110LE motorom azt csinálja, hogy alacsony fordulatnál (1000-2000 között) elkezd rángatni ha rálépek a gázra.
Például kanyarból kigyorsításnál 2-esben nyomom neki és mielőtt megindulna ugrál, rángat, majd amikor már 2000 felé ér, akkor elhagyja, kisimul és gyorsul.
Megnéztem a gyújtáskábeleket, hátha látok valamit és azt vettem észre, hogy balról az első gyertyám áll az olajban, a gyújtáskábel végéből csöpögött az olaj.

Összefügg a két dolog? Tapasztalt már valaki hasonlót? Van valakinek ötlete mitől rángat és mitől áll olajban a gyertya?

Köszönöm!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7917 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:37:52 »

Sziasztok,

2002-es 1.8i 16V 110LE motorom azt csinálja, hogy alacsony fordulatnál (1000-2000 között) elkezd rángatni ha rálépek a gázra.
Például kanyarból kigyorsításnál 2-esben nyomom neki és mielőtt megindulna ugrál, rángat, majd amikor már 2000 felé ér, akkor elhagyja, kisimul és gyorsul.
Megnéztem a gyújtáskábeleket, hátha látok valamit és azt vettem észre, hogy balról az első gyertyám áll az olajban, a gyújtáskábel végéből csöpögött az olaj.

Összefügg a két dolog? Tapasztalt már valaki hasonlót? Van valakinek ötlete mitől rángat és mitől áll olajban a gyertya?

Köszönöm!

A szelepfedél-tömítés a gyertya körül engedi az olajat, csere.
Szerintem kezdd ezzel, tisztítsd ki a gyertyakábelt, gyertyát, és nézd meg eltűnik-e.
Ha nem, akkor gyertya-kábel-trafó háromszögből valami gyengélkedik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7918 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:37:58 »

Sziasztok,

2002-es 1.8i 16V 110LE motorom azt csinálja, hogy alacsony fordulatnál (1000-2000 között) elkezd rángatni ha rálépek a gázra.
Például kanyarból kigyorsításnál 2-esben nyomom neki és mielőtt megindulna ugrál, rángat, majd amikor már 2000 felé ér, akkor elhagyja, kisimul és gyorsul.
Megnéztem a gyújtáskábeleket, hátha látok valamit és azt vettem észre, hogy balról az első gyertyám áll az olajban, a gyújtáskábel végéből csöpögött az olaj.

Összefügg a két dolog? Tapasztalt már valaki hasonlót? Van valakinek ötlete mitől rángat és mitől áll olajban a gyertya?

Köszönöm!

Össze függhet.
De olaj nélkül is tud ilyet csinálni gyertya, kábel is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7919 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:47:31 »

Én is odamentem amit ajánlottál ESS Ford...
Majd számolj be, kiváncsi vagyok mit talál meg a Bagoly...
Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #7920 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:09:31 »

A szelepfedél-tömítés a gyertya körül engedi az olajat, csere.
Szerintem kezdd ezzel, tisztítsd ki a gyertyakábelt, gyertyát, és nézd meg eltűnik-e.
Ha nem, akkor gyertya-kábel-trafó háromszögből valami gyengélkedik.
Köszi! Veszek Cromaxban szelepfedél tömítést akkor és megcsináltatom valahol a cserét. A kábelek és a gyertyák nem régiek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7921 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:17:27 »

Pont ezért.
Ma már más elvárások vannak egy automata váltóval szemben, mint amikor még nem is tudtuk, hogy milyen az amikor nem olyan amilyen akkor volt.

A RÉGI full hidraulikus automata váltók (Pl. 1984-es Honda Prelude....nekem 2 ilyen autóm is volt) na azok valóban remek darabok voltak! Azokkal semmi baj nem volt, mert egy darab vezeték sem volt bennük és semmi elektromos vezérlés. Emellett már akkor tudták ezzel egybeépítve a sebesség függő szervókormány rásegítés szabályozását mechanikus módon!  Cool

Na de ezt írod...

Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.

Az 5 sebességes váltók is MK3-ban vannak...

Prelude... az egyik ismerősömnek volt pont ilyen hondája. Tönkrement az automata váltó, és az autó ért 400e-et, a javítás meg 200e volt...
A számok nempontosak, de kb az autó értékének a felét fizette a javításra. El is adta iziben. De javítás után, mert nem lehetett letagadni a problémát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7922 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:31:37 »

Na de ezt írod...

Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.

Az 5 sebességes váltók is MK3-ban vannak...

Prelude... az egyik ismerősömnek volt pont ilyen hondája. Tönkrement az automata váltó, és az autó ért 400e-et, a javítás meg 200e volt...
A számok nempontosak, de kb az autó értékének a felét fizette a javításra. El is adta iziben. De javítás után, mert nem lehetett letagadni a problémát.

Annak az autónak az előéletét nem ismertem....én az enyémmel sokszor vontattam LT28-akat is  vigyor3
Sosem volt baj a váltóval, olajat kellett benne cserélni időnként.
Ez nálam 1995-2002-ig történt.  Mindkét autóban bőven 250e km felett volt.....

Hát nem tudom, de én még mk3-ban nem vennék automatát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7923 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:44:57 »

Na de ezt írod...

Sajnos az mk3-ban annyira nem sikerültek jóra...még.

Az 5 sebességes váltók is MK3-ban vannak...

Prelude... az egyik ismerősömnek volt pont ilyen hondája. Tönkrement az automata váltó, és az autó ért 400e-et, a javítás meg 200e volt...
A számok nempontosak, de kb az autó értékének a felét fizette a javításra. El is adta iziben. De javítás után, mert nem lehetett letagadni a problémát.
amiről írtál, ugyan ilyen gtk-s a6-ról, az nem eladó? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7924 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 19:04:22 »

A kezdeti problémára visszatérve..nekem jó memoriám nem egyszer kaptam ezt a választ a felpörgö alapjáratra szivó olbal kilöhejük.tovább kartergáz csö szelep tömités csere kilöhetjük.szivó csonk pillangószelepek csere tömités csere fólytó pillagó kilöve .léptetö motor csere.probléma mindig megmaradt hö jeladó rendben poeció méter redbe vezetékek a helyükön kilöhetjük lambada szoda rendben kilöhetjük Akkor?FORD MONDEO 2002 07 10 1.8 BENZIN GHIA     CHBA  erre mondták a generátort meg az ecu t mesterek.akki tud èrdemes válazt írni az írjon köszönöm

Olyan mintha hasonló problémával küszködnél mint én... ha talaltál rá megoldást akkor várom Smiley
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #7925 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 15:01:17 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy a képen látható kis pöcök ami szét van jönve az mi lenne?
Válaszokat előre is köszönöm. worship
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7926 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 16:07:03 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy a képen látható kis pöcök ami szét van jönve az mi lenne?
Válaszokat előre is köszönöm. worship

Örvénylapátok mozgató mechanikája.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #7927 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 16:17:48 »

És ha ez szét volt csúszva milyen problémákat okozhatott?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7928 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 16:32:07 »

És ha ez szét volt csúszva milyen problémákat okozhatott?
Vélhetően a szívósorod örványlapát tengelyei el van kopva, és a leendő költséges cserét, illetve a csere hiányában esetlegesen bekövetkező további kopást majd váratlan kiadást így próbálta a volt tulaj odázni.Van erről fórumban, FAQ-ban vagy wiki-ben számos okosság, lehetőség szerint képezd ki magad a témából,mert szükséged lesz rá.
Remélem jól fogalmaztam, ha nem javítsatok ki, én anno a cserét választottam, így felületesen vágom csak.
Naplózva
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #7929 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 16:40:56 »

De amikor nincs a helyén a az a pöcök nem fogy az olaj de ha visszarakom akkor fogy ez öszzefügg vagy nincs köze hozzá.
Mennyibe kerül egy ilyen csere?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7930 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 18:11:44 »

De amikor nincs a helyén a az a pöcök nem fogy az olaj de ha visszarakom akkor fogy ez öszzefügg vagy nincs köze hozzá.
Mennyibe kerül egy ilyen csere?
Hát olajhoz nincs köze, egyikhez sem. Olvass először:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
http://www.talkford.com/community/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
https://www.youtube.com/watch?v=Uejl02JLee4
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
meg a benzinmotorok topicban lapozz vissza, és olvass el ezt azt, sok témabeli hozzászólás van.
üdv, FD.
Naplózva
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #7931 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 18:33:29 »

És ha így hagyom szétcsúszva a letörő darabokon kívül lehet valami baja? Ezt leszámítva lehet még valami a motorral?  E nélkül ugyanúgy nyílnak a lapátok?  Tudom hogy sok a kérdés de szeretek utánnajárni a dolgoknak.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7932 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 18:52:48 »

És ha így hagyom szétcsúszva a letörő darabokon kívül lehet valami baja? Ezt leszámítva lehet még valami a motorral?  E nélkül ugyanúgy nyílnak a lapátok?  Tudom hogy sok a kérdés de szeretek utánnajárni a dolgoknak.

A kérdés érdekes és remélem csak viccnek szántad.
Tehát az az örvénylapátok mozgató mechanikája. Ha nincs rajta akkor vajon mitől mozognának a lapátok?  vigyor3

Ha így van nem lesz semmi baj. Ha le van akasztva van valami rendellenes zaj? (szerintem nincs)
De a te autód már az új szívócsonkkal van szerelve amiben cserélhető az örvénylapát, de ezekből nem esik úgy ki ahogy a régebbi csonkokból.
Nekem sem működnek az örvénylapátok, de nálam azért, mert én nem akarom. Nekem nincs is levéve a kar.  Cool

Ha működik, akkor a szívócsonkban a nagyobb örvénylés miatt elképzelhető, hogy a kartergázból több juthat be a hengerbe és emiatt talán kicsit csipegetheti az olajat így.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.05 hétfő, 18:55:17 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #7933 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 19:09:55 »

Köszönöm a választ csak jó tudni hogy ha így hagyom akkor sem lesz nagy baj akkor így hagyom csak jobb így holyan nem eszi az olajat.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7934 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 21:25:40 »

A kérdés érdekes és remélem csak viccnek szántad.
Tehát az az örvénylapátok mozgató mechanikája. Ha nincs rajta akkor vajon mitől mozognának a lapátok?  vigyor3

Ha így van nem lesz semmi baj. Ha le van akasztva van valami rendellenes zaj? (szerintem nincs)
De a te autód már az új szívócsonkkal van szerelve amiben cserélhető az örvénylapát, de ezekből nem esik úgy ki ahogy a régebbi csonkokból.
Nekem sem működnek az örvénylapátok, de nálam azért, mert én nem akarom. Nekem nincs is levéve a kar.  Cool

Ha működik, akkor a szívócsonkban a nagyobb örvénylés miatt elképzelhető, hogy a kartergázból több juthat be a hengerbe és emiatt talán kicsit csipegetheti az olajat így.


Az én 2005 januári autómban még a régi fajta van?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7935 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 22:44:56 »


Az én 2005 januári autómban még a régi fajta van?
Ha jól tudom 2002.10. hó után már cserélhetők az örvénylapátok,előtte csak egyben csere vagy kibelezés. hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7936 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 22:53:05 »

Ha jól tudom 2002.10. hó után már cserélhetők az örvénylapátok,előtte csak egyben csere vagy kibelezés. hehe

Az szuper lenne, mert most léptem 160000km felé.
Innentől kezd veszélyes lenni, ha jól emlékszem az olvasmányokra...
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7937 Dátum: 2015.01.06 kedd, 00:10:09 »

Ha jól tudom 2002.10. hó után már cserélhetők az örvénylapátok,előtte csak egyben csere vagy kibelezés. hehe
Nekem a 2002.12. havi még egyben cserés volt. Vszeg rakták ami épp a polcon volt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7938 Dátum: 2015.01.06 kedd, 07:03:23 »


Az én 2005 januári autómban még a régi fajta van?

Ha a 2003-asban (még FL előtt is) már az újfajta van, akkor vajon a 2005-ben melyik lehet?  vigyor3
2002-ben valamikor volt a váltás, de a 2002 még bizonytalan. A 2003-asokban (amelyiknél utólag nem piszkáltak bele) én eddig mindig az újat láttam már.

Még az is lehet, hogy az 1.8 és 2.0 is számít.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.06 kedd, 07:05:23 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #7939 Dátum: 2015.01.06 kedd, 15:27:52 »

Sziasztok
Ha mar orvenylapatoknal tartunk...az enyem 2002 eleje, szoval biztos a regifajta van benne. Aki kiiktatta ezeket tapasztalt valami rendellenes viselkedest a kocsin...pl megnovekedett fogyasztas.stb...vagy teljesen normalis dolog ha a lapatokat kiszedem(majd ha job ido lesz:) ). Vegigolvastam a talkford topicjait , de ahhoz kepest hogy mennyire publikus es sokat szidott ez a dolog eleg kevesen irtak oda par ev alatt. Volt aki panaszkodott megnovekedett fogyasztasra is, lattam olyat is hogy 2005-s auton is kiszedtek...szoval megkoszonnem a tapasztalatokat velemenyeket a hozzaertoktol.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7940 Dátum: 2015.01.06 kedd, 16:50:35 »

Sziasztok
Ha mar orvenylapatoknal tartunk...az enyem 2002 eleje, szoval biztos a regifajta van benne. Aki kiiktatta ezeket tapasztalt valami rendellenes viselkedest a kocsin...pl megnovekedett fogyasztas.stb...vagy teljesen normalis dolog ha a lapatokat kiszedem(majd ha job ido lesz:) ). Vegigolvastam a talkford topicjait , de ahhoz kepest hogy mennyire publikus es sokat szidott ez a dolog eleg kevesen irtak oda par ev alatt. Volt aki panaszkodott megnovekedett fogyasztasra is, lattam olyat is hogy 2005-s auton is kiszedtek...szoval megkoszonnem a tapasztalatokat velemenyeket a hozzaertoktol.



Semmi érezhető nem történik az örvénylapátok nélkül. Bár valakik képzelnek ezt-azt, talán placebo.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7941 Dátum: 2015.01.07 szerda, 13:32:39 »


Semmi érezhető nem történik az örvénylapátok nélkül. Bár valakik képzelnek ezt-azt, talán placebo.
A tudat,hogy már nem pottyan bele a motorba semmi,szerintem elég fontos  worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7942 Dátum: 2015.01.07 szerda, 14:20:03 »

 vigyor3


Nekem benn vannak, de a tudat mégis meg van, hogy nem esnek bele.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.07 szerda, 16:15:07 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7943 Dátum: 2015.01.07 szerda, 15:37:48 »

[quote authosne

 vigyor3


Nekem benn vannak, de a tudat mégis meg van, hogy nem esnek bele.  Wink
téves.neked olyanod nincs.tudatod.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7944 Dátum: 2015.01.07 szerda, 17:39:33 »

vigyor3


Nekem benn vannak, de a tudat mégis meg van, hogy nem esnek bele.  Wink
eljen még én se takarítom ki,de ha a 'kelepelő' hang előjön,akkor repülnek a lapátok. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #7945 Dátum: 2015.01.07 szerda, 19:55:58 »

Koszi a valaszokat, de ha jol ertem a kulfoldi forumokat nem feltetlenul kel  a kelepeles...anelkul is hirtelen kieshetnek...eleg idegesito ez a tudat vagy esetleg tul van lihegve egy kicsit a problema?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7946 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:10:25 »

Koszi a valaszokat, de ha jol ertem a kulfoldi forumokat nem feltetlenul kel  a kelepeles...anelkul is hirtelen kieshetnek...eleg idegesito ez a tudat vagy esetleg tul van lihegve egy kicsit a problema?
Annyira nincs túllihegve,de ami a wikiben van leírás,ott már komoly volt a helyzet,képeken látszik:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Itt egy lehetőség a vizsgálatra:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Alternatíva:ahol a fószer kihúzza a csövet,azt okosan dugózd le.(ez a problémát nem oldja meg! )Ha baj,mindenképp csere vagy herélés. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #7947 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:19:42 »

Annyira nincs túllihegve,de ami a wikiben van leírás,ott már komoly volt a helyzet,képeken látszik:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Itt egy lehetőség a vizsgálatra:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Alternatíva:ahol a fószer kihúzza a csövet,azt okosan dugózd le.(ez a problémát nem oldja meg! )Ha baj,mindenképp csere vagy herélés. eplus2
Huha, ez a video tenyleg durva...egyenlore nalam ilyesmi nincsen...a wikit olvastam,  azert is gondolkodtam el a kiszedesukon, foleg hogy ahogy irjak ez a kelepeles nem feltetele a "zabalasnak". 
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7948 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:21:15 »

Huha, ez a video tenyleg durva...egyenlore nalam ilyesmi nincsen...a wikit olvastam,  azert is gondolkodtam el a kiszedesukon, foleg hogy ahogy irjak ez a kelepeles nem feltetele a "zabalasnak".  
Akkor nincs még okod aggódni. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7949 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:53:55 »

Huha, ez a video tenyleg durva...egyenlore nalam ilyesmi nincsen...a wikit olvastam,  azert is gondolkodtam el a kiszedesukon, foleg hogy ahogy irjak ez a kelepeles nem feltetele a "zabalasnak".  

Süketek/trehányak a történetekben résztvevő emberek.
Ha kopott és mozognak a lapátok, akkor az bizony kopog is előtte!
Nem egy "elfogyott" kerékcsapággyal közlekedő autóval volt már dolgom. Értsd kihullottak a csapágygolyók és már a futógyűrűk is szétkoptak úgy forgott a kerék.
Addig, amíg a féktárcsa le nem tört az agyról és akkor kiesett a kerék.
Ha nem esik ki még mindig úgy menne!
Szóval sokan nem hallgatóznak, nem hallanak (nem látnak) csak beül indít és megy.

Tehát akinek megette a lapátokat, azok egytől egyik gondatlan, trehány tulajdonosok voltak. Akik -szerintem- meg is érdemelték.
Hiszem előtte észre kellett volna venniük a rendellenes hangot, de szhartak rá! Így jártak.
Amikor hallottál, hogy valami nem oké mert zajosabb a motor....utána kellett volna járni neki szerviz vagy egyéb.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.