Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113532 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 20:29:56 »
Idézetet írta: szbela - 2009.09.13 vasárnap, 18:42:45
Errol van szo ugye?
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=termek&submenu=a9nll9zmiwp37th9
tiedbe pontosan ez kell:
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=k2d4bkd365vl52xy&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva
dagobert
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 23:01:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.11 péntek, 13:03:12
átugrani akkor tud ha megnyúlott a lánc vagy letörött egy fog,ilyenkor a vezérlés álltalában azonnal elmegy és szétver mindent...nyilik a buksza
ha rosszl teszik össze, akkor elsem indul, vagy ha beindul akkor azt azonnal hallani hogy gáz van....
amiket leirtál plussz a lendkerék is, hát akkor az nem lessz olcsó buli, kérdés megéri e még egyáltalán, vagy ha megcsinálod nem olcsó pénzért, akkor viszont lessz egy jó autód hosszútávon aminek tudod legalább tutira az előéletét...
keress egy normális szerelőt, nézze meg a láncot meg a fogazást, esetleg én levennén az adagolót és beméretném, de akkor már ha igy szétburitottátok akkor a lendkereket is érdemes kicsrélni egyúttal, de ehhez persze pénz kell....
De semmiképp nem használnám , mert még nagyobb összeg lehet belőle!!!!!!
Naplózva
dagobert
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 23:17:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.11 péntek, 13:03:12
átugrani akkor tud ha megnyúlott a lánc vagy letörött egy fog,ilyenkor a vezérlés álltalában azonnal elmegy és szétver mindent...nyilik a buksza
ha rosszl teszik össze, akkor elsem indul, vagy ha beindul akkor azt azonnal hallani hogy gáz van....
amiket leirtál plussz a lendkerék is, hát akkor az nem lessz olcsó buli, kérdés megéri e még egyáltalán, vagy ha megcsinálod nem olcsó pénzért, akkor viszont lessz egy jó autód hosszútávon aminek tudod legalább tutira az előéletét...
keress egy normális szerelőt, nézze meg a láncot meg a fogazást, esetleg én levennén az adagolót és beméretném, de akkor már ha igy szétburitottátok akkor a lendkereket is érdemes kicsrélni egyúttal, de ehhez persze pénz kell....
De semmiképp nem használnám , mert még nagyobb összeg lehet belőle!!!!!!
Üdv,mindenkinek!Dehogy volt elugorva a lánc,még mielőtt megvettem volna a vezérműláncot+vezetőket,spanolót,szétbombáztattam volna a motort,ill.az adagolóshoz mentem volna 200-ezer forinttal,előtte levakoltam az EGR szelepet.A beindításnál változást nem tapasztaltam,kínomban,gondoltam kerülök a járgánnyal egyet,Az első km-ternél semmi,majd kezdett észheztérni,csökkent a füstölés,a rángatás is alábbhagyott...,kb. 3-4 km-ter megtétele után fülig ért a szám,megjavult,a visszaúton már majdnem megfutotta a 200-as tempót.Azóta tökéletes,nem kormol,nem rángat,nem indul rákosan.Köszönöm még egyszer.
Naplózva
dagobert
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 00:02:03 »
Üdv,Mindenkinek!Kérdeznélek benneteket,hogy mi a tapasztalat a duplatömegű lendkerék helyett a fix homogén lendkerék beépítéséről?Sajna,van hangja leállításkor a lendkerekemnek.-igaz,a szerelő mindíg azt mondja,hogy elveszett ember vagyok,végem ha így járok vele,nos,kb 50-ezret mentem már vele,amióta csattan leálláskor,de azóta se-jobb,se-rosszabb.-Pedig hajtom becsülettel.De,tudom,hogy előbb,vagy utóbb,meg kell lépnem ezt a javítást.A másik dolog:sok topicban olvastam,a gázolaj minőségére igen sok mindent ráfognak a szervizek,adagolósok.Nos,én idáig két diesellel,közel fél millió kilómétert tettem meg.Egy 405-ös turbós Peugeot,ill. a mostani di mondeo-t hajtottam.Évekig jártam hetente Németbe.Nos,én mindennel hajtottam,Kerozin+1-2 liter bármilyen olaj,étolaj felesbe gázolajjal,Osztrák fűtőolaj (Heizöl),a Peugeotba 560 ezernél kínomba elvittem az adagolót szakihoz,mert komplette motorfúrás,stb.után sem indult reggel az autó.Itt kiderült,hogy tökéletes az adagolóm(Bosch),csak a gumi tömítések törnek mint a ropi,6000-ft ért javították meg.A Mondeónál ugyan ez a szitu,ebbe is mindent tankolok,ezért is hajlottam az adagoló hibára.Az adagolós rögtön tudta,hogy az előtöltés szabájzó elem rágódott be az adagolóban,és ez CSAK A NEM MEGFELELŐ ÜZEMANYAG MIATT TÖRTÉNIK,SEMMI MÁSTÓL,nos én mikronos szürővel megszüröm a beöntött üzemanyagot,a kocsi szűrőjét is évente egyszer cserélem,amit beöntök nem savas,kenés van,akkor meg mitől rágódna be???.A tdci mondeoba én sem mernék ilyesmit önteni,bár nem értem ezt a sok porlasztócsúcs csereberélést...Én a di-s mondimba 110 000-tettem amióta nálam van,de 1x tankoltam kúton.Motorikusan,az egr szelep,turbócső,ill.izzítógyertya kivételével gondom nem volt,pöccre indul.Kellemes hetet kívánok mindenkinek.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 00:35:07 »
Lendkerék hogy leállításnál csattan,nem gáz.Van akinek az új is csattan.Majd ha,nem lehet sebbeségbe rakni.Vagy ki illetve be nyomott kuplungnál zörögni kezd akkor kell cserélni.
Az osztrák fűtőolaj,is csak gázolaj,csak más a színe,és kevesebb az adó tartalma.A ci is elmegy vele gond nélkül,viszont a 1500eu körül van a büntetés ha megbux vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.14 hétfő, 00:50:13 írta gostrada
»
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 08:40:40 »
Idézetet írta: dagobert - 2009.09.13 vasárnap, 23:17:51
Üdv,mindenkinek!Dehogy volt elugorva a lánc,még mielőtt megvettem volna a vezérműláncot+vezetőket,spanolót,szétbombáztattam volna a motort,ill.az adagolóshoz mentem volna 200-ezer forinttal,előtte levakoltam az EGR szelepet.A beindításnál változást nem tapasztaltam,kínomban,gondoltam kerülök a járgánnyal egyet,Az első km-ternél semmi,majd kezdett észheztérni,csökkent a füstölés,a rángatás is alábbhagyott...,kb. 3-4 km-ter megtétele után fülig ért a szám,megjavult,a visszaúton már majdnem megfutotta a 200-as tempót.Azóta tökéletes,nem kormol,nem rángat,nem indul rákosan.Köszönöm még egyszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 08:41:49 »
Idézetet írta: dagobert - 2009.09.14 hétfő, 00:02:03
Üdv,Mindenkinek!Kérdeznélek benneteket,hogy mi a tapasztalat a duplatömegű lendkerék helyett a fix homogén lendkerék beépítéséről?Sajna,van hangja leállításkor a lendkerekemnek.-igaz,a szerelő mindíg azt mondja,hogy elveszett ember vagyok,végem ha így járok vele,nos,kb 50-ezret mentem már vele,amióta csattan leálláskor,de azóta se-jobb,se-rosszabb.-Pedig hajtom becsülettel.De,tudom,hogy előbb,vagy utóbb,meg kell lépnem ezt a javítást.A másik dolog:sok topicban olvastam,a gázolaj minőségére igen sok mindent ráfognak a szervizek,adagolósok.Nos,én idáig két diesellel,közel fél millió kilómétert tettem meg.Egy 405-ös turbós Peugeot,ill. a mostani di mondeo-t hajtottam.Évekig jártam hetente Németbe.Nos,én mindennel hajtottam,Kerozin+1-2 liter bármilyen olaj,étolaj felesbe gázolajjal,Osztrák fűtőolaj (Heizöl),a Peugeotba 560 ezernél kínomba elvittem az adagolót szakihoz,mert komplette motorfúrás,stb.után sem indult reggel az autó.Itt kiderült,hogy tökéletes az adagolóm(Bosch),csak a gumi tömítések törnek mint a ropi,6000-ft ért javították meg.A Mondeónál ugyan ez a szitu,ebbe is mindent tankolok,ezért is hajlottam az adagoló hibára.Az adagolós rögtön tudta,hogy az előtöltés szabájzó elem rágódott be az adagolóban,és ez CSAK A NEM MEGFELELŐ ÜZEMANYAG MIATT TÖRTÉNIK,SEMMI MÁSTÓL,nos én mikronos szürővel megszüröm a beöntött üzemanyagot,a kocsi szűrőjét is évente egyszer cserélem,amit beöntök nem savas,kenés van,akkor meg mitől rágódna be???.A tdci mondeoba én sem mernék ilyesmit önteni,bár nem értem ezt a sok porlasztócsúcs csereberélést...Én a di-s mondimba 110 000-tettem amióta nálam van,de 1x tankoltam kúton.Motorikusan,az egr szelep,turbócső,ill.izzítógyertya kivételével gondom nem volt,pöccre indul.Kellemes hetet kívánok mindenkinek.
Amíg csak csattan,ne foglalkozz vele!Észre fogod venni amikor már muszáj lesz cserélni.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 18:54:27 »
Idézetet írta: dagobert - 2009.09.13 vasárnap, 23:17:51
Üdv,mindenkinek!Dehogy volt elugorva a lánc,még mielőtt megvettem volna a vezérműláncot+vezetőket,spanolót,szétbombáztattam volna a motort,ill.az adagolóshoz mentem volna 200-ezer forinttal,előtte levakoltam az EGR szelepet.A beindításnál változást nem tapasztaltam,kínomban,gondoltam kerülök a járgánnyal egyet,Az első km-ternél semmi,majd kezdett észheztérni,csökkent a füstölés,a rángatás is alábbhagyott...,kb. 3-4 km-ter megtétele után fülig ért a szám,megjavult,a visszaúton már majdnem megfutotta a 200-as tempót.Azóta tökéletes,nem kormol,nem rángat,nem indul rákosan.Köszönöm még egyszer.
Na várjál!
Te kérdezted hogy átugorhatott-e a lánc? én arra irtam hogy hogy miként lehetséges, egy szóval sem mondtam hogy a tiedén átugrott.
egy EGR szeleptől meg nem szokott csattogni egy motor...füstölni viszont füstölhet.
Naplózva
dagobert
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 20:04:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.14 hétfő, 18:54:27
Na várjál!
Te kérdezted hogy átugorhatott-e a lánc? én arra irtam hogy hogy miként lehetséges, egy szóval sem mondtam hogy a tiedén átugrott.
egy EGR szeleptől meg nem szokott csattogni egy motor...füstölni viszont füstölhet.
Sziasztok! Bocs,ha félreérthető amit írtam!Nem Te mondtad,hogy átugorhatott a lánc,Te okos válszt adtál.Több szerelő ismerősöm mondta nekem ezt a diagnózist,én csak kérdeztem a tisztelt fórumlakókat,hogy találkozott-e már valaki ilyen hibával?A csattogás,az persze,más téma...,de ez eddig is megvolt.Őszintén szólva,én sem akartam ezt a vezérlési gondot elhinni,de még mindíg ezzel vígasztaltam magam,mint sem,adagolót csrélni,felújítani.Még egyszer,elnézésedet kérem,ha félreérthetően fogalmaztam,és KÖSZÖNÖM,A SEGÍTŐ hozzászólásokat!!További kellemes,balesetmentes hetet kívánok mindenkinek!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 20:20:21 »
Idézetet írta: dagobert - 2009.09.14 hétfő, 20:04:37
Sziasztok! Bocs,ha félreérthető amit írtam!Nem Te mondtad,hogy átugorhatott a lánc,Te okos válszt adtál.Több szerelő ismerősöm mondta nekem ezt a diagnózist,én csak kérdeztem a tisztelt fórumlakókat,hogy találkozott-e már valaki ilyen hibával?A csattogás,az persze,más téma...,de ez eddig is megvolt.Őszintén szólva,én sem akartam ezt a vezérlési gondot elhinni,de még mindíg ezzel vígasztaltam magam,mint sem,adagolót csrélni,felújítani.Még egyszer,elnézésedet kérem,ha félreérthetően fogalmaztam,és KÖSZÖNÖM,A SEGÍTŐ hozzászólásokat!!További kellemes,balesetmentes hetet kívánok mindenkinek!
no problémoooo.
Amugy egy srác annyira peches hogy gyakorlatilag már teljesen kilett cserélve neki majdnem minden a TDCI-jén (porlasztó,nagynyomású,turbó is aszem)
erre szerencsétlennek tényleg átugrott a lánca és elment rajt minden valszeg meg törött is valami, de minimum hengerfej csere....
Ha egyébb segitség kell irj nyugodtan....Azt ha tudunk segitünk, én legalábbis biztos....
Naplózva
dagobert
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 21:26:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.14 hétfő, 20:20:21
no problémoooo.
Amugy egy srác annyira peches hogy gyakorlatilag már teljesen kilett cserélve neki majdnem minden a TDCI-jén (porlasztó,nagynyomású,turbó is aszem)
erre szerencsétlennek tényleg átugrott a lánca és elment rajt minden valszeg meg törött is valami, de minimum hengerfej csere....
Ha egyébb segitség kell irj nyugodtan....Azt ha tudunk segitünk, én legalábbis biztos....
Szia!Én is nagyon Peches vagyok,kb.3 hónapja,ez már csak hab lett volna a tortán.Azért egy kérdésem még nyitva maradt,milyen tapasztalatok vannak a fix. lendkerék beépítéséről,a duplatömegű helyett?Komolyan érdekelne a dolog,mert előtte állok a mutatványnak.Én speciál,a főtengely végén lévő klíma,ill. generátor meghajtó szíjtárcsát is fixre cseréltem ki,a gumihardis kivitel helyett...,de nem vettem észre semmi különöset utána,max. azt,hogy nem kolompol.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2009.09.15 kedd, 20:29:40 »
Idézetet írta: dagobert - 2009.09.14 hétfő, 21:26:02
Szia!Én is nagyon Peches vagyok,kb.3 hónapja,ez már csak hab lett volna a tortán.Azért egy kérdésem még nyitva maradt,milyen tapasztalatok vannak a fix. lendkerék beépítéséről,a duplatömegű helyett?Komolyan érdekelne a dolog,mert előtte állok a mutatványnak.Én speciál,a főtengely végén lévő klíma,ill. generátor meghajtó szíjtárcsát is fixre cseréltem ki,a gumihardis kivitel helyett...,de nem vettem észre semmi különöset utána,max. azt,hogy nem kolompol.
ugyanezt fogod észrevenni a lendkeréknél is....
a váltód olyan lessz mintha új lene az autó, és jobban tudsz elgyorsulni vele...
most kb 4-5000 közül toltam bele , megyeget....
680km autópálya 160-200 között végig egyhúzamba és megse kottyant...hegyek között is párszáz kilóméter horvátba rengeteg váltogatással, aztis birta...sok embernél városba 20.000 alatt nem kap ennyit....
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2009.09.15 kedd, 20:45:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.15 kedd, 20:29:40
ugyanezt fogod észrevenni a lendkeréknél is....
a váltód olyan lessz mintha új lene az autó, és jobban tudsz elgyorsulni vele...
most kb 4-5000 közül toltam bele , megyeget....
680km autópálya 160-200 között végig egyhúzamba és megse kottyant...hegyek között is párszáz kilóméter horvátba rengeteg váltogatással, aztis birta...sok embernél városba 20.000 alatt nem kap ennyit....
Bunyek forum es marka tars,ezt a velemenyedet kulon elmentem ,biztos helyre,mert sosem lehet tudni mikor kerulok en is sorra 2 tomegu szett cserere.Es ha jol tudom (csak tolletek)akkor az 1 tomegu olcsobb mint a 2 tommegu.A masik meg az h ha az 1 tomegu birja akkor miert ne ......Majd kiderul a tiedrol (nem rossz indulatbol irtam ezt!!!!!).
Kb mennyi az arr diferencia?Es konyen beszerelheto? (Mind 2 ertelemben kerdezem ezt)
Udv
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2009.09.15 kedd, 20:46:38 »
Idézetet írta: dagobert - 2009.09.13 vasárnap, 23:17:51
Üdv,mindenkinek!Dehogy volt elugorva a lánc,még mielőtt megvettem volna a vezérműláncot+vezetőket,spanolót,szétbombáztattam volna a motort,ill.az adagolóshoz mentem volna 200-ezer forinttal,előtte levakoltam az EGR szelepet.A beindításnál változást nem tapasztaltam,kínomban,gondoltam kerülök a járgánnyal egyet,Az első km-ternél semmi,majd kezdett észheztérni,csökkent a füstölés,a rángatás is alábbhagyott...,kb. 3-4 km-ter megtétele után fülig ért a szám,megjavult,a visszaúton már majdnem megfutotta a 200-as tempót.Azóta tökéletes,nem kormol,nem rángat,nem indul rákosan.Köszönöm még egyszer.
Dragobert kollega ,ne haragudj de nem igazan ertettem ,h mi is volt nalad a gond.Nem egyebert kerdem csak hat nekem is tddi m van es szeretem tudni h minek mi az elojele,es termeszetesen mivel orvosolhatoak a problemak .
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2009.09.15 kedd, 22:43:19 »
Idézetet írta: szbela - 2009.09.15 kedd, 20:45:07
Bunyek forum es marka tars,ezt a velemenyedet kulon elmentem ,biztos helyre,mert sosem lehet tudni mikor kerulok en is sorra 2 tomegu szett cserere.Es ha jol tudom (csak tolletek)akkor az 1 tomegu olcsobb mint a 2 tommegu.A masik meg az h ha az 1 tomegu birja akkor miert ne ......Majd kiderul a tiedrol (nem rossz indulatbol irtam ezt!!!!!).
Kb mennyi az arr diferencia?Es konyen beszerelheto? (Mind 2 ertelemben kerdezem ezt)
Udv
árban nagyjából ugyanaz, beszerzési forrástól függ minden,de macerásabb mert több dologra kell figyelni és méretezni mert különben nem fog elindulni......de az érzés más,más az autó dinamikája is picit,és ez nem fog csörömpölni többet a büdös életbe....és ez megnyugtat valahogy.....én bevállaltam...
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2009.09.15 kedd, 22:55:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.15 kedd, 22:43:19
árban nagyjából ugyanaz, beszerzési forrástól függ minden,de macerásabb mert több dologra kell figyelni és méretezni mert különben nem fog elindulni......de az érzés más,más az autó dinamikája is picit,és ez nem fog csörömpölni többet a büdös életbe....és ez megnyugtat valahogy.....én bevállaltam...
Ha majd lessz idod es kedved 1 kicsiket leirnad nekem ,nekunk h mit ertessz te azalatt h masabb a dinamikaja?Milyen erzes ,es ,mi valtozik meg az erzest illetoen.En gondolok valamikre,de kivancsi vagyok h milyen.A masik meg az ha te nem tudod akkor ki mas
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2009.09.15 kedd, 23:11:16 »
Rendben!
-Az autó kéttömegűvel érezhetően gyengébb volt elindulásnál,főleg klimával...ez fix-el megszünt, de ezt betudhatom mondjuk a rossz kéttömegűnek is fogjuk rá....
-Az autóval sokkal jobban lehet gyorsulgatni, mind 0-ról és menet közben is parkettával.....és ezt olyan is megerősitette aki ment vele előtte is és utánna+ szerelők....
-az autó motorja halkabb lett és szebb a hangja alapjáraton is....
-fogyasztás,végsebesség,meg ilyen dolgok nem változtak,mert mitől is.....
-kuplung más lett,váltó is és ujra megkell tanulni/szokni de könnyen megy,mint egy uj autónál...
Nem tudom mi érdekel még....másik mondiról nem tudok az országban akinek átlett volna épitve fix-re mint az enyém, de ha van konzultálhatnánk...
Tranzitokba rengeteget épitenek át és gond nélkül mennek tovább rengeteget....
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2009.09.15 kedd, 23:31:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.15 kedd, 23:11:16
Rendben!
-Az autó kéttömegűvel érezhetően gyengébb volt elindulásnál,főleg klimával...ez fix-el megszünt, de ezt betudhatom mondjuk a rossz kéttömegűnek is fogjuk rá....
Ez simán a könnyebb fix lendkeréknek tudható be. Kissebb a tömeg amit "meg kell inditania" tehát jobban fog gyorsulni ezt csinálják a versenygépeknél is amikor könnyitett lendkereket alkalmaznak.
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.15 kedd, 23:11:16
-Az autóval sokkal jobban lehet gyorsulgatni, mind 0-ról és menet közben is parkettával.....és ezt olyan is megerősitette aki ment vele előtte is és utánna+ szerelők....
Még szép, hogy jobban megy a fentiek miatt.
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.15 kedd, 23:11:16
-az autó motorja halkabb lett és szebb a hangja alapjáraton is....
Egy halom ocskavas kalapált a motorban nem is csoda hogy csendesebb lett. Egy Vectrán éreztem a múlt héten a rossz kettőstömegü 'áldásos" hatását. rettenetes hogy miket kapott az a motor ahogy csattogott. Nem csoda hogy szegény motor egyenletlenül járt ha rossz volt a kettöstömegü.
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.15 kedd, 23:11:16
-fogyasztás,végsebesség,meg ilyen dolgok nem változtak,mert mitől is.....
pár decit jelent ha van egz rugalmas kiegyenlitő tömeg (kb olyan mintha egy pici mechanikus KERS lenne)
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.15 kedd, 23:11:16
-kuplung más lett,váltó is és ujra megkell tanulni/szokni de könnyen megy,mint egy uj autónál...
Még új, majd hozzászoksz.
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.15 kedd, 23:11:16
Nem tudom mi érdekel még....másik mondiról nem tudok az országban akinek átlett volna épitve fix-re mint az enyém, de ha van konzultálhatnánk...
Tranzitokba rengeteget épitenek át és gond nélkül mennek tovább rengeteget....
Tranzitba mindegy mert az teherautó, de én kivágnám a ...ba még ennél is jobban vibrálna. Én szkeptikus vagyok, nekem néha már ez is sok pedig látom hogy kb 80km
felett már 2,0i jobban rezeg és hangosabb mint az enyém. Olyan 30-ig viszont főleg hidegen traktorhangban és rezgésbe elbújhat a dizli a benzinesek mögött.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2009.09.16 szerda, 17:17:10 »
Milyen rezgésre gondolsz?
Nem igazán érzek rezgést most sem ,meg előtte sem..bent nemis nagyon hallom a motort megmondom őszintén...
Naplózva
kovaf
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2009.09.16 szerda, 17:40:45 »
Idézetet írta: kovaf - 2009.09.12 szombat, 21:45:47
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Múltkor a sógorom elkérte az autót, mert az övé épp szervizben volt. Kb. 100 km ment vele amikor azt tapasztalta,
hogy erősebb gázadásra fullad, rángat, nem akar menni. Bementek egy közeli szakszervizbe, ahol adagolóhibát írt ki a műszer. Azt mondtam, hogy ahhoz inkább ne nyúljanak ott a távolban, csak cseréljenek rajta üzemanyagszűrőt, hátha attól nem kap üzemanyagot. Kijöttek a szervízből és pár kilométer után
az auto le is állt, nem sikerült újra beindítani. Kb 20perces várakozás után beindult és szép lassan haza tudtak vele jönni, de közben többször kellett
pihentetni. Itthon egy amatőr szaki lelégtelenítette, ahol a szűrőből bemegy az adagolóba, és az autó megjavult. Egy hétig jártam vele(kb350km-t)
és semmi baja sem volt, szépen ment minden fordulatszámtartományban.
Ma jövök vele haza, és egy előzésnél megtorpant az autó, kb1700-as fordulat felett fullad rángat. Alapjárat szép egyenletes, kis fordulaton megy. 10 km-t
ment így majd teljesen leállt. 20 perc várakozás után nagynehezen beindult, de pár km után újból leállt, onnan nem is kisérleteztem vele tovább,
hanem hazahúzattam.
Most itt áll az udvaron, én meg tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a baja(adagolóhiba netán levegős üarendszer)
Előre is köszi a segítséget!
Azért sem akart beindulni, mert eléggé megsínylette az akkumulátor a sok indítózást, de feltöltöttem és így próbálkoztam.
Beindult, nem pöccre, de az első indítózásra. Bő félórát ketyegtettem az udvaron, néhányszor felpörgettem, járattam nagyobb fordulaton, de nem mertem vele egyenlőre kimenni az udvarról. Viszont a hátsó ülés alatt jobb oldalon van egy hengeres szerkezet. Ez lenne az AC pumpa?
Na ez a szerkezet olyan hangot ad, mintha beköltözött volna egy méhraj. Zümmög, zizeg. Ezt régebben nem hallottam.
Nem okozhatja ez a problémát? És, ha ki kell tisztítani a üa.rendszert, ahhoz el kell vinni szerelőhöz vagy itthon is megoldható egy laikusnak?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2009.09.16 szerda, 17:43:08 »
Idézetet írta: kovaf - 2009.09.16 szerda, 17:40:45
Azért sem akart beindulni, mert eléggé megsínylette az akkumulátor a sok indítózást, de feltöltöttem és így próbálkoztam.
Beindult, nem pöccre, de az első indítózásra. Bő félórát ketyegtettem az udvaron, néhányszor felpörgettem, járattam nagyobb fordulaton, de nem mertem vele egyenlőre kimenni az udvarról. Viszont a hátsó ülés alatt jobb oldalon van egy hengeres szerkezet. Ez lenne az AC pumpa?
Na ez a szerkezet olyan hangot ad, mintha beköltözött volna egy méhraj. Zümmög, zizeg. Ezt régebben nem hallottam.
Nem okozhatja ez a problémát? És, ha ki kell tisztítani a üa.rendszert, ahhoz el kell vinni szerelőhöz vagy itthon is megoldható egy laikusnak?
Eldugult az ac és a rendszer,vagy kezd tönkre menni.Hamar járjál a végére,mert ha nagyon lecsökken az üza nyomás,akkor beáll az adagolód!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2009.09.16 szerda, 20:06:05 »
Sziasztok!
8 éves TDDi-m van, kb 1,5-2 éve sokkal többet megy a ventilátorom (klíma nélkül tavaszi, őszi időben finoman hajtva is) , mint az azt megelőző időben. Előtte szinte alig indult el, most meg sűrűn üzemel sokszor a 2-es fokozatot is indítja. Hőmérőn a hőfok rendben (teszt üzemmódban is megfelelő a hőmérséklet) termosztártok közül a vízpumpánál lévő lett mostanában cserélve, mert télen nem tartotta a motorhőfokot.
Tegnap beszéltem erről Vik-el és azt mondja, hogy náluk is van egy ilyen TDDi, de nem találták meg még az okot, hogy ez miért lehet. Van/volt valakinek hasonló gondja, észrevétele?
Kösz a tippeket: V.Tamás
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2009.09.16 szerda, 21:50:30 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.09.16 szerda, 20:06:05
Sziasztok!
8 éves TDDi-m van, kb 1,5-2 éve sokkal többet megy a ventilátorom (klíma nélkül tavaszi, őszi időben finoman hajtva is) , mint az azt megelőző időben. Előtte szinte alig indult el, most meg sűrűn üzemel sokszor a 2-es fokozatot is indítja. Hőmérőn a hőfok rendben (teszt üzemmódban is megfelelő a hőmérséklet) termosztártok közül a vízpumpánál lévő lett mostanában cserélve, mert télen nem tartotta a motorhőfokot.
Tegnap beszéltem erről Vik-el és azt mondja, hogy náluk is van egy ilyen TDDi, de nem találták meg még az okot, hogy ez miért lehet. Van/volt valakinek hasonló gondja, észrevétele?
Kösz a tippeket: V.Tamás
Tippem van!
Van egy előtét ellenálás a ventilátoroknak és azzal van a bibi...1: rossz az ellenálás, 2:szétégett a csatija belül 3:kontaktos
A legegyszerűbb modja hogy megállapitsd ez a bibi, hogy egyszerűen rövidrezárod az ellenálást....igy nem fog elindulni a 2 -es ventilátorod állandóan, de ha benyomod a klimát akkor viszont maxon fog menni, mivel nincs ami szabályozza a 2-es ventilátor fordulatszámát, mert direktre rövidrezártad...
Ha igy van ahogy leirtam,akkor nézd meg azt a 3 dolgot amit fentebb irtam....
Ha nem akkor,gondolkodni kell megint......
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2009.09.20 vasárnap, 08:53:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.16 szerda, 21:50:30
Tippem van!
Van egy előtét ellenálás a ventilátoroknak és azzal van a bibi...1: rossz az ellenálás, 2:szétégett a csatija belül 3:kontaktos
A legegyszerűbb modja hogy megállapitsd ez a bibi, hogy egyszerűen rövidrezárod az ellenálást....igy nem fog elindulni a 2 -es ventilátorod állandóan, de ha benyomod a klimát akkor viszont maxon fog menni, mivel nincs ami szabályozza a 2-es ventilátor fordulatszámát, mert direktre rövidrezártad...
Ha igy van ahogy leirtam,akkor nézd meg azt a 3 dolgot amit fentebb irtam....
Ha nem akkor,gondolkodni kell megint......
Szia Bunyek!
Kösz a segítséget, még nem foglalkoztam vele, kevés volt az időm mostanában. Csak azért, hogy tisztán lássak. A ventim nem megy állandóan, csak sűrűbben indul és többször, mint régebben, a kettes fokozatot is csak ritkán indítja, de ez régebben szinte el sem indult. Mindez úgy történik, hogy nincs extrém terhelés és klima nélküli időszakban is jelentkezik, a motorhőfok meg normál helyzetben áll. Mindez, úgy működik mint egy normális rendszernél, csak sűrűbben. Így is helytálló a tanácsod?
A hűtőim kívülről tiszták (belül nem látom).
Azt meg tudod mondani, hogy mi vezérli a ventilátort, hogy van ez kialakítva. A hengerfeji hőfokmérő jele alapján vezérli az elektronika, vagy van más érzékelő is van a dologban?
Kösz: Tamás
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2009.09.21 hétfő, 22:02:33 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.09.20 vasárnap, 08:53:20
Szia Bunyek!
Kösz a segítséget, még nem foglalkoztam vele, kevés volt az időm mostanában. Csak azért, hogy tisztán lássak. A ventim nem megy állandóan, csak sűrűbben indul és többször, mint régebben, a kettes fokozatot is csak ritkán indítja, de ez régebben szinte el sem indult. Mindez úgy történik, hogy nincs extrém terhelés és klima nélküli időszakban is jelentkezik, a motorhőfok meg normál helyzetben áll. Mindez, úgy működik mint egy normális rendszernél, csak sűrűbben. Így is helytálló a tanácsod?
A hűtőim kívülről tiszták (belül nem látom).
Azt meg tudod mondani, hogy mi vezérli a ventilátort, hogy van ez kialakítva. A hengerfeji hőfokmérő jele alapján vezérli az elektronika, vagy van más érzékelő is van a dologban?
Kösz: Tamás
Most megfogtál, mert lehet hogy az ellenálás csak a 2-es ventit szabályozza...utánna kéne nézni .....hm
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2009.09.22 kedd, 11:57:38 »
Na megnéztem....
Az ellenálás csak a 2-es ventit szabályozza..
Az 1-es ventit pedig az ECU a hengernél lévő hőmérsékletérzékelő alapján....
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2009.09.22 kedd, 13:43:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.22 kedd, 11:57:38
Na megnéztem....
Az ellenálás csak a 2-es ventit szabályozza..
Az 1-es ventit pedig az ECU a hengernél lévő hőmérsékletérzékelő alapján....
Szia Bunyek!
Kösz, hogy megnézted, akkor most már csak azt kéne tudnom mi változhatott meg, miért üzemeltetheti az ECU többet a ventit, mint eddig. A hengerfeji hőmérséklet alapján (teszt üzem, napi számláló helyén) szépen tartja a hőfokot. Ha a hőterhelés nem több, akkor a hőelvonás mértéke lenne rosszabb?
Talán egy hűtővíz rendszeri belső tisztítás, hűtőfolyadék cserét kéne elsőnek meglépnem.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2009.09.22 kedd, 15:11:22 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.09.22 kedd, 13:43:04
Szia Bunyek!
Kösz, hogy megnézted, akkor most már csak azt kéne tudnom mi változhatott meg, miért üzemeltetheti az ECU többet a ventit, mint eddig. A hengerfeji hőmérséklet alapján (teszt üzem, napi számláló helyén) szépen tartja a hőfokot. Ha a hőterhelés nem több, akkor a hőelvonás mértéke lenne rosszabb?
Talán egy hűtővíz rendszeri belső tisztítás, hűtőfolyadék cserét kéne elsőnek meglépnem.
hőfokjeladó jó?
Nincs sok ötletem megmondom őszintén ,és nem akarok okoskodni.....főleg igy hogy működik rendesen csak többször mint kellene...passz.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.22 kedd, 15:15:00 írta Bunyek
»
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 19:33:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.22 kedd, 15:11:22
hőfokjeladó jó?
Nincs sok ötletem megmondom őszintén ,és nem akarok okoskodni.....főleg igy hogy működik rendesen csak többször mint kellene...passz.
Szia Bunyek!
Kösz, hogy töröd magad, igazán rendes vagy
. Azért írtam fel a dolgot a fórumra, hátha valaki már átélte és megtalálta a megoldást. Nem merem kimondani, de lehet, hogy azóta van a gondom, amióta átesett az autó egy vízpumpa cserén (kb 2 éve). Létezne, hogy nem megfelelő a vízpumpám, keveset szállítana, mert akkor stimmelne, hogy kevesebb forgalom mellet jobban hűtött víz kellene. Létezik több vízpumpa típus, vagy ez kizárható.
A dolog nem kritikus, minden mükszik, csak jó lenne tudni az okát.
Naplózva
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 19:46:21 »
Sziasztok!
Sajnos ismét van egy kis problémám!
Ma vettem észre hogy a gázolajszűrőhöz viszatérő cső meg van repedve és csöpög a gázolaj!
A kérdésem az lenne hogy mennyibe kerül az ilyen és tudna e esetleg valaki nekem ilyet szerezni?
2001 -es tddi
Köszi
Zsolt
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2009.09.24 csütörtök, 21:54:11 »
Idézetet írta: Koronczai - 2009.09.24 csütörtök, 19:46:21
Sziasztok!
Sajnos ismét van egy kis problémám!
Ma vettem észre hogy a gázolajszűrőhöz viszatérő cső meg van repedve és csöpög a gázolaj!
A kérdésem az lenne hogy mennyibe kerül az ilyen és tudna e esetleg valaki nekem ilyet szerezni?
2001 -es tddi
Köszi
Zsolt
Ne használd a kocsit! Vetesd le a generátort, és pucoltasd ki, új csövek (8-10e/db), új szűrő. Én így gyulladtam ki...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 13:03:57 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.09.16 szerda, 20:06:05
Sziasztok!
8 éves TDDi-m van, kb 1,5-2 éve sokkal többet megy a ventilátorom (klíma nélkül tavaszi, őszi időben finoman hajtva is) , mint az azt megelőző időben. Előtte szinte alig indult el, most meg sűrűn üzemel sokszor a 2-es fokozatot is indítja. Hőmérőn a hőfok rendben (teszt üzemmódban is megfelelő a hőmérséklet) termosztártok közül a vízpumpánál lévő lett mostanában cserélve, mert télen nem tartotta a motorhőfokot.
Tegnap beszéltem erről Vik-el és azt mondja, hogy náluk is van egy ilyen TDDi, de nem találták meg még az okot, hogy ez miért lehet. Van/volt valakinek hasonló gondja, észrevétele?
Kösz a tippeket: V.Tamás
Nekem is sokat megy a venti!Soxor leállitásnál is bömböl a kettes fokozat!Viszont nekem tuti xaraxik a termosztát,mert hegyről le hűvös időben tegnap,már vészesen csökkent a vízhőfok!
Azt furcsálom,hogy a gyújtás levétele után lekapcsol a venti!Pl off buzukiban,gyújtás nélkül még addig megy a venti amíg le nem hűl a víz.Persze ez annak is betudható,hogy a mondi egy picit precizebb szerkezett,és már pár fok különbségnél is reagál,amíg egy régi swiftnél előfordulhat akár 10 fok különbség is.
Ha jól tudom 2 fajta,aszem 88 ill 92 fokra nyító termot forgalmaznak.Nem lehet hogy esetleg az ecu-ba ezt az adatot is be lehet táplálni?És ez zavarja be a ventiket?
Teszt üzemmódban már probáltad ellenőrizni az esetleges hőfok ingadozást,különböző terhelés közben?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 19:19:20 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.09.27 vasárnap, 13:03:57
Nekem is sokat megy a venti!Soxor leállitásnál is bömböl a kettes fokozat!Viszont nekem tuti xaraxik a termosztát,mert hegyről le hűvös időben tegnap,már vészesen csökkent a vízhőfok!
Azt furcsálom,hogy a gyújtás levétele után lekapcsol a venti!Pl off buzukiban,gyújtás nélkül még addig megy a venti amíg le nem hűl a víz.Persze ez annak is betudható,hogy a mondi egy picit precizebb szerkezett,és már pár fok különbségnél is reagál,amíg egy régi swiftnél előfordulhat akár 10 fok különbség is.
Ha jól tudom 2 fajta,aszem 88 ill 92 fokra nyító termot forgalmaznak.Nem lehet hogy esetleg az ecu-ba ezt az adatot is be lehet táplálni?És ez zavarja be a ventiket?
Teszt üzemmódban már probáltad ellenőrizni az esetleges hőfok ingadozást,különböző terhelés közben?
Nekem is van 1 ilyen hoingadozasos dolog,de szerintem az olaj feloli termosztat lessz a ludas.
A tesztuzemodbol nekem nem derult volt ki semmi.Mert valahol 1 szer irta volt Angel ,h milyen tartomanyba kell mozogni a hofoknak.A tesztuzemodban ki is probalta,de simman benne voltam,es megis ,hegyrol lefele menve ,esik vissza a homerseklet mutato.
Szerintem ki kell cserelni mind a 2 termosztator,es ha lehet ne utangyartotra.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 22:36:28 »
Idézetet írta: szbela - 2009.09.27 vasárnap, 19:19:20
Nekem is van 1 ilyen hoingadozasos dolog,de szerintem az olaj feloli termosztat lessz a ludas.
A tesztuzemodbol nekem nem derult volt ki semmi.Mert valahol 1 szer irta volt Angel ,h milyen tartomanyba kell mozogni a hofoknak.A tesztuzemodban ki is probalta,de simman benne voltam,es megis ,hegyrol lefele menve ,esik vissza a homerseklet mutato.
Szerintem ki kell cserelni mind a 2 termosztator,es ha lehet ne utangyartotra.
Nálam nincs hő ingadozás,áll középen a mutató mint Katiban a gyerek.Csak 1600m-ről 300m-re gurulás közben hűlt le.
De a középső 1/3ban való ingadozása a mutatónak,az csak (ebben nem vagyok biztos) 3-4 fok,az meg elhanyagolható.
de mindenképp jelzi hogy valami nem ok a rendszerben.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
lezlee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 22:19:35 »
Heloka! Nekem is hasonlo gondok vannak a 2002-es TDDI-mmel. Vagyis most elég nagy gond van. A lassan melegedés, hoingadozás, 2 -es ventilátor bekapcsolás 70-80 fok korul is, mindennapos volt. Tegnap viszont kb. 10 km után elindult a homéru mutatoja bele a pirosba mint az orult. Azonnal félreálltunk a kocsival. A 2-es ventilátor hutott mint állat, benyomta a futést max-ra, hogy lehutsem a motort, viszont 29 fokon is hideg levegot fujt. A hutoviz tartályában langyos volt a víz. Allo helyzetben kozépet volt a mutato, viszont amint elindultam elindult bele a pirosba, és a motor teljesitménye is csokkent. Ujra félreálltam, majd elvontattuk a szerelomhoz. Ott ujra beinditottam a kocsit, a mutato kb. 75-ot mutatott /gondolom lehult a menetszéltol/, és szépen ment a futés is. A termosztátra gyanakodtam, ma viszont azt mondta a szerelom, hogy szerinte a vizpumpa a bibi. Valoszinuleg nem cirkulálja a vizet. Ahogy magyarázta, a vizpumpa és a szervopumpa /remélem jol irom a nevét/ egybe van épitve, kozos tengelyen van. És ott lehet kikopva, nem porgeti a vizpumpát. És egyutt kell cserélni a kettot. A kocsiban 200 000 km korul lehet. Azért cserélni egyutt, mert ha csak vizpumpa, akkor a szervopumpa tengelye tonkre teheti az uj vizpumpát. Ahogy néztem a termosztát nálunk /szlovákia/ 20-25 euro, viszont a vizpumpa kb. 100-120 euro, a szervopumpa pedig 400 euro korul. Szoval rohadtul nem mindegy a pénztárcámnak. Ti mit mondotok srácok?
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 22:29:05 »
Idézetet írta: lezlee - 2009.10.01 csütörtök, 22:19:35
Heloka! Nekem is hasonlo gondok vannak a 2002-es TDDI-mmel. Vagyis most elég nagy gond van. A lassan melegedés, hoingadozás, 2 -es ventilátor bekapcsolás 70-80 fok korul is, mindennapos volt. Tegnap viszont kb. 10 km után elindult a homéru mutatoja bele a pirosba mint az orult. Azonnal félreálltunk a kocsival. A 2-es ventilátor hutott mint állat, benyomta a futést max-ra, hogy lehutsem a motort, viszont 29 fokon is hideg levegot fujt. A hutoviz tartályában langyos volt a víz. Allo helyzetben kozépet volt a mutato, viszont amint elindultam elindult bele a pirosba, és a motor teljesitménye is csokkent. Ujra félreálltam, majd elvontattuk a szerelomhoz. Ott ujra beinditottam a kocsit, a mutato kb. 75-ot mutatott /gondolom lehult a menetszéltol/, és szépen ment a futés is. A termosztátra gyanakodtam, ma viszont azt mondta a szerelom, hogy szerinte a vizpumpa a bibi. Valoszinuleg nem cirkulálja a vizet. Ahogy magyarázta, a vizpumpa és a szervopumpa /remélem jol irom a nevét/ egybe van épitve, kozos tengelyen van. És ott lehet kikopva, nem porgeti a vizpumpát. És egyutt kell cserélni a kettot. A kocsiban 200 000 km korul lehet. Azért cserélni egyutt, mert ha csak vizpumpa, akkor a szervopumpa tengelye tonkre teheti az uj vizpumpát. Ahogy néztem a termosztát nálunk /szlovákia/ 20-25 euro, viszont a vizpumpa kb. 100-120 euro, a szervopumpa pedig 400 euro korul. Szoval rohadtul nem mindegy a pénztárcámnak. Ti mit mondotok srácok?
Dieselesnek mindig legyen a malacperselyben 1000EUR félretéve
Olvastam már itt össze lehet építeni darabokból - használd a keresőt
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2009.10.02 péntek, 03:37:17 »
Idézetet írta: lezlee - 2009.10.01 csütörtök, 22:19:35
Heloka! Nekem is hasonlo gondok vannak a 2002-es TDDI-mmel. Vagyis most elég nagy gond van. A lassan melegedés, hoingadozás, 2 -es ventilátor bekapcsolás 70-80 fok korul is, mindennapos volt. Tegnap viszont kb. 10 km után elindult a homéru mutatoja bele a pirosba mint az orult. Azonnal félreálltunk a kocsival. A 2-es ventilátor hutott mint állat, benyomta a futést max-ra, hogy lehutsem a motort, viszont 29 fokon is hideg levegot fujt. A hutoviz tartályában langyos volt a víz. Allo helyzetben kozépet volt a mutato, viszont amint elindultam elindult bele a pirosba, és a motor teljesitménye is csokkent. Ujra félreálltam, majd elvontattuk a szerelomhoz. Ott ujra beinditottam a kocsit, a mutato kb. 75-ot mutatott /gondolom lehult a menetszéltol/, és szépen ment a futés is. A termosztátra gyanakodtam, ma viszont azt mondta a szerelom, hogy szerinte a vizpumpa a bibi. Valoszinuleg nem cirkulálja a vizet. Ahogy magyarázta, a vizpumpa és a szervopumpa /remélem jol irom a nevét/ egybe van épitve, kozos tengelyen van. És ott lehet kikopva, nem porgeti a vizpumpát. És egyutt kell cserélni a kettot. A kocsiban 200 000 km korul lehet. Azért cserélni egyutt, mert ha csak vizpumpa, akkor a szervopumpa tengelye tonkre teheti az uj vizpumpát. Ahogy néztem a termosztát nálunk /szlovákia/ 20-25 euro, viszont a vizpumpa kb. 100-120 euro, a szervopumpa pedig 400 euro korul. Szoval rohadtul nem mindegy a pénztárcámnak. Ti mit mondotok srácok?
Szia nos a tvaly nekem is ilyen vizmelegedeses gondom volt gorog bol hazafele.Na valahogy hazertem,es leszedtem a vizpumpat,meg a szervopumpat.Nalam SZERENCSERE nem a tengelyel volt a gond,hanem a vizpumpaban levo Turbina lapat,futott meg a sajat tengelye korul.Tehat hoaba forgott a tengely,a turbina lapatokat nem tudta hajtani,mert azok amugy is vcalami munaayg szerusegbol voltak,es megkopott,vagy mi a tok...om.Szoval az enyem olcso mulatcsag volt a masik lehetoseghez kepest.Szerintem szoly a szerelonek,h kapja le a vizpumpat es kukancson bele.Ha azzala vana gond akkor keresd ALF 1000 mestert,es o tud ajanlani olyan dolgokat,amivel lehet h nem is kell uj vizpumapat venni,scak alkatreszeket:)
Szerintem megeri ezta probat,sot na na hogy meg eri
Valahol voltak felteve fenykepek is a dologrol ,de mar nem tudom hol vannak.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2009.10.02 péntek, 03:46:20 »
Na itt is van az amirol te beszelsz,plvasdgasd vegig ezt az oldalt,itt ki van targyalva reszletesen,es meglatod ,h miben fog segiteni
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg407937#msg407937
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2009.10.02 péntek, 05:20:09 »
Idézetet írta: szbela - 2009.10.02 péntek, 03:46:20
Na itt is van az amirol te beszelsz,plvasdgasd vegig ezt az oldalt,itt ki van targyalva reszletesen,es meglatod ,h miben fog segiteni
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg407937#msg407937
És egy kép,hogy lássa miről van szó:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg408064#msg408064
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 21:49:29 »
nah továbbra is Focus TDDI problémám:
a rángatásrol irtam már korábban nem is igazán rángatás inkább kihagyásként érezni, teljesen rendszeretelenül jön elő van hogy megy 100 km ert hiba nélkül utána meg 2 km enként megáll 3 szor aztán megin megy, ha menet közbe le is áll akk azt villogó izzitáslámpa kiséretében teszi(gyujtás le indit és megy tovább) a számitógép ennyit ir: FIP(adagoló) hibát észlelt ezért motorleállitást kért: ennek lehetséges okai: főtengely helyzetérzékelő(kicseréltem), vagy helytelen adagoló láncfeszesség, vagy levegő az üzi rendszerben meg még egy halom minden ezzel nem vagyunk előbbre! most vagy nem kap hirtelen jelet az adagoló vagy vagy üzemanyagot vagy nemtom...nem tudom hova tenni a jelenséget váratlanul csinálja függetlenül hideg- meleg motornál(tejesen hidegen eddig nem csinálta csak melegen vagy félmelegen) gondoltam még porlasztóra hogy esetleg elcsöppen vmeik de azt meg nem érzékelné (max hallanék kopogós járást meg látnék füstöt) van még ez az elektronikus gázpedál dolog ami nekem cseszteti a csőrömet(bár ilyesmit nem ir ki) a hasonló évjáratú mondiknál ezt kiirja???(2000 évj) vmi ötlet a problémára??? eddig ezeket csináltam:
-Főtengely helyzetérzékelő csere
-GO szürő csere(3000 km volt benne de azért kicseréltem, hiába)
-EGR dugózás(atóta semmi füst hiába nyelezem)
-katalizátor kiszedve(már ami megmaradt belőle, a kipuff renszerben mer öszetört és még a hátsó dobot is szét kellett vágni hogy onnan is kiszedjük a beszorult darabokat, fél nap nem gyenge szopás)
kb 1000 km ert mentem eddig a kocsival változás mióta vettem: IFA szindróma(füstölés) teljesen eltűnt, teljesitmény meg kb 30% kal megnőtt ez már az echte 90LE, meg a 200nm(kitisztult a rendszer valszeg)
ha valakinek volt mondival hasonló problémája kérem irjon nem akarok ugy járni hogy 300 ezreket verek rá eredmény nélkül...sztem csak vmi apró baja van...maga az adagoló elvileg uj rajta max 50 ezer van benne...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 21:53:09 »
Idézetet írta: henki - 2009.10.04 vasárnap, 21:49:29
nah továbbra is Focus TDDI problémám:
a rángatásrol irtam már korábban nem is igazán rángatás inkább kihagyásként érezni, teljesen rendszeretelenül jön elő van hogy megy 100 km ert hiba nélkül utána meg 2 km enként megáll 3 szor aztán megin megy, ha menet közbe le is áll akk azt villogó izzitáslámpa kiséretében teszi(gyujtás le indit és megy tovább) a számitógép ennyit ir: FIP(adagoló) hibát észlelt ezért motorleállitást kért: ennek lehetséges okai: főtengely helyzetérzékelő(kicseréltem), vagy helytelen adagoló láncfeszesség, vagy levegő az üzi rendszerben meg még egy halom minden ezzel nem vagyunk előbbre! most vagy nem kap hirtelen jelet az adagoló vagy vagy üzemanyagot vagy nemtom...nem tudom hova tenni a jelenséget váratlanul csinálja függetlenül hideg- meleg motornál(tejesen hidegen eddig nem csinálta csak melegen vagy félmelegen) gondoltam még porlasztóra hogy esetleg elcsöppen vmeik de azt meg nem érzékelné (max hallanék kopogós járást meg látnék füstöt) van még ez az elektronikus gázpedál dolog ami nekem cseszteti a csőrömet(bár ilyesmit nem ir ki) a hasonló évjáratú mondiknál ezt kiirja???(2000 évj) vmi ötlet a problémára??? eddig ezeket csináltam:
-Főtengely helyzetérzékelő csere
-GO szürő csere(3000 km volt benne de azért kicseréltem, hiába)
-EGR dugózás(atóta semmi füst hiába nyelezem)
-katalizátor kiszedve(már ami megmaradt belőle, a kipuff renszerben mer öszetört és még a hátsó dobot is szét kellett vágni hogy onnan is kiszedjük a beszorult darabokat, fél nap nem gyenge ***ás)
kb 1000 km ert mentem eddig a kocsival változás mióta vettem: IFA szindróma(füstölés) teljesen eltűnt, teljesitmény meg kb 30% kal megnőtt ez már az echte 90LE, meg a 200nm(kitisztult a rendszer valszeg)
ha valakinek volt mondival hasonló problémája kérem irjon nem akarok ugy járni hogy 300 ezreket verek rá eredmény nélkül...sztem csak vmi apró baja van...maga az adagoló elvileg uj rajta max 50 ezer van benne...
Valami OBD hibakód jellegű kellene, közeli autóvillamsságis ki tudja olvasni sztem. Ilyesmi kellene: P0251 vagy hasonló.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 11:28:56 »
Idézetet írta: henki - 2009.10.04 vasárnap, 21:49:29
nah továbbra is Focus TDDI problémám:
a rángatásrol irtam már korábban nem is igazán rángatás inkább kihagyásként érezni, teljesen rendszeretelenül jön elő van hogy megy 100 km ert hiba nélkül utána meg 2 km enként megáll 3 szor aztán megin megy, ha menet közbe le is áll akk azt villogó izzitáslámpa kiséretében teszi(gyujtás le indit és megy tovább) a számitógép ennyit ir: FIP(adagoló) hibát észlelt ezért motorleállitást kért: ennek lehetséges okai: főtengely helyzetérzékelő(kicseréltem), vagy helytelen adagoló láncfeszesség, vagy levegő az üzi rendszerben meg még egy halom minden ezzel nem vagyunk előbbre! most vagy nem kap hirtelen jelet az adagoló vagy vagy üzemanyagot vagy nemtom...nem tudom hova tenni a jelenséget váratlanul csinálja függetlenül hideg- meleg motornál(tejesen hidegen eddig nem csinálta csak melegen vagy félmelegen) gondoltam még porlasztóra hogy esetleg elcsöppen vmeik de azt meg nem érzékelné (max hallanék kopogós járást meg látnék füstöt) van még ez az elektronikus gázpedál dolog ami nekem cseszteti a csőrömet(bár ilyesmit nem ir ki) a hasonló évjáratú mondiknál ezt kiirja???(2000 évj) vmi ötlet a problémára??? eddig ezeket csináltam:
-Főtengely helyzetérzékelő csere
-GO szürő csere(3000 km volt benne de azért kicseréltem, hiába)
-EGR dugózás(atóta semmi füst hiába nyelezem)
-katalizátor kiszedve(már ami megmaradt belőle, a kipuff renszerben mer öszetört és még a hátsó dobot is szét kellett vágni hogy onnan is kiszedjük a beszorult darabokat, fél nap nem gyenge ***ás)
kb 1000 km ert mentem eddig a kocsival változás mióta vettem: IFA szindróma(füstölés) teljesen eltűnt, teljesitmény meg kb 30% kal megnőtt ez már az echte 90LE, meg a 200nm(kitisztult a rendszer valszeg)
ha valakinek volt mondival hasonló problémája kérem irjon nem akarok ugy járni hogy 300 ezreket verek rá eredmény nélkül...sztem csak vmi apró baja van...maga az adagoló elvileg uj rajta max 50 ezer van benne...
Kísértetiesen hasonlít az AC hiba/piszok van a tankban dologhoz.
Nem tudom, hogy a fókában is van-e AC, de ha igen, mindenképpen méress üa nyomást.
Az adagolónak is van hibatárolója, azt is ki lehet olvasni.
Lehet, hogy a csőben van egy szörny, és az úszkál ide-oda.
A tanktisztítást szinte biztos, hogy meg kellene ejtened.
Jó kérdés, miért kellett adagolót felújítani... annak oka volt.
De nem biztos, hogy meg is szűnt...
A filep-dízelt dícsérik. Én megnézném őket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 11:56:25 »
Szisztok!
Két kérdésem lenne: Az egyik, hogy a váltóm tetejéből folyik az olaj, mi mehet ilyenkor tönkre? egy szimering a váltó tetején? Elég durván folyik és egyre jobban. Remélem nem valami nagy hiba..........
A másik pedig, hogy a változó geo-s turbónál a vákumdob mozgatja ugye egy tengelyt. Ennek a mozgásnak milyennek kell lennie? A gázadás nagyságától függően folyamatosan vagy valami más értékek alapján állít? Mert nekem folytonos gázadás közben össze-vissza mozog.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 12:16:47 »
Idézetet írta: Leni - 2009.10.05 hétfő, 11:56:25
Szisztok!
Két kérdésem lenne: Az egyik, hogy a váltóm tetejéből folyik az olaj, mi mehet ilyenkor tönkre? egy szimering a váltó tetején? Elég durván folyik és egyre jobban. Remélem nem valami nagy hiba..........
A másik pedig, hogy a változó geo-s turbónál a vákumdob mozgatja ugye egy tengelyt. Ennek a mozgásnak milyennek kell lennie? A gázadás nagyságától függően folyamatosan vagy valami más értékek alapján állít? Mert nekem folytonos gázadás közben össze-vissza mozog.
A turbód jól üzemel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 12:25:32 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.05 hétfő, 12:16:47
A turbód jól üzemel!
köszi Alf
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 18:50:19 »
jah igen ezt elfelejtettem irni: fókában nincs AC, tápszivattyus a dolog, ezért is cserélték állitólag az adagolót(tápszivattyulapát törés,és a srác nem szórakozott vett rá egy újat) a hibakódot szervizben olvastattam ki, megkaptam a papirt azon rajta vn minden majd megnézem mik a számok...az adagolót is külön ki lehet olvastatni vagy mi? interdiesel győr? vélemény?(csak azér mer ez van közelebb)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2009.10.06 kedd, 22:41:41 »
Idézetet írta: henki - 2009.10.05 hétfő, 18:50:19
jah igen ezt elfelejtettem irni: fókában nincs AC, tápszivattyus a dolog, ezért is cserélték állitólag az adagolót(tápszivattyulapát törés,és a srác nem szórakozott vett rá egy újat) a hibakódot szervizben olvastattam ki, megkaptam a papirt azon rajta vn minden majd megnézem mik a számok...az adagolót is külön ki lehet olvastatni vagy mi? interdiesel győr? vélemény?(csak azér mer ez van közelebb)
Tapasztalatunk szerint a tddi-ket csak kevesen tudják olvasni,és azok is általában ford szervizek!
A mondiban Vp44-es adagoló,és ac van.A 90 pacisokban is ez az adagoló van?
Nekem amikor dugulás volt a fenék üzemanyag csövekben,akkor aztán volt levegősödéstől kezdve,a nem elégséges nyomásig minden,de nem villogott a szervíz lámpa.(Még soha nem villogott!)
Holtpont jeladóra tippeltem volna,de azt már cserélted,így ötletem sincs mi lehet az.
Kíváncsian várom a fejleményeket!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2009.10.07 szerda, 19:33:03 »
na megjártam ma az Interdiesel kft-t Győrben! kis előrelépés történt az ügyben: az autó hibájára az ő gépük is ugyanazt irta ki mint itt a fordban...viszont kiderült hogy az adagolónak ia van külön "agya", igyhát intercooler le és rárakták gépre az adagolót, ezeket irta ki:
-szöghelyzetérzékelő hiba
-fordulatszámjeladó hiba
-CanBus hiba
fordulatszámjeladó hiba kizárva mert a jelet a főtengely helyzetérzékelőröl veszi az pedi uj benne...CanBus hiba lehetséges ugye bárhor, kábeltörés oxidáció, csatlekozók ilyesmik...szöghelyzetérzékelő hiba: na ez már bonyolultabb dolog kicsit: az adagoló központi tengelyén van ez a cucc,(mechanikai kopás) és csak tengelyestől lehet cserélni 34+áfa a tengely plusz ugye ehhez jön az adagoló programozása amit mindenképp meg kel csinálni ha már szét van szedve, ez nem fog ugy működni hogy összerakom, tehát a tengely ha cserés, hanem, 45000 ft+ugye le is kell szedni meg fel is kell rakni az adagolót tehát ha a tengely is cserés azmár 6 számjegyű összeg, ha mégsem, akkormeg nincs előrelépés csak kb 60 ropi a kukába! az érdekesség, hogy beszélgettem a sráccal, amikor ez a hibája az adagolónak inkább nehézkes inditás vagy egyáltalán el sem indulás a tünet,(mocorog az érzékelő a helyén) ezenkivül néztük a kijövő jelet, teljesen tökéletes, persze az autó tünetments volt egész nap...szoval igazábol a srác sem tudta megmondani mitévő legyek, aztmondta szerinte kezdjem a kábelezéssel méregetéssel csatlakozókkal főleg a számitgép környékén aztán ha nem akk jöhet az adagoló...röviden ennyi!
egyébként le a kalappal nagyon rendesek és segitőkészek, egy forintomba sem került ez a mutatvány...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2009.10.07 szerda, 21:07:06 »
Idézetet írta: henki - 2009.10.07 szerda, 19:33:03
na megjártam ma az Interdiesel kft-t Győrben! kis előrelépés történt az ügyben: az autó hibájára az ő gépük is ugyanazt irta ki mint itt a fordban...viszont kiderült hogy az adagolónak ia van külön "agya", igyhát intercooler le és rárakták gépre az adagolót, ezeket irta ki:
-szöghelyzetérzékelő hiba
-fordulatszámjeladó hiba
-CanBus hiba
fordulatszámjeladó hiba kizárva mert a jelet a főtengely helyzetérzékelőröl veszi az pedi uj benne...CanBus hiba lehetséges ugye bárhor, kábeltörés oxidáció, csatlekozók ilyesmik...szöghelyzetérzékelő hiba: na ez már bonyolultabb dolog kicsit: az adagoló központi tengelyén van ez a cucc,(mechanikai kopás) és csak tengelyestől lehet cserélni 34+áfa a tengely plusz ugye ehhez jön az adagoló programozása amit mindenképp meg kel csinálni ha már szét van szedve, ez nem fog ugy működni hogy összerakom, tehát a tengely ha cserés, hanem, 45000 ft+ugye le is kell szedni meg fel is kell rakni az adagolót tehát ha a tengely is cserés azmár 6 számjegyű összeg, ha mégsem, akkormeg nincs előrelépés csak kb 60 ropi a kukába! az érdekesség, hogy beszélgettem a sráccal, amikor ez a hibája az adagolónak inkább nehézkes inditás vagy egyáltalán el sem indulás a tünet,(mocorog az érzékelő a helyén) ezenkivül néztük a kijövő jelet, teljesen tökéletes, persze az autó tünetments volt egész nap...szoval igazábol a srác sem tudta megmondani mitévő legyek, aztmondta szerinte kezdjem a kábelezéssel méregetéssel csatlakozókkal főleg a számitgép környékén aztán ha nem akk jöhet az adagoló...röviden ennyi!
egyébként le a kalappal nagyon rendesek és segitőkészek, egy forintomba sem került ez a mutatvány...
Ennyi hiba.....lehet,hogy tényleg csak valami kontakthiba lehet a renszerbe...elő a wd40el.hátha segít!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 08:17:52 »
Idézetet írta: henki - 2009.10.07 szerda, 19:33:03
na megjártam ma az Interdiesel kft-t Győrben! kis előrelépés történt az ügyben: az autó hibájára az ő gépük is ugyanazt irta ki mint itt a fordban...viszont kiderült hogy az adagolónak ia van külön "agya", igyhát intercooler le és rárakták gépre az adagolót, ezeket irta ki:
-szöghelyzetérzékelő hiba
-fordulatszámjeladó hiba
-CanBus hiba
fordulatszámjeladó hiba kizárva mert a jelet a főtengely helyzetérzékelőröl veszi az pedi uj benne...CanBus hiba lehetséges ugye bárhor, kábeltörés oxidáció, csatlekozók ilyesmik...szöghelyzetérzékelő hiba: na ez már bonyolultabb dolog kicsit: az adagoló központi tengelyén van ez a cucc,(mechanikai kopás) és csak tengelyestől lehet cserélni 34+áfa a tengely plusz ugye ehhez jön az adagoló programozása amit mindenképp meg kel csinálni ha már szét van szedve, ez nem fog ugy működni hogy összerakom, tehát a tengely ha cserés, hanem, 45000 ft+ugye le is kell szedni meg fel is kell rakni az adagolót tehát ha a tengely is cserés azmár 6 számjegyű összeg, ha mégsem, akkormeg nincs előrelépés csak kb 60 ropi a kukába! az érdekesség, hogy beszélgettem a sráccal, amikor ez a hibája az adagolónak inkább nehézkes inditás vagy egyáltalán el sem indulás a tünet,(mocorog az érzékelő a helyén) ezenkivül néztük a kijövő jelet, teljesen tökéletes, persze az autó tünetments volt egész nap...szoval igazábol a srác sem tudta megmondani mitévő legyek, aztmondta szerinte kezdjem a kábelezéssel méregetéssel csatlakozókkal főleg a számitgép környékén aztán ha nem akk jöhet az adagoló...röviden ennyi!
egyébként le a kalappal nagyon rendesek és segitőkészek, egy forintomba sem került ez a mutatvány...
Plussz cserélned kell a gázolajcsöveket is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ