Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:11:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102489 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4200 Dátum: 2011.05.21 szombat, 14:26:19 »

A másik: Ha klímázok, néha sikerül lefulladni egyesben. Most is ez történt, de valahogy leragadt a fordaszámmérő 4-500körül, és addig kuplungoltam, hogy nem állt le a kocsi, hanem visszajött az alapjárat. Ezután a kuplung pedálom lejjebb maradt mint szokott, és keresztül mentem a városon, ki-be kapcsoltam a klímát, nem változott. Otthagytam egy parkolóházban egy órára, és mire beültem, megint olyan volt a pedál, mint régen. Többször volt már olyan tavaéy nyáron is, hogy lefulladt, illetve nem állt le, hanem ilyen 400-as fordulaton leragadt, se gáz, se kuplung nem segített neki, és füstölt mint állat. Ilyenkor leállítottam, aztán beindítom, és semmi baja. A volt tulaj valami olyat mondott, hogy "összeakad a kuplung"  Roll Eyes Mi lehet ez?
ha megmondod, hogy melyik cső kell, akkor tudok mondani rá árat:



DI-vel lefulladni?? wow1 nekem még nem sikerült összehozni vigyor3
a bekapcsolt klímát meg végképp nem érezni rajta... ugyan úgy megy bekapcsolt és kikapcsolt klímával is.
esetleg a fékolajat cseréld le, ha régi, mert egy körön van a fék és a kuplung.
jah és az alapjáratnak sem kéne beragadnia 400-ra.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.21 szombat, 21:08:35 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4201 Dátum: 2011.05.21 szombat, 16:28:58 »

A másik: Ha klímázok, néha sikerül lefulladni egyesben. Most is ez történt, de valahogy leragadt a fordaszámmérő 4-500körül,
ha megy a klíma nekem is csak sokkal nagyobb gázra hajlandó elmozdulni alapjárattól, olyan mintha húznák lefele a mutatót  Grin
Egész más olyankor a kocsi, de csak alacsony fordulaton...  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4202 Dátum: 2011.05.21 szombat, 17:23:56 »

nem tudom mi bajotok a klimaval... lehet az enyem is tuningolva van es nem tudok rola.... Soha sem sikerult lefullasztani, pedig en igazan nyomatekbol vezetek, szinte alapjaratrol indulok mindig es a turaciot 1000 es max 2200 kozott tartom.

2 hetente egy koverebb gaz, akkor tisztul a kipuff es kesz az egesz :-)

Ma voltam szegeden atvenni a vedoket DomeSL-tol ment a klima egyfeszt nem volt semmi gond. Igaz meleg se volt annyira, de a ventiket hallottam mindjart inditas utan.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4203 Dátum: 2011.05.21 szombat, 17:32:04 »

nem tudom mi bajotok a klimaval... lehet az enyem is tuningolva van es nem tudok rola.... Soha sem sikerult lefullasztani, pedig en igazan nyomatekbol vezetek, szinte alapjaratrol indulok mindig es a turaciot 1000 es max 2200 kozott tartom.

2 hetente egy koverebb gaz, akkor tisztul a kipuff es kesz az egesz :-)

Ma voltam szegeden atvenni a vedoket DomeSL-tol ment a klima egyfeszt nem volt semmi gond. Igaz meleg se volt annyira, de a ventiket hallottam mindjart inditas utan.
nem fulladok le!!! diesellel szégyen lenne de nem kicsi  eplus2
csak olyan más a motor 1500-ig  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4204 Dátum: 2011.05.21 szombat, 17:32:50 »

nem fulladok le!!! diesellel szégyen lenne de nem kicsi  eplus2
csak olyan más a motor 1500-ig  Roll Eyes
a ci a di-hez képest alul nyomaték szegény
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4205 Dátum: 2011.05.21 szombat, 17:54:27 »

a ci a di-hez képest alul nyomaték szegény

Ez így van...És ci-vel is le lehet fulladni,ha nem figyelsz oda...Cheesy Mondjuk ha 3asban indulsz el véletlenül  eplus2
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4206 Dátum: 2011.05.21 szombat, 18:14:02 »

lustasagbol mar indultam el helybol 2-el es 3-al is, lassan elmegy. Tudom hulyeseg, dehat az ember mindig hibazik amig el  gun

holnap szerelem szerelem szerelem  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4207 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:10:36 »

Sziasztok.

60.000km van mind a 4 fékbetétemben és tárcsámban.
Létezik,hogy a jobb hátsó elkopott?
Húzott egy egy fél centis csíkot körbe a tárcsára meg nyöszörög ha lassan gurulok.

kosz nem mehetett bele?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4208 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:12:39 »

Sziasztok.

60.000km van mind a 4 fékbetétemben és tárcsámban.
Létezik,hogy a jobb hátsó elkopott?
Húzott egy egy fél centis csíkot körbe a tárcsára meg nyöszörög ha lassan gurulok.
ha beszorult, akkor igen szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4209 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:45:07 »

Sziasztok!
Valamelyik turbócsövem elfingta magát. Már korábban láttam, hogy olajpárás az akkutól balra lemenő cső (egr fémcsöve után) de tegnap volt egy érdekes kalandom (elrúgtam neki úgy, ahogy nem szoktam) és azóta olyan szépen süvít, hogy tuti turbócső lesz.
Van valami olcsó(bb) beszerzési forrásunk? Tudom, szilikon meg stb, de ez 5 gangos Di. Persze ha arra is van jöhet!

A másik: Ha klímázok, néha sikerül lefulladni egyesben. Most is ez történt, de valahogy leragadt a fordaszámmérő 4-500körül, és addig kuplungoltam, hogy nem állt le a kocsi, hanem visszajött az alapjárat. Ezután a kuplung pedálom lejjebb maradt mint szokott, és keresztül mentem a városon, ki-be kapcsoltam a klímát, nem változott. Otthagytam egy parkolóházban egy órára, és mire beültem, megint olyan volt a pedál, mint régen. Többször volt már olyan tavaéy nyáron is, hogy lefulladt, illetve nem állt le, hanem ilyen 400-as fordulaton leragadt, se gáz, se kuplung nem segített neki, és füstölt mint állat. Ilyenkor leállítottam, aztán beindítom, és semmi baja. A volt tulaj valami olyat mondott, hogy "összeakad a kuplung"  Roll Eyes Mi lehet ez?
Szia!
Nekem most jöttek le a turbócsöveim(hibátlanok), meg az EGR becsatlakozó fémház turbónyomás levételi hellyel.. eplus2
Ha érdekel írj....2001-es TDDi változós turbóval
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4210 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:47:56 »

Megütögettem egy kalapáccsal aztán majd meglátom mi lessz.

Az előbb hívtam egy Non-stop és arrogáns szerelőt aki 22000ft ért adna valami névtelen betétet és 20000ft a munkadíj ha minden rendben megy.
Ennyiből hétköznap már tárcsát is cserélnek nem?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4211 Dátum: 2011.05.21 szombat, 20:48:12 »

ha megmondod, hogy melyik cső kell, akkor tudok mondani rá árat:



DI-vel lefulladni?? wow1 nekem még nem sikerült összehozni vigyor3
a bekapcsolt klímát meg végképp nem érezni rajta... ugyan úgy megy bekapcsolt és kikapcsolt klímával is.
esetleg a fékolajat cseréld le, ha régi, mert egy körön van a fék és a kuplung.
jah és az alapjáratnak sem kéne beragadnia 400-ra.

Neki 2001-es, azok közül amit betettél nem sok passzol az Övére.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4212 Dátum: 2011.05.21 szombat, 21:08:22 »

Neki 2001-es, azok közül amit betettél nem sok passzol az Övére.. Wink
sőt még nekem sem, ez az mmt6-osé, kicsit mellé nyomtam worship

szóval akkor melyik kellene??

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #4213 Dátum: 2011.05.21 szombat, 21:15:37 »

ha megy a klíma nekem is csak sokkal nagyobb gázra hajlandó elmozdulni alapjárattól, olyan mintha húznák lefele a mutatót  Grin
Egész más olyankor a kocsi, de csak alacsony fordulaton...  Roll Eyes

Úgy látszik,hogy ez a klímás probléma másnál is előfordul.Nálam alapjárattól 1500-1600-ig nagyon nulla,
érzésem szerint klíma nélkül, trélerrel sokkal jobban megy.
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #4214 Dátum: 2011.05.21 szombat, 21:47:49 »

nem fulladok le!!! diesellel szégyen lenne de nem kicsi  eplus2
csak olyan más a motor 1500-ig  Roll Eyes
                                                                                                                                                               Az enyém is ilyen!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
teo
Vendég
« Új hozzászólás #4215 Dátum: 2011.05.21 szombat, 22:36:27 »

Ezt a klímás dolgot nem értem. Sztem ilyen teljesítményű kocsival nem kellene nagy hatása legyen. Kifinomultak nyilván érzik a hatását.
Mikor a gyengusz benzinesből szoktam át dízelre, két hétig szinte napi rendszerességgel lefulladtam a kuplung miatt. Egy élmény egy kétsávos kereszteződésben...  vigyor3
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4216 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 12:43:58 »

Sziasztok!

Akkor így mindenkinek reagálva a kuplungra: Nekem is az elindulásnál valahogy máshogy kell gázt adni ha megy a klíma, ebből fakadt a probléma. Hozzáteszem, hogy évi 35K+ Km-t megyek, és eddig kb 2x fulladt be, szerintem ez elnézhető  Wink Amúgy a passat-os haverom is mondta, hogy neki is máshogy kell a gázt/kuplungot használni ha megy a klímája (1.9PD) Azt hiszem lesz rajta egy fékolaj csere, az 2 évente úgyis dukál.

Turbó:
Fogalmam sincs melyik cső az, a hang a turbó felől jön, vagyis onnan hallani, ahogy feltölt, és sziszegve/sisteregve szépen fúj ki valahol. Minél többet tölt, annál jobban hallani, hogy a szakadásnál jobban szétnyitja a lukat és fúj ki.A helyet nem látom, de onnan jön a hang. Érdekes ugyanakkor, hogy az EGR utáni fém cső felől jövő gumicsövem is olajos, amelyik a cooler felé megy, de az már kb 2 hónapja. Az is cserés lesz valszeg, de ami most nagyon ereszt az nem ez. Na majd teszek fel videót is valamikor. V. Tamás korábbi képét felhasználva itt bejelöltem kb mi hol van, tegnap csak gyorsan meghallgattam, és egyértelműen a turbónál jön a hang:

Turbócsövekre pedig, ha Nektek világos az elmondásból melyik kell, privátban várnék ajánlatokat! A képek valahogy nekem zavarosak, mintha az inverze lenne az enyémnek.
Köszi!
M.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4217 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:13:06 »

Sziasztok!

Akkor így mindenkinek reagálva a kuplungra: Nekem is az elindulásnál valahogy máshogy kell gázt adni ha megy a klíma, ebből fakadt a probléma. Hozzáteszem, hogy évi 35K+ Km-t megyek, és eddig kb 2x fulladt be, szerintem ez elnézhető  Wink Amúgy a passat-os haverom is mondta, hogy neki is máshogy kell a gázt/kuplungot használni ha megy a klímája (1.9PD) Azt hiszem lesz rajta egy fékolaj csere, az 2 évente úgyis dukál.

Turbó:
Fogalmam sincs melyik cső az, a hang a turbó felől jön, vagyis onnan hallani, ahogy feltölt, és sziszegve/sisteregve szépen fúj ki valahol. Minél többet tölt, annál jobban hallani, hogy a szakadásnál jobban szétnyitja a lukat és fúj ki.A helyet nem látom, de onnan jön a hang. Érdekes ugyanakkor, hogy az EGR utáni fém cső felől jövő gumicsövem is olajos, amelyik a cooler felé megy, de az már kb 2 hónapja. Az is cserés lesz valszeg, de ami most nagyon ereszt az nem ez. Na majd teszek fel videót is valamikor. V. Tamás korábbi képét felhasználva itt bejelöltem kb mi hol van, tegnap csak gyorsan meghallgattam, és egyértelműen a turbónál jön a hang:

Turbócsövekre pedig, ha Nektek világos az elmondásból melyik kell, privátban várnék ajánlatokat! A képek valahogy nekem zavarosak, mintha az inverze lenne az enyémnek.
Köszi!
M.
ha onnan hallod a kifújást, akkor az lehet akár kipufsor tömítés is, vagy a turbó és a katalizátor közti tömítés is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4218 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:28:04 »

ha onnan hallod a kifújást, akkor az lehet akár kipufsor tömítés is, vagy a turbó és a katalizátor közti tömítés is

Van erről valakinek képe/rajza?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4219 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:36:08 »

Van erről valakinek képe/rajza?
V.Tamás linkelt be olyan képeket, ahol látszik a 2 tömítés.
(alulról van fotózva katalizátor nélkül)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #4220 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 11:39:20 »

az olajos cso az S alaku, az szokott behalni ebben a tipusu motorban. Nekem si kb 2 honap alatt izzadja ki magat ujbol, megtorlom es kesz.

Nalam a vaszon szakadt meg a bilincsek kornyeken, es ott ereszt olajat, de nem fuj ki.
Addig nem cserelem amig nem KO.

 
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4221 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 13:04:18 »

V.Tamás linkelt be olyan képeket, ahol látszik a 2 tömítés.
(alulról van fotózva katalizátor nélkül)

Nem találom azt a képet... Vik holnap rácsekkol, akkor okosabbak leszünk.
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #4222 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 21:20:52 »

Uraim! Az lenne a kérdésem, hogy nincs-e valami megoldás a főtengely szíjtárcsára? Muszáj megvenni ezt a gumis vacakot? Másodszorra megy tönkre és már kicsi mozgatja a fantáziámat a dolog.
Észrevételeket köszönöm! wave
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4223 Dátum: 2011.05.24 kedd, 09:06:23 »

Uraim! Az lenne a kérdésem, hogy nincs-e valami megoldás a főtengely szíjtárcsára? Muszáj megvenni ezt a gumis vacakot? Másodszorra megy tönkre és már kicsi mozgatja a fantáziámat a dolog.
Észrevételeket köszönöm! wave

Új szíjtárcsa, új feszítő, és szabadonfutósítás állítólag megoldja....... Nekem még nem volt időm nekiállni.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4224 Dátum: 2011.05.24 kedd, 15:48:45 »

Olajat tud valaki most occsóé?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4225 Dátum: 2011.05.24 kedd, 15:55:49 »

Olajat tud valaki most occsóé?
keres-kínál topic, wyctor szervezte nemrég, lehet, hogy él még a lehetőség
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4226 Dátum: 2011.05.24 kedd, 15:58:10 »

Olajat tud valaki most occsóé?
cromaxba 6 liter 6000  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4227 Dátum: 2011.05.24 kedd, 16:05:48 »

cromaxba 6 liter 6000  nyes
ha annyi lenne nem kérdeztem volna
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4228 Dátum: 2011.05.24 kedd, 16:07:31 »

ha annyi lenne nem kérdeztem volna
mikor vettem az olajszűrőt meg a légszűrőt azt mondta a srác hogy ne vegyek semmit, mert ő 6000ért adja a 6 litert... nem mondtam volna ha nem így lenne
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4229 Dátum: 2011.05.24 kedd, 16:09:57 »

mikor vettem az olajszűrőt meg a légszűrőt azt mondta a srác hogy ne vegyek semmit, mert ő 6000ért adja a 6 litert... nem mondtam volna ha nem így lenne

ennyit számít, hogy másik régióban laksz?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4230 Dátum: 2011.05.24 kedd, 16:10:51 »

ennyit számít, hogy másik régióban laksz?
nemtudom, meglepődtem, ahhoz képest, hogy majdnem 3szorosáért vettem meg előtte 2 héttel a castrol olajat  Lips Sealed
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4231 Dátum: 2011.05.24 kedd, 16:11:22 »

ha annyi lenne nem kérdeztem volna
itt annyi Wink http://mondeo.hu/index.php?topic=5634.0
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4232 Dátum: 2011.05.24 kedd, 16:16:11 »

Olajat tud valaki most occsóé?
Ha a liter/1000Ft.- 5w-30 Olcsó , akkor igen  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
hor.m.
Vendég
« Új hozzászólás #4233 Dátum: 2011.05.24 kedd, 18:23:46 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek,
MK3 Mondeom van, 2001-es évj., TDDI motorral.
Alapjáraton és főleg 2000 fordulat felett, intenzíven rángat és lüktetve gyorsul, eközben időnként füstölni is szokott ( ami teljesen szokatlan Tőle).
A szerelők a turbó cső vagy v.melyik légcső repedésére gondoltak, de nem az volt a hiba, valamint az EGR szelepnek sincs baja.
Az üzemagyagszűrővel pedig 15-20 ezer km tettem meg.

Az adagolóval lehet a gond, vagy esetleg az üzemagyag rendszerben a nyomástartó szeleppel, vagy valami egészen más?

Válaszotokat előre is köszönöm!!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4234 Dátum: 2011.05.24 kedd, 18:37:22 »

Ha a liter/1000Ft.- 5w-30 Olcsó , akkor igen  wave

Az jó lenne, de nekem hétfőig kéne is a cucc.
Ha így is megy, akkor kéne 12L 5w30.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4235 Dátum: 2011.05.24 kedd, 19:07:26 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek,
MK3 Mondeom van, 2001-es évj., TDDI motorral.
Alapjáraton és főleg 2000 fordulat felett, intenzíven rángat és lüktetve gyorsul, eközben időnként füstölni is szokott ( ami teljesen szokatlan Tőle).
A szerelők a turbó cső vagy v.melyik légcső repedésére gondoltak, de nem az volt a hiba, valamint az EGR szelepnek sincs baja.
Az üzemagyagszűrővel pedig 15-20 ezer km tettem meg.

Az adagolóval lehet a gond, vagy esetleg az üzemagyag rendszerben a nyomástartó szeleppel, vagy valami egészen más?

Válaszotokat előre is köszönöm!!

115le-s?? AC-pumpa jó??

szívósor az egr-től kezdve nincs eldugulva??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4236 Dátum: 2011.05.24 kedd, 21:24:02 »

Az jó lenne, de nekem hétfőig kéne is a cucc.
Ha így is megy, akkor kéne 12L 5w30.
Pü-ment  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4237 Dátum: 2011.05.25 szerda, 09:13:07 »

Sziasztok!

Egy dolgot elfelejtettem írni múltkor. Mikor a turbókat cserélgettem az autómon, azt láttam hogy az EGR-hűtő fölött a rövid vízcsőszakasz /a turbo csigaház és az EGR-hűtő közti részen/ a gyári bilincs mellett ki van szakadva. Nem folyt a víz még egyikből sem, de arra lehet készülni szerintem hogy később lesznek vele gondok.... wave
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hor.m.
Vendég
« Új hozzászólás #4238 Dátum: 2011.05.25 szerda, 10:54:57 »


115le-s?? AC-pumpa jó??

szívósor az egr-től kezdve nincs eldugulva??

Igen, 115 Le-s, az egr és AC pumpa pedig rendben van.

A szerelő hívott, hogy az adagolónál olvastak ki hibát:
- befecskendezési idő nem megfelelő
-cserélje ki a magasnyomású szivattyú befecskendezési mágnesszelepet!

Mit tanácsolnátok, adagoló felújjítás?
kb 150 ezer forint? rinya
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4239 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 05:28:21 »

115le-s?? AC-pumpa jó??

szívósor az egr-től kezdve nincs eldugulva??

Igen, 115 Le-s, az egr és AC pumpa pedig rendben van.

A szerelő hívott, hogy az adagolónál olvastak ki hibát:
- befecskendezési idő nem megfelelő
-cserélje ki a magasnyomású szivattyú befecskendezési mágnesszelepet!

Mit tanácsolnátok, adagoló felújjítás?
kb 150 ezer forint? rinya
 


szerintem nincs az annyi
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4240 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 15:13:37 »

attól függ mi baja van.....egy sima pados bemérés kb 40 rongy...és még hozzá sem nyúltak
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4241 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 21:09:45 »

Hát sajna tuning dolog megtorpant....kilukadt két tuning porlasztócsúcs is....matekolás kell vagy autócsere lessz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4242 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 23:16:27 »

Hát sajna tuning dolog megtorpant....kilukadt két tuning porlasztócsúcs is....matekolás kell vagy autócsere lessz.

fejvakaras és mitől lyukadt ki??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4243 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 23:27:42 »

fejvakaras és mitől lyukadt ki??

esztergakéstől....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4244 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 23:35:20 »

esztergakéstől....

hát ha elbaxta az esztergás, akkor vegyen ő újakat. mit kell ezen matekolni?? vigyor3

a mondeo vagy audi pcs-t kurta el?? a "házat" vagy a csúcs részt??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4245 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 23:43:07 »

hát ha elbaxta az esztergás, akkor vegyen ő újakat. mit kell ezen matekolni?? vigyor3

a mondeo vagy audi pcs-t kurta el?? a "házat" vagy a csúcs részt??

nem ***+tt el semmit hanem a mondeoba akkora idióta csucsok vannak hogy nem lehet belefaragni semmit, egy f+s az egész....de beis fejeztem az egész tuningot aszem.....eladok mindent.....lehet a kocsit is, még nem tudom,de nemis érdekel most az autó, úgy berágtam, meg buktam lóvét megint....nem tudom  mennyit érhet de mond valaki jó árat viheti a p+csába...... falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4246 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 23:45:01 »

nem ***+tt el semmit hanem a mondeoba akkora idióta csucsok vannak hogy nem lehet belefaragni semmit, egy f+s az egész....de beis fejeztem az egész tuningot aszem.....eladok mindent.....lehet a kocsit is, még nem tudom,de nemis érdekel most az autó, úgy berágtam, meg buktam lóvét megint....nem tudom  mennyit érhet de mond valaki jó árat viheti a p+csába...... falbav
tourant számolsz be[csere jobban mondva] (1.9 pdmotor sok lehetőséggel) vigyor3 akkor érdekelhet
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.26 csütörtök, 23:47:13 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4247 Dátum: 2011.05.27 péntek, 11:14:00 »

tourant számolsz be[csere jobban mondva] (1.9 pdmotor sok lehetőséggel) vigyor3 akkor érdekelhet

mikori? érdekelhet hogy gondolnád?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4248 Dátum: 2011.05.27 péntek, 11:37:23 »

mikori? érdekelhet hogy gondolnád?
írok pü-t
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4249 Dátum: 2011.05.27 péntek, 13:38:50 »

Az enyém nem kell? A kaszni javított, de a többi király.

írok pü-t
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.