Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
105
106
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113439 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4900 Dátum:
2011.09.09 péntek, 11:33:09 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.09.08 csütörtök, 21:31:33
Sziasztok. Segítség kellene megint.
Na szóval ha elindulok a kocsival egy ideig jól húz az autó utána meg alig megy ezen változó geometriás turbó van, elvileg azt mondták hogy az emissziós szeleppel van gond ez 2db szelep a blokk alján egy fémlapra csavarozva, 2-2 elektromos csatlakozó megy rá + 3-3 gumicső, elvileg ezek ilyen mágneskapcsolós szelepek, és elvileg nem tartja meg a vákuumot ami a geometriás turbóhoz kell, tehát egyszer jól megy az autó útána meg teljesen lassú és 120-nál nemis megy többet,
Volt valakinek ilyen???
Köszi a segítséget előre is.
Várom a válaszokat.
Üdv,.
Volt ilyen már itt.
Ha ez a baj, akkor azt hiszem rángatja a turbónál a geometria karját is, alapjáraton. Lehet hogy vannak ilyen szelepeim otthon. Ha kell írj PÜ-t.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4901 Dátum:
2011.09.09 péntek, 14:57:54 »
Cserélt már valaki változó geos turbonál vákumcsöveket?? Ha igen hol tudta beszerezni, és mire kell odafigyelni??
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4902 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:02:58 »
TAPASZTALT már valaki olyat, hogy 2 évente berohad a féknyergeken a kézifékkar. és hiába engedem ki a kézifékkart azt a kis kart nem engedi vissza, annyira szorosan jár a rugo se tudja visszahuzni, megemeltem, a kereket meg se tudtam tekerni. mit lehet ezzel tenni?? 2 évente uj garnitura féknyereg, vagy javító készlet van hozzá ??
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4903 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:07:27 »
Idézetet írta: oxforte - 2011.09.09 péntek, 15:02:58
TAPASZTALT már valaki olyat, hogy 2 évente berohad a féknyergeken a kézifékkar. és hiába engedem ki a kézifékkart azt a kis kart nem engedi vissza, annyira szorosan jár a rugo se tudja visszahuzni, megemeltem, a kereket meg se tudtam tekerni. mit lehet ezzel tenni?? 2 évente uj garnitura féknyereg, vagy javító készlet van hozzá ??
Kézifékkötelet ellenőrizted már, mert az is lehet a gondja, az is be tud rohadni. Nekem pl azt kellett eddig cserélnem és már kétszer is.
Naplózva
Makrocar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4904 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:10:24 »
Idézetet írta: oxforte - 2011.09.09 péntek, 15:02:58
TAPASZTALT már valaki olyat, hogy 2 évente berohad a féknyergeken a kézifékkar. és hiába engedem ki a kézifékkart azt a kis kart nem engedi vissza, annyira szorosan jár a rugo se tudja visszahuzni, megemeltem, a kereket meg se tudtam tekerni. mit lehet ezzel tenni?? 2 évente uj garnitura féknyereg, vagy javító készlet van hozzá ??
Nem lehet hogy a kézifék kötél van berohadva?
Ha a munkahenger karja a baj egy kis WD40 segít rajta(bár nem lessz sokáig jó)...kell majd vele birkózni rendesen...vagy csere.
Javítókészlet nincs hozzá tudtommal.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4905 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:12:48 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.09.09 péntek, 14:57:54
Cserélt már valaki változó geos turbonál vákumcsöveket?? Ha igen hol tudta beszerezni, és mire kell odafigyelni??
Szia!
Nálam egy rövid szakasz már cserélve van, egy vastagabb vásznas gumicsőre, talán résolajcső lehet.
Itt van a képen:
http://kepfeltoltes.hu/110909/DSCF8358_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4906 Dátum:
2011.09.09 péntek, 15:53:55 »
Idézetet írta: oxforte - 2011.09.09 péntek, 15:02:58
TAPASZTALT már valaki olyat, hogy 2 évente berohad a féknyergeken a kézifékkar. és hiába engedem ki a kézifékkart azt a kis kart nem engedi vissza, annyira szorosan jár a rugo se tudja visszahuzni, megemeltem, a kereket meg se tudtam tekerni. mit lehet ezzel tenni?? 2 évente uj garnitura féknyereg, vagy javító készlet van hozzá ??
szerintem mindenki akinek ilyen autója van
én már nem is piszkálom nem húzom be és kész ha mégis kell akkor kiengedés után rutinból benyúlok a kerék mögé és visszalököm kézzel
mikor lagziba vagy akkor nem ajánlom hogy behúzd
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4907 Dátum:
2011.09.09 péntek, 16:05:39 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.08 csütörtök, 18:57:53
Már hogyne lehetne. Sőt, ha kúton vásárolsz, akkor is. Kicsapódik a parafin, vagy ilyenek, ebből szépen összeállhat egy tank-szörny, amitől jól eldugulhat.
Nem vagyok benne biztos, majd a hozzáértők kiegészítik, de mintha lenne az AC előtt egy durva szűrő. Az is el lehet tömődve.
Így vagy úgy, az adagoló előtt kellő mennyiségű go-nak kell lennie, ennek híján nem műxik jól az autó.
Kannába a szűrő utáni csövet, rákötni direktbe a 12V-ot, és megnézni, dől belőle az anyag, vagy épphogy folydogál.
Ha nincs kellő mennyiség, kikapni az AC-t... szerintem nálad nem is megy az AC.
köszi de hol kössek rá direktbe???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4908 Dátum:
2011.09.09 péntek, 16:11:06 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.09 péntek, 16:05:39
köszi de hol kössek rá direktbe???
Odaviszed az aksiról közvetlenül az AC-re.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4909 Dátum:
2011.09.10 szombat, 06:56:52 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.09 péntek, 16:11:06
Odaviszed az aksiról közvetlenül az AC-re.
Mármint az AC a jobb hátsó keréknél a kocsi alatt van ugye??
-de akkor az mi?-feltépem a kocsi hátsóülését,s ott van a tank tetején egy "nyílás" elektromos csatival és asszem üza-csatlakozással
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4910 Dátum:
2011.09.10 szombat, 07:54:41 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.10 szombat, 06:56:52
Mármint az AC a jobb hátsó keréknél a kocsi alatt van ugye??
-de akkor az mi?-feltépem a kocsi hátsóülését,s ott van a tank tetején egy "nyílás" elektromos csatival és asszem üza-csatlakozással
az a szipóka csövek és a visszatérő csonkjai,és a szintjelző csatlakozása.az ac a jobb kerékjárat felől van a tank "előtt".
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ALEXMONDEO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4911 Dátum:
2011.09.10 szombat, 10:46:06 »
Heló,
és hogy néznek ki a szelepek? kép van róluk? Mennyibe kerülne?
Üdv.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4912 Dátum:
2011.09.10 szombat, 14:20:12 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.09.10 szombat, 10:46:06
Heló,
és hogy néznek ki a szelepek? kép van róluk? Mennyibe kerülne?
Üdv.
Képem nincs, de az összes vákuumos geometriás Mondeon ilyen van. Az EGR-t és a turbót is ilyen működteti, csak a csatija más az EGR-ének.
3e HUF/db
Ha kell eljössz, belepróbáljuk.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4913 Dátum:
2011.09.13 kedd, 18:00:38 »
Na ma bementem és beszéltem az egyik ügyfelünkkel aki BOSCH diesel szakszerviz és Adagolós is.
Azt mondta hogy az az AC 0,8bar-os....
Azt sem érti hogy mi a F@szért tették oda be ebbe az egy tipusba....
Teljesen fölösleges és ha bedöglik akkor leis áll a kocsi tőle mert azon nem tudja átszivni a cuccot.
Azt mondta ha bedölik nehogy vegyek másikat, vegyem ki belőle, kössem össze a két csövet és tökéletesen üzemel ugyanúgy.....(Én igyis fogok tenni az biztos, ha elromlik az enyémben)
NA ennyit a 3baros műsorrol...!!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4914 Dátum:
2011.09.13 kedd, 18:51:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.13 kedd, 18:00:38
Na ma bementem és beszéltem az egyik ügyfelünkkel aki BOSCH diesel szakszerviz és Adagolós is.
Azt mondta hogy az az AC 0,8bar-os....
Azt sem érti hogy mi a F@szért tették oda be ebbe az egy tipusba....
Teljesen fölösleges és ha bedöglik akkor leis áll a kocsi tőle mert azon nem tudja átszivni a cuccot.
Azt mondta ha bedölik nehogy vegyek másikat, vegyem ki belőle, kössem össze a két csövet és tökéletesen üzemel ugyanúgy.....(Én igyis fogok tenni az biztos, ha elromlik az enyémben)
NA ennyit a 3baros műsorrol...!!!!
ha téged ez megnyugtat,akkor minden facca!
Az biztos viszont,ha nem kellett volna,nem is tették volna bele,mert megspóroltak volna vele egy nagyrakás eurót.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4915 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:01:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.13 kedd, 18:00:38
Na ma bementem és beszéltem az egyik ügyfelünkkel aki BOSCH diesel szakszerviz és Adagolós is.
Azt mondta hogy az az AC 0,8bar-os....
Azt sem érti hogy mi a F@szért tették oda be ebbe az egy tipusba....
Teljesen fölösleges és ha bedöglik akkor leis áll a kocsi tőle mert azon nem tudja átszivni a cuccot.
Azt mondta ha bedölik nehogy vegyek másikat, vegyem ki belőle, kössem össze a két csövet és tökéletesen üzemel ugyanúgy.....(Én igyis fogok tenni az biztos, ha elromlik az enyémben)
NA ennyit a 3baros műsorrol...!!!!
Hát... a szervízekben mondtak már mindenfélét. Egyik állítás van a másikkal szemben. Ha a benzinesnél 4 bár körül van - az ugyi egy dokumentum, nem pedig egy szaki mondja fejből - akkor a dizlinél is valószínűbb a 3, mint a 0,8. (Ezt most úgymond kötekedésképpen mondtam, nem kell komolyan venni)
Ha valakinek van rá lehetősége, ugyan mérje már meg... akkor nem kellene találgatni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4916 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:33:19 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.13 kedd, 18:51:51
ha téged ez megnyugtat,akkor minden facca!
Az biztos viszont,ha nem kellett volna,nem is tették volna bele,mert megspóroltak volna vele egy nagyrakás eurót.....
Persze hogy megnyugtat....
Hát hogy fordéknál mit kellett volna meg mit nem kellett volna be-ki szerelni abba most inkább ne menjünk bele...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4917 Dátum:
2011.09.13 kedd, 23:35:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.13 kedd, 18:00:38
Na ma bementem és beszéltem az egyik ügyfelünkkel aki BOSCH diesel szakszerviz és Adagolós is.
Azt mondta hogy az az AC 0,8bar-os....
Azt sem érti hogy mi a F@szért tették oda be ebbe az egy tipusba....
Teljesen fölösleges és ha bedöglik akkor leis áll a kocsi tőle mert azon nem tudja átszivni a cuccot.
Azt mondta ha bedölik nehogy vegyek másikat, vegyem ki belőle, kössem össze a két csövet és tökéletesen üzemel ugyanúgy.....(Én igyis fogok tenni az biztos, ha elromlik az enyémben)
NA ennyit a 3baros műsorrol...!!!!
Szerintem csak kényelmi és adagoló ovó szerepe van ha kifogy a cucc a tankból és leáll a masina. Feltöltve a tankot az adagoló nagyon nem szeret hosszabban levegőt szipókázni ezért beraktak egy rásegítő szivatyút ami viszonlag gyorsan feltölti a rendszert olajjal. Ez csak az én véleményem. Trasit-okban sincs és mennyi km-t elmennek.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4918 Dátum:
2011.09.13 kedd, 23:41:50 »
Tudom nem ide tartozik de nem tudtok kombi bal első és hátsó ajtóba vizlehúzó gumit? ?arangyos mint a béka!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4919 Dátum:
2011.09.14 szerda, 00:10:42 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.09.13 kedd, 23:41:50
Tudom nem ide tartozik de nem tudtok kombi bal első és hátsó ajtóba vizlehúzó gumit? ?arangyos mint a béka!
Kérdezd meg Wyctor-t itt a fórumon, már többen vettünk tőle gyári újat. Használtban meg Motorcraft-tud segíteni.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4920 Dátum:
2011.09.14 szerda, 00:35:35 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.09.14 szerda, 00:10:42
Kérdezd meg Wyctor-t itt a fórumon, már többen vettünk tőle gyári újat. Használtban meg Motorcraft-tud segíteni.
Tényleg kösz! De jó hogy más tud gondolkozni helyettem!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4921 Dátum:
2011.09.14 szerda, 23:16:10 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.09.13 kedd, 23:35:15
Szerintem csak kényelmi és adagoló ovó szerepe van ha kifogy a cucc a tankból és leáll a masina. Feltöltve a tankot az adagoló nagyon nem szeret hosszabban levegőt szipókázni ezért beraktak egy rásegítő szivatyút ami viszonlag gyorsan feltölti a rendszert olajjal. Ez csak az én véleményem. Trasit-okban sincs és mennyi km-t elmennek.
Valamiért túlbiztositották....ebből is látszik hogy milyen jó kis gép...
tédécéiiiiből már csak sporoltak kifele mindent...
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4922 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 08:43:09 »
ez igy van. megneztek a tddi-t azszondtak ez tul extras, eccerusitsunk!
Ettol meg ma reggel nem indultam, max 1-et tekert az onindito, aztan utana muszerek maximumra es sotetseg. Valszeg akksi lesz vagy testkabel. Tegnap es tegnapelott mentem vele ~600 km-t
A delutanom mar el van rendezve .....
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4923 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 13:04:49 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.09.15 csütörtök, 08:43:09
ez igy van. megneztek a tddi-t azszondtak ez tul extras, eccerusitsunk!
Ettol meg ma reggel nem indultam, max 1-et tekert az onindito, aztan utana muszerek maximumra es sotetseg. Valszeg akksi lesz vagy testkabel. Tegnap es tegnapelott mentem vele ~600 km-t
A delutanom mar el van rendezve .....
Valószínű aksi, de a töltésedet is ellenőriztesd majd le.
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4924 Dátum:
2011.09.16 péntek, 16:13:14 »
Hello mindenkinek!!
Kérdésem a következő:-az adagolómon olajat vettem észre,mármint a nagynyomású csöveken.honnan kerülhetett oda?Gondolom ha a szívosorból,annak teljesítménycsökkenést is kéne okoznia,merthogy kifúlyna(?)
-de én semmit nem vettem észre....?
Máskérdés:-kell-e vezérműláncot cserélni bizonyos km-után,és mit kóstál?
Na mégegy kérdés:-ha kiütöm a katalizátort mi lessz a következménye??
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4925 Dátum:
2011.09.16 péntek, 16:38:57 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.16 péntek, 16:13:14
Hello mindenkinek!!
Kérdésem a következő:-az adagolómon olajat vettem észre,mármint a nagynyomású csöveken.honnan kerülhetett oda?Gondolom ha a szívosorból,annak teljesítménycsökkenést is kéne okoznia,merthogy kifúlyna(?)
-de én semmit nem vettem észre....?
Máskérdés:-kell-e vezérműláncot cserélni bizonyos km-után,és mit kóstál?
Na mégegy kérdés:-ha kiütöm a katalizátort mi lessz a következménye??
Anélkül, hogy teljesítményvesztést észlelnél, is ki tud szivárogni az olaj ha elfáradt a tömítés.
-
Ha kiütöd a katalizátort lesz egy rossz katalizátorod, de jobban fog menni és kicsit kevesebbet eszik...de van egy jobb megoldás is.. a kecske is jóllakik és a katalizátor is megmarad
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4926 Dátum:
2011.09.16 péntek, 16:43:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.16 péntek, 16:38:57
Anélkül, hogy teljesítményvesztést észlelnél, is ki tud szivárogni az olaj ha elfáradt a tömítés.
-
Ha kiütöd a katalizátort lesz egy rossz katalizátorod, de jobban fog menni és kicsit kevesebbet eszik...de van egy jobb megoldás is.. a kecske is jóllakik és a katalizátor is megmarad
márminthogy?
-hidaljam át egy csőszakasszal a kati helyét?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4927 Dátum:
2011.09.16 péntek, 18:49:10 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.16 péntek, 16:43:42
márminthogy?
-hidaljam át egy csőszakasszal a kati helyét?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5574.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4928 Dátum:
2011.09.16 péntek, 19:47:39 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.16 péntek, 16:43:42
márminthogy?
-hidaljam át egy csőszakasszal a kati helyét?
Aha...a hétvégén is sikerült egy jó kis gépet megszabadítani a katitól...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4929 Dátum:
2011.09.16 péntek, 21:21:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.16 péntek, 19:47:39
Aha...a hétvégén is sikerült egy jó kis gépet megszabadítani a katitól...
Biza
Csak tanusitani tudom a dologt
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4930 Dátum:
2011.09.16 péntek, 21:26:46 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.09.16 péntek, 21:21:12
Biza
Csak tanusitani tudom a dologt
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4931 Dátum:
2011.09.16 péntek, 22:55:27 »
sziasztok
kisebb probléma adódott az autóval. fordulaton rángat, leáll, pihenés után beindul, alapjárat is normális, van amikor 10-20km-t elmegy gond nélkül nagyobb fordulaton is. ezt kb egy hete csinálja megint, tavaly nyáron már volt egy ugyanilyen történet. akkor a komplett üzemanyagrendszert leszedtük, kitakarítottuk és eddig nem volt vele gond. Viszont most már szeretném pontosabban tudni mi a baja, a kérdés az lenne, hogy Eger vagy Gyöngyös környékén van-e valaki aki tud menet közben mérni/diagnosztizálni. Hibakódot nem ír a gép.
köszönöm
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4932 Dátum:
2011.09.16 péntek, 23:33:24 »
Idézetet írta: Sipike - 2011.09.16 péntek, 22:55:27
sziasztok
kisebb probléma adódott az autóval. fordulaton rángat, leáll, pihenés után beindul, alapjárat is normális, van amikor 10-20km-t elmegy gond nélkül nagyobb fordulaton is. ezt kb egy hete csinálja megint, tavaly nyáron már volt egy ugyanilyen történet. akkor a komplett üzemanyagrendszert leszedtük, kitakarítottuk és eddig nem volt vele gond. Viszont most már szeretném pontosabban tudni mi a baja, a kérdés az lenne, hogy Eger vagy Gyöngyös környékén van-e valaki aki tud menet közben mérni/diagnosztizálni. Hibakódot nem ír a gép.
köszönöm
Pedig neked is valószínűleg a jó öreg AC rakoncátlankodik...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4933 Dátum:
2011.09.17 szombat, 20:57:53 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.16 péntek, 16:13:14
Hello mindenkinek!!
Kérdésem a következő:-az adagolómon olajat vettem észre,mármint a nagynyomású csöveken.honnan kerülhetett oda?Gondolom ha a szívosorból,annak teljesítménycsökkenést is kéne okoznia,merthogy kifúlyna(?)
Szia!
Ha sötét olajnyomokat látsz, akkor annak a forrása a szívósorban lévő 8 db tömítés egyike, vagy másika, vagy mindegyike. Nem szökik itt ele annyi levegő, hogy éreznél teljesítmény vesztést. De ha még nem vetted le a szívósort és nincs kipucolva, EGR ledugózva, akkor azt érdemes lenne megcsinálnod, mert attól sokat javulhat a motor lélegzése. Itt láthatod a tömítéseket ~ 700-900 Ft/db
http://kepfeltoltes.hu/110917/DSCF8343_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4934 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 13:03:19 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.16 péntek, 23:33:24
Pedig neked is valószínűleg a jó öreg AC rakoncátlankodik...
akkor a mai program az lesz, hogy szivattyú le, akksiról áramot neki és 10mp egy másfeles üveg kb? Lehet nincs köze hozzá, de sikerült úgy megtankolnom hogy már kijött a go, azóta csinálja ezt. valamiért nem kapcsolt ki a töltőpisztoly mikor tele lett a tank
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4935 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 13:08:32 »
Idézetet írta: Sipike - 2011.09.18 vasárnap, 13:03:19
akkor a mai program az lesz, hogy szivattyú le, akksiról áramot neki és 10mp egy másfeles üveg kb? Lehet nincs köze hozzá, de sikerült úgy megtankolnom hogy már kijött a go, azóta csinálja ezt. valamiért nem kapcsolt ki a töltőpisztoly mikor tele lett a tank
Szerintem ehhez semmi köze... inkább a tankod tele lehet sárral.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4936 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 13:16:09 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.18 vasárnap, 13:08:32
Szerintem ehhez semmi köze... inkább a tankod tele lehet sárral.
az nem egy jó élmény
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4937 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 13:17:16 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.18 vasárnap, 13:08:32
Szerintem ehhez semmi köze... inkább a tankod tele lehet sárral.
tavaly nyáron leszedtük azt is meg a csöveket is meg mindent kitakarítottunk, sajnos akkor utángyártott go szűrő ment bele, azóta olvastam hogy gyári kell, ezt majd cserélem is a héten. szóval remélem egy év alatt nem lett tele a tank cuccal, nem tankolok kannából.
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4938 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 13:36:50 »
Idézetet írta: Sipike - 2011.09.18 vasárnap, 13:17:16
tavaly nyáron leszedtük azt is meg a csöveket is meg mindent kitakarítottunk, sajnos akkor utángyártott go szűrő ment bele, azóta olvastam hogy gyári kell, ezt majd cserélem is a héten. szóval remélem egy év alatt nem lett tele a tank cuccal, nem tankolok kannából.
Egy év alatt nem ment tele... és én azt sem hinném, hogy az utángyártott szűrő ne lenne jó. Nem ez lesz a gond.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4939 Dátum:
2011.09.26 hétfő, 10:51:42 »
sziasztok 2002-es kombi mondim van . az lenne a kérdésem hogy a hátsó futóműben az hiszem lengővillánanak hívják 1 nagy lemezszerű ami az agytó előremegy a hátsó ajtó küszöb alá egy szilenttel van felfogatva és ehez kapcsolodik a görbe lengővilla is remélem meg lehet érteni. A kérdésem az lenne hogy kellene nekem bele 1 szilent de azt mondják hogy csak egybe lehet megvenni cirka 30-40ezerért, na én 1 szilent miatt nem adok ki anyit , vki nem tudja hogy lehet venni hozzá esetleg szilentet külön amit bele lehet szerkeszteni? Előre is köszi
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4940 Dátum:
2011.09.27 kedd, 21:31:13 »
sziasztok!
egy haverom DI mondeoján akarunk termosztátot cserélni! természetesen megrendeltettem vele mindkettőt! van valamelyiknek vmi buktatója amire figyelni kell a cserénél vagy sima ügy?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4941 Dátum:
2011.09.27 kedd, 21:41:29 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.27 kedd, 21:31:13
sziasztok!
egy haverom DI mondeoján akarunk termosztátot cserélni! természetesen megrendeltettem vele mindkettőt! van valamelyiknek vmi buktatója amire figyelni kell a cserénél vagy sima ügy?
Di-nél a magasnyomású csöveket vegyétek le (olajkörihez), így már nem lehet gond...azért az nem baj, ha van spéci..ilyen bowdenes vízcső bilincs fogó, azzal egyszerűbb..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4942 Dátum:
2011.09.27 kedd, 21:45:25 »
na az egr kiköltözött a szekrénybe
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4943 Dátum:
2011.09.27 kedd, 21:50:25 »
Idézetet írta: klinge75 - 2011.09.26 hétfő, 10:51:42
sziasztok 2002-es kombi mondim van . az lenne a kérdésem hogy a hátsó futóműben az hiszem lengővillánanak hívják 1 nagy lemezszerű ami az agytó előremegy a hátsó ajtó küszöb alá egy szilenttel van felfogatva és ehez kapcsolodik a görbe lengővilla is remélem meg lehet érteni. A kérdésem az lenne hogy kellene nekem bele 1 szilent de azt mondják hogy csak egybe lehet megvenni cirka 30-40ezerért, na én 1 szilent miatt nem adok ki anyit , vki nem tudja hogy lehet venni hozzá esetleg szilentet külön amit bele lehet szerkeszteni? Előre is köszi
kérdezd őket:
http://www.silentblock.hu/
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4944 Dátum:
2011.09.27 kedd, 22:05:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.27 kedd, 21:45:25
na az egr kiköltözött a szekrénybe
Akkor most van a helyén
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4945 Dátum:
2011.09.28 szerda, 07:48:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.27 kedd, 21:45:25
na az egr kiköltözött a szekrénybe
azt csodáltam, hogy eddig nem tetted meg.. nálatok büntetlenül megtehető ez a lépés.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4946 Dátum:
2011.09.28 szerda, 09:32:42 »
Ervin!
ezt most nem értem de biztos én vagyok a hülye. az olajköri nam az olajhűtőben van hátul a motor mögött ahol az olajszűrő is rajta van?(focusbol indulok ki mert hirtelen a DI mondeoblokk nincs elöttem) szoval ahhoz mért is kell levenni a nagynyomású csöveket? olajat le kell esetleg engedni? bocs ha hülyeségeket kérdezek csak 7végén akarjuk csinálni aztán nem szeretném ha meglepetés érne valahol...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Nyári István
Vendég
TDDi motor
«
Új hozzászólás #4947 Dátum:
2011.09.28 szerda, 09:37:00 »
Helló! Nagy kérdésem lenne felétek: 2001-es diesel (2000ccm , 115le) mondeóm van, a következő a hibajelenség: Indítás után mintegy 5 mp-t jár tökéletesen utána egyszerűen leáll!! Mitől lehet ez? Mintha elfordítanám a kulcsot. Ha valaki találkozott hasonlóval, ossza meg velem a tapasztalatokat.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4948 Dátum:
2011.09.28 szerda, 09:57:36 »
immobilizer problema lehet.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4949 Dátum:
2011.09.28 szerda, 09:59:44 »
Idézetet írta: henki - 2011.09.28 szerda, 09:32:42
Ervin!
ezt most nem értem de biztos én vagyok a hülye. az olajköri nam az olajhűtőben van hátul a motor mögött ahol az olajszűrő is rajta van?(focusbol indulok ki mert hirtelen a DI mondeoblokk nincs elöttem) szoval ahhoz mért is kell levenni a nagynyomású csöveket? olajat le kell esetleg engedni? bocs ha hülyeségeket kérdezek csak 7végén akarjuk csinálni aztán nem szeretném ha meglepetés érne valahol...
Bocs hogy "közbeszólok", de a DI Mondin a vízpumpa mögött van az olajköri termosztát. Szívósor le, és ha "nőgyógyász" kezed van akkor nem kell levenni a nyomócsöveket, hozzáférsz a termosztát csavarjához/ha leveszed a nyomócsövet akkor lényegesen egyszerűbb/. Asszem 1db 8-as krovával leszedhető.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak:
1
...
92
93
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
105
106
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ