Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:46:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
129
130
131
132
133
134
135
[
136
]
137
138
139
140
141
142
143
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102907 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6750 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:42:32 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.05 vasárnap, 20:39:31
Az állófűtésre gondolsz?
nem, a kieg fűtésre.
az állófűtés az más
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6751 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:44:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 20:42:32
nem, a kieg fűtésre.
az állófűtés az más
Jaja, kezdem őket megkülönböztetni. Az állófűtés magától indul ugyi? a Kieg meg a 3 gyertyás amit mondasz.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6752 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:46:31 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.05 vasárnap, 20:44:55
Jaja, kezdem őket megkülönböztetni. Az állófűtés magától indul ugyi? a Kieg meg a 3 gyertyás amit mondasz.
úgy biz'
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6753 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:46:55 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.05 vasárnap, 20:44:55
Jaja, kezdem őket megkülönböztetni. Az állófűtés magától indul ugyi? a Kieg meg a 3 gyertyás amit mondasz.
nem. az állófűtés azért állófűtés, mert álló motornál is működik
van egy kályha része, amiben go-t vagy benyát éget. előre lehet prógramozni, hogy mikor menjen
a kieg az tddi-nél a 3 gyertyás, de lehet ez is akár üzemanyagégetéses
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6754 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 20:59:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 20:46:55
nem. az állófűtés azért állófűtés, mert álló motornál is működik
van egy kályha része, amiben go-t vagy benyát éget. előre lehet prógramozni, hogy mikor menjen
a kieg az tddi-nél a 3 gyertyás, de lehet ez is akár üzemanyagégetéses
A magától indult úgy értettem, hogy nem kell hozzá motor vagy gyújtás. Az bekapcsol bizonyos fok alatt, igaz?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6755 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 21:01:00 »
Idézetet írta: csehors - 2012.02.05 vasárnap, 20:59:18
A magától indult úgy értettem, hogy nem kell hozzá motor vagy gyújtás. Az bekapcsol bizonyos fok alatt, igaz?
csak akkor ha előre beprogramoztad, hogy x órától kezdve menjen.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6756 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 21:03:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 20:46:55
nem. az állófűtés azért állófűtés, mert álló motornál is működik
van egy kályha része, amiben go-t vagy benyát éget. előre lehet prógramozni, hogy mikor menjen
a kieg az tddi-nél a 3 gyertyás, de lehet ez is akár üzemanyagégetéses
Az állófűtés komolyabb dolog, csak kevés olyan 6 év feletti autóról tudok amelyikben még nem romlott volna el....
és nem csak fordokra jellemző, de mindig lehet velük szerelőhöz futkozni...főleg elektronika, de más egyebek is. Nincs ilyenre szükségem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6757 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 21:15:03 »
Hol megy le a reléktől a kieg fűtés kábele?
akarok tenni egyet valahova feljebb, nem akarok már hajolgatni....meg ugyis van egy plusszom, lentit meg kikötöm ugyis bevan rohadva....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6758 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 21:20:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 21:01:00
csak akkor ha előre beprogramoztad, hogy x órától kezdve menjen.
Pontosítsunk... két fajta van (a mondeónál). Az egyiket be lehet programozni, a másikat nem.
Viszont, menet közben mindkettő beindul, ha a motor x fok alatt van, kinn meg mondjuk 0.
Szóval menet közben is fűt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6759 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:04:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.05 vasárnap, 21:03:09
Az állófűtés komolyabb dolog, csak kevés olyan 6 év feletti autóról tudok amelyikben még nem romlott volna el....
és nem csak fordokra jellemző, de mindig lehet velük szerelőhöz futkozni...főleg elektronika, de más egyebek is. Nincs ilyenre szükségem..
előző offban volt
jó is volt amíg működött
kb 8 szerelőt látott, senki sem tudta megcsinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6760 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:06:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.05 vasárnap, 21:20:00
Pontosítsunk... két fajta van (a mondeónál). Az egyiket be lehet programozni, a másikat nem.
Viszont, menet közben mindkettő beindul, ha a motor x fok alatt van, kinn meg mondjuk 0.
Szóval menet közben is fűt.
mondeo-kban lévő kályhás fűtést nem ismerem, de szerintem az sem állófűtés, hanem ugyan úgy kieg, mint az elektromos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6761 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:10:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.05 vasárnap, 21:15:03
Hol megy le a reléktől a kieg fűtés kábele?
akarok tenni egyet valahova feljebb, nem akarok már hajolgatni....meg ugyis van egy plusszom, lentit meg kikötöm ugyis bevan rohadva....
ha meg mondod milyen néven van a TIS-ben, akkor megmondom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6762 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:13:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 22:06:16
mondeo-kban lévő kályhás fűtést nem ismerem, de szerintem az sem állófűtés, hanem ugyan úgy kieg, mint az elektromos
Nem... a Zsolenek is volt (meg asszem van is), meg a Zoli79-nek is. Felfűti a motort mondjuk 40 fokra. A programozható még levegőt is fúj be, szóval az utastér is langyos lesz.
Tehát rendes állófűtés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6763 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:16:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 22:04:27
előző offban volt
jó is volt amíg működött
kb 8 szerelőt látott, senki sem tudta megcsinálni
Igen ez van minddel egytől-egyig, egy igazi fhos mind.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6764 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:16:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.05 vasárnap, 22:13:07
Nem... a Zsolenek is volt (meg asszem van is), meg a Zoli79-nek is. Felfűti a motort mondjuk 40 fokra. A programozható még levegőt is fúj be, szóval az utastér is langyos lesz.
Tehát rendes állófűtés.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kiralyz
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6765 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 23:14:31 »
holnap nekem is ez lesz! MEgyek venni s segítséggel megprobálom ellenőrizni s cserélni! Nekem se indul :S
Idézetet írta: Leni - 2012.02.05 vasárnap, 18:30:37
na ma délelött kicseréltem az izzítókat....... szerencsére MINDET sikerült
tegnap reggel 10-től kinnt állt az udvaron, ma reggeli indítás előtt kicseréltem és utána indítottam..... pffff nem gondoltam volna hogy ennyit számít. 1 felet nem fordult a motor és már be is indult.....
Beru márkájó volt benne, az vajon még a gyári volt?
Naplózva
Fari
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 115
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6766 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 07:44:53 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.05 vasárnap, 12:21:33
nekem is néha, de a check engine is ég vele együtt. ez a motor beindulásától kb 2mp, aztán egyszerre elalszanak. Nekem halál gyenge az akkum, épp' beindítja reggelente a kocsit. Nem tudom emiatt lehet-e...
Hát most nem mentem vele 2napig és nagyon nehezen indult a garázsban 4fok szóval szerintem aksi lesz
Azert köszi a segítseget.
Naplózva
MKIII 2001 TDDI
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6767 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 10:46:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 19:38:59
akkor nóproblem
repül belőle
valaki képet tudna reprezentálni, hogy hogyan oldotta meg a vízkört??
Íme:
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6768 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 11:32:26 »
Idézetet írta: kiralyz - 2012.02.05 vasárnap, 23:14:31
holnap nekem is ez lesz! MEgyek venni s segítséggel megprobálom ellenőrizni s cserélni! Nekem se indul :S
1 tanács:
én előtte 1 nappal már kétszer eláztattam csavarlazítóval, majd a kiszedés előtt is 5-10 peccel, valamint mikor megindultak kicsit, kiteker, csavarlaza majd vissza húz. Nagyon paráztam, hogy bele ne törjem, de finoman kell csinálni és menni fog.
Ja visszarakásnál "megkentem" ezüstzsírral a meneteket.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6769 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 13:38:32 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.06 hétfő, 10:46:10
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6770 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 19:44:12 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.06 hétfő, 10:46:10
Íme:
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6771 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 19:49:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.05 vasárnap, 20:19:31
Este 7-kor már -18 alatt volt kint az udvaron a hőmérőn..idén még nem volt ilyen hideg erre fele...
itt csak 15,de bitang ám ez is.Reggel pöccent a gép,délután a melóban még állítottam a turbón,mert nem ment,meg kormolt(túlhúztam
)
Na mostmár valóban olyan csendesen jár,mint a katival.
Az elállított turbó miatt volt hangosabb a gép 2000körül.Teljesítmény.....hát....az van.Úgyhogy nem tudom,mennyit dob rajta.De ilyenkor nem is lehet tesztelni.Mindenki 3ikban megy 40el.A sok mazsi.
Most nagyon tetszik,de jöhetne már a jóidő.Meg a nyárik 225/45/17esek lesznek.Na azzal finom lesz a gép.
Egy százast már elgurultam vele,de a mutató még jobb oldalra van ragasztva.Úgyhogy fogyiról majd később!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6772 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 20:59:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.06 hétfő, 19:44:12
Azért Ervin tanácsai nélkül ez a kép nem jöhetett volna létre!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6773 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 21:06:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.06 hétfő, 19:49:53
itt csak 15,de bitang ám ez is.Reggel pöccent a gép,délután a melóban még állítottam a turbón,mert nem ment,meg kormolt(túlhúztam
)
Na mostmár valóban olyan csendesen jár,mint a katival.
Az elállított turbó miatt volt hangosabb a gép 2000körül.Teljesítmény.....hát....az van.Úgyhogy nem tudom,mennyit dob rajta.De ilyenkor nem is lehet tesztelni.Mindenki 3ikban megy 40el.A sok mazsi.
Most nagyon tetszik,de jöhetne már a jóidő.Meg a nyárik 225/45/17esek lesznek.Na azzal finom lesz a gép.
Egy százast már elgurultam vele,de a mutató még jobb oldalra van ragasztva.Úgyhogy fogyiról majd később!
Hát ilyen körülmények között csak több lesz a fogyi...azzal is várj a normális viszonyokra!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6774 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 21:51:09 »
Azon agyaltam hogy ha a katalizátor iktató amit beszereltek dupla falu lenne és a külső részébe a fagyálló bele lenne vezetve egy alsó és felső kivezetéssel,és be lenne kötve a viz rendszerébe, akkor tulajdonképpen a kipufogógáz melegitené és kapnánk egy energia befektetés nélküli tök egyszerű vizmelegitőt ami kajak jó hatásfokú lenne....nem?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6775 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 21:59:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.06 hétfő, 21:51:09
Azon agyaltam hogy ha a katalizátor iktató amit beszereltek dupla falu lenne és a külső részébe a fagyálló bele lenne vezetve egy alsó és felső kivezetéssel,és be lenne kötve a viz rendszerébe, akkor tulajdonképpen a kipufogógáz melegitené és kapnánk egy energia befektetés nélküli tök egyszerű vizmelegitőt ami kajak jó hatásfokú lenne....nem?
Én is agyaltam már ezen, de akkor nyáron lehet teljesen nyitott termosztátnál is kevés lenne a hűtés, és forralná a vizet...
Csak ezért nem ilyen, különben már ilyen lenne..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6776 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:00:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.06 hétfő, 21:59:09
Én is agyaltam már ezen, de akkor nyáron lehet teljesen nyitott termosztátnál is kevés lenne a hűtés, és forralná a vizet...
Csak ezért nem ilyen, különben már ilyen lenne..
kell rá egy átkötő cső meg két csap és ennyi a nyári üzem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6777 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:02:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.06 hétfő, 22:00:22
kell rá egy átkötő cső meg két csap és ennyi a nyári üzem...
akár még elektromos szelepekkel is meg lehet variálni, ami bizonyos külső hőmérséklet alatt átvált
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6778 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:02:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.06 hétfő, 22:02:29
akár még elektromos szelepekkel is meg lehet variálni, ami bizonyos külső hőmérséklet alatt átvált
akár....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6779 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:06:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.06 hétfő, 22:02:29
akár még elektromos szelepekkel is meg lehet variálni, ami bizonyos külső hőmérséklet alatt átvált
És mikor lezár a szelep, akkor a többszáz fokos füsttől meg a hőtágulástól lesz egy bummmmm...vagy?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6780 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:08:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.06 hétfő, 22:06:17
És mikor lezár a szelep, akkor a többszáz fokos füsttől meg a hőtágulástól lesz egy bummmmm...vagy?
ezt most nem értem
minnyá megszerkesztem paintben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6781 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:17:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.06 hétfő, 22:06:17
És mikor lezár a szelep, akkor a többszáz fokos füsttől meg a hőtágulástól lesz egy bummmmm...vagy?
tehát:
az iktató körül van egy másik cső. abban van a víz, kékel jelölve, belül szürkével jelölve a kpufgáz.
kell összesen 3db szelep.
ha a 2db piros nyitva van, és a zöld zárva, akkor aktív, tehát melegíti a vizet, ha meg fordítva, akkor meg zárva. megfelelő anyagminőség és nincs semmiféle puff
vagy nyárra egyszerűen le kell róla húzni a vízcsövet, és összezárni a vízkört
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6782 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:20:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.06 hétfő, 22:08:27
ezt most nem értem
minnyá megszerkesztem paintben
Na erre kíváncsi lennék, hogy nyáron 40 fokban a 600 fokos kipufogógázzal fűtött patronból hova engednéd a nyomást, hogy az a hűtőt ne fűtse, mert az már a motortól is teljes vagy ahhoz közeli kapacitással dolgozik?
Mondjuk utánfutózol, vagy egyéb nagy terhelés.... Várom az ötleteket, én megcsinálom
Robbantást nem vállalok!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6783 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:25:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.06 hétfő, 22:17:53
tehát:
az iktató körül van egy másik cső. abban van a víz, kékel jelölve, belül szürkével jelölve a kpufgáz.
kell összesen 3db szelep.
ha a 2db piros nyitva van, és a zöld zárva, akkor aktív, tehát melegíti a vizet, ha meg fordítva, akkor meg zárva. megfelelő anyagminőség és nincs semmiféle puff
vagy nyárra egyszerűen le kell róla húzni a vízcsövet, és összezárni a vízkört
Azért azt a verziót nem szeretném kipróbálni mikor a két piros zárva van és elkezdem tolni neki...majd kinyitná valamelyik szelepet és az 500 bar kivinné a kiegyenlítőtartályt a hűtőn keresztül a szabadba
....ez csak leegyszerűsített válasz volt..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6784 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:26:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.06 hétfő, 22:20:23
Na erre kíváncsi lennék, hogy nyáron 40 fokban a 600 fokos kipufogógázzal fűtött patronból hova engednéd a nyomást, hogy az a hűtőt ne fűtse, mert az már a motortól is teljes vagy ahhoz közeli kapacitással dolgozik?
Mondjuk utánfutózol, vagy egyéb nagy terhelés.... Várom az ötleteket, én megcsinálom
Robbantást nem vállalok!
kell rá még egy szelep ami elengedi a vizet
csak akkor meg mindig utána kell tölteni...
mondjuk az is kérdéses, hogy ha kering a víz, akkor mennyire melegszik el a víz...
vagy egy 2cm átmérőjű csövet átengedni az iktatón amiben megy a víz?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6785 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:26:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.06 hétfő, 22:25:46
Azért azt a verziót nem szeretném kipróbálni mikor a két piros zárva van és elkezdem tolni neki...majd kinyitná valamelyik szelepet és az 500 bar kivinné a kiegyenlítőtartályt a hűtőn keresztül a szabadba
....ez csak leegyszerűsített válasz volt..
melegvizes magasnyomásmú motortérmosás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6786 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:29:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.06 hétfő, 22:26:15
vagy egy 2cm átmérőjű csövet átengedni az iktatón amiben megy a víz?
Ezt meg ahhoz tudnám hasonlítani, hogy: " Tettem bele egr dugót, de fúrtam bele egy kis lyukat, hátha így blablablabla...)
Na ez ugyanilyen kb...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6787 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:30:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.06 hétfő, 22:29:24
Ezt meg ahhoz tudnám hasonlítani, hogy: " Tettem bele egr dugót, de fúrtam bele egy kis lyukat, hátha így blablablabla...)
Na ez ugyanilyen kb...
ok, de itt telibe nem lehet, ahogy írtad, is mert túlfűti a vizet...
akkor meg a vízteret kell csökkenteni, hogy ne melegítsen egyszerre annyi vizet...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6788 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:34:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.06 hétfő, 22:30:51
ok, de itt telibe nem lehet, ahogy írtad, is mert túlfűti a vizet...
akkor meg a vízteret kell csökkenteni, hogy ne melegítsen egyszerre annyi vizet...
Az már plussz hő, a hűtőnk nem erre van tervezve! Nyáron meg nem fűthetsz....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6789 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:34:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.06 hétfő, 22:34:06
Az már plussz hő, a hűtőnk nem erre van tervezve! Nyáron meg nem fűthetsz....
akkor nagyon nincs rá megoldás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6790 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:40:42 »
ezt találtam:
ezt írja:
Válasz
Eddigi tapasztalat: A Vízhűtő letakarva 50%ban, a cooler és a maradék vízhűtő kap menetszelet!
Kb 5-8 km és üzemmeleg a motor, és tartja! Nem hül vissza. Az olaj 70fokos.
Hosszútávon is tesztelve, és nem melegszik túl!
nyári tesztről még nincs hír
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6791 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:44:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.06 hétfő, 22:34:42
akkor nagyon nincs rá megoldás
Megbízható, komplikáció mentes nincs szerintem se, csak ilyen télre feltöltöm, működik és jó, jön a meleg, két piros csap elzár, leeresztő kinyit és nyáron üresen használom, télen leeresztő elzár két piros kinyit és örülünk a melegnek...de nekem ez nem tetszik így.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6792 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:50:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.06 hétfő, 22:40:42
ezt találtam:
ezt írja:
nyári tesztről még nincs hír
Ennyi erővel az egr hűtőt kötném bele a kipufogóágba, ugyanez...de a plussz hőhöz nyáron nincs plussz hűtőd...valaki ezt megcsinálta, mármint azt amit a képen mutatsz, de hülyeséget én is tudok csinálni...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6793 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:52:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.06 hétfő, 22:50:15
Ennyi erővel az egr hűtőt kötném bele a kipufogóágba, ugyanez...de a plussz hőhöz nyáron nincs plussz hűtőd...valaki ezt megcsinálta, mármint azt amit a képen mutatsz, de hülyeséget én is tudok csinálni...
mint ötlet nem rossz, csak kompromisszumok kellenek a használatához
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6794 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:56:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.06 hétfő, 22:52:18
mint ötlet nem rossz, csak kompromisszumok kellenek a használatához
Inkább bátorság...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gyoha
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6795 Dátum:
2012.02.07 kedd, 01:17:41 »
Sziasztok!
Jó régen nem jártam itt, időm is kevesebb volt olvasni a fórumot, meg az autónak sem volt semmi baja évek óta.
2001-es TDDI motor, kb. 250-300 ekm-rel, én 6 év alatt kb. 150 ezret mentem vele. Szerintem minden, ilyen korban már általában cserélendő vagy felújítandó alkatrész eredeti még benne, az adagoló, a turbó, a tengelykapcsoló, a lendkerék.
Január első hetében megállt az autó. Először kicsit rángatott, aztán jobban, füstölt, leállt, aztán még beindult, nagyon erőtlen volt, rángatott, majd végül leállt és nem indult.
Jó, elviszem egy Bosch szervizbe, megkértem kollégámat vontasson el. Kb. 2 óra telt el a leállás óta, vontatás előtt megpróbáltam beindítani, gond nélkül beindult, ment. Ettől függetlenül elmentem a szervizbe (Istvánkó-Budakalász), derítsék mi történt. A hibakódokat most nem írnám le (lehet, hogy itt a józan paraszti ész többet ér), de azt gyanították, hogy az adagolóval lehet valamilyen mechanikus probléma, de figyeljem az autót, aztán majd meglátjuk. Mivel eddig szinte semmit nem költöttem az autóra a kopó alkatrészeken kívül, lelkileg teljesen készen álltam a több százezres kiadásra, de azért csak motoszkált bennem, hogy azért ez kicsit furcsa.
Ha az adagolóval mechanikai probléma van és mondjuk törik valami, akkor az nem javul meg magától, ha meg kopik valami, akkor az szép lassan jelentkezik. Az elektronikai problémát a hibakódok alapján elvetettük.
"Roppant nyugodt" voltam mivel 3 nap múlva egy 1500 km-es olaszországi útra készültem az autóval, este kimentem az M0-ra, mentem kb. 100 km-t de semmi gond. Beszéltem még pár szakival és egyre inkább az kezdett sejleni, hogy valami dugulás lehet inkább a gond.
Olaszországot megjártam gond nélkül (valószínűleg elég nagy bátorság volt így elmenni), míg múlt héten ismét megállt az autó (az előzőhöz hasonló tünetek mellett), most viszont az előzővel ellentétben kifejezetten kevés 3-4 liter üzemanyaggal a tankban. Már rutinosan vártam 1 órát, utána pöccre indult az autó, azóta is megy.
Nekem az a teóriám, hogy valami szennyeződés lehet az üzemanyagban, ami egyszer csak eltömít valahol valamit, majd ahogy leáll az autó az üzemanyag szép lassan visszafolyik a tankba a szennyeződéssel együtt és vidáman megy minden, amíg a szivattyú ismét fel nem szívja. A megoldás talán egy üzemanyagtank tisztítás lenne.
Napokon belül esedékes az olajcsere, így a gázolajszűrőben is közel 20 000 km van, tehát cserélve lesz.
Az a kérdésem, hogy volt-e valakinek hasonló gondja és ha igen mi lett a megoldás?
Várom a tippeket, amiket előre is köszönök!
Gábor
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6796 Dátum:
2012.02.07 kedd, 06:18:32 »
Idézetet írta: gyoha - 2012.02.07 kedd, 01:17:41
Sziasztok!
Jó régen nem jártam itt, időm is kevesebb volt olvasni a fórumot, meg az autónak sem volt semmi baja évek óta.
2001-es TDDI motor, kb. 250-300 ekm-rel, én 6 év alatt kb. 150 ezret mentem vele. Szerintem minden, ilyen korban már általában cserélendő vagy felújítandó alkatrész eredeti még benne, az adagoló, a turbó, a tengelykapcsoló, a lendkerék.
Január első hetében megállt az autó. Először kicsit rángatott, aztán jobban, füstölt, leállt, aztán még beindult, nagyon erőtlen volt, rángatott, majd végül leállt és nem indult.
Én AC pumpa megállásra gondolnék.
Jó, elviszem egy Bosch szervizbe, megkértem kollégámat vontasson el. Kb. 2 óra telt el a leállás óta, vontatás előtt megpróbáltam beindítani, gond nélkül beindult, ment. Ettől függetlenül elmentem a szervizbe (Istvánkó-Budakalász), derítsék mi történt. A hibakódokat most nem írnám le (lehet, hogy itt a józan paraszti ész többet ér), de azt gyanították, hogy az adagolóval lehet valamilyen mechanikus probléma, de figyeljem az autót, aztán majd meglátjuk. Mivel eddig szinte semmit nem költöttem az autóra a kopó alkatrészeken kívül, lelkileg teljesen készen álltam a több százezres kiadásra, de azért csak motoszkált bennem, hogy azért ez kicsit furcsa.
Ha az adagolóval mechanikai probléma van és mondjuk törik valami, akkor az nem javul meg magától, ha meg kopik valami, akkor az szép lassan jelentkezik. Az elektronikai problémát a hibakódok alapján elvetettük.
"Roppant nyugodt" voltam mivel 3 nap múlva egy 1500 km-es olaszországi útra készültem az autóval, este kimentem az M0-ra, mentem kb. 100 km-t de semmi gond. Beszéltem még pár szakival és egyre inkább az kezdett sejleni, hogy valami dugulás lehet inkább a gond.
Olaszországot megjártam gond nélkül (valószínűleg elég nagy bátorság volt így elmenni), míg múlt héten ismét megállt az autó (az előzőhöz hasonló tünetek mellett), most viszont az előzővel ellentétben kifejezetten kevés 3-4 liter üzemanyaggal a tankban. Már rutinosan vártam 1 órát, utána pöccre indult az autó, azóta is megy.
Nekem az a teóriám, hogy valami szennyeződés lehet az üzemanyagban, ami egyszer csak eltömít valahol valamit, majd ahogy leáll az autó az üzemanyag szép lassan visszafolyik a tankba a szennyeződéssel együtt és vidáman megy minden, amíg a szivattyú ismét fel nem szívja. A megoldás talán egy üzemanyagtank tisztítás lenne.
Napokon belül esedékes az olajcsere, így a gázolajszűrőben is közel 20 000 km van, tehát cserélve lesz.
Az a kérdésem, hogy volt-e valakinek hasonló gondja és ha igen mi lett a megoldás?
Várom a tippeket, amiket előre is köszönök!
Gábor
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6797 Dátum:
2012.02.07 kedd, 08:19:29 »
Idézetet írta: gyoha - 2012.02.07 kedd, 01:17:41
Sziasztok!
Jó régen nem jártam itt, időm is kevesebb volt olvasni a fórumot, meg az autónak sem volt semmi baja évek óta.
2001-es TDDI motor, kb. 250-300 ekm-rel, én 6 év alatt kb. 150 ezret mentem vele. Szerintem minden, ilyen korban már általában cserélendő vagy felújítandó alkatrész eredeti még benne, az adagoló, a turbó, a tengelykapcsoló, a lendkerék.
Ahogy már Soho is írta, az AC-vel lesz gond.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6798 Dátum:
2012.02.07 kedd, 12:00:42 »
Idézetet írta: gyoha - 2012.02.07 kedd, 01:17:41
Sziasztok!
Jó régen nem jártam itt, időm is kevesebb volt olvasni a fórumot, meg az autónak sem volt semmi baja évek óta.
...
szennyeződés tuti nem lehet, mert ha a tankba visszafolyna az üanyag, azaz lelevegősödne, akkor legközelebb be sem indulna...
én is az ac felé keresgélnék
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6799 Dátum:
2012.02.07 kedd, 20:44:15 »
dobj bele egy új AC-t. ez nem adagolóhibára utal...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Oldalak:
1
...
129
130
131
132
133
134
135
[
136
]
137
138
139
140
141
142
143
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ