Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113445 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2012.02.15 szerda, 13:59:36 »

Mad-v!
ugy rámlik 9 liter körül mutogat de tudom h ennek tragédia a fedcompija, szoval ma derül ki pontosan felöntöm a tankot, aztán kiszámolom...

a fogyimérő egy rakás trágya, arra ne hagyatkozz, de a megtehető kilóméterek száma kb reális szokott lenni, ha ugyanabban a stílusban vezeted végig, mint előtte.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2012.02.15 szerda, 15:30:17 »

nekem turbónyomás van tehát teljesitmény is, azzal nincsen gond...tudom h a fedcompi egy kalap sz*r, egyszerüen látom h nagyon magas a fogyi csak nemtom h mitől mikor minden jó. persez futómű rátesz egy fél lityit meg a körülmények sem lehetnének rosszabbak de akkor is 7,5-8 ból simán meg kellene álljon, sztem ez lazán lesz 9 is Embarrassed
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:21:25 »

Sziasztok! A segítségetek szeretném kérni abban hogy holnap megyek műhelybe és szeretném levenni a tankot tisztítás céljából! Szeretnék érdeklődni hogy van e vmi különös dolog amire oda kéne figyelni vagy ez egy egyszerű történet! Ezt a részét még nem bütyköltem a kocsinak! vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:28:29 »

Sziasztok! A segítségetek szeretném kérni abban hogy holnap megyek műhelybe és szeretném levenni a tankot tisztítás céljából! Szeretnék érdeklődni hogy van e vmi különös dolog amire oda kéne figyelni vagy ez egy egyszerű történet! Ezt a részét még nem bütyköltem a kocsinak! vigyor3
sok sikert hozzá vigyor3 egy teljes napot azért szánj rá, mert elég macerás Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:34:30 »

sok sikert hozzá vigyor3 egy teljes napot azért szánj rá, mert elég macerás Undecided
csak annyira,hogy inkább fizettem érte 8e ft-ot,csak ne nekem kelljen csinálni.A turbót meg kicseréltem egyedül..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:35:35 »

sok sikert hozzá vigyor3 egy teljes napot azért szánj rá, mert elég macerás Undecided

Ennek nem igazán örülök Cool! Vmi tipp hogy egyszerübb legyen! szomoru1
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:45:54 »

hmm ez nem hangzik valami jól...focusé lent volt ugy 1 óra alatt...
belső tükröt hogy tudom leszedni a helyéröl? zörög mint a marha, szerintem ez tipushiba mert haveromé is. csak neki alapjáraton, nekem meg fordulaton. de lóg a helyén rendesen sztem valami hézagolás kell a talp alá! csinált már valaki ilyet?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:46:44 »

Ennek nem igazán örülök Cool! Vmi tipp hogy egyszerübb legyen! szomoru1
hagyd a fenébe nyes

amúgy én úgy kezdtem neki, hogy a régi tankot kifúrtam kézifúróval, leengedtem belőle mind a 60l-t (igen előtte lett teletankolva falbav), aztán elmentem Motorcraft-hoz egy tiszta bontott tankért.

utána lekinlódtam a tankot, felkinlódtam az újat és elment rá 2napom.

kombid van, vagy nem?? mert ha igen, akkor leírom pontosan...

minimum még 1 embert kerítsd magad mellé, mert egyedül nem egyszerű...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:47:22 »

csak annyira,hogy inkább fizettem érte 8e ft-ot,csak ne nekem kelljen csinálni.A turbót meg kicseréltem egyedül..... vigyor3
na ja, nekem is ráment 2napom 40fokban Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:56:48 »

hagyd a fenébe nyes

amúgy én úgy kezdtem neki, hogy a régi tankot kifúrtam kézifúróval, leengedtem belőle mind a 60l-t (igen előtte lett teletankolva falbav), aztán elmentem Motorcraft-hoz egy tiszta bontott tankért.

utána lekinlódtam a tankot, felkinlódtam az újat és elment rá 2napom.

kombid van, vagy nem?? mert ha igen, akkor leírom pontosan...

minimum még 1 embert kerítsd magad mellé, mert egyedül nem egyszerű...

 Nem nekem 5 ajtos változatom van! Az a baj hogy én általában nem kuton tankolok és már 3 szivattyut cseréltem 2,5 év alatt és már megint hangosan megy ez a kezdő jele a végnek! Ezért gondoltam hogy már ideje lenne kitakarítani a tankot és holnap sikerült bekunyizni magam a haver mühelyébe és ott talán meg van a kellő cucc hozzá!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:58:45 »

Nem nekem 5 ajtos változatom van! Az a baj hogy én általában nem kuton tankolok és már 3 szivattyut cseréltem 2,5 év alatt és már megint hangosan megy ez a kezdő jele a végnek! Ezért gondoltam hogy már ideje lenne kitakarítani a tankot és holnap sikerült bekunyizni magam a haver mühelyébe és ott talán meg van a kellő cucc hozzá!

5ajtósnál sajna nem tudom Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:00:48 »

5ajtósnál sajna nem tudom Sad

A múltkor már nézegettem alatta a lehetőséget de a befolyót nem láttam alulról és ez kicsit aggaszt!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:09:49 »

Nem nekem 5 ajtos változatom van! Az a baj hogy én általában nem kuton tankolok és már 3 szivattyut cseréltem 2,5 év alatt és már megint hangosan megy ez a kezdő jele a végnek! Ezért gondoltam hogy már ideje lenne kitakarítani a tankot és holnap sikerült bekunyizni magam a haver mühelyébe és ott talán meg van a kellő cucc hozzá!

Én elgondolkodnék, hogy lehetne szűrni... ha van lehetőség az ülepítésre, az jó lenne, azaz egy 200 literes hordó.
Ezen kívül én biz beszereznék egy AC-t és rákötnék egy szűrőt... akár azt, amit az autóról ledobsz.
Hogy ne kerüljön a tankba ennyi kosz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:15:42 »

Én elgondolkodnék, hogy lehetne szűrni... ha van lehetőség az ülepítésre, az jó lenne, azaz egy 200 literes hordó.
Ezen kívül én biz beszereznék egy AC-t és rákötnék egy szűrőt... akár azt, amit az autóról ledobsz.
Hogy ne kerüljön a tankba ennyi kosz.

A hordó megvan működik a rendszer a szivattyús megoldas nem igazán jó bár lehetett volna még javítani a szürést nyes probáltam! Nem tudok másra gondolni mint hogy van egy szűrő a tankba aminek sztem gatter vagy nem tudom de fentről nem tudtam hozzá férni! próbáltam már vissza fujatni is többször de ez vissza térő problémám!
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:54:47 »

basszus kb sosem tankoltam még kuton egyik autómban sem, sosem volt gondom, festékszürővel szüröm át a kannákba, harisnyával meg kocsiba.(a cső végére) GO szürőt meg 20-30 ezrenként cserélek és nem alko-t meg hasonló szemetet rakok bele csak MANN-t vagy Knecht-et wave
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:03:48 »

basszus kb sosem tankoltam még kuton egyik autómban sem, sosem volt gondom, festékszürővel szüröm át a kannákba, harisnyával meg kocsiba.(a cső végére) GO szürőt meg 20-30 ezrenként cserélek és nem alko-t meg hasonló szemetet rakok bele csak MANN-t vagy Knecht-et wave

Én se sokat járok kutra  szűrni én is szűröm meg szőröt is cserélek éppen ezért minden olaj cserénél ( MANN )! DE sajna nem tudok másra gondolni mint hogy vmi nem kóser a tankba! Vagy másért miért menne tönkre ilyen sűrűn a szivattyum!
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:07:01 »

Én se sokat járok kutra  szűrni én is szűröm meg szőröt is cserélek éppen ezért minden olaj cserénél ( MANN )! DE sajna nem tudok másra gondolni mint hogy vmi nem kóser a tankba! Vagy másért miért menne tönkre ilyen sűrűn a szivattyum!


Milyen szivattyút használsz?
Van rá garancia?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:08:55 »

hát igy elmondás alapján nem igazán értem...esetleg az előremenő fém csöveket fujasd ki levegővel a szűrőig...meglepődtem mit találtam azokban a focusnál...a tank meg tök tiszta volt...AC-t miket raksz bele? utángyártottat?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:20:09 »

hát igy elmondás alapján nem igazán értem...esetleg az előremenő fém csöveket fujasd ki levegővel a szűrőig...meglepődtem mit találtam azokban a focusnál...a tank meg tök tiszta volt...AC-t miket raksz bele? utángyártottat?

Mikor az eredeti megállt akkor bosch-t raktam bele de az is csak egy bő évet huzott ki utána már csak utángyártottat raktam bele de ezek 1,5 alatt most van benne a második és már hangosan megy! ez már annak a jele hogy hamarosan beáll! a cserekor kifújtam az egész rendszert + szűrő csere! Nem tudom mire vélni a dolgot nem tudom mi van a tankba! A másik lehetőség esetleg vmi elektromos probléma  mert megmondom őszintén nekem ezzel a kocsival csak 2 gondom van mindig a generátor és a szivattyú! Csak nem tudom hogy lehet e vmi összefüggés a kettő között!? szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:31:50 »

A hordó megvan működik a rendszer a szivattyús megoldas nem igazán jó bár lehetett volna még javítani a szürést nyes probáltam! Nem tudok másra gondolni mint hogy van egy szűrő a tankba aminek sztem gatter vagy nem tudom de fentről nem tudtam hozzá férni! próbáltam már vissza fujatni is többször de ez vissza térő problémám!


Miért nem jó a szivattyús megoldás? Fogsz egy AC-t. Beraksz a körbe egy durva szűrőt, utána meg egy levetett go szűrőt. Ezzel nyomod a tankba.
Ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 09:09:37 »

hmm ez nem hangzik valami jól...focusé lent volt ugy 1 óra alatt...
belső tükröt hogy tudom leszedni a helyéröl? zörög mint a marha, szerintem ez tipushiba mert haveromé is. csak neki alapjáraton, nekem meg fordulaton. de lóg a helyén rendesen sztem valami hézagolás kell a talp alá! csinált már valaki ilyet?

Le tudod húzni a talpról fölfelé a tükröt. Én valami vékony műanyag lapot tettem alá, és azóta nem remeg.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 10:17:23 »

szoval nem kell sehol aláfesziteni, feszegetni csak meghúzni felfele? nem akarom letörni, főleg ezeket a hidegeket nem szereti a müanyag...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 10:29:38 »

szoval nem kell sehol aláfesziteni, feszegetni csak meghúzni felfele? nem akarom letörni, főleg ezeket a hidegeket nem szereti a müanyag...

 eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:23:19 »

te nem az előtöltésszeleped állt be? hallottam már ilyet transitoknál, kalapál a motor mint a barom...
és mikor kalapál a motor mint a barom? csak indulásoknál,vagy mindig? okoz valami galibát,ha ez a szelep nem jó? lehet ezt ellenőrizni?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:14:14 »

az egy háznyomásállitó mágnesszelep aminek hatására az előtöltésdugattyú elmozdul és állitódik az előtöltés. ez fordulat és gáznyomás alapján történik, minnél jobban nyomod a gázt és növekszik a fordulat annál nagyobb az előtöltésed(hallod a kerregést mikor tolod neki) vagyis elvileg ez van a VP-nél. a szelep működése elvileg reprodukálható de ki kellene mérni mekkora feszülségek mozgatják... 

na 9,2 lett a fogyim. ez borzasztó. fedcompi 9,1 et hozott, átlagsebesség 12 km/ h. tény h sokat járt egyhelyben de azé 8 bol sztem illett vna megállnia. igaz vannak még befolyásoló tényezők: futóműbeállitás kerékcsapágy stb.  meg repül majd ki a kati is belőle ugy döntöttem...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2012.02.17 péntek, 08:23:48 »

az egy háznyomásállitó mágnesszelep aminek hatására az előtöltésdugattyú elmozdul és állitódik az előtöltés. ez fordulat és gáznyomás alapján történik, minnél jobban nyomod a gázt és növekszik a fordulat annál nagyobb az előtöltésed(hallod a kerregést mikor tolod neki) vagyis elvileg ez van a VP-nél. a szelep működése elvileg reprodukálható de ki kellene mérni mekkora feszülségek mozgatják... 

na 9,2 lett a fogyim. ez borzasztó. fedcompi 9,1 et hozott, átlagsebesség 12 km/ h. tény h sokat járt egyhelyben de azé 8 bol sztem illett vna megállnia. igaz vannak még befolyásoló tényezők: futóműbeállitás kerékcsapágy stb.  meg repül majd ki a kati is belőle ugy döntöttem...
Ne várj csodát sok mínusz fok fűtés lassú araszolo haladás mind rátesz a fogyira. Mióta az olajköri termosztát ki lett cserelve jobb lett a fogyasztás de előtte nekem is volt 9l fogyi városban.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2012.02.17 péntek, 09:45:20 »

Sziasztok

Tudna valaki ajánlani nekem egy adagolóst. Az autóm nem indul. Izzító gyertyák jók.Porlasztók bemérve. Más már nem lehet.
Gyöngyösön lakom.

Köszi előre is.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2012.02.17 péntek, 09:59:43 »

Sziasztok

Tudna valaki ajánlani nekem egy adagolóst. Az autóm nem indul. Izzító gyertyák jók.Porlasztók bemérve. Más már nem lehet.
Gyöngyösön lakom.

Köszi előre is.

De lehet! Az AC működik?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2012.02.17 péntek, 10:22:29 »

Filep diesel van pesten is. az van talán hozzád a legközelebb...de nézd meg az AC-t is mielőtt kidobsz 150 ezret...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2012.02.17 péntek, 12:14:58 »

De lehet! Az AC működik?

Működik  az AC és nyom is.
 garázsban +5 foknál már beindult de a hidegben kint nem.
Naplózva
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2012.02.17 péntek, 12:18:04 »

Filep diesel van pesten is. az van talán hozzád a legközelebb...de nézd meg az AC-t is mielőtt kidobsz 150 ezret...

Működik  az AC és nyom is.
 garázsban +5 foknál már beindult de a hidegben kint nem.

Kösz a segítséget.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2012.02.17 péntek, 12:20:28 »

Működik  az AC és nyom is.
 garázsban +5 foknál már beindult de a hidegben kint nem.

Kösz a segítséget.

Víz a gázolajban? Prémium dízellel sem indul? Denaturált szesz-es tisztítás volt?
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2012.02.17 péntek, 12:21:52 »

nincs viz az uzemanyagban?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2012.02.17 péntek, 12:35:43 »

az egy háznyomásállitó mágnesszelep aminek hatására az előtöltésdugattyú elmozdul és állitódik az előtöltés. ez fordulat és gáznyomás alapján történik, minnél jobban nyomod a gázt és növekszik a fordulat annál nagyobb az előtöltésed(hallod a kerregést mikor tolod neki) vagyis elvileg ez van a VP-nél. a szelep működése elvileg reprodukálható de ki kellene mérni mekkora feszülségek mozgatják...  

na 9,2 lett a fogyim. ez borzasztó. fedcompi 9,1 et hozott, átlagsebesség 12 km/ h. tény h sokat járt egyhelyben de azé 8 bol sztem illett vna megállnia. igaz vannak még befolyásoló tényezők: futóműbeállitás kerékcsapágy stb.  meg repül majd ki a kati is belőle ugy döntöttem...

Az sok szerintem, nekem ilyen 6L most városban télen...de igaz kb egy hónapja nem mentem vele mert szétvan buritva....és sz@r az adagolóm,csere lessz.
De akor viszont elég pontos a fogyimérőd...szerencsés vagy...enyém bődületes baromságokat irkál...
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2012.02.17 péntek, 15:19:29 »

dehogy pontos...emlékszem amiror vettem a kocsit jöttem vele haza olyan 5-6 köré saccoltam a fogyit. na az akkoris 7-8 között irogatott...
6L az hogyan? focussal sem tudom sztem megcsinálni...aztán az nyáron közuton közel szokott lenni a 4 hez, városaban meg 5-5,5...ilyen hidegben talán pár alkalom volt h beállt középre a vizem.(tesrmosztátokat nyilván újakat vettem) nem megyek akkora távokat h felmelegedjen, következö inditás meg már megin full hideg...ez a dieseltéma sz*rság télen sajnos. bezzeg a kamrás escortomban szaunázni lehetett télen is Grin
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2012.02.18 szombat, 00:28:05 »

Ma végre befejeztem a turbót a kocsin...becsöveztem, tettem be egy Camozzi szelepet is és a labdát is felraktam a tartóra amit csináltam és beállitottam szemre még csak...szerintem elég jó lett...
De a lényeg hogy úgy csináltam meg hogy akármikor válthatok EMAP és IMAP között amikor csak akarok... eljen
ilyen lett....

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2012.02.18 szombat, 00:38:34 »

Ma végre befejeztem a turbót a kocsin...becsöveztem, tettem be egy Camozzi szelepet is és a labdát is felraktam a tartóra amit csináltam és beállitottam szemre még csak...szerintem elég jó lett...
De a lényeg hogy úgy csináltam meg hogy akármikor válthatok EMAP és IMAP között amikor csak akarok... eljen
ilyen lett....


eljen

minek a labdáját raktad rá??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:05:43 »

Ma végre befejeztem a turbót a kocsin...becsöveztem, tettem be egy Camozzi szelepet is és a labdát is felraktam a tartóra amit csináltam és beállitottam szemre még csak...szerintem elég jó lett...
De a lényeg hogy úgy csináltam meg hogy akármikor válthatok EMAP és IMAP között amikor csak akarok... eljen
ilyen lett....

Nagyon komoly... ez az a vízhűtéses turbó?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:13:16 »

Nagyon komoly... ez az a vízhűtéses turbó?

Az de vizet kikötöttem mert nagyon melegedett...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:18:47 »

pár kép még:

Innen vettem le a nyomást, esztergályossal csináltattam közbetétet metrikusról 1/8-ados menetre.






Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:25:03 »

pár kép még:

Innen vettem le a nyomást, esztergályossal csináltattam közbetétet metrikusról 1/8-ados menetre.



eljen

nekem is gondom volt a gyorscsati menetével, semerre sem lehetett menetfúrót találni hozzá, nekem az esztergályos egyszerűen húzott rá új menetet, amivel már be tudtuk rakni.

lecsukódik a labdától a motorháztetőd?? vigyor3 nekem pont hozzáér a labda vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:41:30 »

eljen

nekem is gondom volt a gyorscsati menetével, semerre sem lehetett menetfúrót találni hozzá, nekem az esztergályos egyszerűen húzott rá új menetet, amivel már be tudtuk rakni.

lecsukódik a labdától a motorháztetőd?? vigyor3 nekem pont hozzáér a labda vigyor3

Persze úgy csináltam meg a tartót, meg picit forditottam a turbón a motor felé...a te turbódon ilyet nem lehet nyilván.
teis a szivócsonkról vetted a nyomást?
Ahogy tudok átállok EMAP-ra mert az volt a cél kiváncsi vagyok milyen lessz, igyse rossz főleg hogy besincs lőve semmi csak találomra beállitottam a geo kart.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:45:06 »

Persze úgy csináltam meg a tartót, meg picit forditottam a turbón a motor felé...a te turbódon ilyet nem lehet nyilván.
teis a szivócsonkról vetted a nyomást?
Ahogy tudok átállok EMAP-ra mert az volt a cél kiváncsi vagyok milyen lessz, igyse rossz főleg hogy besincs lőve semmi csak találomra beállitottam a geo kart.
onnan akartam volna, de azt nem merték bevállalni, hogy abba vágnak nekem menetet, így az egr-ből majd az egr iktatóból lett levéve:


az EMAP-ost nem tom miért jó, nem látom értelmét vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:24:34 »

onnan akartam volna, de azt nem merték bevállalni, hogy abba vágnak nekem menetet, így az egr-ből majd az egr iktatóból lett levéve:


az EMAP-ost nem tom miért jó, nem látom értelmét vigyor3

az a lényeg hogy én tudom mi az értelme... eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 23:31:46 »

az a lényeg hogy én tudom mi az értelme... eljen
akkor megmondhatnád, hogy miben jobb vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 10:39:39 »

akkor megmondhatnád, hogy miben jobb vigyor3

EMAP-nál nem fordulhat elő, hogy akkorát kap, hogy nem bírja kipufogni, és fojtja a motort. IMAP-nál ez sűrűn előforduló jelenség, persze csak húzott konfigoknál inkább.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:30:55 »

EMAP-nál nem fordulhat elő, hogy akkorát kap, hogy nem bírja kipufogni, és fojtja a motort. IMAP-nál ez sűrűn előforduló jelenség, persze csak húzott konfigoknál inkább.
eljen viszont ahogy olvasom sokaknál előfordul, hogy télen befagy Huh?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:28:06 »

EMAP-nál nem fordulhat elő, hogy akkorát kap, hogy nem bírja kipufogni, és fojtja a motort. IMAP-nál ez sűrűn előforduló jelenség, persze csak húzott konfigoknál inkább.

igy van sokkal direktebb és nem terheli annyira a hajtásláncot sem...de ki@szott macera belőni jól...de ha sikerül..hujujjuuuujj... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:30:07 »

igy van sokkal direktebb és nem terheli annyira a hajtásláncot sem...de ki@szott macera belőni jól...de ha sikerül..hujujjuuuujj... eplus2
már csak a hónak kéne elolvadni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 17:50:25 »

Üdv!

Meg tudná nekem valaki mondani hogy a TDDI Mondeoba 2002 es évjárathoz mennyibe kerül egy üzemanyag szivattyú? Kombihoz kellene, ha esetleg ez számít. Mert mostanában van hogy nagyobb gázadásnál rángat az autó, erre gyanakodnék. Köszi a segítséget előre is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.