Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:36:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
143
144
[
145
]
146
147
148
149
150
151
152
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102775 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Olaj- és olajszűrő csere
«
Új hozzászólás #7200 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 21:45:20 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.08 csütörtök, 20:18:25
Mondjuk "Ford Formula F 5W-30"? Elfogadható áron lenne az Ojashopnál.
"A Ford Formula F 5W-30 a Ford benzin- és dízelüzemő személygépkocsikhoz ajánlott, a legkorszerűbb Ford gépkocsik követelményei alapján fejlesztett üzemanyag takarékos motorolaj. A jelenleg forgalmazott és a közeljövőben gyártásba kerülő Ford modellek széles köréhez ajánlott.
Specifikáció:
ACEA A1/B1
Ford WSS-M2C-913 A és B, WSS-M2C-913-C"
Én mondjuk 2002-es vagyok...
A ford 5w-30 most 7100/5liter a cromaxnál, sokan használjuk ezt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
Válasz: Olaj- és olajszűrő csere
«
Új hozzászólás #7201 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 23:53:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.08 csütörtök, 21:45:20
A ford 5w-30 most 7100/5liter a cromaxnál, sokan használjuk ezt.
Az 5l nem elég ha jól tudom...a 2x5l meg sok
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 00:17:58 írta csehors
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Olaj- és olajszűrő csere
«
Új hozzászólás #7202 Dátum:
2012.03.09 péntek, 06:47:53 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.08 csütörtök, 20:18:25
Mondjuk "Ford Formula F 5W-30"? Elfogadható áron lenne az Ojashopnál.
"A Ford Formula F 5W-30 a Ford benzin- és dízelüzemő személygépkocsikhoz ajánlott, a legkorszerűbb Ford gépkocsik követelményei alapján fejlesztett üzemanyag takarékos motorolaj. A jelenleg forgalmazott és a közeljövőben gyártásba kerülő Ford modellek széles köréhez ajánlott.
Specifikáció:
ACEA A1/B1
Ford WSS-M2C-913 A és B, WSS-M2C-913-C"
Én mondjuk 2002-es vagyok...
Tisztelt Fórumtárs!
Én is azt mondom nagyon sokan használják a clubban az ajánlott Ford 5W30 olajat, minden probléma nélkül. Viszont a csere periódust 10-és 15 ezer Km között szokták megejteni. Természetesen vannak ennél sokkal jobb olajok, de mint mindenhol, a minőségnek ára van. Még valamit, nagyon sokan használják a Ford olajat, több száz ezer Km-ota, mióta meg van a gépezetük, minden probléma nélkül. A döntés természetesen a tulajdonosnál van, hogy ő milyen olaj mellé teszi le a voksot. Ártani nem fogsz vele, ha a Ford olajat használod. A töltési mennyiség 5.5 liter. A maradékot később elhasználhatod utántöltésre ha szükséges. A Mondeo-ra nem jellemző az olaj fogyasztás.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 06:50:58 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Olaj- és olajszűrő csere
«
Új hozzászólás #7203 Dátum:
2012.03.09 péntek, 07:41:26 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.08 csütörtök, 23:53:03
Az 5l nem elég ha jól tudom...a 2x5l meg sok
Szia! Van 1 literes kiszerelésben is, mint minden más olajból. 5+1=6
Wyctor fórumtársat is megkérdezheted, hogy mennyiért tud gyári olajat.
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7204 Dátum:
2012.03.09 péntek, 09:15:28 »
könnyű kicserélni az AC pumpát, tudna valaki ebben segíteni?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7205 Dátum:
2012.03.09 péntek, 10:01:55 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.03.09 péntek, 09:15:28
könnyű kicserélni az AC pumpát, tudna valaki ebben segíteni?
Jobb hátsó kerék előtt, padlólemezre van rögzítve. Kell hozzá egy 10-es Crova meg asszem egy csavarhúzó. Lehet hogy a műanyag burkolat levételéhez kell egy fogó is, régen volt már mikor cseréltem. Akna nélkül is hozzáférsz, bár úgy annyira nem kényelmes :-)
Sikerült szerezni?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7206 Dátum:
2012.03.09 péntek, 13:01:58 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.03.09 péntek, 10:01:55
Jobb hátsó kerék előtt, padlólemezre van rögzítve. Kell hozzá egy 10-es Crova meg asszem egy csavarhúzó. Lehet hogy a műanyag burkolat levételéhez kell egy fogó is, régen volt már mikor cseréltem. Akna nélkül is hozzáférsz, bár úgy annyira nem kényelmes :-)
Sikerült szerezni?
Nem nem sikerült szereznem, de előbb elviszem bemérésre a porlasztókat, az AC-t csak ugy akarom cserélni erőtlenség miatt meg írták, hogy azért 200 környékén nem árt.Az enyémben van óra szerint 185.000, külföldi autó. Egyébként mik az árulkodó jelek a sok kilométerre mondjuk 200.000 felett ?? Utána jelentkezek, köszi, hogy leírtad.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 13:03:46 írta oxforte
»
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7207 Dátum:
2012.03.09 péntek, 14:13:58 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.03.09 péntek, 13:01:58
Nem nem sikerült szereznem, de előbb elviszem bemérésre a porlasztókat, az AC-t csak ugy akarom cserélni erőtlenség miatt meg írták, hogy azért 200 környékén nem árt.Az enyémben van óra szerint 185.000, külföldi autó. Egyébként mik az árulkodó jelek a sok kilométerre mondjuk 200.000 felett ?? Utána jelentkezek, köszi, hogy leírtad.
Nekem 200.000km körül ment tönkre a vízpumpa, meg az AC. Egyébként kopásokból lehet következtetni hogy mennyi km van a gépben kb. Váltógomb, pedálgumik, kormány, üléskárpit, könyöklő.... Bár ha külföldi autó, és nem tekerték akkor a szervizkönyv az első amit megmutat a nepper......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
csehors
Vendég
Válasz: Olaj- és olajszűrő csere
«
Új hozzászólás #7208 Dátum:
2012.03.09 péntek, 19:55:08 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.09 péntek, 07:41:26
Szia! Van 1 literes kiszerelésben is, mint minden más olajból. 5+1=6
Wyctor fórumtársat is megkérdezheted, hogy mennyiért tud gyári olajat.
Úgy értettem, hogy ott csak 5l-es rendelhető...
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: Olaj- és olajszűrő csere
«
Új hozzászólás #7209 Dátum:
2012.03.09 péntek, 20:00:58 »
Idézetet írta: László - 2012.03.09 péntek, 06:47:53
Tisztelt Fórumtárs!
Én is azt mondom nagyon sokan használják a clubban az ajánlott Ford 5W30 olajat, minden probléma nélkül. Viszont a csere periódust 10-és 15 ezer Km között szokták megejteni. Természetesen vannak ennél sokkal jobb olajok, de mint mindenhol, a minőségnek ára van. Még valamit, nagyon sokan használják a Ford olajat, több száz ezer Km-ota, mióta meg van a gépezetük, minden probléma nélkül. A döntés természetesen a tulajdonosnál van, hogy ő milyen olaj mellé teszi le a voksot. Ártani nem fogsz vele, ha a Ford olajat használod. A töltési mennyiség 5.5 liter. A maradékot később elhasználhatod utántöltésre ha szükséges. A Mondeo-ra nem jellemző az olaj fogyasztás.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Korábban én is mindig 15-16e között cseréltem az olajat (Samara, Lancer)...Nem is tudom miért 18.000km-re állítottam be a figyelmeztetőmet az excel táblában
talán a szerelő ismerősöm ajánlotta 1 éve amikor megvettem a Mondit és rögtön cseréltettem az olajat. Most döbbentem rá én is, hogy a 18.000km 96%-ánál vagyok nem pedig a 15.000-nek
Most már túl akarok esni rajta, mert jövő hétvégén beleteszek 7-800-at újra.
Nekem egyáltalán nem kellet még utána töltenem 1 év (és 17e km
) alatt.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 20:10:34 írta csehors
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Olaj- és olajszűrő csere
«
Új hozzászólás #7210 Dátum:
2012.03.09 péntek, 20:49:25 »
Idézetet írta: csehors - 2012.03.09 péntek, 19:55:08
Úgy értettem, hogy ott csak 5l-es rendelhető...
Nem, rendelhető 1 l is, csak az picit drágábbra jön ki, olyan 1520 körül volt, pont ma rendeltem...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 20:58:21 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7211 Dátum:
2012.03.09 péntek, 21:50:15 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.03.09 péntek, 13:01:58
Nem nem sikerült szereznem, de előbb elviszem bemérésre a porlasztókat, az AC-t csak ugy akarom cserélni erőtlenség miatt meg írták, hogy azért 200 környékén nem árt.Az enyémben van óra szerint 185.000, külföldi autó. Egyébként mik az árulkodó jelek a sok kilométerre mondjuk 200.000 felett ?? Utána jelentkezek, köszi, hogy leírtad.
hello
Én most cseréltem kb 2 hete. Úgy a legegyszerűbb ha meg emeled a jobb hátulját be indítod az autó és oda fekszel mellé és meg fogod hogy működik-e.
Ha esetleg nem működik körbe kocogtatod akkor elfog indulni, de ha már meg állt egyszer akkor a körbe kocogtatás már sokat nem használ. Ha esetleg akkor pont megy az még nem jelenti azt hogy jó
csak lehet hogy pont akkor működik. Van egy cég KO-CSi kft google ba meg találod csak AC pumpákkal foglalkoznak, nekem mindenki mondta hogy 30körül van a gyári bosch de annyiért nem találtam csak 50-60 ért. Ennél a cégnél van egy teljesen ugyanolyan 25ért a csatlakozó más de simán össze saruzva jó lesz. Én azóta így használom minden probléma nélkül. Ha már tudod mit kell csinálni akkor kb 10 perc a csere. Nem egy bonyolult dolog. Üdv
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7212 Dátum:
2012.03.09 péntek, 21:51:59 »
tegnap próbáltam mit megy a gép, 180nál 3800as fordulat megállt mint a szög, nektek mennyit megy? ez sima TDDI minden flanc nélkül.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7213 Dátum:
2012.03.09 péntek, 21:55:34 »
Idézetet írta: turpy - 2012.03.09 péntek, 21:51:59
tegnap próbáltam mit megy a gép, 180nál 3800as fordulat megállt mint a szög, nektek mennyit megy? ez sima TDDI minden flanc nélkül.
Az én kombim is ennyit ment, nem kell csodákat várni, max a fogyasztásban ilyenkor
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7214 Dátum:
2012.03.09 péntek, 21:59:20 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.03.09 péntek, 21:55:34
Az én kombim is ennyit ment, nem kell csodákat várni, max a fogyasztásban ilyenkor
Ez lehetetlennek tűnik, vagy nem ok valami, mert nekem chip előtt 5.-ben 4400-nál óra szerint 220 is volt, és más is írta hogy tudja ezt, akkor nem egyedi eset...
igaz 5 ajtós de ennyit nem jelenthet...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7215 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:02:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 21:59:20
Ez lehetetlennek tűnik, vagy nem ok valami, mert nekem chip előtt 5.-ben 4400-nál óra szerint 220 is volt, és más is írta hogy tudja ezt, akkor nem egyedi eset...
igaz 5 ajtós de ennyit nem jelenthet...
Sok tényező befolyásol, pl. időjárás, már egy pár fokos lejtő, emelkedő sem mindegy, meg a gumik nyomása, mérete, a comp-ba mire van programozva stb. ilyen maxra hegyzetett tempónál ez mindd számít.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7216 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:02:49 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 21:59:20
Ez lehetetlennek tűnik, vagy nem ok valami, mert nekem chip előtt 5.-ben 4400-nál óra szerint 220 is volt, és más is írta hogy tudja ezt, akkor nem egyedi eset...
igaz 5 ajtós de ennyit nem jelenthet...
annyit még 90le-val is ment
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7217 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:04:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 21:59:20
Ez lehetetlennek tűnik, vagy nem ok valami, mert nekem chip előtt 5.-ben 4400-nál óra szerint 220 is volt, és más is írta hogy tudja ezt, akkor nem egyedi eset...
igaz 5 ajtós de ennyit nem jelenthet...
nekem a kombi 180-nál(óra) még lódul ha adok egy kövéret chip nélkül.... és sztem itt ott kifujdogáló turbócsövekkel.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7218 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:11:14 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.03.09 péntek, 22:02:10
Sok tényező befolyásol, pl. időjárás, már egy pár fokos lejtő, emelkedő sem mindegy, meg a gumik nyomása, mérete, a comp-ba mire van programozva stb. ilyen maxra hegyzetett tempónál ez mindd számít.
Hát a fene tudja, azért 180 és 220 között ég meg a föld a különbség...180-ra ugy ugrik fel a mai napig mint ha 3.-ban lenne...ha nekiállok előzni egyszerre mondjuk 3-autót110-120-ról, mire végzek már 180+-ról fékezek vissza, mert pikk-pakk ott van (persze 5.-ben) azt annyira lazán eléri, hogy észre sem veszi az ember...a 220-hoz már másképp kell hozzáállni, de a 6-os váltóval még nem is próbáltam.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7219 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:22:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 22:11:14
Hát a fene tudja, azért 180 és 220 között ég meg a föld a különbség...180-ra ugy ugrik fel a mai napig mint ha 3.-ban lenne...ha nekiállok előzni egyszerre mondjuk 3-autót110-120-ról, mire végzek már 180+-ról fékezek vissza, mert pikk-pakk ott van (persze 5.-ben) azt annyira lazán eléri, hogy észre sem veszi az ember...a 220-hoz már másképp kell hozzáállni, de a 6-os váltóval még nem is próbáltam.
Azt tudom a téli 16" guma volt a nyári 18" a két méret között nekem GPS szerint 100-nál 10km/h volt az eltérés, és nagyobb sebességnél ez nyilván több is.
Az autó megtankolva 4 személlyel +340kg hamar összejön az a 180-220 difi. De minek ezen rugózni mikor 130km/h nál úgysem mehetünk többel
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7220 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:24:12 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.03.09 péntek, 22:22:39
Azt tudom a téli 16" guma volt a nyári 18" a két méret között nekem GPS szerint 100-nál 10km/h volt az eltérés, és nagyobb sebességnél ez nyilván több is.
Az autó megtankolva 4 személlyel +340kg hamar összejön az a 180-220 difi. De minek ezen rugózni mikor 130km/h nál úgysem mehetünk többel
Ez igaz, csak pont ezt kérdezték, hogy mennyit megy...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7221 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:30:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 22:24:12
Ez igaz, csak pont ezt kérdezték, hogy mennyit megy...
Azért kérdeztem mert nekem ilyen 160 ig pikk pakk fen van de onnantól már nagyon nem akaródzik menni. Ebből meg már tudok gondolkodni hogy nézegessem e a kocsit vagy jó ahogy van. Mert lehet hogy egy chip tényleg elkélne rá. Meg mondjuk egy szívósor takarítás sem ártana
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7222 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:43:33 »
Idézetet írta: turpy - 2012.03.09 péntek, 22:30:43
Azért kérdeztem mert nekem ilyen 160 ig pikk pakk fen van de onnantól már nagyon nem akaródzik menni. Ebből meg már tudok gondolkodni hogy nézegessem e a kocsit vagy jó ahogy van. Mert lehet hogy egy chip tényleg elkélne rá. Meg mondjuk egy szívósor takarítás sem ártana
Hát az bizony nem, meg egr dugózás sem, meg vannak még fojtó dolgok a kipufogó oldalon is amik akadályozzák a gázáramlást ilyen terheléses állapotban...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7223 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:48:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 22:43:33
Hát az bizony nem, meg egr dugózás sem, meg vannak még fojtó dolgok a kipufogó oldalon is amik akadályozzák a gázáramlást ilyen terheléses állapotban...
pl középdob
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7224 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:02:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.09 péntek, 22:48:19
pl középdob
volt a mondeo előt egy 1.6 16v astrám annak vágtam ki a középdobját de olyan konzerv doboz hangja lett hogy hihetetlen.
szerintetek ha már csináltatok chipet akkor jó a fix turbo vagy szerváljak rá egy változót? van értelme a cserének akkor?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7225 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:04:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.09 péntek, 22:48:19
pl középdob
Arra az üres dobra gondolsz középen..?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7226 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:08:54 »
Idézetet írta: turpy - 2012.03.09 péntek, 23:02:16
volt a mondeo előt egy 1.6 16v astrám annak vágtam ki a középdobját de olyan konzerv doboz hangja lett hogy hihetetlen.
szerintetek ha már csináltatok chipet akkor jó a fix turbo vagy szerváljak rá egy változót? van értelme a cserének akkor?
azért a változós nem annyi, hogy gondolsz egyet és felrakod. vagyis igen
, de meg kell oldani a szabályzásukat
amúgy te tudod, hogy mi kell neked
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7227 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:09:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 23:04:45
Arra az üres dobra gondolsz középen..?
az üres gyárilag??
a hátsó dob milyen?? átmenő, vagy "keringős"
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7228 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:14:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.09 péntek, 23:09:33
az üres gyárilag??
a hátsó dob milyen?? átmenő, vagy "keringős"
Szerintem keringős, de nem lehetnek benne nagy akadályok...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7229 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:15:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 23:14:37
Szerintem keringős, de nem lehetnek benne nagy akadályok...
szét kéne egyet berhelni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7230 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:16:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.09 péntek, 23:15:14
szét kéne egyet berhelni
Hever egy nálam....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7231 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:18:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 23:16:49
Hever egy nálam....
milyen állapotú?? kéne még1 az ST optikhoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7232 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:25:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.09 péntek, 23:18:45
milyen állapotú?? kéne még1 az ST optikhoz
Majd meglátod...faceliftes fekete színű TDCi-é
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7233 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:27:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.09 péntek, 23:25:25
Majd meglátod...faceliftes fekete színű TDCi-é
oks
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7234 Dátum:
2012.03.10 szombat, 09:37:45 »
Idézetet írta: turpy - 2012.03.09 péntek, 21:50:15
hello
Én most cseréltem kb 2 hete. Úgy a legegyszerűbb ha meg emeled a jobb hátulját be indítod az autó és oda fekszel mellé és meg fogod hogy működik-e.
Ha esetleg nem működik körbe kocogtatod akkor elfog indulni, de ha már meg állt egyszer akkor a körbe kocogtatás már sokat nem használ. Ha esetleg akkor pont megy az még nem jelenti azt hogy jó
csak lehet hogy pont akkor működik. Van egy cég KO-CSi kft google ba meg találod csak AC pumpákkal foglalkoznak, nekem mindenki mondta hogy 30körül van a gyári bosch de annyiért nem találtam csak 50-60 ért. Ennél a cégnél van egy teljesen ugyanolyan 25ért a csatlakozó más de simán össze saruzva jó lesz. Én azóta így használom minden probléma nélkül. Ha már tudod mit kell csinálni akkor kb 10 perc a csere. Nem egy bonyolult dolog. Üdv
Köszi, megkeresem Őket !
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7235 Dátum:
2012.03.10 szombat, 12:37:29 »
Idézetet írta: wyctor - 2012.03.09 péntek, 21:55:34
Az én kombim is ennyit ment, nem kell csodákat várni, max a fogyasztásban ilyenkor
Én tavaly mentem 190 és 215 között vele egy órán át, igaz, taposni kellett már neki. Az ismerősünk X5-ét követtem
2 személy, plusz csomagok.
Pár hete viszont 180-190 fölé nem akart menni, és hallom is, hogy valahol kifúj, ezért akarom a tesztet megcsinálni pumpával.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7236 Dátum:
2012.03.10 szombat, 15:56:35 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.10 szombat, 12:37:29
Én tavaly mentem 190 és 215 között vele egy órán át, igaz, taposni kellett már neki. Az ismerősünk X5-ét követtem
2 személy, plusz csomagok.
Pár hete viszont 180-190 fölé nem akart menni, és hallom is, hogy valahol kifúj, ezért akarom a tesztet megcsinálni pumpával.
Ez nem Magyarországon volt szerintem mert én nem tudok olyan autópályáról ahol folyamatosan 1 orán keresztűl ekkora sebességet lehetne tartani még ha szabálytalan is.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7237 Dátum:
2012.03.10 szombat, 17:47:53 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.10 szombat, 15:56:35
Ez nem Magyarországon volt szerintem mert én nem tudok olyan autópályáról ahol folyamatosan 1 orán keresztűl ekkora sebességet lehetne tartani még ha szabálytalan is.
Én tudok
de természetesen nem itthon volt, hanem a német autobahn-on.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7238 Dátum:
2012.03.10 szombat, 18:30:46 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.10 szombat, 15:56:35
Ez nem Magyarországon volt szerintem mert én nem tudok olyan autópályáról ahol folyamatosan 1 orán keresztűl ekkora sebességet lehetne tartani még ha szabálytalan is.
Én tavaly nyáron éjjel az M7 essen majdnem végig 180 al pedertem
szlovén határtól az M0 ásig, nagy mázlim lehetett de még nem kaptam csekket
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 18:40:36 írta turpy
»
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7239 Dátum:
2012.03.10 szombat, 18:46:04 »
Ma ki pucoltam a szívósort amennyire tudtam meg le dugóztam a EGR szelepet is. és az egr szelep alatt a csöveken láttam némi olaj folyást a turbo csövem épp. honnan jöhet az olaj mert 1 óra nézelődés és bontogatás után meg untam.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7240 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 11:17:47 »
kész az új turbó labdám...már csak össze kell rakni...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7241 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 11:41:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.11 vasárnap, 11:17:47
kész az új turbó labdám...már csak össze kell rakni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7242 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 11:41:28 »
víz/methanol befecskendezéssel próbálkozott már valaki??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7243 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 13:56:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.11 vasárnap, 11:17:47
kész az új turbó labdám...már csak össze kell rakni...
te csak úgy eszed a turbólabdákat...
a camozzi szeleppel épített labda nem lett jó?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg634736#msg634736
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7244 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 15:17:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.11 vasárnap, 13:56:14
te csak úgy eszed a turbólabdákat...
a camozzi szeleppel épített labda nem lett jó?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg634736#msg634736
az csak egy ideiglenes megoldás lett volna mindenképp...ez az egyedileg tervezett labda az istenkirály...csak nem olcsó...anyagárba,munkadijjal 15.000ft kb.
De ezzel nagyon pengén be lehet lőni a turbót és nekem ez kell....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7245 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:02:08 »
HZsolt92...látod nemis kell irnom a lengyel csávónak, ma kaptam egy 130LE TDCI csupasz motort ingyen...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7246 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:18:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.13 kedd, 20:02:08
HZsolt92...látod nemis kell irnom a lengyel csávónak, ma kaptam egy 130LE TDCI csupasz motort ingyen...
Honnan szereztél te olyat ingyé'?
Amúgy,minek neked az? Kicseréled a Di blokkot Ci-re?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7247 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:27:13 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.03.13 kedd, 20:18:40
Honnan szereztél te olyat ingyé'?
Amúgy,minek neked az? Kicseréled a Di blokkot Ci-re?
Nekem csak a hengerfej kell belőle..tunyingnak
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7248 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:32:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.13 kedd, 20:27:13
Nekem csak a hengerfej kell belőle..tunyingnak
Óhhh értem
Akkor még mindig nincsen készen a verda teljesen? Vagy ilyen alkalom soha nem is lesz?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7249 Dátum:
2012.03.13 kedd, 20:35:31 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.03.13 kedd, 20:32:03
Óhhh értem
Akkor még mindig nincsen készen a verda teljesen? Vagy ilyen alkalom soha nem is lesz?
Az már egy másik fokozat lessz....ami azért előtte átlessz mégegyszer gondolva...
a héten összerakom az uj labdával és chip..meg most adagoló csere lessz hamarosan....
Naplózva
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
143
144
[
145
]
146
147
148
149
150
151
152
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ