Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113504 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7400 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 22:10:42 »

ok köszi kellene a szintjelző
milyen módon oldjuk meg?
írj mailt, és ott leírom Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Denon
Vendég
« Új hozzászólás #7401 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 23:39:05 »

Pedig annak áll az zászló Smiley


Olvastad a tüneteket amiket észleltem a kocsin? És úgy gondolod,hogy vízpumpa ?  Nagyon örülnék ha tényleg csak az volna a baj,mert ha hengerfejes,akkor végem van Sad
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #7402 Dátum: 2012.04.06 péntek, 07:21:57 »


Olvastad a tüneteket amiket észleltem a kocsin? És úgy gondolod,hogy vízpumpa ?  Nagyon örülnék ha tényleg csak az volna a baj,mert ha hengerfejes,akkor végem van Sad

A hengerfejes motortól sem kell betojni. Csak a híre nagy, de voltaképpen - ha nincs más probléma - akkor egy hengerfej tömítés + hengerfej síkolást tartalmaz. Nem egy vállalhatatlan összeg.

Mivel azt mondtad, hogy felforrt a víz, de miután visszahűlt, megint mentél vele, stb. Arra következtetek, hogy a víz nem fogyott el a kocsiból. Ha hengerfejes, akkor általában kicsi fehér pamacsokat is enged ki a fenekén.
A kulcs itt, hogy a víz olajos-e vagy nagy iramban eltűnik-e. Ha egyik jelenség sem áll fenn, akkor a hengerfejet nagy valószínűséggel ki lehet zárni. Hengerfejes autónál akkor kezd el melegedni a motor, amikor már elfogyóban van a hűtővíz. Addig a hűtőrendszer normálisan teszi a dolgát. Amíg abban van víz, addig - hiába hengerfejes a kocsi - a víz nem forr.

Egyszerűen gondold végig, hogy hogyan működik a kocsi. Azt mondtad, a motor forró volt, de a hűtő meg hideg. A hűtőfolyadék áramlására 3 dolognak van hatása: termosztát + vízpumpa + nagy dugulás valahol. Ha a termosztát zár, akkor csak a belső körön tud keringeni a víz. Ha a vízpumpa rossz - akkor akármit is csinál a termosztát - a víz nem kering. Esetleg lehet olyan, hogy eladás előtt öntöttek bele valamilyen tömítőadalékot, hogy ne folyjon orrán-száján a víz és az tömített olyan helyen is, ahol nem kellene.

Az még egy lehetőség, hogy ha van benne víz, a víz nem fogy és a víz nem olajos (tehát a motor nem hengerfejes) akkor indítsd el és kapcsold be maximálisra a fűtést. Ha a termosztátod rossz, akkor ezzel a megoldással a fűtőradiátorod veheti át a helyét a nagy radiátornak. (Előtte ellenőrizd, hogy a fűtőradiátor a belső hűtőkörön van-e. A TDDI-hez nem értek és nem akarlak megtéveszteni) Ha a radiátorod fűt mint állat, akkor a vízpumpa jó, de a termosztát rossz. Ha nem fűt, akkor nincs vízkeringés és/vagy a fűtőradiátorod a külső körben van.

Mindenesetre a legjobb megoldás az lenne, ha egy környékbeli Mondeosnál tudnád letámasztani az autót, mert van egy olyan érzésem, hogy a kocsival ott más bajok is lesznek, most csak a jéghegy csúcsát karistolgatjuk.
 
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7403 Dátum: 2012.04.06 péntek, 08:31:25 »


Megvettem az autót,és elindultam vele haza. 10 perc után látom,hogy a mutató a pirosban áll,vagyis felmelegedett a víz. Megálltam , és néztem a motorblokk meleg volt ,de a hűtő nem. Vártam vele néhány percet és megnéztem a mutatót,ami visszaállsz közép állásba. Ez után újra elindultam a kocsival,de szintén pár perc után megint a pirosig kúszott a mutató. Vagyis a víz melegszik! Megnéztem a vizet,de nem látni olaj nyomát. Az olajbeöntő sapka belseje egy nagyon kicsit vizes volt. Közben meg fűtés sem volt a kocsiban. És mikor melegen mentem vele,akkor volt olyan,hogy az erő elszállt a kocsiból,de hideg motorral meg jól húzott . Alapjáraton nem melegszik a vizem,csak nyomás alatt fordulaton. Ezek a tünetek, hogy hengerfejes-e azt nem tudom de többet erre tippelnek.
Szia!
Vízpumpa beállt, és nagy valószínűséggel vitte magával a szervót is, mert azonos meghajtáson vannak (szervót hajtja a szíj és egy belső bordás kapcsolat van a szervó és a vízpumpa között)  ha a vízpumpa megáll a szervó nem fog, mert onnan jön a hajtás... ezért ledarálja a kapcsolatot..mind a belső mind a külső bordázatot..
Inkább erre gyűjts mint a hengerfejre, mert 98%-ban ez lesz....általában 300 ezer körül állnak be a vízpumpák ezért érdemes megelőzni ezt( cserével) , kb 25 egy pumpa, de a szervó sziv. 50 fölött van.. szomoru1   Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.06 péntek, 08:34:08 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #7404 Dátum: 2012.04.06 péntek, 08:36:17 »

Vízpumpa beállt, és nagy valószínűséggel vitte magával a szervót is, mert azonos meghajtáson vannak (szervót hajtja a szíj és egy belső bordás kapcsolat van a szervó és a vízpumpa között)  ha a vízpumpa megáll a szervó nem fog, mert onnan jön a hajtás... ezért ledarálja a kapcsolatot..mind a belső mind a külső bordázatot..

Ellenőrizd a szíjat! Milyen állapotban van?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7405 Dátum: 2012.04.06 péntek, 08:39:35 »

Ellenőrizd a szíjat! Milyen állapotban van?
Észre venné a kormányon, mert nem lenne szervó.... Roll Eyes  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #7406 Dátum: 2012.04.06 péntek, 08:41:06 »

Észre venné a kormányon, mert nem lenne szervó.... Roll Eyes  wave

Van olyan, hogy megy minden, de keményebb a szervó? Nem áll be, nem izomból kell tekerni, de erősebben, mint egy OFF-nál...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7407 Dátum: 2012.04.06 péntek, 08:54:02 »

Sziasztok!
Sajnálatos módon hengerfejes az autóm  Cry Szerintetek ilyenkor minden esetben felkel szabályoztatni a hengerfejet,vagy esetleg elég csak egy tömítés csere? 100 mérföld / 160 ezer km van a kocsiban,és ha már szét van szedve akkor érdemes volna a vezérműláncot ( szíjat) is cserélni? Esetleg új gyűrűk ? ÁÁÁÁÁ annyira tanácstalan vagyok,és itt kint Angliában még egy normális szerelő sincs  Cry A lényeg,hogy melegszik a motor és először a termosztátra tippeltem,amit ki is cseréltem,de sajnos a víz továbbra is melegszik. Az olajsapka belsejében kicsi vizet találtam,nem habzik meg ilyenek,de egy kis víz jele mutatkozik.
Tudnátok szakmai segítséget ,véleményt írni erről az esetről nekem?
Köszönöm szépen előre is.
Üdv.

Hengerfejes TDDI nem jellemző, vízpumpahibás annál gyakrabban. Melyik részen vagy Angliában? Nincs olyan műhely környéken ahol dolgozik magyar szerelő? Ő talán ért is az autókhoz, nem úgy mint az angolok....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7408 Dátum: 2012.04.06 péntek, 09:06:40 »

Van olyan, hogy megy minden, de keményebb a szervó? Nem áll be, nem izomból kell tekerni, de erősebben, mint egy OFF-nál...

Ervin arra gondolt, hogy ha a szervószíjjal lenne gond, nem csak a vizet forralná, hanem a szervó sem menne. Lehet tekerni a kormányt, de sokkal nehezebben. Tehát szervószivattyú és szíj az tuti jó. Mivel a szervószivattyúról hajt át vízpumpára, és ott hajlamos "lefogazni" a bordástengelyt, ezért valószínű hogy a vízpumpája rossz Denon gépének. szomoru1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7409 Dátum: 2012.04.06 péntek, 09:08:27 »

valszeg vizpumpa lesz az nem kell tulragozni. nem olyan egyszerü hengerfejesre hajtani egy DI-t...bár vannak emberek...
egy kérdés
üzemmeleg a motor, leállitom. 10-20 perc után idítom mutató már ugye kicsit lejjebb a középtől de ahogy elindul ráinditja a hűtőventit. megy ugy fél percig aztán kikapcsol. klimavezérlő persze kikapcsolva. nem értem. mért csinálja? vmeik jeladó baxakszik???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #7410 Dátum: 2012.04.06 péntek, 09:11:00 »

valszeg vizpumpa lesz az nem kell tulragozni. nem olyan egyszerü hengerfejesre hajtani egy DI-t...bár vannak emberek...
egy kérdés
üzemmeleg a motor, leállitom. 10-20 perc után idítom mutató már ugye kicsit lejjebb a középtől de ahogy elindul ráinditja a hűtőventit. megy ugy fél percig aztán kikapcsol. klimavezérlő persze kikapcsolva. nem értem. mért csinálja? vmeik jeladó baxakszik???


jah és csak a mostani melegebb időkben(ugy 20 fok felett) vettem észre
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Denon
Vendég
« Új hozzászólás #7411 Dátum: 2012.04.06 péntek, 10:30:18 »

Hengerfejes TDDI nem jellemző, vízpumpahibás annál gyakrabban. Melyik részen vagy Angliában? Nincs olyan műhely környéken ahol dolgozik magyar szerelő? Ő talán ért is az autókhoz, nem úgy mint az angolok....

Sziasztok!

Norwich-ban élek . Igen már tegnap este felvettem egy Magyar szerelővel a kapcsolatot,remélem Ő talán tudna segíteni nekem. Ő is azt mondta,hogy mielőtt nekiesne a hengerfejnek, megnézi a vízpumpát. Az autót most vettem néhány napja,hirdetés útján . Odamentünk a címre ,körbenéztük a kocsit,beindítottuk és minden rendben volt. A motor szépen járt,ez után mentünk vele egy háztömbkört kb. 2km távon. A kocsin semmi problémát nem észleltünk. Megírtuk a papírokat fizettem és indultunk haza. 10 perc elteltével látom,hogy a mutató rohamosan szalad a piros mező felé,amit el is ért. Természetesen megálltunk megnézni ,hogy mi lehet a gond. A motorblokk meleg volt,de a hűtő nem. Pár perc alatt visszaállt a mutató középállásba,és újra hazafelé vettük az irányt . Szintén pár perc elteltével a mutató a piros zónában volt, mi természetesen újra félreálltunk. Megnéztük a kiegyenlítő tartályban a vizet ami nem volt olajos. De viszont fűtésem sem ment,vagyis nem fújt meleget a rendszert. Alapjáraton szépen jár a motor,és a mutató beáll a feléhez,és nem mozdul,de ahogy fordulaton jár a motor azonnal felszökik a pirosig.Tömören ezek a jelenségek a kocsin. És mivel aláírtam egy papírt,miszerint megtekintettem illetve kiprobáltam az autót,így utólag nem reklamálhatok. Tömören ez a történet az autóval.
Nagyon  reménykedem abban,amit többen is írtak,hogy nem hengerfejes a kocsi,hanem vízpumpás. Mert nem mindegy,most az anyagi részére gondolok.
A napokban a szerelőhöz kerül az autó,és megnézni a vízpumpát,mert Ő is először azzal kezdi a szerelést. Remélem az lesz a gond,és egy vízpumpa cserével megoldódik a probléma,és végre használhatom a kocsi.
Üdv. Denon
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #7412 Dátum: 2012.04.06 péntek, 12:28:13 »

Sziasztok!

Norwich-ban élek . Igen már tegnap este felvettem egy Magyar szerelővel a kapcsolatot,remélem Ő talán tudna segíteni nekem. Ő is azt mondta,hogy mielőtt nekiesne a hengerfejnek, megnézi a vízpumpát. Az autót most vettem néhány napja,hirdetés útján . Odamentünk a címre ,körbenéztük a kocsit,beindítottuk és minden rendben volt. A motor szépen járt,ez után mentünk vele egy háztömbkört kb. 2km távon. A kocsin semmi problémát nem észleltünk. Megírtuk a papírokat fizettem és indultunk haza. 10 perc elteltével látom,hogy a mutató rohamosan szalad a piros mező felé,amit el is ért. Természetesen megálltunk megnézni ,hogy mi lehet a gond. A motorblokk meleg volt,de a hűtő nem. Pár perc alatt visszaállt a mutató középállásba,és újra hazafelé vettük az irányt . Szintén pár perc elteltével a mutató a piros zónában volt, mi természetesen újra félreálltunk. Megnéztük a kiegyenlítő tartályban a vizet ami nem volt olajos. De viszont fűtésem sem ment,vagyis nem fújt meleget a rendszert. Alapjáraton szépen jár a motor,és a mutató beáll a feléhez,és nem mozdul,de ahogy fordulaton jár a motor azonnal felszökik a pirosig.Tömören ezek a jelenségek a kocsin. És mivel aláírtam egy papírt,miszerint megtekintettem illetve kiprobáltam az autót,így utólag nem reklamálhatok. Tömören ez a történet az autóval.
Nagyon  reménykedem abban,amit többen is írtak,hogy nem hengerfejes a kocsi,hanem vízpumpás. Mert nem mindegy,most az anyagi részére gondolok.
A napokban a szerelőhöz kerül az autó,és megnézni a vízpumpát,mert Ő is először azzal kezdi a szerelést. Remélem az lesz a gond,és egy vízpumpa cserével megoldódik a probléma,és végre használhatom a kocsi.
Üdv. Denon

Majd írj ide hogy mi lett a vége integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Denon
Vendég
« Új hozzászólás #7413 Dátum: 2012.04.06 péntek, 12:34:17 »

Majd írj ide hogy mi lett a vége integet2

Rendben  integet2
Naplózva
Denon
Vendég
« Új hozzászólás #7414 Dátum: 2012.04.06 péntek, 13:54:49 »

Sziasztok!
Ha tényleg a vízpumpa okozza a problémát,akkor honnan vagyis hogyan tudom meg,hogy a vízpumpa rossz?  Mit kell néznem rajta? Miből derül ki,hogy rossz a vízpumpa? Ebben tudnátok nekem tanáccsal szolgálni?
Előre is köszönöm .
Üdv. Denon
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7415 Dátum: 2012.04.06 péntek, 16:18:02 »

Ervin arra gondolt, hogy ha a szervószíjjal lenne gond, nem csak a vizet forralná, hanem a szervó sem menne. Lehet tekerni a kormányt, de sokkal nehezebben. Tehát szervószivattyú és szíj az tuti jó. Mivel a szervószivattyúról hajt át vízpumpára, és ott hajlamos "lefogazni" a bordástengelyt, ezért valószínű hogy a vízpumpája rossz Denon gépének. szomoru1
eljen igen erre gondoltam! és a legrosszabb verzió, mikor nem csak a tengelyt hanem az agyat a szervóban is lefogazza..akkor mindkettő kuka...hiába jó a szeró változatlanul, csak nem tudja továbbítani a hajtást a pumpához. Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7416 Dátum: 2012.04.06 péntek, 16:23:08 »

eljen igen erre gondoltam! és a legrosszabb verzió, mikor nem csak a tengelyt hanem az agyat a szervóban is lefogazza..akkor mindkettő kuka...hiába jó a szervó változatlanul, csak nem tudja továbbítani a hajtást a pumpához. Undecided
de ha lefogazta, akkor már nem jó eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7417 Dátum: 2012.04.06 péntek, 16:28:45 »

de ha lefogazta, akkor már nem jó eplus2
Úgy értettem, hogy a szervó funkcióját ellátja.... azért is írtam utána, hogy a hajtást nem viszi át... Roll Eyes
Kötekszel?  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7418 Dátum: 2012.04.06 péntek, 18:01:36 »

Úgy értettem, hogy a szervó funkcióját ellátja.... azért is írtam utána, hogy a hajtást nem viszi át... Roll Eyes
Kötekszel?  eplus2
dehogy, nem merek én olyat vigyor3

csak kicsit félreérthető volt. "jó lenne, de mégsem" vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7419 Dátum: 2012.04.06 péntek, 18:29:33 »

Sziasztok!
Ha tényleg a vízpumpa okozza a problémát,akkor honnan vagyis hogyan tudom meg,hogy a vízpumpa rossz?  Mit kell néznem rajta? Miből derül ki,hogy rossz a vízpumpa? Ebben tudnátok nekem tanáccsal szolgálni?
Előre is köszönöm .
Üdv. Denon

Onnan, hogy melegszik a motor, mint a fene, és a hűtő meg hideg, valamint nincs fűtés. Nálad ez van. (már írtam egyébként).
A vízpumpa nem tekeri a vizet. Ennyi. Nem jut el a melegvíz a hűtőhöz, meg a radiátorhoz. A radiátor felé nincs termosztát, oda mindenképpen el kell jutnia.
Mindenesetre az eladóval fizettesd a cserét, mert ha sokat mentek így, akkor már lehet, hogy tényleg hengerfejes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Denon
Vendég
« Új hozzászólás #7420 Dátum: 2012.04.06 péntek, 20:37:35 »

Onnan, hogy melegszik a motor, mint a fene, és a hűtő meg hideg, valamint nincs fűtés. Nálad ez van. (már írtam egyébként).
A vízpumpa nem tekeri a vizet. Ennyi. Nem jut el a melegvíz a hűtőhöz, meg a radiátorhoz. A radiátor felé nincs termosztát, oda mindenképpen el kell jutnia.
Mindenesetre az eladóval fizettesd a cserét, mert ha sokat mentek így, akkor már lehet, hogy tényleg hengerfejes.

Köszönöm szépen a válaszod. Akkor bátran vegyek egy vízpumpát és cseréljem ki a régit?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7421 Dátum: 2012.04.06 péntek, 21:27:27 »

Köszönöm szépen a válaszod. Akkor bátran vegyek egy vízpumpát és cseréljem ki a régit?

Először szét kell szedni... mert ha igaz, a szervószivattyú hajtja a vízpumpát, és nem kizárt, ott is elnyalódott a ricni. Akkor baj van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Denon
Vendég
« Új hozzászólás #7422 Dátum: 2012.04.06 péntek, 22:21:22 »

Először szét kell szedni... mert ha igaz, a szervószivattyú hajtja a vízpumpát, és nem kizárt, ott is elnyalódott a ricni. Akkor baj van.

Akkor baj van? Jaj ezt mire értetted ?  Cry  Amúgy én letudom szerelni itthon házilag a vízpumpát ,vagy  bízzam szerelőre a munkát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7423 Dátum: 2012.04.06 péntek, 22:24:48 »

Akkor baj van? Jaj ezt mire értetted ?  Cry  Amúgy én letudom szerelni itthon házilag a vízpumpát ,vagy  bízzam szerelőre a munkát?
ha szerencsés vagy,nem kell csak a v.p-t kell cserélned.ha nem, akkor a szervi szivattyút is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7424 Dátum: 2012.04.07 szombat, 20:55:38 »

Na ma volt időm kicsit szerelgetni...átraktam a turbót IMAP vezérlésre és kb 0,3-0,4bar-al többet tölt igy és szerintem dinamikusabb is a kocsi....tehát aszem igy marad.....igy most tök alapon chip,minden nélkül 1,8-at tölt stabilan akármikor... eplus2 annyira nem feszegetjük a határokat chip után visszaveszem a nyomást mivel az még rárak majd...kb 1,5-1,6-ra..... eljen
http://www.youtube.com/watch?v=ZRdo716h2ug&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp

Az üzemanyag rendszert is átrendeztem kicsit és beraktam 2 nyomástartó szelepet is...


És csináltam egy kannázó szettet is... eplus2 természetesen szűrővel..... eljen

Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7425 Dátum: 2012.04.07 szombat, 21:57:51 »

Na ma volt időm kicsit szerelgetni...átraktam a turbót IMAP vezérlésre és kb 0,3-0,4bar-al többet tölt igy és szerintem dinamikusabb is a kocsi....tehát aszem igy marad.....igy most tök alapon chip,minden nélkül 1,8-at tölt stabilan akármikor... eplus2 annyira nem feszegetjük a határokat chip után visszaveszem a nyomást mivel az még rárak majd...kb 1,5-1,6-ra..... eljen
http://www.youtube.com/watch?v=ZRdo716h2ug&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=1&feature=plcp

Az üzemanyag rendszert is átrendeztem kicsit és beraktam 2 nyomástartó szelepet is...


És csináltam egy kannázó szettet is... eplus2 természetesen szűrővel..... eljen



Miért cserélted ki a gyári szűrőt? Nyomás tartó szelepeket én is tettem be. Sűrűn csinálta nekem hogy indítás után járt pár másodpercig és utána le állt és nehezen indult újra, érezni is lehetett a füstjén hogy el sem égette rendesen a gázolajat. Ja a kannázó szett meg nagyon ott van!!!!  taps
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7426 Dátum: 2012.04.07 szombat, 23:26:11 »

Miért cserélted ki a gyári szűrőt? Nyomás tartó szelepeket én is tettem be. Sűrűn csinálta nekem hogy indítás után járt pár másodpercig és utána le állt és nehezen indult újra, érezni is lehetett a füstjén hogy el sem égette rendesen a gázolajat. Ja a kannázó szett meg nagyon ott van!!!!  taps

Azért cseréltem ki mert ebbe 4000ft a bosch,mann szürő...és mivel elég nagy pufferként is szolgál..
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7427 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 09:47:35 »

Azért cseréltem ki mert ebbe 4000ft a bosch,mann szürő...és mivel elég nagy pufferként is szolgál..

A két kis arany színű gyűrű szerűség a nyomástartó szelep?
Gyakorlati hasznát tapasztaltad már? Voltak gondok nélküle indításkor?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7428 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 13:08:08 »

Valaki kérdezte múlkor hogy kell bekötni ezt az üzemanyag szűrőt, de már nem tudom ki volt...most megnézheti... eplus2
Kérdés van szól.. eljen


]
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7429 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 19:53:21 »

A két kis arany színű gyűrű szerűség a nyomástartó szelep?
Gyakorlati hasznát tapasztaltad már? Voltak gondok nélküle indításkor?

Igen azok a szelepek...
Hát én azért tettem be hogy az adagoló nem e engedi el a háznyomást....minden reggeli inditáskor alapjárat ingadozik picit és fehéres-szürkés füstje van...10-20 másodperc és elhagyja...utánna egész nap semmi baja...de ezt minden reggel első inditáskor eljátsza.... falbav
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7430 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 20:57:52 »

Igen azok a szelepek...
Hát én azért tettem be hogy az adagoló nem e engedi el a háznyomást....minden reggeli inditáskor alapjárat ingadozik picit és fehéres-szürkés füstje van...10-20 másodperc és elhagyja...utánna egész nap semmi baja...de ezt minden reggel első inditáskor eljátsza.... falbav

Télen a nagy hidegben le dermedt GO szűrő és amikor cseréltem a műanyag cupka amin a visza menő GO megy eltört. Kétségbe is estem honnan tudok ilyet szerezni másnap sikerült venni az első autósboltban 3000 ért egyet és 800ft ért gumi csöveket. Ha tudtam volna Hogy a PD szűrős dolgot. Biztos hogy én is így csináltam volna meg. Sokkal egyszerűbb szerelni is, meg ha meg vannak húzva a bilincsek szerintem falsot is nehezebben tud szívni. Leleményes megoldás.  taps Melyik autóban van ilyen szűrő? Ez a megoldás nagyon érdekelne. Köszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7431 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 23:42:31 »

Télen a nagy hidegben le dermedt GO szűrő és amikor cseréltem a műanyag cupka amin a visza menő GO megy eltört. Kétségbe is estem honnan tudok ilyet szerezni másnap sikerült venni az első autósboltban 3000 ért egyet és 800ft ért gumi csöveket. Ha tudtam volna Hogy a PD szűrős dolgot. Biztos hogy én is így csináltam volna meg. Sokkal egyszerűbb szerelni is, meg ha meg vannak húzva a bilincsek szerintem falsot is nehezebben tud szívni. Leleményes megoldás.  taps Melyik autóban van ilyen szűrő? Ez a megoldás nagyon érdekelne. Köszi

1.9-2.0pdtdi-k
Naplózva
akos0704
Vendég
« Új hozzászólás #7432 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 10:22:20 »

Sziasztok!Segítséget kérnék!!!2001es évj TDDi mondeom ha eléri az üzemi hőmérsékletet akkor rángat,meg megtorpan:(mi lehet a hiba oka??? Angry
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #7433 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 11:26:12 »

Sziasztok!Segítséget kérnék!!!2001es évj TDDi mondeom ha eléri az üzemi hőmérsékletet akkor rángat,meg megtorpan:(mi lehet a hiba oka??? Angry

Hány lovas? 115 vagy 90?
Ha van AC pumpád (115LE), először azt nézd meg!
Naplózva
pocak001
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #7434 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 14:30:13 »

Sziasztok. Kicsi segítségre lenne szükségem. Tegnap kb. 10 kilométer után az autóm elkezdett dadogni, rángatni. finoman haza tudtam gurulni de nem egészséges. Ma első indítás után szépen jár a motor, pár kilométer megtétele után újra kezdi a hülyeségét. Kb akkor kezdi amikor a vízhőmérő a normál és a hideg állás között félúton van. Tünetek: rángatás, csúnya fekete és kék füst felváltva, el nem égett gázolaj szag és ilyesmik. 1,5 éve van meg a kocsi de ilyen még nem volt. Gázolajszűrő lehetséges? Vagy komolyabb probléma? Üdv mindenkinek és kellemes húsvéti ünnepeket, Krisztián.
Naplózva

2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
pocak001
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #7435 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 14:32:34 »

Ja bocsánat, 2001-es tddi, 115 ló, 220000 km ha igaz. Üdv, Krisztián.
Naplózva

2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7436 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 14:38:36 »

Ja bocsánat, 2001-es tddi, 115 ló, 220000 km ha igaz. Üdv, Krisztián.
Itt is az AC pumpa ellenőrzéssel kezd!!!!
A gázolajszűrőre a tank felől menő csövet húzd le, tedd egy flakonba a végét és indítózz rá (nem elég gyújtásra tenni) ha teljes keresztmetszetben nyomással jön az anyag akkor az AC jó, bár volt olyan is akinél hol működött hol nem...de kiindulásnak jó..vszleg nem fog működni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #7437 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 14:38:39 »

Sziasztok. Kicsi segítségre lenne szükségem. Tegnap kb. 10 kilométer után az autóm elkezdett dadogni, rángatni. finoman haza tudtam gurulni de nem egészséges. Ma első indítás után szépen jár a motor, pár kilométer megtétele után újra kezdi a hülyeségét. Kb akkor kezdi amikor a vízhőmérő a normál és a hideg állás között félúton van. Tünetek: rángatás, csúnya fekete és kék füst felváltva, el nem égett gázolaj szag és ilyesmik. 1,5 éve van meg a kocsi de ilyen még nem volt. Gázolajszűrő lehetséges? Vagy komolyabb probléma? Üdv mindenkinek és kellemes húsvéti ünnepeket, Krisztián.

Ha benzines lenne, akkor azt mondanám, hogy amikor 70 fok körülre ér, akkor veszi át a lambda szabályzást a rendszer. Hideg víznél nem lambdázik. Első körben lehúznám a lambdát és megnézném, hogy mennyiben lesz kulútráltabb a járása. Ha sokat javul, akkor arrafelé keresném a problémát. Értelemszerűen fog hibád dobni, ezért majd törölni kell utána.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7438 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 14:42:38 »

Ha benzines lenne, akkor azt mondanám, hogy amikor 70 fok körülre ér, akkor veszi át a lambda szabályzást a rendszer. Hideg víznél nem lambdázik. Első körben lehúznám a lambdát és megnézném, hogy mennyiben lesz kulútráltabb a járása. Ha sokat javul, akkor arrafelé keresném a problémát. Értelemszerűen fog hibád dobni, ezért majd törölni kell utána.
Ez dízel... eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pocak001
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #7439 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:14:57 »

Ac teszt végrehajtva. Az eredmény vegyes. Anyag jön de nem tudom mennyinek kellene lenni. A motor elindult, gázolaj kb 1-2 másodperc múlva elkezd jönni de motor pár másodperc múlva leállt. Ennyi idő alatt talán 1/2 deci gázolaj a flakonban. Azóta el sem indul, hiába kötöttem vissza a csövet a helyére. Akkor ez most ac probléma vagy nem? Köszi a gyors válaszokat. Üdv, Krisztián.
Naplózva

2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7440 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:35:02 »

Ac teszt végrehajtva. Az eredmény vegyes. Anyag jön de nem tudom mennyinek kellene lenni. A motor elindult, gázolaj kb 1-2 másodperc múlva elkezd jönni de motor pár másodperc múlva leállt. Ennyi idő alatt talán 1/2 deci gázolaj a flakonban. Azóta el sem indul, hiába kötöttem vissza a csövet a helyére. Akkor ez most ac probléma vagy nem? Köszi a gyors válaszokat. Üdv, Krisztián.

Fél deci? Az semmi. Inkább 1 litert kéne nyomnia ennyi idő alatt. Vagy legalább felet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
pocak001
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #7441 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:42:46 »

Esetleg ha tudna valaki ac-t a boltinál alacsonyabb áron azért nagyon hálás lennék mert a láng és a bárdi webshopjában is 100000 felett van. Előre is köszi, Krisztián.
Naplózva

2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7442 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 15:48:41 »

Esetleg ha tudna valaki ac-t a boltinál alacsonyabb áron azért nagyon hálás lennék mert a láng és a bárdi webshopjában is 100000 felett van. Előre is köszi, Krisztián.

Keresgélj a neten... valami 33 körül is lehet találni. Bosch.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7443 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 16:05:41 »

Ac teszt végrehajtva. Az eredmény vegyes. Anyag jön de nem tudom mennyinek kellene lenni. A motor elindult, gázolaj kb 1-2 másodperc múlva elkezd jönni de motor pár másodperc múlva leállt. Ennyi idő alatt talán 1/2 deci gázolaj a flakonban. Azóta el sem indul, hiába kötöttem vissza a csövet a helyére. Akkor ez most ac probléma vagy nem? Köszi a gyors válaszokat. Üdv, Krisztián.

Igen az AC rossz!!! Ne használd így mert az adagolód bánja.
Ko-csi kft nél találsz utángyártottban 20-25 körül. Hívd fel őket, segítenek.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #7444 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 17:32:25 »

Igen az AC rossz!!! Ne használd így mert az adagolód bánja.
Ko-csi kft nél találsz utángyártottban 20-25 körül. Hívd fel őket, segítenek.
Csatlakozom az AC hiba mellett mikor kicseréltem nem csak csordogált hanem nyomta rendesen ez lófütty amit most csinált. Nekem is a ko-csi kft segített. Ráadásúl nekem pár utcasarok volt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #7445 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 17:33:31 »

(Tök mellékesen, nincs valami táblázat, ahol a hibajelenségek -> megoldások fel vannak sorolva per üa. típus szerint? )
Naplózva
pocak001
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #7446 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:41:02 »

Köszönöm a gyors segítséget!!!! Üdv, Krisztián.
Naplózva

2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7447 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 19:45:50 »

Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.

Köszi a választ.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7448 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 20:16:07 »

Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.

Köszi a választ.
Változós a turbód, vagy fix?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #7449 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 20:19:13 »

Változós a turbód, vagy fix?

Sima fix geos.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.