Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
143
144
145
146
147
148
149
[
150
]
151
152
153
154
155
156
157
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113394 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7450 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 20:22:06 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.09 hétfő, 20:19:13
Sima fix geos.
Akkor a vákumszelepek kilőve...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7451 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 20:29:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.09 hétfő, 20:22:06
Akkor a vákumszelepek kilőve...
Átnéztem a csöveket, a szívósort is de sehol nem látok szivárgást vagy kifújást. De nagyon idegesitö hogy egy romhalmaz kamazt nem tudok meg előzni
3 óra állás után meg megint megy. Kis idő után meg megint lomha. Ugyanaz a tünet mint amikor repedt turbó csövem volt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7452 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 20:45:45 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.09 hétfő, 20:29:21
Átnéztem a csöveket, a szívósort is de sehol nem látok szivárgást vagy kifújást. De nagyon idegesitö hogy egy romhalmaz kamazt nem tudok meg előzni
3 óra állás után meg megint megy. Kis idő után meg megint lomha. Ugyanaz a tünet mint amikor repedt turbó csövem volt.
Gyári diag lesz a vége...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7453 Dátum:
2012.04.09 hétfő, 20:49:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.09 hétfő, 20:45:45
Gyári diag lesz a vége...
Hát lehet ez lesz a vége, csak remélem hogy nem hozz nagy hibát...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7454 Dátum:
2012.04.10 kedd, 01:10:46 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.09 hétfő, 19:45:50
Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.
Nem lehet, hogy a tankban vákum van? Miután megtorpant, állj meg, és csavard le a tanksapkát.
Mennyi go van a tankban? Szűrőt mikor cseréltél?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7455 Dátum:
2012.04.10 kedd, 01:33:22 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.09 hétfő, 19:45:50
Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.
Köszi a választ.
Csak tipp, az akku alatti relé? Talán az működteti az ac-t. Másik tipp hengerfej hőfok 120C-nál eléggé lebutítja az autót, esetleg menüben figyelni a hőfokot, hátha rossz a hőmérsékletmérés.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7456 Dátum:
2012.04.10 kedd, 05:52:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.04.10 kedd, 01:10:46
Nem lehet, hogy a tankban vákum van? Miután megtorpant, állj meg, és csavard le a tanksapkát.
Mennyi go van a tankban? Szűrőt mikor cseréltél?
félig volt a tank, kb 4 hónapja cseréltem szűrőt a nagy hidegekben
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7457 Dátum:
2012.04.10 kedd, 05:53:42 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2012.04.10 kedd, 01:33:22
Csak tipp, az akku alatti relé? Talán az működteti az ac-t. Másik tipp hengerfej hőfok 120C-nál eléggé lebutítja az autót, esetleg menüben figyelni a hőfokot, hátha rossz a hőmérsékletmérés.
hogy tudom figyelni a hőfokot? köszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7458 Dátum:
2012.04.10 kedd, 08:55:19 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.10 kedd, 05:53:42
hogy tudom figyelni a hőfokot? köszi
A relétől beindul, azán minden előjel nélkül megáll menet közben. Aztán lehet hogy több napig sem indul, nem csinálsz semmit, majd megint jó akár több napig. Teljesen összefüggéstelenül.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7459 Dátum:
2012.04.10 kedd, 13:45:15 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.10 kedd, 05:53:42
hogy tudom figyelni a hőfokot? köszi
Aktiválod a műszertesztet, és figyeled a hőmérsékletet:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7460 Dátum:
2012.04.10 kedd, 13:49:59 »
Sziasztok!
Minap nézelődtem a motortérben és a termosztát ház alján némi szivárgást tapasztaltam. Ma jobban nekiveselkedtem a dolognak de csak rosszabb lett a probléma viszont, hogy az alsó csavar örökhajtós lett de nem a csavar hanem a termosztát házban lévő anya kilazult ezért csöpögött eddig is de most még jobban sem húzni sem kicsavarni most nem tudom. Vlaki tud segíteni egy bontott TDDI termosztátházzal?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7461 Dátum:
2012.04.10 kedd, 15:05:09 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.10 kedd, 13:49:59
Sziasztok!
Minap nézelődtem a motortérben és a termosztát ház alján némi szivárgást tapasztaltam. Ma jobban nekiveselkedtem a dolognak de csak rosszabb lett a probléma viszont, hogy az alsó csavar örökhajtós lett de nem a csavar hanem a termosztát házban lévő anya kilazult ezért csöpögött eddig is de most még jobban sem húzni sem kicsavarni most nem tudom. Vlaki tud segíteni egy bontott TDDI termosztátházzal?
Szia! Ugyanígy jártam én is az ősszel, elforog a fém anya a műanyag házban. Én kivettem mind a három anyát, és átmenőcsavarral anyával a másik oladalon megoldottam. Azóta nem folyik. De ha gondolod van olyan bontott termosztátházam, ami nincs szétberhálva.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7462 Dátum:
2012.04.10 kedd, 18:38:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.04.10 kedd, 13:45:15
Aktiválod a műszertesztet, és figyeled a hőmérsékletet:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Ma teljesen jó volt semmi probléma nem adódott. Ezt a relét ki fogom cserélni és ha ezt fogja csinálni akkor meg fogom nézni a hőmérsékletet is. Esetleg gázpedál motor vagy map szenzor nem okozhat ilyet? Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7463 Dátum:
2012.04.10 kedd, 21:16:37 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.04.10 kedd, 15:05:09
Szia! Ugyanígy jártam én is az ősszel, elforog a fém anya a műanyag házban. Én kivettem mind a három anyát, és átmenőcsavarral anyával a másik oladalon megoldottam. Azóta nem folyik. De ha gondolod van olyan bontott termosztátházam, ami nincs szétberhálva.
Hmmm Sufni tuning ez tetszik megpróbálom ha nem jutok vele akkor jelentkezek.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7464 Dátum:
2012.04.11 szerda, 08:10:05 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.10 kedd, 21:16:37
Hmmm Sufni tuning ez tetszik megpróbálom ha nem jutok vele akkor jelentkezek.
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt kifúrnád a termosztát házba öntött csavarokat, probáld meg EPOKITT ragasztóval beragasztani. A ragasztó megfelelően erős, olaj, és üzemanyag álló, és tökéletes a hőálló képessége is. Amire ügyelni kell az a ragasztás előtti felület tisztitás és megfelelő zsirtalanitás. Én minden képp megpróbálnám. A ragasztóról annyit, én annak idején kerti motoros kapának a tengely kapcsoló ferodolokat ragasztottam vele és többet nem volt vele gond. Azért itt nincs akkora terhelés.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7465 Dátum:
2012.04.11 szerda, 10:06:26 »
Idézetet írta: László - 2012.04.11 szerda, 08:10:05
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt kifúrnád a termosztát házba öntött csavarokat, probáld meg EPOKITT ragasztóval beragasztani. A ragasztó megfelelően erős, olaj, és üzemanyag álló, és tökéletes a hőálló képessége is. Amire ügyelni kell az a ragasztás előtti felület tisztitás és megfelelő zsirtalanitás. Én minden képp megpróbálnám. A ragasztóról annyit, én annak idején kerti motoros kapának a tengely kapcsoló ferodolokat ragasztottam vele és többet nem volt vele gond. Azért itt nincs akkora terhelés.
Tisztelettel László!
Nem kell fúrni az anyát, simán kifordul a műanyag házból. Ezzel meg is nyílt a furat az átmenő csavarhoz
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7466 Dátum:
2012.04.11 szerda, 18:35:33 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.04.11 szerda, 10:06:26
Nem kell fúrni az anyát, simán kifordul a műanyag házból. Ezzel meg is nyílt a furat az átmenő csavarhoz
Tisztelt Fórumtárs!
Köszonom az infót. Ezt nem tudtam, mert még nem volt vele problémám. Mindig tanul az ember.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Berney
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7467 Dátum:
2012.04.11 szerda, 20:00:26 »
Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2001-es Mondeo TDDI motorja ma elkezdet alapjáraton rángatózni.800-1200 fordulat között jár a motor alapjáraton. Az autó teljesítménye nem változott,füstje nincs,könnyen indúl csak az alapjárat ingadozik idegesítően.
Szűrő 1 hete volt cserélve, ü.a szivattyú kb 2 hónapja.
Valakinek valami ötlete???
Előre is köszönöm!
Naplózva
2.0 TDCI 2008-as 103Kw
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7468 Dátum:
2012.04.11 szerda, 20:46:59 »
Idézetet írta: Berney - 2012.04.11 szerda, 20:00:26
Sziasztok!
Segítséget kérnék. 2001-es Mondeo TDDI motorja ma elkezdet alapjáraton rángatózni.800-1200 fordulat között jár a motor alapjáraton. Az autó teljesítménye nem változott,füstje nincs,könnyen indúl csak az alapjárat ingadozik idegesítően.
Szűrő 1 hete volt cserélve, ü.a szivattyú kb 2 hónapja.
Valakinek valami ötlete???
Előre is köszönöm!
A generátort csekkold le.mérj töltést,és ellenőrizd a kiegfűtést ha van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sam47
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7469 Dátum:
2012.04.11 szerda, 20:47:34 »
Sziasztok! Kellene kis segítség!
Délután hazafele gázadásra éreztem egy kis rángatást, ami egyre sűrüsödött, de csak gázadáskor. Az utcánkba még befordultam, kis emelkedő, na azt már nem bírta. Leállt a gép. Próbáltam egyszer újraindítani de nem sikerült csak a füst jött belőle. Nem kínoztanm tovább, félre gurítottam, lezártam. Sem a motorkontroll, sem az izzitásvisszajelző nem világított, nem villogott. Félóramúlva visszamentem, elsőre akkor sem indult, de a másadikra mintha mi sem történt volna, ugy indult mint mindig. Nosza elmentem próbálgatni, sürű padlógáz, partra fől taposva. Semmi rángatás, minden a régi.
Merre kellene elindulni a hibakereséssel, mert nem lenne szerencsés, ha ez egy hoszabb út alatt megismétlődne.
Most is ott tankoltam, ahová 6 éve járok, az összes szűrő kb. 6000km-el ezelőtt lett cserélve.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7470 Dátum:
2012.04.11 szerda, 20:48:53 »
Idézetet írta: sam47 - 2012.04.11 szerda, 20:47:34
Sziasztok! Kellene kis segítség!
Délután hazafele gázadásra éreztem egy kis rángatást, ami egyre sűrüsödött, de csak gázadáskor. Az utcánkba még befordultam, kis emelkedő, na azt már nem bírta. Leállt a gép. Próbáltam egyszer újraindítani de nem sikerült csak a füst jött belőle. Nem kínoztanm tovább, félre gurítottam, lezártam. Sem a motorkontroll, sem az izzitásvisszajelző nem világított, nem villogott. Félóramúlva visszamentem, elsőre akkor sem indult, de a másadikra mintha mi sem történt volna, ugy indult mint mindig. Nosza elmentem próbálgatni, sürű padlógáz, partra fől taposva. Semmi rángatás, minden a régi.
Merre kellene elindulni a hibakereséssel, mert nem lenne szerencsés, ha ez egy hoszabb út alatt megismétlődne.
Most is ott tankoltam, ahová 6 éve járok, az összes szűrő kb. 6000km-el ezelőtt lett cserélve.
Ac pumpád van?Hogy van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7471 Dátum:
2012.04.11 szerda, 20:55:09 »
Idézetet írta: sam47 - 2012.04.11 szerda, 20:47:34
Sziasztok! Kellene kis segítség!
Délután hazafele gázadásra éreztem egy kis rángatást, ami egyre sűrüsödött, de csak gázadáskor. Az utcánkba még befordultam, kis emelkedő, na azt már nem bírta. Leállt a gép. Próbáltam egyszer újraindítani de nem sikerült csak a füst jött belőle. Nem kínoztanm tovább, félre gurítottam, lezártam. Sem a motorkontroll, sem az izzitásvisszajelző nem világított, nem villogott. Félóramúlva visszamentem, elsőre akkor sem indult, de a másadikra mintha mi sem történt volna, ugy indult mint mindig. Nosza elmentem próbálgatni, sürű padlógáz, partra fől taposva. Semmi rángatás, minden a régi.
Merre kellene elindulni a hibakereséssel, mert nem lenne szerencsés, ha ez egy hoszabb út alatt megismétlődne.
Most is ott tankoltam, ahová 6 éve járok, az összes szűrő kb. 6000km-el ezelőtt lett cserélve.
Indulj el az autó jobb oldalán és a hátsó kelék elött álj meg feküdj alá és nézd meg a rossz AC pumpád. Csere ko-csi kft.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sam47
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7472 Dátum:
2012.04.11 szerda, 21:17:00 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.04.11 szerda, 20:55:09
Indulj el az autó jobb oldalán és a hátsó kelék elött álj meg feküdj alá és nézd meg a rossz AC pumpád. Csere ko-csi kft.
Köszi!
Elsőkörben nekem is ez ugrott be. Ennek nem kéne valami hibakódot dobnia?
Naplózva
Berney
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7473 Dátum:
2012.04.11 szerda, 21:55:33 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.11 szerda, 20:46:59
A generátort csekkold le.mérj töltést,és ellenőrizd a kiegfűtést ha van.
Kösz a tippet!
A kiegfütést honnan látom,hogy van-e? (és hogyan ellenörzöm?)
Naplózva
2.0 TDCI 2008-as 103Kw
sam47
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7474 Dátum:
2012.04.11 szerda, 22:24:19 »
Idézetet írta: alf - 2012.04.11 szerda, 20:48:53
Ac pumpád van?Hogy van?
Nem tudom, hogy hogy van, de van! Majd holnap kiderül.
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7475 Dátum:
2012.04.11 szerda, 23:01:54 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.09 hétfő, 19:45:50
Ma nekem is elő jött olyan probléma hogy full el gyengült az autó mintha taposó dízel lenne. Amikor el volt durranva a turbó cső kb akkor volt ilyen. Kis idő el teltével ha áll a kocsi és újra van indítva meg szűnik a probléma. Megyek az autóval és adok neki egy kövéret érzem hogy ahonnan meg indulna ott el szalad az erő és át megy taposó dízelbe nem füstöl nem dadog semmi tök olyan mintha kifujna valahol a rendszer. Átnéztem a csöveket sehol nem fúj ki és az AC pumpám is jó nem rég cseréltem és az jól működik. Mi lehet a probléma valami szenzor lehet? EGR levan dugózva. Néztem hőfok nem játszik közre.
Köszi a választ.
Ma észre vettem hogy ha nem nagyon megy az autó és elkezdek játszani a gázpedállal, kicsit fel engedem kicsit nyomom stb. Akkor meg indul szépen. Ha szimplán le nyomom sosem ment így mintha így játszadozok vele. Lehet rossz a gázpedál motor? Lehet ettől ment úgy a kocsi múltkor mintha szívó dízel lenne? Volt már valakinek ilyesmi? Köszi a segítséget.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7476 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 06:45:36 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.11 szerda, 23:01:54
Ma észre vettem hogy ha nem nagyon megy az autó és elkezdek játszani a gázpedállal, kicsit fel engedem kicsit nyomom stb. Akkor meg indul szépen. Ha szimplán le nyomom sosem ment így mintha így játszadozok vele. Lehet rossz a gázpedál motor? Lehet ettől ment úgy a kocsi múltkor mintha szívó dízel lenne? Volt már valakinek ilyesmi? Köszi a segítséget.
Gázpedál motor? 2002-es az nem bovdenes?
Naplózva
Moncsicsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7477 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 09:23:19 »
Sziasztok
Van egy MK III mondeóm 2001 es 85 kw os és elkezdett folyni a szervó olaj a szivattyúból kijövő cső mellett . Nem a hollandernél hanem a cső és a hollander között .
tud valaki egy gyári képet küldeni ? Szerelhető e vagy valamilyen tömités cserével megoldható ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7478 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 11:01:22 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.12 csütörtök, 06:45:36
Gázpedál motor? 2002-es az nem bovdenes?
nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7479 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 12:46:37 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.11 szerda, 23:01:54
Ma észre vettem hogy ha nem nagyon megy az autó és elkezdek játszani a gázpedállal, kicsit fel engedem kicsit nyomom stb. Akkor meg indul szépen. Ha szimplán le nyomom sosem ment így mintha így játszadozok vele. Lehet rossz a gázpedál motor? Lehet ettől ment úgy a kocsi múltkor mintha szívó dízel lenne? Volt már valakinek ilyesmi? Köszi a segítséget.
Map szenzor? Nemtom neked van e egyáltalán?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7480 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 13:13:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.12 csütörtök, 12:46:37
Map szenzor? Nemtom neked van e egyáltalán?
map az összesben van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7481 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 15:54:49 »
Sziasztok !
Új jelenségem van a mondimmal, ki tud segíteni?? Azt csinálja, hogy a gázadásra alig reagál, szinte mintha nem is lenne turbos az autó. Nem akar egy picit se megindulni tetű lassan gyorsul fel,alig éri el a 80-at is, hiába nyomom neki a gázt picit-közepesen-vagy padlon nem reagál. Mi lehet a baja?? A gázpedál megy tönkre vagy mi?? a műszerfalon semmi nem világít. előre i köszi
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7482 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 18:56:27 »
Idézetet írta: oxforte - 2012.04.12 csütörtök, 15:54:49
Sziasztok !
Új jelenségem van a mondimmal, ki tud segíteni?? Azt csinálja, hogy a gázadásra alig reagál, szinte mintha nem is lenne turbos az autó. Nem akar egy picit se megindulni tetű lassan gyorsul fel,alig éri el a 80-at is, hiába nyomom neki a gázt picit-közepesen-vagy padlon nem reagál. Mi lehet a baja?? A gázpedál megy tönkre vagy mi?? a műszerfalon semmi nem világít. előre i köszi
Nekem most dettó ugyanez van. Csak néha csinálja nem mindig. De az figyeltem meg ha játszadozok a gázzal finoman akkor megindul. Meg az van még ha oda lépek akkor ránt egyet és úgy indul meg, mintha a köztes nyomást nem érezte volna csak a benyomott gázt. Volt már valakinek hasonló?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7483 Dátum:
2012.04.13 péntek, 08:41:46 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.12 csütörtök, 18:56:27
Nekem most dettó ugyanez van. Csak néha csinálja nem mindig. De az figyeltem meg ha játszadozok a gázzal finoman akkor megindul. Meg az van még ha oda lépek akkor ránt egyet és úgy indul meg, mintha a köztes nyomást nem érezte volna csak a benyomott gázt. Volt már valakinek hasonló?
Többen küzdöttünk már erőtlenséggel /nyomatékhiánnyal/ itt. VGT-s turbó lekokszolódhat, turbócső kirepedhet, szívósor eltömődhet, porlasztó tönkremehet, katalizátor eltömődhet....... Mindkét autón turbónyomást mérnék először, de lehet hogy nem ugyanarról a hibáról van szó a két autón.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7484 Dátum:
2012.04.13 péntek, 09:21:42 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.04.13 péntek, 08:41:46
Többen küzdöttünk már erőtlenséggel /nyomatékhiánnyal/ itt. VGT-s turbó lekokszolódhat, turbócső kirepedhet, szívósor eltömődhet, porlasztó tönkremehet, katalizátor eltömődhet....... Mindkét autón turbónyomást mérnék először, de lehet hogy nem ugyanarról a hibáról van szó a két autón.
fix turbom van torbo csöveimjók szivosorom tiszta. Porlasztok tuti jok mert időnként csinálja ac pumpám új most teljessen jó pár napja.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7485 Dátum:
2012.04.13 péntek, 09:52:09 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.13 péntek, 09:21:42
fix turbom van torbo csöveimjók szivosorom tiszta. Porlasztok tuti jok mert időnként csinálja ac pumpám új most teljessen jó pár napja.
Ez sem lesz egyszerű.... T.bánya körül nem jársz valamikor???
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7486 Dátum:
2012.04.13 péntek, 15:18:52 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.04.13 péntek, 09:52:09
Ez sem lesz egyszerű.... T.bánya körül nem jársz valamikor???
30km re lakok tbányától Esztergom fele. jövőhéten valamikor?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7487 Dátum:
2012.04.13 péntek, 16:08:26 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.13 péntek, 15:18:52
30km re lakok tbányától Esztergom fele. jövőhéten valamikor?
Szerdától szombatig napközben itt vagyok, írj pü-t mikor jössz
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7488 Dátum:
2012.04.13 péntek, 21:26:10 »
valaki nem tudja, hogy milyen cikkszámú MAP szenzor van a tddi-kben??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7489 Dátum:
2012.04.14 szombat, 01:56:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.13 péntek, 21:26:10
valaki nem tudja, hogy milyen cikkszámú MAP szenzor van a tddi-kben??
4S7Q 9F479 AA vagy 1S7A-9F479-AA
de az unix oldalán meg ez van: 1.993.076
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.14 szombat, 02:07:09 írta turpy
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7490 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:14:56 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.14 szombat, 01:56:36
4S7Q 9F479 AA vagy 1S7A-9F479-AA
igen ezek a gyári cikkszámok, csak kérdés, hogy milyen van a tddi-kben
1S7A-9F479-AA-ból már van 2db, de rosszabb, mint az eredetimmel
szóval azt kéne tudnom, hogy milyet vegyek bele, hogy újra olyan legyen, mint régen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7491 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:20:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 02:14:56
igen ezek a gyári cikkszámok, csak kérdés, hogy milyen van a tddi-kben
1S7A-9F479-AA-ból már van 2db, de rosszabb, mint az eredetimmel
szóval azt kéne tudnom, hogy milyet vegyek bele, hogy újra olyan legyen, mint régen
az unix oldalán meg ez van: 1.993.076, tönkre ment az eredetid? Hogy vetted észre? Néha nekem is el lustul, csak egy adott ford. számig forog a motor 2100-2200kb meg azt is meg figyeltem ha nem megy és játszok a gázzal akkor megindul. De nem mindig, csak néha csinálja.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7492 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:20:26 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.14 szombat, 02:17:18
az unix oldalán meg ez van: 1.993.076
ezzel nem vagyok előrébb sajna, a szenzorokon az előtte leírt cikkszámok vannak.
ECAT szerint: nekem ez kéne: 1S7A-9F479-AA
ezt írja:
15-09-2003 előtt 1C1A-9F479-AA, utána 4S7Q 9F479 AA
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7493 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:23:12 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.14 szombat, 02:20:00
az unix oldalán meg ez van: 1.993.076, tönkre ment az eredetid? Hogy vetted észre? Néha nekem is el lustul, csak egy adott ford. számig forog a motor 2100-2200kb meg azt is meg figyeltem ha nem megy és játszok a gázzal akkor megindul. De nem mindig, csak néha csinálja.
csak kicseréltem
egy ST-TDCI-ből származóra. aztán buktam 10-15le-t
amúgy miután Bunyek kimérte, kiderült, hogy rossz volt. viszont a régivel meg jobban ment.
ha adnék neki egy állandó max nyomás jelet, meg egy 40°C-os levegő hőmérsékletet, akkor hogy alakulna a fogyi?? mert ugye, akkor mindig max nyomást lát, mindig max mennyiséget adna...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7494 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:30:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 02:23:12
csak kicseréltem
egy ST-TDCI-ből származóra. aztán buktam 10-15le-t
amúgy miután Bunyek kimérte, kiderült, hogy rossz volt. viszont a régivel meg jobban ment.
ha adnék neki egy állandó max nyomás jelet, meg egy 40°C-os levegő hőmérsékletet, akkor hogy alakulna a fogyi?? mert ugye, akkor mindig max nyomást lát, mindig max mennyiséget adna...
Hát a puding próbája az evés! Elméletileg akkor levegő dúsabb lenne kevesebbet kellene lennie. Elvileg!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7495 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:31:47 »
Idézetet írta: turpy - 2012.04.14 szombat, 02:30:10
Hát a puding próbája az evés! Elméletileg akkor levegő dúsabb lenne kevesebbet kellene lennie. Elvileg!!!
mondjuk a régivel jobban is evett. most 5,5 alatt nem járok el vele, ha nem nyomom neki, akkor sem, alőtte meg simán voltak 5-5,2-es értékek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7496 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:33:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 02:20:26
ezzel nem vagyok előrébb sajna, a szenzorokon az előtte leírt cikkszámok vannak.
ECAT szerint: nekem ez kéne: 1S7A-9F479-AA
ezt írja:
15-09-2003 előtt 1C1A-9F479-AA, utána 4S7Q 9F479 AA
kovacsauto.hu n meg ezeket találtam
FACET:
10.3076/S
10.3076/LA
10.3076/SZ
20és25 között vannak
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7497 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:36:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 02:31:47
mondjuk a régivel jobban is evett. most 5,5 alatt nem járok el vele, ha nem nyomom neki, akkor sem, alőtte meg simán voltak 5-5,2-es értékek
aztaaa nekem ilyen stabil 6 felett eszik ilyen normál autózós tempóban max 2500ig pörgetve. nem száguldozva. mondjuk nekem rá is férne egy frankó át vizsgálás hogy minden meg felelően működik e. de szerintem kajálhatna kevesebbet is... legalábbis jó lenne ...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7498 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:52:58 »
országúton, ha tolom neki, akkor sem eszik 6 fölött
mondjuk ehez kellett pár okosítás, előtte nekem sem ilyen adatok jöttek ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7499 Dátum:
2012.04.14 szombat, 02:59:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.14 szombat, 02:52:58
országúton, ha tolom neki, akkor sem eszik 6 fölött
mondjuk ehez kellett pár okosítás, előtte nekem sem ilyen adatok jöttek ki
valami nagyobb collert szeretnék nem sokkal csak egy kicsivel meg a fix turboval kicsit variálni hogy kicsit hamarabb térjen észhez ezt még nem tudom hogyan kellene gondolom a rúddal kellene valamit okoskodni. meg egy chip jó lenne akkor már szerintem ez is tudna 6 alatt menni. amibe ha jól bele gondolok még befektetésnek is jó lenne. meg hát ugye lehetne meglepetést szerezni egy két fiatal bmw s figurának...
Naplózva
Oldalak:
1
...
143
144
145
146
147
148
149
[
150
]
151
152
153
154
155
156
157
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ