Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:36:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
153
154
155
156
157
158
159
[
160
]
161
162
163
164
165
166
167
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102773 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7950 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:02:48 »
Idézetet írta: László - 2012.06.01 péntek, 09:23:36
Tisztelt Fórumtárs!
Mióta személyesen megismertem a Fórumtársat, tudom egy nagyon komoly emberrel állok szembe.
Tisztelettel László!
Ja..ne mert még elpirulok...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7951 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:07:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.01 péntek, 18:02:48
Ja..ne mert még elpirulok...
szenzort tegnap feladtam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7952 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:08:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.01 péntek, 13:29:57
Mi a helyzet a turbóddal? bepozicionáltad rendesen?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7953 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:12:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.01 péntek, 18:07:56
szenzort tegnap feladtam
Istenkirály vagy!
Tegnap bevásároltam majdnem mindent a 6-os váltó átszereléshez és lett még egy bónusz MAP-om közben....
Mindenre van időm, csak a saját kocsimra nincs....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7954 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:13:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.01 péntek, 18:12:11
Istenkirály vagy!
Tegnap bevásároltam majdnem mindent a 6-os váltó átszereléshez és lett még egy bónusz MAP-om közben....
Mindenre van időm, csak a saját kocsimra nincs....
utána néztem, ez amit küldtem elvileg 3baros. bár ha nem lehet átírni a gyári nyomásértékeket, akkor semmit sem ér
le hajszolásban hol tartasz??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7955 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:21:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.01 péntek, 18:13:39
utána néztem, ez amit küldtem elvileg 3baros. bár ha nem lehet átírni a gyári nyomásértékeket, akkor semmit sem ér
le hajszolásban hol tartasz??
Miben hol tartok?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7956 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:22:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.01 péntek, 18:21:25
Miben hol tartok?
tuningban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7957 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:25:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.01 péntek, 18:22:59
tuningban
csúcsok sehol,turbó vezérlését átalakitom, MAP-ot várom, és 6-os váltó felrakása lessz még...
MAP miatt vagyok meglőve....elveszi a kaját az adagoló kirakom 1,5 bar fölé....szal ennyi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7958 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:27:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.01 péntek, 18:25:47
csúcsok sehol,turbó vezérlését átalakitom, MAP-ot várom, és 6-os váltó felrakása lessz még...
MAP miatt vagyok meglőve....elveszi a kaját az adagoló kirakom 1,5 bar fölé....szal ennyi.
na milyen turbovezérlésed lesz??
IMAP,EMAP, vagy valami új??
akkor ott valami tényleg nem jó, nekem sosem vette el
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7959 Dátum:
2012.06.01 péntek, 18:38:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.31 csütörtök, 22:32:54
már miért szivatnám....nem szoktam viccelni...én azzal nyomattam ki....egy fekete folt nem volt a kezemen...kicsit gondolkodni kell azt annyi....majd sikálom azt a redvás koromsárt...
én a non stop-ban 200 forintból kimostam egy két pöttyöt azért szereztem
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7960 Dátum:
2012.06.01 péntek, 23:05:45 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2012.06.01 péntek, 18:38:06
én a non stop-ban 200 forintból kimostam egy két pöttyöt azért szereztem
ennyi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7961 Dátum:
2012.06.01 péntek, 23:07:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.01 péntek, 18:27:09
na milyen turbovezérlésed lesz??
IMAP,EMAP, vagy valami új??
akkor ott valami tényleg nem jó, nekem sosem vette el
IMAP nyomásos lessz/lett....elég jó lett de még finomitok rajta....EMAP-ot felejtem aszem....uj labdát tettem fel egy gyárit.....meg most mintha jobban megindulna.
Naplózva
mondeo tddi
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7962 Dátum:
2012.06.02 szombat, 10:57:37 »
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni!Ledugóztam az Egr-t... de nekem van egy csatlakozó is az egr-en, az a csatlakozó a szelep mozgását figyeli? A problémám a következő: ledugóztam de ahonnét a vákumot kapja(a szivósoron egy műanyag csatlakozóval ellátott "elosztó") az el van repedve és kidobta a hibakódot! Ha valahogy megragasztom akkor nem dobja ki? Mert így ugye nincs vákum a szelepnek! Vagy mi baja lehet?
Üdv.:Dani
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7963 Dátum:
2012.06.02 szombat, 13:00:15 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2012.06.02 szombat, 10:57:37
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni!Ledugóztam az Egr-t... de nekem van egy csatlakozó is az egr-en, az a csatlakozó a szelep mozgását figyeli? A problémám a következő: ledugóztam de ahonnét a vákumot kapja(a szivósoron egy műanyag csatlakozóval ellátott "elosztó") az el van repedve és kidobta a hibakódot! Ha valahogy megragasztom akkor nem dobja ki? Mert így ugye nincs vákum a szelepnek! Vagy mi baja lehet?
Üdv.:Dani
Tisztelt Fórumtárs!
Első lépésként azt javaslom, a repedt vákumcsatlakozót mindenkép cseréld ki. Akár itt a Fórumon is beszerezheted Motorcraft Fórumtárstól. Az EGR dugózással kapcsolatban a következőket kell tudni. Dugózás után sima pneumatikus müködésü szelep nem dob hiba kódot. Az EURO III EEC7 tip motoroknál alkalmaznak elektro-pneumatikus EGR szelepet is. Még ez sem dob hiba kódot. Az én gépem ilyennel szerelt 2005 kiadásu és nem ad hiba jelzést. Az EURO IV FMBA tip motoroknál az elektro-pneumatikus EGR szeleppel ellátott gépeknél jelentkezik a hiba kód a ledugózás után. A hiba kód egyszerüen törölhető egy ELM327-el, amit a Fórumon érdemes beszerezni, ami megfelelően kipróbáltan komunikál a gépeddel.
Sikeres hiba kód elháritást.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.02 szombat, 13:09:17 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mondeo tddi
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7964 Dátum:
2012.06.02 szombat, 13:20:57 »
Idézetet írta: László - 2012.06.02 szombat, 13:00:15
Tisztelt Fórumtárs!
Első lépésként azt javaslom, a repedt vákumcsatlakozót mindenkép cseréld ki. Akár itt a Fórumon is beszerezheted Motorcraft Fórumtárstól. Az EGR dugózással kapcsolatban a következőket kell tudni. Dugózás után sima pneumatikus müködésü szelep nem dob hiba kódot. Az EURO III EEC7 tip motoroknál alkalmaznak elektro-pneumatikus EGR szelepet is. Még ez sem dob hiba kódot. Az én gépem ilyennel szerelt 2005 kiadásu és nem ad hiba jelzést. Az EURO IV FMBA tip motoroknál az elektro-pneumatikus EGR szeleppel ellátott gépeknél jelentkezik a hiba kód a ledugózás után. A hiba kód egyszerüen törölhető egy ELM327-el, amit a Fórumon érdemes beszerezni, ami megfelelően kipróbáltan komunikál a gépeddel.
Sikeres hiba kód elháritást.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Köszönöm a válaszod rajta vagyok az ügyön, de üdülés stb. okokból kifolyólag megnőttek a kiadások! Egyenlőre tűzoltásnak a ragasztás lesz de úgy gondolom hogy az elosztó miatt van hibakód!Mindenképpen kicserélem ez így nem maradhat!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7965 Dátum:
2012.06.02 szombat, 14:11:38 »
Sajnos sokan nincsenek tisztában az EGR-el kapcsolatban...kis segitség.
Több fajta van...
1: sima vákumos működtetésű elektronika nélkül.......ezt minden gond nélkül lelehet dugózni.
2: vákumos működtetésű elektromos csatlakozóval....ez is gond nélkül dugózható, de hiba kódot fog generálni de vészüzem vagy egyébb dolgot nem okoz, sőt MIL lámpát sem gyújt...Ilyen van pl az én TDDI-en is...ez egy nyitott-zárt állapotot figyel és emiatt dogja a hibakódokat.
többit nem irom mert TDDI-n nincs.....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7966 Dátum:
2012.06.02 szombat, 14:14:37 »
Idézetet írta: László - 2012.06.02 szombat, 13:00:15
Az EURO IV FMBA tip motoroknál
N7BA lesz az
De nekik olyan nincsen
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7967 Dátum:
2012.06.02 szombat, 15:40:29 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.02 szombat, 14:14:37
N7BA lesz az
De nekik olyan nincsen
Kétfajta kód lehet
FMBA vagy N7BA
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7968 Dátum:
2012.06.02 szombat, 15:59:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.02 szombat, 14:11:38
Sajnos sokan nincsenek tisztában az EGR-el kapcsolatban...kis segitség.
Több fajta van...
1: sima vákumos működtetésű elektronika nélkül.......ezt minden gond nélkül lelehet dugózni.
2: vákumos működtetésű elektromos csatlakozóval....ez is gond nélkül dugózható, de hiba kódot fog generálni de vészüzem vagy egyébb dolgot nem okoz, sőt MIL lámpát sem gyújt...Ilyen van pl az én TDDI-en is...ez egy nyitott-zárt állapotot figyel és emiatt dogja a hibakódokat.
többit nem irom mert TDDI-n nincs.....
Kedves Bunyek!
A 2. pontban irtakkal csak részben értek egyett. A TDDI-nél elfogadom, de mint irtan az én gépem 2005-s 2.0 TDCI vákumos müködtetésü 3 vezetékes elektromos csatival ellátott EGR-el szerelt, és nem dob hiba kódot. Az EURO III EEC7 kialakitás miatt. Csak MAP szenzor van, MAF nélkül Fix turbóval.(115LE) Tudom nem ez az általános, de egy pár fórumtársnak és nekem ilyen kialakitású a gépsárkány.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7969 Dátum:
2012.06.02 szombat, 19:48:27 »
Idézetet írta: László - 2012.06.02 szombat, 15:59:59
Kedves Bunyek!
A 2. pontban irtakkal csak részben értek egyett. A TDDI-nél elfogadom, de mint irtan az én gépem 2005-s 2.0 TDCI vákumos müködtetésü 3 vezetékes elektromos csatival ellátott EGR-el szerelt, és nem dob hiba kódot. Az EURO III EEC7 kialakitás miatt. Csak MAP szenzor van, MAF nélkül Fix turbóval.(115LE) Tudom nem ez az általános, de egy pár fórumtársnak és nekem ilyen kialakitású a gépsárkány.
Tisztelettel László!
Igaz elnézést kérek én vagyok a hülye....a tieteké nem lett kiszedve mint az enyém fizikailag....ergo nektek működik az EGR szelep csak ledugóztátok.
Vagyik a nyitott-zárt állapot ugyanugy megvan ezért nincs hibakódotok.
Én ugye kiszedtek a kocsiból az EGR-t és ezért van 2 állandó hibakódom ( P0409, P0404) és ez zavart meg.
elnézést kérek....
Az pedig hogy nincs MAF és fix a turbótok ne szomoritson el senkit , ennyivel kevesebb dolog ami tönkremehet....
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7970 Dátum:
2012.06.02 szombat, 21:32:59 »
Idézetet írta: László - 2012.06.02 szombat, 15:40:29
Kétfajta kód lehet
FMBA vagy N7BA
Tisztelettel László!
És a N7BB?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7971 Dátum:
2012.06.02 szombat, 23:02:09 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.06.02 szombat, 21:32:59
És a N7BB?
Az 130 lovas TDCi 2004-től 2007-ig
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7972 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 09:18:06 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.06.02 szombat, 21:32:59
És a N7BB?
Tisztelt Fórumtárs!
Az adott motorkód lehet N7BA, N7BB, és N7BC A kódok a 130 LE TDCI-ire vanatkozik Gyártási évtől függően.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.03 vasárnap, 09:24:52 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7973 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 09:52:20 »
Mindig lehet itt tanulni valamit
Mi a különbség az N7BA és N7BB között? Múltkor volt 1 2005 ös 130 lós és N7BA volt a kód.Simán az évjárat?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7974 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 16:26:39 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.03 vasárnap, 09:52:20
Mindig lehet itt tanulni valamit
Mi a különbség az N7BA és N7BB között? Múltkor volt 1 2005 ös 130 lós és N7BA volt a kód.Simán az évjárat?
Tisztelt Fórumtárs!
Ne keress egyértelmü logikát a motor kód és az évjárat között.(pedig ez lenne a logikus) Lásd példának az én gépem, 2005 kiadásu mégis EURO III motorral szerelték fix turbóval, akkor amikor már nem lenne szabad, csak EURO IV motorral szerelt változó geós turbóval gyártott gépet piacra dobni. Az én gépem motor kódja HJBB de létezik HJBA és HJBC kódu motor is. Példaként nézd meg a
www.autoalkatreszwebaruhaz.hu
weboldalat, ott is találsz érdekes évjáratú N7BB motor kóddal MKIII TDCI motor alkatrészt. Az N7BB ill AZBA motor kód a 2007 és 2012 között gyártott TDCI motorokra kellene, hogy vonatkozzon.
Tisztelettel László
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.03 vasárnap, 16:37:51 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7975 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 18:16:17 »
Idézetet írta: László - 2012.06.03 vasárnap, 16:26:39
Tisztelt Fórumtárs!
Ne keress egyértelmü logikát a motor kód és az évjárat között.(pedig ez lenne a logikus) Lásd példának az én gépem, 2005 kiadásu mégis EURO III motorral szerelték fix turbóval, akkor amikor már nem lenne szabad, csak EURO IV motorral szerelt változó geós turbóval gyártott gépet piacra dobni. Az én gépem motor kódja HJBB de létezik HJBA és HJBC kódu motor is. Példaként nézd meg a
www.autoalkatreszwebaruhaz.hu
weboldalat, ott is találsz érdekes évjáratú N7BB motor kóddal MKIII TDCI motor alkatrészt. Az N7BB ill AZBA motor kód a 2007 és 2012 között gyártott TDCI motorokra kellene, hogy vonatkozzon.
Tisztelettel László
A fene se tudja, hogy a tiéd hogy lehetett euro3, 2005 -ös gyártással. Talán olyan trükkel, hogy még előző évben leadták a rendelést... mert elvileg a gyártás számítana. Valahogy mégis volt kiskapu.
Viszont, az euro4-nen nem feltétele sem a változó geometria, de még csak az elektromos vezérlésű turbó sem. Biztosan van fix geós euro 4.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7976 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 18:28:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.03 vasárnap, 18:16:17
A fene se tudja, hogy a tiéd hogy lehetett euro3, 2005 -ös gyártással. Talán olyan trükkel, hogy még előző évben leadták a rendelést... mert elvileg a gyártás számítana. Valahogy mégis volt kiskapu.
Viszont, az euro4-nen nem feltétele sem a változó geometria, de még csak az elektromos vezérlésű turbó sem. Biztosan van fix geós euro 4.
nincs
már a 90le-s is változó geos eu4-től.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7977 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 18:30:42 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.03 vasárnap, 18:16:17
A fene se tudja, hogy a tiéd hogy lehetett euro3, 2005 -ös gyártással. Talán olyan trükkel, hogy még előző évben leadták a rendelést... mert elvileg a gyártás számítana. Valahogy mégis volt kiskapu.
Viszont, az euro4-nen nem feltétele sem a változó geometria, de még csak az elektromos vezérlésű turbó sem. Biztosan van fix geós euro 4.
Kedves Angel!
Ezért irtam azt, hogy nem szabad a rendszerben egyértelmü logikát keresni.
Valószinü, egy raktáron maradt széria kifuttatásáról volt szó. Ettől függetlenül elégedett vagyok a gépsárkánnyal, és eddig apró problémákat leszámítva, kifogástalanul üzemel a család nagy örömére.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.03 vasárnap, 18:45:04 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7978 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 18:58:26 »
Idézetet írta: László - 2012.06.03 vasárnap, 18:30:42
Kedves Angel!
Ezért irtam azt, hogy nem szabad a rendszerben egyértelmü logikát keresni.
Valószinü, egy raktáron maradt széria kifuttatásáról volt szó. Ettől függetlenül elégedett vagyok a gépsárkánnyal, és eddi apró problémákat leszámítva, kifogástalanul üzemel a család nagy örömére.
Tisztelettel László!
Hát én általában az újabb, modernebb változatot kedvelem, de az eu4-esben a geomteriát elektronika állítja, ami biz el szokott romlani.
Másrészt, sokkal nehezebb ledugózni, mert hibát dob... arról nem is beszélve, hogy az eu3-asnak jobb helyen van a lóerő-maximuma.
(Nyilván az tök véletlen, hogy az én motorom eu3-as
)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7979 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 20:40:11 »
Ki tudna segíteni porlasztó ügyben mk3-hoz 2.0 D6BA 115 le. Kellene cserélni őket ujakat szeretnék, gondolom felújítani nem érdemes őket ??
Előre is köszi mindenkinek
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.03 vasárnap, 21:02:03 írta Peter tddi
»
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7980 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 22:14:57 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.06.03 vasárnap, 20:40:11
Ki tudna segíteni porlasztó ügyben mk3-hoz 2.0 D6BA 115 le. Kellene cserélni őket ujakat szeretnék, gondolom felújítani nem érdemes őket ??
Előre is köszi mindenkinek
Szia!
Felújítani nem nagyon lehet őket. Vagy újat venni vagy újabb bontottat. Ami szintén ki tudja mikor megy tönkre.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7981 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 22:27:15 »
Idézetet írta: László - 2012.06.03 vasárnap, 09:18:06
Tisztelt Fórumtárs!
Az adott motorkód lehet N7BA, N7BB, és N7BC A kódok a 130 LE TDCI-ire vanatkozik Gyártási évtől függően.
Tisztelettel László!
Az enyém N7BB,csak ha nézek cuccot a neten Bárdi stb nem nagyon ismeri,Mikor a turbómmal volt gond,a diag mindig szívócsőérzekelót(az egrszelepen van rajta) mutatott hibának ki kellet venni és bosch gyári szám után rendelni(16500Ft)mert az autó robbantott rajzán más volt (de nem ez volt a hiba oka).
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7982 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 14:53:17 »
KÉRDÉS.
Mi lehet a gond a motorral rángat és leáll, majd újra tudom indítani de 5-10 km változó újra leáll.
Ki lett cserélve az ac pumpa ki lett tisztítva az egész üzemanyag rendszer.
És fingom nincs miért csinálja.
Ötlet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7983 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 15:05:53 »
Idézetet írta: Horry - 2012.06.07 csütörtök, 14:53:17
KÉRDÉS.
Mi lehet a gond a motorral rángat és leáll, majd újra tudom indítani de 5-10 km változó újra leáll.
Ki lett cserélve az ac pumpa ki lett tisztítva az egész üzemanyag rendszer.
És fingom nincs miért csinálja.
Ötlet?
akksi alatt a tornyon a relét nézzétek meg, hogy nem kontakt hibás-e. ugyan ezt az A oszlopban lévő áramtalanító kapcsolóval is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7984 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 17:12:21 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.06.03 vasárnap, 22:27:15
Az enyém N7BB,csak ha nézek cuccot a neten Bárdi stb nem nagyon ismeri,Mikor a turbómmal volt gond,a diag mindig szívócsőérzekelót(az egrszelepen van rajta) mutatott hibának ki kellet venni és bosch gyári szám után rendelni(16500Ft)mert az autó robbantott rajzán más volt (de nem ez volt a hiba oka).
jáj a tiéd dpf-es? vagy csak volt? no mind1.
Ez n7ba és 2006-os, mint a tied.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7985 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 22:15:28 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.07 csütörtök, 17:12:21
jáj a tiéd dpf-es? vagy csak volt? no mind1.
Ez n7ba és 2006-os, mint a tied.
Igen van még DPF(még nincs vele gondom) ,de a turbo geo volt beragadva ugy rendesen +szivosorcsere + egr dugo ,azota megy mind állat
,most generátorszij csere lessz majd valamikor:
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7986 Dátum:
2012.06.08 péntek, 19:11:55 »
Idézetet írta: Horry - 2012.06.07 csütörtök, 14:53:17
KÉRDÉS.
Mi lehet a gond a motorral rángat és leáll, majd újra tudom indítani de 5-10 km változó újra leáll.
Ki lett cserélve az ac pumpa ki lett tisztítva az egész üzemanyag rendszer.
És fingom nincs miért csinálja.
Ötlet?
klímás? klíma megy hibátlanul?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7987 Dátum:
2012.06.08 péntek, 20:17:46 »
klimának ehhez semmi köze az biztos..de megnyomja a gombot és kikapcsolva.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7988 Dátum:
2012.06.08 péntek, 20:41:22 »
Érdemes venni tddi-be utángyártott gázolaj szürőt, milyen márkájut szabad ??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7989 Dátum:
2012.06.08 péntek, 21:31:54 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.06.08 péntek, 20:41:22
Érdemes venni tddi-be utángyártott gázolaj szürőt, milyen márkájut szabad ??
gyári,bosch,mann....többit felejtsd el....hogy miért? mert az utángyártott cuccok 90%-a gyenge minőség.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7990 Dátum:
2012.06.09 szombat, 09:36:26 »
Idézetet írta: Horry - 2012.06.07 csütörtök, 14:53:17
KÉRDÉS.
Mi lehet a gond a motorral rángat és leáll, majd újra tudom indítani de 5-10 km változó újra leáll.
Ki lett cserélve az ac pumpa ki lett tisztítva az egész üzemanyag rendszer.
És fingom nincs miért csinálja.
Ötlet?
Hibát kellene olvasni... sok minden lehet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7991 Dátum:
2012.06.09 szombat, 14:21:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.08 péntek, 21:31:54
gyári,bosch,mann....többit felejtsd el....hogy miért? mert az utángyártott cuccok 90%-a gyenge minőség.
Köszi Bunyek
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7992 Dátum:
2012.06.09 szombat, 19:40:14 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2012.06.08 péntek, 20:41:22
Érdemes venni tddi-be utángyártott gázolaj szürőt, milyen márkájut szabad ??
Én csak Bosch-t használok, már 11-szer azt raktam bele. Eddig bevált
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7993 Dátum:
2012.06.09 szombat, 20:33:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.08 péntek, 20:17:46
klimának ehhez semmi köze az biztos..de megnyomja a gombot és kikapcsolva
Ja!!! akkor azt mondd meg nekem, klíma jeladó szelep meghibásodása miért rakta nekem vészüzemre a kocsit, miért szenvedtem vele 2 hónapot?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7994 Dátum:
2012.06.09 szombat, 22:00:48 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2012.06.09 szombat, 20:33:22
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.08 péntek, 20:17:46
klimának ehhez semmi köze az biztos..de megnyomja a gombot és kikapcsolva
Ja!!! akkor azt mondd meg nekem, klíma jeladó szelep meghibásodása miért rakta nekem vészüzemre a kocsit, miért szenvedtem vele 2 hónapot?
Kizárt hogy egy klima vészüzemre tesz egy autót,nem tudom ki mondta ezt neked...másik hogy az övé lefullad nem vészüzemre áll....
Melyik jeladó szelep volt azért mond már el?
Naplózva
jamy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7995 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 01:15:00 »
hali!
Nagy bajban vagyok,remélem itt találok valakit aki tud nemkem segiteni egy-két jó tanáccsal!
Olyan problémám lenne ,hogy mondim (2002évj,90le,2.0tddi) gondol egyet és leáll!
villogni kezd az izzitólámpa és megáll!
Kitisztitottuk az üa tartályt meg az egész rendszert ,ahogy azt itt már javasolta valaki.volt benn cucc rendesen!
a probléma ugyan az!nincs rendszeresség a leállásban.alapjáraton,menet közben. ha magas fordulaton használom akkor van ,hogy pár napig meg sem áll!
Mitöl lehet ez?adagoló?vagy elektronika?
A tanácsokat elöre is köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7996 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 09:46:06 »
Idézetet írta: jamy - 2012.06.10 vasárnap, 01:15:00
hali!
Nagy bajban vagyok,remélem itt találok valakit aki tud nemkem segiteni egy-két jó tanáccsal!
Olyan problémám lenne ,hogy mondim (2002évj,90le,2.0tddi) gondol egyet és leáll!
villogni kezd az izzitólámpa és megáll!
Kitisztitottuk az üa tartályt meg az egész rendszert ,ahogy azt itt már javasolta valaki.volt benn cucc rendesen!
a probléma ugyan az!nincs rendszeresség a leállásban.alapjáraton,menet közben. ha magas fordulaton használom akkor van ,hogy pár napig meg sem áll!
Mitöl lehet ez?adagoló?vagy elektronika?
A tanácsokat elöre is köszönöm!
amikor villog az izzításjelző, akkor kéne hibakódot olvasni belőle
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7997 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 13:46:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.09 szombat, 22:00:48
Kizárt hogy egy klima vészüzemre tesz egy autót,nem tudom ki mondta ezt neked...másik hogy az övé lefullad nem vészüzemre áll....
Melyik jeladó szelep volt azért mond már el?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
ami a csövön van az a jeladó szelep, vagy mi. Pontosan nem biztos, hogy vészüzembe rakta a kocsit, csak valamit csinált vele, mert a fordulatot nem engedte 2000 fölé menni, meg a hűtő venti is indult mindig indítás után. Szóval valamit csinált a kocsival, ezért gondoltam rá, hogy esetleg a kérdezőnek is lehet, hogy a klíma bezavar valamit
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7998 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 17:22:46 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2012.06.10 vasárnap, 13:46:28
ami a csövön van az a jeladó szelep, vagy mi. Pontosan nem biztos, hogy vészüzembe rakta a kocsit, csak valamit csinált vele, mert a fordulatot nem engedte 2000 fölé menni, meg a hűtő venti is indult mindig indítás után. Szóval valamit csinált a kocsival, ezért gondoltam rá, hogy esetleg a kérdezőnek is lehet, hogy a klíma bezavar valamit
a vészüzem nem az, hogy nem engedi 2000 fölé pörgetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7999 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 23:03:07 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2012.06.10 vasárnap, 13:46:28
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
ami a csövön van az a jeladó szelep, vagy mi. Pontosan nem biztos, hogy vészüzembe rakta a kocsit, csak valamit csinált vele, mert a fordulatot nem engedte 2000 fölé menni, meg a hűtő venti is indult mindig indítás után. Szóval valamit csinált a kocsival, ezért gondoltam rá, hogy esetleg a kérdezőnek is lehet, hogy a klíma bezavar valamit
Ez egy nyomáskapcsoló szelep, ami lekapcsolja a klimát ha felmegy a nyomás a rendszerben....de a nyomás a rendszer nem megfelelő működése miatt tud kimenni a tartományából.
Naplózva
Oldalak:
1
...
153
154
155
156
157
158
159
[
160
]
161
162
163
164
165
166
167
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ