Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:26:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102667 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8350 Dátum: 2012.07.27 péntek, 07:45:58 »

Nem füztem hozzá sok reményt hogy jó lesz csak gondoltam hátha meguszom olcsobban,mert nem volt drága,de marad az adagoló szerviz! rinya

Elektronikát tudok adni egy jót énis, de ahhoz is pad kell hogy hozzáillesszék, ugyanis IWZ forgásjeladót is kikell venni és azt kalibrálni kell utánna mindenképp...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8351 Dátum: 2012.07.27 péntek, 09:26:54 »

Üdv,mindenkinek! Ma elvittem a vasat egy szakihoz.Rá is csatlakozott a szervíz műszerrel. Sajnos,két hibakódot is dob,ill. azt írta,hogy csökkentett üzemanyag befecskendezés üzemmódban van! Mivel sok évet Ford márka  szervízben dolgozott,sajnos azt mondja,hogy ezt a két hibakódot mindíg akkor dobta a műszer,amikor az adagolót kellett elküldeni nagyjavításra. Annyival egészíteném ki az előzőeket,hogy menet közben is megnéztem,és 4000-nél üresben is leszabályoz,ha egy pillanatra leállítom menet közben,és újraindítom,akkor simán kiszalad a fordulatszám 5000-ig,de utána megint pár perc után,csak 4000-a max. Szóval,merre tovább? A kocsi elvileg megy,de lusta,fele annyira gyorsul mint kéne,5.-ben max. 160-at megy,és vége,az is igen öreg urasan.Azt mondja a komám,hogy előbb utóbb be sem fog indulni. Nos,merre tovább? Hol,mennyiért éri meg ezt a csoda VP44-es adagolót,felújítattni,esetleg bontottat keressek? Nagyon hálás lennék,ha volna a tapasztaltabb Mondeósoktól,valami okosság. Köszönöm előre is.

Én azért megmérném, megvan-e a kellő nyomás az adagoló előtt. De amíg a probléma nem oldódik meg, nem nagyon használnám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8352 Dátum: 2012.07.27 péntek, 09:52:34 »

Én azért megmérném, megvan-e a kellő nyomás az adagoló előtt. De amíg a probléma nem oldódik meg, nem nagyon használnám.

Mint kívülálló és hozzánemértő, h lehet megmérni a nyomást előtte?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8353 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:42:09 »

Mint kívülálló és hozzánemértő, h lehet megmérni a nyomást előtte?

A legegyszerűbb módszer, bár ez nem a nyomás, hogy lehúzod a csövet az adagolóról, és megnézed, mennyit nyom.
Percenként pár litert ki kell nyomnia. A másik, hogy általában van egy csatlakozó, ahol kb olyan nyomásmérővel, amivel a keréknyomást ellenőrzöd, meg tudod mérni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8354 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:04:19 »

A legegyszerűbb módszer, bár ez nem a nyomás, hogy lehúzod a csövet az adagolóról, és megnézed, mennyit nyom.
Percenként pár litert ki kell nyomnia. A másik, hogy általában van egy csatlakozó, ahol kb olyan nyomásmérővel, amivel a keréknyomást ellenőrzöd, meg tudod mérni.

 worship Köszönöm szépen!  wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8355 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:05:36 »

A legegyszerűbb módszer, bár ez nem a nyomás, hogy lehúzod a csövet az adagolóról, és megnézed, mennyit nyom.
Percenként pár litert ki kell nyomnia. A másik, hogy általában van egy csatlakozó, ahol kb olyan nyomásmérővel, amivel a keréknyomást ellenőrzöd, meg tudod mérni.

De indítóznod kell, mert gyújtáson nem megy az AC.
Sokági próbálgasd, mert a legvalószínűbb, ha tényleg ez a gond, hogy néha megy, néha nem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8356 Dátum: 2012.07.27 péntek, 11:38:35 »

De indítóznod kell, mert gyújtáson nem megy az AC.
Sokági próbálgasd, mert a legvalószínűbb, ha tényleg ez a gond, hogy néha megy, néha nem.

Tudom... ennek egyébiránt védelmi szerepe van. Ha baleset van, és leáll a motor, leáll a szippancs is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8357 Dátum: 2012.07.27 péntek, 16:50:51 »

Tudom... ennek egyébiránt védelmi szerepe van. Ha baleset van, és leáll a motor, leáll a szippancs is.

Ez minden autónál igy van te... eplus2 integet2
Amugy csak ebben az egy autóban van azthiszem MKIII mondeók közül igazi védelem a csatt gomb bal lábnál alul...az kiold leáll minden.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8358 Dátum: 2012.07.27 péntek, 17:10:55 »

Ez minden autónál igy van te... eplus2 integet2
Amugy csak ebben az egy autóban van azthiszem MKIII mondeók közül igazi védelem a csatt gomb bal lábnál alul...az kiold leáll minden.

Benzinesekben is ott van.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8359 Dátum: 2012.07.27 péntek, 17:14:49 »

Benzinesekben is ott van.

Másoknál is, volt Fiatomnál az ülés alatt volt, a Citroncsba a motortérben, a Rönyónál meg ugyanúgy bal lábnál elől.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8360 Dátum: 2012.07.27 péntek, 17:19:35 »

Másoknál is, volt Fiatomnál az ülés alatt volt, a Citroncsba a motortérben, a Rönyónál meg ugyanúgy bal lábnál elől.

Én arra írtam, hogy nem csak a TDDi-ben van az MK3-asok közül.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8361 Dátum: 2012.07.27 péntek, 17:22:00 »

Én arra írtam, hogy nem csak a TDDi-ben van az MK3-asok közül.

Tudom, csak egyszerűbb volt a tiedre választ írni, mint egy új hozzászólást nyitni.
Az a kb 0.5 mp!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.27 péntek, 19:58:37 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8362 Dátum: 2012.07.27 péntek, 17:28:29 »

Benzinesekben is ott van.

dieselre gondoltam, benzinest nem tudom..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8363 Dátum: 2012.07.28 szombat, 11:19:55 »

Ez minden autónál igy van te... eplus2 integet2
Amugy csak ebben az egy autóban van azthiszem MKIII mondeók közül igazi védelem a csatt gomb bal lábnál alul...az kiold leáll minden.

Tudom, hogy minden autónál így van, ahol van AC. Már bazi régóta, több tíz éve.
A csatt gomb is benne van minden olyanban, ahol van AC. Ez arra szolgál, ha a motor nem állna le baleset után, ezzel le tudd állítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8364 Dátum: 2012.07.28 szombat, 13:41:00 »

Tudom, hogy minden autónál így van, ahol van AC. Már bazi régóta, több tíz éve.
A csatt gomb is benne van minden olyanban, ahol van AC. Ez arra szolgál, ha a motor nem állna le baleset után, ezzel le tudd állítani.

sajnos nem...ez alapban bevan nyomva és csattnál ugrik ki és szakitja a fő áramkört...ezt kézzel nem tudod leállitani csak visszanyomni és aktiválni ha kiugrott....
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8365 Dátum: 2012.07.28 szombat, 18:19:17 »

 Nincs valakinek -- LEVEGŐ MENNYISÉG MÉRŐ SZENZOR -a --?? 2.0 tddi-hez D6Ba ??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8366 Dátum: 2012.07.28 szombat, 19:21:03 »

Nincs valakinek -- LEVEGŐ MENNYISÉG MÉRŐ SZENZOR -a --?? 2.0 tddi-hez D6Ba ??
Maf?van maf szenzorod?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #8367 Dátum: 2012.07.28 szombat, 21:00:59 »

Maf?van maf szenzorod?

A levegőszürő után ami van a csöben, az MAF , ugye??
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8368 Dátum: 2012.07.28 szombat, 22:00:09 »

A levegőszürő után ami van a csöben, az MAF , ugye??

igen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #8369 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 00:56:19 »

Hazafelé a fügelaci-buliról annyira siettem, hogy egy rövid szakaszon teszteltem az M5-ön, mit bír a verda  eplus2 és 192 km/h lett (bár voltak előttem a belső sávban és rögtön lassítanom kellett). Majd egyszer Németországban feljebb tolom 1-2 km/h-val Wink Az EGR dugózás előtt mintha nem húzott volna így, meg a 190-et sem értem el eddig szerintem.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8370 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 12:41:56 »

Hazafelé a fügelaci-buliról annyira siettem, hogy egy rövid szakaszon teszteltem az M5-ön, mit bír a verda  eplus2 és 192 km/h lett (bár voltak előttem a belső sávban és rögtön lassítanom kellett). Majd egyszer Németországban feljebb tolom 1-2 km/h-val Wink Az EGR dugózás előtt mintha nem húzott volna így, meg a 190-et sem értem el eddig szerintem.
Egyszer én is teszteltem nekem is kb így állt meg. Ez reális? Azt hittem hogy azért a 200 meglesz... igaz ezt az alkalmat leszámítva még egyszer mentem vele 170-et amikor a kunmadarasi talira igyekeztem akkor bele is szaladtam trafiba... vagyis nem mert nem jött semmi tavaly május 14. óta de 170-el mentem el a 3 lábú mellett úgyhogy akkor el is könyveltem a csekket hehe
Azóta nekem is le lett dugózva az egr meg ki lett takarítva a szívósor+ kapott új tömítéseket is, ja meg persze lehet hogy a p7 cinturatok is hozzátesznek 1-2km/h-t az alacsony gördülési ellenállásukkal eplus2
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
sodomy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #8371 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 21:14:26 »

Sziasztok!
2001-es TDDI-m van. Nemrég tünt föl hogy az üzemanyagszivattyú (alul a jobb hátsókerék közelében) mintha kicsit hangos lenne. Először csak az autó mellett állva vettem észre,de később már bent is hallottam. Fölhúzott ablakoknál,persze. Sima villanymotor hangja van,tehát nem darál,reszel. És eddig mintha nem mindig hallottam volna, (vagy csak nem tünt föl) de mostanában folyamatosan hallani.
Ez valami hibára utal,vagy normál?
Köszi a hozzászólásokat!
Üdv! Ervin
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #8372 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 21:54:02 »

Sziasztok!
2001-es TDDI-m van. Nemrég tünt föl hogy az üzemanyagszivattyú (alul a jobb hátsókerék közelében) mintha kicsit hangos lenne. Először csak az autó mellett állva vettem észre,de később már bent is hallottam. Fölhúzott ablakoknál,persze. Sima villanymotor hangja van,tehát nem darál,reszel. És eddig mintha nem mindig hallottam volna, (vagy csak nem tünt föl) de mostanában folyamatosan hallani.
Ez valami hibára utal,vagy normál?
Köszi a hozzászólásokat!
Üdv! Ervin
szia!
én pl csak akkor hallom a szivattyút ha oda fekszem mellé, amúgy nekem hallhatatlan
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #8373 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 09:23:39 »

szia!
én pl csak akkor hallom a szivattyút ha oda fekszem mellé, amúgy nekem hallhatatlan

nekem sem hallani hogy megy az AC, csak ha aláfekszem
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8374 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 10:03:50 »

Sziasztok!
2001-es TDDI-m van. Nemrég tünt föl hogy az üzemanyagszivattyú (alul a jobb hátsókerék közelében) mintha kicsit hangos lenne. Először csak az autó mellett állva vettem észre,de később már bent is hallottam. Fölhúzott ablakoknál,persze. Sima villanymotor hangja van,tehát nem darál,reszel. És eddig mintha nem mindig hallottam volna, (vagy csak nem tünt föl) de mostanában folyamatosan hallani.
Ez valami hibára utal,vagy normál?
Köszi a hozzászólásokat!
Üdv! Ervin

Nekem is lehet hallani ha 2-3m ről is. Mondjuk nekem utángyártott van fenn a kocsi. Az előzőt nem lehetett hallani mondjuk lehet azért mert nem is ment...  vigyor3. De semmi problémám nincs vele, de nem is gyári!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8375 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 10:42:11 »

Egyszer én is teszteltem nekem is kb így állt meg. Ez reális? Azt hittem hogy azért a 200 meglesz... igaz ezt az alkalmat leszámítva még egyszer mentem vele 170-et amikor a kunmadarasi talira igyekeztem akkor bele is szaladtam trafiba... vagyis nem mert nem jött semmi tavaly május 14. óta de 170-el mentem el a 3 lábú mellett úgyhogy akkor el is könyveltem a csekket hehe
Azóta nekem is le lett dugózva az egr meg ki lett takarítva a szívósor+ kapott új tömítéseket is, ja meg persze lehet hogy a p7 cinturatok is hozzátesznek 1-2km/h-t az alacsony gördülési ellenállásukkal eplus2
Én mentem az enyémmel 215-öt óra szerint, (kombi) de 200 felett már nagyon hervadtan mászott tovább. Az Egér már vakolva volt akkor.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8376 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 11:00:52 »

sajnos nem...ez alapban bevan nyomva és csattnál ugrik ki és szakitja a fő áramkört...ezt kézzel nem tudod leállitani csak visszanyomni és aktiválni ha kiugrott....

Sajnos de. Ez csak egy plusz védelem. A számítógép is leállítja az AC-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8377 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 13:15:56 »

Sajnos de. Ez csak egy plusz védelem. A számítógép is leállítja az AC-t.

Dehogy állitja le az ECU.....azt se tudja hogy van olyan a kocsiban...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8378 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 13:21:17 »

Dehogy állitja le az ECU.....azt se tudja hogy van olyan a kocsiban...

A szippancs csak indítózáskor és járó motornál megy. Mind1, hogy ezt mi csinálja, de csinálja. A lényeg, ha leáll a motor (mondjuk lefullad), leáll a szippancs is.
Ennyi elég is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8379 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 13:28:12 »

A szippancs csak indítózáskor és járó motornál megy. Mind1, hogy ezt mi csinálja, de csinálja. A lényeg, ha leáll a motor (mondjuk lefullad), leáll a szippancs is.
Ennyi elég is.

Ez igy van mert direkt áramot kap....de ha fejreállsz, vagy csattansz attól még nem biztos hogy leáll a motor.....na erre van a csatt gomb ami kiugrik(természetesen akkora erő kell hogy érje a kocsit hogy az kiugorjon) és szakitja a fő áramkört és leáll minden....ez igy működik normál esetben...és ezt nem tudod kézzel aktiválni, csak visszanyomni hogy induljon a kocsi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8380 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 13:51:57 »

Ez igy van mert direkt áramot kap....de ha fejreállsz, vagy csattansz attól még nem biztos hogy leáll a motor.....na erre van a csatt gomb ami kiugrik(természetesen akkora erő kell hogy érje a kocsit hogy az kiugorjon) és szakitja a fő áramkört és leáll minden....ez igy működik normál esetben...és ezt nem tudod kézzel aktiválni, csak visszanyomni hogy induljon a kocsi.

De hát ebből indultunk ki... ha csatt van, magától is leáll a motor, mert elszakad ez-az, lejön a drót, eltörik a mittudoménmi, viszont én azt gondolom, hogy miután az autó érzékelte hogy baleset van, nyitja a zsákokat, egyszercsak le fogja állítani a motort. Mondjuk a nem hajtott kerekek nem gurulnak 2 másodpercig, és nyílt a légzsák, v ilyesmi.
De ha nem, hanem elszakadt az üa vezeték, akkor is le fog állni a motor, mert megszűnik a nyomás. Na ilyenkor már áll is le az AC, hogy ne nyomja ki az üzemanyagot.
Szóval az esetek többségében a motor leáll a baleset után. Ha fejreálltál, akkor is leáll, mert hirtelen a motor is a feje tetejére állt, az összes olaj a dugattyú aljára került.
Valószínűleg már ez megállítja.
Tehát az a kapcsoló csak egy plusz védelem, ha mégsem így alakulna (van úgy baleset, hogy nem nyílnak a zsákok).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8381 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 14:52:33 »

Az egész ezzel indult: "A csatt gomb is benne van minden olyanban, ahol van AC. Ez arra szolgál, ha a motor nem állna le baleset után, ezzel le tudd állítani."

És én erre irtam le hogy működik, tehát te nem tudod leállitani....max kulcsal...
De már túl sokat beszéltünk erről szerintem....hadjuk... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8382 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 14:56:19 »

És én erre irtam le hogy működik, tehát te nem tudod leállitani....max kulcsal...

Ezt nem értem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8383 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:14:04 »

Ezt nem értem...

ezen nem tudok segiteni sajnos... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8384 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:15:42 »

ezen nem tudok segiteni sajnos... eplus2

Modnjuk hogy érthetőbben fogalmazol... mi működik, és ebből miért következik, hogy nem tudod leállítani?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8385 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:21:45 »

De hát ebből indultunk ki... ha csatt van, magától is leáll a motor, mert elszakad ez-az, lejön a drót, eltörik a mittudoménmi, viszont én azt gondolom, hogy miután az autó érzékelte hogy baleset van, nyitja a zsákokat, egyszercsak le fogja állítani a motort. Mondjuk a nem hajtott kerekek nem gurulnak 2 másodpercig, és nyílt a légzsák, v ilyesmi.
De ha nem, hanem elszakadt az üa vezeték, akkor is le fog állni a motor, mert megszűnik a nyomás. Na ilyenkor már áll is le az AC, hogy ne nyomja ki az üzemanyagot.
Szóval az esetek többségében a motor leáll a baleset után. Ha fejreálltál, akkor is leáll, mert hirtelen a motor is a feje tetejére állt, az összes olaj a dugattyú aljára került.
Valószínűleg már ez megállítja.
Tehát az a kapcsoló csak egy plusz védelem, ha mégsem így alakulna (van úgy baleset, hogy nem nyílnak a zsákok).
Ha magától is leállna akkor miért rakták volna bele még ezt pluszba? Nem mindig áll le még tetőn sem. Lehet is venni csapágyas motorral borult kocsit....
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8386 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:27:25 »

Ha magától is leállna akkor miért rakták volna bele még ezt pluszba? Nem mindig áll le még tetőn sem. Lehet is venni csapágyas motorral borult kocsit....

Mert nem mindig áll le...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
boombee
Vendég
« Új hozzászólás #8387 Dátum: 2012.08.03 péntek, 18:17:24 »

Sziasztok!!!!

Lenne egy óriási kérdésem. Németországban vagyok, az autóm meg " beszart " ( mondeo mk3 TDDI ). Átmentem egy vízátfolyáson az autóm meg megállt, felszívta a vizet. Azóta megy az autó, de nagyon füstöl ( kék, fehér ) és egyenetlen a motor járása. Valakinek esetleg tippje, hogy mi lehet a baja, érdemes-e hazavitetnem, stb.
Előre is köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 18:19:20 írta boombee » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8388 Dátum: 2012.08.03 péntek, 19:43:18 »

Sziasztok!!!!

Lenne egy óriási kérdésem. Németországban vagyok, az autóm meg " beszart " ( mondeo mk3 TDDI ). Átmentem egy vízátfolyáson az autóm meg megállt, felszívta a vizet. Azóta megy az autó, de nagyon füstöl ( kék, fehér ) és egyenetlen a motor járása. Valakinek esetleg tippje, hogy mi lehet a baja, érdemes-e hazavitetnem, stb.
Előre is köszi.
Ajaj.........  szomoru1   Ott akarod hagyni, vagy mire gondolsz? Szerintem csak tréler, lábon semmiképp.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8389 Dátum: 2012.08.03 péntek, 19:44:14 »

Sziasztok!!!!

Lenne egy óriási kérdésem. Németországban vagyok, az autóm meg " beszart " ( mondeo mk3 TDDI ). Átmentem egy vízátfolyáson az autóm meg megállt, felszívta a vizet. Azóta megy az autó, de nagyon füstöl ( kék, fehér ) és egyenetlen a motor járása. Valakinek esetleg tippje, hogy mi lehet a baja, érdemes-e hazavitetnem, stb.
Előre is köszi.
Csökkent a kompresszió azért füstöl...a kompresszió meg azért csökkent mert elhajlott a hajtókar, és nem jár fel holtpontra a dugó... szomoru1
Cserélj légszűrőt, nézd meg az olajat....azt meg meg kéne nézni, hogy el lehet-e vele indulni haza...de ezt Te érzed.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8390 Dátum: 2012.08.03 péntek, 20:43:41 »

Sziasztok!!!!

Lenne egy óriási kérdésem. Németországban vagyok, az autóm meg " beszart " ( mondeo mk3 TDDI ). Átmentem egy vízátfolyáson az autóm meg megállt, felszívta a vizet. Azóta megy az autó, de nagyon füstöl ( kék, fehér ) és egyenetlen a motor járása. Valakinek esetleg tippje, hogy mi lehet a baja, érdemes-e hazavitetnem, stb.
Előre is köszi.
ezt semmi nem ússza meg.....sajnálom,de jótanács: bérelj vagy szerezz egy másik autót,amivel haza tudsz jönni.azzal már nem mész messzire. szomoru1
Ervin pontosan leírta,hogy mi a tényállás.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8391 Dátum: 2012.08.04 szombat, 14:43:11 »

Csökkent a kompresszió azért füstöl...a kompresszió meg azért csökkent mert elhajlott a hajtókar, és nem jár fel holtpontra a dugó... szomoru1
Cserélj légszűrőt, nézd meg az olajat....azt meg meg kéne nézni, hogy el lehet-e vele indulni haza...de ezt Te érzed.

Egy víz átfolyástól elhajlik a hajtókar? Vagy mekkora vízátfolyás volt az? wow1
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8392 Dátum: 2012.08.04 szombat, 16:44:35 »

Egy víz átfolyástól elhajlik a hajtókar? Vagy mekkora vízátfolyás volt az? wow1
Tisztelt Fórumtárs!
Csak akkora vizátfolyás lehetett, amiben áthaladáskor felszivta a motor a vizet a hengerbe. Mivel a viz nem össze nyomható valaminek engedni kellet. Jó, hogy nem repült szét a motor.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8393 Dátum: 2012.08.04 szombat, 19:57:29 »

Vagy mekkora vízátfolyás volt az? wow1
Ha megvan minden levegőcső, akkor lámpáig érő hehe  kb olyan magasságban szívja a levegőt
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #8394 Dátum: 2012.08.04 szombat, 20:48:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
Csak akkora vizátfolyás lehetett, amiben áthaladáskor felszivta a motor a vizet a hengerbe. Mivel a viz nem össze nyomható valaminek engedni kellet. Jó, hogy nem repült szét a motor.
Tisztelettel László! worship
Azért kérdeztem hogy mekkora lehetett mert az már inkább pataknak vagy kisebb folyónak mondható nem vízátfolyásnak!  vigyor3 nyes
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8395 Dátum: 2012.08.04 szombat, 21:25:41 »

Azért kérdeztem hogy mekkora lehetett mert az már inkább pataknak vagy kisebb folyónak mondható nem vízátfolyásnak!  vigyor3 nyes

Nem kell olyan magasan lennie, elég ha túl nagy lendülettel gázol bele, és máris tud vizet szippantani alacsonyabb vízállásnál is.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8396 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 11:10:02 »

Tisztelt Fórumtársak!
Nekem az a személyes véleményem, hogy bármelyik személy autóval, felelőtlenség egy ilyen átfolyáson keresztül hajtani, aminek még a mélységét se ismerem. Ha pedig mégis átakarok hajtani, minimum terepjáró kell.
Tisztelettel László! falbav
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8397 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 16:37:27 »

Tisztelt Fórumtársak!
Nekem az a személyes véleményem, hogy bármelyik személy autóval, felelőtlenség egy ilyen átfolyáson keresztül hajtani, aminek még a mélységét se ismerem. Ha pedig mégis átakarok hajtani, minimum terepjáró kell.
Tisztelettel László! falbav

HA van az autón alsó motorvédő lemez, akkor az ilyen esetek kiküszöbölhetőek? Mert akkor kell szereznem egy ilyen műanyaglemezt.  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.05 vasárnap, 16:43:30 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8398 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 18:27:57 »

HA van az autón alsó motorvédő lemez, akkor az ilyen esetek kiküszöbölhetőek? Mert akkor kell szereznem egy ilyen műanyaglemezt.  falbav
van az a mélység,amin már az sem segít.Ha nincs,vegyél,de ne csak ezért!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8399 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 18:29:53 »

HA van az autón alsó motorvédő lemez, akkor az ilyen esetek kiküszöbölhetőek? Mert akkor kell szereznem egy ilyen műanyaglemezt.  falbav
Tisztelt Fórumtárs!
Ebben az esetben a motorvédő burkolat nem sokat segit. A viz előbb vagy utóbb, minden hova behatol. Jobb a békesség és az óvatosság. wave
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.