Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:28:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
162
163
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
175
176
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102686 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8400 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 18:41:39 »
Idézetet írta: László - 2012.08.05 vasárnap, 18:29:53
Tisztelt Fórumtárs!
Ebben az esetben a motorvédő burkolat nem sokat segit. A viz előbb vagy utóbb, minden hova behatol. Jobb a békesség és az óvatosság.
Tisztelettel László!
Idézetet írta: alf - 2012.08.05 vasárnap, 18:27:57
van az a mélység,amin már az sem segít.Ha nincs,vegyél,de ne csak ezért!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8401 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 10:33:01 »
Idézetet írta: turpy - 2012.08.04 szombat, 14:43:11
Egy víz átfolyástól elhajlik a hajtókar? Vagy mekkora vízátfolyás volt az?
Ha olyan mély a víz, hogy eléri a szívócsövet, vizet szippant fel... a vizet nem lehet összenyomni... valami engedni fog. Pl a hajtókat, ahogy már Ervin leírta.
A légszűrő papírból van, ha az vizet kap, szétfoszlik, mint a fene. Szóval ez sehogy sem arra való, hogy vízben járjon. Az a gond, hogy a víz fel is csapódhat, hullámozhat...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gox2
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8402 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 11:56:30 »
Nézd meg a légszűrőházat,hogy jutott e be viz.Frocsi víttől nem hiszenm hogy baj lehetne, komoly viznek kell ott lenni, hogy beszipancsa.
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8403 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 08:52:30 »
Szevasztok.
Tegnap leállt a paripám és el sem tudom indítani, ac-t kb fél éve cseréltem igaz a donor autómból használtat raktam át.
Mi előtt lecseréltem az ac-t hasonló tüneteket hozott csak akkor még elindult a leállás után, most már nem!
A Vik tud diagnosztikát csinálni így hogy a motort nem lehet elindítani vagy csak járó motor mellett lehet?
Valakinek valami ötlet az Ac-n kívül?
Mikor az ac cserélve lett az egész üzemanyag rendszer ki lett pucolva! 1000km ez előtt!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8404 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 09:36:54 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.13 hétfő, 08:52:30
Szevasztok.
Tegnap leállt a paripám és el sem tudom indítani, ac-t kb fél éve cseréltem igaz a donor autómból használtat raktam át.
Mi előtt lecseréltem az ac-t hasonló tüneteket hozott csak akkor még elindult a leállás után, most már nem!
A Vik tud diagnosztikát csinálni így hogy a motort nem lehet elindítani vagy csak járó motor mellett lehet?
Valakinek valami ötlet az Ac-n kívül?
Mikor az ac cserélve lett az egész üzemanyag rendszer ki lett pucolva! 1000km ez előtt!
Ha gyújtást rá lehet adni, lehet diagolni. Kocogtasd meg az AC-t, ha az a baja, lehet, hogy beindul.
Szerintem a Vic kézenállva, 2 méterről megmondja, hogy mi a verdád baja. Ő már csak ilyen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8405 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 15:12:05 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.13 hétfő, 08:52:30
Szevasztok.
Tegnap leállt a paripám és el sem tudom indítani, ac-t kb fél éve cseréltem igaz a donor autómból használtat raktam át.
Mi előtt lecseréltem az ac-t hasonló tüneteket hozott csak akkor még elindult a leállás után, most már nem!
A Vik tud diagnosztikát csinálni így hogy a motort nem lehet elindítani vagy csak járó motor mellett lehet?
Valakinek valami ötlet az Ac-n kívül?
Mikor az ac cserélve lett az egész üzemanyag rendszer ki lett pucolva! 1000km ez előtt!
Inditsd kannából és kiderül AC baja van-e...
Teker egyáltalán?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8406 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 15:13:04 »
Megjöttek a BIG csúcsok.....ma megyek beméretni és berakjuk...
kiváncsi leszek....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8407 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 16:19:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.13 hétfő, 15:13:04
Megjöttek a BIG csúcsok.....ma megyek beméretni és berakjuk...
kiváncsi leszek....
Mérj előtte/utána gyorsulást, akár stopperrel. 5. 2000-es fordulat,és padló. Hogy hány másodperc alatt éri el a 4000-es fordulatot.
Így mértem én meg, mennyit hoz az EGR dugózás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8408 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 17:52:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.13 hétfő, 16:19:47
Mérj előtte/utána gyorsulást, akár stopperrel. 5. 2000-es fordulat,és padló. Hogy hány másodperc alatt éri el a 4000-es fordulatot.
Így mértem én meg, mennyit hoz az EGR dugózás.
és mennyit?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8409 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 18:02:26 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.13 hétfő, 17:52:45
és mennyit?
Tk semennyit... vagy inkább úgy mondom, hogy nem kimutatható. Ugyan egyedül mértem, ény nyomtam a stoppert is, meg a gázt is, de talán ugyanannyit tévedtem mindkét (négy) esetben.
De hát nem is vártunk javulást... legalábbis én nem nagyon.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8410 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 21:01:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.13 hétfő, 16:19:47
Mérj előtte/utána gyorsulást, akár stopperrel. 5. 2000-es fordulat,és padló. Hogy hány másodperc alatt éri el a 4000-es fordulatot.
Így mértem én meg, mennyit hoz az EGR dugózás.
EGR dugózástól mitől menne jobban a kocsi? főleg ha padlózod? akkor nemis működik az EGR normál estben sem..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8411 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 21:05:06 »
Belett rakva....nagyon durván kokszol...
kicsit több a kaja neki most...visszakell venni,megy chipre..
De nagyon durván megindul az uj csúcsokkal....de koromgyár van...városba toltam el neki 140-ig végig dőlt a füst..nem láttam semmit mögöttem...
..bekell állitani hozzá a progit.
Hát sokkal több a kaja most..
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8412 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 21:15:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.13 hétfő, 21:05:06
Belett rakva....nagyon durván kokszol...
kicsit több a kaja neki most...visszakell venni,megy chipre..
De nagyon durván megindul az uj csúcsokkal....de koromgyár van...városba toltam el neki 140-ig végig dőlt a füst..nem láttam semmit mögöttem...
..bekell állitani hozzá a progit.
Hát sokkal több a kaja most..
Vissza ne vetess a kajából, faragjál rá kamion turbót+kúlert
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8413 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 22:01:39 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.08.13 hétfő, 21:15:55
Vissza ne vetess a kajából, faragjál rá kamion turbót+kúlert
Pl ilyet
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=dGXDJqrlOaM
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8414 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 22:05:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.13 hétfő, 21:05:06
Belett rakva....nagyon durván kokszol...
kicsit több a kaja neki most...visszakell venni,megy chipre..
De nagyon durván megindul az uj csúcsokkal....de koromgyár van...városba toltam el neki 140-ig végig dőlt a füst..nem láttam semmit mögöttem...
..bekell állitani hozzá a progit.
Hát sokkal több a kaja most..
Uhhh!!!!
Nyomatékra jobb lett??? Jobban meg indul? Miben mérik majd darabját? Vagy csak minta darabok lettek csinálva? Mit mondasz mennyi a különbség?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8415 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 22:06:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.13 hétfő, 21:05:06
Belett rakva....nagyon durván kokszol...
kicsit több a kaja neki most...visszakell venni,megy chipre..
De nagyon durván megindul az uj csúcsokkal....de koromgyár van...városba toltam el neki 140-ig végig dőlt a füst..nem láttam semmit mögöttem...
..bekell állitani hozzá a progit.
Hát sokkal több a kaja most..
ára??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8416 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 22:19:50 »
Idézetet írta: turpy - 2012.08.13 hétfő, 22:05:39
Uhhh!!!!
Nyomatékra jobb lett??? Jobban meg indul? Miben mérik majd darabját? Vagy csak minta darabok lettek csinálva? Mit mondasz mennyi a különbség?
hát nem sokat próbálgattam mert elpofáztuk az időt...fócvágenesesekkel...
1-be pikk-pakk elforog, 2-ben elég hamar megvan a 100....de iszonyat kormol...nem is nagyon erőltettem most, tul sokat nyom be kaját valamelyik nap megyek megirjuk ujra...meg turbót belállitom...ujra.
Hát már a porlasztóvizsgálón mikor lehúzutk látszott hogy mennyivel több anyag jön a csúcsból....
és ez beis bizonyosodott mikor leparkettáztam.....de ha nagyon finoman megyek akkor nem füstöl...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8417 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 22:21:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.13 hétfő, 22:06:07
ára??
Most még jelenleg van 16db csúcs....10-es darabja....de szerintem ehhez a csúcshoz a gyári szoftver is elég lehet annyit benyom plussszba...
Naplózva
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8418 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 22:25:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.13 hétfő, 22:21:18
Most még jelenleg van 16db csúcs....10-es darabja....de szerintem ehhez a csúcshoz a gyári szoftver is elég lehet annyit benyom plussszba...
huhuhu
Majd valami fogyasztás változást mondj majd mi kb a különbség...
Egy nagyon idióta kérdés.... Ha kicserélem a csúcsokat akkor azokat külön be kell állíttatni vagy csak simán bele hányom és kész?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8419 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 22:29:24 »
Idézetet írta: turpy - 2012.08.13 hétfő, 22:25:06
huhuhu
Majd valami fogyasztás változást mondj majd mi kb a különbség...
Egy nagyon idióta kérdés.... Ha kicserélem a csúcsokat akkor azokat külön be kell állíttatni vagy csak simán bele hányom és kész?
Ha kitudod cserélni meg leellenőrizni a nyitó nyomást akkor nem gond....ha nem ajánlatos hozzáértővel csináltatni..
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8420 Dátum:
2012.08.14 kedd, 06:46:44 »
Teker igen! Hogy érted hogy kanából az ac csövét rakjam kanába, vagy az ac utáni részre kössek valahogy üzemanyagot?
quote author=Bunyek link=topic=1455.msg687922#msg687922 date=1344863525]
Inditsd kannából és kiderül AC baja van-e...
Teker egyáltalán?
[/quote]
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8421 Dátum:
2012.08.14 kedd, 07:24:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.13 hétfő, 22:21:18
Most még jelenleg van 16db csúcs....10-es darabja....de szerintem ehhez a csúcshoz a gyári szoftver is elég lehet annyit benyom plussszba...
később is lesz még, vagy csak most van??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8422 Dátum:
2012.08.14 kedd, 08:02:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.14 kedd, 07:24:53
később is lesz még, vagy csak most van??
Szerintem lessz....csak nem tudom mikor...ezis elég macera volt mert min 200-300db alatt szóba se állnak veled...és annyi pénz áll benne az sok picit...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8423 Dátum:
2012.08.14 kedd, 08:05:19 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.14 kedd, 06:46:44
Teker igen! Hogy érted hogy kanából az ac csövét rakjam kanába, vagy az ac utáni részre kössek valahogy üzemanyagot?
quote author=Bunyek link=topic=1455.msg687922#msg687922 date=1344863525]
Inditsd kannából és kiderül AC baja van-e...
Teker egyáltalán?
lehuzod a két gyorscsatis csövet a fém részről(nem a szűrőről) és bele a kannába, teszel rá uj gumi,szilikon csöveket és azokat is belerakod a kannába és ugy próbálod.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8424 Dátum:
2012.08.14 kedd, 08:07:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.14 kedd, 08:02:58
Szerintem lessz....csak nem tudom mikor...ezis elég macera volt mert min 200-300db alatt szóba se állnak veled...és annyi pénz áll benne az sok picit...
2szett akkor mennyi lenne??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8425 Dátum:
2012.08.14 kedd, 08:35:40 »
Ok. Köszi megpróbálom, adja az isten hogy csak az legyen a baja!
Tudtok esetleg jó szerelőt aki rendbe rakná az egész motort, inkább költök rá egyszerre többet mint mindig valamit megcsinálni!
Vik nagyon jó szerelő de ha ő csinálja a ford szervizbe akkor többet hagyok ott mint amennyit ér az autó!
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.14 kedd, 08:05:19
lehuzod a két gyorscsatis csövet a fém részről(nem a szűrőről) és bele a kannába, teszel rá uj gumi,szilikon csöveket és azokat is belerakod a kannába és ugy próbálod.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8426 Dátum:
2012.08.14 kedd, 10:07:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.13 hétfő, 22:21:18
Most még jelenleg van 16db csúcs....10-es darabja....de szerintem ehhez a csúcshoz a gyári szoftver is elég lehet annyit benyom plussszba...
ment PÜ
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8427 Dátum:
2012.08.14 kedd, 12:38:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.14 kedd, 08:07:06
2szett akkor mennyi lenne??
ugyanannyi...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8428 Dátum:
2012.08.14 kedd, 16:27:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.14 kedd, 12:38:18
ugyanannyi...
Két szett ugyanannyi, mint egy szett?
akkó kérek kettőt
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8429 Dátum:
2012.08.14 kedd, 16:58:52 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.14 kedd, 16:27:51
Két szett ugyanannyi, mint egy szett?
akkó kérek kettőt
Van aki érti ezt és van aki nem...
de már lassan elvitték az összeset elméletben....majd ha itt a zsé a kezemben akkor meg biztos is..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8430 Dátum:
2012.08.14 kedd, 17:32:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.14 kedd, 16:58:52
Van aki érti ezt és van aki nem...
Azé' én is értem
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8431 Dátum:
2012.08.15 szerda, 20:17:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.14 kedd, 16:58:52
Van aki érti ezt és van aki nem...
de már lassan elvitték az összeset elméletben....majd ha itt a zsé a kezemben akkor meg biztos is..
oks, kettő szett kell tutira.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
77zoli
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8432 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 09:30:44 »
Sziasztok!
Új vagyok még itt és volna pár kérdésem.
Van egy 1,8 TDDI Focusom, ami újabban többet eszik, jobban füstöl és nem megy úgy. Az újabban relatív, mondjuk tavaly októbertől fél liter plusz, március óta még egy fél.
Most 6,2-6,3-at eszik a korábbi 5,3-5,5 helyett.
Már sok mindent nézettem, volt szívótorok takarítás, akkor derült ki hogy az EGR dugózott. Volt porlasztó bemérés és csere, gyári delphire. Ezek semmi változást nem hoztak. Több diagnosztikán is voltm ami hibának látszik, hogy 0,8-0,9 a turbónyomáy. A turbót leszedtük és a wizard turbónál megnézettem, visszaküldték, hogy nem szabad hozzányúlni. Visszaraktuk, a nyomás nem változott, de megláttuk, hogy a katalizátor belül üres. Átmértük a jeladókat, autodata szerint mind jó. Elvittem szak-diagnosztikára, először hengerfej hőmérséklet jeladó hibát írt, aztán a szakszervizes nagy gépre is felrakták( ezt már nem láttam), de a szerintük minden jó, még a turbónyomás is. A MAP szelept bemértem azért, de jónak tűnik.
Már elfogytak az ötletek, csak vmi kontakt hibára tudok még gondolni.
A kocsit 1,5 éve chipelték meg jászszentlászlón, akkor nagyon ment és akkor volt a fogyasztása 5,5 alatti.
Most 3.-ban húz úgy, mint akkor 5.-ben. Mintha az akorri 110 lóbol 20-30 elszaladt volna.
Van vkinek vmi ötlete, esetleg hasonló tapasztalat?
Köszi előre is.
Z
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8433 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 10:09:15 »
Idézetet írta: 77zoli - 2012.08.16 csütörtök, 09:30:44
Sziasztok!
Új vagyok még itt és volna pár kérdésem.
Van egy 1,8 TDDI Focusom, ami újabban többet eszik, jobban füstöl és nem megy úgy. Az újabban relatív, mondjuk tavaly októbertől fél liter plusz, március óta még egy fél.
Most 6,2-6,3-at eszik a korábbi 5,3-5,5 helyett.
Már sok mindent nézettem, volt szívótorok takarítás, akkor derült ki hogy az EGR dugózott. Volt porlasztó bemérés és csere, gyári delphire. Ezek semmi változást nem hoztak. Több diagnosztikán is voltm ami hibának látszik, hogy 0,8-0,9 a turbónyomáy. A turbót leszedtük és a wizard turbónál megnézettem, visszaküldték, hogy nem szabad hozzányúlni. Visszaraktuk, a nyomás nem változott, de megláttuk, hogy a katalizátor belül üres. Átmértük a jeladókat, autodata szerint mind jó. Elvittem szak-diagnosztikára, először hengerfej hőmérséklet jeladó hibát írt, aztán a szakszervizes nagy gépre is felrakták( ezt már nem láttam), de a szerintük minden jó, még a turbónyomás is. A MAP szelept bemértem azért, de jónak tűnik.
Már elfogytak az ötletek, csak vmi kontakt hibára tudok még gondolni.
A kocsit 1,5 éve chipelték meg jászszentlászlón, akkor nagyon ment és akkor volt a fogyasztása 5,5 alatti.
Most 3.-ban húz úgy, mint akkor 5.-ben. Mintha az akorri 110 lóbol 20-30 elszaladt volna.
Van vkinek vmi ötlete, esetleg hasonló tapasztalat?
Köszi előre is.
Z
Nem kap elég levegőt. Turbócsövek átnézésével kell kell az ilyet kezdeni. Valószínűleg lyukas/repedt. Nem kell hozzá gép sem meg szerelő sem. Végignézed az egészet Te magad. Ahol olajos ott lehet a bibi. Lehet csinálni nyomáspróbát is, van róla valahol cikk, nem nagy dolog. Aztán ha ez vot a baj akkor felköpni és alá állni, közbe szidni mindenkit aki az ablakon dobatta ki a pénzedet
Ha nem akkor nem szóltam!
Ezeket olvasd el
http://mondeo.hu/index.php?topic=4901.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Ez a mondeókhoz van, de a lényeg ua
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.16 csütörtök, 10:13:12 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
77zoli
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8434 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 11:25:56 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.08.16 csütörtök, 10:09:15
Nem kap elég levegőt. Turbócsövek átnézésével kell kell az ilyet kezdeni. Valószínűleg lyukas/repedt. Nem kell hozzá gép sem meg szerelő sem. Végignézed az egészet Te magad. Ahol olajos ott lehet a bibi. Lehet csinálni nyomáspróbát is, van róla valahol cikk, nem nagy dolog. Aztán ha ez vot a baj akkor felköpni és alá állni, közbe szidni mindenkit aki az ablakon dobatta ki a pénzedet
Ha nem akkor nem szóltam!
Ezeket olvasd el
http://mondeo.hu/index.php?topic=4901.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Ez a mondeókhoz van, de a lényeg ua
Szia Dentcraft!
Köszi a hozzászólást. A turbócsöveket végignéztük természetesen, a gumi csöveken repedést vagy olajat nem találtunk. A bilincsek is tartanak. A gumik közti vas csöveken látható némi dörzsölődés, mert fényes, talán mintha enyhén olajos is volna ott, de ez már a megvétele óta gí van. Szivárgás keresővel is végig fújkáltuk, és nem volt hiba. A coolert kivettem és lenyomáspróbáztam, 1,5 báron se buborékolt, mellesleg koszos volt.
Még egy nem túl iparos próbár is tettem, a turbó után levakoltam a csövet és megmértem a nyomást ott, de ott se volt 1 barnál több. Gondolom ott már nem lehet lukadás sehol, bár lehet ezt nem szeresse a turbó.
A turbós szerelő vmi olyasmit magyarázott, hogy szerinte vmiért nem hajtja meg rendesen a turbót... Ez nekem kicsit zöld, de fene tudja.
A köpködéssel még ráérek.. :-)
Köszi
Z
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8435 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 12:54:26 »
Idézetet írta: 77zoli - 2012.08.16 csütörtök, 11:25:56
Szia Dentcraft!
Köszi a hozzászólást. A turbócsöveket végignéztük természetesen, a gumi csöveken repedést vagy olajat nem találtunk. A bilincsek is tartanak. A gumik közti vas csöveken látható némi dörzsölődés, mert fényes, talán mintha enyhén olajos is volna ott, de ez már a megvétele óta gí van. Szivárgás keresővel is végig fújkáltuk, és nem volt hiba. A coolert kivettem és lenyomáspróbáztam, 1,5 báron se buborékolt, mellesleg koszos volt.
Még egy nem túl iparos próbár is tettem, a turbó után levakoltam a csövet és megmértem a nyomást ott, de ott se volt 1 barnál több. Gondolom ott már nem lehet lukadás sehol, bár lehet ezt nem szeresse a turbó.
A turbós szerelő vmi olyasmit magyarázott, hogy szerinte vmiért nem hajtja meg rendesen a turbót... Ez nekem kicsit zöld, de fene tudja.
A köpködéssel még ráérek.. :-)
Köszi
Z
A turbó gondolom fix, és nincs maf se?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
77zoli
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8436 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 14:19:57 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.08.16 csütörtök, 12:54:26
A turbó gondolom fix, és nincs maf se?
Igen, a turbó fix, és nem tudom mi az a maf. Gondolom vmi szenzor, de nekem csak map szenzorom van, az működik is.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8437 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 16:56:38 »
Idézetet írta: 77zoli - 2012.08.16 csütörtök, 14:19:57
Igen, a turbó fix, és nem tudom mi az a maf. Gondolom vmi szenzor, de nekem csak map szenzorom van, az működik is.
Légtömeg mérő. Akkó nemtom. Majd jönnek a nagyok és megmondják
Esetleg keresd meg privátba Ervint vagy Relhistet ha nem jelentkezik senki.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8438 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 17:27:07 »
Idézetet írta: 77zoli - 2012.08.16 csütörtök, 14:19:57
Igen, a turbó fix, és nem tudom mi az a maf. Gondolom vmi szenzor, de nekem csak map szenzorom van, az működik is.
Most akkor mennyi a turbó nyomás? Jó lenne ezt tudni, és akár nyomásmérővel is megmérni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8439 Dátum:
2012.08.16 csütörtök, 18:52:49 »
Idézetet írta: 77zoli - 2012.08.16 csütörtök, 09:30:44
Sziasztok!
Több diagnosztikán is voltm ami hibának látszik, hogy 0,8-0,9 a turbónyomáy.
Köszi előre is.
Z
Helló!
Az kevés ha az a max töltés...1,2-1,3bar körül kell lennie a tényleges töltésnek....belső westgate letud zárni rendesen,mert ha nem ott elengedheti a nyomást...nőveld meg a nyomást a westgate-nél és nézd meg visszajön-e a ménes...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8440 Dátum:
2012.08.17 péntek, 21:10:26 »
Tddi gyári végsebesség:
co2, fogyi 0-100 50-100
2.0 TDdI (115 LE) Trend, Ghia 156 8,2 4,6 5,9
195
10,8 8,9
A 90 lovas tddi adatait nem találom.
Amikor azt írtam, hogy tudom a gyárit, az azt jelentette, hogy meg tudom csinálni a gyári fogyasztást.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8441 Dátum:
2012.08.17 péntek, 21:14:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.17 péntek, 21:10:26
Tddi gyári végsebesség:
co2, fogyi 0-100 50-100
2.0 TDdI (115 LE) Trend, Ghia 156 8,2 4,6 5,9
195
10,8 8,9
A 90 lovas tddi adatait nem találom.
Amikor azt írtam, hogy tudom a gyárit, az azt jelentette, hogy meg tudom csinálni a gyári fogyasztást.
egyik helyen 172-őt írtak a 90le kombira. 90le facelift tdci-re sincs ilyen adatod??
érdekes gyorsulás, ha kivonom a kettőt, akkor a 0-50 1,9s
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8442 Dátum:
2012.08.17 péntek, 21:22:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.17 péntek, 21:10:26
Tddi gyári végsebesség:
co2, fogyi 0-100 50-100
2.0 TDdI (115 LE) Trend, Ghia 156 8,2 4,6 5,9
195
10,8 8,9
A 90 lovas tddi adatait nem találom.
Amikor azt írtam, hogy tudom a gyárit, az azt jelentette, hogy meg tudom csinálni a gyári fogyasztást.
Te ilyenkor magadal beszélgetsz?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8443 Dátum:
2012.08.18 szombat, 11:20:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.17 péntek, 21:14:16
egyik helyen 172-őt írtak a 90le kombira. 90le facelift tdci-re sincs ilyen adatod??
érdekes gyorsulás, ha kivonom a kettőt, akkor a 0-50 1,9s
De. 90 (eu4) lovas tédécéí kombi
7,8 4,8 5,9 177 13,4 12,0
Idézetet írta: Bunyek - 2012.08.17 péntek, 21:22:45
Te ilyenkor magadal beszélgetsz?
Nem... egy másik topcban kérdezte Hzsolt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8444 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:31:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.18 szombat, 11:20:20
De. 90 (eu4) lovas tédécéí kombi
7,8 4,8 5,9 177 13,4 12,0
Nem... egy másik topcban kérdezte Hzsolt.
szóval a kombival 180 felett biztonságban vagyok, mert annyit nem tud papír szerint
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8445 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:37:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.08.18 szombat, 12:31:22
szóval a kombival 180 felett biztonságban vagyok, mert annyit nem tud papír szerint
Óra szerint azért több az... az enyém hivatalosan 208-at tud. De mentem már vele 232-őt (a németeknél). Ennyit a 2.2-es tud.
A 177 az óra szerint kb 186.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8446 Dátum:
2012.08.18 szombat, 12:39:06 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.18 szombat, 12:37:24
Óra szerint azért több az... az enyém hivatalosan 208-at tud. De mentem már vele 232-őt (a németeknél). Ennyit a 2.2-es tud.
A 177 az óra szerint kb 186.
én is gps szerint gondoltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sodomy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8447 Dátum:
2012.08.18 szombat, 17:20:53 »
Sziasztok!
2001-es TDDI
Az üzemanyagszivattyú kicsit hangos. Bent hallani az utastérben. Sima villanymotor hangja van,nem darál vagy recseg vagy mittomén.... Az autó is megy,nem vettem észre semmi különöset. Kell ezt esetleg tisztítani,van valami szűrője vagy hasonló? Esetleg valami hibára utal hogy hangos? (pl, döglődik)
Köszönöm a segítséget!
Üdv! Ervin
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8448 Dátum:
2012.08.18 szombat, 21:38:46 »
szevasztok.
Múltkor írtam hogy nem indul el az autóm! Levettem ma az AC pumpát, az üzemanyagnak folyni kellene a csőből amit le vettem róla nem?
Nem folyik gázolaj egyik oldalról sem, talán ez abból a szempontból jó hogy nem adagoló vagy valami más főbb alkatrész lett oda.
a tankban van valami ami el tud romlani?
Gondolom ez nem természetes hogy nem jön gázolaj a csövekből?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8449 Dátum:
2012.08.18 szombat, 21:40:11 »
Idézetet írta: Horry - 2012.08.18 szombat, 21:38:46
szevasztok.
Múltkor írtam hogy nem indul el az autóm! Levettem ma az AC pumpát, az üzemanyagnak folyni kellene a csőből amit le vettem róla nem?
Nem folyik gázolaj egyik oldalról sem, talán ez abból a szempontból jó hogy nem adagoló vagy valami más főbb alkatrész lett oda.
a tankban van valami ami el tud romlani?
Gondolom ez nem természetes hogy nem jön gázolaj a csövekből?
Van a tankban egy szűrő, az is el tud dugulni. Ha így van, nem úszod meg a tanktakarítást, mert akkor van abban mindenféle.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
162
163
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
175
176
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ