Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:59:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
166
167
168
169
170
171
172
[
173
]
174
175
176
177
178
179
180
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5104581 alkalommal)
0 Felhasználó és 206 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8600 Dátum:
2012.09.26 szerda, 13:47:20 »
olyan kerdesem volna a publikumhoz hogy inditasnal van egy zavaro kerreges/zakatolas/kattogas a motor felol, ami alapjaraton jelentkezik. Fordulatszam novelesevel eltunik, akkor mar tiszta a motor hangja.
Kb olyan a zaj mint a regi dizeles merciknel.
megprobalok egy video vagy audio felvetelt kesziteni rola . Addig is, mi lehet?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8601 Dátum:
2012.09.26 szerda, 16:00:23 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.26 szerda, 13:47:20
olyan kerdesem volna a publikumhoz hogy inditasnal van egy zavaro kerreges/zakatolas/kattogas a motor felol, ami alapjaraton jelentkezik. Fordulatszam novelesevel eltunik, akkor mar tiszta a motor hangja.
Kb olyan a zaj mint a regi dizeles merciknel.
megprobalok egy video vagy audio felvetelt kesziteni rola . Addig is, mi lehet?
indítás után? részletek? mennyi ideig tart, elmúlik-e magától, stb..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8602 Dátum:
2012.09.26 szerda, 17:42:51 »
Vezérmű lánc
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.26 szerda, 13:47:20
olyan kerdesem volna a publikumhoz hogy inditasnal van egy zavaro kerreges/zakatolas/kattogas a motor felol, ami alapjaraton jelentkezik. Fordulatszam novelesevel eltunik, akkor mar tiszta a motor hangja.
Kb olyan a zaj mint a regi dizeles merciknel.
megprobalok egy video vagy audio felvetelt kesziteni rola . Addig is, mi lehet?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8603 Dátum:
2012.09.28 péntek, 08:20:07 »
Lehet főtengely ékszíj tárcsa is! Most kezd meghalni.
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.26 szerda, 13:47:20
olyan kerdesem volna a publikumhoz hogy inditasnal van egy zavaro kerreges/zakatolas/kattogas a motor felol, ami alapjaraton jelentkezik. Fordulatszam novelesevel eltunik, akkor mar tiszta a motor hangja.
Kb olyan a zaj mint a regi dizeles merciknel.
megprobalok egy video vagy audio felvetelt kesziteni rola . Addig is, mi lehet?
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8604 Dátum:
2012.09.28 péntek, 08:37:01 »
az nem... most volt cserelve tavasszal es mar akkor is volt ez a kerreges. csak nem ennyire gyakran. Teny es valo hogy valami "oregszik" de nem tudom mi.
meg nem videoztam.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8605 Dátum:
2012.09.28 péntek, 13:32:16 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.28 péntek, 08:37:01
az nem... most volt cserelve tavasszal es mar akkor is volt ez a kerreges. csak nem ennyire gyakran. Teny es valo hogy valami "oregszik" de nem tudom mi.
meg nem videoztam.
klímával vagy klíma nélkül??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8606 Dátum:
2012.09.28 péntek, 14:01:34 »
klimat nem igazan haszalok, foleg mikor inditom a kocsit akkor nem.
Az elobb azt akartam mondani hogy a kerreges mar megvolt mielott elo jott volna az ekszij tarcsa problema, de akkor ritkabban kerregett, es altalaban az elso gazadas utan elmult. Most ha visszaall alapjaratra, ujfent kerreg.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8607 Dátum:
2012.09.28 péntek, 14:02:04 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.28 péntek, 08:37:01
az nem... most volt cserelve tavasszal es mar akkor is volt ez a kerreges. csak nem ennyire gyakran. Teny es valo hogy valami "oregszik" de nem tudom mi.
meg nem videoztam.
folyamatos vagy csak indítás után hallatja pár mp-ig?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8608 Dátum:
2012.09.28 péntek, 14:22:21 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.28 péntek, 14:01:34
klimat nem igazan haszalok, foleg mikor inditom a kocsit akkor nem.
Az elobb azt akartam mondani hogy a kerreges mar megvolt mielott elo jott volna az ekszij tarcsa problema, de akkor ritkabban kerregett, es altalaban az elso gazadas utan elmult. Most ha visszaall alapjaratra, ujfent kerreg.
digit vagy manuális klímád van.
nekem is van egy csörgő hang indításkor, de csak akkor, ha be van kapcsolva a klíma
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8609 Dátum:
2012.09.28 péntek, 14:58:31 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.09.28 péntek, 14:01:34
klimat nem igazan haszalok, foleg mikor inditom a kocsit akkor nem.
Az elobb azt akartam mondani hogy a kerreges mar megvolt mielott elo jott volna az ekszij tarcsa problema, de akkor ritkabban kerregett, es altalaban az elso gazadas utan elmult. Most ha visszaall alapjaratra, ujfent kerreg.
az vez.lánc lesz. majd ha bejönnek a "hidegek" és csillapodik kicsir a hang akkor biztos hogy az......
meleg motornál erőssebb a hang?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8610 Dátum:
2012.09.28 péntek, 16:47:21 »
Még egy szavazat a vezérműláncra
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8611 Dátum:
2012.09.28 péntek, 20:17:24 »
Tuti,hogy vezérműlánc.Ahogy az olaj is használódik el a motorban vagyis öregszik annál jobban csörög.Ha olaj cserézik az autót egy darabig nem fog csörögni.
Idézetet írta: Mad-V - 2012.09.28 péntek, 16:47:21
Még egy szavazat a vezérműláncra
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
orosz jozsef
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8612 Dátum:
2012.09.29 szombat, 09:00:00 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.09.28 péntek, 20:17:24
Tuti,hogy vezérműlánc.Ahogy az olaj is használódik el a motorban vagyis öregszik annál jobban csörög.Ha olaj cserézik az autót egy darabig nem fog csörögni.
:wave:hacsak nem a vezérműlánc feszitő van ki.....enyém is csörgött rendesen...vezérműlánc+feszitők+vezetők cseréje után mint a doxa.....
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8613 Dátum:
2012.09.29 szombat, 09:39:16 »
hamarosan lesz olajcsere. Meglatjuk mit mond azutan.
minden megvan hozza mar csak ala kell bujni . ilyenkor imadom hogy van motorvedo burkolatom
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8614 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 07:24:09 »
Helló
Az mitől van, hogy hidegen szépen indul az autó, de melegen ráindításra zgyanúgy reagál, viszont nem ugrik fel a fordulatszám normálisra, csak lassan?
Ha leállítom, akkor megy nyikorog egy rövidet. (kinyomott kuplungnál is. Ezért nem hiszem, hogy lendkerék lenne.)
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8615 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 10:03:50 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.01 hétfő, 07:24:09
Helló
Az mitől van, hogy hidegen szépen indul az autó, de melegen ráindításra zgyanúgy reagál, viszont nem ugrik fel a fordulatszám normálisra, csak lassan?
Ha leállítom, akkor megy nyikorog egy rövidet. (kinyomott kuplungnál is. Ezért nem hiszem, hogy lendkerék lenne.)
A kis nyikkanás lehet a fötengely szijtárcsa.
Viszont ma reggel érdekes dolog történt. A hétvégén valami csoda dolog miatt nem mentünk sehova 2 nap állás ilyenkor fantasztikus a fogysztás/ nap. De reggel indítom beindul majd azzal a lendülettel leáll. Na ez jól kezdődik mondom. Aztán adtam neki több időt hogy forogjon az önindító meg az aksi ennek nem örül de kb 20mp köszörülés után beröff jó nagy füstel. Szóval nyilván levegőt kapott de hol mert ahol a levegő bemegy ott az olaj ki is kéne jönni de sehol egy szivárgás. Így fogalmam sincs egyáltalán merre keressem a rést. Ötlet valakinek? AC kilőve fél éves és nyoja az anyagot mint atom!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8616 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 18:00:59 »
Bocsi.Én is úgy gondoltam,hogy komplett csere csak nem írtam le.Már én is cseréltem a tddi-men.
Idézetet írta: orosz jozsef - 2012.09.29 szombat, 09:00:00
:wave:hacsak nem a vezérműlánc feszitő van ki.....enyém is csörgött rendesen...vezérműlánc+feszitők+vezetők cseréje után mint a doxa.....
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8617 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 18:49:43 »
erdekes modon hidegebb reggeleken mostanaban nem csinalta igyhat nem volt mit regisztralni.
Az olajcseret meg nem erkeztem megcsinalni....
Naplózva
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8618 Dátum:
2012.10.02 kedd, 08:20:00 »
Üdv.
Meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2000.12. havi MK3 TDDI mondeoban melyik váltó van?
mxt75 vagy mmt6?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8619 Dátum:
2012.10.02 kedd, 08:54:28 »
Idézetet írta: Horry - 2012.10.02 kedd, 08:20:00
Üdv.
Meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2000.12. havi MK3 TDDI mondeoban melyik váltó van?
mxt75 vagy mmt6?
Az évjárat biztos hordoz némi információt a felszereltségről, de inkább induljunk ki abból, hogy tudjuk, hogy hatos vagy ötös a váltó. Ha hatos, akkor mmt6
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8620 Dátum:
2012.10.02 kedd, 11:22:49 »
Idézetet írta: Horry - 2012.10.02 kedd, 08:20:00
Üdv.
Meg tudná nekem mondani valaki hogy a 2000.12. havi MK3 TDDI mondeoban melyik váltó van?
mxt75 vagy mmt6?
Tddi gyárilag csak 5-ös váltóval volt, az meg mtx 75. Az mmt6-os váltó 6 sebességes. Csak észrevennéd, ha lenne a 6. sebesség...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8621 Dátum:
2012.10.02 kedd, 11:25:34 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.02 kedd, 11:22:49
Tddi gyárilag csak 5-ös váltóval volt, az meg mtx 75. Az mmt6-os váltó 6 sebességes. Csak észrevennéd, ha lenne a 6. sebesség...
észre lehet
néha keresem is a sedanban
de ami késik nem múlik, az új motorral pottyan is bele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8622 Dátum:
2012.10.02 kedd, 12:58:45 »
Köszi a segítséget, így már minden világos!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8623 Dátum:
2012.10.02 kedd, 13:03:18 »
Idézetet írta: Horry - 2012.10.02 kedd, 12:58:45
Köszi a segítséget, így már minden világos!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8624 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 09:40:32 »
Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8625 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:13:57 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.04 csütörtök, 09:40:32
Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
Akkor itt is... ahogy kopik az adagoló, egyre kevésbé tudja előállítani a nyomást melegen. Hidegen könnyebb (tágulás miatt).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8626 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:29:33 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.04 csütörtök, 09:40:32
Szerintetek az mitől van, hogy a motor hidegen pöccre indul, hosszabb út után, leállítva, majd megint ráindítva meg lassan éri el a fordulatszámot. Nem kell hosszan indítózni, vagy ilyesmi. Ekkor is mondhatni pöccre megy, csak kell vagy 2 másodperc, mire felhúz a fordulat 900 ra, és kicsit beteges is az indulás hangja.
indítás előtt öntsd le langyos vízzel az adagolód. ha indul utána egyből, akkor adagoló
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8627 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:30:30 »
ha már adagoló....1 éve felújításra került a vp30 a kombiről. most megint ugyan úgy rángat és megint megy vissza a műhelybe. lehet, hogy nem tetszik neki a növelt teljesítmény??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8628 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:31:28 »
Mennyibe kerül egy ilyen felújítás?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.04 csütörtök, 15:30:30
ha már adagoló....1 éve felújításra került a vp30 a kombiről. most megint ugyan úgy rángat és megint megy vissza a műhelybe. lehet, hogy nem tetszik neki a növelt teljesítmény??
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8629 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:34:04 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.04 csütörtök, 15:31:28
Mennyibe kerül egy ilyen felújítás?
150-200eft
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8630 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:34:33 »
bár nekem lehet, hogy nem kerül vissza a vp30, hanem megy fel egy vp44...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8631 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:37:34 »
Uhh....
Van sajnos egy kormánymű és/vagy szervószivattyú problémám is.
Nekem csalódás a mondeó. Sokat költöttem rá, és mindig valami elromlott. így mennyiért lehet eladni?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.04 csütörtök, 15:34:04
150-200eft
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8632 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:52:56 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.04 csütörtök, 15:37:34
Uhh....
Van sajnos egy kormánymű és/vagy szervószivattyú problémám is.
Nekem csalódás a mondeó. Sokat költöttem rá, és mindig valami elromlott. így mennyiért lehet eladni?
mi 600-ért vettünk egy olyat, amire kellett:
1, turbo
2, ülésszett
3, csomagtérajtó, hátsó lökös, ezek fényezése.
ez az egész. ezeket kb 150-ből lehetett orvosolni.
270ekm, amúgy jó motor van benne. 750-ből talra állt.
5-600között el tudod adni szerintem. vagy én adok érte most látatlanban 250-et
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8633 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 15:58:35 »
Idén cseréltem tárcsákat betéteket, generátorfelújtás, klímakompresszor csere, hátul a bal csapágy vadi új skf, 230e km...
250 ből talán az én problémám is orvosolható...
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.04 csütörtök, 15:52:56
mi 600-ért vettünk egy olyat, amire kellett:
1, turbo
2, ülésszett
3, csomagtérajtó, hátsó lökös, ezek fényezése.
ez az egész. ezeket kb 150-ből lehetett orvosolni.
270ekm, amúgy jó motor van benne. 750-ből talra állt.
5-600között el tudod adni szerintem. vagy én adok érte most látatlanban 250-et
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8634 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 16:11:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.04 csütörtök, 15:30:30
ha már adagoló....1 éve felújításra került a vp30 a kombiről. most megint ugyan úgy rángat és megint megy vissza a műhelybe. lehet, hogy nem tetszik neki a növelt teljesítmény??
Nincs bontott adagoló?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8635 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 18:25:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.04 csütörtök, 16:11:35
Nincs bontott adagoló?
igazából lutri és akkor csak +60-80-at ráfizettél.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8636 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 18:25:42 »
Idézetet írta: schecter - 2012.10.04 csütörtök, 15:58:35
Idén cseréltem tárcsákat betéteket, generátorfelújtás, klímakompresszor csere, hátul a bal csapágy vadi új skf, 230e km...
250 ből talán az én problémám is orvosolható...
ezen is új a fék, gátlók, meg előttünk akták be a teljesen új kuplungszettet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8637 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 20:01:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.04 csütörtök, 18:25:08
igazából lutri és akkor csak +60-80-at ráfizettél.
A vp44 elég sokat kibír. Hányan cseréltek adagolót? Nem jellemző.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8638 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 20:04:16 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.04 csütörtök, 20:01:52
A vp44 elég sokat kibír. Hányan cseréltek adagolót? Nem jellemző.
opel-nél és audi-nál tipushiba a vp44
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8639 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 20:07:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.04 csütörtök, 20:04:16
opel-nél és audi-nál tipushiba a vp44
Holnap laboron vp44-est fogunk mérni
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8640 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 20:47:52 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.04 csütörtök, 20:07:20
Holnap laboron vp44-est fogunk mérni
EPS 815-el? hol nézitek?
Füldugót vigyél magaddal...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.04 csütörtök, 20:50:48 írta Bunyek
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8641 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 20:49:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.10.04 csütörtök, 20:04:16
opel-nél és audi-nál tipushiba a vp44
Azért ez nem igaz..de hogy az audi 2,5-es V6 motorja egy rakás sz@r az igen, de adagoló nemigen szokott lerülni róla kb mint fordnál...és opelnél.
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8642 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 21:03:54 »
http://moltim.hu/olcso_auto_szerviz_arlista.html
Úgy gondoltam ide viszem műszeres adagoló és porlasztócsúcs bemérésre. (10est mondtak a diagra.)
Tapasztalat a társaságól, vagy esetleg jobb javaslat?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8643 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 21:24:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.04 csütörtök, 20:49:15
Azért ez nem igaz..de hogy az audi 2,5-es V6 motorja egy rakás sz@r az igen, de adagoló nemigen szokott lerülni róla kb mint fordnál...és opelnél.
haver most vert rá az A6ra 350et az adagolora és a csucsokra.meg ugyan ennyit az aftomatara.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8644 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 21:50:37 »
Idézetet írta: alf - 2012.10.04 csütörtök, 21:24:11
haver most vert rá az A6ra 350et az adagolora és a csucsokra.meg ugyan ennyit az aftomatara.
350-et adagolóra? jó nagy hülye....200.000-ért full felujjitják már szinte mindenhol....hát de ez van leveszik az embereket ahol lehet...Ma beszéltem egy emberkével és mutatta hogy mi az ami elromlik a delphi porlasztóban legtöbbször,szét is szedtük...kicserélte kb 20-25e ft-os cucc és kódolás nélkül vissza és autó penge lett...renault delphik ugyanez de azokat még ecu-ba beirni sem kellene annyira fapados a vezérlés...
Hány mondeót mondjak ami adagolós lett? van a garázsba is egy vp44 szétszedve ami rossz volt...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.04 csütörtök, 22:03:00 írta Bunyek
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8645 Dátum:
2012.10.05 péntek, 08:17:06 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.04 csütörtök, 20:01:52
A vp44 elég sokat kibír. Hányan cseréltek adagolót? Nem jellemző.
Én 2x!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
baderoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8646 Dátum:
2012.10.05 péntek, 10:47:33 »
Sziasztok! Pár napja arra lettem figyelmes ,hogy megnőtt a fogyasztásom 6l-ről 10l-re. Egyidejüleg az alapjáratom is kb 950. Az lenne a kérdésem hogy ,mi hogyan szabályozza és merre keresgéljem a hibát? Előső lépcsőben már kicseréltem a légszűrőt. A szíjfeszítőm haldoklik, a főtengely ékszíjtárcsa cserélve lett. Ennek lehet köze a fogyasztáshoz? Köszi! Üdv!
Naplózva
2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8647 Dátum:
2012.10.05 péntek, 11:39:01 »
egy VP adagoló elmegy kb 300-at és felujjitod vagy eldobod....de még igy is olcsóbb mint bármelyik CR...és kevesebb ősz hajszálad is marad, és a végbeled záróizmai sem izmosodnak ki hogy minden reggel összehúzott segglukkal autókázzál mikor rohad le....
Naplózva
baderoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8648 Dátum:
2012.10.05 péntek, 12:59:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.05 péntek, 11:39:01
egy VP adagoló elmegy kb 300-at és felujjitod vagy eldobod....de még igy is olcsóbb mint bármelyik CR...és kevesebb ősz hajszálad is marad, és a végbeled záróizmai sem izmosodnak ki hogy minden reggel összehúzott segglukkal autókázzál mikor rohad le....
Köszi az infót! Esteleg tud valaki dél-Pesten (19.18.20ker) egy fordhoz értő, nem lehúzós szerelőt?
Naplózva
2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8649 Dátum:
2012.10.05 péntek, 15:00:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.04 csütörtök, 21:50:37
350-et adagolóra? jó nagy hülye....200.000-ért full felujjitják már szinte mindenhol....hát de ez van leveszik az embereket ahol lehet...Ma beszéltem egy emberkével és mutatta hogy mi az ami elromlik a delphi porlasztóban legtöbbször,szét is szedtük...kicserélte kb 20-25e ft-os cucc és kódolás nélkül vissza és autó penge lett...renault delphik ugyanez de azokat még ecu-ba beirni sem kellene annyira fapados a vezérlés...
Hány mondeót mondjak ami adagolós lett? van a garázsba is egy vp44 szétszedve ami rossz volt...
adagoló összes csúcs,tankpucolás,minden patikára.ennyit fizetett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
166
167
168
169
170
171
172
[
173
]
174
175
176
177
178
179
180
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ