Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:17:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
172
173
174
175
176
177
178
[
179
]
180
181
182
183
184
185
186
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5106500 alkalommal)
0 Felhasználó és 246 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8900 Dátum:
2012.11.06 kedd, 15:36:30 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.06 kedd, 09:43:27
köszönöm, pont ezen agyaltam énis tudván h a normál izzitógyertya üzemi feszkója 11V. áramot meg elég jól vesz fel, nem biztos h ki akarom nyiratni a generátoromat. mondjuk furcsállom h a gyári ISKRA lenne mert az pl izzitógyertyában a legalja kb...
Tisztelt Fórumtárs!
Az egész fűtőtestet a gyergyákkal a Ford megvette tőlük. Ha a Fordnál veszed csak komplett kapod és 45-46ezer ft.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8901 Dátum:
2012.11.06 kedd, 18:37:11 »
igen utánakérdezgettem ma a dolgoknak valóban 50 körül van a cucc. nade! végeztem ma egypár mérést különböző izzitógyertyákkal
a kapott febi számot átváltva egyetlen NGK gyertyára irtak 12V ot és 5 amperes áramfelvételt. minden más 11V os és 6-7 amper. papiron. hát hoztam egyet ebböl az NGK ból. hideg vizbe téve az áramfelvétel folyamatosan nem egészen 10A
találtam itthon jó régi BERU BOSCH ISKRA gyertyákat ezek hideg vizbe folyamatos kb 18A vesznek fel. elég lényeges a különbség. ugy nézem ezek a modern gyertyák(pl Duratherm vagy D-power) jóval kisebb áramokat vesznek fel mint a régiek. szoval valeszg ebből az NGK bol teszek bele 3db ot az 30A. annyit kibir a generátor. de nagyon remélem találok a 3ból 1 jó gyárit megmérem azt is a kiváncsiság kedvéért. de sztem az sem vesz fel 10A nál kevesebbet márcsak abbol is kiindulva h 10 éves technika...vélemény?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8902 Dátum:
2012.11.06 kedd, 20:05:32 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.06 kedd, 18:37:11
igen utánakérdezgettem ma a dolgoknak valóban 50 körül van a cucc. nade! végeztem ma egypár mérést különböző izzitógyertyákkal
a kapott febi számot átváltva egyetlen NGK gyertyára irtak 12V ot és 5 amperes áramfelvételt. minden más 11V os és 6-7 amper. papiron. hát hoztam egyet ebböl az NGK ból. hideg vizbe téve az áramfelvétel folyamatosan nem egészen 10A
találtam itthon jó régi BERU BOSCH ISKRA gyertyákat ezek hideg vizbe folyamatos kb 18A vesznek fel. elég lényeges a különbség. ugy nézem ezek a modern gyertyák(pl Duratherm vagy D-power) jóval kisebb áramokat vesznek fel mint a régiek. szoval valeszg ebből az NGK bol teszek bele 3db ot az 30A. annyit kibir a generátor. de nagyon remélem találok a 3ból 1 jó gyárit megmérem azt is a kiváncsiság kedvéért. de sztem az sem vesz fel 10A nál kevesebbet márcsak abbol is kiindulva h 10 éves technika...vélemény?
Tisztelt Fórumtárs!
Elgondolkodtató amit irtál. Nekem ezzel egy a gondom. A jó öreg Ohm törvényét nem lehet megkerülni. Nagyobb áram felvétel nagyobb villamos teljesitmény nagyobb hőteljesitmény. A régi izzitók 18A-ral 3db esetén, 14.4V generátor feszültséggel számolva 777.6 Watt. Ugyanez 10A.rel 432 Watt Igaz kevebbet vesz fel de később melegszik meg a motor.
Egyébbként a gyári rendszer teljes teljesitménye 750W-ban van megadva.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.06 kedd, 20:28:45 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8903 Dátum:
2012.11.06 kedd, 21:11:53 »
Idézetet írta: László - 2012.11.06 kedd, 20:05:32
Tisztelt Fórumtárs!
Elgondolkodtató amit irtál. Nekem ezzel egy a gondom. A jó öreg Ohm törvényét nem lehet megkerülni. Nagyobb áram felvétel nagyobb villamos teljesitmény nagyobb hőteljesitmény. A régi izzitók 18A-ral 3db esetén, 14.4V generátor feszültséggel számolva 777.6 Watt. Ugyanez 10A.rel 432 Watt Igaz kevebbet vesz fel de később melegszik meg a motor.
Egyébbként a gyári rendszer teljes teljesitménye 750W-ban van megadva.
Tisztelettel László!
köszönöm h leirtad a 750 wattot. eszembe sem jutott volna h megnézzem igy elvileg nem kell méricskénli 750W esetén 14,4 es csucsfeszültséggel a 3 gyertya össz áramfelvétele 52A azaz kb 17A/db
én az NGK-n 10A-t 12 v-on mértem. 14,4 nél nyilván több. DE azt se felejtsük el h ezek a mai gyertyák jóval modernebbek mint 2001 ben. hamarabb felizzik, többet kibir, ugyanakkor kisebb áramot vesz fel. ergo lehet többet érek ezekkel fűtőteljesitményben mint a régi gyáriakkal...
de a lényeg h már tudom h 750 W os a gyári cuuc, szoval kb. el van döntve h az emlitett NGK D-power gyertyák kerülnek beépitésre
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8904 Dátum:
2012.11.06 kedd, 21:12:59 »
Idézetet írta: László - 2012.11.06 kedd, 20:05:32
Tisztelt Fórumtárs!
Elgondolkodtató amit irtál. Nekem ezzel egy a gondom. A jó öreg Ohm törvényét nem lehet megkerülni. Nagyobb áram felvétel nagyobb villamos teljesitmény nagyobb hőteljesitmény. A régi izzitók 18A-ral 3db esetén, 14.4V generátor feszültséggel számolva 777.6 Watt. Ugyanez 10A.rel 432 Watt Igaz kevebbet vesz fel de később melegszik meg a motor.
Egyébbként a gyári rendszer teljes teljesitménye 750W-ban van megadva.
Tisztelettel László!
Ma is érdemes volt olvasni a fórumot :-) Én ennyire nem gondoltam utána a dolgoknak, ránézésre ugyanaz a gyertya mint az Astráé.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8905 Dátum:
2012.11.06 kedd, 21:35:31 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.06 kedd, 21:11:53
köszönöm h leirtad a 750 wattot. eszembe sem jutott volna h megnézzem igy elvileg nem kell méricskénli 750W esetén 14,4 es csucsfeszültséggel a 3 gyertya össz áramfelvétele 52A azaz kb 17A/db
én az NGK-n 10A-t 12 v-on mértem. 14,4 nél nyilván több. DE azt se felejtsük el h ezek a mai gyertyák jóval modernebbek mint 2001 ben. hamarabb felizzik, többet kibir, ugyanakkor kisebb áramot vesz fel. ergo lehet többet érek ezekkel fűtőteljesitményben mint a régi gyáriakkal...
de a lényeg h már tudom h 750 W os a gyári cuuc, szoval kb. el van döntve h az emlitett NGK D-power gyertyák kerülnek beépitésre
Azt is vegyétek figyelembe, hogy a gyertyák ellenállása, áramfelvétele függ a hőmérséklettől. Alf mérte meg, hogy eleinte ennyi, majd így és így csökken. Vagy ha írt erről cikket, akkor benne van, esetleg faq. Érdemes lenne megkeresni, mert tanulságosak az adatok.
Azt nem értem, egy modern gyertya miért venne fel kevesebb áramot. Ha így lenne, akkor azt kisebb teljesítményűnek hívjuk. Ezekre is vonatkozik a P=UI.
Az Iskra rossz lenne? Anno nagyon jó termékeket gyártottak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8906 Dátum:
2012.11.06 kedd, 21:45:59 »
igen igaz ezésrt végeztem a mérést alöször levegőben utána vizben
régi gyertya:
levegöben 18-20A on kezd el izzani, kb 14 ig meg le folyamatosban. vizben folyamatos 18A az elejétöl lezdve!
új NGK
levegöben 10A on kezd izzani kb 5 re esik le folyamatosan. vizben folyamatos 10A az elejétöl kezdve
érdekes de igy van...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8907 Dátum:
2012.11.06 kedd, 22:52:42 »
én valami unixos gyertyákat tettem be,már lövésem sincs mi volt...lakatfogóval mértem és semmi extra nem volt vele....ellenben a gyári zárlatossal ami elég durván megrántotta a szekeret 100-110A körül....csórikám elég sz@rul is indult akkor.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8908 Dátum:
2012.11.06 kedd, 22:55:44 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.06 kedd, 21:45:59
igen igaz ezésrt végeztem a mérést alöször levegőben utána vizben
régi gyertya:
levegöben 18-20A on kezd el izzani, kb 14 ig meg le folyamatosban. vizben folyamatos 18A az elejétöl lezdve!
új NGK
levegöben 10A on kezd izzani kb 5 re esik le folyamatosan. vizben folyamatos 10A az elejétöl kezdve
érdekes de igy van...
De a hideg vízben más, mint a melegben... ami persze annyira nem is fontos, a nagyobb áram, meg a hideg számít.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8909 Dátum:
2012.11.07 szerda, 06:20:59 »
Tisztelt Fórumtársak!
Még egy szerintem nagyon fontos gondolat, a kiegfűtéssel kapcsolatban. A 750W villamos teljesitmémény a gyárilag kialakitott PCM modul által vezérelt rendszerre igaz csak. A gyárilag, Vapor kazános(gázolajos előmelegitő),vagy erre előkészitett rendszer esetén nem szabad a 750W teljesitményt alkalmazni, mert ezzel veszélyeztetjük a generátorunk éppségét (túl lépjük a max 90A generátor áramot). A FAQ-ban leirtam, hogy mivel nem inteligens a gázolajosba beépitett elektronika(nem képes figyelni a generátor mindenkori terhelését) nem szabad 500W azaz 2db izzitógyertyánál többet üzemeltetni!!! Ezt mindenkinek ajánlom a figyelmébe.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.07 szerda, 07:16:01 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8910 Dátum:
2012.11.07 szerda, 10:21:36 »
a 750 W ot még simán kibirja ha nincs más fogyasztó rajta. a baj ott van h rákapcsolsz mondjuk egy első szélvédő fűtést ami önmagában valami 60A na ez igy már azért húzós...csak 90 A es a generátorunk???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8911 Dátum:
2012.11.07 szerda, 10:47:06 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.07 szerda, 10:21:36
a 750 W ot még simán kibirja ha nincs más fogyasztó rajta. a baj ott van h rákapcsolsz mondjuk egy első szélvédő fűtést ami önmagában valami 60A na ez igy már azért húzós...csak 90 A es a generátorunk???
Tisztelt Fórumtárs!
Lakat fogóval pontosan megmérve. Bekepcsolt tompitott világitás, fűtő ventillátor, hátsó ablakfűtés, rádió, kiegfűtés(2db izzitó gyertya), alaktörlő esetén, az áram felvétel a generátor oldalon 88A. Épp, hogy befér a 90A max határba. Magyarul, igen csak csúcsra jár a generátor ebben az esetben. A gyárilag kialakitott rendszerben a PCM modul állitja be, a mindenkori optimális generátor áramot,(különböző fogyasztók meghatatározott sorendben történő, le és fel kapcsolása) evvel a terhelést. Természetesen ha rámhalgat, mindenki azt és akkor kapcsol be, amit jónak lát, és birja a pénz tárcája.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.07 szerda, 11:13:06 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8912 Dátum:
2012.11.07 szerda, 14:37:24 »
azért ez igy elég meredek. és akkor nem szóltál még az első szélvédő fűtéséről ami önmagában nagyon sokat fogyaszt...
méricskéltem mégegy kicsit bementem itt az unixba végigmértem az öszes kapható gyertyát. az érdekesség h szinte az összes gyertya ami 11V-os 15-18A fogyaszt még a 11V os NGK is(persze amikor már izzik lényegesen lecsökken de vizben ugye nem tud)
csak NGK bol van hivatalosan 12V os amit vettem ez ugye az emlitett 10A fogyasztja. szoval érdekes az öszkép...mind1, ez az ngk megy bele de lehet csak 2db ot teszek be...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8913 Dátum:
2012.11.07 szerda, 16:48:00 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.07 szerda, 14:37:24
azért ez igy elég meredek. és akkor nem szóltál még az első szélvédő fűtéséről ami önmagában nagyon sokat fogyaszt...
méricskéltem mégegy kicsit bementem itt az unixba végigmértem az öszes kapható gyertyát. az érdekesség h szinte az összes gyertya ami 11V-os 15-18A fogyaszt még a 11V os NGK is(persze amikor már izzik lényegesen lecsökken de vizben ugye nem tud)
csak NGK bol van hivatalosan 12V os amit vettem ez ugye az emlitett 10A fogyasztja. szoval érdekes az öszkép...mind1, ez az ngk megy bele de lehet csak 2db ot teszek be...
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem már 1 szezont kifogástalanul üzemelt a rendszer, 2db gyári izzitó gyertyával. Az én gépem gázolajos fütésre volt előkészítve. Szerintem a 2db NGK gyertyával, nem lessz semmi probléma.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8914 Dátum:
2012.11.07 szerda, 18:57:37 »
Sziasztok! Olyan problémám van az autóval,hogy ami a szűrőre megy bemenő cső,(tanktol)a motor leállítása után elengedi a gázolajat. Ez mitöl lehet? Az AC új!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8915 Dátum:
2012.11.07 szerda, 19:29:13 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.11.07 szerda, 18:57:37
Sziasztok! Olyan problémám van az autóval,hogy ami a szűrőre megy bemenő cső,(tanktol)a motor leállítása után elengedi a gázolajat. Ez mitöl lehet? Az AC új!
van benne 1 Ógyűrű,vagy már nincs,vagy szakadt töredetezz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8916 Dátum:
2012.11.07 szerda, 21:17:07 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.11.07 szerda, 18:57:37
Sziasztok! Olyan problémám van az autóval,hogy ami a szűrőre megy bemenő cső,(tanktol)a motor leállítása után elengedi a gázolajat. Ez mitöl lehet? Az AC új!
van ilyenem ha kell..........
Naplózva
deniel0529
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8917 Dátum:
2012.11.07 szerda, 22:31:08 »
Sziasztok!
2 napja Dunántúlra utaztam,/valaki egy Mondeoval le is villogott a pályán
/Veszprém környékén nagy eső kapott le,mondjuk egész út alatt Gyöngyöstől kezdve szinte végig esett.....Hazafelé.....sőt inkább mikor már vissza értem Gyöngyösre,a városban lámpánál tapasztaltam hogy az alapjárat ingadozik.......Leállítás,újraindítás után egy darabig jó volt,de utána megint elkezdte....főleg terhelésen.....ülésfűtés,szélvédőfűtés,stb...
Azóta ma mentem vele,felmelegedett üzemire,mentem kb 40 km-t ma,egyszer sem tapasztaltam szerencsére az ingadozást...A nagy esőnek lehetett köze hozzá? Mert tényleg 60-nal mentem és az orromig sem láttam. Valakinek hasonló tapasztalat? Vélemény?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8918 Dátum:
2012.11.07 szerda, 22:59:40 »
Idézetet írta: deniel0529 - 2012.11.07 szerda, 22:31:08
Sziasztok!
2 napja Dunántúlra utaztam,/valaki egy Mondeoval le is villogott a pályán
/Veszprém környékén nagy eső kapott le,mondjuk egész út alatt Gyöngyöstől kezdve szinte végig esett.....Hazafelé.....sőt inkább mikor már vissza értem Gyöngyösre,a városban lámpánál tapasztaltam hogy az alapjárat ingadozik.......Leállítás,újraindítás után egy darabig jó volt,de utána megint elkezdte....főleg terhelésen.....ülésfűtés,szélvédőfűtés,stb...
Azóta ma mentem vele,felmelegedett üzemire,mentem kb 40 km-t ma,egyszer sem tapasztaltam szerencsére az ingadozást...A nagy esőnek lehetett köze hozzá? Mert tényleg 60-nal mentem és az orromig sem láttam. Valakinek hasonló tapasztalat? Vélemény?
Ha az aksi gyengélkedik, akkor csinál ilyet. Főleg a nagy fogyasztók bekapcsolásánál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
chucky
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8919 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 10:54:40 »
Sziasztok!
A Mondeo-mon kirepedt az a gumicső, ami a motortól megy az InterCooler hűtő felé. Elvittem a mesterhez, és szólt, hogy a hűtő, ami benne van, az nem is Mondeo hűtő, hanem valami Tranzit, vagy mi... Így vegyen az ember autót... (4 éve jól szolgál, csak eddig úgy látszik senkinek sem tűnt fel a csere)
No mindegy... így jártam...
Közben vettem egy ismerőstől egy Mondeo hűtőt (karamboloztak vele, kivonta forgalomból, és szépen lassan mindent elad), de sajna neki csak a hűtő, valamint a 2 oldalán levő 2 vastag gumicső volt meg, a többit már eladta...
Az lenne a kérdésem, nincs véletlen valakinél felesleges csövezés, ami a motortól megy eddig a vastag gumicsőig? PÜ-t írjatok.
Köszi szépen!!! (én is keresek tovább)
Üdv,
chucky
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8920 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 11:09:11 »
Idézetet írta: chucky - 2012.11.08 csütörtök, 10:54:40
Sziasztok!
A Mondeo-mon kirepedt az a gumicső, ami a motortól megy az InterCooler hűtő felé. Elvittem a mesterhez, és szólt, hogy a hűtő, ami benne van, az nem is Mondeo hűtő, hanem valami Tranzit, vagy mi... Így vegyen az ember autót... (4 éve jól szolgál, csak eddig úgy látszik senkinek sem tűnt fel a csere)
No mindegy... így jártam...
Közben vettem egy ismerőstől egy Mondeo hűtőt (karamboloztak vele, kivonta forgalomból, és szépen lassan mindent elad), de sajna neki csak a hűtő, valamint a 2 oldalán levő 2 vastag gumicső volt meg, a többit már eladta...
Az lenne a kérdésem, nincs véletlen valakinél felesleges csövezés, ami a motortól megy eddig a vastag gumicsőig? PÜ-t írjatok.
Köszi szépen!!! (én is keresek tovább)
Üdv,
chucky
hello
nekem van. írj pü-t, ha érdekel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lezlee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8921 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 13:40:50 »
Hello mindenki, picit vissza olvastam a forumban és lenne egy kérdésem. Nekem 2002 évjáratu TDDI Mondeom van, ez azt jelenti hogy nekem is van benne kiegészito futés? Ez mindegyik felszereltségre vonatkozik? Nekem Trend, vagy ez valami opcios dolog volt? Spanyol piacrol származik a kocsim.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8922 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 14:58:37 »
Idézetet írta: chucky - 2012.11.08 csütörtök, 10:54:40
Sziasztok!
A Mondeo-mon kirepedt az a gumicső, ami a motortól megy az InterCooler hűtő felé. Elvittem a mesterhez, és szólt, hogy a hűtő, ami benne van, az nem is Mondeo hűtő, hanem valami Tranzit, vagy mi... Így vegyen az ember autót... (4 éve jól szolgál, csak eddig úgy látszik senkinek sem tűnt fel a csere)
No mindegy... így jártam...
Közben vettem egy ismerőstől egy Mondeo hűtőt (karamboloztak vele, kivonta forgalomból, és szépen lassan mindent elad), de sajna neki csak a hűtő, valamint a 2 oldalán levő 2 vastag gumicső volt meg, a többit már eladta...
Az lenne a kérdésem, nincs véletlen valakinél felesleges csövezés, ami a motortól megy eddig a vastag gumicsőig? PÜ-t írjatok.
Köszi szépen!!! (én is keresek tovább)
Üdv,
chucky
Hogy vonta ki a forgalomból? Le kell adni bontósnak nem? Az álitja ki a papírt amivel ki lehet vonatni. Addig csak idiglenesen lehet azt is 2x6hónapig. Régi Escortommal vagyok így. Elkopott, nincs már meg de nem tudom kivonatni mert nincs bontós papír???
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8923 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 16:45:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.05 hétfő, 18:16:33
igen,esélyes.Generátor,vagy akkumlátor,vagy valami nagy fogyasztó lehúzza a töltőáramot.
A generátorban cseréltek valyon csúszógyűrűt és bronzkeféket is?Mert a diódahíd erlomlik, a csúszógyűrű meg elkopik,de egy felújítás során illene azokat is cserélni.Lehet,hogy most ezek miatt szívsz!
Cserélték azokat is. Elvileg. De nem láttam. Egyébként fura, mert néha akkor sem produkálja a hibajelenséget, amikor minden fogyasztó megy...máskor meg akkor is megbolondul,ha mindent lekapcsolok... De időközben eszembe jutott, hogy a múltkori felújításra jár 6 hónap gari, úgyhogy megy javításra, remélhetőleg ingyé'!
Naplózva
chucky
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8924 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 17:34:20 »
Hát kiszedtek belőle egy csomó mindent (utastér+motor+karosszéria), a még használható cuccokat, és aztán teherautóra tették. és elszállították valami átvevő helyre, ahol kaptak róla papírt, meg elkapták a rendszámtáblát, és azzal mentek az önkormányzathoz. A többit nem tudom...
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.11.08 csütörtök, 14:58:37
Hogy vonta ki a forgalomból? Le kell adni bontósnak nem? Az álitja ki a papírt amivel ki lehet vonatni. Addig csak idiglenesen lehet azt is 2x6hónapig. Régi Escortommal vagyok így. Elkopott, nincs már meg de nem tudom kivonatni mert nincs bontós papír???
Naplózva
deniel0529
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8925 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 17:54:18 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.07 szerda, 22:59:40
Ha az aksi gyengélkedik, akkor csinál ilyet. Főleg a nagy fogyasztók bekapcsolásánál.
Azóta nem csinálta, ma is mentem vele, rákapcsoltam minden fogyasztót,meg próbálgattam sokféleképpen,szerencsére egyszer sem csinálta!
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8926 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 19:49:40 »
Idézetet írta: chucky - 2012.11.08 csütörtök, 17:34:20
Hát kiszedtek belőle egy csomó mindent (utastér+motor+karosszéria), a még használható cuccokat, és aztán teherautóra tették. és elszállították valami átvevő helyre, ahol kaptak róla papírt, meg elkapták a rendszámtáblát, és azzal mentek az önkormányzathoz. A többit nem tudom...
A bontó elviszi az üres kasztnit, te fizetsz egy kiszállási költséget, és egy hiánypótlási illetéket, cserébe helyben kiállítják a bontási igazolást, amivel kivonathatod a forgalomból.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8927 Dátum:
2012.11.09 péntek, 16:00:46 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.11.08 csütörtök, 19:49:40
A bontó elviszi az üres kasztnit, te fizetsz egy kiszállási költséget, és egy hiánypótlási illetéket, cserébe helyben kiállítják a bontási igazolást, amivel kivonathatod a forgalomból.
De ha nincs meg még az üres kaszni sem. Szóval nincs autó sem maradványai amit el lehessen szállítani. Egy csomó minden szét lett darabolva méh stb.. Így kaptam érte még valamit ha bontóba viszem semmit sőtt. Szóval ha lejátr a második hosszabbítás akkor mi van autó nincs műszakira egyébbként sem vinném hogy rakják vissza forgalomba vagy megbüntetnek, hogy eltüntettem egy roncsot?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8928 Dátum:
2012.11.09 péntek, 18:33:51 »
bejelented hogy ellopták és jóéjszakát!
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8929 Dátum:
2012.11.09 péntek, 23:29:28 »
Idézetet írta: netcore - 2012.11.09 péntek, 18:33:51
bejelented hogy ellopták és jóéjszakát!
Nekem is ezt tanácsolták a botósok
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8930 Dátum:
2012.11.10 szombat, 06:18:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.04 vasárnap, 13:11:16
de szép kis fűtőolaj....
és már is megy a retek a rendszerbe
hogy nézhet ki a többi része annak az adagolónak?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8931 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 19:14:29 »
ha visszaolvasol leirtam hogy kerülhetett bele:) a töbi része furcsmód full tiszta volt:)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8932 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 19:19:50 »
kicseréltem a kiegfütésem gyertyáit. sz*ptam is eleget
végülis csak kettőt tettem bele. biztos ami biztos ne égessük szénné a generátort. egyébként a gyári BERU benne nem iskra ahogy páran vélték. sajna szám alapján sem találtam ilyen gyertyát, kellene egy BERU katalógus. természetesen áramfelvételt nem tudtam mérni mert ki vannak égve gyönyörüen. ha valakit érdekel leitom a gyertyán látható számokat, hátha más szerencsével jár. persze ezóta még nem volt 5 fok alatt a hőmérséklet így még nem tudom h jelenthet e vmit a melegedésben...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8933 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 11:49:36 »
Kaptam egy újabb "házi feladatot" az autótól. Egyre gyakrabban letilt valami miatt. Ilyenkor gyorsítás közben egy nagyon pici torpanást érzek, és nem megy fel a turbonyomás csak 0.8-0.9.-re. Innentől gyengébb is az autó. Menet közben leállítom, gurulok pár métert, újraindítom megint jó. Amikor vészüzemre kapcsol, sokkal kerregősebben jár a motor (mintha nem lenne jó az előtöltés....). Mivel vészüzemben rángatta a geo karját a turbónál, gondoltam kicserélem a turbó szabályzó szelepét, csövezéssel, mindennel együtt, de semmi változás. Hibakódot még nem olvastattam. Akinek van ötlete ne fojtsa magába.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8934 Dátum:
2012.11.12 hétfő, 22:06:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.11.10 szombat, 06:18:13
és már is megy a retek a rendszerbe
hogy nézhet ki a többi része annak az adagolónak?
Használtam énis...és szerintem eddig attól ment a legjobban a kocsi....semmi baja, normálisan megszűri az ember..
csak nem tudom most az a baj...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8935 Dátum:
2012.11.13 kedd, 06:57:03 »
sokaktól hallottam h jobb vele az autó mint a sz*r magyar go-val. meg nem is ugy füstöl.Am. mindern tekintetben ugyanaz sima go csak benne van a ferrocén nevü anyag amivel megszinezik. jah és a tiszatságával sincs baj. ha egy évig kannában állt akkor sem ült benne ki semmi. az h jobban menne én nemtom mert akkor szinte magyar olaj sosem volt a kocsiban a fehér is nemzetközisektől való volt. persze mindig kevertem spurival meg 2T olajjal, akármi volt benne. sok tizezer km-t eljártam a pirossal mikor nem volt más. sosem volt semmi bajom meg másnak sem, bár mindenkinek a lelkére kötöttem h 2T kell bele...
hirdetesj2:
h érted azt h vészüzem? felvillan a mil lámpa és onnantol kezdve nincs teljesitmény? turbógeometria működik finoman? transit DI-k szoktak csunyán kerregni ha megfeszkik az előtöltésszelep...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8936 Dátum:
2012.11.13 kedd, 07:43:51 »
Nekem amit hoztak abba nem kellett 2T mert olyan volt mint a régi honvédségi cucc...király.
A csávó aki hozta 300.000-et ment el a pd passat-al....semmi baja nem volt...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.13 kedd, 20:47:03 írta Bunyek
»
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8937 Dátum:
2012.11.13 kedd, 08:29:29 »
h érted azt h vészüzem? felvillan a mil lámpa és onnantol kezdve nincs teljesitmény? turbógeometria működik finoman? transit DI-k szoktak csunyán kerregni ha megfeszkik az előtöltésszelep...
[/quote]
Nem villan fel semmi lámpa, csak érzem a pici torpanást gyorsítás közben. Innentől nem megy jól az autó, nem forog ki 3200 fölé, és látom a turbonyomáson hogy 0.9 a plafon, meg kerregősebben jár. Leállítom, újraindítom, megint jó. Tegnap próbálgattam, ha terhelem hamarabb letilt.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8938 Dátum:
2012.11.13 kedd, 10:46:37 »
pedig ha ujrainditás után egy darabig jó akkor ez vmi elektronika lesz...neked am. nem vmi chipes program van rajta? multkor épp hallottam egy hasonló szituációt igaz az egy 1.8T chippes passatnál volt, néha ment néha nem. senki sem tudta baját, végülis ujraprogramozták az ECU-t és azóta is jó...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8939 Dátum:
2012.11.13 kedd, 19:19:26 »
A vészüzem akkor van amikor valami olyan hibát dob a kocsi ami befolyásolhatja vagy akár tönkretehet mást a kocsiban. Ilyenkor az autó vészüzemre kapcsol ami az autó teljesítményét csökkenti. Nem dob feltétlenül hibát és a mondeo nem is tárolja el a hibát ezért áll minden helyre újraindítás után. Nekem is volt már ilyen amikor el koszolódott a GO szűrő nem kapott rendesen anyagot ezért mindig vészüzemre kapcsolt.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8940 Dátum:
2012.11.14 szerda, 07:35:20 »
Idézetet írta: henki - 2012.11.13 kedd, 10:46:37
pedig ha ujrainditás után egy darabig jó akkor ez vmi elektronika lesz...neked am. nem vmi chipes program van rajta? multkor épp hallottam egy hasonló szituációt igaz az egy 1.8T chippes passatnál volt, néha ment néha nem. senki sem tudta baját, végülis ujraprogramozták az ECU-t és azóta is jó...
Nincs benne semmi, minden gyári....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8941 Dátum:
2012.11.14 szerda, 07:39:30 »
Idézetet írta: turpy - 2012.11.13 kedd, 19:19:26
A vészüzem akkor van amikor valami olyan hibát dob a kocsi ami befolyásolhatja vagy akár tönkretehet mást a kocsiban. Ilyenkor az autó vészüzemre kapcsol ami az autó teljesítményét csökkenti. Nem dob feltétlenül hibát és a mondeo nem is tárolja el a hibát ezért áll minden helyre újraindítás után. Nekem is volt már ilyen amikor el koszolódott a GO szűrő nem kapott rendesen anyagot ezért mindig vészüzemre kapcsolt.
Legyen így!!!!!
Most állok neki külön tankra tenni, kizárom a "tankszörny" és a dugulás lehetőségét. Mondjuk a G.O. szűrőben 9000km van.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8942 Dátum:
2012.11.14 szerda, 14:38:12 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.11.13 kedd, 08:29:29
h érted azt h vészüzem? felvillan a mil lámpa és onnantol kezdve nincs teljesitmény? turbógeometria működik finoman? transit DI-k szoktak csunyán kerregni ha megfeszkik az előtöltésszelep...
Nem villan fel semmi lámpa, csak érzem a pici torpanást gyorsítás közben. Innentől nem megy jól az autó, nem forog ki 3200 fölé, és látom a turbonyomáson hogy 0.9 a plafon, meg kerregősebben jár. Leállítom, újraindítom, megint jó. Tegnap próbálgattam, ha terhelem hamarabb letilt.
nincs kirepedve egyik turbócsöved?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
turpy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8943 Dátum:
2012.11.14 szerda, 22:30:30 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2012.11.14 szerda, 07:39:30
Legyen így!!!!!
Most állok neki külön tankra tenni, kizárom a "tankszörny" és a dugulás lehetőségét. Mondjuk a G.O. szűrőben 9000km van.....
Én most nem azt mondtam hogy ez lesz a bibi. Csak ilyenkor van vészüzem, lehet hogy más a probléma. Nálam ez volt anno a probléma.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8944 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 08:57:34 »
Idézetet írta: turpy - 2012.11.14 szerda, 22:30:30
Én most nem azt mondtam hogy ez lesz a bibi. Csak ilyenkor van vészüzem, lehet hogy más a probléma. Nálam ez volt anno a probléma.
Nem is volt időm másra tegnap, csak dobtam bele egy másik go szűrőt..... De tegnap a go szűrő csere előtt sem csinálta....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8945 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 12:56:38 »
Kezdek besokallni, segítsetek!
A problémám ugyanaz, mint eddig, menet közben a kocsi fordulatszáma szép lassan felkúszik 1500 fordulatig, aztán leszabályoz, vissza 1000-ig és kezdi elölről anélkül, hogy a gázpedálhoz nyúlnék, és ezt minden sebességfokozatban csinálja. Ja, és általában ilyenkor az alapjáratom is ugrál.
De nem minden alkalommal jön elő a bibi, van, hogy napokig, mint pl. a héten, amikor bevittem a Hoványhoz, rápakolták a diagnosztikát, elvitték kipróbálni, de semmi. Generátor ellenőrizve, falújítás óta jó. Akku jó. Hol lehet a problem???
Mondjuk ma azt vettem észre, a 0 fokban, Mohács felé, hogy 90-es tempónál a hűtővíz visszajelzője az alsó negyed és a középső között kúszik-mászik, szép lassan, de szinte folyamatosan. Viszont jellemzően az alsó negyed felső határán tartózkodik. Lehet összefüggés a két probléma között, vagy az utóbbi "sima" termosztát csere?
Ha valakinek van ötlete, azt szívesen veszem...esetleg valaki guru, akihez érdemes lenne elvinni Pesten?
Köszi!
Közben a párásodás problémája megoldódott, az volt, amit sejtettem. Belső levegő keringetésen megakadt a lamella. Most fixen külső levegőn van és szuper, no pára. No para.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8946 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 18:58:28 »
Idézetet írta: tomikaga - 2012.11.15 csütörtök, 12:56:38
Kezdek besokallni, segítsetek!
A problémám ugyanaz, mint eddig, menet közben a kocsi fordulatszáma szép lassan felkúszik 1500 fordulatig, aztán leszabályoz, vissza 1000-ig és kezdi elölről anélkül, hogy a gázpedálhoz nyúlnék, és ezt minden sebességfokozatban csinálja. Ja, és általában ilyenkor az alapjáratom is ugrál.
De nem minden alkalommal jön elő a bibi, van, hogy napokig, mint pl. a héten, amikor bevittem a Hoványhoz, rápakolták a diagnosztikát, elvitték kipróbálni, de semmi. Generátor ellenőrizve, falújítás óta jó. Akku jó. Hol lehet a problem???
Mondjuk ma azt vettem észre, a 0 fokban, Mohács felé, hogy 90-es tempónál a hűtővíz visszajelzője az alsó negyed és a középső között kúszik-mászik, szép lassan, de szinte folyamatosan. Viszont jellemzően az alsó negyed felső határán tartózkodik. Lehet összefüggés a két probléma között, vagy az utóbbi "sima" termosztát csere?
Ha valakinek van ötlete, azt szívesen veszem...esetleg valaki guru, akihez érdemes lenne elvinni Pesten?
Köszi!
Közben a párásodás problémája megoldódott, az volt, amit sejtettem. Belső levegő keringetésen megakadt a lamella. Most fixen külső levegőn van és szuper, no pára. No para.
Első körben,ezt még mindig a generátor okozza!
Másodikban pedig ellenőrizni kellene,hogy van-e elektromos kiegészítő fűtésed!Ha van,akkor a kocsi hasa alján van ott ahol belülről taposod a pedálokat,csak kívülről!El sem lehet téveszteni ha ott van.Ha nincs akkor csak egy sima gumicsövet lehet látni a helyén!
Így kéne kinéznie:
Szóval ha van,akkor kösd le a tápvezetékeit,vagy vedd ki a biztieit a motortéri biztitáblából!Ha megszűnik a jelenség-magától gyorsítás,akkor megtaláltad az okát.Valamelyik izzítógyertyája zárlatos.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8947 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 19:38:20 »
van egy ilyen kiegészitő fűtésen fölös tegnap találtam a garázsba, ha valakit érdekel..
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8948 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 19:53:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.15 csütörtök, 19:38:20
van egy ilyen kiegészitő fűtésen fölös tegnap találtam a garázsba, ha valakit érdekel..
Enyémbe jó ?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8949 Dátum:
2012.11.15 csütörtök, 20:47:57 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.11.15 csütörtök, 19:53:10
Enyémbe jó ?
mindegyikbe jó csak bekell épiteni...
max az ECU nem vezérli automatikusan....Valaki biztos kötött be utólag ilyet itt....amit ALf linkel képet azis utólagos....2 relé meg kábel, 60A-es bizti kb...
Naplózva
Oldalak:
1
...
172
173
174
175
176
177
178
[
179
]
180
181
182
183
184
185
186
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ