Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:16:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5106399 alkalommal)
0 Felhasználó és 235 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9250 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:16:45 »

énis sokallom főleg egy ilyen kakapuki turbótól...de ha azt mondta elhisszük...Az én GT20-am 2bar-ig kimegy kiakasztott westgate-val és nem volt full parketta.
Meggyőztél, végül is karácsony van, mikor ha nem ilyenkor hisz az ember.  vigyor3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9251 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:17:45 »

hogy van benne a membrán rögzítve?? mennyi volt ezzel a nyomásod?

IMAP: http://www.youtube.com/watch?v=ZRdo716h2ug&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=12
EMAP: http://www.youtube.com/watch?v=Hob9rBUfdro&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw

Ezeket addig kitartotta amig akartam, és erre van belőve a labda is...bőven elég.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9252 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:21:17 »

ez jó, ahogy látom a végén 1,7-1,8 között van. az emap mérő pont az mivel lett ledugózva? vag milyen csatlakozóval tudok rácsatlakozni?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9253 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:22:00 »

Az lehet hogy az az óra nem méri, mert mit tudom én hogy milyen manométer lett belerakva. De a 2,5 bart meg ne kelljen már elhinnem kételkedés nélkül. Sok lesz az.
festo 2,5baros óra lett berakva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9254 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:22:21 »

Meggyőztél, végül is karácsony van, mikor ha nem ilyenkor hisz az ember.  vigyor3
holnap levideózom Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9255 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:24:50 »

ez jó, ahogy látom a végén 1,7-1,8 között van. az emap mérő pont az mivel lett ledugózva? vag milyen csatlakozóval tudok rácsatlakozni?

Egy vas golyó és egy csavar....vágógyűrűs réz csővel csináltam az EMAP-ot onnan...azért lett odahegesztev az a menetes csonk..EMAP miatt ha az kell.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9256 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:25:38 »

gyárilag igen nyes nálam 2,5+1 a környezeti, összesen 3,5 Cheesy

Hamar ledobná az a fejet...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9257 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:26:40 »

Egy vas golyó és egy csavar....vágógyűrűs réz csővel csináltam az EMAP-ot onnan...azért lett odahegesztev az a menetes csonk..EMAP miatt ha az kell.
köszi worship

hnap legózom össze a tartalék motoron a turbot, csinálok labdatartót, meg a gyári alu hővédőpajzsnak tartót, hogy megmaradjon a gyári kinézet eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9258 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 19:26:53 »

Hamar ledobná az a fejet...
miért is?? vw-nél tudod hányan mennek 2bar felett??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9259 Dátum: 2012.12.25 kedd, 11:12:27 »

Nemsokára cserélnem kellene a szijjakat meg vele együtt a görgőket miből mennyi kell esetleg cikkszámok elérhetőségek?  Előre is köszönöm!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #9260 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:46:17 »

Én már 8-évde mindig itt és ezt veszem.

http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor



Nemsokára cserélnem kellene a szijjakat meg vele együtt a görgőket miből mennyi kell esetleg cikkszámok elérhetőségek?  Előre is köszönöm!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
csacsii
Vendég
« Új hozzászólás #9261 Dátum: 2012.12.26 szerda, 14:49:19 »

Sziasztok. Van egy 2.0 tddi Mondeom és az lenne a történet, hogy nem voltam itthon félévig, fater használta és mikor beindítottam azt vettem észre, hogy hidegen 800-1100 fordulat között ugrál a mutató és kéken füstöl. Melegen már nem csinálja ezt. Valamint mikor úgy tartja kedve egyik sebességben sem engedi tovább 2500-2600tól és akkor is füstöl kéken mint az állat. Nem tudtok tippeket adni, hogy mi okozhatja ezt a problémát? Addig nem vinném szerelőhöz. De az utóbbit egyre többször csinálja, a reggeli hideg indítás után pedig állandóan füstöl és ugrál a fordulat. :S
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9262 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:00:34 »

Sziasztok. Van egy 2.0 tddi Mondeom és az lenne a történet, hogy nem voltam itthon félévig, fater használta és mikor beindítottam azt vettem észre, hogy hidegen 800-1100 fordulat között ugrál a mutató és kéken füstöl. Melegen már nem csinálja ezt. Valamint mikor úgy tartja kedve egyik sebességben sem engedi tovább 2500-2600tól és akkor is füstöl kéken mint az állat. Nem tudtok tippeket adni, hogy mi okozhatja ezt a problémát? Addig nem vinném szerelőhöz. De az utóbbit egyre többször csinálja, a reggeli hideg indítás után pedig állandóan füstöl és ugrál a fordulat. :S

Ebből pedig szerelő lesz (lehetőleg hozzáértő szerelő) és diagnosztika.
A teljesítmény korlátozás eleve hibára utal. A kék fűst olaj. Tömítetlenségi probléma is lehet és még sok egyéb.
Átfogó diagnosztika szükséges.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9263 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:55:21 »

Ebből pedig szerelő lesz (lehetőleg hozzáértő szerelő) és diagnosztika.
A teljesítmény korlátozás eleve hibára utal. A kék fűst olaj. Tömítetlenségi probléma is lehet és még sok egyéb.
Átfogó diagnosztika szükséges.
Vagy az AC rendetlenkedik és kevés a nafta!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9264 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:59:15 »

Vagy az AC rendetlenkedik és kevés a nafta!

Tehát diagnosztika. Kezdve a előszállító szivattyú nyomásméréssel.  Smiley
A kék füst viszont mindenképpen olaj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
csacsii
Vendég
« Új hozzászólás #9265 Dátum: 2012.12.26 szerda, 17:00:49 »

Köszönöm szépen az eddigi válaszokat. Akkor elviszem egy szervízbe, vagy egy Ford szakértőhöz. Ha megvan a probléma megosztom veletek, hogy ha valakinek is ilyen problémái lennének, de nem kívánom senkinek Cheesy
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9266 Dátum: 2012.12.26 szerda, 21:04:34 »

Köszönöm szépen az eddigi válaszokat. Akkor elviszem egy szervízbe, vagy egy Ford szakértőhöz. Ha megvan a probléma megosztom veletek, hogy ha valakinek is ilyen problémái lennének, de nem kívánom senkinek Cheesy
Azért írtam az AC-t mert amikor megpusztult nekem is kék füstöt nyomott meg nekem is először 2000 felett kezdett dadogni majd egyre lejjebb és 1 km arrébb alapjárat majd megállt és nem indult. 1 órával később pöc röff és szépen hazavitt hibátlanúl. És utánna egyből az AC-t néztem hosszú vezetékkel az akkuról adtam neki villanyt a csatlakozójára csöndben maradt semmi reakció, Kocsi kft utángyártott 25pénzér berak és azóta hibátlan. Mindez -5 fokban hóban jégben előadva. Gázolajszűrő mikor volt cserélve abba is besürüsödhet a trutyi.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.26 szerda, 21:13:53 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #9267 Dátum: 2012.12.28 péntek, 05:53:47 »

sziasztok segítségeteket szeretném kérni van 1 mondeóm 2 tddi.115 ló. 2001.05-havi olyan mintha 1900 fordulaton egy pillanatra kihagyna ,és meg is változik a hangja sokkal tranzitosba lesz.tegnap jöttem haza és azt tapasztaltam hogy nem úgy gyorsul mint szokót és nem pörög fel a motor üresben 4000-fölé sebességben terhelten 3500 fölé mi lehet ez valami sziszegő hangot halok a ha gyorsítok de a csöveket már 3-szor néztem át 2-töt cseréltem és jónak tűnnek hol a bibi?turbónyomás probléma esetleg?segítségeteket előre is köszi
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9268 Dátum: 2012.12.28 péntek, 07:00:11 »

sziasztok segítségeteket szeretném kérni van 1 mondeóm 2 tddi.115 ló. 2001.05-havi olyan mintha 1900 fordulaton egy pillanatra kihagyna ,és meg is változik a hangja sokkal tranzitosba lesz.tegnap jöttem haza és azt tapasztaltam hogy nem úgy gyorsul mint szokót és nem pörög fel a motor üresben 4000-fölé sebességben terhelten 3500 fölé mi lehet ez valami sziszegő hangot halok a ha gyorsítok de a csöveket már 3-szor néztem át 2-töt cseréltem és jónak tűnnek hol a bibi?turbónyomás probléma esetleg?segítségeteket előre is köszi
Hát ha sziszeg az vagy kígyó vagy még mindig turbócső, szökik a levegő valahol. Olajnyomokat keress a turbócsövek környékén árulkodnak.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #9269 Dátum: 2012.12.28 péntek, 08:21:51 »

Hát ha sziszeg az vagy kígyó vagy még mindig turbócső, szökik a levegő valahol. Olajnyomokat keress a turbócsövek környékén árulkodnak.
Ha a vákuumcsövet lehúzom a légszűrőházról, meg a turbóról az egyik végét befogom a másik végébe belefújok akkor sziszegő hangot hallok. Ez normális???
Naplózva
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #9270 Dátum: 2012.12.28 péntek, 08:50:45 »

Ha a vákuumcsövet lehúzom a légszűrőházról, meg a turbóról az egyik végét befogom a másik végébe belefújok akkor sziszegő hangot hallok. Ez normális???
megvan a hiba a vákuumcsö lyukas ami megy a turbóra ez lehet a probléma ezért nem úgy megy az autó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9271 Dátum: 2012.12.28 péntek, 09:12:56 »

megvan a hiba a vákuumcsö lyukas ami megy a turbóra ez lehet a probléma ezért nem úgy megy az autó?
igen.a vakum nem mozgatja a geot állító kart.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edem
Vendég
« Új hozzászólás #9272 Dátum: 2012.12.28 péntek, 15:40:31 »

Üdv mindenkinek!Egy kis help kellene.Generátort kellett cserélnem Angry a levétel még ment is valahogy de már a szijat mivel úgy is kuka volt egyszerűen csak levágtam! Grin A probléma most jön mikor vissza kellene raknom a cuccost a helyére...Generátor OK ezt még meg is oldom de hogyan lehet levenni azt a fránya szijfeszitőt Huh? Egy csavarját megtaláltam ami lent van a doblemeznél alul,és találtam még egy imbuszos csavart középtájt de ehhez sehogy nem férek hozzá Shocked kb 1 centi a csavar és a kaszni közti távolság Undecided
Naplózva
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #9273 Dátum: 2012.12.28 péntek, 15:47:52 »

Üdv mindenkinek!Egy kis help kellene.Generátort kellett cserélnem Angry a levétel még ment is valahogy de már a szijat mivel úgy is kuka volt egyszerűen csak levágtam! Grin A probléma most jön mikor vissza kellene raknom a cuccost a helyére...Generátor OK ezt még meg is oldom de hogyan lehet levenni azt a fránya szijfeszitőt Huh? Egy csavarját megtaláltam ami lent van a doblemeznél alul,és találtam még egy imbuszos csavart középtájt de ehhez sehogy nem férek hozzá Shocked kb 1 centi a csavar és a kaszni közti távolság Undecided
Kell hozzá egy spec szerszám,hogy vissza tudd tenni a szíjat. Pl. egy ilyen:http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9274 Dátum: 2012.12.28 péntek, 16:05:52 »

Kell hozzá egy spec szerszám,hogy vissza tudd tenni a szíjat. Pl. egy ilyen:http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3

eljen

vagy a főtengelyszíjtárcsát 1laza csavarral kell felfogatni.a szíjat rátéve visszaforgatva a helyére a szíj fenn is van.......... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #9275 Dátum: 2012.12.28 péntek, 16:50:53 »

Üdv mindenkinek!Egy kis help kellene.Generátort kellett cserélnem Angry a levétel még ment is valahogy de már a szijat mivel úgy is kuka volt egyszerűen csak levágtam! Grin A probléma most jön mikor vissza kellene raknom a cuccost a helyére...Generátor OK ezt még meg is oldom de hogyan lehet levenni azt a fránya szijfeszitőt Huh? Egy csavarját megtaláltam ami lent van a doblemeznél alul,és találtam még egy imbuszos csavart középtájt de ehhez sehogy nem férek hozzá Shocked kb 1 centi a csavar és a kaszni közti távolság Undecided
Szia!
Generátor vissza, generátor fölötti alumínium házat leszedni (ami a turbo közelébe van), feszítőcsavart leszedni, és így át tudod fűzni a görgőkön a szíjjat.
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
edem
Vendég
« Új hozzászólás #9276 Dátum: 2012.12.28 péntek, 19:30:19 »

Mára abbahagytam a bütykölést Grin a generátor fönt van.Megpróbálom a ti módszereteket mert sajnos nincs megfelelő célszerszámom a feszitő összehúzására Roll Eyes
Naplózva
hayabusa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #9277 Dátum: 2012.12.29 szombat, 23:44:38 »

Köszönöm szépen az eddigi válaszokat. Akkor elviszem egy szervízbe, vagy egy Ford szakértőhöz. Ha megvan a probléma megosztom veletek, hogy ha valakinek is ilyen problémái lennének, de nem kívánom senkinek Cheesy



Helló! Wink

Sikerült megoldani az alapjárati problémát?
Kíváncsi lennék....
mert az én autóm  is ezt produkálja...

Üdv:Roby.
Naplózva

2001.05. MKIII TDDI kombi
hayabusa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #9278 Dátum: 2012.12.29 szombat, 23:57:27 »

Sziasztok! wave

Mk3 TDDI 2001....
A TPS szenzort hol találom?

Előre is köszi, üdv: Roby.
Naplózva

2001.05. MKIII TDDI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9279 Dátum: 2012.12.29 szombat, 23:58:08 »

Sziasztok! wave

Mk3 TDDI 2001....
A TPS szenzort hol találom?

Előre is köszi, üdv: Roby.
szerintem a gázpedálban vigyor3 miért??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9280 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:12:25 »

szerintem a gázpedálban vigyor3 miért??

TPS nem lehet APS.....
Ami a pedálban van az APS (Acceleration Position Sensor)
A másik neve is adja magát, TPS (Trottle Position Sensor), ami fojtószelep pozíció érzékelő.
 Smiley
De a TDDi-ben ilyen nincs TPS, minek is lenne....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9281 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:14:45 »

TPS nem lehet APS.....
Ami a pedálban van az APS (Acceleration Position Sensor)
A másik neve is adja magát, TPS (Trottle Position Sensor), ami fojtószelep pozíció érzékelő.
 Smiley
De a TDDi-ben ilyen nincs TPS, minek is lenne....
tényleg vigyor3

nem lehet, hogy arra gondol??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hayabusa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #9282 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:19:21 »

szerintem a gázpedálban vigyor3 miért??

Olvastam korábban hogy esetleg e szenzor meghibásodása, vagy nem megfelelő működése okozhatja a hideg alapjárati ingadozást....
...Gondoltam megkeresem, és elmagyarázom neki mi lenne a dolga... Wink
Naplózva

2001.05. MKIII TDDI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9283 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:20:46 »

Olvastam korábban hogy esetleg e szenzor meghibásodása, vagy nem megfelelő működése okozhatja a hideg alapjárati ingadozást....
...Gondoltam megkeresem, és elmagyarázom neki mi lenne a dolga... Wink

húzd le a generátorról a csatit.  ha akkor abbahagyja az ingadozást, akkor valami az elektromos rendszerben lesz. zárlatos valami, vagy rossz akksi...

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hayabusa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #9284 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:26:12 »

húzd le a generátorról a csatit.  ha akkor abbahagyja az ingadozást, akkor valami az elektromos rendszerben lesz. zárlatos valami, vagy rossz akksi...




 Wink
Ez a jelenség nem most kezdődött... de sokat nem foglalkoztam vele, mert nem sokáig csinálja..2-3perc aztán már jól ketyeg...
viszont ha lábbal adok neki pici fordulatot, ez  már nagyon megy nekem, pl: 1000/perc, itt ebben a tartományban teljesen jól megy...
akksit 2 hete cseréltem...
Naplózva

2001.05. MKIII TDDI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9285 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:34:29 »


 Wink
Ez a jelenség nem most kezdődött... de sokat nem foglalkoztam vele, mert nem sokáig csinálja..2-3perc aztán már jól ketyeg...
viszont ha lábbal adok neki pici fordulatot, ez  már nagyon megy nekem, pl: 1000/perc, itt ebben a tartományban teljesen jól megy...
akksit 2 hete cseréltem...
a generátorról húzd le a csatit Wink és próbáld úgy Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9286 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:37:42 »

Esetleg a télre való tekintettel nem kapcsolsz be valami fűtést?   Hátsó ablak+tükrök, első ablak...ilyesmi
Nekem a benzinesnél is változik a fűtésekkel, aztán mikor kikapcsolnak egy pillanatra emelkedik de már áll is vissza alapra.

Jól mondja HZsolt92, lehet terhelésváltakozás is az oka.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hayabusa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #9287 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:38:28 »

a generátorról húzd le a csatit Wink és próbáld úgy Wink

Oksa, 1 próbát megér...
Köszi, elköszönök...vár a ágy..
további minden jót...jó egészséget...meg buék!
Üdv: Roby.
Naplózva

2001.05. MKIII TDDI kombi
hayabusa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #9288 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:41:52 »

Oksa, 1 próbát megér...
Köszi, elköszönök...vár a ágy..
további minden jót...jó egészséget...meg buék!
Üdv: Roby.


Szia.

Semmit nem kapcsolok olyankor...
direkt nem..
az a fajta vaok aki, hagyja melegedni a motort 10percig és csak utána terhelem....
Naplózva

2001.05. MKIII TDDI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9289 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 00:51:33 »


Szia.

Semmit nem kapcsolok olyankor...
direkt nem..
az a fajta vaok aki, hagyja melegedni a motort 10percig és csak utána terhelem....


Te lehet nem kapcsolsz.....de az autó kapcsolgathat.
(Pl. bár nem tudom mennyire intelligens a tddi motorvezérlője.......ha úgy érzi, hogy hidegen valamelyik henger(ek) szöggyorsulása elmarad a többitől, akkor rá ráfűthet az izzítógyertyával...ez váltakozó terhelés.............csak egy példa volt)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9290 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 09:00:59 »

Te lehet nem kapcsolsz.....de az autó kapcsolgathat.
(Pl. bár nem tudom mennyire intelligens a tddi motorvezérlője.......ha úgy érzi, hogy hidegen valamelyik henger(ek) szöggyorsulása elmarad a többitől, akkor rá ráfűthet az izzítógyertyával...ez váltakozó terhelés.............csak egy példa volt)
ugyan olyan, mint a tdci. a smart charge miatt bármikor bármit kapcsolgathat vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9291 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 10:20:50 »

Te lehet nem kapcsolsz.....de az autó kapcsolgathat.
(Pl. bár nem tudom mennyire intelligens a tddi motorvezérlője.......ha úgy érzi, hogy hidegen valamelyik henger(ek) szöggyorsulása elmarad a többitől, akkor rá ráfűthet az izzítógyertyával...ez váltakozó terhelés.............csak egy példa volt)

Ennyire biztosan nincs intelligens. Viszont a tdci-nél már vannak ehhez hasonló funkciók, ide-oda tudja tolni a befecskendezést.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9292 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 11:51:28 »

Ennyire biztosan nincs intelligens. Viszont a tdci-nél már vannak ehhez hasonló funkciók, ide-oda tudja tolni a befecskendezést.

A korrekciót minden cr rendszer tudja, talán még cp1 nem.
Amiről én írtam az más. De szerintem tudhatja a tdci is, mert a nagyobb ccm-es cdti-k is tudják és azok már vannak 2003-tól
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9293 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:15:58 »

Labdatartó vigyor3



Mondeo GT1749v labdatartóból és OM642 GT2056v elektromotor tartóból vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9294 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:51:15 »

Labdatartó vigyor3



Mondeo GT1749v labdatartóból és OM642 GT2056v elektromotor tartóból vigyor3

 eljen

De most akkor mégse vákumos lessz?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9295 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 14:55:12 »

Labdatartó vigyor3
Mondeo GT1749v labdatartóból és OM642 GT2056v elektromotor tartóból vigyor3
Csak László meg ne lássa  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9296 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 16:52:05 »

Csak László meg ne lássa  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kell lebecsülni az alkotó szellemet. Ha már minden precizen működik, és az inteligencia csupán a szépségen meditál, akkor majd csinál egy preciz tartót is. wave
Mindenkinek eredményekben gazdag boldog új esztendőt kivánok. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.30 vasárnap, 16:58:07 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9297 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 17:44:19 »

eljen

De most akkor mégse vákumos lessz?
nem, nincs kedvem szívni vele vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9298 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 17:46:45 »

Csak László meg ne lássa  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kell lebecsülni az alkotó szellemet. Ha már minden precizen működik, és az inteligencia csupán a szépségen meditál, akkor majd csinál egy preciz tartót is. wave
Mindenkinek eredményekben gazdag boldog új esztendőt kivánok. wave
Tisztelettel László! worship
vigyor3

igen lehetne még rajta ügyködni, sajna a jelölés elment, így mire a sítupadon átalakításra került már 2mm-rel rövidebb lett Undecided

amúgy, ha levágnám a labda felöli részén a túllógást, meg lefújnám egyszínűre, akkor senki sem mondaná meg, hogy nem egy darab vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9299 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 18:31:16 »

vigyor3

igen lehetne még rajta ügyködni, sajna a jelölés elment, így mire a sítupadon átalakításra került már 2mm-rel rövidebb lett Undecided

amúgy, ha levágnám a labda felöli részén a túllógást, meg lefújnám egyszínűre, akkor senki sem mondaná meg, hogy nem egy darab vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Mint az előzőekben irtam, előszőr minden működjön precizen. A forma egyenlőre részletkérdés. A csinositás bőven rá ér a munka legvégén. Egyébbként nekem semmi bajom a tartóval. Szerintem ha kész lessz, és minden kifogástalanul működik, akkor nagyon sokan fogják irigyelni.
Sok sikert az erdményes átalakitáshoz. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.30 vasárnap, 18:33:42 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.