Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:22:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102617 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #9350 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 10:57:38 »

Nézd meg nem akad-e a turbód a geometriánál (leveszed az állítókarról a zégergyűrűt, leakasztod,  és koppanástól koppanásig szinte 0 erővel kell mozdulnia.) Ha ez jó, akkor leszereled azt a szeleptartót amit lefényképeztél (2db csavar rögzíti a váltóhoz...lehet 3  vigyor3) felhúzod és mikor mozgatod a vákumdob tengelyét, ott már ki tudod szűrni, honnan jön a hang, nem csak találgatsz , hogy onnan lentről valahonnan... vigyor3
Nem rég volt itt olyan gép aminek az egyik pici csonk amire a vékony vákumcső megy le volt törve a mágnesszelepről...ott elment a vákum és nem húzta a turbóállító kart, nem is volt erő...ledugóztam mindent csak a turbószabályzót hagytam, és jó.
[/quote

Köszönöm az infókat. Megyek és végignyálazok mindet amit írtál.
 worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9351 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 19:58:12 »

na ma némi érdekeset fedeztem fel vigyor3

mivel cserebere lesz a kocsik között, meg kellett oldanom a vgt vezérlését a másik kocsin is vákum nélkül vigyor3
kiváncsiságból viszont először tettem be egy nyomásmérőt, hogy mit is csinál a gyári.
és itt jött a meglepi...

padlóra kiugrott a nyomás 1,5-1,6barra -> a kocsi megindult
1másodperccel később a nyomás leesett 0,5-0,6-ra -> kocsi torpan
újabb 1 mp és megint van nyomás, de már csak 1,2-1,3

ha 2000 alatt kezdek gyorsítani, akkor 2000-nél is ugyan ezt csinálja, elejti a nyomást, és "csörög" a motor.

padlógázon hullámzik a nyomás 0,1-0,2bart

 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1

volt itthon 2db nyomásos labda, valami kkk turboról valók voltak. ugyan akkora, mint a gyári vákumlabda, csak 1cm-rel magasabb. azt beraktam a helyére, beállítás és mostmár stabilan 1,1 a nyomás, akármit csinálok taps ha 2500 fölött kezdem el nyomni, akkor meg 1,3 taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9352 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 19:59:46 »

Le is szerelheted a másik mágnesszelepet és minden maradék csövet vakolj le...ez a legjobb amit tehetsz az autóddal, ha eddig még nem dugóztad volna le az egr-t. Nekem 8 éve nincs egr-em, le is szereltem mindent ami az miatt volt a motoron, nem kell az rá, csak tönkre teszi a motort...vagy elég ha ledugózod, már akkor sem kormolja a motort.
na ez lesz nálam is a következő most, egrhűtő kuka,egr, csövei kuka. vákumszelepe kuka és mostmár a turbo nyomásszelepe is kuka vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9353 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:00:08 »

ha lehúzom a mafról a csatit, akkor kb mitörténik??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9354 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:07:52 »

na ez lesz nálam is a következő most, egrhűtő kuka,egr, csövei kuka. vákumszelepe kuka és mostmár a turbo nyomásszelepe is kuka vigyor3
Így lesz jó!  eljen De gondolom a turbó vákumszelepére gondoltál..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9355 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 20:12:20 »

ha lehúzom a mafról a csatit, akkor kb mitörténik??

Vagy leáll vagy köhög egy kicsit és utána behelyettesíti a mért légtömeget egy középértékkel. Ami ugye nem lesz jó minden tartományban így teljesítménycsökkenés is felléphet, de legalább járóképes marad a kocsi.
Mondjuk tudni kellene milyen motorvezérlő és maf és motorirányító rendszer van a kocsiban........ mert pl. sok francia ilyenkor megáll, mint a hal szeme.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #9356 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 01:02:39 »

SZiasztok, Lánccserét hajtanék végre miket érdemes ilyenkor cserélni? és hol érdemes venni? kivel csináltatni?

Válaszotokat köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9357 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 09:25:57 »

Így lesz jó!  eljen De gondolom a turbó vákumszelepére gondoltál..
igen, arra nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9358 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 13:29:24 »

SZiasztok, Lánccserét hajtanék végre miket érdemes ilyenkor cserélni? és hol érdemes venni? kivel csináltatni?

Válaszotokat köszönöm!
Minek akarod a láncot cserélni?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9359 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 14:11:55 »

SZiasztok, Lánccserét hajtanék végre miket érdemes ilyenkor cserélni? és hol érdemes venni? kivel csináltatni?

Válaszotokat köszönöm!

Ha nekiállsz, cserélj mindent. Lánc, feszítő, vezetőcsúszkák, fogaskerekek. Nekem csak az anyag volt 150eFt körül 1,5 éve. 2 este alatt megvolt mindennel a csere. A főtengelyszimmering visszaszerelésénél kell egy célszerszám, amivel beközpontosítod. A vezérműkerekek rögzítésére 6-os, a CKP-jeladó helyére ha jól rémlik 14-es fúrószár megfefelő.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9360 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 15:18:13 »

ha lehúzom a mafról a csatit, akkor kb mitörténik??

Ha alapjáraton lehúzod semmi...ha lerugod a száját nem fog menni csak mint a tetü..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9361 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 16:03:47 »

Ha alapjáraton lehúzod semmi...ha lerugod a száját nem fog menni csak mint a tetü..
zsír vigyor3 mert egyelőre azt még nem sikerült pótolni a kocsiba az ecuhoz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #9362 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 17:40:27 »

Mit érdemes rajta változtatni, hogy jobban menjen, de a fogyasztás ne emelkedjen? Chip-el mit lehet belőle kihozni, adagolót nem teszi tönkre? Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.07 hétfő, 17:49:48 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9363 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 17:53:18 »

Mit érdemes rajta változtatni, hogy jobban menjen, de a fogyasztás ne emelkedjen? Chip-el mit lehet belőle kihozni, adagolót nem teszi tönkre? Köszi!
90 vagy 115le-s az autód?? kb mennyit szánnál rá?? mennyi a mostani fogyid és mennyi lenne a cél??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #9364 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:13:18 »

Ha nekiállsz, cserélj mindent. Lánc, feszítő, vezetőcsúszkák, fogaskerekek. Nekem csak az anyag volt 150eFt körül 1,5 éve. 2 este alatt megvolt mindennel a csere. A főtengelyszimmering visszaszerelésénél kell egy célszerszám, amivel beközpontosítod. A vezérműkerekek rögzítésére 6-os, a CKP-jeladó helyére ha jól rémlik 14-es fúrószár megfefelő.
ez igy van.....ha cserélsz akkor mindent..,új fötengelyszimering meg minden....ojajcsrével +szürők...igy fájt kb 150-be....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9365 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:29:54 »

ez igy van.....ha cserélsz akkor mindent..,új fötengelyszimering meg minden....ojajcsrével +szürők...igy fájt kb 150-be....

Mindenből gyárit tettél bele? Mert 150 csak a vezérlés cuccai voltak nekem. Munkadíj nem volt mert én csináltam. Én nem mertem megkockáztatni az utángyártottat.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #9366 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:21:08 »

Mindenből gyárit tettél bele? Mert 150 csak a vezérlés cuccai voltak nekem. Munkadíj nem volt mert én csináltam. Én nem mertem megkockáztatni az utángyártottat.
wictor szerzett mindent...ugyhogy gondolom....munkadij nem volt sok haver csinálta.aproért...
Naplózva
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #9367 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 19:46:13 »

90 vagy 115le-s az autód?? kb mennyit szánnál rá?? mennyi a mostani fogyid és mennyi lenne a cél??
2.0 TDDi 90Le 190.000km 130-as utazóval 5L, vegyesben 6.5L. A fogyi jó így, ha lefele megy az sem baj. Chiptuningban gondolkodom, egyéb alternatívák is érdekelnek.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.07 hétfő, 20:13:21 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9368 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:50:45 »

2.0 TDDi 90Le 190.000km 130-as utazóval 5L, vegyesben 6.5L. A fogyi jó így, ha lefele megy az sem baj. Chiptuningban gondolkodom, egyéb alternatívák is érdekelnek.

legolcsóbb elfogadható alternativa a chiptuning...onnantól minél több lovacska annál jobban zsebbe nyúlós a buli... szomoru1
Chipet sok helyen tudsz csináltatni...ki keres talál... eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9369 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:00:36 »

2.0 TDDi 90Le 190.000km 130-as utazóval 5L, vegyesben 6.5L. A fogyi jó így, ha lefele megy az sem baj. Chiptuningban gondolkodom, egyéb alternatívák is érdekelnek.
némi szerencsével és egy jó chipessel meglehet 120-130le. én együtt mentem a gyári 130le-s tdci-vel.
nekem is 90le+chip volt.

keresd meg bunyekot chip miatt, megéri Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9370 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:01:18 »

legolcsóbb elfogadható alternativa a chiptuning...onnantól minél több lovacska annál jobban zsebbe nyúlós a buli... szomoru1
Chipet sok helyen tudsz csináltatni...ki keres talál... eljen
szerinted miért lehetett az a gyári vákumos vezérlésemmel?? Roll Eyes

most amúgy sokkal simábban és egyenletesebben megy...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9371 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:06:43 »

szerinted miért lehetett az a gyári vákumos vezérlésemmel?? Roll Eyes

most amúgy sokkal simábban és egyenletesebben megy...

Nem tudom mi volt a sztori? nem figyeltem mostanában nagyon, sok a dolgom..
Naplózva
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #9372 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:20:10 »

némi szerencsével és egy jó chipessel meglehet 120-130le. én együtt mentem a gyári 130le-s tdci-vel.
nekem is 90le+chip volt.

keresd meg bunyekot chip miatt, megéri Wink
Köszi a válszt HZsolt92!
Jó kedvem lett egyből :-))
Fogyasztásod hogyan alakult?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.07 hétfő, 22:58:14 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9373 Dátum: 2013.01.08 kedd, 09:33:28 »

Nem tudom mi volt a sztori? nem figyeltem mostanában nagyon, sok a dolgom..
na ma némi érdekeset fedeztem fel vigyor3

mivel cserebere lesz a kocsik között, meg kellett oldanom a vgt vezérlését a másik kocsin is vákum nélkül vigyor3
kiváncsiságból viszont először tettem be egy nyomásmérőt, hogy mit is csinál a gyári.
és itt jött a meglepi...

padlóra kiugrott a nyomás 1,5-1,6barra -> a kocsi megindult
1másodperccel később a nyomás leesett 0,5-0,6-ra -> kocsi torpan
újabb 1 mp és megint van nyomás, de már csak 1,2-1,3

ha 2000 alatt kezdek gyorsítani, akkor 2000-nél is ugyan ezt csinálja, elejti a nyomást, és "csörög" a motor.

padlógázon hullámzik a nyomás 0,1-0,2bart

 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1 wow1

volt itthon 2db nyomásos labda, valami kkk turboról valók voltak. ugyan akkora, mint a gyári vákumlabda, csak 1cm-rel magasabb. azt beraktam a helyére, beállítás és mostmár stabilan 1,1 a nyomás, akármit csinálok taps ha 2500 fölött kezdem el nyomni, akkor meg 1,3 taps
azóta érezhetően jobban megy és nincs az a tranzit hang sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9374 Dátum: 2013.01.08 kedd, 21:08:57 »

Köszi a válszt HZsolt92!
Jó kedvem lett egyből :-))
Fogyasztásod hogyan alakult?

2004-es Di?  wow1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9375 Dátum: 2013.01.08 kedd, 21:39:32 »

Köszi a válszt HZsolt92!
Jó kedvem lett egyből :-))
Fogyasztásod hogyan alakult?
ha nem üldözöm, akkor akár 5-5,5 között, de volt már 5 alatt is kicsivel.

ha üldözöm, akkor olyan 6,5-7 között.

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9376 Dátum: 2013.01.08 kedd, 21:39:51 »

2004-es Di?  wow1
facelift2-ig lehetett rendelni 90le tddi-t, csak ritka szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9377 Dátum: 2013.01.09 szerda, 08:24:54 »

azóta érezhetően jobban megy és nincs az a tranzit hang sem

ilyen tranzit hangom nekem is van szóval akkor ez nem normális? sajnos a környezetemben nincs senkinek DI így egyáltalán nincs összehasonlítási alapom
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9378 Dátum: 2013.01.09 szerda, 10:21:04 »

azóta érezhetően jobban megy és nincs az a tranzit hang sem
Vákumost cseréltél nyomásosra? Hogyis meg mit is. Csak mert nekem is hasonló jelenségek előfordulnak, változó nyomaték 2000 fölött becsörgő moci, de mellette meg ha padlózók megy is.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9379 Dátum: 2013.01.09 szerda, 10:22:42 »

Vákumost cseréltél nyomásosra? Hogyis meg mit is. Csak mert nekem is hasonló jelenségek előfordulnak, változó nyomaték 2000 fölött becsörgő moci, de mellette meg ha padlózók megy is.
délután lefotózom Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9380 Dátum: 2013.01.09 szerda, 13:33:09 »

délután lefotózom Wink
engem is érdekel a dolog.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9381 Dátum: 2013.01.09 szerda, 20:14:35 »

Mi az hogy tranzit hang?
Ugyanez a motor van abba is, szóval? a tranzitnak meg Ford Ranger hangja van?  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9382 Dátum: 2013.01.09 szerda, 20:16:52 »

Mi az hogy tranzit hang?
Ugyanez a motor van abba is, szóval? a tranzitnak meg Ford Ranger hangja van?  eplus2
még a régi fajta tranzit, a td, azaz kamrás vigyor3 kerreg. jobb szót nem tudok rá mondani. szerintem kevés levegőt kap. legalábbis lelökött coolercsővel volt ilyen hangja a másiknak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9383 Dátum: 2013.01.09 szerda, 20:18:14 »

délután lefotózom Wink
sajna kicsit csúszni fog a kép, később érek haza szomoru1 jah, akit érdekel, van még1 olyan nyomásos labdám, 5eft-ért vihető 1,1-1,2 nyomás könnyedén beállítható vele, akár felszereléssel együtt is megoldható Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
akos0704
Vendég
« Új hozzászólás #9384 Dátum: 2013.01.09 szerda, 20:25:37 »

Üdv!Érdeklődnék hogy 2001es évjáratú 85kw-os tddi-m vezérlése szíjas vagy láncos????Köszönöm a válaszolóknak előre is  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9385 Dátum: 2013.01.09 szerda, 20:28:22 »

Üdv!Érdeklődnék hogy 2001es évjáratú 85kw-os tddi-m vezérlése szíjas vagy láncos????Köszönöm a válaszolóknak előre is  worship
láncos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9386 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 06:47:28 »

sajna kicsit csúszni fog a kép, később érek haza szomoru1 jah, akit érdekel, van még1 olyan nyomásos labdám, 5eft-ért vihető 1,1-1,2 nyomás könnyedén beállítható vele, akár felszereléssel együtt is megoldható Wink

jöhet az is a csomagban
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9387 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 08:35:59 »

jöhet az is a csomagban
oks, akkor ugy utalj
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9388 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 19:53:01 »

na mától vp44 ketyeg a 90le-s motoron taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9389 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 20:43:12 »

na mától vp44 ketyeg a 90le-s motoron taps
eljen  Chippelve mikor lesz?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9390 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 21:23:18 »

na mától vp44 ketyeg a 90le-s motoron taps

ménem egy 2.2-es mocira dobtad rá?  az penge lenne...és főleg nem olcsó... eplus2
Miket cseréltél amugy? adagolóhoz kábelezést is kellett?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9391 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 22:02:06 »

eljen  Chippelve mikor lesz?
tavasszal vigyor3 elég gyenge így vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9392 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 22:02:21 »

ménem egy 2.2-es mocira dobtad rá?  az penge lenne...és főleg nem olcsó... eplus2
Miket cseréltél amugy? adagolóhoz kábelezést is kellett?
adagoló+ecu+kulcs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9393 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 22:25:13 »

tavasszal vigyor3 elég gyenge így vigyor3

VP44-től nem lessz jobb ha chippelve lesz sem...ha mást nem cseréltél még persze..
De ennek a motornak a max ereje szerintem 50LE hengerenként....azaz 200LE...fölötte szerintem nagyon hamar kifekszik....ez ennyi.
De persze előtte is kilehet fektetni könnyen... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9394 Dátum: 2013.01.11 péntek, 09:01:34 »

VP44-től nem lessz jobb ha chippelve lesz sem...ha mást nem cseréltél még persze..
De ennek a motornak a max ereje szerintem 50LE hengerenként....azaz 200LE...fölötte szerintem nagyon hamar kifekszik....ez ennyi.
De persze előtte is kilehet fektetni könnyen... eplus2

én már annyival is boldog leszek vigyor3

vp44+ac+taln puffer+csúcsok tőled+turbo tőled+olajhűtő+hátra dubla átmenő dobok
olajnyomás, olajhőfok mérő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9395 Dátum: 2013.01.11 péntek, 09:25:26 »

ménem egy 2.2-es mocira dobtad rá?  az penge lenne...és főleg nem olcsó... eplus2
Miket cseréltél amugy? adagolóhoz kábelezést is kellett?
főleg pénzügyileg nem érte volna meg. egy 2.2 tdci motor alja 100eft Sad

és még akkor át kéne rakni a tddi dugókat is, nem??

meg 1az1ben jó rá a tddi hengerfej.

egy a biztos, szívósort nem lehet csak úgy cserélgetni, mert változtattak a nyomócsövön is, hogy elférjen. nekünk is alakítani kellett egy kicsit.

meg a ventillátorokat kell majd megcserélnem még, hogy tudja vezérleni őket az ecu
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9396 Dátum: 2013.01.11 péntek, 10:15:31 »

főleg pénzügyileg nem érte volna meg. egy 2.2 tdci motor alja 100eft Sad

és még akkor át kéne rakni a tddi dugókat is, nem??

meg 1az1ben jó rá a tddi hengerfej.

egy a biztos, szívósort nem lehet csak úgy cserélgetni, mert változtattak a nyomócsövön is, hogy elférjen. nekünk is alakítani kellett egy kicsit.

meg a ventillátorokat kell majd megcserélnem még, hogy tudja vezérleni őket az ecu

Dugókat miért kéne átrakni ugyanugy 16V motor, befecskendezés ugyanolyan...hengerfej vékonyitott emiatt rövid csúcsos..abban több lehetőség van...szivósor nem értem mi a gond, max TDDI-t felrakni...
Tddi hengerfej is felmegy rá de csak alsó felső egyben..mert sikolni kéne különben.
Az igaz hogy nem hozna annyit viszont....kezdem belátni hogy nem egy tuning motor ez a mondeo...sajna.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9397 Dátum: 2013.01.11 péntek, 10:19:53 »

Dugókat miért kéne átrakni ugyanugy 16V motor, befecskendezés ugyanolyan...hengerfej vékonyitott emiatt rövid csúcsos..abban több lehetőség van...szivósor nem értem mi a gond, max TDDI-t felrakni...
Tddi hengerfej is felmegy rá de csak alsó felső egyben..mert sikolni kéne különben.
Az igaz hogy nem hozna annyit viszont....kezdem belátni hogy nem egy tuning motor ez a mondeo...sajna.
annyit tutira tud, mint egy 1.9tdi eljen

akinek meg több kell, annak om605,606 kell eljen

tddi-re, ahogy mennyek a nyomócsövek az adagolóra, nem fér el tőle elöl az egr szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9398 Dátum: 2013.01.11 péntek, 12:01:38 »

annyit tutira tud, mint egy 1.9tdi eljen

akinek meg több kell, annak om605,606 kell eljen

tddi-re, ahogy mennyek a nyomócsövek az adagolóra, nem fér el tőle elöl az egr szomoru1

1-2 és 3-4 henger között ugyanugy...
EGR minek? de amugy is az adagoló felett van pont úgy mint a nagynyomású szelepnél...
Tuningnál attól függ mit akarunk...ha 0-400-ra kell gyorsulni akkor 8 szelepes mindenképp, ha végre kell akkor 16 szelepes motor....el kell dönteni mit akarunk...1.9TDI-k azért jók mert 8 szelepes mocik alul sokkal jobbak de viszont 3000-től elfogy mint a ropi....plussz 8V motorok sokkal megbizhatóbbak.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9399 Dátum: 2013.01.11 péntek, 12:03:59 »

annyit tutira tud, mint egy 1.9tdi eljen

akinek meg több kell, annak om605,606 kell eljen

tddi-re, ahogy mennyek a nyomócsövek az adagolóra, nem fér el tőle elöl az egr szomoru1

merga drága buli nem éri meg...de kimegy a világból, és nyilván nem keveset is zabál...plussz rohad mint az állat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.