Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:30:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102713 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9450 Dátum: 2013.01.15 kedd, 17:55:43 »

akkor gondolom megérkezett a cash
Wink eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9451 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:06:25 »

Ne aggódj,nem vagy vele egyedűl! Az enyém is beveri a 7-et,de inkább a 8-at!

Én nyertem!

3,5km-re dolgozom, be sem melegszik az autó, mert nyíl egyenes út vezet oda, gyakorlatilag beteszem négyesbe, és hatvannal elgurulok, jó, ha negyedig bemelegszik közben, ha megy a fűtés is.

9L

Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #9452 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:50:25 »

Én nyertem!

3,5km-re dolgozom, be sem melegszik az autó, mert nyíl egyenes út vezet oda, gyakorlatilag beteszem négyesbe, és hatvannal elgurulok, jó, ha negyedig bemelegszik közben, ha megy a fűtés is.

9L


Mint az asszony,csodálkozik ,hogy sokat eszik,én meg ha beülök hétvégén mindig azt hiszem ,hogy rajta van az utánfutó lusta dög ,alig akar menni vigyor3
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9453 Dátum: 2013.01.15 kedd, 21:20:17 »

Én nyertem!

3,5km-re dolgozom, be sem melegszik az autó, mert nyíl egyenes út vezet oda, gyakorlatilag beteszem négyesbe, és hatvannal elgurulok, jó, ha negyedig bemelegszik közben, ha megy a fűtés is.

9L


A fedcomp szerint télen városba 11-12L! Bár azt hozzá teszem,hogy nekem reggelente 10-15 percet ketyeg alapjáraton,hogy mire a gyerek beleűl jó meleg legyen benne! 
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #9454 Dátum: 2013.01.15 kedd, 21:55:15 »

A fedcomp szerint télen városba 11-12L! Bár azt hozzá teszem,hogy nekem reggelente 10-15 percet ketyeg alapjáraton,hogy mire a gyerek beleűl jó meleg legyen benne! 
Hát őnála nem így műkszik garázsból indul egyből taps
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9455 Dátum: 2013.01.15 kedd, 22:10:05 »

Hát őnála nem így műkszik garázsból indul egyből taps
Nekem is garázsból indul, csillaggarázsból  eplus2 eplus2 de nekem nem sikerül feljebb se, de lejjebb se tornásznia  fed comp szerint 6,4-6,7 között mocorog  eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #9456 Dátum: 2013.01.15 kedd, 22:17:14 »

Nekem is garázsból indul, csillaggarázsból  eplus2 eplus2 de nekem nem sikerül feljebb se, de lejjebb se tornásznia  fed comp szerint 6,4-6,7 között mocorog  eplus2
Na azért nem 10-12liter,tankolás számolás kb 7-8liter
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9457 Dátum: 2013.01.15 kedd, 22:44:57 »

Na azért nem 10-12liter,tankolás számolás kb 7-8liter

A fedcomp sokat téved. Városba nekem is szokott nullázás után 10-12 l-et írni, közben a valós  8 körül szokott mozogni. Szóval a fedcomp egy rakás  grognon
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #9458 Dátum: 2013.01.15 kedd, 22:57:00 »

A fedcomp sokat téved. Városba nekem is szokott nullázás után 10-12 l-et írni, közben a valós  8 körül szokott mozogni. Szóval a fedcomp egy rakás  grognon
Akkor sokat nem vesztek vele,hogy nekem nincs nyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9459 Dátum: 2013.01.15 kedd, 23:00:39 »

Akkor sokat nem vesztek vele,hogy nekem nincs nyes

Múltkor kiszámoltam egy vegyes fogyim (90% o.út, 10% város) a beletankolt go mennyiségével és a megtett km-ek számával. 5,4re jött ki, míg a fedcomp 7,2-őt számolt!!!! Természetesen nulláztam tankolás után. Szóval, ez nem egy atomóra pontosságú ketyere!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9460 Dátum: 2013.01.16 szerda, 06:48:15 »

Nekem is garázsból indul, csillaggarázsból  eplus2 eplus2 de nekem nem sikerül feljebb se, de lejjebb se tornásznia  fed comp szerint 6,4-6,7 között mocorog  eplus2
nekem is garázsból indul ha kint -15 van akkor a gariban kb +12-3, de azért erősen tervben van a melóhely miatt egy 220-as motor előmelegítő mert ott viszont sajnos csillag garázs van. Meg persze ha már benne van itthon is használnám ha tervezett út van Smiley
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9461 Dátum: 2013.01.16 szerda, 08:09:03 »

nekem is garázsból indul ha kint -15 van akkor a gariban kb +12-3, de azért erősen tervben van a melóhely miatt egy 220-as motor előmelegítő mert ott viszont sajnos csillag garázs van. Meg persze ha már benne van itthon is használnám ha tervezett út van Smiley

Az nagyon hálás a 220-as előmelegítő. Én nemrég tettem bele, 20 percet megy indítás előtt, és 1km után 60 fokos a víz 0fok körüli kinti hőmérsékletnél. Azóta nem mértem fogyit, de szerintem számítania kell valamit. Emellett, a gyári izzítógyertyás is benne van. Kistermosztát új, a nagyot meg cserélnem kellene, mert hungarocell van a hűtő előtt hogy ne hüljön vissza.
Nekem ha -15 van kint, akkor kb -14 van a garázsban mert ajtóra már nem jutott  vigyor3
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9462 Dátum: 2013.01.16 szerda, 09:11:49 »

Tisztelt Fórumtársak!
A www.conrad.hu weboldalon van egy preciz, német, keringtető szivattyúval ellátott, 220V motor előmelegitő berendezés, aránylag elfogadható áron. Fixen beépithető a vizkörbe és igy bármikor használható. Nekem sajna nincs vele tapasztalatom, mivel van saját készitésű elektronikus kieg fűtésem amivel igen elégedett vagyok. Az én gépembe alapon nem épitettek fed kompot. Egyáltalán nem hiányzik és nincs vele gondom. A számitott fogyasztásom vegyes használat  városi, országúti esetén általában 5.5-6 liter között mozog amivel elégedett vagyok.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9463 Dátum: 2013.01.16 szerda, 09:35:35 »

Tisztelt Fórumtársak!
A www.conrad.hu weboldalon van egy preciz, német, keringtető szivattyúval ellátott, 220V motor előmelegitő berendezés, aránylag elfogadható áron. Fixen beépithető a vizkörbe és igy bármikor használható. Nekem sajna nincs vele tapasztalatom, mivel van saját készitésű elektronikus kieg fűtésem amivel igen elégedett vagyok. Az én gépembe alapon nem épitettek fed kompot. Egyáltalán nem hiányzik és nincs vele gondom. A számitott fogyasztásom vegyes használat  városi, országúti esetén általában 5.5-6 liter között mozog amivel elégedett vagyok.
Tisztelettel László! worship

conrad-on nem találtam ezt találtam vélemény?
http://www.dieselelomelegito.hu/diesel-800W.html
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9464 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:31:00 »

conrad-on nem találtam ezt találtam vélemény?
http://www.dieselelomelegito.hu/diesel-800W.html
Tisztelt Fórumtárs!
Meglepődve tapasztalom, hogy az általam javasolt termék, eltünt a "Conrad" termék palettájáról. Az általad irt előmelegitőnek egy nagy problémaja van. Mivel nincs benne keringtető szivattyú, nagyon nem mindegy hova, és hogyan épited be a viz körbe. Az előmelegitő ha emlékeim nem csalnak, csak fűggőleges helyzetben szerelhető. Ráadásul az előmelegitő helyzete sem mindegy, a térben.(a legalsó ponton kell elhelyezni, az etázs keringés miatt) Ezeket a problémákat leszámitva, hosszú élettartamú megbizható készülék.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9465 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:41:43 »

Hát őnála nem így műkszik garázsból indul egyből taps
Nekem is garázsból indúl,de nem fűtöttből!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #9466 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:03:17 »

Sziasztok!Van valakinek elfekvőbe egy vákumcsöve, a pumpa és a devander között? falbav
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9467 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:17:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
Meglepődve tapasztalom, hogy az általam javasolt termék, eltünt a "Conrad" termék palettájáról. Az általad irt előmelegitőnek egy nagy problémaja van. Mivel nincs benne keringtető szivattyú, nagyon nem mindegy hova, és hogyan épited be a viz körbe. Az előmelegitő ha emlékeim nem csalnak, csak fűggőleges helyzetben szerelhető. Ráadásul az előmelegitő helyzete sem mindegy, a térben.(a legalsó ponton kell elhelyezni, az etázs keringés miatt) Ezeket a problémákat leszámitva, hosszú élettartamú megbizható készülék.
Tisztelettel László! worship
érdekes hogy a papír alapú katalógusban még benne van meg a pdf-ben is ami az oldalukon elérhető viszont a webshopban már nincs... mondin a hűtő alatt jó helye lenne a szivattyú nélkülinek is nem?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9468 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:27:51 »

érdekes hogy a papír alapú katalógusban még benne van meg a pdf-ben is ami az oldalukon elérhető viszont a webshopban már nincs... mondin a hűtő alatt jó helye lenne a szivattyú nélkülinek is nem?
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem tudok róla, hogy valaki is beépitett volna ilyen szivattyú nélküli előmelegitőt a mondeoba. A barátomnak a kamionjában évek óta teszi a dolgát, hiba nélkül.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #9469 Dátum: 2013.01.16 szerda, 18:17:48 »

Sziasztok új vagyok még szeretném megkérdezni hogy van nekem 2001 2.0 tddi mondeo kombim és szűkségem lenne szervószívattyúra tudnátok nekem ebben segiteni.
Vagy esetleg mit lehet vele csinálni mert az enyém folyik elég rendesen.
Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9470 Dátum: 2013.01.16 szerda, 18:38:19 »

Sziasztok új vagyok még szeretném megkérdezni hogy van nekem 2001 2.0 tddi mondeo kombim és szűkségem lenne szervószívattyúra tudnátok nekem ebben segiteni.
Vagy esetleg mit lehet vele csinálni mert az enyém folyik elég rendesen.
Válaszotokat előre is köszönöm

Üdvözlünk a klubban! Biztos fogsz találni segítséget meg alkatrészt is csak a megfelelő helyen keresd  worship
kezdésnek nem a tddi topikban kell keresni inkább a keres-kínál -ban ha kérdés is van az alkatrész hiányon felül akkor arra is megvan a megfelelő topik.
Alkatrész ügyben egyébként Motorcraft kollégát érdemes keresni biztosan tud segíteni
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.16 szerda, 18:40:51 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #9471 Dátum: 2013.01.16 szerda, 18:45:01 »

Köszi a gyors választ
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #9472 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:08:13 »

Nekem is garázsból indúl,de nem fűtöttből!
Szint úgy.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9473 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:16:47 »

Sziasztok új vagyok még szeretném megkérdezni hogy van nekem 2001 2.0 tddi mondeo kombim és szűkségem lenne szervószívattyúra tudnátok nekem ebben segiteni.
Vagy esetleg mit lehet vele csinálni mert az enyém folyik elég rendesen.
Válaszotokat előre is köszönöm


Dini02 kollégát is kérdezheted alkatrészek miatt integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #9474 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:28:06 »

Üdvözlünk a klubban! Biztos fogsz találni segítséget meg alkatrészt is csak a megfelelő helyen keresd  worship
kezdésnek nem a tddi topikban kell keresni inkább a keres-kínál -ban ha kérdés is van az alkatrész hiányon felül akkor arra is megvan a megfelelő topik.
Alkatrész ügyben egyébként Motorcraft kollégát érdemes keresni biztosan tud segíteni

Ugyanígy tudhat segíteni mk2 is. Neki tutibb, hogy van.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9475 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 09:52:58 »

Ugyanígy tudhat segíteni mk2 is. Neki tutibb, hogy van.
mk2 sose bontott tddi-t
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9476 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 13:38:35 »

Tisztelt Fórumtárs!
Meglepődve tapasztalom, hogy az általam javasolt termék, eltünt a "Conrad" termék palettájáról.

Szeretem, hogy László olyan szabatosan fogalmaz.  Wink

Más így írná: "Jé, bmeg, tényleg eltűnt az a sz a r a weboldalukról"

Cheesy
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9477 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:16:22 »

Szeretem, hogy László olyan szabatosan fogalmaz.  Wink

Más így írná: "Jé, bmeg, tényleg eltűnt az a sz a r a weboldalukról"

Cheesy

 taps taps
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9478 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:19:32 »

Wink eljen

azért képeket dobhatnál fel ha már beígérted  email
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9479 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:35:27 »

azért képeket dobhatnál fel ha már beígérted  email
fogok, csak sajna mostanában messze van a kocsi tőlem Sad

ennyi van egyelőre:


ez a beépítés után készült.

beépítés:
1, a gyári talpat levágod a labdáról
2, végigvágod a száron a 6-os menetet. (satu kell hozzá, mert különben megforog a labdában a szár)
3, leveszed a gyári vákumos labdát (oldalról fogja 2db csavar a turbora
4, leveszed a tartóról, és lelazítod a kontraanyát a fekete tekerhető cuccról. fontos!! ne tekerd el nyagyon a kontraanyát, ha netán egyszer visszaakarod rakni, akkor ne sokat kelljen legózni...
5, vagy levágod a vákumlabda alját és azt ráheggeszted a labdára és úgy rakod a tartóra, vagy rögtön a tartóra heggeszted. fontos!!! csak pöttyökben, közben hűtve, nehogy átszakadjon a gumimembrán benne!!!
6, levágod méretre a menetes szárat a labdán. (úgy, hogy full előre húzott geometria karra rátéve a fekete állítható részt, kb 0,5cm lógjon bele.
7, beállítani, úgy, hogy kompresszorról adsz rá nyomást, és addig tekerni ráfele a fekete valamit, hogy még végállásban maradjon a kar.
8, szívósorra nyomásmérőpontot csinálni. van benne 2db 8-as bronz persely, én azoknál fúrtam át és abba tettem középen átfúrt csavart és arra ment a cső. egyikről vinni a nyomásos labdára, a másikra egy nyomásmérő órát kell tenni.
9, próba a végnyomás 1-1,1 bar között legyen
10, örülés vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9480 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 16:18:43 »

 worship
fogok, csak sajna mostanában messze van a kocsi tőlem Sad

ennyi van egyelőre:


ez a beépítés után készült.

beépítés:
1, a gyári talpat levágod a labdáról
2, végigvágod a száron a 6-os menetet. (satu kell hozzá, mert különben megforog a labdában a szár)
3, leveszed a gyári vákumos labdát (oldalról fogja 2db csavar a turbora
4, leveszed a tartóról, és lelazítod a kontraanyát a fekete tekerhető cuccról. fontos!! ne tekerd el nyagyon a kontraanyát, ha netán egyszer visszaakarod rakni, akkor ne sokat kelljen legózni...
5, vagy levágod a vákumlabda alját és azt ráheggeszted a labdára és úgy rakod a tartóra, vagy rögtön a tartóra heggeszted. fontos!!! csak pöttyökben, közben hűtve, nehogy átszakadjon a gumimembrán benne!!!
6, levágod méretre a menetes szárat a labdán. (úgy, hogy full előre húzott geometria karra rátéve a fekete állítható részt, kb 0,5cm lógjon bele.
7, beállítani, úgy, hogy kompresszorról adsz rá nyomást, és addig tekerni ráfele a fekete valamit, hogy még végállásban maradjon a kar.
8, szívósorra nyomásmérőpontot csinálni. van benne 2db 8-as bronz persely, én azoknál fúrtam át és abba tettem középen átfúrt csavart és arra ment a cső. egyikről vinni a nyomásos labdára, a másikra egy nyomásmérő órát kell tenni.
9, próba a végnyomás 1-1,1 bar között legyen
10, örülés vigyor3
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9481 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 18:21:50 »

Na aszem kezdek vásárolni turbókat, mert pár embernek kelleni fog ahogy elnézem hamarosan... eplus2
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9482 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 19:26:06 »

Sziasztok új vagyok még szeretném megkérdezni hogy van nekem 2001 2.0 tddi mondeo kombim és szűkségem lenne szervószívattyúra tudnátok nekem ebben segiteni.
Vagy esetleg mit lehet vele csinálni mert az enyém folyik elég rendesen.
Válaszotokat előre is köszönöm


írtam PÜ-t integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9483 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 19:49:02 »

Na aszem kezdek vásárolni turbókat, mert pár embernek kelleni fog ahogy elnézem hamarosan... eplus2
le lehet vele szórni, ha valaki nagyon lelkes nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9484 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 22:12:48 »

le lehet vele szórni, ha valaki nagyon lelkes nyes

Az ilyen labdákkal ha simán felrakod kizárt hogy jó legyen....nem véletlen csinálnak EMAP labdát.
Naplózva
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #9485 Dátum: 2013.01.18 péntek, 10:08:41 »

Sziasztok!Mennyi km bírnak a gyári tddi-s pcs-ok kb?Üdv! Huh?
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9486 Dátum: 2013.01.18 péntek, 10:50:47 »

Sziasztok!Mennyi km bírnak a gyári tddi-s pcs-ok kb?Üdv! Huh?

amennyire tudom nem jellemző a csere igen sokat kibírnak
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9487 Dátum: 2013.01.18 péntek, 12:45:26 »

Az ilyen labdákkal ha simán felrakod kizárt hogy jó legyen....nem véletlen csinálnak EMAP labdát.
??

ez is sima nyomásos labda, az ilyenekből szedik ki a membránt az egyedi labdákba. annyi a különbség, hogy ezekben gyengébb a rugó, kisebb nyomást lehet vele csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #9488 Dátum: 2013.01.18 péntek, 15:09:52 »

 mondinak mekkora akksi kell ?? gyári Ah??
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.18 péntek, 15:22:13 írta Peter tddi » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9489 Dátum: 2013.01.18 péntek, 15:49:49 »

mondinak mekkora akksi kell ?? gyári Ah??
Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak,akkor a gyári A/Ó kapacitás 72-74 A/Ó. Viszont ha új akksit veszel a 85A/Ó 315x175x175 méretű tökéletesen befér a tartóba, és később se lessz problémád, ha különbözö extra fogyasztókat építesz be a gépezetbe. Amire nagyon oda kell figyelni! Az akku csak Calcium-Calcium vagy Silver Calcium technológiával készült lehet. A hagyományos ólom akksik nem megfelelőek, a mondeo inteligens Smart-Charge töltője miatt. Hogy milyen márkát választasz, az csupán pénztárca kérdése. Bosch, Varta, Exid stb...stb
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #9490 Dátum: 2013.01.18 péntek, 20:22:31 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak,akkor a gyári A/Ó kapacitás 72-74 A/Ó. Viszont ha új akksit veszel a 85A/Ó 315x175x175 méretű tökéletesen befér a tartóba, és később se lessz problémád, ha különbözö extra fogyasztókat építesz be a gépezetbe. Amire nagyon oda kell figyelni! Az akku csak Calcium-Calcium vagy Silver Calcium technológiával készült lehet. A hagyományos ólom akksik nem megfelelőek, a mondeo inteligens Smart-Charge töltője miatt. Hogy milyen márkát választasz, az csupán pénztárca kérdése. Bosch, Varta, Exid stb...stb
Tisztelettel László! worship


Köszönöm !!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #9491 Dátum: 2013.01.18 péntek, 20:32:13 »


Köszönöm !!
eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9492 Dátum: 2013.01.18 péntek, 21:25:13 »

??

ez is sima nyomásos labda, az ilyenekből szedik ki a membránt az egyedi labdákba. annyi a különbség, hogy ezekben gyengébb a rugó, kisebb nyomást lehet vele csinálni

Nem tudom ki mondta neked ezt, de jó nagy hülye volt... eplus2
az a membrán nemsokat ér, LDA membránt használnak...a rugó tök mindegy lényeg hogy a labdába az utja megfelelő utat tudjon járni és megfelelő erősségű legyen/ek.....na ez a nem mindegy.
Egy nyomásos labda összerakása, beépitése és beállitása nem két perces dolog...persze sz@rul sokkal gyorsabb, de akkor nem kell csodálkozni hogy nem jó.
kezdésnek EMAP-IMAP órát berakni, és beállitani...na utánna jön a mélytorok része mire belövöd....legoptimálisabb lenne mindkettő ugyanannyi lenne ami szinte lehetetlen....és nyomásról még nemis beszéltünk eddig... eplus2

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9493 Dátum: 2013.01.19 szombat, 10:03:01 »

Nem tudom ki mondta neked ezt, de jó nagy hülye volt... eplus2
az a membrán nemsokat ér, LDA membránt használnak...a rugó tök mindegy lényeg hogy a labdába az utja megfelelő utat tudjon járni és megfelelő erősségű legyen/ek.....na ez a nem mindegy.
Egy nyomásos labda összerakása, beépitése és beállitása nem két perces dolog...persze sz@rul sokkal gyorsabb, de akkor nem kell csodálkozni hogy nem jó.
kezdésnek EMAP-IMAP órát berakni, és beállitani...na utánna jön a mélytorok része mire belövöd....legoptimálisabb lenne mindkettő ugyanannyi lenne ami szinte lehetetlen....és nyomásról még nemis beszéltünk eddig... eplus2


2x annyit mozdul, mint ami kéne a teljes út bejárásához.
amit adtál a turbohoz, azt sokkal nagyobb szívás volt felrakni, mert az kb annyit mozdul, mint amit kell vigyor3 nyes

simán be lehet állítani az asztalon, anélkül, hogy mennél vele egy métert is.

emap nélkül a vgt turbo meg nem fog megindulni. gyárilag vannak x2-3-os emapok, szóval nem kell ettől félni. beraknál egy 2.2tdci-be a gt17-hez egy emap mérőt és lefordulnál a székről eplus2

amúgy emap nélkül meg nem megy a motor normálisan, kell neki némi fojtás, szóval ez az 1:1 hülyeség. krézi írta...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9494 Dátum: 2013.01.19 szombat, 12:54:39 »

Ma csináltam egy ilyent! Most vetettem rá magam egy kis koszolásra.
Á nem Vaterán leütöttem egy szívósort mert az enyémet valamelyik elődöm kicsit megdolgozta az elején  az izzitógyertya lukában és valószínű, hogy sérült is mert mint látható a képen mindig olajlucskos volt az eleje.

Amit vettem, meg szétszedtem, ott is takarítottam rajt meg pasztával leszigeteltem és most kicseréltem.

Elötte:
http://kepfeltoltes.hu/view/130119/DSC_1938_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Utána:
http://kepfeltoltes.hu/view/130119/DSC_1939_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most sokkal több levegőt szivok el a környezettől ha elindulok a szekérrel.
Viszont ami feltünt, hogy mikor hozámkerült a járgány nem volt ledugózva az egér akkor sokkal csúnyább volt belül kb másfél éve le van dugózva azóta mintha elégettem volna egy kis koszt is menet közben. Valamit tisztúlt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9495 Dátum: 2013.01.19 szombat, 16:56:19 »

2x annyit mozdul, mint ami kéne a teljes út bejárásához.
amit adtál a turbohoz, azt sokkal nagyobb szívás volt felrakni, mert az kb annyit mozdul, mint amit kell vigyor3 nyes

simán be lehet állítani az asztalon, anélkül, hogy mennél vele egy métert is.

emap nélkül a vgt turbo meg nem fog megindulni. gyárilag vannak x2-3-os emapok, szóval nem kell ettől félni. beraknál egy 2.2tdci-be a gt17-hez egy emap mérőt és lefordulnál a székről eplus2

amúgy emap nélkül meg nem megy a motor normálisan, kell neki némi fojtás, szóval ez az 1:1 hülyeség. krézi írta...

Ja ha ő azt mondta akkor ennyi...mondott ő már sokmindent... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9496 Dátum: 2013.01.19 szombat, 18:36:48 »

Ja ha ő azt mondta akkor ennyi...mondott ő már sokmindent... szomoru1
nem nagyon tudok tőle jobbat ilyen téren
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9497 Dátum: 2013.01.19 szombat, 18:58:17 »

nem nagyon tudok tőle jobbat ilyen téren

mármint milyen téren? mert adagolót tud csinálni ez tény...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9498 Dátum: 2013.01.19 szombat, 19:06:03 »

mármint milyen téren? mert adagolót tud csinálni ez tény...
dízel tuningban...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #9499 Dátum: 2013.01.21 hétfő, 10:17:45 »

sziasztok valaki tudna segíteni mostanában nem úgy megy az autó mint kellene.2 hónapja az autó Huszú út után hazaérve a motor lehűlt és nem akart be indulni sehogy sem. elhúztuk az adagolóshoz és meg nézte szívósorba féktisztító és máris ketyegett. annyit mondott hogy keményen jár az adagolóm azóta semmi probléma csak nem úgy megy mint kellene mostanában csinál olyat ha be indítom meging az alapjárat és elhalványodik a világítás az ác pumpa meg hangosan zúg néha,néha meg nem halok semmit ez normális?mi lehet a baj hogy orvosoljam? előre is köszi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.