Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:28:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102691 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9900 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:41:40 »

a légszürőn a lyukakon több  levegőt kap?nem elég neki az amit beszív?nem lessz baja a motornak?láttam komplett légszürő ház áttalakító cuccot egy oldalon olyat amire a direktszűrő rámegy,az nem jobb? köszi ha válaszolsz
egy 5x5x8cm-es 3szögön kap levegőt, én ezt kicsinyeltem és kapott még 3 lyukat alulra. így marad a gyári szűrés, csak több levegő megy be.

direkt szűrőt felejtsd el
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9901 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 15:57:21 »

újra kell programozni őket.  Felhúzod majd még egyszer nyomod  a fel gombot kb.3-4 mp-ig. és ezt eljátszod a többivel is, ennyi. Az egr szelep a szemből nézed akkor a turbótól jobbra a levegőszűrőből a turbóra menő cső alatt.
köszi .ismét huzza az ablakokat,ja és megvan az EGR szelep is worship eljen
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9902 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 16:00:38 »

egy 5x5x8cm-es 3szögön kap levegőt, én ezt kicsinyeltem és kapott még 3 lyukat alulra. így marad a gyári szűrés, csak több levegő megy be.

direkt szűrőt felejtsd el o.k. így már vágom,köszönöm,de nem értem a direkt szürővel mi a gond?az meg már túl sok lenne mármint a légmennyiség?szétt .szná a motort?
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9903 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 16:17:16 »

o.k. így már vágom,köszönöm,de nem értem a direkt szürővel mi a gond?az meg már túl sok lenne mármint a légmennyiség?szétt .szná a motort?
nem, csak az már port is engedhet át és az vágja haza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #9904 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 20:43:51 »

Szevasztok.

Új vagyok a fórumon,de szeretnék kérdéssel FORDulni hozzátok.
Adott egy 2002.05 havi tddi 115lóval.
A gond,hogy 2ezer környékén egy kicsit minha hullámozna a fordulat erősebb gyorsításkor pedig torpan és utána megy mint a bolond a fogyi meg mintha magas lenne.
Új AC,üzemanyag szűrő,lev szűrő,
Tudnátok mondani valakit diag ügyben pesten vagy környékén aki érti is amit kiolvas?


köszi
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.21 csütörtök, 20:57:11 írta zoleeteam » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #9905 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 21:02:07 »

Szevasztok.

Új vagyok a fórumon,de szeretnék kérdéssel FORDulni hozzátok.
Adott egy 2002.05 havi tddi 115lóval.
A gond,hogy 2ezer környékén egy kicsit minha hullámozna a fordulat erősebb gyorsításkor pedig torpan és utána megy mint a bolond a fogyi meg mintha magas lenne.
Új AC,üzemanyag szűrő,lev szűrő,
Tudnátok mondani valakit diag ügyben pesten vagy környékén aki érti is amit kiolvas?


köszi



Kersed vik-et vagy GSR fórumtársunk. Ha nincs hibakód, nincs mit kiolvasni. Nézd át a turbócsöveket.
Naplózva
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #9906 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 21:05:18 »

Köszi megkeresem.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9907 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 21:11:46 »

Köszi megkeresem.
Azt azért javasolnám, h aláírásodba tedd ki a verdád főbb paramétereit, mert akkor nem kell folyton kérdezgetni senkinek sem, h milyen kocsiról van szó, könnyebb a segítségnyújtás is ilyenkor Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
ursu
Vendég
« Új hozzászólás #9908 Dátum: 2013.03.22 péntek, 09:33:33 »

megint kérdeznék ha lehet:
olyat csinál reggelente az autó amíg még hideg a motor, hogy ugrál az alapjárat 900-1100 közt. Aztán ha bemelegszik már nó problem....
mi lehet a bibi? 
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #9909 Dátum: 2013.03.22 péntek, 17:29:30 »

megint kérdeznék ha lehet:
olyat csinál reggelente az autó amíg még hideg a motor, hogy ugrál az alapjárat 900-1100 közt. Aztán ha bemelegszik már nó problem....
mi lehet a bibi?  

Nekem az egyik porlasztóm volt kuka (felújítós), amikor ilyet produkált. Konkrétan nulla volt a szállítása alapjáraton. Poharaztasd meg és kiderül. Igaz, az enyém Ci, de sok különbség ebből a szempontból nem lehet.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9910 Dátum: 2013.03.22 péntek, 18:12:29 »

nem, csak az már port is engedhet át és az vágja haza
o.k. köszi
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9911 Dátum: 2013.03.22 péntek, 18:37:56 »

megint kérdeznék ha lehet:
olyat csinál reggelente az autó amíg még hideg a motor, hogy ugrál az alapjárat 900-1100 közt. Aztán ha bemelegszik már nó problem....
mi lehet a bibi? 
akkumulátor,generator,izzitogyertya zarlatban....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9912 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:18:27 »

2.2-es turbó fennt....fix tárcsával a generátor fennt... eljen
holnap belövöm a turbót kiváncsi leszek...hazafelé azért elég jól huzott igy is... eplus2
Lessz egy eladó Fix turbóm ha valakit érdekel...szétszedem és kipucolom azt is...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9913 Dátum: 2013.03.22 péntek, 23:03:15 »

2.2-es turbó fennt....fix tárcsával a generátor fennt... eljen
holnap belövöm a turbót kiváncsi leszek...hazafelé azért elég jól huzott igy is... eplus2
Lessz egy eladó Fix turbóm ha valakit érdekel...szétszedem és kipucolom azt is...

Kiváncsi vagyok már, vasárnap az enyém mennyire fogja felszedni az aszfaltot és mennyire esik vissza a fogyim! wow1
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9914 Dátum: 2013.03.23 szombat, 11:00:13 »

Kiváncsi vagyok már, vasárnap az enyém mennyire fogja felszedni az aszfaltot és mennyire esik vissza a fogyim! wow1

Akkor jöszz ugye? gyere...enyémet is ujrairjuk szerintem... wave
kéne már a váltógombom meg a takaróm is... eplus2
Naplózva
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #9915 Dátum: 2013.03.23 szombat, 15:04:22 »

Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be. nyes  Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e!  Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9916 Dátum: 2013.03.23 szombat, 15:14:01 »

Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be. nyes  Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e!  Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???
Bontott adagoló már van 100 alatt is!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9917 Dátum: 2013.03.23 szombat, 16:12:03 »

egy kérdés... mi az a komfort elekronika?az enyémben nincs?ha valaki válaszol azt köszi help
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9918 Dátum: 2013.03.23 szombat, 16:46:45 »

egy kérdés... mi az a komfort elekronika?az enyémben nincs?ha valaki válaszol azt köszi help
Komfort index?

Egyett pöccintesz,és 3x indexel.vagy normál módon átbillented a kapcsit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9919 Dátum: 2013.03.23 szombat, 17:28:20 »

Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be. nyes  Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e!  Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???
nekünk 150 volt a teljes felújítás...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #9920 Dátum: 2013.03.23 szombat, 17:32:09 »

Komfort index?

Egyett pöccintesz,és 3x indexel.vagy normál módon átbillented a kapcsit.
akkor az enyémben nincs ilyen,ezt egy bontott autóból láttam kiszedve,egy kb videokazetta méretű fekete doboz bosch és ford feliratokkal mk 3hoz .azert nem tudtam mi afranc az,de lehet az sem tudta aki szétszedte csak mondott valamit..
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #9921 Dátum: 2013.03.23 szombat, 17:34:13 »

Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be. nyes  Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e!  Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???

Ha pesti vagy vagy sz fehérvári, akkor filepdiesel. Hívd fel őket. Ők nem vernek át. Legalábbis engem nem vertek át és phaszán megcsinálták a TDCi-m porlasztóját. Ők csak dízellel foglalkoznak.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9922 Dátum: 2013.03.23 szombat, 18:48:47 »

akkor az enyémben nincs ilyen,ezt egy bontott autóból láttam kiszedve,egy kb videokazetta méretű fekete doboz bosch és ford feliratokkal mk 3hoz .azert nem tudtam mi afranc az,de lehet az sem tudta aki szétszedte csak mondott valamit..
az más lesz.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9923 Dátum: 2013.03.23 szombat, 19:51:16 »

Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be. nyes  Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e!  Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???

be-kimenő üzemanyagcsatlakozókat is megnézted? húzd meg jobban mindegyiket...
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9924 Dátum: 2013.03.23 szombat, 20:00:33 »

Komfort index?

Egyett pöccintesz,és 3x indexel.vagy normál módon átbillented a kapcsit.

Ilyen cucc beműtése az autóba hogy működik?  worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9925 Dátum: 2013.03.23 szombat, 21:41:28 »

Akkor jöszz ugye? gyere...enyémet is ujrairjuk szerintem... wave
kéne már a váltógombom meg a takaróm is... eplus2

Gondoltam, h azok kellenek!  eplus2
10re ott vagyok!
Ja, nekem meg a lökösre a takarók!  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.23 szombat, 23:16:47 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9926 Dátum: 2013.03.23 szombat, 21:45:32 »

Ilyen cucc beműtése az autóba hogy működik?  worship

Így. Én most raktam bele 2 autóba. Kb 20 perc.

http://www.stadigabi.com/autokenyelem/mondeo_index.pdf   

http://www.stadigabi.com/autokenyelem/autokenyelem.html#index
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #9927 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 09:54:56 »

be-kimenő üzemanyagcsatlakozókat is megnézted? húzd meg jobban mindegyiket...
Igen ,átnéztem minden csatlakozást.A 90le-n milyen adagoló van? VP30 vagy VP44?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9928 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 10:33:49 »

Igen ,átnéztem minden csatlakozást.A 90le-n milyen adagoló van? VP30 vagy VP44?
vp30
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #9929 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 12:18:41 »

Üdv Emberek!

Segítséget kérnék. Az autó hosszabb állás után hidegen, indítás után kb. 2 másodpercig, halvány kékesen füstöl, aztán elmúlik. Azután sem hidegen, sem melegen, padlógázra sem füstöl csak addig a kb. 2-3 másodpercig. Ez csak a dízelség velejárója vagy rendellenesség?  fejvakaras
 Az autóval egyébként semmi gond nem érződik, gázra szépen gyorsul, fékre megáll, dudál, világít, ha szépen megkérem talán még kávét is főz.  afro1

Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9930 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 12:58:25 »

Üdv Emberek!

Segítséget kérnék. Az autó hosszabb állás után hidegen, indítás után kb. 2 másodpercig, halvány kékesen füstöl, aztán elmúlik. Azután sem hidegen, sem melegen, padlógázra sem füstöl csak addig a kb. 2-3 másodpercig. Ez csak a dízelség velejárója vagy rendellenesség?  fejvakaras
 Az autóval egyébként semmi gond nem érződik, gázra szépen gyorsul, fékre megáll, dudál, világít, ha szépen megkérem talán még kávét is főz.  afro1

Előre is köszi a segítséget.
ac megy?? levegősödés nincs??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #9931 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 13:50:01 »

ac megy?? levegősödés nincs??

ac működik, de ki van kapcsolva szal nem megy. az autó garázsban áll. levegősödést mire érted?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9932 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 13:54:03 »

ac működik, de ki van kapcsolva szal nem megy. az autó garázsban áll. levegősödést mire érted?
és miért van kikapcsolva??

üzemanyag levegősödés. bár az inkább fehér. kékes az motorolaj szokott lenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #9933 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 13:59:16 »

és miért van kikapcsolva??

üzemanyag levegősödés. bár az inkább fehér. kékes az motorolaj szokott lenni

olajfogyasztást nem tapasztaltam, mondjuk 600 km alatt nem is nagyon lehet. a klímát nyáron vagy párátlanításra használom, amúgy automatára van állítva 22 fokra.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 14:01:17 írta rashyy » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9934 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 14:03:26 »

olajfogyasztást nem tapasztaltam, mondjuk 600 km alatt nem is nagyon lehet. a klímát nyáron vagy párátlanításra használom, amúgy automatára van állítva 22 fokra.
ac az nem a klíma, hanem a tank előtt a tápszivattyú
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #9935 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 14:09:40 »

ac az nem a klíma, hanem a tank előtt a tápszivattyú

hoppá  uglystupid2 az ha nem menne, akkor gondolom nehezen is indulna, vagy nem?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9936 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 15:56:38 »

Na aszem kell csinálnom nyomásos labdát erre is hogy penge legyen...nem az igazi ezzel a gyári labdával....jó-jó de mégse.
Volt ma "Cs12" chippelni...elég bivaly lett az övé is....de gyakorlatilag összekellett tákolni a kocsit hogy menjen....fék befogott,turbó nem jó..stb.stb... eplus2
Kell arra is egy normális labda,majd eldönti mit akar.... nemtudom
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9937 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 16:25:35 »

Na aszem kell csinálnom nyomásos labdát erre is hogy penge legyen...nem az igazi ezzel a gyári labdával....jó-jó de mégse.
Volt ma "Cs12" chippelni...elég bivaly lett az övé is....de gyakorlatilag összekellett tákolni a kocsit hogy menjen....fék befogott,turbó nem jó..stb.stb... eplus2
Kell arra is egy normális labda,majd eldönti mit akar.... nemtudom
milyen gyári labdát raktál rá?? vagy átforgattad a vákumost??

milyen lett cs12-é??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9938 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 16:41:30 »

milyen gyári labdát raktál rá?? vagy átforgattad a vákumost??

milyen lett cs12-é??

egy Suzuki nyomásos labda aszem......de nem igazán jó.
Jól megy szerintem, de a turbó vezérlése sz@r...azaz nem is volt...állitotam rajta,jobb lett de az a labda nem jó.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 17:44:51 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9939 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:07:01 »

egy Suzuki nyomásos labda aszem......de nem igazán jó.
Jól megy szerintem, de a turbó vezérlése sz@r...azaz nem is volt...állitotam rajta,jobb lett de az a labda nem jó.

elnyomja neki vegallasig?? Nyomasa változott csak a chiptol?? Mennyin megy most neki??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #9940 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 18:59:13 »


Köszönöm az info-t. worship
Diódát te szereltél be?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9941 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:10:41 »

elnyomja neki vegallasig?? Nyomasa változott csak a chiptol?? Mennyin megy most neki??

Dehogy megy végállásig, alig mozdult a kar is.
1,2 volt a nyomása mikor idejött(remegett a mutató mint az állat), 1bar volt aszem mikor elment és százszor jobban megy...de ezt Petya nézte ő jobban tudná.
Hát a fő probléma az volt hogy gyakorlatilag fix volt a turbója. Turbó limitet vagy mit állitott Robi,de nem lett sokkal jobb.
De már az elején mondtam hogy nem jó az a turbó valamiért,fütyült mint az állat,kar megsem mozdult rajta....akárhogy irta nem ment jobban.....nem jött meg az áldás sehol...szivó dizel lett volna.
Állitottam a karon ,kajakra felvolt húzva(de minek?) és egyből megjött a "manna" 1800-2000-nél....de az a labda sz@r ide...most is elég sz@rul vezérli a geot, de sokkal jobb mint mikor idejött... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 20:13:35 írta Bunyek » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9942 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:35:07 »

Dehogy megy végállásig, alig mozdult a kar is.
1,2 volt a nyomása mikor idejött(remegett a mutató mint az állat), 1bar volt aszem mikor elment és százszor jobban megy...de ezt Petya nézte ő jobban tudná.
Hát a fő probléma az volt hogy gyakorlatilag fix volt a turbója. Turbó limitet vagy mit állitott Robi,de nem lett sokkal jobb.
De már az elején mondtam hogy nem jó az a turbó valamiért,fütyült mint az állat,kar megsem mozdult rajta....akárhogy irta nem ment jobban.....nem jött meg az áldás sehol...szivó dizel lett volna.
Állitottam a karon ,kajakra felvolt húzva(de minek?) és egyből megjött a "manna" 1800-2000-nél....de az a labda sz@r ide...most is elég sz@rul vezérli a geot, de sokkal jobb mint mikor idejött... eplus2


és miért nem rendberakással kezdte?  nem vette észre, h nem jó pár dolog, vagy nem is nézte?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
borbast
Vendég
« Új hozzászólás #9943 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 13:57:58 »

Üdv mindenkinek!

Érdekeset művel a szekerem.
5.be 65km/ óra körül gondol egyet és felemeli a fordulatot kb 1500-ra és az autó meg gáz nélkül el kezd gyorsulni.
Elég a fékre vagy a kuplungra lépni rögtön visszaáll a fordulat.viszont rohadt kellemetlen a városban araszolni és megindul
az autó. Ha a tempomattot kikapcsolom akkor is csinálja. Valami gázpedál érzékelőről olvastam,lehet hogy az a baja.
Találkozott már valaki ilyen problémával?

Üdv
Borbast
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #9944 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 14:23:43 »

Üdv mindenkinek!

Érdekeset művel a szekerem.
5.be 65km/ óra körül gondol egyet és felemeli a fordulatot kb 1500-ra és az autó meg gáz nélkül el kezd gyorsulni.
Elég a fékre vagy a kuplungra lépni rögtön visszaáll a fordulat.viszont rohadt kellemetlen a városban araszolni és megindul
az autó. Ha a tempomattot kikapcsolom akkor is csinálja. Valami gázpedál érzékelőről olvastam,lehet hogy az a baja.
Találkozott már valaki ilyen problémával?

Üdv
Borbast

Nem szereti az 5.-et 65-el. Alacsony neki az a kb 1100-1200-as fordulat.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9945 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 22:33:00 »

Dehogy megy végállásig, alig mozdult a kar is.
1,2 volt a nyomása mikor idejött(remegett a mutató mint az állat), 1bar volt aszem mikor elment és százszor jobban megy...de ezt Petya nézte ő jobban tudná.
Hát a fő probléma az volt hogy gyakorlatilag fix volt a turbója. Turbó limitet vagy mit állitott Robi,de nem lett sokkal jobb.
De már az elején mondtam hogy nem jó az a turbó valamiért,fütyült mint az állat,kar megsem mozdult rajta....akárhogy irta nem ment jobban.....nem jött meg az áldás sehol...szivó dizel lett volna.
Állitottam a karon ,kajakra felvolt húzva(de minek?) és egyből megjött a "manna" 1800-2000-nél....de az a labda sz@r ide...most is elég sz@rul vezérli a geot, de sokkal jobb mint mikor idejött... eplus2



Megy a paripa rendesen. A közel 150 ló teszi a dolgát.  vigyor3
20-30km múlva, mire az ECU visszatanult, lendült bele igazán. Nagyon jól húz alacsony fordulatról is, 5ikbe pici gáz, és pillanatok alatt fent van 80ról 130-140en. Eddig sem volt gyenguci a nyomatéka, de most egy pici gáz, és bekapcsol az UNSTOPABBLE funkció.  eplus2

Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #9946 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 22:50:14 »

Üdv Emberek.

Lenne egy következő (talán hülye) kérdésem. Az autón intenzív gyorsításnál  elkezd tölteni a turbó megindul az autó és 1900-2000 körül csinál egy olyat hogy kicsit elhalkul aztán újra felhangosodik a turbó. Kérdés, hogy ez normális jelenség (geometria állítás miatt mondjuk)? A turbó hangja teljesen egészséges, az autó megy is rendesen.

Bocsi a sok hülye kérdésért, de mivel nem rég van meg az autó így, az ismerkedési fázisban még minden apró "rezdülésnél" figyelek, hogy nem rendellenesség-e Smiley
Naplózva
hajas
Vendég
« Új hozzászólás #9947 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 08:17:40 »

Érdeklődnék Tddi mondeo-ba a tanknál van üzemanyagpumpa ??
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9948 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 08:43:20 »

Érdeklődnék Tddi mondeo-ba a tanknál van üzemanyagpumpa ??
Nem, a jobb hátsó kerék előtt van, de csak a 115 lovasban van a 90-esben nincs.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hajas
Vendég
« Új hozzászólás #9949 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 08:48:18 »

Köszi akkor ez enyémben van.

Az a helyzet hogy megállt az autóm a napokban semmi előjel nélkül. Hiába indítom,teker de meg se röffen.

Arra gondoltam hogy behalt az üzemanyag puma. Az előbb kimentem lehúztam a gázolaj szűrőről a csövet és rendesen nyomja a naftát indítózás közben.

Lehet hogy adagolós lett egyik pillanatról a másikra menet közben?

Mit nézzek még esetleg meg?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 192 193 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 205 206 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.