Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:19:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102593 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10550 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:05:00 »

Most elárultad az "X" LE jelentését.
Piccsába...elszóltam magam Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10551 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:05:43 »

 
Piccsába...elszóltam magam Cheesy

 nyes nyes nyes nyes nyes
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10552 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:07:46 »


 nyes nyes nyes nyes nyes
Tegnap mikor néztük haverommal a di-t a kereskedő se hitte el hogy ci és 90lovas:D
Szegény nem volt teljesen tisztában a palettával...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10553 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:09:58 »

Tegnap mikor néztük haverommal a di-t a kereskedő se hitte el hogy ci és 90lovas:D
Szegény nem volt teljesen tisztában a palettával...

Erre idézek egy klasszikus filmből (Kelly hősei). "Én csak vezetem. Hogy mitől megy azt nem tudom." Lehet, hogy nem pontos az idézet.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10554 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 23:10:08 »

Akkó polírozottat ne vegyetek, mer az xar  nyes   ami ki is van takarítva, az meg főleg
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10555 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 23:43:15 »

Akkó polírozottat ne vegyetek, mer az xar  nyes   ami ki is van takarítva, az meg főleg
Ez hogy jött?Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10556 Dátum: 2013.07.19 péntek, 07:14:28 »

Ez hogy jött?Cheesy
Bunyekera reagaltam ugy ahogy o szokott  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10557 Dátum: 2013.07.19 péntek, 10:42:22 »

Bunyekera reagaltam ugy ahogy o szokott  smile
vissza jott a labdad. Hétfőn elküldöm ujra, hatha most oda is er. Majd egy polirozassal zaklatnalak...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10558 Dátum: 2013.07.19 péntek, 11:57:38 »

szervoszij csere anomáliák....vettem egy Meyle tipusu szijat 4pk740 felirattal ,elcsuszik ha alászedem a kormányt,megnéztem a gyárit ez 4pk 735,ez 5miliméterrel kisseb eredeti ford,az enyémen meg amit cserélni akrtam az 4pk 736,de ezzel nem csuszik meg akármit csinálok,csak kopott és cserére szorul,akkor a kérdés ha az egy milliméterrel kisseb gyárit rakom be azzl mit csinál?,csuszik vagy nem mert az meg kisseb? feszitöt nem akrok venni mert az 30 papir kábé,forumtársaim véleményét kérném falbav help
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10559 Dátum: 2013.07.19 péntek, 11:59:43 »

szervoszij csere anomáliák....vettem egy Meyle tipusu szijat 4pk740 felirattal ,elcsuszik ha alászedem a kormányt,megnéztem a gyárit ez 4pk 735,ez 5miliméterrel kisseb eredeti ford,az enyémen meg amit cserélni akrtam az 4pk 736,de ezzel nem csuszik meg akármit csinálok,csak kopott és cserére szorul,akkor a kérdés ha az egy milliméterrel kisseb gyárit rakom be azzl mit csinál?,csuszik vagy nem mert az meg kisseb? feszitöt nem akrok venni mert az 30 papir kábé,forumtársaim véleményét kérném falbav help

Fel tudod rakni, csak mivel rövidebb nehezebben. Csúszni semmiképp nem fog, mivel rövidebb, és a feszítő jobban tudja feszíteni, mint a hosszabbat.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10560 Dátum: 2013.07.19 péntek, 12:04:13 »

Fel tudod rakni, csak mivel rövidebb nehezebben. Csúszni semmiképp nem fog, mivel rövidebb, és a feszítő jobban tudja feszíteni, mint a hosszabbat.
oké uram köszi akkot azt megvehetem.azt a másikat meg majd elpasszolom azt a 40 est a cromaxban adták
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10561 Dátum: 2013.07.19 péntek, 12:13:38 »

oké uram köszi akkot azt megvehetem.azt a másikat meg majd elpasszolom azt a 40 est a cromaxban adták
vidd vissza nekik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10562 Dátum: 2013.07.19 péntek, 12:18:24 »

szervoszij csere anomáliák....vettem egy Meyle tipusu szijat 4pk740 felirattal ,elcsuszik ha alászedem a kormányt,megnéztem a gyárit ez 4pk 735,ez 5miliméterrel kisseb eredeti ford,az enyémen meg amit cserélni akrtam az 4pk 736,de ezzel nem csuszik meg akármit csinálok,csak kopott és cserére szorul,akkor a kérdés ha az egy milliméterrel kisseb gyárit rakom be azzl mit csinál?,csuszik vagy nem mert az meg kisseb? feszitöt nem akrok venni mert az 30 papir kábé,forumtársaim véleményét kérném falbav help

Ha a feszítő a rossz, akkor sajnos mindegy, hogy akarsz-e vagy nem venni......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10563 Dátum: 2013.07.19 péntek, 18:23:33 »

szervoszij csere anomáliák....vettem egy Meyle tipusu szijat 4pk740 felirattal ,elcsuszik ha alászedem a kormányt,megnéztem a gyárit ez 4pk 735,ez 5miliméterrel kisseb eredeti ford,az enyémen meg amit cserélni akrtam az 4pk 736,de ezzel nem csuszik meg akármit csinálok,csak kopott és cserére szorul,akkor a kérdés ha az egy milliméterrel kisseb gyárit rakom be azzl mit csinál?,csuszik vagy nem mert az meg kisseb? feszitöt nem akrok venni mert az 30 papir kábé,forumtársaim véleményét kérném falbav help
Tisztelt Fórumtárs!
A 4PK735-736 mm méretű szijnaknak mindenképp jónak kell lenni. A 4PK740 mm szij olyan mint a gyári, igen megnyúlt állapotban. Felejtős. Én vissza vinném és kicseréltetném kisebbre. Emellett, még leellenőrizném a feszitőrugó állapotát. Ha gyenge, vagy törött a rugó, mindenképp feszitő csere. Nem kell újat venni. Motorcraft Fórumtársnál kapsz elfogadható áron, jó minőségű bontott  feszitőt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10564 Dátum: 2013.07.20 szombat, 16:48:14 »

 :falbav:az autó ujraépités nehéz mint a ..ar!ha lökháritóból olyat vettem ami fényszoró mosos volt,de az már nincs benne akkor annak a helyére a lyukba mi a francot tegyek,hogy ne legyen lyukas? nincs olyan valami mint a vonószem takaró? falbav
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10565 Dátum: 2013.07.20 szombat, 17:21:39 »

:falbav:az autó ujraépités nehéz mint a ..ar!ha lökháritóból olyat vettem ami fényszoró mosos volt,de az már nincs benne akkor annak a helyére a lyukba mi a francot tegyek,hogy ne legyen lyukas? nincs olyan valami mint a vonószem takaró? falbav

Lehet kapni arra fedelet. Úgy hívják, hogy lámpamosó fedél. Vannak olyan autók, amikben nincs lámpamosó, de a fedél ott van. Asszem csabi77-é is olyan.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10566 Dátum: 2013.07.20 szombat, 17:23:08 »

:falbav:az autó ujraépités nehéz mint a ..ar!ha lökháritóból olyat vettem ami fényszoró mosos volt,de az már nincs benne akkor annak a helyére a lyukba mi a francot tegyek,hogy ne legyen lyukas? nincs olyan valami mint a vonószem takaró? falbav
2db lampamoso fedelet raragasztasz es kesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10567 Dátum: 2013.07.20 szombat, 17:52:16 »

Lehet kapni arra fedelet. Úgy hívják, hogy lámpamosó fedél. Vannak olyan autók, amikben nincs lámpamosó, de a fedél ott van. Asszem csabi77-é is olyan.

Akkor azt a fedelet ragasztani kell, mert egyébként a mosófejre van rögzítve.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10568 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 07:31:40 »

O.k megnyugodtam,valakinél esetleg kettö ilyen?de arra is gondoltam mi van ha oda épitek bele valamit pl:vadriasztó....blokkoló,persze nem vadakra
 Grin
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10569 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 07:57:56 »

sziasztok,
fehérvár környékén ismertek valakit, aki ért a kocsimhoz?
nem ebbe a forumba illik, hogy le... a mondeomat:D de már a tököm kivan vele.
az a baj anynira nehéz leírni, hogy pontosan mia  gond.
egyszer van az a tipikus 1800-nál a pillanatnyi torpanás amit betudtam annak, hogy mindenkinek van egy kicsi. ( ettől függetlenül sztem ez nagyon gáz hogy a ford ilyet megengedett.) A kuplungom annyira hirtelen fog h keptelen vok ugy váltani hogy pl utas ne érezze a váltást.
Folyamatosan küzdök azzal a bajjal, hogy valamiért reggeli első hideg elinduláskor nincs a motornak ereje. de nem annyira látványos, konrétan szerelő kiröhög hogy ilyeneken fennakadok. mer huz az auto de mintha turbo nem dolgozna vagy nem tudom. ahogy megmeglszik megjön jobban az ereje. a hűtőventilátorom megy. ha  digit klimát kinyomom az leáll. megfigyletem azt is, ha reggel hidegen inditok, a motor jobban felpörög és úgy esik vissza alapjáratra. Ez normális? kb 1100-ig megy fel. a kuplung pedállomon érzek egy finom rázkódást de csak egy bizonyos ( kb közép) állásban és azt se mindig. nemtudom mit kéne csinálnom de már közel állok hozzá hogy inkább megprobálok kiszállni belőle:( lehet h en vettem rossz kocsit nem tudom:D de jo lenne ha valakit találnék aki leglabb azt tudja miylennek kéne lennie a közelben. ha tudtok valakit fehérváron vagy környékén, megköszönöm ha hozzáírányítotok.  bocsi h iylen negativ lettem, csak naivan azt vártam h kb minden jo lesz az uj kis kocsimon:) egyábként most lesz kb 2 hós nálama  kocsi. kapott minden szürőt, új motorolajat, főköri termot, főtengelyszíjtárcsát, szíjfeszítő egységet eddig. de valahogy úgy érzem sose lesz vége ennek. és félek hogy télen egyáltalán elindul e majd. előre is köszönöm a segítő tippeket, ötleteket.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #10570 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 10:11:02 »

Sajnos a használt autó vásárlás az mindig lutri.Ha probléma mentes autót szeretnél akkor vegyél új autót.Azért adnak el autókat mert vagy rengeteg a kilométer benne vagy nagy generálra szorul.Te bele estél szerintem.De ha ki tartó vagy akkor lesz egy szuper autót csak türelem és sok pénz.

sziasztok,
fehérvár környékén ismertek valakit, aki ért a kocsimhoz?
nem ebbe a forumba illik, hogy le... a mondeomat:D de már a tököm kivan vele.
az a baj anynira nehéz leírni, hogy pontosan mia  gond.
egyszer van az a tipikus 1800-nál a pillanatnyi torpanás amit betudtam annak, hogy mindenkinek van egy kicsi. ( ettől függetlenül sztem ez nagyon gáz hogy a ford ilyet megengedett.) A kuplungom annyira hirtelen fog h keptelen vok ugy váltani hogy pl utas ne érezze a váltást.
Folyamatosan küzdök azzal a bajjal, hogy valamiért reggeli első hideg elinduláskor nincs a motornak ereje. de nem annyira látványos, konrétan szerelő kiröhög hogy ilyeneken fennakadok. mer huz az auto de mintha turbo nem dolgozna vagy nem tudom. ahogy megmeglszik megjön jobban az ereje. a hűtőventilátorom megy. ha  digit klimát kinyomom az leáll. megfigyletem azt is, ha reggel hidegen inditok, a motor jobban felpörög és úgy esik vissza alapjáratra. Ez normális? kb 1100-ig megy fel. a kuplung pedállomon érzek egy finom rázkódást de csak egy bizonyos ( kb közép) állásban és azt se mindig. nemtudom mit kéne csinálnom de már közel állok hozzá hogy inkább megprobálok kiszállni belőle:( lehet h en vettem rossz kocsit nem tudom:D de jo lenne ha valakit találnék aki leglabb azt tudja miylennek kéne lennie a közelben. ha tudtok valakit fehérváron vagy környékén, megköszönöm ha hozzáírányítotok.  bocsi h iylen negativ lettem, csak naivan azt vártam h kb minden jo lesz az uj kis kocsimon:) egyábként most lesz kb 2 hós nálama  kocsi. kapott minden szürőt, új motorolajat, főköri termot, főtengelyszíjtárcsát, szíjfeszítő egységet eddig. de valahogy úgy érzem sose lesz vége ennek. és félek hogy télen egyáltalán elindul e majd. előre is köszönöm a segítő tippeket, ötleteket.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10571 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 11:51:48 »

sziasztok,
fehérvár környékén ismertek valakit, aki ért a kocsimhoz?
nem ebbe a forumba illik, hogy le... a mondeomat:D de már a tököm kivan vele.
az a baj anynira nehéz leírni, hogy pontosan mia  gond.
egyszer van az a tipikus 1800-nál a pillanatnyi torpanás amit betudtam annak, hogy mindenkinek van egy kicsi. ( ettől függetlenül sztem ez nagyon gáz hogy a ford ilyet megengedett.) A kuplungom annyira hirtelen fog h keptelen vok ugy váltani hogy pl utas ne érezze a váltást.
Folyamatosan küzdök azzal a bajjal, hogy valamiért reggeli első hideg elinduláskor nincs a motornak ereje. de nem annyira látványos, konrétan szerelő kiröhög hogy ilyeneken fennakadok. mer huz az auto de mintha turbo nem dolgozna vagy nem tudom. ahogy megmeglszik megjön jobban az ereje. a hűtőventilátorom megy. ha  digit klimát kinyomom az leáll. megfigyletem azt is, ha reggel hidegen inditok, a motor jobban felpörög és úgy esik vissza alapjáratra. Ez normális? kb 1100-ig megy fel. a kuplung pedállomon érzek egy finom rázkódást de csak egy bizonyos ( kb közép) állásban és azt se mindig. nemtudom mit kéne csinálnom de már közel állok hozzá hogy inkább megprobálok kiszállni belőle:( lehet h en vettem rossz kocsit nem tudom:D de jo lenne ha valakit találnék aki leglabb azt tudja miylennek kéne lennie a közelben. ha tudtok valakit fehérváron vagy környékén, megköszönöm ha hozzáírányítotok.  bocsi h iylen negativ lettem, csak naivan azt vártam h kb minden jo lesz az uj kis kocsimon:) egyábként most lesz kb 2 hós nálama  kocsi. kapott minden szürőt, új motorolajat, főköri termot, főtengelyszíjtárcsát, szíjfeszítő egységet eddig. de valahogy úgy érzem sose lesz vége ennek. és félek hogy télen egyáltalán elindul e majd. előre is köszönöm a segítő tippeket, ötleteket.

Erős a gyanú, hogy a kettős tömegű lendkereked kezd elköszönni a kuplunggal együtt.
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10572 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 16:29:10 »

Erős a gyanú, hogy a kettős tömegű lendkereked kezd elköszönni a kuplunggal együtt.

h tudnám biztosra megállapitani?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10573 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 16:46:00 »

h tudnám biztosra megállapitani?

Szemrevételezéssel. Az általad és a mások által korábban leírtak alapján gondolom, hogy az a baja.
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10574 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 17:11:40 »

Szemrevételezéssel. Az általad és a mások által korábban leírtak alapján gondolom, hogy az a baja.

de mit kell neznem rajta? mer olvastam itt mar, hogy csörögnie kéne leállításkor lendekeréknek, azt pl nem csinálja.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10575 Dátum: 2013.07.21 vasárnap, 18:15:24 »

de mit kell neznem rajta? mer olvastam itt mar, hogy csörögnie kéne leállításkor lendekeréknek, azt pl nem csinálja.

Azt is olvashattad, hogy a kuplungpedálon remegést lehet érezni. Nem tudom pontosan hol, de valahol be lehet látni a kuplunghoz. Ha ez megvan, akkor meg tudod nézni, hogy milyen vastag a tárcsán a betét. Asszem min 2 mm körül lehet. Ha ennél kisebb, akkor kuka. Ha ez a baj, akkor elgondolkodhatsz azon,hogy kicseréld a kettős tömegűt sima lendkerékre. Egy páran már megcsinálták és azt írták, hogy phaszán működik. Az nem megy tönkre, ergo nem kell cserélgetni.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #10576 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 08:17:33 »

a vízpumpa/szervószivattyú szíj pontos méretét tudja valaki mert több is van ?

https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/120000000-szijaklancok/120430000-szij/120430166-szij/?limitstart=0
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10577 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 08:34:43 »

a vízpumpa/szervószivattyú szíj pontos méretét tudja valaki mert több is van ?

https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/120000000-szijaklancok/120430000-szij/120430166-szij/?limitstart=0
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 4PK736 mm van fenn. A feszítőn lévő rugó ezzel a szíjjal, kb közepesen van előfeszítve, így a szíj nyúlása esetén is van a feszítő rugónak még bőven munka tartománya.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.22 hétfő, 13:57:53 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10578 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 10:22:53 »

sziasztok,
fehérvár környékén ismertek valakit, aki ért a kocsimhoz?
nem ebbe a forumba illik, hogy le... a mondeomat:D de már a tököm kivan vele.
az a baj anynira nehéz leírni, hogy pontosan mia  gond.
egyszer van az a tipikus 1800-nál a pillanatnyi torpanás amit betudtam annak, hogy mindenkinek van egy kicsi. ( ettől függetlenül sztem ez nagyon gáz hogy a ford ilyet megengedett.) A kuplungom annyira hirtelen fog h keptelen vok ugy váltani hogy pl utas ne érezze a váltást.
Folyamatosan küzdök azzal a bajjal, hogy valamiért reggeli első hideg elinduláskor nincs a motornak ereje. de nem annyira látványos, konrétan szerelő kiröhög hogy ilyeneken fennakadok. mer huz az auto de mintha turbo nem dolgozna vagy nem tudom. ahogy megmeglszik megjön jobban az ereje. a hűtőventilátorom megy. ha  digit klimát kinyomom az leáll. megfigyletem azt is, ha reggel hidegen inditok, a motor jobban felpörög és úgy esik vissza alapjáratra. Ez normális? kb 1100-ig megy fel. a kuplung pedállomon érzek egy finom rázkódást de csak egy bizonyos ( kb közép) állásban és azt se mindig. nemtudom mit kéne csinálnom de már közel állok hozzá hogy inkább megprobálok kiszállni belőle:( lehet h en vettem rossz kocsit nem tudom:D de jo lenne ha valakit találnék aki leglabb azt tudja miylennek kéne lennie a közelben. ha tudtok valakit fehérváron vagy környékén, megköszönöm ha hozzáírányítotok.  bocsi h iylen negativ lettem, csak naivan azt vártam h kb minden jo lesz az uj kis kocsimon:) egyábként most lesz kb 2 hós nálama  kocsi. kapott minden szürőt, új motorolajat, főköri termot, főtengelyszíjtárcsát, szíjfeszítő egységet eddig. de valahogy úgy érzem sose lesz vége ennek. és félek hogy télen egyáltalán elindul e majd. előre is köszönöm a segítő tippeket, ötleteket.
Hello,
Egy 13 éves dízel autótól ne várd, hogy hibátlan lesz, és ne felejtsd el, hogy nem kispolskit vettél annak komplexitásával és alkatrész áraival. Ne az autót hibáztasd azért, hogy nem nézted meg rendesen mielőtt vetted...
A kuplung/lendkerék cserés lesz valószínűleg, a téma specifikus topikban olvashatsz róla bővebben, hogy kell megállapítani, hogy tényleg cserés-e, hol lehet olcsón beszerezni, stb. A Reggeli 1100-as alapjárat teljesen rendben ha onnan ejti vissza, ilyenkor azért hamar vissza kell ejtenie, mert nincs olyan hideg. A Tddi alapjárata 850-950RPM körül alakul üzemmelegen, hidegen pedig 1100 körül. A torpanás nem tudom mekkora, de intenzív gyorsításkor nem szabad érezned kb semmit. Amúgy 1900RPM körül változtatja az előtöltést az adagoló, a hangja is emiatt változik meg itt. Tisztítsd meg a MAF szenzorod első körben (ha van). A klíma ventillátorodon elköszönt talán az előtét ellenállás, vagy csak össze van égve a vezetéke. Filléres a javítása.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #10579 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 14:37:48 »

Azt is olvashattad, hogy a kuplungpedálon remegést lehet érezni. Nem tudom pontosan hol, de valahol be lehet látni a kuplunghoz. Ha ez megvan, akkor meg tudod nézni, hogy milyen vastag a tárcsán a betét. Asszem min 2 mm körül lehet. Ha ennél kisebb, akkor kuka. Ha ez a baj, akkor elgondolkodhatsz azon,hogy kicseréld a kettős tömegűt sima lendkerékre. Egy páran már megcsinálták és azt írták, hogy phaszán működik. Az nem megy tönkre, ergo nem kell cserélgetni.

Sziasztok! Amúgy mi változik, ha a kettős tömegű helyett fix lendkereket rak fel valaki? Rezonál? Váltásnál nagyobbat rúg?
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10580 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 19:44:22 »


Sziasztok! Amúgy mi változik, ha a kettős tömegű helyett fix lendkereket rak fel valaki? Rezonál? Váltásnál nagyobbat rúg?

Nem megy rá a gatyád a kuplungcserére, mert utána már csak a szettet kell cserélni, a lendkereket már nem. Legalábbis a következőnél, de az is lehet, hogy a fixesítés utáni 2-3 kuplungozás lendkerékcsere-mentes lesz, ami 100ezres tétel.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10581 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:54:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 4PK736 mm van fenn. A feszítőn lévő rugó ezzel a szíjjal, kb közepesen van előfeszítve, így a szíj nyúlása esetén is van a feszítő rugónak még bőven munka tartománya.
Tisztelettel László! worship
4pk736volt nekem is,most cseréltem4pk735gyári ford-ra!tökéletes 3800kb
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10582 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:58:14 »

ha nem iktatót rakok be a kat helyére,hanem csak ki...aszom a közepét,tehát kiherélem,az .is jó?
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10583 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 22:00:10 »

ha nem iktatót rakok be a kat helyére,hanem csak ki...aszom a közepét,tehát kiherélem,az .is jó?

Egyszerűbb és tisztább a darab cső beépítése. Ha akarod később simán visszarakhatod (eladás pl.) vagy ha egyben van a kat. jó pénzért el tudod adni is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10584 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 22:09:03 »

Egyszerűbb és tisztább a darab cső beépítése. Ha akarod később simán visszarakhatod (eladás pl.) vagy ha egyben van a kat. jó pénzért el tudod adni is.

Nekem 17ért vitték el a kat.ot Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10585 Dátum: 2013.07.23 kedd, 13:49:08 »

4pk736volt nekem is,most cseréltem4pk735gyári ford-ra!tökéletes 3800kb

eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10586 Dátum: 2013.07.23 kedd, 21:21:40 »

Egyszerűbb és tisztább a darab cső beépítése. Ha akarod később simán visszarakhatod (eladás pl.) vagy ha egyben van a kat. jó pénzért el tudod adni is.
köszi,csak az .hktató nem jó amit vettem.ezt a kasznis spanom mondta ránézésre..
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10587 Dátum: 2013.07.23 kedd, 21:23:51 »

eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
a 40es nagy volt meg igazad volt a feszitőm sem az igazi már de még elmegy worship
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10588 Dátum: 2013.07.23 kedd, 21:30:33 »


Sziasztok! Amúgy mi változik, ha a kettős tömegű helyett fix lendkereket rak fel valaki? Rezonál? Váltásnál nagyobbat rúg?

Az változik, hogy a pénztárcádban marad egy valag pénz és nyugodtan alszol  wave
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10589 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 06:19:34 »

Hello,
Egy 13 éves dízel autótól ne várd, hogy hibátlan lesz, és ne felejtsd el, hogy nem kispolskit vettél annak komplexitásával és alkatrész áraival. Ne az autót hibáztasd azért, hogy nem nézted meg rendesen mielőtt vetted...
A kuplung/lendkerék cserés lesz valószínűleg, a téma specifikus topikban olvashatsz róla bővebben, hogy kell megállapítani, hogy tényleg cserés-e, hol lehet olcsón beszerezni, stb. A Reggeli 1100-as alapjárat teljesen rendben ha onnan ejti vissza, ilyenkor azért hamar vissza kell ejtenie, mert nincs olyan hideg. A Tddi alapjárata 850-950RPM körül alakul üzemmelegen, hidegen pedig 1100 körül. A torpanás nem tudom mekkora, de intenzív gyorsításkor nem szabad érezned kb semmit. Amúgy 1900RPM körül változtatja az előtöltést az adagoló, a hangja is emiatt változik meg itt. Tisztítsd meg a MAF szenzorod első körben (ha van). A klíma ventillátorodon elköszönt talán az előtét ellenállás, vagy csak össze van égve a vezetéke. Filléres a javítása.

szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja? 
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10590 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 06:52:24 »

szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja? 
TDDI nem olyan érzékeny a gázolajra /technikailag akár napraforgó olajjal is elmenne de azért ne kisértsük már az adagoló életét./ mer szmötyit bármelyik kút tud produkálni. Nekem jó tud lenni meg sokaknak az AUCHAN-os kút olcsó és még nem volt vele gondom nem úgy a Shellel /valami nagyon gaygi cuccot tankoltam sokkal többet fogyasztott azzal az olajjal int másik tankolásból/ vannak fanatikusok akiknek csak az extra cucc jó sokkal drágábban. Sajnos általában egy frissen vásárolt használt autón akadnak javítások sok esetben bele kell kalkulálni a vétel után egy legalább +100-200e Ft nyi feljavítást mert valószínű azért vált meg előző gazdája mert már nem akart költeni rá. De ha megkap minden újra egy strapabíró km faló autód lesz!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10591 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 10:12:44 »

szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja? 

Az, hogy nincs benne MAF szenzor, nem gond. A 115LE-s TDCi-ben sincs. A gázolajról meg csak annyit, hogy én is az Auchan-nál tankoltam sokszor a TDCi-mbe és eddig nem volt vele gondom. Van itt olyan fórumtársunk, aki arra a gázolajra fogta a problémáját. Én is tankoltam egyszer OMV prémium gázplajat és nem vettem észre semmi különbséget azon kívül, hogy vagy 40 ft-al drágább. Ugyanez elmondható a Shell gázolajról is.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #10592 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 13:41:26 »

szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja? 
Én általában a Shell-ről hallottam sok negatív tapasztalatot, második a MOL. Amúgy érezhető különbséget még nem éreztem, csak többet eszik a silányabb anyagból. Én Volán kúton tankolok és semmi gondom vele. (Új Volvo-ba, Merci-be, Neoplan-ba csak nem tesznek mocskot Huh?) Nekem sincs MAF. Üdv.  eljen
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #10593 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 16:35:51 »

Ha már felhoztátok az üzemanyag témát... inkább az adalékokról lenne kérdésem.
Szerintetek mennyire érdemes Spuri, STP, stb. adalékokat használni?
Nem oldja föl a koszt és nem lesz tőle dugulás a rendszerben?
 integet2
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10594 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 17:32:04 »

szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja? 

Szia!

Akkor minden bizonnyal 90LE-s a géped VP30-as adagolóval, AC nélkül. Azokban nincs MAF. Alapvetően olyan kúton kell tankolni, ahol az ember feltételezi, hogy nem taknyolja az üzemeltetője a nyálat. Ez lehet akár shell, vagy lukoil, mol, bármi.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10595 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 17:32:54 »

Ha már felhoztátok az üzemanyag témát... inkább az adalékokról lenne kérdésem.
Szerintetek mennyire érdemes Spuri, STP, stb. adalékokat használni?
Nem oldja föl a koszt és nem lesz tőle dugulás a rendszerben?
 integet2
De, lehet. 2T olajat adagolj bele inkább, attól nem lesz baja, és ad kenést. Én mondjuk nem használom sem ezt, sem azt.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10596 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 20:20:56 »

Szia!

Akkor minden bizonnyal 90LE-s a géped VP30-as adagolóval, AC nélkül. Azokban nincs MAF. Alapvetően olyan kúton kell tankolni, ahol az ember feltételezi, hogy nem taknyolja az üzemeltetője a nyálat. Ez lehet akár shell, vagy lukoil, mol, bármi.

Oda van irva a neve alá milyen kocsija van.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #10597 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:10:23 »

Ha már felhoztátok az üzemanyag témát... inkább az adalékokról lenne kérdésem.
Szerintetek mennyire érdemes Spuri, STP, stb. adalékokat használni?
Nem oldja föl a koszt és nem lesz tőle dugulás a rendszerben?
 integet2
Ki miben hisz. Valaki esküszik rá. Bármilyen adalékot használtam, még soha nem lett annyival jobb, hogy másodszor is használtam volna. Ellenben 2T olajat használok. Csak szintetikus jó. Egy tank 1 deci. De néha kimarad, akkor sem érezni, hogy más lenne. Rosszabb nem lett.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #10598 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:58:13 »

Hali !!
Szerintetek ez a turbócső ez hol van , ez a S-alakú cső amit függőlegesnek mondanak ami a COOLER utáni és ami rámegy az EGR fém csővére az akksi alatt. ez jó lehet az S helyett vagy ez pont az ??


« Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 08:11:19 írta Peter tddi » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10599 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 23:02:55 »

hűha, van ám zavar vigyor3

2001/10 után gyártott mondeokon nem változó geometrás turbo van, és azokhuz már nincs maf sem, mivel nem kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.