Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
228
229
230
231
232
233
234
[
235
]
236
237
238
239
240
241
242
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113547 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11700 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 13:39:02 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.05 csütörtök, 13:36:19
az érdekes az,hogy Ervin 1xsem panaszkodott....
Mee' biztos 2-bő' 4-be vált, tempomatként meg rátesz egy téglát a pedálra
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11701 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 13:39:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.06.05 csütörtök, 13:37:04
de ő nem igy gondolta...ennyi.
pedig akkor valamit ő másként lát.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11702 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 13:47:38 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.06.05 csütörtök, 13:39:25
pedig akkor valamit ő másként lát.....
Ő is látta, de azt mondta hogy vissza gyárira és ugy legyen jó, utánna vissza chip...de nem lett jó azóta se gyári szoftal ezekszerint...
Őszintén enyém jó meg amiket csináltunk vagy segitettem mind jó...többi nem az én dolgom.
Fix lendkerekes, 6 sebességes TDDI sincs sok enyémen kivül ,főleg ennyifajta turbóval és mindig jó volt...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.05 csütörtök, 13:51:34 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11703 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 14:40:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.06.05 csütörtök, 13:47:38
Ő is látta, de azt mondta hogy vissza gyárira és ugy legyen jó, utánna vissza chip...de nem lett jó azóta se gyári szoftal ezekszerint...
Őszintén enyém jó meg amiket csináltunk vagy segitettem mind jó...többi nem az én dolgom.
Fix lendkerekes, 6 sebességes TDDI sincs sok enyémen kivül ,főleg ennyifajta turbóval és mindig jó volt...
a gyárilag vgt-s tddi-kel van inkább a baj, ahogy kiderült, nekünk is a gyárilag wg-s 2002-esnek semmi ilyen baja nincs.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11704 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 16:17:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.06.05 csütörtök, 14:40:39
a gyárilag vgt-s tddi-kel van inkább a baj, ahogy kiderült, nekünk is a gyárilag wg-s 2002-esnek semmi ilyen baja nincs.
Azt mondják Ervin-é is gyárilag vgt-s és nincs baja, de ezt ő jobban tudja...
Akkor egy FGT-s ECU-t kell belepróbálni...a VGT-s helyére...vagy olyan szoftvert rátolni.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11705 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 19:57:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.06.05 csütörtök, 12:48:25
mitől lenne nyomása?
nem a nyomást veszi el, hanem üzemanyagot nem ad.
Ebben teljesen igazad van, önmagában vészüzemben a turbonyomás nem elég. Kell neki az üzemanyag is.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11706 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 20:23:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.06.05 csütörtök, 13:37:04
Nem tudom, enyém tökéletes minden fordulatszám és sebességtartományban...nem sziporkázom tovább de szinte tökéletes...
Mind változóval,mind fix-el az volt...Fix-re visszatértem végül, ezzel a legjobb számomra 1,5-ös nyomással...és ez kb 1500-tól megindul és végig 1,5-öt tart.
Janiét néztük, de nem volt világos mi a baj (annyira nemis agyaltunk rajta azért), chip-el meg turbó állitással szerintem elég jó lett...de ő nem igy gondolta...ennyi.
Ha meg tudtuk volna olyanra csinálni mint a Te autód, akkor még mindig a 6-os lenne fent. Piszok jól ment, de arányaival a 3.-ban ugyanannyival gyengébb maradt minden "állítás" után mint előtte. Ezt Te is érezted. Most minden a gyári, ECU, szoftver, turbo, váltó... És megkockáztatom hogy így jobban megy és jobbanfogyaszt főleg rövid utakon, mint a 6-os váltóval. 500km után még majdnem 3/4-edig van a tank.....
Viszont ha marad ez az autó nálam akkor visszaírjuk rá azt az "utolsó" csippet.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11707 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 21:46:21 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.06.05 csütörtök, 19:57:50
Ebben teljesen igazad van, önmagában vészüzemben a turbonyomás nem elég. Kell neki az üzemanyag is.
Nem kaját nem ad, a turbót nem nyitja be, szűkben marad mert a 6-os miatt elcsúszott a karakterisztika....nyomod neki és lassan benyitja és lassan megis indul, szűk geóval nyilván folytja a motort ilyenkor...erre mondtam a fixet mivel saját magát vezérli nem lehet ez probléma.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11708 Dátum:
2014.06.06 péntek, 07:19:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.06.05 csütörtök, 21:46:21
Nem kaját nem ad, a turbót nem nyitja be, szűkben marad mert a 6-os miatt elcsúszott a karakterisztika....nyomod neki és lassan benyitja és lassan megis indul, szűk geóval nyilván folytja a motort ilyenkor...erre mondtam a fixet mivel saját magát vezérli nem lehet ez probléma.
kaját nem ad, a nyomáslabdás vgt-t sem az vezérli és mégsem megy. + ha kaját adna és levegőt elvenné akkor kormolna mint a hülye, főleg chipesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11709 Dátum:
2014.06.06 péntek, 15:01:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.06.06 péntek, 07:19:50
kaját nem ad, a nyomáslabdás vgt-t sem az vezérli és mégsem megy. + ha kaját adna és levegőt elvenné akkor kormolna mint a hülye, főleg chipesen
akkor kaját nem ad, azt ennyi...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.06 péntek, 15:03:59 írta Bunyek
»
Naplózva
gege555
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11710 Dátum:
2014.06.07 szombat, 20:47:13 »
Sziasztok
(2001, MK3 - 2.0 TDDI)
TDDI anomáliám lenne
A napokban tapasztaltam, hogy gázolaj szagot fúj be a klíma. Először nem jöttem rá a forrásra, de végül meglett, a motorról eltávolítva a műanyag pingpong asztalt láthatóvá vált, hogy a befecskendezők mellett áll a gázolaj (a képen feketével jelölt terület, ha nem lennék világos
). természetesen letöröltem, de újra termelődött.
Milyen okai lehetnek a szivárgásnak? Mármint mi a legvalószínűbb, hogy honnan jön a cucc?
Nagyon várom a hozzáértők, esetleg tapasztalattal bírók válaszát, hogy mi lehet a probléma, mert gázolaj szagban nem olyan jó csapatni.
Üdv és köszi az ötleteket
G
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11711 Dátum:
2014.06.07 szombat, 20:59:02 »
Idézetet írta: gege555 - 2014.06.07 szombat, 20:47:13
Sziasztok
(2001, MK3 - 2.0 TDDI)
TDDI anomáliám lenne
A napokban tapasztaltam, hogy gázolaj szagot fúj be a klíma. Először nem jöttem rá a forrásra, de végül meglett, a motorról eltávolítva a műanyag pingpong asztalt láthatóvá vált, hogy a befecskendezők mellett áll a gázolaj (a képen feketével jelölt terület, ha nem lennék világos
). természetesen letöröltem, de újra termelődött.
Milyen okai lehetnek a szivárgásnak? Mármint mi a legvalószínűbb, hogy honnan jön a cucc?
Nagyon várom a hozzáértők, esetleg tapasztalattal bírók válaszát, hogy mi lehet a probléma, mert gázolaj szagban nem olyan jó csapatni.
Üdv és köszi az ötleteket
G
Szia!
Csak a nagynyomású csöveknél a hollander mellett (próbáld meghúzni 17-es kulccsal) vagy a résolaj csöveknél jöhet gázolaj (itt nézd meg nem repedt-e a cső vagy nincs-e lelazulva valamelyik csatlakozónál, ehhez 10-es dugókulcs kell.)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gege555
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11712 Dátum:
2014.06.07 szombat, 21:06:42 »
Köszi, akkor ezt hnap csekkolom kicsit több természetes fényben
Idézetet írta: Ervin - 2014.06.07 szombat, 20:59:02
Szia!
Csak a nagynyomású csöveknél a hollander mellett (próbáld meghúzni 17-es kulccsal) vagy a résolaj csöveknél jöhet gázolaj (itt nézd meg nem repedt-e a cső vagy nincs-e lelazulva valamelyik csatlakozónál, ehhez 10-es dugókulcs kell.)
Naplózva
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11713 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 22:01:32 »
Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám akadt a 2002.10. havi TDDI-vel, hogy menet közben elkezdett leállogatni eleinte ritkábban, később ha már szinte alig tudtam vele hazamenni.
Leálláskor kigyulladt az izzításjelző, illetve leállás előtt visszaesett a fordulatszámmérő. Egy ismerősömnél hibakódot olvastunk, 0255, és 0335 volt benne emlékeim szerint. Az utóbbi a főtengely fordulatszám jeladó hibájára, a másik az adagoló szivattyú hibájára utal.
Kicseréltem a jeladót, de a hiba továbbra is fennáll, sőt a próbaútró vontatva jöttem vissza, mert már be sem indul, csak teker az önindító, közben villog az izzításjelzö.
A kiszerelt jeladó egyébként tele volt fémreszelékkel, gondolom a lendkeréktől.
Örömmel venném ha lenne valami tipp mit nézzek, vagy nézessek még meg.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11714 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 22:18:56 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2014.06.08 vasárnap, 22:01:32
Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám akadt a 2002.10. havi TDDI-vel, hogy menet közben elkezdett leállogatni eleinte ritkábban, később ha már szinte alig tudtam vele hazamenni.
Leálláskor kigyulladt az izzításjelző, illetve leállás előtt visszaesett a fordulatszámmérő. Egy ismerősömnél hibakódot olvastunk, 0255, és 0335 volt benne emlékeim szerint. Az utóbbi a főtengely fordulatszám jeladó hibájára, a másik az adagoló szivattyú hibájára utal.
Kicseréltem a jeladót, de a hiba továbbra is fennáll, sőt a próbaútró vontatva jöttem vissza, mert már be sem indul, csak teker az önindító, közben villog az izzításjelzö.
A kiszerelt jeladó egyébként tele volt fémreszelékkel, gondolom a lendkeréktől.
Örömmel venném ha lenne valami tipp mit nézzek, vagy nézessek még meg.
Kap gázolajat az adagoló?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11715 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 22:22:31 »
A szivattyút nem hallottam zümmögni hátulról.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11716 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 22:33:05 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2014.06.08 vasárnap, 22:22:31
A szivattyút nem hallottam zümmögni hátulról.
Először az ac pumpát nézd meg működik e.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11717 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 22:37:44 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2014.06.08 vasárnap, 22:22:31
A szivattyút nem hallottam zümmögni hátulról.
Ott lehet a
kutya elesve
.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11718 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 22:53:57 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2014.06.08 vasárnap, 22:22:31
A szivattyút nem hallottam zümmögni hátulról.
ütögesd meg jól az AC-d, lehet beindul. Ha igen, tuti az a baja.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
papama
Vendég
TDDi motor
«
Új hozzászólás #11719 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 23:32:47 »
Sziasztok!
2.0 TDDI kétszer leállt előzés után, ma 2000 fordulat alatt rángatott, de ha odaléptem a gáznak, akkor ment rángatás nélkül. 5-ben viszont hiába nyomtam nem ment 2000 Fordulat fölé.
Üzemanyag dugulás, főtengely fordulatszám érzékelő? Amúgy hol találom az érzékelőt? Unixon 3 féle holtponti jeladót hoz Cromax csak 1-et vezérműtengely fordulatszámmérőt. Melyik kell?
Köszi a válaszokat.....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.09 hétfő, 00:08:16 írta papama
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11720 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 00:38:58 »
Idézetet írta: papama - 2014.06.08 vasárnap, 23:32:47
Sziasztok!
2.0 TDDI kétszer leállt előzés után, ma 2000 fordulat alatt rángatott, de ha odaléptem a gáznak, akkor ment rángatás nélkül. 5-ben viszont hiába nyomtam nem ment 2000 Fordulat fölé.
Üzemanyag dugulás, főtengely fordulatszám érzékelő? Amúgy hol találom az érzékelőt? Unixon 3 féle holtponti jeladót hoz Cromax csak 1-et vezérműtengely fordulatszámmérőt. Melyik kell?
Köszi a válaszokat.....
Di-ben nincs vezérműtengely pozíció szenzor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
papama
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11721 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 05:48:41 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 00:38:58
Di-ben nincs vezérműtengely pozíció szenzor.
Néztem az oldalon a hozzászólásokban, azért vagyok bizonytalan. Hiba oka lehet dugulás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11722 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:50:53 »
Idézetet írta: papama - 2014.06.08 vasárnap, 23:32:47
Sziasztok!
2.0 TDDI kétszer leállt előzés után, ma 2000 fordulat alatt rángatott, de ha odaléptem a gáznak, akkor ment rángatás nélkül. 5-ben viszont hiába nyomtam nem ment 2000 Fordulat fölé.
Üzemanyag dugulás, főtengely fordulatszám érzékelő? Amúgy hol találom az érzékelőt? Unixon 3 féle holtponti jeladót hoz Cromax csak 1-et vezérműtengely fordulatszámmérőt. Melyik kell?
Köszi a válaszokat.....
ac pumpa...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11723 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:52:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 00:38:58
Di-ben nincs vezérműtengely pozíció szenzor.
de ckp igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11724 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 12:26:14 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.09 hétfő, 10:52:00
de ckp igen.
És? Ki mondta, hogy nincs?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
papama
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11725 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 18:36:47 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.09 hétfő, 10:50:53
ac pumpa...
Hogy tudom ellenőrizni az AC pumpát. Ha ráadom gyújtást semmi hangot nem ad.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11726 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 18:42:45 »
Idézetet írta: papama - 2014.06.09 hétfő, 18:36:47
Hogy tudom ellenőrizni az AC pumpát. Ha ráadom gyújtást semmi hangot nem ad.
Az nem annyira jó.
Vedd le a szűrőnél a beérkező csövet, zárd rövidre a relénél az AC-t és ha nem jön Go, akkor bizony rossz.
Esetleg lehet kábel, csatlakozás hiba a szivattyúnál....de kevésbé valószínű.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
papama
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11727 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 18:44:16 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 18:42:45
Az nem annyira jó.
Vedd le a szűrőnél a beérkező csövet, zárd rövidre a relénél az AC-t és ha nem jön Go, akkor bizony rossz.
Esetleg lehet kábel, csatlakozás hiba a szivattyúnál....de kevésbé valószínű.
Köszi
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11728 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 19:21:07 »
Idézetet írta: papama - 2014.06.09 hétfő, 18:36:47
Hogy tudom ellenőrizni az AC pumpát. Ha ráadom gyújtást semmi hangot nem ad.
Gyújtáson még nem dolgozik az AC. Beindítod az autót és a jobb hátsó keréknél hallani lehet.....ha működik.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
papama
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11729 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 20:42:39 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.06.09 hétfő, 19:21:07
Gyújtáson még nem dolgozik az AC. Beindítod az autót és a jobb hátsó keréknél hallani lehet.....ha működik.
Semmit nem hallok aláfeküdtem, úgy próbáltam gyújtáson is és utána beindítottuk, na azon nem hallottam semmit. Nem tudjátok relé hol van és melyik lábat kell összezárni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11730 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 20:49:01 »
Idézetet írta: papama - 2014.06.09 hétfő, 20:42:39
Semmit nem hallok aláfeküdtem, úgy próbáltam gyújtáson is és utána beindítottuk, na azon nem hallottam semmit. Nem tudjátok relé hol van és melyik lábat kell összezárni?
Akku mellett van és a 30 és 87-es lábat kell összezárni.
Van több relé is a dobozban, nyilván az ac relénél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
papama
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11731 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 21:39:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 20:49:01
Akku mellett van és a 30 és 87-es lábat kell összezárni.
Van több relé is a dobozban, nyilván az ac relénél.
Akkor jó helyen kerestem
kösz
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11732 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 22:29:09 »
Idézetet írta: papama - 2014.06.09 hétfő, 21:39:54
Akkor jó helyen kerestem
kösz
Egyszerűbb egy hosszú vezeték az akkuról egyenest az ac csatlakozójára ha nem zizeg nem morog akkor kuka!
http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11733 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 22:30:34 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.06.09 hétfő, 22:29:09
Egyszerűbb egy hosszú vezeték az akkuról egyenest az ac csatlakozójára ha nem zizeg nem morog akkor kuka!
http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989
Nem egyszerűbb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11734 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 22:39:11 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 22:30:34
Nem egyszerűbb.
Számomra egyszerűbb volt mint indítani és közben alámászni mindez egyedül.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11735 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 22:41:09 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.06.09 hétfő, 22:39:11
Számomra egyszerűbb volt mint indítani és közben alámászni mindez egyedül.
Nem kell indítani.
Írtam, hogy a relé kapcsolt lábait össze kell zárni és ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11736 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 22:46:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 22:41:09
Nem kell indítani.
Írtam, hogy a relé kapcsolt lábait össze kell zárni és ennyi.
Úgy is egyszerű valóban. Nekem tavaly télen állt meg -5 fok kezem fagyva találtam egy drótot ez volt egy gyors megoldás a tesztre!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11737 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 23:02:25 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.06.09 hétfő, 22:46:26
Úgy is egyszerű valóban. Nekem tavaly télen állt meg -5 fok kezem fagyva találtam egy drótot ez volt egy gyors megoldás a tesztre!
Télen meg kevésbé komfortos alámászni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11738 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 23:23:29 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 23:02:25
Télen meg kevésbé komfortos alámászni....
Cserét nem tudtam másképp megoldani.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
papama
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11739 Dátum:
2014.06.10 kedd, 13:14:57 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.06.09 hétfő, 23:23:29
Cserét nem tudtam másképp megoldani.
Erre jutottam én is, délután megteszem:)
Naplózva
Szabolcs87
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11740 Dátum:
2014.06.10 kedd, 18:23:17 »
Hello everybody!
Olyan gondom van h NEM MŰKÖDNEK A HŰTŐVENTILLÁTORAIM.
2001-es, 90LE-s TDDI-ről van szó. Vasárnap egy jó hegyi kaptatón sikerült felrottyantani a vizet. Viszont mikor félreálltam visszahűteni, észrevettem h ventillátoroknak eszük ágában sincs elindulni.
Biztosítékokat ellenőriztem. Mindegyik OK.
Ötlet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11741 Dátum:
2014.06.10 kedd, 18:38:19 »
Idézetet írta: Szabolcs87 - 2014.06.10 kedd, 18:23:17
Hello everybody!
Olyan gondom van h NEM MŰKÖDNEK A HŰTŐVENTILLÁTORAIM.
2001-es, 90LE-s TDDI-ről van szó. Vasárnap egy jó hegyi kaptatón sikerült felrottyantani a vizet. Viszont mikor félreálltam visszahűteni, észrevettem h ventillátoroknak eszük ágában sincs elindulni.
Biztosítékokat ellenőriztem. Mindegyik OK.
Ötlet?
Ha direktre zárod a reléknél az érintkezőket úgyse indul egyik sem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
papama
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11742 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:06:42 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.06.09 hétfő, 22:29:09
Egyszerűbb egy hosszú vezeték az akkuról egyenest az ac csatlakozójára ha nem zizeg nem morog akkor kuka!
http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989
Sziasztok!
Megy az AC pumpa, de épp hogy pisil és néha nem nyom semmit, ez normális, mert itt a fórumon olvastam, hogy 1.4 bárral kellene nyomni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11743 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:10:22 »
Idézetet írta: papama - 2014.06.10 kedd, 21:06:42
Sziasztok!
Megy az AC pumpa, de épp hogy pisil és néha nem nyom semmit, ez normális, mert itt a fórumon olvastam, hogy 1.4 bárral kellene nyomni.
Ugye nem komoly a kérdés, miszerint a
"épp hogy pisil és néha nem nyom semmit"
normális-e?
Persze, hogy nem.
Cseréld ki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
papama
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11744 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:16:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.10 kedd, 21:10:22
Ugye nem komoly a kérdés, miszerint a
"épp hogy pisil és néha nem nyom semmit"
normális-e?
Persze, hogy nem.
Cseréld ki.
Okéé így gondoltam, csak..... am mekkora nyomásnak kell lennie?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11745 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:25:12 »
Idézetet írta: papama - 2014.06.10 kedd, 21:16:26
Okéé így gondoltam, csak..... am mekkora nyomásnak kell lennie?
Amit oda veszel, az elegendő nyomást tud.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
papama
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11746 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:28:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.10 kedd, 21:25:12
Amit oda veszel, az elegendő nyomást tud.
Rendben. Köszi a választ
Naplózva
Szabolcs87
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11747 Dátum:
2014.06.10 kedd, 21:49:07 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.10 kedd, 18:38:19
Ha direktre zárod a reléknél az érintkezőket úgyse indul egyik sem?
Ott melyik lábakat kell dierktre zárni? Nemám még nagyobb kárt csinálok.... :\
Most proóbálkoztam, direktbe adtam tápot a ventilátorokra. Úgy működött mindkettő. Viszont azt vettem észre h a hűtő egyik alsó sarkába menő vezeték csatija nincs a helyzet magaslatán. Azt rendbe raktam, de már nem tudtam úgy megterhelni h bemelegítsem bekapcsolási hőmérsékletig.
Ott a hűtő sarkánál mihez megy az a csati? Az okozhatja a problémát?
Vkinek vmi tapasztalat?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11748 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:21:20 »
Idézetet írta: Szabolcs87 - 2014.06.10 kedd, 21:49:07
Ott melyik lábakat kell dierktre zárni? Nemám még nagyobb kárt csinálok.... :\
Most proóbálkoztam, direktbe adtam tápot a ventilátorokra. Úgy működött mindkettő. Viszont azt vettem észre h a hűtő egyik alsó sarkába menő vezeték csatija nincs a helyzet magaslatán. Azt rendbe raktam, de már nem tudtam úgy megterhelni h bemelegítsem bekapcsolási hőmérsékletig.
Ott a hűtő sarkánál mihez megy az a csati? Az okozhatja a problémát?
Vkinek vmi tapasztalat?
Igen okozhat. Nem kell sokat melegíteni kapcsold be a klimát és el kell indulnia a ventinek is.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11749 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:23:02 »
Idézetet írta: Szabolcs87 - 2014.06.10 kedd, 21:49:07
Ott melyik lábakat kell dierktre zárni? Nemám még nagyobb kárt csinálok.... :\
Most proóbálkoztam, direktbe adtam tápot a ventilátorokra. Úgy működött mindkettő. Viszont azt vettem észre h a hűtő egyik alsó sarkába menő vezeték csatija nincs a helyzet magaslatán. Azt rendbe raktam, de már nem tudtam úgy megterhelni h bemelegítsem bekapcsolási hőmérsékletig.
Ott a hűtő sarkánál mihez megy az a csati? Az okozhatja a problémát?
Vkinek vmi tapasztalat?
A relék 30-as és 87-es lábait. Ezeket kapcsolja össze. Ha ott a tépfesz a 30-ason és összezárva a 87-esre nem indul el, akkor a ventilátorok csatlakozói vagy a ventilátoroknál lesz a hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
228
229
230
231
232
233
234
[
235
]
236
237
238
239
240
241
242
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ