Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113510 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
Szabolcs87
Vendég
« Új hozzászólás #11750 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:49:55 »

Igen okozhat. Nem kell sokat melegíteni kapcsold be a klimát és el kell indulnia a ventinek is.

És mi az a cucc? Ha cserélni akarnám, milyen néven kéne keresni?
Naplózva
Szabolcs87
Vendég
« Új hozzászólás #11751 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:50:30 »

A relék 30-as és 87-es lábait. Ezeket kapcsolja össze. Ha ott a tépfesz a 30-ason és összezárva a 87-esre nem indul el, akkor a ventilátorok csatlakozói vagy a ventilátoroknál lesz a hiba.

Köszi a tippet! Holnap ezt is kipróbálom...
Naplózva
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11752 Dátum: 2014.06.10 kedd, 23:28:11 »

Tankot csak leszereléssel tudom tisztítani?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11753 Dátum: 2014.06.10 kedd, 23:40:15 »

Tankot csak leszereléssel tudom tisztítani?

igen. vigyor3

máshogy még h lehetne szerinted? fejvakaras
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11754 Dátum: 2014.06.11 szerda, 00:02:19 »

igen. vigyor3

máshogy még h lehetne szerinted? fejvakaras

Rosszul kérdeztem bocs, Az ülés alatt lévő nyíláson át valamit kitisztítani lehetséges?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11755 Dátum: 2014.06.11 szerda, 06:46:35 »

Rosszul kérdeztem bocs, Az ülés alatt lévő nyíláson át valamit kitisztítani lehetséges?
Nőgyógyász vagy?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
papama
Vendég
« Új hozzászólás #11756 Dátum: 2014.06.11 szerda, 08:17:31 »

Nőgyógyász vagy?


Hát nem, akk marad a leszedés Sad
Naplózva
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #11757 Dátum: 2014.06.11 szerda, 11:02:32 »

Sziasztok!
1900-2000 fordulat között érzem hogy megtorpan az autó egy pillanatra mielőtt elkezd haladni. Jól sejtem hogy ez az AC pumpa elhalálozásának előjele? Esetleg megér egy próbát először a GO szűrőt kicserélni hátha összekapja magát? AC pumpából van valami ökölszabály hogy csak gyárit érdemes vagy pl. Bosch is megteszi?
Üdv  wave
Naplózva
Szabolcs87
Vendég
« Új hozzászólás #11758 Dátum: 2014.06.11 szerda, 12:20:47 »

Na találtam itt pár érdekes dolgot a forumon ezzel kapcsolatban:

Nekem mar 2 eve ,h osszegett az ellenalas ami a fokozatokert felelos.vettem bontottan ,feltettem,es radugtam a csatikat.@ nap mulva osszegett a generatotrom.Na vettem uj generatort,ismet radugtam,2 nap mulva az is osszeget.,visszacsereltem,garancia alapon.Aztan levettem a csatikat,es azota semmi baja a generatoromnak.Az ellenalas kiiktatsaval az a jelenseg,h amikor melegszik a motor,vagy a klimaban megni a nyomas,olyankor bekapcsol max fordulaton ,megy ugy 15 masodpercig,es leall,aztan amikor kell ujrabekapcs maxon es igy tovabb.

annak az ellenálásnak pont az alényege hogy azzal szabályozza a 2-es ventilátort, ha összeég akkor csak ki-be tudja kapcsolni maxon(tekintélytparancsolóan eplus2)
Nekem is összeégett én levágtam a csába a csatikat és csokival összehúztam őket és új sarukat tettem rájuk,azóta is tökéletes.


Ha jol olvastam a huto jobb oldalál alul (szemben állva a kocsinak) van valamiféle ellenállás, és ott lehet a gond.



Hello! Sikerült végül megoldást találni?

Nekem hasonló a problémám. Viszont nekem egyik ventim se kapcsol be. Ott az ellenállásnál levettem a csatit, és nekem is össze volt égve... :\
Mi végülis a bevált teendő?
Ki kell kötni azt az ellenállást a francba?

Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11759 Dátum: 2014.06.11 szerda, 16:19:43 »

Sziasztok!
1900-2000 fordulat között érzem hogy megtorpan az autó egy pillanatra mielőtt elkezd haladni. Jól sejtem hogy ez az AC pumpa elhalálozásának előjele? Esetleg megér egy próbát először a GO szűrőt kicserélni hátha összekapja magát? AC pumpából van valami ökölszabály hogy csak gyárit érdemes vagy pl. Bosch is megteszi?
Üdv  wave

Szerintem ez nem AC probléma....pont abban a fordulatszám tartományban állít előtöltést az adagoló (kicsit a hangja is más). 
A helyedben megcsinálnám ezt: http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val 
Egyébként a gyári = Bosch. (csak ford logo nélkül fele annyiba kerül) 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11760 Dátum: 2014.06.11 szerda, 16:23:17 »

Hello! Sikerült végül megoldást találni?

Nekem hasonló a problémám. Viszont nekem egyik ventim se kapcsol be. Ott az ellenállásnál levettem a csatit, és nekem is össze volt égve... :\
Mi végülis a bevált teendő?
Ki kell kötni azt az ellenállást a francba?



A csati az összeég...tipushiba. Én levágtam és tettem rá csúszósarukat. 
 Viszont attól megy a ventilátor (nekem ment)....csak a magasabb fokozatban.   Az ellenállást ellenőrizd.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11761 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:17:11 »


Egyébként a gyári = Bosch. (csak ford logo nélkül fele annyiba kerül) 
2001-esnél van ez még fordítva is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #11762 Dátum: 2014.06.11 szerda, 23:31:11 »

A csati az összeég...tipushiba. Én levágtam és tettem rá csúszósarukat. 
 Viszont attól megy a ventilátor (nekem ment)....csak a magasabb fokozatban.   Az ellenállást ellenőrizd.

Ennek lehet jele hogy amikor felkapcsol a venti látom a fényszórón hogy egy pillanatra elsötétül? Mintha valami komoly nagy áramfelvétel lenne a rendszerben  szomoru1  police
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11763 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 20:01:13 »

Ennek lehet jele hogy amikor felkapcsol a venti látom a fényszórón hogy egy pillanatra elsötétül? Mintha valami komoly nagy áramfelvétel lenne a rendszerben  szomoru1  police

Ha (csak) a magasabb fokozatot kapcsolja akkor simán lehet....
Érdemes megnézni az előtét ellenállás csatlakozóját. Húzd le és nézz bele....tuti össze lesz égve.   Smiley 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11764 Dátum: 2014.06.13 péntek, 23:05:21 »

valakinek akinek van működő etís linkeljen már egy képet a tank bekötéséről(üzemanyag csövek, ac stb) esetleg egy működő etis is jöhetne:D
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11765 Dátum: 2014.06.13 péntek, 23:07:01 »

valakinek akinek van működő etís linkeljen már egy képet a tank bekötéséről(üzemanyag csövek, ac stb) esetleg egy működő etis is jöhetne:D


Tank bekötése?
Nem lehet eltéveszteni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11766 Dátum: 2014.06.13 péntek, 23:08:10 »

Tank bekötése?
Nem lehet eltéveszteni.
kivétel ha tdci tank van fent Cheesy
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11767 Dátum: 2014.06.13 péntek, 23:14:16 »

kivétel ha tdci tank van fent Cheesy
Na igen.....
Nézd meg a tank tetején, hogy melyik a ki és be, aztán úgy kösd be.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11768 Dátum: 2014.06.14 szombat, 06:40:49 »

kivétel ha tdci tank van fent Cheesy
nekem is az került fel, de ugyan olyan volt mint a tddi Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ewyng
Vendég
« Új hozzászólás #11769 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 09:53:30 »

Sziasztok.uj vagyok még az oldalon mert most lettem gazdája egy 2001 es mondeonak ami 2000tddi motorral szerelt.máris egy kérdéssel fordulnák hozzátok.hogyan lehet kicserélni  az első  hosszbordás szíjat?én nézegettem de ott nagyon nincs hely!előre is köszönöm!üdv mindeniket!


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11770 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 11:21:41 »

Sziasztok.uj vagyok még az oldalon mert most lettem gazdája egy 2001 es mondeonak ami 2000tddi motorral szerelt.máris egy kérdéssel fordulnák hozzátok.hogyan lehet kicserélni  az első  hosszbordás szíjat?én nézegettem de ott nagyon nincs hely!előre is köszönöm!üdv mindeniket!



lekell venni a generátort.nem vészes,otthon is kivitelezhető.meg jól jön hozzá egy szíjlazító.megtalálod a vikis cikkek között!A többi cikket is tanulmányozd,mert ott sok kérdésedre megtalálod a választ.és az FAQ ban is.

http://mondeo.hu/index.php?board=30.0

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kezd%C5%91lap
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ewyng
Vendég
« Új hozzászólás #11771 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 15:13:40 »

Köszönöm  máris  sokat segítettél!egy ujjabb infó?a tddi motorokon is van egr szelep?ha igen merre?nagyon sokat írtatok róla ezért érdekelne!

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11772 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:39:06 »

Köszönöm  máris  sokat segítettél!egy ujjabb infó?a tddi motorokon is van egr szelep?ha igen merre?nagyon sokat írtatok róla ezért érdekelne!


Persze.a kipufogó öntvény aljáról csatlakozik és a váltó mögött van a tűzfal felé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ewyng
Vendég
« Új hozzászólás #11773 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 18:38:57 »

Köszönöm  javasoljátok a dugózást ennél  a típusnál is?



Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11774 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 18:47:24 »

Köszönöm  javasoljátok a dugózást ennél  a típusnál is?




persze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11775 Dátum: 2014.06.17 kedd, 15:10:57 »

ha valaki ráér, fotozza már le lécci a tanknak azt a részét ahol az ac van , a csövezés érdekel.
köszi
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
ewyng
Vendég
« Új hozzászólás #11776 Dátum: 2014.06.17 kedd, 18:41:05 »

Köszi majd neki gyűrkőzöm!


Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11777 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 12:32:43 »

ha valaki ráér, fotozza már le lécci a tanknak azt a részét ahol az ac van , a csövezés érdekel.
köszi



ez megoldódott, cserébe előjött egy nagyobb gond, emelkedik az olajszint...
kb 200km alatt a maxig töltött olaj felment a nívó műanyag tetejére.
az olaj nagyon híg , és elég büdös..
tippek esetleg , szerintem go kerül bele valahogy , az hogy hogy nemtudom
jövőhéten visszatesszük a régi csúcsokat, ismét olajat cserélek és majd kiderül

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11778 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 19:52:37 »


ez megoldódott, cserébe előjött egy nagyobb gond, emelkedik az olajszint...
kb 200km alatt a maxig töltött olaj felment a nívó műanyag tetejére.
az olaj nagyon híg , és elég büdös..
tippek esetleg , szerintem go kerül bele valahogy , az hogy hogy nemtudom
jövőhéten visszatesszük a régi csúcsokat, ismét olajat cserélek és majd kiderül


kompressziót is mérjetek.....! Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11779 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 20:03:26 »

kompressziót is mérjetek.....! Undecided

igen az is tervben van ,csak közbetét kell a mérőhöz.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #11780 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 18:11:28 »


ez megoldódott, cserébe előjött egy nagyobb gond, emelkedik az olajszint...
kb 200km alatt a maxig töltött olaj felment a nívó műanyag tetejére.
az olaj nagyon híg , és elég büdös..
tippek esetleg , szerintem go kerül bele valahogy , az hogy hogy nemtudom
jövőhéten visszatesszük a régi csúcsokat, ismét olajat cserélek és majd kiderül



Gyűrűtörésnek hangzik de ne legyen igazam  szomoru1
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11781 Dátum: 2014.06.24 kedd, 19:34:18 »

Sziasztok!

Most ez a hang van,már kivagyok a fogyasztás is meg nőt.
Valaki? falbav

http://data.hu/get/7826411/VID_20140624_072919.mp4
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11782 Dátum: 2014.06.24 kedd, 19:48:51 »

Sziasztok!

Most ez a hang van,már kivagyok a fogyasztás is meg nőt.
Valaki? falbav

http://data.hu/get/7826411/VID_20140624_072919.mp4


Hát ebből így pont semmit nem lehet meghatározni.

Nekem is 8.0-8.1 körül szokott mutatni az átlag fogyasztás kijelzőm.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11783 Dátum: 2014.06.24 kedd, 20:10:16 »

Hát ebből így pont semmit nem lehet meghatározni.

Nekem is 8.0-8.1 körül szokott mutatni az átlag fogyasztás kijelzőm.  Cool
Ugy néz ki a dolog hogy 1800 körül elkezd kerregni gyorsítás közben.
Ha nyomom neki akkor nem hallani.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11784 Dátum: 2014.06.24 kedd, 21:03:37 »

Ugy néz ki a dolog hogy 1800 körül elkezd kerregni gyorsítás közben.
Ha nyomom neki akkor nem hallani.

Nos azért annyira szerintem nem vészes. A TDDI elvileg ilyen durván vált épp 1800 fordulatnál előtöltést az adagoló. Erőteljes gyorsításkor nem feltűnő de terheletlenül elég idétlen traktor lesz belőle. Azt inkább nem értem hogy ez miért most tűnt fel. Szóval nyugi kb míg ki nem rohad alólad ilyen lesz!  wave
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11785 Dátum: 2014.06.24 kedd, 21:28:51 »

Nos azért annyira szerintem nem vészes. A TDDI elvileg ilyen durván vált épp 1800 fordulatnál előtöltést az adagoló. Erőteljes gyorsításkor nem feltűnő de terheletlenül elég idétlen traktor lesz belőle. Azt inkább nem értem hogy ez miért most tűnt fel. Szóval nyugi kb míg ki nem rohad alólad ilyen lesz!  wave
Lehet igazad van.
de ez csak egy ideje van eddig nem hallottam és mióta ez van megnőt a fogyasztásom is.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11786 Dátum: 2014.06.24 kedd, 21:59:20 »

Lehet igazad van.
de ez csak egy ideje van eddig nem hallottam és mióta ez van megnőt a fogyasztásom is.
Szerintem nem ettől nőtt meg. Esetleg klíma használat, gumi, több városi forgalom stb. 
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11787 Dátum: 2014.06.25 szerda, 08:56:07 »

Szerintem nem ettől nőtt meg. Esetleg klíma használat, gumi, több városi forgalom stb. 
Hát lehet.Most valahogy meg probálom kideriteni hogy az előtöltés állítás müködik-e.Probáltam fordulaton kitartani 1800 körül ahol vált de vagy nem találtam el vagy tényleg nem müködik.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #11788 Dátum: 2014.06.25 szerda, 12:39:21 »


ez megoldódott, cserébe előjött egy nagyobb gond, emelkedik az olajszint...
kb 200km alatt a maxig töltött olaj felment a nívó műanyag tetejére.
az olaj nagyon híg , és elég büdös..
tippek esetleg , szerintem go kerül bele valahogy , az hogy hogy nemtudom
jövőhéten visszatesszük a régi csúcsokat, ismét olajat cserélek és majd kiderül
I Adagoló fejszelep. Szerintem.

Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11789 Dátum: 2014.06.25 szerda, 17:14:23 »


gondolom az adagoló leszerelésével javítható csak
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
EvoVI
Vendég
« Új hozzászólás #11790 Dátum: 2014.06.25 szerda, 18:11:49 »

Hello! Rávettem magam és kivettem a hőmérséklet érzékelőt mondom veszek egyet bontóból 4000-5000ft ért. Kivettem az érzékelő végén nem tudom hogy porcelánnak kellene lenni vagy csak valami piszok volt rajt.A lényeg hogy bármi volt csak félig takarta az érzékelő végén a nyilást.Kipiszkáltam visszaraktam és azóta lekopogom nincs probléma az inditásnál.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11791 Dátum: 2014.06.25 szerda, 18:14:41 »

Hello! Rávettem magam és kivettem a hőmérséklet érzékelőt mondom veszek egyet bontóból 4000-5000ft ért. Kivettem az érzékelő végén nem tudom hogy porcelánnak kellene lenni vagy csak valami piszok volt rajt.A lényeg hogy bármi volt csak félig takarta az érzékelő végén a nyilást.Kipiszkáltam visszaraktam és azóta lekopogom nincs probléma az inditásnál.


hengerfej hőmérséklet érzékelőről beszélsz? 
Naplózva
EvoVI
Vendég
« Új hozzászólás #11792 Dátum: 2014.06.25 szerda, 19:23:13 »

hengerfej hőmérséklet érzékelőről beszélsz? 

Igen arról.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11793 Dátum: 2014.06.25 szerda, 21:17:36 »

gondolom az adagoló leszerelésével javítható csak


kompresszió mérés megvolt, vezérlés felől indulva
22bar
25bar
27bar
30bar

ez elvileg nem tűnik rossznak talán 19bar a gyári tűrés ha jóltudom
régi befecsik visszakerültek, holnap turbo geo tisztítás ,ismét olajcsere és folyt köv
mióta nem megy a verda mapi szinten többszáz km-t azóta minden beszarik rajta:D
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11794 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 07:26:03 »

Igen arról.

Én úgy tudom/tudtam az csak egyszer használatos...mér is rendesen?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #11795 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:08:07 »

Reggel egy tehetséges kolléga megkért, hogy bikázzam be. Mondom persze (10e-lesz eplus2), tedd föl a kábelt. Felraktam én is az enyémre, majd indítózik. Semmi. Akkor látom, hogy füstöl a kábel! Gyorsan lekaptam és észrevettem, hogy az idióta fordítva rakta föl a polatirtást  falbav
szerencsére az enyémnek nem lett baja, de az övét nem tudom, mert címre kellett mennem. Mit okozhat egy ilyen malőr?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11796 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:51:39 »

Reggel egy tehetséges kolléga megkért, hogy bikázzam be. Mondom persze (10e-lesz eplus2), tedd föl a kábelt. Felraktam én is az enyémre, majd indítózik. Semmi. Akkor látom, hogy füstöl a kábel! Gyorsan lekaptam és észrevettem, hogy az idióta fordítva rakta föl a polatirtást  falbav
szerencsére az enyémnek nem lett baja, de az övét nem tudom, mert címre kellett mennem. Mit okozhat egy ilyen malőr?
egy rossz aksit-generátort,néhány elpukkant biztit.esetenként halott motorvezérlőt.... Roll Eyes Undecided
de bénák vagytok vazze! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11797 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 11:13:53 »

Reggel egy tehetséges kolléga megkért, hogy bikázzam be. Mondom persze (10e-lesz eplus2), tedd föl a kábelt. Felraktam én is az enyémre, majd indítózik. Semmi. Akkor látom, hogy füstöl a kábel! Gyorsan lekaptam és észrevettem, hogy az idióta fordítva rakta föl a polatirtást  falbav
szerencsére az enyémnek nem lett baja, de az övét nem tudom, mert címre kellett mennem. Mit okozhat egy ilyen malőr?

Gyakorlatilag bármit tönkre tehet, amiben áram mászkál  szomoru1
Amit csak tudsz, kapcsolgass végig az autón.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
« Új hozzászólás #11798 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:18:45 »

egy rossz aksit-generátort,néhány elpukkant biztit.esetenként halott motorvezérlőt.... Roll Eyes Undecided
de bénák vagytok vazze! eplus2
Ráadásul rossz topikba írtam  hehe
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11799 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:21:01 »

kompresszió mérés megvolt, vezérlés felől indulva
22bar
25bar
27bar
30bar

ez elvileg nem tűnik rossznak talán 19bar a gyári tűrés ha jóltudom
hát, a jótól is messze van.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.