Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:13:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102517 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12250 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 17:23:25 »

Had kérdezzem meg 90Le-s tddi motort chip-tuningoltatok(csináltattátok) már meg? Kiváncsi lennék valóban nyomatékosabb lett? Jobban gyorsul? nem a végsebesség érdekel hanem a városi üzemben a nyomatékosság növekedése.

Lackó

igen, kérdezd HZsoltit.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12251 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 17:38:26 »

Nem ilyet.
Ez volt.http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=rxfwvhstr5m2qpfu&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Protec volt camon rail tisztito volt a neve.Kék szinü.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.05 vasárnap, 17:41:04 írta atadzso » Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12252 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 20:43:52 »

Had kérdezzem meg 90Le-s tddi motort chip-tuningoltatok(csináltattátok) már meg? Kiváncsi lennék valóban nyomatékosabb lett? Jobban gyorsul? nem a végsebesség érdekel hanem a városi üzemben a nyomatékosság növekedése.

Lackó
igen, megéri. igaz nálam felkerült egy 130le-s tdci változógeos turboja is, 1400-tól simán autózható, előtte 2000-2200 alatt hulla volt. kunmadarason vagy 4 éve egy 130le-s tdci-bel fej-fej mellett mentünk, úgyhogy elég dinamikus tud lenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #12253 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:19:38 »


Senki?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12254 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:09:57 »

Senki?
ezek után is buta marad az a turbo. 130le tdci turboját kell felrakni és kész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #12255 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:14:29 »

ezek után is buta marad az a turbo. 130le tdci turboját kell felrakni és kész

Világos, hogy ettől nem lesz egy erőgép, de nem is annyira zsebbenyúlós mutatvány.
Csak az érdekelt volna, hogy megéri-e az a fél óra beleölt idő, érezhető változást hozna-e.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #12256 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:17:34 »

ezek után is buta marad az a turbo. 130le tdci turboját kell felrakni és kész

De ha már így szóba került, mi lesz más ha "csak" turbót cserélek? Simán kompatibilis egymással a két turbó, átalakítani nem kell semmit?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12257 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 23:07:45 »

Világos, hogy ettől nem lesz egy erőgép, de nem is annyira zsebbenyúlós mutatvány.
Csak az érdekelt volna, hogy megéri-e az a fél óra beleölt idő, érezhető változást hozna-e.
szerintem nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12258 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 23:08:14 »

De ha már így szóba került, mi lesz más ha "csak" turbót cserélek? Simán kompatibilis egymással a két turbó, átalakítani nem kell semmit?
egy 130-as tdci turbo meg a jelenlegidről a nyomásos labdát rá kell rakni és kész.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12259 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 10:30:58 »

Tanácstalan vagyok.Nem megy a kocsi 170km/h tol többet és nem is úgy húz mint ahogy kéne.Turbo rendszer nyomáspróbázva tehát nincs gond.turbo nyomás 1.2-1.3.Porlasztók lepróbálva:210BAR.Valakinek valami ötlet?Ac új, kb 30e km van benne.Nem szállít annyit amennyit kéne?Vagy cseréljek adagolót?

hát akkor a nyitónyomást tegyétek fel 240-re és jó is lessz meg nem ég vissza a csúcs....gyári 220-230, de chippest mind felállitanám 240-re.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12260 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 10:52:37 »

egy 130-as tdci turbo meg a jelenlegidről a nyomásos labdát rá kell rakni és kész.

ezt a kókány dolgot elkell felejteni...sufni tuning és *** is....aki kicsit is ért a turbókhoz az ilyet nem csinál.
Nem véletlenül csinálnak nyomásos labdát és lövik be egyedileg az adott kocsira.
Naplózva
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12261 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 15:10:39 »

Sziasztok!

2001/8 115LE TDDI indítás után 10-15 másodpercig dadogva jár, és fehér füstöt ereget, a fordulatszám is ugrál fel le, olyan mintha nem menne valamelyik henger aztán egy pillanat és semmi rángatózás tökéletesen működik.

De csak első indításnál tapasztalom utána semmi.

Merre induljak a hibakeresésben?

Előre is köszönöm.

Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #12262 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 17:07:20 »

Sziasztok!

2001/8 115LE TDDI indítás után 10-15 másodpercig dadogva jár, és fehér füstöt ereget, a fordulatszám is ugrál fel le, olyan mintha nem menne valamelyik henger aztán egy pillanat és semmi rángatózás tökéletesen működik.

De csak első indításnál tapasztalom utána semmi.

Merre induljak a hibakeresésben?

Előre is köszönöm.


Levegősödés üzemanyag ellátás AC pumpa jobb hátsó kerék környéke!
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 17:09:00 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12263 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 17:27:17 »

Levegősödés üzemanyag ellátás AC pumpa jobb hátsó kerék környéke!

Lehet mert hallok valami sziszegést ha le állítom.

Köszi megnézem.
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #12264 Dátum: 2014.10.07 kedd, 14:50:21 »

Halihó!

Rég jártam errefelé, ellenben még mindig a szeretett TDDI-met hajtom.
Porlasztócsúcs kérdésem van:

idén év elején bemérettem őket, mivel voltak jelek (hidegen összevissza jár, füst, erőtlen hyegen felfelé...stb) óra szerint 320eKm van benne, gyakorlatilag sztem 400 felett.
mérés eredménye: 1 totál xar, 2 nem jó, 1 még megfelelő.
Került bele 3 db vadi új Bosch cucc.
Azóta (mivel jelenleg aszsony használja leginkább) cca 6000km került bele.
Erre most hasonló jelenségek, ismételt mérés és erre azt hozták ki, hogy mind a 3 olyan tüneteket mutat amit rossz minőségű üzemanyag okoz. érdekesség, hogy az egyetlen gyárinál ezt nem sikerült kimutatni. Az meg senkit nem érdekel, hogy a 400eKm-t futott 13 éves gyári darabnak kutya baja.Azt mondják, hogy esélytelen nekimenni a forgalmazónak mivel üa minőségre visszavezethető hiba az nem számít. Most kapott egy ultrahangos tisztítást, aztán majd meglátjuk.

VOlt valakinek tapasztalata TDDI csúcsokkal és hasonló szívással?

Minden tapasztalatot, ötletet szívesen veszek.

kössz, előre is.
üdv,
Szendre
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12265 Dátum: 2014.10.07 kedd, 15:01:45 »

Sziasztok ! Amikor olajcserén volt a gép, akkor 6liter ment bele.. (szűrő csere is volt) így éppen a maxig ért a nívópálcán, vagy talán alatta egy hajszállal...Elmentem azóta kb 1500km-ert és a nívó pálcán a max fölé emelkedett egy olyan 3-4 mm-el. Ez normális ? Mitől hígul az olaj ? Nem habos, nem eszi a hűtőfolyadékot sem....bár a blokk tetején a porlasztóknál van némi szivárgás. Írtátok, hogy valszeg szelepfedél tömítés...ez okozhatja a többlet olajat ? Esetleg onnan lecsoroghat gázolaj a motorolajba ?
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #12266 Dátum: 2014.10.07 kedd, 19:29:07 »

Nem ilyet.
Ez volt.http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=rxfwvhstr5m2qpfu&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Protec volt camon rail tisztito volt a neve.Kék szinü.
Hát kiprobáltam a super clean-t is de sajna ugyan az maradt.Meg örit már az egész.A Filep-nél azt mondták bemérték a porlasztokat és rendbe van.De még sem.A másik kérdés hogy amikor bemérik nem lehet észre venni hogy le van ragadva?Minden esetre holnap megy vissza.A kérdés még az is hogy érdemes-e szenvedni vele vagy menjen vissza a régi aminél ezt nem csinálta,bár ott a mért nyitási érték mindegyiknél rossz volt.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12267 Dátum: 2014.10.07 kedd, 20:14:24 »

Sziasztok ! Amikor olajcserén volt a gép, akkor 6liter ment bele.. (szűrő csere is volt) így éppen a maxig ért a nívópálcán, vagy talán alatta egy hajszállal...Elmentem azóta kb 1500km-ert és a nívó pálcán a max fölé emelkedett egy olyan 3-4 mm-el. Ez normális ? Mitől hígul az olaj ? Nem habos, nem eszi a hűtőfolyadékot sem....bár a blokk tetején a porlasztóknál van némi szivárgás. Írtátok, hogy valszeg szelepfedél tömítés...ez okozhatja a többlet olajat ? Esetleg onnan lecsoroghat gázolaj a motorolajba ?
nem-nem valószínű.hamarabb kerül a hengerekből a gázolaj.....kopott gyűrűk,kopott genher.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12268 Dátum: 2014.10.07 kedd, 21:49:34 »

Sziasztok ! Amikor olajcserén volt a gép, akkor 6liter ment bele.. (szűrő csere is volt) így éppen a maxig ért a nívópálcán, vagy talán alatta egy hajszállal...Elmentem azóta kb 1500km-ert és a nívó pálcán a max fölé emelkedett egy olyan 3-4 mm-el. Ez normális ? Mitől hígul az olaj ? Nem habos, nem eszi a hűtőfolyadékot sem....bár a blokk tetején a porlasztóknál van némi szivárgás. Írtátok, hogy valszeg szelepfedél tömítés...ez okozhatja a többlet olajat ? Esetleg onnan lecsoroghat gázolaj a motorolajba ?

nekem is ez volt, adagolócsere oldotta meg , áteresztett az adagolón a szimering.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12269 Dátum: 2014.10.08 szerda, 17:42:59 »

nekem is ez volt, adagolócsere oldotta meg , áteresztett az adagolón a szimering.


Köszi, még várok vele azért. Mert lehet, hogy csak nem pont egyenes helyen állt az autó, mert ma is néztem és most ujra ott van a max jelzésnél pontosan. ( Eddig sose néztem ugyanott mindig máshol Cheesy ) ... meg ez a pár mili a nívón tényleg adóthat abból ha kicsit ferdén áll a kocsi... várok.. ha már egy centivel felette lesz akkor az egyértelmű azt hiszem, de így, hogy pár milivel alatta felette van, abból még nem vonok le inkább semmit. Amúgy pöcc, röff hidegen melegen, nem füstöl jól húz, nem csörög zörög nincs baja...sőt haver 2001-es tddi-nél még érezhetően halkabb is...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12270 Dátum: 2014.10.08 szerda, 17:49:57 »

nekem is ez volt, adagolócsere oldotta meg , áteresztett az adagolón a szimering.

egy 250ft-os szimering miatt cseréltél adagolót?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12271 Dátum: 2014.10.08 szerda, 18:40:13 »

egy 250ft-os szimering miatt cseréltél adagolót?

A szimmeringet tartóval együtt cserélte. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12272 Dátum: 2014.10.08 szerda, 23:25:15 »

egy 250ft-os szimering miatt cseréltél adagolót?


igen , mivel aztmondták adagolósok hogy csak ez nem cserélhető köűülön,de ha te ennyiért +munkadíj kicseréled akkor lehet érdekel , lesz tarcsi adagolóm
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12273 Dátum: 2014.10.08 szerda, 23:31:14 »

igen , mivel aztmondták adagolósok hogy csak ez nem cserélhető köűülön,de ha te ennyiért +munkadíj kicseréled akkor lehet érdekel , lesz tarcsi adagolóm

mi az, hogy nem cserélhető külön? max ők nem cserélik ki, mivel ez nem pénz nekik
ugyanolyan szimering van bennük a hajtásnál, mint az összes többi bosch adagolónak. 90%, hogy 20-31-7(ha rendes vastagtengelyes)
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.08 szerda, 23:35:26 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12274 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 16:04:33 »

hát akkor a nyitónyomást tegyétek fel 240-re és jó is lessz meg nem ég vissza a csúcs....gyári 220-230, de chippest mind felállitanám 240-re.
Ma cserélik az adagolót.Meglátjuk mi lesz.Ha szétszedem a porlasztót már ösze nem lehet rakni ugy hogy jó is legyen.Akkor új csúcsot kell bele rakni.Ha az agagoló csere nem oldja meg lehet rakok bele új csúcsot.De ami benne van azzal is kéne mennie 200km/h t.

Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12275 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 16:19:26 »

Ma cserélik az adagolót.Meglátjuk mi lesz.Ha szétszedem a porlasztót már ösze nem lehet rakni ugy hogy jó is legyen.Akkor új csúcsot kell bele rakni.Ha az agagoló csere nem oldja meg lehet rakok bele új csúcsot.De ami benne van azzal is kéne mennie 200km/h t.



Enyém is csak 180 at meg 3 emberrel pályán... de ilyenek miatt nem is aggasztom magam, hova annyira hajszolni... 3ezres fordulat fölé ? Sad
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12276 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:35:28 »

Ma cserélik az adagolót.Meglátjuk mi lesz.Ha szétszedem a porlasztót már ösze nem lehet rakni ugy hogy jó is legyen.Akkor új csúcsot kell bele rakni.Ha az agagoló csere nem oldja meg lehet rakok bele új csúcsot.De ami benne van azzal is kéne mennie 200km/h t.



Miért nem lehetne összerakni a porlasztót hogy jó legyen...?
Nem egyet szedtem szét meg raktam össze...sajátomról nemis beszélve...
Másik porlasztóval ki kellett volna probálni...lehet második lépcső sem jó.

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12277 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:37:51 »

Enyém is csak 180 at meg 3 emberrel pályán... de ilyenek miatt nem is aggasztom magam, hova annyira hajszolni... 3ezres fordulat fölé ? Sad

Az a helyzet hogy közvetelen dieseleket bizony kikell kormolni időnként.....azaz pl parketta 10-15 percig pályán.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12278 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:39:56 »

Az a helyzet hogy közvetelen dieseleket bizony kikell kormolni időnként.....azaz pl parketta 10-15 percig pályán.

Jöttem vele és is nem egyszer pályán padlóval 180 al 20-30 percet... sose aggasztott, hogy csak 180 at megy... beletőrödtem h ennyi a vége... úgyse megyek ennyivel, csak nagyron ritkán kis ideig... akkor meg nem oszt nem szoroz, hogy 180 v 200 Smiley

Így is levillognak a bmw-sek... Cheesy
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12279 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:43:24 »

Enyém is csak 180 at meg 3 emberrel pályán... de ilyenek miatt nem is aggasztom magam, hova annyira hajszolni... 3ezres fordulat fölé ? Sad

Azért aggasszon mert akkor nincs benne 116le.És ez baj.Nekem 170et nagyon kehesen éri el.
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12280 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 18:52:23 »

Miért nem lehetne összerakni a porlasztót hogy jó legyen...?
Nem egyet szedtem szét meg raktam össze...sajátomról nemis beszélve...
Másik porlasztóval ki kellett volna probálni...lehet második lépcső sem jó.


Én egyet szétszedtem megtakarítottam összeraktam aztán *** lett.kb 60 bar és hugyozott.Mindent rendesen raktam össze benne.Más porlasztóval még nem próbáltam meg nincs is csak 2db tartalék.Viszont az autó abszolút nem füstöl meg kolytol ha parkettázom.Amikor ment rendesen kicsit verte azért a füstöt.Szóval nem hiszem hogy porlasztó baja lenne.De remélem holnapra készen lesz az autó és akkor okosabb leszek.Azt nem említettem hogy az autó melegen szarul indul.500 alapjárat majd összeszedi magát.Ez adagoló hiba szokott lenni.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12281 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 19:56:01 »

Azért aggasszon mert akkor nincs benne 116le.És ez baj.Nekem 170et nagyon kehesen éri el.

enyémbe eddig se volt 116le... Cheesy sajna csak 90 lovas (66kw d5ba motorkód)... majd tavasszal talán egy csippelés segít rajta... de nem vagyok egy racer szóval nem aggaszt egyáltalán...Smiley

(Kiélem magam napközbe a MAN 480 lóerejével  Cheesy)
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.09 csütörtök, 19:57:35 írta balkal » Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12282 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 20:20:18 »

enyémbe eddig se volt 116le... Cheesy sajna csak 90 lovas (66kw d5ba motorkód)... majd tavasszal talán egy csippelés segít rajta... de nem vagyok egy racer szóval nem aggaszt egyáltalán...Smiley

(Kiélem magam napközbe a MAN 480 lóerejével  Cheesy)
csak a tiltást kéne kivenni a man-ból.Ha a tiéd 90-le akkor viszi a gyári végsebességet semmi gond vele.A 116-le nek 205-210 lenne a vége.De nem is ez a lényeg menyi a vége csak az hogy nincs benne erő.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12283 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 21:20:19 »

Én egyet szétszedtem megtakarítottam összeraktam aztán *** lett.kb 60 bar és hugyozott.Mindent rendesen raktam össze benne.Más porlasztóval még nem próbáltam meg nincs is csak 2db tartalék.Viszont az autó abszolút nem füstöl meg kolytol ha parkettázom.Amikor ment rendesen kicsit verte azért a füstöt.Szóval nem hiszem hogy porlasztó baja lenne.De remélem holnapra készen lesz az autó és akkor okosabb leszek.Azt nem említettem hogy az autó melegen szarul indul.500 alapjárat majd összeszedi magát.Ez adagoló hiba szokott lenni.

jah..akkor adagoló.....de a 210bar akkor sem jó.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12284 Dátum: 2014.10.09 csütörtök, 21:21:27 »

enyémbe eddig se volt 116le... Cheesy sajna csak 90 lovas (66kw d5ba motorkód)... majd tavasszal talán egy csippelés segít rajta... de nem vagyok egy racer szóval nem aggaszt egyáltalán...Smiley

(Kiélem magam napközbe a MAN 480 lóerejével  Cheesy)

jah hogy gyári 90-es...majd chip után megy az 200-at... eplus2
Bmw elől meg félre kell állni had menjen...ennyi.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12285 Dátum: 2014.10.10 péntek, 09:52:26 »

Sziasztok!

A képen látható alkatrésznek miért van két különböző lyuk átmérője? Rosszul tudom, hogy a feszítőnek mind két csavarja ugyan olyan átmérőjű és mindegy, hogy melyik része kerül a feszítőre és melyik alulra? Most kell majd cserélnem, de ha jól látom az enyémnél mind két csavar ugyan az.


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12286 Dátum: 2014.10.10 péntek, 10:12:38 »

Sziasztok!

A képen látható alkatrésznek miért van két különböző lyuk átmérője? Rosszul tudom, hogy a feszítőnek mind két csavarja ugyan olyan átmérőjű és mindegy, hogy melyik része kerül a feszítőre és melyik alulra? Most kell majd cserélnem, de ha jól látom az enyémnél mind két csavar ugyan az.
[img]http://www.bardiauto.hu/webshop/img/1/5/1/4/3/1514329_400_width_thumb.jpg


jól tudod.13as kulcs-M8as csavar mindkettő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12287 Dátum: 2014.10.10 péntek, 10:15:13 »

jól tudod.13as kulcs-M8as csavar mindkettő.

Köszi, akkor a kép nem stimmel a bárdinál. Ahogy látom nálam már az aluház is sérült, de ha lebontom kiderül.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12288 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:15:18 »

Köszi, akkor a kép nem stimmel a bárdinál. Ahogy látom nálam már az aluház is sérült, de ha lebontom kiderül.
a kép stimmel.valami másik autótipushoz. nyes

kb 25 féle autóban van ilyen feszítő vagy hasonló.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12289 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:30:10 »

a kép stimmel.valami másik autótipushoz. nyes

kb 25 féle autóban van ilyen feszítő vagy hasonló.

Felsorolnád azt a 25-öt?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12290 Dátum: 2014.10.10 péntek, 14:02:00 »

a kép stimmel.valami másik autótipushoz. nyes

kb 25 féle autóban van ilyen feszítő vagy hasonló.

A bardi ezt hozza az autómhoz. Ezért is kérdeztem mert gyanús volt. Wink

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hoszbordasszij-es-alkatreszeik/szijfeszito-patron/
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12291 Dátum: 2014.10.10 péntek, 14:14:08 »

Felsorolnád azt a 25-öt?  eplus2
1.kapd be.
2.bekaqphatod.
3.kabd már be
4.vedd be.
5.....
6.....
.
.
.
25.akár be is kaphatnád. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12292 Dátum: 2014.10.10 péntek, 19:22:13 »

Tanácstalan vagyok.Nem megy a kocsi 170km/h tol többet és nem is úgy húz mint ahogy kéne.Turbo rendszer nyomáspróbázva tehát nincs gond.turbo nyomás 1.2-1.3.Porlasztók lepróbálva:210BAR.Valakinek valami ötlet?Ac új, kb 30e km van benne.Nem szállít annyit amennyit kéne?Vagy cseréljek adagolót?

Na meg lett az adagoló csere.Eredmény jobban húz előjött a nyomaték a porlasztók nem csörögnek mint az állat.Csak 190km/h tudtam vele menni mert elfogyott az út, de biztosan viszi a gyári végsebességet.Szóval örülök.Érdekes hogy a csere adagolóban 300e km van(angol donor) ami kijött meg 240e km.Valószínűleg az előtöltés szabályzó a ludas de nem akartam hogy buzerálják.Jobb a gyárilag összerakott adagoló.
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12293 Dátum: 2014.10.11 szombat, 08:10:17 »

Na meg lett az adagoló csere.Eredmény jobban húz előjött a nyomaték a porlasztók nem csörögnek mint az állat.Csak 190km/h tudtam vele menni mert elfogyott az út, de biztosan viszi a gyári végsebességet.Szóval örülök.Érdekes hogy a csere adagolóban 300e km van(angol donor) ami kijött meg 240e km.Valószínűleg az előtöltés szabályzó a ludas de nem akartam hogy buzerálják.Jobb a gyárilag összerakott adagoló.

Szuper Cheesy

Akkor ne aggódjak ha a gyári 90Le-söm "csak" olyan 175-180 körül megy végbe... az reális neki ? Mondjuk jól húz, jól megy nem csörög... van ereje ( mármint a 90 lóhoz képest)
Naplózva
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #12294 Dátum: 2014.10.11 szombat, 14:10:33 »

Szuper Cheesy

Akkor ne aggódjak ha a gyári 90Le-söm "csak" olyan 175-180 körül megy végbe... az reális neki ? Mondjuk jól húz, jól megy nem csörög... van ereje ( mármint a 90 lóhoz képest)
Ne aggódj.Amikor *** volt a kocsim levakoltam a turbo szabályzó csövét hogy jobban menjen, akkor volt 1.2 a nyomás.Na azt úgy is felejtettem.Mondom megnézem most mi a helyzet a másik adagolóval.Hát pontosan nem tudom mennyi volt mert a 2bar os óra kiakadt.Na mondom gyorsan vissza az egész.Kár mert nagyon állatul ment az autó, de igy sem rossz.Mkor a szerelőtöl eljött a kocsi ő hozta el én mentem utána egy 130le ullysse-vel.Útközben mondom hova megy ennyire az asszony mert nem birtam utolérni.Nem is csodálkozom ha több mint 2bar volt a nyomás. wow1
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12295 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 16:30:12 »

Sziasztok!

Szerintetek így kell működnie a videón látható új, frissen cserélt  febi ékszíjtárcsának?

https://www.youtube.com/watch?v=Xy8A1BZ8NRE&feature=youtu.be
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.12 vasárnap, 16:32:31 írta joeboy » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12296 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 16:33:11 »

Sziasztok!

Szerintetek így kell működnie a videón látható új, frissen cserélt ékszíjtárcsának?

https://www.youtube.com/watch?v=Xy8A1BZ8NRE&feature=youtu.be


Aligha.
Gondolom a legolcsóbból vásároltál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12297 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 16:35:45 »


Aligha.
Gondolom a legolcsóbból vásároltál.
van drágább febi is?
 Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12298 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 16:37:21 »

van drágább febi is?
 Wink

Ha megnézed, utána javította a "febi"-t az írásba. Amire én írtam, abból még te sem deríted ki, hogy milyen márka került fel.   Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #12299 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 16:37:34 »


Aligha.
Gondolom a legolcsóbból vásároltál.

Nem ez volt a legolcsóbb. Sőt a legdrágább a bárdinál.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.