Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:09:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
246
247
248
249
250
251
252
[
253
]
254
255
256
257
258
259
260
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102465 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12600 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 10:29:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.12.22 hétfő, 10:27:04
ilyet néha nekem is produkál a 115le-s, de én olyankor nem szoktam kínozni, hanem újraindítom. bár nekem ezt csak nyáron csinálta, akkor is 100 indításból 1x
A tdci-knél okozott korábban ilyet rossz generátor is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12601 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 11:41:10 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.22 hétfő, 10:29:13
A tdci-knél okozott korábban ilyet rossz generátor is....
előfordulhat az is, mert kellett rajta generátort cserélni, mert a gyári 16v fölött tölött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12602 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 11:49:43 »
Idézetet írta: László - 2014.12.19 péntek, 08:22:42
Tisztelt Fórumtárs!
A kiegészítő fűtésgyertya cseréje jelentősen megkönnyíthető, nem kell tartani a beszakadástól, és nem kell a melegítéssel kínlódni, ha a gyertyacsere előtt használod a kifejezetten erre a célra kifejlesztett
PRO-TEC injektor és izzítógyertya kiszerelő spray-t.
Most írtam róla véleményt a TDCI topikban(713.oldal) olvasd el. Csak ajánlani tudom.
Tisztelettel László!
Köszönöm a hasznos infókat.
A mostani gyertyákat azért bekentem rézpasztával.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12603 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 14:21:10 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.12.22 hétfő, 11:49:43
Köszönöm a hasznos infókat.
A mostani gyertyákat azért bekentem rézpasztával.
Tisztelt Fórumtárs!
A rézpaszta egy csodálatos segéd anyag, de nem minden hová ajálható. Többek között ide sem. A probléma az, hogy az izzítógyertyáknál és a kiegészítőfűtés gyertyáknál egyaránt alumínium a ház anyaga, a gyertya acél és erre jön még rá a rész. A réz és az alumínium, egymással elektrokémiai szempontból helyi elemet képez, ami jelentősen megnöveli a berágódás esélyét. Ilyen helyekre csak speciális berágódás gátlók használhatók eredményesen. Sajnos elég borsos áron kínálják. Ilyen profi termék a Loctite 8009 berágódásgátló(-30°C-1350°C ig). 450 gr, közel 10 ezer Ft. Ezt annak érdemes megvenni aki rendszeresen foglalkozik a javításokkal. Ha emlékeim nem csalnak akkor a Bárdinál kapsz kisebb kiszerelést egy pár ezer Ft. De az nem Loctite. A Bárdiféle anyagról nincs tapasztalatom.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.28 vasárnap, 07:50:48 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12604 Dátum:
2014.12.26 péntek, 19:10:23 »
Idézetet írta: henki - 2014.12.21 vasárnap, 23:19:41
DI mondeo a következőt produkálja: teljesen üzemmeleg motor inditásakor nehézkesen áll fel alapjáratra. pöcc röff indul de nagyon alacsony fordulattal(4-500) és lassan kuszik fel a kb 850 es alapjáratra.(ugye addig a gázpedálra sem reagál) van mikor fél másodper van mikor vagy 3 másodperc kell neki mire észbekap. Volt olyan is nagy melegbe h 5 mp után inkább leállitottam mert nem akart beállni alapjáratra aztán urrainditás és minden ok. már a harmadik szett porlasztót rakom bele majdnemhogy egyre rosszabb. Hidegen soha semi baj azonnal indul, soha semmilyen füst nem jön belőle fogyi rendben(5-6 liter) teljesitmény rendben. EGR nyilván dugózva. km 300 körül szoval kb be van járatva...116 lovas fix turbós változat amugy.
volt már egy DI-m ugyanezzel az érdekességgel ott egy másik porlasztósor megoldotta a dolgot nagyjából.(de ott is érdekes dolgok történtek amit most sem birok felfogni)
találkozott már valaki ilyennel? el nem tudom képzelni mitöl van! Gyanitom évek óta ilyen a kocsi nálam kb egy éve van de sztem én vagyok az első aki foglalkozik az üggyel...
Hengerfej hőmérséklet jeladót nézted már? Ez adhat rossz jelet az ECU-nak meleg motornál, és indulhat pont így mint ahogy leírtad. Elvileg nem lehet sérülésmentesen kiszedni, de volt akinek sikerült már, és ki tudta tisztítani. Viszont az új jeladó sincs horror áron.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
marcii1989
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12605 Dátum:
2014.12.27 szombat, 01:57:46 »
Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy az normalis-e, hogy hidegen 2000-es fordulatnal a motor csak hangos lesz, de nem indul meg! Melegen huz a turbo rendesen!
Naplózva
tothj6
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12606 Dátum:
2014.12.27 szombat, 06:15:54 »
Sziasztok!s.o.s segítség kellene!! Az autómmal megyek kb 40 km és előjön egy olyan hiba,hogy elkezd rázni a kormány ha nem nyomom a gázt!! Ha nyomom akkor egyből elmúlik de ahogy le eszem a gázról a lábam el is kezdi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12607 Dátum:
2014.12.27 szombat, 09:59:12 »
Idézetet írta: tothj6 - 2014.12.27 szombat, 06:15:54
Sziasztok!s.o.s segítség kellene!! Az autómmal megyek kb 40 km és előjön egy olyan hiba,hogy elkezd rázni a kormány ha nem nyomom a gázt!! Ha nyomom akkor egyből elmúlik de ahogy le eszem a gázról a lábam el is kezdi.
irány a futóműves.ellenőrizni kell a szilenteket,lengővillát,gömbfejeket,szóval mindent.ezt nem lehet "megjósolni".
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12608 Dátum:
2014.12.27 szombat, 10:00:12 »
Idézetet írta: marcii1989 - 2014.12.27 szombat, 01:57:46
Sziasztok! Az lenne a kerdesem, hogy az normalis-e, hogy hidegen 2000-es fordulatnal a motor csak hangos lesz, de nem indul meg! Melegen huz a turbo rendesen!
nem.de hidegen ne is hajtsd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12609 Dátum:
2014.12.27 szombat, 20:25:10 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.27 szombat, 10:00:12
nem.de hidegen ne is hajtsd.
hidegen 2-be nekem se húz sztem rendesen de 3-tól okés. Ez probléma?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12610 Dátum:
2014.12.27 szombat, 21:37:11 »
Idézetet írta: tothj6 - 2014.12.27 szombat, 06:15:54
Sziasztok!s.o.s segítség kellene!! Az autómmal megyek kb 40 km és előjön egy olyan hiba,hogy elkezd rázni a kormány ha nem nyomom a gázt!! Ha nyomom akkor egyből elmúlik de ahogy le eszem a gázról a lábam el is kezdi.
Féltengelyt nézd meg, csukló lehet rossz
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12611 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:34:13 »
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. mk3 2001 2.0 tddi 115 le
Következő az jelenség. kb. 2000-es fordulat fölött átáll a gép vészüzemmódba. Helyi Ford szervízbe elvittem számítógépre rátenni. Azt mondták turbóvezérlési hiba és csak találgattak ők is, pontosat nem tudtak mondani.
Turbócsövek jók, a geometria rudazat szépen jár, álló helyzetben akár hogy pörgetem a turbó szépen kapcsol, csak menet közben tilt. Vákumcső ok.
Ezek után, ami a motor alján található vákumvezérlőt levettem, kitakarítottam. Annyit sikerült elérnem, hogy már sokkal jobb mint volt, megy rendesen, szépen leforog, ha kell, de néha néha még mindig gondol egyet és letilt, egy újraindítással megoldódik, de még sem tökéletes.
Van valami ötletetek?
Már gondoltam arra is, hogy a turbó geometria rudazatán lévő "szelepben" (ahova a vákumcső csatlakozik) a membrán lehet átszakadva, de az nem tűnik javíthatónak
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12612 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 12:41:05 »
Idézetet írta: winebass - 2014.12.29 hétfő, 12:34:13
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. mk3 2001 2.0 tddi 115 le
Következő az jelenség. kb. 2000-es fordulat fölött átáll a gép vészüzemmódba. Helyi Ford szervízbe elvittem számítógépre rátenni. Azt mondták turbóvezérlési hiba és csak találgattak ők is, pontosat nem tudtak mondani.
Turbócsövek jók, a geometria rudazat szépen jár, álló helyzetben akár hogy pörgetem a turbó szépen kapcsol, csak menet közben tilt. Vákumcső ok.
Ezek után, ami a motor alján található vákumvezérlőt levettem, kitakarítottam. Annyit sikerült elérnem, hogy már sokkal jobb mint volt, megy rendesen, szépen leforog, ha kell, de néha néha még mindig gondol egyet és letilt, egy újraindítással megoldódik, de még sem tökéletes.
Van valami ötletetek?
Már gondoltam arra is, hogy a turbó geometria rudazatán lévő "szelepben" (ahova a vákumcső csatlakozik) a membrán lehet átszakadva, de az nem tűnik javíthatónak
Az a membrán nem szelep. Egy vákuum mérővel ellátott kézi pumpával ellenőrizhető.
A szolenoid szelepeket is érdemes ellenőrizni.
A gép biztosan jól mozog? Membránt lekötve ellenőrizted?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12613 Dátum:
2014.12.30 kedd, 08:58:29 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 12:41:05
Az a membrán nem szelep. Egy vákuum mérővel ellátott kézi pumpával ellenőrizhető.
A szolenoid szelepeket is érdemes ellenőrizni.
A gép biztosan jól mozog? Membránt lekötve ellenőrizted?
Ha a membránt lekötöm, akkor a geometria sem fog változni, nem? Vagy az is lehet, hogy már annyira nem vágom mire gondolsz.
De rendesen gyorsul, ahogy kell neki. Természetesen, ha makacskodik és vészüzemmódba áll, akkor nem.
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12614 Dátum:
2014.12.30 kedd, 10:35:26 »
Idézetet írta: winebass - 2014.12.29 hétfő, 12:34:13
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. mk3 2001 2.0 tddi 115 le
Következő az jelenség. kb. 2000-es fordulat fölött átáll a gép vészüzemmódba. Helyi Ford szervízbe elvittem számítógépre rátenni. Azt mondták turbóvezérlési hiba és csak találgattak ők is, pontosat nem tudtak mondani.
Turbócsövek jók, a geometria rudazat szépen jár, álló helyzetben akár hogy pörgetem a turbó szépen kapcsol, csak menet közben tilt. Vákumcső ok.
Ezek után, ami a motor alján található vákumvezérlőt levettem, kitakarítottam. Annyit sikerült elérnem, hogy már sokkal jobb mint volt, megy rendesen, szépen leforog, ha kell, de néha néha még mindig gondol egyet és letilt, egy újraindítással megoldódik, de még sem tökéletes.
Van valami ötletetek?
Már gondoltam arra is, hogy a turbó geometria rudazatán lévő "szelepben" (ahova a vákumcső csatlakozik) a membrán lehet átszakadva, de az nem tűnik javíthatónak
tddi-n turbó miatti vészüzem?
Szerintem kérd el a hibakódot pontosan,mert szerintem az inkább üzemanyagrandszeri vészüzem lehet,vagy méginkább egy MAF szenzor hiba.
Benézték ezt neked rendesen.
Vagy kérj meg egy környékedbeli tagot,hogy nézzen rá forscannel,azért fizetned sem kell.
Kell a hibakód! pl ilyen: P1234
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12615 Dátum:
2014.12.30 kedd, 10:46:03 »
Idézetet írta: winebass - 2014.12.30 kedd, 08:58:29
Ha a membránt lekötöm, akkor a geometria sem fog változni, nem? Vagy az is lehet, hogy már annyira nem vágom mire gondolsz.
De rendesen gyorsul, ahogy kell neki. Természetesen, ha makacskodik és vészüzemmódba áll, akkor nem.
Úgy gondoltam, membránt lekötve kell ellenőrizni a geo szabad és könnyű mozgását.
Ha megy rendesen, akkor no problem.
Kellene a hibakód, mert abból érdemes kiindulni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12616 Dátum:
2014.12.30 kedd, 12:24:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 10:46:03
Úgy gondoltam, membránt lekötve kell ellenőrizni a geo szabad és könnyű mozgását.
Ha megy rendesen, akkor no problem.
Kellene a hibakód, mert abból érdemes kiindulni.
Ja, igen. Úgy néztem, geo megy rendesen. A hibakódot megpróbálom valahogy megszerezni.
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12617 Dátum:
2014.12.30 kedd, 12:29:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 10:35:26
tddi-n turbó miatti vészüzem?
Szerintem kérd el a hibakódot pontosan,mert szerintem az inkább üzemanyagrandszeri vészüzem lehet,vagy méginkább egy MAF szenzor hiba.
Benézték ezt neked rendesen.
Vagy kérj meg egy környékedbeli tagot,hogy nézzen rá forscannel,azért fizetned sem kell.
Kell a hibakód! pl ilyen: P1234
Valami olyasmit magyaráztak, ha túlnyomást ad a turbó, akkor nem szabályoz le, ezért áll át vészüzemmódba, hogy a túlnyomás ne tegyen kárt a rendszerbe. A hibakódot megpróbálom megszerezni. Nem tudom, hogy Gyöngyös környékéről van e itt valaki, aki tud nekem ebben segíteni.
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12618 Dátum:
2014.12.30 kedd, 15:26:42 »
Idézetet írta: winebass - 2014.12.30 kedd, 12:29:24
Valami olyasmit magyaráztak, ha túlnyomást ad a turbó, akkor nem szabályoz le, ezért áll át vészüzemmódba, hogy a túlnyomás ne tegyen kárt a rendszerbe. A hibakódot megpróbálom megszerezni. Nem tudom, hogy Gyöngyös környékéről van e itt valaki, aki tud nekem ebben segíteni.
hát igen,kell az a hibakód,mert túltölteni csak akkor tud,ha nem működik a lapátállítás.ergo a hiba nem a turbóban van,hanem a szabályzó rendszerben.A vákumszelep,a vákumdob,a vákumcső.Ezt írta neked GSR is.Ha itt minden működik,akkor pedig maradt a MAF szenzor.Kontakthiba,vagy szenzorhiba.
Szóval gyere vissza a hibakóddal,és többet lehet megtudni egyből.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.30 kedd, 17:00:44 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12619 Dátum:
2014.12.30 kedd, 16:52:21 »
Idézetet írta: winebass - 2014.12.30 kedd, 12:29:24
Valami olyasmit magyaráztak, ha túlnyomást ad a turbó, akkor nem szabályoz le, ezért áll át vészüzemmódba, hogy a túlnyomás ne tegyen kárt a rendszerbe. A hibakódot megpróbálom megszerezni. Nem tudom, hogy Gyöngyös környékéről van e itt valaki, aki tud nekem ebben segíteni.
Keress meg, Gyöngyösi vagyok, van mindenem a hibakiolvasáskoz.
Üdv
Barny
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12620 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:02:28 »
Idézetet írta: Barny007 - 2014.12.30 kedd, 16:52:21
Keress meg, Gyöngyösi vagyok, van mindenem a hibakiolvasáskoz.
Üdv
Barny
Érkezik a segítség.
Szkreccs is gyöngyös környéki....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12621 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:25:10 »
Sziasztok!
Bejōtt a hideg ės olyat csinál az autò /2001-es tddi 2.0 kombi / hogy hideg inditáskor nehezen indul,rángatozva jár,alapjárat ugrál,ez 20 mp kb. Utána rendbe van minden ,melegen indul,alapjárat rendben minden jo.
Kōszi
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12622 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:31:45 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.12.30 kedd, 17:25:10
Sziasztok!
Bejōtt a hideg ės olyat csinál az autò /2001-es tddi 2.0 kombi / hogy hideg inditáskor nehezen indul,rángatozva jár,alapjárat ugrál,ez 20 mp kb. Utána rendbe van minden ,melegen indul,alapjárat rendben minden jo.
Kōszi
zárlatos-rossz izzítógyertyák,töltés-generátor,akkuhiba.Ha van kiegfűtés,abban zárlatos az izzító....
Megkell nézni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12623 Dátum:
2014.12.30 kedd, 18:08:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 17:31:45
zárlatos-rossz izzítógyertyák,töltés-generátor,akkuhiba.Ha van kiegfűtés,abban zárlatos az izzító....
Megkell nézni....
Generátor ùj 2 hònapos,aksi egy èves,lehet izzitò akkor.
Köszi
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12624 Dátum:
2014.12.30 kedd, 18:11:49 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.12.30 kedd, 18:08:55
Generátor ùj 2 hònapos,aksi egy èves,lehet izzitò akkor.
Köszi
Nekem az izzítók
miatt volt ilyen problémám.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12625 Dátum:
2014.12.30 kedd, 19:08:07 »
Idézetet írta: soho001 - 2014.12.30 kedd, 18:11:49
Nekem az izzítók
miatt volt ilyen problémám.
Köszi
Milyen tipust èrdemes belerakni?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12626 Dátum:
2014.12.30 kedd, 20:08:00 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.12.30 kedd, 19:08:07
Köszi
Milyen tipust èrdemes belerakni?
A gyárija BERU. Nekem most Bosch van benne. Mind a kettő jó.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12627 Dátum:
2014.12.31 szerda, 15:43:20 »
Idézetet írta: winebass - 2014.12.29 hétfő, 12:34:13
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. mk3 2001 2.0 tddi 115 le
Következő az jelenség. kb. 2000-es fordulat fölött átáll a gép vészüzemmódba. Helyi Ford szervízbe elvittem számítógépre rátenni. Azt mondták turbóvezérlési hiba és csak találgattak ők is, pontosat nem tudtak mondani.
Turbócsövek jók, a geometria rudazat szépen jár, álló helyzetben akár hogy pörgetem a turbó szépen kapcsol, csak menet közben tilt. Vákumcső ok.
Ezek után, ami a motor alján található vákumvezérlőt levettem, kitakarítottam. Annyit sikerült elérnem, hogy már sokkal jobb mint volt, megy rendesen, szépen leforog, ha kell, de néha néha még mindig gondol egyet és letilt, egy újraindítással megoldódik, de még sem tökéletes.
Van valami ötletetek?
Már gondoltam arra is, hogy a turbó geometria rudazatán lévő "szelepben" (ahova a vákumcső csatlakozik) a membrán lehet átszakadva, de az nem tűnik javíthatónak
Gázolajszűrő mikor volt cserélve utoljára? Nekem akkor tiltott le így ahogy írtad, amikor go szűrő eldugult. Csere nekem megoldotta.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
nemeth elod
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12628 Dátum:
2015.01.02 péntek, 09:41:10 »
Sziasztok inditas utan az izzitas jelzo ego folyamatosan villog tud e valaki segiteni mit tegyek koszonom. Boldog uj evet mindenkinek!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12629 Dátum:
2015.01.02 péntek, 09:46:48 »
Idézetet írta: nemeth elod - 2015.01.02 péntek, 09:41:10
Sziasztok inditas utan az izzitas jelzo ego folyamatosan villog tud e valaki segiteni mit tegyek koszonom. Boldog uj evet mindenkinek!
vészüzem.keress fel egy szakembert aki kiolvassa a hibakódot.vagy egy fórumtársat.merre laksz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nemeth elod
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12630 Dátum:
2015.01.02 péntek, 10:16:55 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.02 péntek, 09:46:48
vészüzem.keress fel egy szakembert aki kiolvassa a hibakódot.vagy egy fórumtársat.merre laksz?
Marosvasarhely Erdely
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12631 Dátum:
2015.01.02 péntek, 10:19:22 »
Idézetet írta: nemeth elod - 2015.01.02 péntek, 10:16:55
Marosvasarhely Erdely
akkor csak ott a helyi megoldásokat tudod keresni.hibakódolvasás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12632 Dátum:
2015.01.02 péntek, 10:43:27 »
Sziasztok ! Tudom sokszor volt már téma, de azért mondjatok rá valamit. Nem megy fel a hőfokmérő városban használva szinte ki se mozdul a nulláról..(igaz csak 5-10 km) ert megyek most az ünnepek alatt...ide oda. Ma beindítottam kicsit hagytam járni, majd fűtés minden kikapcs ( be se kapcsoltam) 2000-2200 as fordulaton üredbe menetszél nélkül 13 percig tartott az üzemi hőfok elérése mutató középen állt...levettem a tágulási tartályról a kupakot...és a víz jóindulattal langyosnak volt mondható kisujj diagnosztika után. Hogy lehet langyos a víz ha a hőfokmérő szerint üzemmeleg ? Mind1 a másik az, hogy ezekután elindultam vele és sajna visszahül lefekszik vissza a nullára a 60 környékére a városi forgalomba, ugye lámpáknál alapjárat, 1500-700 nél elváltok...ja fűtést bekapcsoltam, de ettől szerintem nem volna szabad visszamennie 60-ra és alá a víznek a műszer szerint...(ami a tartályba amúgy langyos)
( ötletek ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12633 Dátum:
2015.01.02 péntek, 10:58:51 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.02 péntek, 10:43:27
Sziasztok ! Tudom sokszor volt már téma, de azért mondjatok rá valamit. Nem megy fel a hőfokmérő városban használva szinte ki se mozdul a nulláról..(igaz csak 5-10 km) ert megyek most az ünnepek alatt...ide oda. Ma beindítottam kicsit hagytam járni, majd fűtés minden kikapcs ( be se kapcsoltam) 2000-2200 as fordulaton üredbe menetszél nélkül 13 percig tartott az üzemi hőfok elérése mutató középen állt...levettem a tágulási tartályról a kupakot...és a víz jóindulattal langyosnak volt mondható kisujj diagnosztika után. Hogy lehet langyos a víz ha a hőfokmérő szerint üzemmeleg ? Mind1 a másik az, hogy ezekután elindultam vele és sajna visszahül lefekszik vissza a nullára a 60 környékére a városi forgalomba, ugye lámpáknál alapjárat, 1500-700 nél elváltok...ja fűtést bekapcsoltam, de ettől szerintem nem volna szabad visszamennie 60-ra és alá a víznek a műszer szerint...(ami a tartályba amúgy langyos)
( ötletek ?
valószínű,hogy termosztáthiba okozza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12634 Dátum:
2015.01.02 péntek, 12:23:35 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.02 péntek, 10:58:51
valószínű,hogy termosztáthiba okozza.
kowikamil megjavítja a termosztátot
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12635 Dátum:
2015.01.02 péntek, 12:44:22 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.02 péntek, 12:23:35
kowikamil megjavítja a termosztátot
előbb felméri a helyzetet, hogy az-e a baj .
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12636 Dátum:
2015.01.02 péntek, 12:45:44 »
űrtechnika...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12637 Dátum:
2015.01.02 péntek, 13:09:38 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.02 péntek, 12:23:35
kowikamil megjavítja a termosztátot
Az szuper lenne, csak én szegedi vagyok
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12638 Dátum:
2015.01.02 péntek, 13:10:37 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.02 péntek, 13:09:38
Az szuper lenne, csak én szegedi vagyok
megéri. minek drága pénzért újat veni?
meg aztán előbb fel kell deríteni, hogy az-e a baja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12639 Dátum:
2015.01.02 péntek, 13:14:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.01.02 péntek, 13:10:37
megéri. minek drága pénzért újat veni?
meg aztán előbb fel kell deríteni, hogy az-e a baja
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.02 péntek, 13:33:21 írta balkal
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12640 Dátum:
2015.01.02 péntek, 13:33:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.02 péntek, 12:23:35
kowikamil megjavítja a termosztátot
én meg kidobtam a régit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12641 Dátum:
2015.01.02 péntek, 13:37:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.02 péntek, 13:33:49
én meg kidobtam a régit
Teee Teee balgaa
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12642 Dátum:
2015.01.02 péntek, 21:37:02 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.02 péntek, 12:23:35
kowikamil megjavítja a termosztátot
Üdvözlet.
Nekem is hasonló a problémám...
Cromaxban már láttam 3-4.000 körül termosztátot. Azok szarok? Inkább eredeti Fordot kell venni?
Nincs tapasztalatom, azért kérdezem?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12643 Dátum:
2015.01.02 péntek, 22:02:37 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.01.02 péntek, 21:37:02
Üdvözlet.
Nekem is hasonló a problémám...
Cromaxban már láttam 3-4.000 körül termosztátot. Azok szarok? Inkább eredeti Fordot kell venni?
Nincs tapasztalatom, azért kérdezem?
eredeti ford, 6-7eft környéke, és megint hibátlan újabb 150-200ekm-re
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12644 Dátum:
2015.01.02 péntek, 22:45:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.02 péntek, 22:02:37
eredeti ford, 6-7eft környéke, és megint hibátlan újabb 150-200ekm-re
Köszönöm a tanácsot!
Üdv.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12645 Dátum:
2015.01.02 péntek, 23:15:33 »
hát sajnos ez egyre kevésbé jön be manapság....
Van egy barátom 4.-dik gyári hütőfolyadék, és 2 gyári olajköri termó csere után sem jó....na ilyenkor mi van?
Az egyik temrón lecseréltem a gumitömitést egy merevebre, de nemsokkal lett jobb...
Fagyálló lecserélve légtelenitve,stb...
Egyik termót beraktam sajátomba és nem jó nálam sem.....
Elkezdtem méregetni,kisérletezni és az a baj hogy a golyós szelepnél túl nagy a luk és sokat ereszt át és igy visszahűti a motort szinte kajakra lefekszik a mutató.
Hát fogtam és kidobtam a golyót belőle és ledugóztam egy csavarral...eredmény...szépen elkezdett melegedni és a mutató beállt középre pár kilóméter után.
Jött egy izmosabb melegitő teszt, 4 sávos 200-ig parkettán és go.....mutató stabilan középen akárhogy rugtam el a száját, 200 körül picit visszament fél elé de szépen beállt középre.....fűtés totál jó, kajak meleget fúj...holnap még tesztelem, meg pár napig.
Kérdés a golyó szerepe és a hiányának a hibalehetőségei!!!! Erre kellenének fikciók....nyomások érdekelnének esetleg valaki tud valamit? Az ok hogy a kiegyenlitő kb 1,2bar-nál csökkenti a nyomást...
Az érdekelne hogy: Eddig ugye a folyadék melegszik és tágul, ezt a kis golyón átereszti(szerintem ez a gond hogy túl nagy a luk) és a felső "Y" csövön keresztül visszament a kiegyenlitő tartályba...
Na most én ezt lezártam....mi lehet ebből? Mert működni azóta tökéletesen működik.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12646 Dátum:
2015.01.03 szombat, 10:11:40 »
Bár az is igaz, hogy az én vízfűtő izzítógyertyáim működése sem biztos.
Tehát keresek olyan fórumtársat, aki ki tudná cserélni (van aknája vagy emelője). A gyertyákat már rég megvettem, csak nem tudom megcsinálni.
Természetesen kifizetném a munkadíjat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12647 Dátum:
2015.01.03 szombat, 10:28:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.02 péntek, 23:15:33
hát sajnos ez egyre kevésbé jön be manapság....
A régi fistába Gates termosztátot vettem. Mindig középen állta a mutató (abban még nem a számítógép mozgatja a mutatót).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12648 Dátum:
2015.01.03 szombat, 11:25:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.01.02 péntek, 12:44:22
előbb felméri a helyzetet, hogy az-e a baj .
nagyon helyesen teszi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12649 Dátum:
2015.01.03 szombat, 11:32:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.02 péntek, 23:15:33
hát sajnos ez egyre kevésbé jön be manapság....
Van egy barátom 4.-dik gyári hütőfolyadék, és 2 gyári olajköri termó csere után sem jó....na ilyenkor mi van?
Az egyik temrón lecseréltem a gumitömitést egy merevebre, de nemsokkal lett jobb...
Fagyálló lecserélve légtelenitve,stb...
Egyik termót beraktam sajátomba és nem jó nálam sem.....
Elkezdtem méregetni,kisérletezni és az a baj hogy a golyós szelepnél túl nagy a luk és sokat ereszt át és igy visszahűti a motort szinte kajakra lefekszik a mutató.
Hát fogtam és kidobtam a golyót belőle és ledugóztam egy csavarral...eredmény...szépen elkezdett melegedni és a mutató beállt középre pár kilóméter után.
Jött egy izmosabb melegitő teszt, 4 sávos 200-ig parkettán és go.....mutató stabilan középen akárhogy rugtam el a száját, 200 körül picit visszament fél elé de szépen beállt középre.....fűtés totál jó, kajak meleget fúj...holnap még tesztelem, meg pár napig.
Kérdés a golyó szerepe és a hiányának a hibalehetőségei!!!! Erre kellenének fikciók....nyomások érdekelnének esetleg valaki tud valamit? Az ok hogy a kiegyenlitő kb 1,2bar-nál csökkenti a nyomást...
Az érdekelne hogy: Eddig ugye a folyadék melegszik és tágul, ezt a kis golyón átereszti(szerintem ez a gond hogy túl nagy a luk) és a felső "Y" csövön keresztül visszament a kiegyenlitő tartályba...
Na most én ezt lezártam....mi lehet ebből? Mert működni azóta tökéletesen működik.
A kis golyócskát nem a nyomás zárja le,hanem a víz.Az egy automata légtelenítő.Ha levegőbuborék kerül oda,akkor "leesik"-nyit a golyócska.Ahogy víz kerül oda,a golyót lezárja a fészekbe.Ugyan az mint bármelyik fűtési rendszerben.A szerepe,hogy a hengerfejben ne maradjon légzárvány a vízben,különben ha sok levegő bennreked,a víz képes úgy felforrni,hogy a termosztát mechanikus részéhez nem is ér hozzá.tehát a termó nem fog nyitni,míg a víz felforrhat a hengerfejben.A légbuborékok folyamatosan képződnek a hűtőrendszer falán.
Ha megállapítható,hogy valamelyik termokon csak ez okozza a fűtési elégtelenséget,akkor írjuk össze ezeket a használhatatlan típusokat!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
246
247
248
249
250
251
252
[
253
]
254
255
256
257
258
259
260
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ